Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Dwie propozycje QoL odnośnie ekspedycji » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Przeskocz na dół strony Dwie propozycje QoL odnośnie ekspedycji 10 Ankieta - średnia ocena: 6,40
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
GreatXX
Lord


Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 394
Kraina: Moria IV; Necropolia X

Dwie propozycje QoL odnośnie ekspedycji Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

1. Dać komunikat do zaakceptowania gdy wbijamy do ekspedycji z podsumowaniem gdzie wbijamy, z jakim zestawem, arkanami, jednorazem, czy samarytanin jest ok.
LUB
1. Dać możliwość opuszczenia ekspedycji, do której się wbiło.

2. Rozszerzyć możliwość anulowania ekspedycji aby ta opcja była możliwa w każdym przypadku a nie tylko go nikt nie wbił do ekspy.
07-03-2022 12:45 GreatXX jest offline Szukaj postów użytkownika: GreatXX Dodaj GreatXX do Listy kontaktów
A Jednak Arrt
Lord


Data rejestracji: 04-05-2018
Postów: 281
Kraina: Necropolia IV
Skąd: takie naruszanie prywatności?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

O ile pkt pierwszy byłby BARDZO przydatny to potrzeby wprowadzenia 2go nie ogarniam. Co tobą kierowało gdy dawałeś taką propozycję? Poważnie pytam, bez jakiejkolwiek "ofensywy" Smile

__________________
Piszę co myślę bywam grzeczny - mam AS
07-03-2022 20:13 A Jednak Arrt jest offline Szukaj postów użytkownika: A Jednak Arrt Dodaj A Jednak Arrt do Listy kontaktów
GreatXX
Lord


Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 394
Kraina: Moria IV; Necropolia X

Autor tematu Temat rozpoczęty przez GreatXX
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
A Jednak Arrt napisał(a)
O ile pkt pierwszy byłby BARDZO przydatny to potrzeby wprowadzenia 2go nie ogarniam. Co tobą kierowało gdy dawałeś taką propozycję? Poważnie pytam, bez jakiejkolwiek "ofensywy" Smile


1. Założyłeś złą lokację/wbiłeś złe arkana i ktoś wbił - skrajny przypadek ale może się zdarzyć.
2. Masz stałą ekipę, wysłałeś zapki. Ktoś wbił i ktoś nie wbił a czas ucieka - to prędzej, zdarza się. Wolę na spokojnie anulować bo przegramy #pdk i założyć później gdy będę miał czas.

Jak 1.1 przejdzie a 1.2 nie przejdzie to 2. byłby fajny gdyby ktoś pomimo 1.1 i tak wbił źle aby taką ekspe anulować.
07-03-2022 21:17 GreatXX jest offline Szukaj postów użytkownika: GreatXX Dodaj GreatXX do Listy kontaktów
Zugzwang
Member


Data rejestracji: 07-08-2020
Postów: 35

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
A Jednak Arrt napisał(a)
O ile pkt pierwszy byłby BARDZO przydatny to potrzeby wprowadzenia 2go nie ogarniam. Co tobą kierowało gdy dawałeś taką propozycję? Poważnie pytam, bez jakiejkolwiek "ofensywy" Smile


To jest akurat niesamowite jak często Ty nie ogarniasz ale parafrazując Ciebie: To nie nasz problem, że Ty znowu nie ogarniasz prostych komunikatów. Oczywiście bez "ofensywy".




Co do propozycji, to pkt 1.2 byłby bardzo dobry. Pomogłoby to w przypadku gdy ktoś wbił źle (pomylił sety czy coś) by móc się poprawić.
Co do 2 to nie sądzę by przeszło. Hipotetyczna sytuacja - stawiasz expę i dajesz zapki. Ludzie wbijają (bez S) i z jakiegoś powodu już się dziś nie logują. Odwołana expa może spowodować, że przepadnie im exp. Modzi zawsze mogą powiedzieć - jeżęli nie wbili zaproszeni, niech wbiją inni. Zawsze możesz expę zostawić otwartą i przyjąć brakującą liczbę graczy.

Ten post był edytowany 7 raz(y), ostatnio edytowany przez Zugzwang: 13-04-2022 14:32.

13-04-2022 08:03 Zugzwang jest offline Szukaj postów użytkownika: Zugzwang Dodaj Zugzwang do Listy kontaktów
Grizzly
Forum Ace


Data rejestracji: 24-10-2018
Postów: 90
Kraina: Necropolia; Necropolia II

RE: Dwie propozycje QoL odnośnie ekspedycji Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
GreatXX napisał(a)
1. Dać komunikat do zaakceptowania gdy wbijamy do ekspedycji z podsumowaniem gdzie wbijamy, z jakim zestawem, arkanami, jednorazem, czy samarytanin jest ok.

Ok

cytat:
GreatXX napisał(a)
1. Dać możliwość opuszczenia ekspedycji, do której się wbiło.

Słabe - bo możesz myśleć że masz skład a ktoś Ci opuści ekspe i ekspa w plecy

cytat:
GreatXX napisał(a)
2. Rozszerzyć możliwość anulowania ekspedycji aby ta opcja była możliwa w każdym przypadku a nie tylko go nikt nie wbił do ekspy.

Słabe - bo ktoś może wbić po pr i juz nie logować i się nie zorientuje że ekspa odwołana. Lepiej jak ma się stały skład wymienić się numerami i wysyłać SMS lub ustalić godziny w których się lata. Inna opcja nie dawaj zapek tylko przyjmuj stały skład jak się zbierze cała ekipa
13-04-2022 16:36 Grizzly jest online Szukaj postów użytkownika: Grizzly Dodaj Grizzly do Listy kontaktów
GreatXX
Lord


Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 394
Kraina: Moria IV; Necropolia X

Autor tematu Temat rozpoczęty przez GreatXX
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Zugzwang napisał(a)
Co do propozycji, to pkt 1.2 byłby bardzo dobry. Pomogłoby to w przypadku gdy ktoś wbił źle (pomylił sety czy coś) by móc się poprawić.
Co do 2 to nie sądzę by przeszło. Hipotetyczna sytuacja - stawiasz expę i dajesz zapki. Ludzie wbijają (bez S) i z jakiegoś powodu już się dziś nie logują. Odwołana expa może spowodować, że przepadnie im exp. Modzi zawsze mogą powiedzieć - jeżęli nie wbili zaproszeni, niech wbiją inni. Zawsze możesz expę zostawić otwartą i przyjąć brakującą liczbę graczy.


To samo można powiedzieć o propozycji, z którą się zgadzasz.

Wbijasz do ekspedycji na złych arkanach,. po kilku h logujesz się i widzisz co zrobiłeś. Wychodzisz aby poprawić i już nie wracasz bo leader ekspedycji jest offline xD.

Tak to możemy każdą opcję odrzucić.

cytat:
Grizzly napisał(a)

cytat:
GreatXX napisał(a)
1. Dać możliwość opuszczenia ekspedycji, do której się wbiło.

Słabe - bo możesz myśleć że masz skład a ktoś Ci opuści ekspe i ekspa w plecy

cytat:
GreatXX napisał(a)
2. Rozszerzyć możliwość anulowania ekspedycji aby ta opcja była możliwa w każdym przypadku a nie tylko go nikt nie wbił do ekspy.

Słabe - bo ktoś może wbić po pr i juz nie logować i się nie zorientuje że ekspa odwołana. Lepiej jak ma się stały skład wymienić się numerami i wysyłać SMS lub ustalić godziny w których się lata. Inna opcja nie dawaj zapek tylko przyjmuj stały skład jak się zbierze cała ekipa


Dać możliwość opuszczenia ekspy do której się wbiło*

*wyjść można do 10 minut po wbiciu.

A co do drugiego to tak jak wyżej napisałem. Współpraca jest wymagana, jak chłop odwołuje ekspedycję to z jakiegoś konkretnego powodu. Leader klanu może wprowadzić wewnątrzklanowe zasady dotyczące tego.
13-04-2022 22:59 GreatXX jest offline Szukaj postów użytkownika: GreatXX Dodaj GreatXX do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Dwie propozycje QoL odnośnie ekspedycji

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH