Dwie propozycje QoL odnośnie ekspedycji |
GreatXX
Lord
Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 394
Kraina: Moria IV; Necropolia X
|
|
Dwie propozycje QoL odnośnie ekspedycji |
|
1. Dać komunikat do zaakceptowania gdy wbijamy do ekspedycji z podsumowaniem gdzie wbijamy, z jakim zestawem, arkanami, jednorazem, czy samarytanin jest ok.
LUB
1. Dać możliwość opuszczenia ekspedycji, do której się wbiło.
2. Rozszerzyć możliwość anulowania ekspedycji aby ta opcja była możliwa w każdym przypadku a nie tylko go nikt nie wbił do ekspy.
|
|
07-03-2022 12:45 |
|
|
A Jednak Arrt
Lord
Data rejestracji: 04-05-2018
Postów: 281
Kraina: Necropolia IV Skąd: takie naruszanie prywatności?
|
|
O ile pkt pierwszy byłby BARDZO przydatny to potrzeby wprowadzenia 2go nie ogarniam. Co tobą kierowało gdy dawałeś taką propozycję? Poważnie pytam, bez jakiejkolwiek "ofensywy"
__________________ Piszę co myślę bywam grzeczny - mam AS
|
|
07-03-2022 20:13 |
|
|
GreatXX
Lord
Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 394
Kraina: Moria IV; Necropolia X
Autor tematu
|
|
cytat: |
A Jednak Arrt napisał(a)
O ile pkt pierwszy byłby BARDZO przydatny to potrzeby wprowadzenia 2go nie ogarniam. Co tobą kierowało gdy dawałeś taką propozycję? Poważnie pytam, bez jakiejkolwiek "ofensywy"
|
1. Założyłeś złą lokację/wbiłeś złe arkana i ktoś wbił - skrajny przypadek ale może się zdarzyć.
2. Masz stałą ekipę, wysłałeś zapki. Ktoś wbił i ktoś nie wbił a czas ucieka - to prędzej, zdarza się. Wolę na spokojnie anulować bo przegramy #pdk i założyć później gdy będę miał czas.
Jak 1.1 przejdzie a 1.2 nie przejdzie to 2. byłby fajny gdyby ktoś pomimo 1.1 i tak wbił źle aby taką ekspe anulować.
|
|
07-03-2022 21:17 |
|
|
Grizzly
Forum Ace
Data rejestracji: 24-10-2018
Postów: 90
Kraina: Necropolia; Necropolia II
|
|
RE: Dwie propozycje QoL odnośnie ekspedycji |
|
cytat: |
GreatXX napisał(a)
1. Dać komunikat do zaakceptowania gdy wbijamy do ekspedycji z podsumowaniem gdzie wbijamy, z jakim zestawem, arkanami, jednorazem, czy samarytanin jest ok.
|
Ok
cytat: |
GreatXX napisał(a)
1. Dać możliwość opuszczenia ekspedycji, do której się wbiło.
|
Słabe - bo możesz myśleć że masz skład a ktoś Ci opuści ekspe i ekspa w plecy
cytat: |
GreatXX napisał(a)
2. Rozszerzyć możliwość anulowania ekspedycji aby ta opcja była możliwa w każdym przypadku a nie tylko go nikt nie wbił do ekspy. |
Słabe - bo ktoś może wbić po pr i juz nie logować i się nie zorientuje że ekspa odwołana. Lepiej jak ma się stały skład wymienić się numerami i wysyłać SMS lub ustalić godziny w których się lata. Inna opcja nie dawaj zapek tylko przyjmuj stały skład jak się zbierze cała ekipa
|
|
13-04-2022 16:36 |
|
|
GreatXX
Lord
Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 394
Kraina: Moria IV; Necropolia X
Autor tematu
|
|
cytat: |
Zugzwang napisał(a)
Co do propozycji, to pkt 1.2 byłby bardzo dobry. Pomogłoby to w przypadku gdy ktoś wbił źle (pomylił sety czy coś) by móc się poprawić.
Co do 2 to nie sądzę by przeszło. Hipotetyczna sytuacja - stawiasz expę i dajesz zapki. Ludzie wbijają (bez S) i z jakiegoś powodu już się dziś nie logują. Odwołana expa może spowodować, że przepadnie im exp. Modzi zawsze mogą powiedzieć - jeżęli nie wbili zaproszeni, niech wbiją inni. Zawsze możesz expę zostawić otwartą i przyjąć brakującą liczbę graczy. |
To samo można powiedzieć o propozycji, z którą się zgadzasz.
Wbijasz do ekspedycji na złych arkanach,. po kilku h logujesz się i widzisz co zrobiłeś. Wychodzisz aby poprawić i już nie wracasz bo leader ekspedycji jest offline xD.
Tak to możemy każdą opcję odrzucić.
cytat: |
Grizzly napisał(a)
cytat: |
GreatXX napisał(a)
1. Dać możliwość opuszczenia ekspedycji, do której się wbiło.
|
Słabe - bo możesz myśleć że masz skład a ktoś Ci opuści ekspe i ekspa w plecy
cytat: |
GreatXX napisał(a)
2. Rozszerzyć możliwość anulowania ekspedycji aby ta opcja była możliwa w każdym przypadku a nie tylko go nikt nie wbił do ekspy. |
Słabe - bo ktoś może wbić po pr i juz nie logować i się nie zorientuje że ekspa odwołana. Lepiej jak ma się stały skład wymienić się numerami i wysyłać SMS lub ustalić godziny w których się lata. Inna opcja nie dawaj zapek tylko przyjmuj stały skład jak się zbierze cała ekipa |
Dać możliwość opuszczenia ekspy do której się wbiło*
*wyjść można do 10 minut po wbiciu.
A co do drugiego to tak jak wyżej napisałem. Współpraca jest wymagana, jak chłop odwołuje ekspedycję to z jakiegoś konkretnego powodu. Leader klanu może wprowadzić wewnątrzklanowe zasady dotyczące tego.
|
|
13-04-2022 22:59 |
|
|
|