[moria]A3 a promowanie ataków na slabszych zamiast mocniejszych |
draco29a
Emperor
Data rejestracji: 29-01-2009
Postów: 1.446
Kraina: Moria; Moria II
|
|
[moria]A3 a promowanie ataków na slabszych zamiast mocniejszych |
|
Wprowadzajac mozliwosc atakowania slabszych dla ewo, wpadl pewien efekt uboczny.
antos lvl50 zostaje pojechany przez brutuska lvl55
brutusek przez celinke lvl 60
celinka przez dawida 65
dawid przez edyte 70
edyta przez filipa 75
filip przez Grzegorza 86
Grzegorz przez Helenke 96
A Helenka oddaje ludzi top1.
struktura rankingu ma charakter piramidy. Czyli graczy z poziomu n zasila duzo liczniejsza grupa graczy z n-1.
Do czego zmierzam...
Gracz z top1 jest zasilany przez calą reszte serwera, i ludzie na serwerze splywaja do niego, lub do wąskiej grupy topki.
slaby gracz nie pokona w obronie na swoim lub nizszym poziomie nikogo.
mocny gracz ma szanse pokonac duzo osob ze swojego poziomu, i kilka wyzszych.
W chwili obecnej mozna siedziec nago w obronie bo i tak jak ktos wpadnie to gracz +5poziomow bo cala reszta jedzie graczy slabszych bo tak latwiej.
Jako że gra to ma byc wyzwanie, to proponowałbym ustalenie zakresu ataków w dół na podstawie pozycji w rankingu, tak by gracze ktorzy mają mozliwosc atakowania wiekszych musieli ich atakowac dla ewo, a nie tylko farmic niskopunktowcow.
__________________ R2-Dener
R3-brak, kiedys deneroth, a wczesniej drake29a
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez draco29a: 25-11-2011 13:45.
|
|
25-11-2011 10:11 |
|
|
neMo Niezarejestrowany
|
|
Ale ta piramdka dziala od pierwszego dnia dzialania BW ... I nie dodales dalszej czesci, wiec dla Ciebie ja uzupelnie.
Top1 robi wyprawki i mozna go pojechac. Top1 czasem jest ubrany dziwnie na ekspe i wtedy tez mozna go pojechac. I wreszcie Top1 nie ma z racji rankingu zadnego immunitetu na przegrywanie i po prostu mozna go pojechac. I poza tym to nie ranking tworzy piramidke, tylko przydatnosc bojowa (mniej wiecej idzie to zgodnie z rankingiem, ale nie zawsze - widze po surowcach, ze gracze duzo nizej potrafia ich uzbierac bardzo duzo).
Wytnij wiekszemu 2/3x numer (chocby spostujac sie jako bialas) to sie odczepi zeby nie tracic atakow. Naprawde musimy przechodzic nauke walki w zasadzce od nowa, po 5 latach istnienia BW ?
|
|
25-11-2011 10:23 |
|
|
adagio
Szeryf na serwerach R14+R16 i R20
Data rejestracji: 26-12-2007
Postów: 5.090
Klan: White_Dragons (D_F) Kraina: Necropolia II Skąd: Kalisz
|
|
To nie jest tak że osoba która atakuje słabszych tylko zyskuje.
Są dwie drogi:
1. Atakujesz mocniejszych wygrywasz i otrzymujesz więcej PD i pkt ewolucji
2. Atakujesz słabszych otrzymujesz znikomą ilość PD i pkt ewolucji
Więc osoba która ambitnie walczy z silniejszymi zyskuje dwa razy.
Po co więc narzucać takie rozwiązania przez system
__________________
|
|
25-11-2011 10:27 |
|
|
Toffi
Lord
Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II
|
|
Jest jeszcze inna kwestia.
Atakując słabych po Evo, atakujesz graczy, którzy zasobów nie mają (skoro są jechani przez wszystkich). A budowa BK w połączeniu z większą częstotliwością ataków i większą liczbą eksp oznacza problem z surowcami.
Więc ja bym jeszcze dodała:
Są dwie drogi:
1. Atakujesz mocniejszych wygrywasz i otrzymujesz więcej PD i pkt ewolucji i więcej zasobów, bo mocniejsi mają z ich utrzymaniem mniejszy problem niż słabsi.
2. Atakujesz słabszych otrzymujesz znikomą ilość PD i pkt ewolucji, często zero zasobów i tylko spalasz krew na arkana w ataku.
__________________ Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)
|
|
25-11-2011 10:36 |
|
|
neMo Niezarejestrowany
|
|
A jaka roznice sprawa moje odgryznie sie w kontekscie Twojej propozycji ? Bo najczesciej personalizacje wkradaja sie w przypadku braku argumentow merytorycznych ;-)
A widzisz - ja wole atakowac jak najwyzsze pozycje zeby dostac te pare perkow wiecej. Jak ktos nie czuje takiej potrzeby to tego nie robi. Wolna wola - kazdy ma wybor.
|
|
25-11-2011 10:48 |
|
|
Toffi
Lord
Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II
|
|
cytat: |
Moze dlatego że ilosci PD w stosunku do zapotrzebowania i ilosci ekspedycyjnych są tak marne ze nie oplaca sie ryzykowac Ewo na rzecz zdobycia paru pkt wiecej. |
Zgoda. Ale to jest dyskusja na inny wątek, np. pt "czy korzyści z ataków są proporcjonalne do ich znaczenia, które wzrosło znacznie w a3".
cytat: |
Toffi ad1
wieksi to znaczy Mithrandir czy Petrusek. Bo tak naprawde typ ktory zaatakuje mnie majacy 85lvl na przyklad, jest na farmie wlasnie u mithrandira i wszystkich wyzej |
No ale po wprowadzeniu w życie Twojej propozycji nie zmieni się nic. Nadal będzie łańcuszek farmionych i farmicieli. Tyle, że wtedy ci farmieni będą mieli o wiele gorzej, bo będzie mniej rybek w stawie do nabijania pkt ewo. Więc i farmione będą częściej niż obecnie.
Taka mała podpowiedź, dobieraj propozycję zmian do celu jaki chcesz osiągnąć.
Jeśli Twoim celem jest, żeby mniejsi byli farmieni rzadziej, to powinieneś zasugerować dokładnie odwrotną propozycję, czyli zniesienie limitów ograniczeń. Wtedy każdy wampirek będzie robił ataki mniej więcej tak jak do tej pory - raz polezie po krew, raz po punkty, raz do "ulubionego" przeciwnika tylko po to żeby sfarmić a ewo będzie już nagrodą do ataku. Więcej celów do ataków => każdy cel rzadziej dostaję w czapę
__________________ Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Toffi: 25-11-2011 11:03.
|
|
25-11-2011 11:01 |
|
|
Toffi
Lord
Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II
|
|
Zaraz, moment.
Dyskusja jest o tym, o ile dobrze rozumiem autora wątku, że
1. jest piramidka farmicieli i farmionych
2. ci na samym dole mają najgorzej
3. trzeba zmniejszyć przedizał atakow, zeby poprawic sytuacje.
Ja pisze, ze na 1. i 2. zmiana zakresu w dol nie pomoze, tylko zawezi przedzial. Jesli juz dokladnie odwrotna propozycja bylaby bardziej sensowna w swietle przedstawianych problemow, bo wtedy farmionych wiecej by bylo do wyboru, ergo dostawaliby becki rzadziej.
To nie jest dyskusja o tym, ze bialasa leje siurek czy na odwrot. To nie jest dyskusja o cenach sprzetu. To nie jest dyskusja o skalowalnosci specjalizacji w grze.
Trzymajcie sie tematu, bo sie robi spamowisko, znowu sie zleca snajperzy, ze ssa w pvp, rewo zacznie psioczyc na brak zasiegu, zwinkowiec zaplacze, ze nie runneruje a CR podniesie rwetes, gdzie sie podzial jego def.
Jeden watek = jeden temat.
__________________ Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Toffi: 25-11-2011 12:32.
|
|
25-11-2011 12:18 |
|
|
draco29a
Emperor
Data rejestracji: 29-01-2009
Postów: 1.446
Kraina: Moria; Moria II
Autor tematu
|
|
Toffi nie pisalem nic o tym kto leje kogo, i o cenach sprzetu
Co do twojego rozumienia sprawy zgadzam się, zawężenie przedziału sprawiłoby odwrotny efekt do zamierzonego, ale z drugiej strony przyznasz sie chyba ze latwiej bronic sie przed graczem +2-3 poziomy niz przed takim +10
Przekonany twoimi argumentami jak i wlasnym doswiadczeniem i pogladami na temat lenistwa graczy bw, wysunąłem drugą opcje, w ktorej atakując osobe mocniejszą moznaby miec wieksze zyski. Cokolwiek, wiecej pd, wiecej pkt evo.
Przy takim podejsciu wiekszosc bylaby zadowolona bo:
topka bylaby goniona, a przynajmniej bylyby szanse gonic-co prawda nie jest to tematem tej dyskusji ale wielu by sie spodobalo
ataki z wkladem mózgu bylyby korzystniejsze, czyli gracze uzywaliby czesciej szpiegowania, kupowali wiecej sprzetu, mysleli przed atakiem, i mimo calego tego zamieszania nawet jesli mniejsi by obrywali to w mniejszym stopniu.
Mniejsi mieliby takze wiecej zasobow na swoj rozwoj, na zrzutki do ekspedycji, na budowe budynkow, oczywiscie Ci ktorzy by kombinowali nad sprzetem, innymi slowy wróciłoby to troche do statusu z A2.
To nie jest temat do dyskusji na temat tatuazy, ani cen sprzetu.
__________________ R2-Dener
R3-brak, kiedys deneroth, a wczesniej drake29a
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez draco29a: 25-11-2011 12:34.
|
|
25-11-2011 12:32 |
|
|
Gierek
Viking
Data rejestracji: 05-09-2008
Postów: 543
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria II
|
|
Właśnie dlatego jest monożnik expa większy za ubicie kogoś w A3.
Oczywiście dla ewo fajnie jest zaatakować - ale atakuje kogoś o 5 lvl niżej i mam 75-80 expa w dobrym przypadku 120.
Atakuje kogoś 5 lvl wyżej - dziś dostałem 360 expa. 3 takie ataki i 1 punkcik, dzieki temu z ataków moge spokojnie wyciągać 3000 expa dziennie i gonić topkę.
Poztym gośc 5 lvl niżej jest częsciej atakowany i nie ma zasobów a gości z top 50 ma ich aż za dużo. Tylko trzeba się namęczyć aby złożyć eq do atakowania.
Ja farmie ludzi wyższych lvl bo inaczje przyrost expa będzie za słaby, dzieki temu z samych ataków tygodniowo mam kupe kamyków i rosne w siłę.
90% graczy chciałaby mieć 1 ekwipunek na wszystko i płacz że nie działa w każdym aspekcie gry. Takie życie, wtedy trzeba marnować ataki na niższych lvl graczy.
Trzeba poszpiegować kogo można zlać, pobróbować z EQ i do zrobienia. A jak ktoś wali z lenistwa w niższych poziomem to jego biznes, tacy gracze z niskim lvl powinni się cieszyć bo dzieki temu oni mają szanse się wybić i iść w góre rankignu bo robią coś lepiej niż Ci co są wyżej. Takie prost ale myślenie chyba niektórych boli.
Nie można dać pkt ewo tylko za graczy z wyższym lvl bo co by mieli robić ludzie na samej górze? Nie mogli by zdobyć ewo.
|
|
25-11-2011 12:37 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
|
|
Autor wątkach narzeka, ze winda z surowcami jedzie do góry.
To ja sie pytam, a gdzie ma jechac? W bok????????
Surowce beda przepływały do silniejszych, to naturalny proces.
Zawężenia zakresu nie zmienilo faktu, ze zawsze sie znajdziesz ktos, kto ma kilka poziomów wyzej i sfarmi. Ekstrymalne zawezenie w stylu nie mozna atakowac kogos z niższym levelem i tak nie zda egzaminu, bo znajdzie sie ktos z równym levelem, kto sfarni.
Wszyscy jestesmy elementami lancucha pokarmowego. Zawsze sie znajdziesz ktos, kto nas sfarmi. Trzeba sie z tym pogodzić (nawet ja będąc pseudoTopem jestem do sfarmienia).
Dzieki przegranym mam wiedzę w jakimś kierunku dalej, sie rozwijać.
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
25-11-2011 12:38 |
|
|
Toffi
Lord
Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II
|
|
Do autora wątku: zaniedbujesz jeden aspekt tego pomysłu.
Evo jest potrzebne w a3, BARDZO. 1000 pkt ewolucji za jedną ścieżkę to BARDZO dużo. Jeśli ewo nabijać się będzie trudniej i na mniejszej grupie graczy, to będą dwie konsekwencje:
1. frustracja graczy a3 (pierwsze oznaki już się pojawiają w postaci wątków w systemie gry) wzrośnie gwałtownie, bo nie dość, że trzeba zdobyć dużo, bez tego ani rusz, to jeszcze zdobywanie jest trudne
Jest to zwykłe zauważenie prostego efektu psychologicznego, bo mnie szczerze powiedziawszy ten element Twojego pomysłu akurat zwisa - BloodWars to nie moje źródło utrzymania, nie ja chcę zarabiać na sfrustrowanych klientach.
2. gracze znajdą sobie półśrodek, na przykład będą się sobie podkładali pod ewo, zamiast atakować przeciwników i cały system aktywowania zakurzonych nieco ataków weźmie w łeb.
Dokładnie na tej samej zasadzie się to będzie odbywać co ustawki - zdobywanie repa w sposób łatwy, przewidywalny i na zaprzyjaźnionych klanach.
@down: będziesz miał, tylko jeszcze za wcześnie, żeby to zauważyć. Surowce. Tych 15k z ekspy nie dostaniesz, jak nie będziesz miał krwi ani ludzi.
__________________ Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Toffi: 25-11-2011 13:03.
|
|
25-11-2011 12:43 |
|
|
draco29a
Emperor
Data rejestracji: 29-01-2009
Postów: 1.446
Kraina: Moria; Moria II
Autor tematu
|
|
w A2 atakowalo sie lepszych dla doswiadczenia a slabszych dla surowcow
w A3 farmi sie mniejszych tylko dlatego ze dostaje sie za nich takie same pkty ewo jak za innych.
Mi się jeszcze oplaca patrzec w gore rankingu, ale za 5 czy 10poziomów sam nie będe miał motywacji by jechac wyzszych, za ekspe co drugi dzien wpadnie z 15 pkt, za asysty kolejne tyle.
1000 evo to bardzo duzo, ale moje pytanie jest banalnie proste, czemu ten nizej w rankingu musi byc workiem treningowym najbardziej oplacalnym do bicia.
Zle ująłem, nie jest najbardziej oplacalnym, ale najwygodniejszym, najbardziej optymalnym, czy jak kto lubi
Dobra widze że stworzyło nam sie kółko zainteresowań, a chciałbym też by wypowiedzieli się inni, bez konieczności przebijania się przez tonę postów. Dlatego narazie poczekam az inni będą sie wypowiadać, mysle ze jasno przedstawilem temat.
__________________ R2-Dener
R3-brak, kiedys deneroth, a wczesniej drake29a
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez draco29a: 25-11-2011 13:07.
|
|
25-11-2011 13:02 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
|
|
cytat: |
draco29a napisał(a)
w A2 atakowalo sie lepszych dla doswiadczenia a slabszych dla surowcow
w A3 farmi sie mniejszych tylko dlatego ze dostaje sie za nich takie same pkty ewo jak za innych.
Mi się jeszcze oplaca patrzec w gore rankingu, ale za 5 czy 10poziomów sam nie będe miał motywacji by jechac wyzszych, za ekspe co drugi dzien wpadnie z 15 pkt, za asysty kolejne tyle.
1000 evo to bardzo duzo, ale moje pytanie jest banalnie proste, czemu ten nizej w rankingu musi byc workiem treningowym najbardziej oplacalnym do bicia.
Zle ująłem, nie jest najbardziej oplacalnym, ale najwygodniejszym, najbardziej optymalnym, czy jak kto lubi
|
Jest jescze jeden aspekt.
Doświadczenia zdobywa sie wiecej za wyższych levelem, ale PONIEWAZ nie jest to jedyny sposób zdobywania doswiadczenia osoby, ktore sa w top rankingu nie sa poszkodowane.
Natomiast punkty ewolucji sa tylko i wylacznie z atakow.
Gdyby ustawić, ze za wyższych levelem jest wiecej evo (bo jest trudniej), wtedy doszlo by do sytuacji, ze gra premiuje tych, ktorzy sie wolniej rozwijaja pod wzgledem poziomów.
A to juz troche krzywa idea.
Gdyby byly inne źródła evo (tak jak z doświadczeniem) to wtedy byłaby inna sytuacja.
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
25-11-2011 13:17 |
|
|
Ptyś
Ex-Team
Data rejestracji: 02-10-2010
Postów: 2.765
Kraina: Necropolia IV
|
|
za słabszego dostajesz powiedzmy 70exp za silniejszego 360
czyli za 1000 punktów ewolucji będziesz mial w jednym przypadku 70kpunktów w drugim 360K punktów różnica spora. Wiec dużo bardziej opłaca się atakować jak najwyżej, jednak ŁATWIEJ zlać kogoś słabszego. Ryzykujesz niezdobycie punktu evo kosztem szybszego rozwoju lub mniej ryzykujesz i wolniej sie rozwijasz. Każdy ma wybór.
__________________ Regulamin Handlu
|
|
25-11-2011 13:34 |
|
|
SosnaN
King
Data rejestracji: 08-07-2011
Postów: 858
Kraina: Moria V
|
|
cytat: |
Arius napisał(a)
Gdyby byly inne źródła evo (tak jak z doświadczeniem) to wtedy byłaby inna sytuacja.
|
Tak, i znowu wszystko rozbija się o top1, top2 i topkę w ogólności.
Administracja: topka ma robić ataki!
Realia: ale na kogo?
i kółko się zamyka...
Były, raz, dwa, dziesięć, pewnie więcej razy, propozycje by "sztuczniakami" zaludnić puste kwadraty właśnie dla atakowania.
Jeśli top1 ma dajmy na to 80 lev to czy serwer by się rozleciał jeśli system wygeneruje 100 "sztuczniaków" z lev 81-83?
Ale skoro Administracja 10 razy co najmniej pomysł odrzuciła to głupotę robię w ogóle przypominając...
edit:
oczywiście domki "sztuczniaków" miałyby zabudowę "wirtualną", zamieniającą się w pustaka po przejęciu...
edit2:
a najlepiej osobne sektory w 2s-3s dla sztuczniaków, bez możliwości przejmowania przez graczy tam domków.
edit3:
no przecież odpowiadam w editach na to Profes79.
Podwoić np ilość 3s ale niedostępne te dodatkowe domki do przejęcia dla graczy. 144 sztuczniaki powinny topce wystarczyć do ataków.
__________________
cytat: |
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.
|
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez SosnaN: 25-11-2011 13:43.
|
|
25-11-2011 13:35 |
|
|
profes79 Niezarejestrowany
|
|
Owszem, tylko trzeba oddzielić znowu necro od morii.
Na necro pd z ataków po pierwsze są śladowe; po drugie nie ma potrzeby bicia poziomów w górę a raczej powstaje tendencja do ograniczania awansów ze względu na spadki % na wyprawkach.
Stąd też z pełnym rozmysłem atakuję graczy na dolnym zasięgu otrzymywania evo (64-65 lvl)
- jak pisałem gdzie indziej - po wyłowieniu jednego bunkra i dwóch niskopoziomowych graczy klanów top którzy mają jak na swój poziom nieprzeciętne eq - z 16 ataków mam ok 12 punktów ewo (zależy ile ataków nie wejdzie na 90%)
- mam znikomą ilość pd - świetnie; na razie mi się nie śpieszy na 76 lvl; poza tym i tak nabijam sobie punkty na ekspach.
- surowce - wcale mało ich nie zgarniam - chociaż źródełko pewnie wyschnie niedługo.
jak mam wybór - atak na gracza silnego; zgarnięcie 100-200 pr za atak i jednego punktu ewo albo atak na gracza słabego i zgarnięcie 8-10 pr za atak i jednego punktu ewo to wybór mam oczywisty.
Też jestem tego ofiarą, bo jestem regularnie jechany przez ludzi z wyższych poziomów i bardzo rzadko zdarzami się atak wybronić. Ale przyjmuję to jako dobrodziejstwo inwentarza.
Zmiana zakresu ataków albo zwiększenie ilości punktów ewo za ataki na silniejszych graczy niewiele by tu zmieniła.
edit: Sosna i jak to sobie wyobrażasz? Posadzisz "sztuczniaków" na dobrych kwadratach - po miesiącu ich nie będą mieli; posadzisz ich na słabych kwadratach - będą źródłem darmowego przyrostu pr i surowców (do czasu).
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez profes79: 25-11-2011 13:37.
|
|
25-11-2011 13:36 |
|
|
draco29a
Emperor
Data rejestracji: 29-01-2009
Postów: 1.446
Kraina: Moria; Moria II
Autor tematu
|
|
cytat: |
Ptyś napisał(a)
za słabszego dostajesz powiedzmy 70exp za silniejszego 360
czyli za 1000 punktów ewolucji będziesz mial w jednym przypadku 70kpunktów w drugim 360K punktów różnica spora. Wiec dużo bardziej opłaca się atakować jak najwyżej, jednak ŁATWIEJ zlać kogoś słabszego. Ryzykujesz niezdobycie punktu evo kosztem szybszego rozwoju lub mniej ryzykujesz i wolniej sie rozwijasz. Każdy ma wybór. |
na slabszego jedziesz w byle...
na mocniejszych musisz miec 2-3 zestawy do uzywania na zmiane.
Poza tym ataki na 90%, brak koniecznosci szpiegowania, lub dobierania sprzetu, brak ryzyka ze nie bedzie pkt evo. Innymi slowy jest to duzo wygodniejsze, z tąd stwierdzenie o premiowaniu.
Dodalem tag ze temat dotyczy morii, bo na necro nie ma z tym problemow. Tzn jest ale raczej czysto estetyczy, bo straty przy obrywaniu atakow są zerowe praktycznie.
__________________ R2-Dener
R3-brak, kiedys deneroth, a wczesniej drake29a
|
|
25-11-2011 13:52 |
|
|
Darkshu
Forum Legend
Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527
|
|
Kurcze powtórzę - miał być BOOST expa za ataki w a3 na silniejszych:
A GO NIE MA ( lub jest zbyt mały aby być odczuwalny ) na morii exp jest ważny i nie zawężanie przedzału ataków - ale PREMIOWANIE WIĘKSZYM EXPEM ( warto też sprawdzić czy nie trzeba podnieść maksymalnego progu przyznawanego EXPA nawet 2x lub więcej)
__________________ Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze
|
|
25-11-2011 13:53 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
|
|
cytat: |
SosnaN napisał(a)
Były, raz, dwa, dziesięć, pewnie więcej razy, propozycje by "sztuczniakami" zaludnić puste kwadraty właśnie dla atakowania.
Jeśli top1 ma dajmy na to 80 lev to czy serwer by się rozleciał jeśli system wygeneruje 100 "sztuczniaków" z lev 81-83?
Ale skoro Administracja 10 razy co najmniej pomysł odrzuciła to głupotę robię w ogóle przypominając...
|
Sosna, czy ja mówię, że by się rozleciał?
Napisałem wyraźnie, że byłoby ok, gdyby była alternatywa, np. taka, jaką zaproponowałeś.
Ale wątpię by adminom chciało się to kodować :/
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
25-11-2011 14:00 |
|
|
|