Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Zakończenie sezonu i zmiany » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Przeskocz na dół strony Zakończenie sezonu i zmiany 9 Ankieta - średnia ocena: 8,009 Ankieta - średnia ocena: 8,009 Ankieta - średnia ocena: 8,00
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Sekibun
Member


Data rejestracji: 23-11-2019
Postów: 43
Rasa w grze: Potępiony
Kraina: Moria VII

Zakończenie sezonu i zmiany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

  1. Kiedy będzie zakończenie sezonu?
  2. Jakie zmiany planujecie wprowadzić?



Chętnych graczy zachęcam do dyskusji o zmianach. Pisanie ' x trzeba zmienić bo tak. ' nie doprowadzi do niczego. Jeżeli chcecie zmian trzeba napisać konkretne propozycje.

Moja propozycja jest taka :
  • Usunięcie 'szansa trafienia przeciwko potworom x%' z sufiksu 'wilk' w broniach pilum oraz nóż do rzucania. Obecnie dystans nie potrzebuje mieć eq żeby trafiać w potwory z uwagi na posiadanie dużego bonusu do trafienia, należy to zmienić.
  • Zwiększenie bonusów do statystyk we wszystkich przedmiotach (bronie , biżuteria , hełm itd.) proponuję 20% ale można nawet 40%. Wprowadzone zostały wyższe poziomy lokacji i zwiększone statystyki potworów i przez to broń palna 1/2h oraz biała 1/2h nie jest w stanie wyciągnąć zasięgu i zmuszona jest do obniżania poziomu lokacji gdzie dystans nie ma z tym problemu

10-09-2022 09:23 Sekibun jest offline Szukaj postów użytkownika: Sekibun Dodaj Sekibun do Listy kontaktów
adzi4n
Viking


Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Przede wszystkim najważniejsza zmiana w tatkach:

Tatuaże które nie mają żadnego szczęścia
+1 szczęścia na każde 5 lvli powyżej 100 lvla (tylko ekspedycje), pisać dlaczego chyba nie muszę.

Mniejsze zmiany:
Buff potępionego (nikt nim nie gra nawet po grozę)
- groza +50% bazowych hp
- talizman Zycie i śmierć: Zmniejsza szanse na trafienie krytyczne wroga o 1% ((max 100%) coś jak skóra tylko na talku, może rewo, gangster odżyje na potępię), regen z ŻiŚ dalej zablokowany, ilośc hp odblokowana w nieskończoność (tylko na ekspedycje)

- lekki lift cen evo - wszystkie - 20%, lvle lecą za szybko i nie da rady nadążyć za wbijaniem użytecznych ścieżek, bo runiczne ważniejsze.

-na pewno przyjrzeć się trafieniu bronią innych taktów niż dystans

- lekki rebalans sufiksów broni białej 2h ( tak żeby nie był tylko grywalny krwiopijca i samobój)
lekkie sugestie:
Drakula dajcie pasywny regen jak ma mnich na tatku
Podkowa, podkręcić trochę lucka i dac %hp ale znacznie mniej niż krwiopijca
Bazyliszek/Autokrata + nowy efekt dodatkowy modyfikator do trafienia krytycznego (myślę że na ep +5 + 200%, może ktoś się skusi)
Krwi - max obrona z przedmiotów =0, sporo podkręcone flat obrażenia (ep +5~ około 300, ignorowania około 30%, przypominam ze samobój daje 66 zwinki, 56 dmg, a problemy z zasięgiem są)

- buff bazy na poziomie epickim szansa trafienia krytycznego +25 %, szansa trafienia bronią zwiększona o 25 % dla leg +5 ( rozciągnięty do szansa trafienia krytycznego +35 %, szansa trafienia bronią zwiększona o 35 % na ep5 )



Dajcie choćby spore zmiany cyferkowe, żeby 3 ostatnie miesiące nie wyglądały zawsze tak samo i nie było to wojna klonów z fartem do umagów.
10-09-2022 10:03 adzi4n jest offline Szukaj postów użytkownika: adzi4n Dodaj adzi4n do Listy kontaktów
ShaeronPL
Junior Member


Data rejestracji: 26-08-2016
Postów: 23
Kraina: Moria V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

To coś ode mnie:

Ogarnijcie nagrody za zadania, szczególnie na 1s. W okolicach 100 lvl zrobić zadania na 1s to klan wygrywa sezon, jedni mają talizmany na 2 poziomie, drugi klan ma 4 lvle. Nagrody trzeba albo drastycznie uciąć, albo zrobić bramki levelowe dla zadań albo zdecydowanie zwiększyć trudność tych zadań, żebym zadań z mistrzem i oblężenia nie dało się zrobić przed np 150 poziomem. Nagrody są przegięte.

Minęło 7 lat od wprowadzenia II mapy. Jeżeli z uporem maniaka nie chcecie wprowadzać do gry nowych mobów, to wprowadźcie zmiany, które pozwolą zróżnicować end game content. 4 sezony morii i każdy z nich kończył się tak samo - 2 miesiące farmienia Zepara, w coraz mniejszych składach, topka przez miesiąc tylko odpala Zepara żeby go sklepać w duo. Propozycje:
-Dodacie bonusy do expa za kolejne moby (Malphas i Hastur) żeby farmienie ich w większych teamach było opłacalne, coś jak na R1 bonus do expa za ostatnie 3 moby na II mapie.
-Poluzujcie specjale Malphasa i Hastura - Malphas jest niezabijalny w niedużym składzie po wprowadzeniu systemu gwiazdkowego. Dodajcie możliwość zdobywania więcej obrony "tylko przeciwko potworom" np na epickich poziomach setów tytanowy i czarny oraz na tatuażach (CR i Gang), żeby faktycznie Malphas mógł bić znacznie lżej, a także żeby był częściej trafiany - obecne trafienie na poziomie kilkunastu % skutecznie ubija szansę na zdobycie dobrego expa przez to ile taki Malphas ma HP przy 4 gwiazdkach. Hastur - niech specjal Żółty znak nie podwaja statów moba, tylko zwiększa je np o 50% - obecnie Hastur 4 gwiazdki ma tak wysokie staty, że podwojenie ich powoduje, że mob jest nietrafialny, może dla dystansa na ustawieniu full zasięg. Nie ma to sensu.

Pisali to poprzednicy, ale trzeba to bardzo jasno zaznaczyć - dystans jest OP. Przez bonus do trafienia z broni i tatuaży jest niedościgniony przez inne ścieżki rozwoju już od poziomu feniksa. Na poziomie II mapy ta różnica robi się gigantyczna, ponieważ dystans sobie farmi Abbadona 4*duo, kiedy inne tatuaże robią go co najwyżej w trio 3*, bo brakuje i HP i zasięgu. W tym momencie różnica jest już nie do przeskoczenia, a dochodzi jeszcze end game content, gdzie absurdalny jest tatuaż Łowcy skarbów, który dodaje najwięcej szczęścia w grze, najwięcej szczęścia na 5 poziomów w grze (najłatwiejsze farmienie Zepara, no bo czemu nie), HP, Mod kryta i trafienie również porównywalne tylko i wyłącznie z, jakże by inaczej, innymi tatuażami dystansa - WD i Łowcą.
Z drugiej strony kompletnie niegrywalne są bronie palne, które praktycznie nie mają jak partycypować w Zeparze, ze względu na braki HP z przedmiotów (tańczący set jest dobry dla każdego tylko nie palniaka, żadna broń nie daje HP, tylko Gang ma niski bonus do HP z tatuaża) które musi nieudolnie nadrabiać HP z umagów, które jak wiemy są mocno losowe, a i tak Mnich czy ŁS z 8k HP w umagach ma znacznie więcej hp na expie niż snapier czy rewo z 20k HP w umagach. Wprowadzenie gwiazdek na II mapie jeszcze tę przepaść pogłębiło, bo HP stało się najważniejszym parametrem w grze razem ze szczęściem.

Obniżenie losowości wygrywania umagów - na serwerach sezonowych jest mało czasu na zdobycie wymarzonych umagów, brak farta w zdobywaniu konkretnego umaga może spowolnić nawet najlepszego gracza i pozbawić go szansy na walkę o top miejsca. Uważam, że powinien być wprowadzony system, który pozwalałby zwiększyć szansę na konkretnego umaga, szczególnie jeśli chodzi o umagicznienia na niższych progach, które są niezbędne w end game (jak np spost, zwinność czy szczęście). Myślę, że powinna być opcja wykupienia podwójnej szansy na wybrany parametr za np punkty reputacji lub wprowadzenie drugiej, maksymalnej granicy ŁPC, tak, żeby można było dostać umaga z przedziału np 6500-8500 ŁPC, a nie tylko 6500+.

Wprowadźcie wreszcie dodatkowe bonusy lub chociaż zwiększcie istniejące bonusy za sety przedmiotów na poziomach EP+. Jest to trochę bardzo dziwne, że nic się nie poprawia w przedmiotach których ulepszenie jest tak bardzo drogie i wymagające, że ulepsza się max 10 takich przedmiotów w całym sezonie, a taka zmiana byłaby dla Was prawdopodobnie najłatwiejsza do wprowadzenia ze wszystkich o które gracze Was błagają.
12-09-2022 22:49 ShaeronPL jest offline Szukaj postów użytkownika: ShaeronPL Dodaj ShaeronPL do Listy kontaktów
ShaeronPL
Junior Member


Data rejestracji: 26-08-2016
Postów: 23
Kraina: Moria V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

I w sumie najważniejsza rzecz - poinformujcie graczy chociaż 24h przed resetem jakie zmiany planujecie, żeby dało się przemyśleć podstawowe, niezmienialne rzeczy, jak na przykład płeć. Na S4 wprowadziliście expy z gwiazdkami, co totalnie zniweczyło mój plan na cały sezon. Generalnie byłoby to zupełnie w porządku, gdyby nie to, że nie było wiadomo o tej zmianie przed startem sezonu, przez co wybrałem płeć męską, co bardzo utrudniło grę w późnym jej etapie.

multipost upomnienie słowne

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Kylin: 17-09-2022 08:21.

12-09-2022 23:05 ShaeronPL jest offline Szukaj postów użytkownika: ShaeronPL Dodaj ShaeronPL do Listy kontaktów
Sekibun
Member


Data rejestracji: 23-11-2019
Postów: 43
Rasa w grze: Potępiony
Kraina: Moria VII

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Sekibun
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

W sprawie potępionego lepszą opcją byłoby dodać "maksymalny unik +( 0.5 lub 1 ) za każdy pkt arkan" oraz w talizmanie życie i śmierć usunąć ograniczenia HP na ekspedycji. W atakach mogłoby zostać +80% ale na ekspedycjach 160% HP nie jest już zbyt atrakcyjne.
12-09-2022 23:26 Sekibun jest offline Szukaj postów użytkownika: Sekibun Dodaj Sekibun do Listy kontaktów
Cejnu
Member


Data rejestracji: 09-04-2014
Postów: 38
Kraina: Moria VI
Skąd: Łódź

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Bardzo dobry pomysł z dodatkowymi statami do setów na poziomie epików - brakuje tego mocno

Wprowadziłbym możliwość handlu runami i esencją

Co do moobów to juz kolega wyżej wszystko opisał, dzisiaj ŁS jest wszystkim co potrzeba Damage Dealerem, Tankiem... Tak nie powinno być. Dystans jest OP na każdej płaszczyźnie bo dzięki luckowi jest niezabijalny w late gamie przez lucka i chorą ilość hp.
16-09-2022 09:30 Cejnu jest offline Szukaj postów użytkownika: Cejnu Dodaj Cejnu do Listy kontaktów
adzi4n
Viking


Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mop, będą przynajmniej jakieś minimalne zmiany balansowe? Czy znowu sezon będzie kończony przez wszystkich aktywnych jako ssak/kultek łs/mnich?
16-09-2022 20:15 adzi4n jest offline Szukaj postów użytkownika: adzi4n Dodaj adzi4n do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Zakończenie sezonu i zmiany

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH