Go to the Main Page Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO NECRO SPID R20 - podsumowanie graczy » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Thread is closed
Go to the bottom of this page NECRO SPID R20 - podsumowanie graczy 22 Votes - Average Rating: 7.5522 Votes - Average Rating: 7.5522 Votes - Average Rating: 7.55
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Amelinium
Newbie


Registration Date: 24-05-2018
Posts: 7
Kraina: Necropolia XI

Attention NECRO SPID R20 - podsumowanie graczy Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hej!
Serwer sezonowy zbliża się do końca, za chwilę ma ruszyć kolejny i czas na przemyślenia w tej kwestii. Przez okres gry były przeze mnie robione notatki analizując grę w trakcie, znajomi dopisali swoje trzy grosze, zrobiliśmy ogólne konsultacje i powstał dosyć obszerny materiał w tej kwestii. Rozpisze w punktach dla łatwiejszej analizy - zróbmy z tego dalszą burze mózgów żeby dać administracji materiał do pracy w przyszłości.
Każda rzecz została uargumentowana, ale oczywiście nie każdy się będzie z każdym zgadzać - w takiej sytuacji bardzo prosze o porządną argumentacje przeciwną! Smile


1. Czas serwera i aktywność

- serwer trwa 6 miesięcy - rzeczywista aktywność tej tury to 3-4 miesiące, później już coraz szybsze wymieranie serwera, ostatni miesiąc w zasadzie nic się już nie dzieje i prawie wszyscy czekają na reset. Konieczne jest spowolnienie rozgrywki w czasie tak, żeby nie wyczerpać szybko dostępnego materiału powodując, że gracze zwyczajnie się nudza i porzucają grę.

- Klany - 30 osobowe - ten pomysł już jest wstępnie zaakceptowany z tego co pisano na forum
Propozycja: Ilość 30 miejsc powinna być dostępna od początku żeby nie zniechęcać graczy na starcie zmuszając ich do szukania „poczekalni”. Zmniejszenie limitu stref s3 do 10 na klan - daje to około 14,5 klanow z full s3 czyli na tyle dużo ze walka o to nie będzie bardzo zacięta, ale na tyle mało ze przy większej aktywności na serwerze walka jednak będzie. Mniejsza ilość na klan spowoduje ze tej walki w ogóle nie będzie, każdy aktywny klan będzie miał full i tyle. Jednocześnie jest to praktyczna ilość - rolki po 3 osoby, jasne, przejrzyste i łatwe w organizacji.

- Zbyt szybkie zdobywanie run
Jednym z elementów gry do którego się dąży jest łączenie run i zbieranie talizmanów - gdy ten etap zostanie zebrany postęp w grze mocno spowalnia i część graczy zaczyna odpadać. Zadania i podróże za runy bardzo to przyspieszają, szybko zdobyliśmy runy na 4 lvl i dalszy postęp był już dużo mniej widoczny.
Propozycja: zablokowanie możliwości zdobywania run za zadania i podróże - tylko zdobywanie na ekspedycjach. Na ekspedycjach zdobywamy ich bardzo dużo i szybko, tylko trzeba stawiać drugą mapę. Pojawia się też świadomy wybór albo na początku szybko runy kosztem ekspa, albo dużo później ale mając więcej ekspa. To element strategii urozmaicający rozgrywkę, zbyt duża ilość dodatkowych run go odbiera. Dodatkowo przez losowość tego czy dostaniemy takie zadanie/podróż część graczy jest faworyzowana przez system, a niestety są też postacie które miały tutaj bardzo duże braki, co również później powodowało że tacy gracze porzucali grę.

- Zabranie uniwersalnej broni na ekspedycja (karabinu snajperskiego) - ta bronią bez wiedzy i analizy efektywnie bije się większość ekspedycji. Czy to na pewno o to chodzi? W ten sposób znowu skracamy czas do osiągnięcia kolejnego celu i jednocześnie czas aktywności na serwerze.
Propozycja: Zmniejszenie lub zabranie premii do trafienia karabinu snajperskiego żeby spowolnić zdobywanie kolejnych lokacji ekspedycji i nie tworzyć uniwersalnej broni która zabija się prawie wszystkie Moby jak leci po kolei.

- Zwiększenie atrakcyjności i celowości oblężeń - oblężenia zwiększają aktywność na serwerze, rozgrywka jest bardziej ciekawa i emocjonująca, coś się dzieje.
Propozycja: możliwość przejęcia stref s1 i s2 tylko za pomocą oblężenia - brak możliwości założenia oblężenia innego niż zadanie z tych stref. Ma to na celu uniknięcia sytuacji, że dane strefy są przekładane poprzez obleg wychodzący, przez co czasem nie ma sensu ich oblegać i słabszy klan "ukrywa" taką stręfę w ten sposób. Będęc oczywistym celem ataku klan posiadający te strefy musi być stale gotowy do obrony - lub stale pilnować ochronki (na którą oczywiście można spróbować się wstrzelić).
Propozycja: drobna premia czasowa dla każdej osoby która dołączyła do oblężenia - coś co nie będzie mocno boostować, ale będzie przydatne np. +5-10 lucka, +2-5% ekspa itp. na 24h od zakończenia oblężenia. W ten sposób zachęcamy do aktywności w tej kwestii i nie ignorowanie tego, co niestety się dzieje na pewnym etapie gry.


2. Powiązane z przedłużeniem grywalności serwera - rozbudowanie lastgame

- Następne poziomy ewolucji
Koniecznie! Od dłuższego czasu nie ma na co wydawać ewo w pewnym etapien gry. 15 lvl mogłby dodawać jakiś mocny boost niezależy, oczywiście drogie ewo już typowo pod endgame, jednocześnie tak rozplanowane aby umożliwić kontrowanie innych buildów takimi premiami. Grubszy materiał do opracowania, ale niezbędny.

- Następny poziom run - runy na 5
Bardzo podobnie jak wyżej, dodaje kolejny cel to zrealizowania, wydłuża rozgrywkę, ale ze względu na długi czas już typowo endgame.

- Następne lokacje ekspedycyjne - 3 mapa
Elemet wydłużający i urozmaicający grę, dodający dodatkowe cele do zrealizowania przed wyczerpaniem materiału. Tyle lat już nic nowego nie ma, może to już ten czas? Big Grin
Taka propozycja: Może rozłożyć trzecią mapę w czasie? Żeby np. odblokować ekspedycje nr 1 z mapy trzeciej możliwe po zdobyciu blaszki nr 1 z 1 i 2 mapy. Każda następna analogicznie. Jednocześnie zrobienie tych ekspedycji w taki sposób żeby były trudniejsze - nie dało się ich łatwo zrobić w 1-2-3 osoby. Żeby dawały ekspa i runy - więcej ekspa niż druga mapa, ale mniej run niż druga. Takie ciekawe urozmaicenie.

- Dodanie nowych budynków klanowcyh
Propozycja: ranking węwnątrz-klanowy z budynkiem z nagroda - dodatkowy przyrost mamony za każda zdobyta w klanie blaszkę zależny od lvl bydynku - nie płynie to na balans klanow ale będzie miłym dodatkiem - pieniądze w klanach i tak idą głównie w budowę, nie wpływa rażąco na równowagę postaci. Oczywiście przyrost malutki na godzinę za każdy tak to przeliczyć żeby było to realne i bez przesady nawet maja komplet u wszystkich 30 ludzi obu map
Propozycja: dodanie innych budynków klanowych takich które po skończeniu budowy innych budynków można ładować młotkami i po załadowaniu dostaje się nagrodę dla każdego w klanie - jakaś premie czasową lub zasoby lub coś innego przydatnego


3. Czas przeznaczony na grę i jego optymalizacja

- Ataki - zbyt dużo oraz zbyt szybka regeneracja (32/12h)
Chcąc mieć dobrze zrobioną postać trzeba ataki robić, niestety wymuszenie tak dużej ilości nawet mimo skrótu powoduje, że trzeba poświęcić sporo ciągłego czasu w grze w dodatku dwa razy na dobę. Pracując i żyjąc w pewnym momencie tego czasu brakuje - nie jest to tez na tyle ciekawe zajęcie żeby długo podtrzymywać jego wykoywanie. Tutaj bardzo dużo osób które z nami grały na początku z tego tytułu zrezygnowało w pewnym momencie z gry, nie miały na nią czasu.

- Wyprawy - zbyt szybka regeneracja (12h)
Tutaj duża ilość nie przeszkadza aż tak - bo włączamy karawanę. Natomiast regeneracja co 12h powoduje, że podczas codziennego życia czasem uciekają te wyprawy, nie zawsze uda się dobrze to zaplanować co również w praktyce demotywuje do długotrwałej gry.
Propozycja: Ilość wypraw na dobę taka sama, ale regeneracja co 24h - jednocześnie bardzo to usprawni zapisy na lucka z zk - raz na dzień 20 minut na karawane z zapasem, co też ma wpływ na komfort gry.


4. Zwiększenie balansu gry i umożliwienie świadomego budowania postaci

- brakuje miejsc do zapisywania zestawów w zbrojowni
Propozycja: dodatkowe 10 miejsc do zapisania zestawów w zbrojowni - absolutnie niezbędne, a w 30 osobowych klanach gdzie potrzebna jest większa uniwersalność postaci obowiązkowo, inaczej się zamęczymy ciągłymi przebierankami. Tych miejsc mocno brakuje już teraz.

- brakuje możliwości zakupu konkretnych przedmiotów typowo pod build, handel na rynku zamarł w tej turze około 4 z 6 miesięcy
Propozycja: dodanie na rynek automatycznie, regularnie pojawiających się przedmiotów endgame - częstotliwość zależna od ilości aktywnych graczy na serwerze. Przedmioty ldsk ważne i drogie pref/suf przykładowo: Tygrysi/smiercio/krwawy spid/nocki/preko; kosciak Drakuli; plastik krwi; gwiezdny/twardy/nekromancki krwi; demon/szybki kastet/pnka ze zwinka dodatkowa; tytan lewitacji/wilkołaka; jastrząb/słońce koncentracji/wilkołaka itp. itd.
- brakuje miejsc do zapisywania umagów gdy chcemy stworzyć bardziej złożone lub mieszane buildy
Propozycja: dodanie dodatkowego slotu na umag żeby moc tworzyć postac hybrydowa biała/palna/dystans i bardziej złożone buildy, postacie uniwersalne pod ekpy/oblegi/pvp. Uatrakcyjni to rozgrywke w istotny sposób.

- przyspieszenie zbierania umagów - zebranie kompletu krwi trwa kilka miesięcy, już nie mówiąc o bojowych - a mamy się zmieścić z tym w 6 miesiącach i mieć czas jeszcze tego poużywać.
Propozycja: zmniejszenie szansy na podwójny i potrójny umag do x2 od zwykłej, ale losowanie 2 umagow na jednej lokacji (z których można wybrać jeden i zapisać, przy zapisywaniu drugi zostaje tez skasowany). Dzięki temu mamy możliwość wyboru i dostosowanie do buildu oraz złożenie możliwości zarówno pod pvp, ekspy i oblegi oraz szybsze zebranie umagow do krwi w czasie tych 6 miesięcy.

- zbalansowanie nagród za podróże - pojawia się widoczna dysproporcja pomiędzy graczami trafiającymi często podróże z ewo, a ich nie mającymi.
Propozycja: przypisanie stałych nagród dla najważniejszej podróży: 100-200 ewo oraz 600/1000 pkt łpc oraz trzecia losowa - w momencie wprowadzenia takiego rozwiązania zmniejszenie ilości ewo z zadan o połowę, niech są ale 200 czy 600 ewo to za dużo i w praktyce jak ktoś ma farta nagle ma +1000 do puli jednego dnia, potem kolejnego itp. co znowu wprowadza dysproporcje i znacząco faworyzuje tego kogoś (tutaj przykład własny, moja postać miała mnóstwo ewo z podróży i jej się "przelewało" - przejęłam druga postać która miała podróż za ewo dosłownie 1-3 razy w tygodniu i była tak bardzo w plecy z tym, ze nie da się tego niczym nadrobić, powinno być to bardziej zbalansowane). W ten sposób sami decydujemy jak dostosować - ewo, łpc, inne, zależnie od potrzeb, buildu, etapu gry.

- zbalansowanie dropa - szczególnie epików
Tutaj koniecznie trzeba "coś" zrobić. Obecny system powoduje, że gracze grają 3-4 tygodnie i zaczyna się pierwsza fala rezygnacji. Jeśli się nic nie wydropiło przydatnego zaczyna się odstawać i gra nie jest interesująca. Jeżeli chcemy, żeby więcej graczy zostało na serwerze trzeba im dać możliwośc większego wypływu na to co znajdują oraz zwiększenie szans pomiędzy graczami.
Propozycja: usunięcie możliwości znalezienia przedmiotów epickich przed wejściem do 3 aktu.
Propozycja: większy balans pomiędzy przedmiotami ldsk - epickim. Tak żeby przedmiot epicki był trochę, ale nie mocno lepszy. Niestety teraz np. ldsk orchidea czy ldsk szybkość (premia do dmg) jest słaba względem epickiej, jest przepaść która skutecznie zniechęca do późniejszej gry gdy ktoś nie wydropi tej epickiej - a czasem się nie wydropi wcale, mimo regularnego puszczania wypraw, a serwer zaraz się skończy.
Propozycja: zablokowanie możliwości dublowania się lub wielokrotności tych samych przedmiotów epickich przy znajdowaniu (dokładnie tych samych, pomysł do dopracowania)
Propozycja: wprowadzenie możliwości wyboru epickiego przedmiotu z jedna opcja pref lub suf i wybraną podstawą raz na dany okres czasu. W przypadku serwery spid np. 5000 (lub więcej) wykonanych wypraw (około 2 miesiące - w praktyce jak ktoś dokładnie wyklikuje ma taką opcje 3 razy, ostatni raz pod sam koniec; lub więcej wtedy wycelowane w np 2 razy).
Taka opcja umożliwia uzupełnienie i świadome tworzenie postaci. Zrównoważy to grę, a jednocześnie będzie nagroda dla wytrwałych graczy którzy rzetelnie te wyprawy wyklikuja. Jeżeli ktoś już wydropił swoje - dla niego jest to mniejsza nagroda, a uratuje od porzucenia to te postacie któym słabo drop losuje.


5. Dodatkowe uwagi oraz ułatwienie grywalności dla nowych graczy

- Kanały burzowe - są co 2 tygodnie - to za długo na półrocznym serwerze
Propozycja: zmniejszenie czasu do 1 tygodnia. Serwer jest razy 4, więc tak samo warto zredukować równiez inne czasowe rzeczy.

- Usunięcie z puli zadan typu 10kk krwi/ludzi dopóki cel nie będzie faktycznie realnie do zrealizowania

- Dodanie przyrostu z budynków x4 - szczególnie na początku gry gdy zasobów jest mało i są okresy gdy brakuje oraz na końcu gry gdy gracze rezygnują i zasoby są skumulowane na małej ilości aktywnych postaci

- Skrócenie czasu oblężenia zadaniowego - zgodnie z przyspieszeniem serwera przez 4 - czyli pierwsza faza z 18h do 4,5h

- Dodanie rankingów i statystyk pozwalające porównywać siebie na tle innych postaci/ras/ilości ekspedycji itp. wybrać i dodać ciekawsze warianty

- Dodanie w skrzynce odbiorczej osobnej ramki nad zwykłymi wiadomościami na KOMUNIKATY w której pojawiałyby się komunikaty napisane przez czerwonego lub zielonego dotyczące klanu. Aktualnie w spamie codziennym często ważne komunikaty giną, już nie mówiąc że tylko niektóre klanówki "kolorowych" są ważne, reszta jest codzienna. Takie usprawnienie ułatwiłoby komunikacje wewnątrz klanu.

- Dodanie do tutorialu zakładki „strategie rozwoju postaci” - nowy gracz będzie miał szanse przeanalizować możliwości zanim popełni błędy.

- Dodanie od administracji ogólnej informacji o ekspedycjach i kw - teraz są arkusze tworzone przez graczy, ale opis podstawowy dotyczący każdej ekspedycji warto zamieścić w tutorialu. Jaki typ broni ma Mob, ataki specjalne, specjalne umiejętności, uśrednione statystyki i gwiazdki z podpowiedzią na co zwrócić uwagę podczas gry, szczególnie dla nowych graczy ułatwi to rozgrywkę.


-----------
Jak coś zostało pominięte to przepraszam te osoby które współtworzyły post, napisanie tego nie trwało kilku minut i coś mogło się zgubić Big Grin
Tak to tutaj zostawię, zróbcie z tym co uważacie za stosowne Smile
Pozdrawiam serdecznie!
17-10-2020 18:18 Amelinium is offline Search for Posts by Amelinium Add Amelinium to your Buddy List
bimbher
Triple Ace


images/avatars/avatar-21742.jpg

Registration Date: 21-03-2009
Posts: 225
Kraina: Necropolia VII

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

W ogólnikowym skrócie brakuje paru rzeczy które powinny zostać wprowadzone jeżeli ma zostać większa liczba graczy oraz przyciągnąć nowych graczy najważniejszą rzeczą jest:

1.Ulepszanie przedmiotów z dowolnej jakości do epika oraz handel epikami(tak jak jest na r8)

TYLKO N1 i N2 - podnoszenie jakości przedmiotów - w kostce - za cenę run

2. Regeneracja ataków i wypraw raz na 24h - zwiększyć licznik wypraw

3.Wybór nagrody za podróż obecnie jest za duża losowość co promuje osoby z fartem* -wybór jak przy pamiątkach lub przypisanie na stałe do ostatnich 3 lokacji runy evo łpc

4.Słaby drop - więcej itemów na wyprawach+ulepszanie jakości

5.Karabin snajperski i meta exp - usunąć szansę trafienia w %

6.Brak surowców oraz sensu budowania budynków do surowców - pomnożyć przyrost surowców z budynków x4 (zmniejszyć liczbę zadań z surowcami)

7.Zmniejszyć maksymalny czas budowy do 24h (budynki 40lvl+ stawiają się po kilka dni na serwerze który ma tą liczbę dni ograniczoną)

I punkt dodatkowy którego nie da się zrobić w 5minut jak z większością wymienionych punktów

BRAK NOWEGO CONTENTU

nowe expedycje
nowy rodzaj expedycji po ekspedycjach i kw
nowe unikalne bonusy/przedmioty - anty-unik, maksymalna szansa na powodzenie ataku, szansa na znalezienie przedmiotu epickiego.

Kiedyś coś było wspominane o jakiś butach pasach tarczach i innych nowych przedmiotach.
18-10-2020 11:31 bimbher is offline Search for Posts by bimbher Add bimbher to your Buddy List
NoPainNoGame
Newbie


Registration Date: 01-05-2020
Posts: 4

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

- wyeliminowanie zadań na początku serwera za 10kk ludzi/krwi dopóki nie będą realnie do zrobienia,
- nowe ekspedycje - jak najbardziej,
- zwiększenie przyrostu surowców,
- skrócenie czasu budowy budynków,
- zbalansowanie nagród za podróże (chociaż w 3 akcie),
- zbalansowanie dropa ... jeden dropi 5x Epicką orche a inny nawet legendarnej nie może znaleźć,
- zwiększenie o 10 ilości slotów do zapisywania zestawów,
- zwiększenie ilości umagów do 3 na każdej lokacji,
- zmniejszenie ilości dawania twardej skóry w pvp do 50, (majestat w pierwszej połowie serwera też jest przesadzony - max 5) xD,


Dajemy pomysły i chcemy zmian, inaczej granie w tą grę nie będzie miało sensu, gdyż serwer umiera od 4 miesiąca.
18-10-2020 16:21 NoPainNoGame is offline Search for Posts by NoPainNoGame Add NoPainNoGame to your Buddy List YIM Account Name of NoPainNoGame: Roman
Litwa
Newbie


Registration Date: 18-10-2020
Posts: 1

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Handel epikami musi wejść aby rynek nie umierał tak szybko. Nowe serfixy/prefixy, do przerobienia oczywiście fairdrop tak, aby zredukować rng i zniechęcenie wynikające z braku możliwości budowania postaci tak jak się chce. Ta gra nie powinna być loterią wynikającą jak komu rng polosuje, tylko na sukces powinno się skladac poświęcony czas, dobrze połączony drop i dobranie Evo i umagow .
Jeśli dalej będzie taki speed potrzebne jest też skalowanie się budynków, zmiana wymagań oraz nowy content na conajmniej 1/3 sezonu na którą przypada endgame.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Litwa: 18-10-2020 17:20.

18-10-2020 17:10 Litwa is offline Search for Posts by Litwa Add Litwa to your Buddy List
Borszczu
Viking


Registration Date: 03-12-2006
Posts: 565
Klan: SG
Rasa w grze: Łapacz Myśli
Kraina: Moria VII

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Litwa napisał(a)
Handel epikami musi wejść aby rynek nie umierał tak szybko.

Wprowadzając handel epikami zdusisz handel legendami. Dalej bedzie kiła i mogiła. Handel zdechnie jeszcze szybciej niz teraz.


quote:
Litwa napisał(a)
Ta gra nie powinna być loterią wynikającą jak komu rng polosuje, tylko na sukces powinno się skladac poświęcony czas, dobrze połączony drop i dobranie Evo i umagow.

Zapraszam na Morie.

__________________
r1: mark

r2,r5,r7,r19: Borszczu
18-10-2020 18:34 Borszczu is offline Search for Posts by Borszczu Add Borszczu to your Buddy List
Denis
Full Member


Registration Date: 06-05-2008
Posts: 63

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Jakiś system sprzątania zbrojowni, który jest darmowy. Można też zmienić dropy, mniej itemków, ale za to lepszej jakości. Mi osobiście odechciewa się któryś raz przebijać przez parę tysięcy śmieci, żeby wygrzebać dropa. Archiwum zbrojowni nie sprawuje się, 2 razy wcięło mi itemek, którego nie powinno sprzedawać. Może rozwiązanie takie, że na pewnym etapie gry, przestają dropić itemki nielegendarne i legendarne dobre.
19-10-2020 22:53 Denis is offline Search for Posts by Denis Add Denis to your Buddy List
wirusekk
Newbie


Registration Date: 10-10-2011
Posts: 1

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

A ja zgadzam się z wszystkimi postulatami, tym bardziej że dziś pod koniec serwera trafiłem :
600 ewo - wygranie 1v1 na arence
600 ewo - aktywowanie premki za srebro ... Nie wyobrażam sobie takiego boosta na początku serwera, gdzie wiem, że nie którzy takie coś trafiają a inni przez 3 miechy nie zobaczą 600 ewo Wink jakieś wyrównanie tego niestety jest potrzebne
20-10-2020 00:44 wirusekk is offline Search for Posts by wirusekk Add wirusekk to your Buddy List
constantina
Member


Registration Date: 05-01-2014
Posts: 34

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Overall, I agree with a lot of the suggestions. But I'm also a bit sceptical about some ideas.

We only have 6 month on a seasonal server, do you think we can really take advantage of a 3rd map, or lvl 15 evolutions, or level 5 runes ?

I'm not against the idea to have a 3rd map, but it have to bring something new. If it gives only less runes and more XP, it's not a real choice. A kind of natural order exist in all of this. At the end, you'll see their is one unique optimal solution to progress (it's allready the case for map1/map2).

The second point about that is the difficulty. Compared to map 1, the map 2 is a challenge because each ennemy have specific mecanics (regen, dammages based on apearance, hided luck and dodge). To have an interesting and challenging map, we need to face new kind of mecanics.

If me mix some of the ideas posted above : create a 3rd map where you can drop the materials needed to upgrade the quality of your item from normal to epic of to craft your own items. Here it can be an interesting choice between map 2 ans map 3.


The servers only last 6 months, do you think it's a good idea to reduce the amount of runes at the start of the game if you want to brind more hard and end game content ? Mainly if you want lvl 5 runes ?
Of course, it's feasable, but is it in a reasonable time ? We'll probably need to merges runes with kain dice, but all of it also has a big essence cost. If you want to see people with lvl 5 runes ( and i guess talismans) you'll need to increase the gains of runes and essence.

Unstead of reducing the amount of runes at start, maybe is it better to dont allow to use it before the 3rd act ? It still random but it reduce the gap between the lucky day 1 players and the others.

About the sniper rifle, if you want to enjoy a future third map, you need to progress fast and optimize expéditions to have medals fast. Today, the sniper rifle is the best way to go fast. If you nerf it, you'll also delay your progression and delay your acces to good map 2 monsters and also map 3.

If you nerf the damage buff of the sniper rifle, nobody will use it. If you remove the % of touch, you'll see only damned people (which is allready the case when you look at the top 50) and it will also kill a lot of strategies which use the attack's drop mecanic during the fight.


In the same way, should we ask for a nerf of the damned race because the race is completely over the top for 90% of the expeditions just because a lot of expeditions are gun oriented ?

Maybe is it better to go to the opposite direction? Modify the monsters to make them more distance and melee friendly ? Also increase the melee weapon droprate because they are to hard to drop compared to the gunner's ones ?


For the pvp balance, the most of the issues we cant find is because of the blood amount and enchantments, unstead of nerfing arcanas, cant it be better to just limit the amount of blood earned by enchantments in pvp ? for exemple, block the blood bonus from enchantements to a maximum of 1.5/2 times your level ?

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by constantina: 20-10-2020 10:00.

20-10-2020 09:58 constantina is offline Search for Posts by constantina Add constantina to your Buddy List
Durex_Play
Triple Ace


images/avatars/avatar-24316.jpg

Registration Date: 19-11-2009
Posts: 162
Klan: Khorn
Kraina: Necropolia
Skąd: LBK

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Dalej kasę wydajcie i płaczecie a lenie dalej nic nie robią Smile wszystko jest do zmiany a tu standardowo xD tak zapracowani robota są chłopaki że nawet odpisać nie można bo po co...

Tak jak napisał założyciel tematu do zmiany jest dokładnie to co pisze na innych serwerach by się przydało też pozmieniać trochę a nie z kijem w du... Siedzieć i dowalic fuszerke

__________________
r1 Rafalo
Aukcja trwa 24 h od Cm Smile

20-10-2020 13:27 Durex_Play is offline Search for Posts by Durex_Play Add Durex_Play to your Buddy List
CL0SER
Full Member


images/avatars/avatar-15769.jpg

Registration Date: 12-11-2008
Posts: 52
Klan: Tczew
Kraina: Necropolia X
Skąd: Miałem wiedzieć że jest niepełnoletnia

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

HALKO HALKO ADMINISTRACJA??

Coś odpiszecie? Czy mamy wyjść na ulicę i zacząć protestować żeby Nas zauważyć?

spam ostrzeżenie Kylin

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Kylin: 28-10-2020 12:13.

26-10-2020 21:53 CL0SER is offline Search for Posts by CL0SER Add CL0SER to your Buddy List
Mordeth
Ex-Team


images/avatars/avatar-5004.jpg

Registration Date: 03-07-2007
Posts: 634
Klan: POSSESSED / PuB
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia II; Necropolia VI
Skąd: Poznań

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Speed necro fajna rzecz Wink ale kwestia dopracowania paru elementów i będzie jeszcze lepiej.

Po długiej przerwie wróciłem do bw właśnie na ten speed server , i wiele rzeczy moim zdaniem mogłoby poprawić rozgrywki .

Wiele postulatów autorki jest trafionych , bo to zbiór o którym dyskutowaliśmy w grze .


1. Karabin Snajperski - jestem jak najbardziej za ucięciem trafienia .
kupiliśmy w klanie 3 sztuki i wszystkie ekspedycje od rana do wieczora były robione w tym karabinie .
Pomijając 3 pierwsze odznaki na 1 mapie całą resztę idzie zrobić w tym Karabinie . To samo druga mapa . Chyba zbyt mocno Op ten karabin .

2. Klany 30 osobowe . Super pomysł urozmaici to pvp w grze + walki będą mogły się odbywać w całym rankingu bez przepaści .

3. Ataki ich regeneracja dość uciążliwe zmieniłbym na 64/24h a nie 32/12 zostawia to ich ilość ( bo evo są potrzebne ) ale mamy większą szans na zrobienie .


4. Zadania dzienne :

Usunięcie zadań z 10kk krwi / Ludzi albo zmiana na "uzbieraj z ataków xxx surowców" a nie jednym atakiem

zdobycie przy końcu servera 10kk ludzi z 1 ataku jest praktycznie niemożliwe


5. zwiększenie produkcji surowców z budynków dajmy na to x2 albo x3 będzie super .

6. KW opcja z losowaniem 2 umagicznień do wyboru bardzo trafiona pomoże w szybszym uzbieraniu 2 zestawów .

__________________


R10 MysterTornister
R14 Mordeth
Ex Moderator



30-10-2020 10:13 Mordeth is offline Search for Posts by Mordeth Add Mordeth to your Buddy List
raikiri
Lord


images/avatars/avatar-25444.jpg

Registration Date: 20-10-2007
Posts: 410
Klan: VVV
Kraina: Necropolia
Skąd: Sląsk

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

zmiana systemu pvp ,a dokładnie oblężeń jakiś mega długi patch anty-najemniczy dać ,w zamian arenki co 1-2 dni klanowe
snajpa op na expy
za duzo ataków
mniejsze klaany
co sezon różny exp /drop rate
z nowości jakieś expy serwerowe

__________________
R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec



Veni Vidi Vici

02-11-2020 13:44 raikiri is offline Search for Posts by raikiri Add raikiri to your Buddy List
Varriz
Ex-Team


images/avatars/avatar-24008.jpg

Registration Date: 28-03-2007
Posts: 74
Rasa w grze: Władca Zwierząt
Kraina: Necropolia

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ja bym zadbał też o sam koniec serwera:
zwiększyć celowość zwyciężania w rankingach. Zarówno Areny, pkty jak i ranking klanów.
Np: Lider top1 klanu w następnym sezonie ma z automatu +20 lucka (albo +10 lucka dla swojego klanu Smile )
Gracz top1 w a3 dostaje wybór dowolnego itema z dowolnym pre/suf
Itd...
To spowodowałoby że walka o miejsca w rankingach toczyłaby sie do końca Smile

__________________
r20: Varriz

03-11-2020 08:13 Varriz is offline Search for Posts by Varriz Add Varriz to your Buddy List
yohannj
Member


images/avatars/avatar-22709.jpg

Registration Date: 27-12-2009
Posts: 35
Kraina: Necropolia VII

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

+1:
quote:
Chcąc mieć dobrze zrobioną postać trzeba ataki robić, niestety wymuszenie tak dużej ilości nawet mimo skrótu powoduje, że trzeba poświęcić sporo ciągłego czasu w grze w dodatku dwa razy na dobę. Pracując i żyjąc w pewnym momencie tego czasu brakuje - nie jest to tez na tyle ciekawe zajęcie żeby długo podtrzymywać jego wykoywanie. Tutaj bardzo dużo osób które z nami grały na początku z tego tytułu zrezygnowało w pewnym momencie z gry, nie miały na nią czasu.


quote:
Propozycja: Ilość wypraw na dobę taka sama, ale regeneracja co 24h - jednocześnie bardzo to usprawni zapisy na lucka z zk - raz na dzień 20 minut na karawane z zapasem, co też ma wpływ na komfort gry.


quote:
Propozycja: dodatkowe 10 miejsc do zapisania zestawów w zbrojowni


quote:
- Usunięcie z puli zadan typu 10kk krwi/ludzi dopóki cel nie będzie faktycznie realnie do zrealizowania


quote:
5. zwiększenie produkcji surowców z budynków dajmy na to x2 albo x3 będzie super .




Dropa

A co ze zmianą ceny niektórych prefiksów / sufiksów w PLN? / What about changing the PLN price of some prefixes/suffixes?

Broń biała dwuręczna
Demoniczny Cena: 35k PLN ; Cena sprzedaży: 17.5k PLN => Cena: 17.5k PLN ; Cena sprzedaży: 8.75k PLN
Zwinny Cena: 20k PLN ; Cena sprzedaży: 10k PLN => Cena: 10k PLN ; Cena sprzedaży: 5k PLN
Antyczny Cena: 10k PLN ; Cena sprzedaży: 50k PLN => Cena: 5k PLN ; Cena sprzedaży: 2.5k PLN

Bazyliszka Cena: 18k PLN ; Cena sprzedaży: 9k PLN => Cena: 9k PLN ; Cena sprzedaży: 4.5k PLN
Autokraty Cena: 25k PLN ; Cena sprzedaży: 12.5k PLN => Cena: 12.5k PLN ; Cena sprzedaży: 6.75k PLN


Zwiększy to szansę na wypadnięcie tych prefiksów / sufiksów. Gra będzie bardziej zróżnicowana niż „wszyscy używają Broń palna dwuręczna”, pomoże to uzyskać Szybkości, Orchidei,...
To może być szybka wygrana?

This will increase the drop rate of those prefixes/suffixes. The game will be more diverse than "everyone uses guns", it will help to get speed, orchidea, ...
It might be a quick win?

__________________
French wiki supervisor / nadzorca francuski wiki

Fluent in French and English. Using translation.google to speak in Polish.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by yohannj: 03-11-2020 13:46.

03-11-2020 13:44 yohannj is offline Search for Posts by yohannj Add yohannj to your Buddy List
Amelinium
Newbie


Registration Date: 24-05-2018
Posts: 7
Kraina: Necropolia XI

Thread Starter Thread Started by Amelinium
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Podbijam temat, tutaj w zasadzie razem z komentarzami zostało razem zebrane większość pomysłów i propozycji. Wciąz można też coś dopisać Smile

Serwer sezonoy ruszył, ale ilość graczy to nawet nie połowa ilości z poprzedniej tury. Brak sensownych nowości to tka naprawdę główny powód - ile można to samo klepać.

Byłóby bardzo miło gdyby BW-team się wypowiedział czy możemy jeszcze liczyć na cokolwiek w tym roku, czy chyba jednak faktycznie projekt Bloodwars niedługo zamykamy i tyle Smile
23-11-2020 19:40 Amelinium is offline Search for Posts by Amelinium Add Amelinium to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Thread is closed
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO NECRO SPID R20 - podsumowanie graczy

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH