Sezon-zmniejszenie ilości ludzi w klanie |
WinaBańki
Member
Data rejestracji: 12-06-2021
Postów: 33
|
|
|
07-07-2022 14:54 |
|
|
turlacz1
King
Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 824
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz Skąd: Ślesin...Bydgoszcz
|
|
Ja jestem w klanie w top3 i jakoś mamy 29/30 może na kolejny sezon trzeba lepiej dobierać członków a nie brać na siłe takich co po 3msc uciekaja na necro?
Co do klanów to na moje i 15 osobowe mogą być...tylko merh wymaga dużej ilości bunkrów do zblaszenia
__________________ Tonąca_rybka
|
|
07-07-2022 17:44 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
Zdradzę wam pewien chamski sposób na zwiększenie populacji spida, na jakieś 1-2 sezony zanim bw zacznie się zwijać, dajcie jakieś powiązane, ciekawe nagrody na powiązanych postaciach na non spid serwrach. Będzie na zasadzie nie chcem ale muszem
|
|
08-07-2022 18:34 |
|
|
repe
Lord
Data rejestracji: 13-05-2007
Postów: 462
Kraina: Moria VI
|
|
Ale to tylko wy macie problem ze składem na wojnie.
Nawet klany top3 i top4 potrafiły wojować 30v30.
Może zamiast dyktować zasady serwera pod siebie, warto by się zastanowić nad sobą, dlaczego macie wiecznie problem ze składem..
?
Może dlatego, że macie tam jakieś wąskie grono wzajemnej adoracji a resztę klanu olewacie ?
Może dlatego, że macie w klanie toksyczne osoby ?
Po co dobieracie 4 sezon z rzędu tych samych ludzi, którzy na 99% odpuszczą w połowie
?
Siła "klanu" to optymalny skład na cały sezon.
Jak to mówią - "Nieważne jak zaczynasz, ważne jak kończysz"
|
|
10-07-2022 21:09 |
|
|
Bau
Lord
Data rejestracji: 17-05-2014
Postów: 340
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria S
|
|
W kwestii problemu ze składem warto odpowiedzieć sobie szczerze na pytanie dlaczego tak się dzieje.
U nas 4 sezon problemu ze składem nie ma, w top3 i top4 klanie również, choć w tym sezonie w top4 widzę że ta frekwencja klanowa jest "ruchoma". Z kolei u Was co sezon jest ten sam problem - startuje necro i kończy się jakakolwiek rywalizacja. Może warto większą uwagę przywiązywać do osób których się do klanu rekrutuje początkiem serwera + warto otworzyć się na resztę klanu, ptaszki ćwierkają że macie zamknięte grono osób które wzajemnie się wspierają, a na resztę klanu kładą lachę, stąd też potem rodzą się frekwencyjne problemy - ludzie po prostu nie chcą iść do klanu który ma gdzieś mniejszych graczy.
Inna sprawa że w walce o top liczą się 2 klany, które przeważają w top50 1v1 z pojedynczymi przebłyskami z top3 i top4. W top1 i top2 jest najzwyczajniej w świecie większa rywalizacja i część osób woli w spokoju klepać expy niżej niż brać udział w wyścigu szczurów i grać momentami na 110% swoich możliwości.
Odnośnie zmiany liczby osób w klanie to jestem zdecydowanie na nie, 30 osób to optymalna liczba osób, a im mniej osób tym bardziej pusty chat klanowy i spam klanówkowy - mimo że często te spamy są irytujące to jednak dają cień nadziei, że duch klanu jeszcze "żyje".
Natomiast poleciłbym przede wszystkim zabranie się po tylu latach za system oblężeń. Zabraliście możliwość pustakowania i palenia kwadratów co by napędzało w jakimś stopniu system wojen, nie daliście nic w zamian. Może warto wprowadzić jakieś nagrody/kary za wygrane/przegrane oblężenia tylko odpowiednio to zbalansować żeby nie skończyło się na tym, że topowe klany uwalą małe klany by sobie nabić bonusy. Sezonówka ma do siebie że możecie na niej testować różne rozwiązania, jak się okażą niewypałem to po prostu w następnym sezonie dacie coś innego przed wprowadzeniem na stare serwery. A z sezonówki zrobiliście odgrzewany kotlet tylko z mnożnikiem *4.
PS.
Dziękuję administracji za uwalenie czwartego sezonu na morii. Szykuje się 3 miesiące klepania duo bokruga **** z niewielką nadzieją na jakiegoś zepara **** pod sam koniec sezonu.
|
|
11-07-2022 19:30 |
|
|
|