NECRO SPID R20 - podsumowanie graczy |
Amelinium
Member
Data rejestracji: 24-05-2018
Postów: 49
Kraina: Necropolia XI
|
|
NECRO SPID R20 - podsumowanie graczy |
|
Hej!
Serwer sezonowy zbliża się do końca, za chwilę ma ruszyć kolejny i czas na przemyślenia w tej kwestii. Przez okres gry były przeze mnie robione notatki analizując grę w trakcie, znajomi dopisali swoje trzy grosze, zrobiliśmy ogólne konsultacje i powstał dosyć obszerny materiał w tej kwestii. Rozpisze w punktach dla łatwiejszej analizy - zróbmy z tego dalszą burze mózgów żeby dać administracji materiał do pracy w przyszłości.
Każda rzecz została uargumentowana, ale oczywiście nie każdy się będzie z każdym zgadzać - w takiej sytuacji bardzo prosze o porządną argumentacje przeciwną!
1. Czas serwera i aktywność
- serwer trwa 6 miesięcy - rzeczywista aktywność tej tury to 3-4 miesiące, później już coraz szybsze wymieranie serwera, ostatni miesiąc w zasadzie nic się już nie dzieje i prawie wszyscy czekają na reset. Konieczne jest spowolnienie rozgrywki w czasie tak, żeby nie wyczerpać szybko dostępnego materiału powodując, że gracze zwyczajnie się nudza i porzucają grę.
- Klany - 30 osobowe - ten pomysł już jest wstępnie zaakceptowany z tego co pisano na forum
Propozycja: Ilość 30 miejsc powinna być dostępna od początku żeby nie zniechęcać graczy na starcie zmuszając ich do szukania „poczekalni”. Zmniejszenie limitu stref s3 do 10 na klan - daje to około 14,5 klanow z full s3 czyli na tyle dużo ze walka o to nie będzie bardzo zacięta, ale na tyle mało ze przy większej aktywności na serwerze walka jednak będzie. Mniejsza ilość na klan spowoduje ze tej walki w ogóle nie będzie, każdy aktywny klan będzie miał full i tyle. Jednocześnie jest to praktyczna ilość - rolki po 3 osoby, jasne, przejrzyste i łatwe w organizacji.
- Zbyt szybkie zdobywanie run
Jednym z elementów gry do którego się dąży jest łączenie run i zbieranie talizmanów - gdy ten etap zostanie zebrany postęp w grze mocno spowalnia i część graczy zaczyna odpadać. Zadania i podróże za runy bardzo to przyspieszają, szybko zdobyliśmy runy na 4 lvl i dalszy postęp był już dużo mniej widoczny.
Propozycja: zablokowanie możliwości zdobywania run za zadania i podróże - tylko zdobywanie na ekspedycjach. Na ekspedycjach zdobywamy ich bardzo dużo i szybko, tylko trzeba stawiać drugą mapę. Pojawia się też świadomy wybór albo na początku szybko runy kosztem ekspa, albo dużo później ale mając więcej ekspa. To element strategii urozmaicający rozgrywkę, zbyt duża ilość dodatkowych run go odbiera. Dodatkowo przez losowość tego czy dostaniemy takie zadanie/podróż część graczy jest faworyzowana przez system, a niestety są też postacie które miały tutaj bardzo duże braki, co również później powodowało że tacy gracze porzucali grę.
- Zabranie uniwersalnej broni na ekspedycja (karabinu snajperskiego) - ta bronią bez wiedzy i analizy efektywnie bije się większość ekspedycji. Czy to na pewno o to chodzi? W ten sposób znowu skracamy czas do osiągnięcia kolejnego celu i jednocześnie czas aktywności na serwerze.
Propozycja: Zmniejszenie lub zabranie premii do trafienia karabinu snajperskiego żeby spowolnić zdobywanie kolejnych lokacji ekspedycji i nie tworzyć uniwersalnej broni która zabija się prawie wszystkie Moby jak leci po kolei.
- Zwiększenie atrakcyjności i celowości oblężeń - oblężenia zwiększają aktywność na serwerze, rozgrywka jest bardziej ciekawa i emocjonująca, coś się dzieje.
Propozycja: możliwość przejęcia stref s1 i s2 tylko za pomocą oblężenia - brak możliwości założenia oblężenia innego niż zadanie z tych stref. Ma to na celu uniknięcia sytuacji, że dane strefy są przekładane poprzez obleg wychodzący, przez co czasem nie ma sensu ich oblegać i słabszy klan "ukrywa" taką stręfę w ten sposób. Będęc oczywistym celem ataku klan posiadający te strefy musi być stale gotowy do obrony - lub stale pilnować ochronki (na którą oczywiście można spróbować się wstrzelić).
Propozycja: drobna premia czasowa dla każdej osoby która dołączyła do oblężenia - coś co nie będzie mocno boostować, ale będzie przydatne np. +5-10 lucka, +2-5% ekspa itp. na 24h od zakończenia oblężenia. W ten sposób zachęcamy do aktywności w tej kwestii i nie ignorowanie tego, co niestety się dzieje na pewnym etapie gry.
2. Powiązane z przedłużeniem grywalności serwera - rozbudowanie lastgame
- Następne poziomy ewolucji
Koniecznie! Od dłuższego czasu nie ma na co wydawać ewo w pewnym etapien gry. 15 lvl mogłby dodawać jakiś mocny boost niezależy, oczywiście drogie ewo już typowo pod endgame, jednocześnie tak rozplanowane aby umożliwić kontrowanie innych buildów takimi premiami. Grubszy materiał do opracowania, ale niezbędny.
- Następny poziom run - runy na 5
Bardzo podobnie jak wyżej, dodaje kolejny cel to zrealizowania, wydłuża rozgrywkę, ale ze względu na długi czas już typowo endgame.
- Następne lokacje ekspedycyjne - 3 mapa
Elemet wydłużający i urozmaicający grę, dodający dodatkowe cele do zrealizowania przed wyczerpaniem materiału. Tyle lat już nic nowego nie ma, może to już ten czas?
Taka propozycja: Może rozłożyć trzecią mapę w czasie? Żeby np. odblokować ekspedycje nr 1 z mapy trzeciej możliwe po zdobyciu blaszki nr 1 z 1 i 2 mapy. Każda następna analogicznie. Jednocześnie zrobienie tych ekspedycji w taki sposób żeby były trudniejsze - nie dało się ich łatwo zrobić w 1-2-3 osoby. Żeby dawały ekspa i runy - więcej ekspa niż druga mapa, ale mniej run niż druga. Takie ciekawe urozmaicenie.
- Dodanie nowych budynków klanowcyh
Propozycja: ranking węwnątrz-klanowy z budynkiem z nagroda - dodatkowy przyrost mamony za każda zdobyta w klanie blaszkę zależny od lvl bydynku - nie płynie to na balans klanow ale będzie miłym dodatkiem - pieniądze w klanach i tak idą głównie w budowę, nie wpływa rażąco na równowagę postaci. Oczywiście przyrost malutki na godzinę za każdy tak to przeliczyć żeby było to realne i bez przesady nawet maja komplet u wszystkich 30 ludzi obu map
Propozycja: dodanie innych budynków klanowych takich które po skończeniu budowy innych budynków można ładować młotkami i po załadowaniu dostaje się nagrodę dla każdego w klanie - jakaś premie czasową lub zasoby lub coś innego przydatnego
3. Czas przeznaczony na grę i jego optymalizacja
- Ataki - zbyt dużo oraz zbyt szybka regeneracja (32/12h)
Chcąc mieć dobrze zrobioną postać trzeba ataki robić, niestety wymuszenie tak dużej ilości nawet mimo skrótu powoduje, że trzeba poświęcić sporo ciągłego czasu w grze w dodatku dwa razy na dobę. Pracując i żyjąc w pewnym momencie tego czasu brakuje - nie jest to tez na tyle ciekawe zajęcie żeby długo podtrzymywać jego wykoywanie. Tutaj bardzo dużo osób które z nami grały na początku z tego tytułu zrezygnowało w pewnym momencie z gry, nie miały na nią czasu.
- Wyprawy - zbyt szybka regeneracja (12h)
Tutaj duża ilość nie przeszkadza aż tak - bo włączamy karawanę. Natomiast regeneracja co 12h powoduje, że podczas codziennego życia czasem uciekają te wyprawy, nie zawsze uda się dobrze to zaplanować co również w praktyce demotywuje do długotrwałej gry.
Propozycja: Ilość wypraw na dobę taka sama, ale regeneracja co 24h - jednocześnie bardzo to usprawni zapisy na lucka z zk - raz na dzień 20 minut na karawane z zapasem, co też ma wpływ na komfort gry.
4. Zwiększenie balansu gry i umożliwienie świadomego budowania postaci
- brakuje miejsc do zapisywania zestawów w zbrojowni
Propozycja: dodatkowe 10 miejsc do zapisania zestawów w zbrojowni - absolutnie niezbędne, a w 30 osobowych klanach gdzie potrzebna jest większa uniwersalność postaci obowiązkowo, inaczej się zamęczymy ciągłymi przebierankami. Tych miejsc mocno brakuje już teraz.
- brakuje możliwości zakupu konkretnych przedmiotów typowo pod build, handel na rynku zamarł w tej turze około 4 z 6 miesięcy
Propozycja: dodanie na rynek automatycznie, regularnie pojawiających się przedmiotów endgame - częstotliwość zależna od ilości aktywnych graczy na serwerze. Przedmioty ldsk ważne i drogie pref/suf przykładowo: Tygrysi/smiercio/krwawy spid/nocki/preko; kosciak Drakuli; plastik krwi; gwiezdny/twardy/nekromancki krwi; demon/szybki kastet/pnka ze zwinka dodatkowa; tytan lewitacji/wilkołaka; jastrząb/słońce koncentracji/wilkołaka itp. itd.
- brakuje miejsc do zapisywania umagów gdy chcemy stworzyć bardziej złożone lub mieszane buildy
Propozycja: dodanie dodatkowego slotu na umag żeby moc tworzyć postac hybrydowa biała/palna/dystans i bardziej złożone buildy, postacie uniwersalne pod ekpy/oblegi/pvp. Uatrakcyjni to rozgrywke w istotny sposób.
- przyspieszenie zbierania umagów - zebranie kompletu krwi trwa kilka miesięcy, już nie mówiąc o bojowych - a mamy się zmieścić z tym w 6 miesiącach i mieć czas jeszcze tego poużywać.
Propozycja: zmniejszenie szansy na podwójny i potrójny umag do x2 od zwykłej, ale losowanie 2 umagow na jednej lokacji (z których można wybrać jeden i zapisać, przy zapisywaniu drugi zostaje tez skasowany). Dzięki temu mamy możliwość wyboru i dostosowanie do buildu oraz złożenie możliwości zarówno pod pvp, ekspy i oblegi oraz szybsze zebranie umagow do krwi w czasie tych 6 miesięcy.
- zbalansowanie nagród za podróże - pojawia się widoczna dysproporcja pomiędzy graczami trafiającymi często podróże z ewo, a ich nie mającymi.
Propozycja: przypisanie stałych nagród dla najważniejszej podróży: 100-200 ewo oraz 600/1000 pkt łpc oraz trzecia losowa - w momencie wprowadzenia takiego rozwiązania zmniejszenie ilości ewo z zadan o połowę, niech są ale 200 czy 600 ewo to za dużo i w praktyce jak ktoś ma farta nagle ma +1000 do puli jednego dnia, potem kolejnego itp. co znowu wprowadza dysproporcje i znacząco faworyzuje tego kogoś (tutaj przykład własny, moja postać miała mnóstwo ewo z podróży i jej się "przelewało" - przejęłam druga postać która miała podróż za ewo dosłownie 1-3 razy w tygodniu i była tak bardzo w plecy z tym, ze nie da się tego niczym nadrobić, powinno być to bardziej zbalansowane). W ten sposób sami decydujemy jak dostosować - ewo, łpc, inne, zależnie od potrzeb, buildu, etapu gry.
- zbalansowanie dropa - szczególnie epików
Tutaj koniecznie trzeba "coś" zrobić. Obecny system powoduje, że gracze grają 3-4 tygodnie i zaczyna się pierwsza fala rezygnacji. Jeśli się nic nie wydropiło przydatnego zaczyna się odstawać i gra nie jest interesująca. Jeżeli chcemy, żeby więcej graczy zostało na serwerze trzeba im dać możliwośc większego wypływu na to co znajdują oraz zwiększenie szans pomiędzy graczami.
Propozycja: usunięcie możliwości znalezienia przedmiotów epickich przed wejściem do 3 aktu.
Propozycja: większy balans pomiędzy przedmiotami ldsk - epickim. Tak żeby przedmiot epicki był trochę, ale nie mocno lepszy. Niestety teraz np. ldsk orchidea czy ldsk szybkość (premia do dmg) jest słaba względem epickiej, jest przepaść która skutecznie zniechęca do późniejszej gry gdy ktoś nie wydropi tej epickiej - a czasem się nie wydropi wcale, mimo regularnego puszczania wypraw, a serwer zaraz się skończy.
Propozycja: zablokowanie możliwości dublowania się lub wielokrotności tych samych przedmiotów epickich przy znajdowaniu (dokładnie tych samych, pomysł do dopracowania)
Propozycja: wprowadzenie możliwości wyboru epickiego przedmiotu z jedna opcja pref lub suf i wybraną podstawą raz na dany okres czasu. W przypadku serwery spid np. 5000 (lub więcej) wykonanych wypraw (około 2 miesiące - w praktyce jak ktoś dokładnie wyklikuje ma taką opcje 3 razy, ostatni raz pod sam koniec; lub więcej wtedy wycelowane w np 2 razy).
Taka opcja umożliwia uzupełnienie i świadome tworzenie postaci. Zrównoważy to grę, a jednocześnie będzie nagroda dla wytrwałych graczy którzy rzetelnie te wyprawy wyklikuja. Jeżeli ktoś już wydropił swoje - dla niego jest to mniejsza nagroda, a uratuje od porzucenia to te postacie któym słabo drop losuje.
5. Dodatkowe uwagi oraz ułatwienie grywalności dla nowych graczy
- Kanały burzowe - są co 2 tygodnie - to za długo na półrocznym serwerze
Propozycja: zmniejszenie czasu do 1 tygodnia. Serwer jest razy 4, więc tak samo warto zredukować równiez inne czasowe rzeczy.
- Usunięcie z puli zadan typu 10kk krwi/ludzi dopóki cel nie będzie faktycznie realnie do zrealizowania
- Dodanie przyrostu z budynków x4 - szczególnie na początku gry gdy zasobów jest mało i są okresy gdy brakuje oraz na końcu gry gdy gracze rezygnują i zasoby są skumulowane na małej ilości aktywnych postaci
- Skrócenie czasu oblężenia zadaniowego - zgodnie z przyspieszeniem serwera przez 4 - czyli pierwsza faza z 18h do 4,5h
- Dodanie rankingów i statystyk pozwalające porównywać siebie na tle innych postaci/ras/ilości ekspedycji itp. wybrać i dodać ciekawsze warianty
- Dodanie w skrzynce odbiorczej osobnej ramki nad zwykłymi wiadomościami na KOMUNIKATY w której pojawiałyby się komunikaty napisane przez czerwonego lub zielonego dotyczące klanu. Aktualnie w spamie codziennym często ważne komunikaty giną, już nie mówiąc że tylko niektóre klanówki "kolorowych" są ważne, reszta jest codzienna. Takie usprawnienie ułatwiłoby komunikacje wewnątrz klanu.
- Dodanie do tutorialu zakładki „strategie rozwoju postaci” - nowy gracz będzie miał szanse przeanalizować możliwości zanim popełni błędy.
- Dodanie od administracji ogólnej informacji o ekspedycjach i kw - teraz są arkusze tworzone przez graczy, ale opis podstawowy dotyczący każdej ekspedycji warto zamieścić w tutorialu. Jaki typ broni ma Mob, ataki specjalne, specjalne umiejętności, uśrednione statystyki i gwiazdki z podpowiedzią na co zwrócić uwagę podczas gry, szczególnie dla nowych graczy ułatwi to rozgrywkę.
-----------
Jak coś zostało pominięte to przepraszam te osoby które współtworzyły post, napisanie tego nie trwało kilku minut i coś mogło się zgubić
Tak to tutaj zostawię, zróbcie z tym co uważacie za stosowne
Pozdrawiam serdecznie!
|
|
17-10-2020 18:18 |
|
|
bimbher
Triple Ace
Data rejestracji: 21-03-2009
Postów: 247
Kraina: Necropolia VII
|
|
W ogólnikowym skrócie brakuje paru rzeczy które powinny zostać wprowadzone jeżeli ma zostać większa liczba graczy oraz przyciągnąć nowych graczy najważniejszą rzeczą jest:
1.Ulepszanie przedmiotów z dowolnej jakości do epika oraz handel epikami(tak jak jest na r8)
TYLKO N1 i N2 - podnoszenie jakości przedmiotów - w kostce - za cenę run
2. Regeneracja ataków i wypraw raz na 24h - zwiększyć licznik wypraw
3.Wybór nagrody za podróż obecnie jest za duża losowość co promuje osoby z fartem* -wybór jak przy pamiątkach lub przypisanie na stałe do ostatnich 3 lokacji runy evo łpc
4.Słaby drop - więcej itemów na wyprawach+ulepszanie jakości
5.Karabin snajperski i meta exp - usunąć szansę trafienia w %
6.Brak surowców oraz sensu budowania budynków do surowców - pomnożyć przyrost surowców z budynków x4 (zmniejszyć liczbę zadań z surowcami)
7.Zmniejszyć maksymalny czas budowy do 24h (budynki 40lvl+ stawiają się po kilka dni na serwerze który ma tą liczbę dni ograniczoną)
I punkt dodatkowy którego nie da się zrobić w 5minut jak z większością wymienionych punktów
BRAK NOWEGO CONTENTU
nowe expedycje
nowy rodzaj expedycji po ekspedycjach i kw
nowe unikalne bonusy/przedmioty - anty-unik, maksymalna szansa na powodzenie ataku, szansa na znalezienie przedmiotu epickiego.
Kiedyś coś było wspominane o jakiś butach pasach tarczach i innych nowych przedmiotach.
|
|
18-10-2020 11:31 |
|
|
|
- wyeliminowanie zadań na początku serwera za 10kk ludzi/krwi dopóki nie będą realnie do zrobienia,
- nowe ekspedycje - jak najbardziej,
- zwiększenie przyrostu surowców,
- skrócenie czasu budowy budynków,
- zbalansowanie nagród za podróże (chociaż w 3 akcie),
- zbalansowanie dropa ... jeden dropi 5x Epicką orche a inny nawet legendarnej nie może znaleźć,
- zwiększenie o 10 ilości slotów do zapisywania zestawów,
- zwiększenie ilości umagów do 3 na każdej lokacji,
- zmniejszenie ilości dawania twardej skóry w pvp do 50, (majestat w pierwszej połowie serwera też jest przesadzony - max 5) xD,
Dajemy pomysły i chcemy zmian, inaczej granie w tą grę nie będzie miało sensu, gdyż serwer umiera od 4 miesiąca.
|
|
18-10-2020 16:21 |
|
|
Borszczu
Viking
Data rejestracji: 03-12-2006
Postów: 584
Klan: SG Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Moria VII
|
|
cytat: |
Litwa napisał(a)
Handel epikami musi wejść aby rynek nie umierał tak szybko. |
Wprowadzając handel epikami zdusisz handel legendami. Dalej bedzie kiła i mogiła. Handel zdechnie jeszcze szybciej niz teraz.
cytat: |
Litwa napisał(a)
Ta gra nie powinna być loterią wynikającą jak komu rng polosuje, tylko na sukces powinno się skladac poświęcony czas, dobrze połączony drop i dobranie Evo i umagow. |
Zapraszam na Morie.
__________________ r1: mark
r2,r5,r7,r19: Borszczu
|
|
18-10-2020 18:34 |
|
|
Denis
Full Member
Data rejestracji: 06-05-2008
Postów: 63
|
|
Jakiś system sprzątania zbrojowni, który jest darmowy. Można też zmienić dropy, mniej itemków, ale za to lepszej jakości. Mi osobiście odechciewa się któryś raz przebijać przez parę tysięcy śmieci, żeby wygrzebać dropa. Archiwum zbrojowni nie sprawuje się, 2 razy wcięło mi itemek, którego nie powinno sprzedawać. Może rozwiązanie takie, że na pewnym etapie gry, przestają dropić itemki nielegendarne i legendarne dobre.
|
|
19-10-2020 22:53 |
|
|
wirusekk
Newbie
Data rejestracji: 10-10-2011
Postów: 1
|
|
A ja zgadzam się z wszystkimi postulatami, tym bardziej że dziś pod koniec serwera trafiłem :
600 ewo - wygranie 1v1 na arence
600 ewo - aktywowanie premki za srebro ... Nie wyobrażam sobie takiego boosta na początku serwera, gdzie wiem, że nie którzy takie coś trafiają a inni przez 3 miechy nie zobaczą 600 ewo
jakieś wyrównanie tego niestety jest potrzebne
|
|
20-10-2020 00:44 |
|
|
constantina
Member
Data rejestracji: 05-01-2014
Postów: 34
|
|
Overall, I agree with a lot of the suggestions. But I'm also a bit sceptical about some ideas.
We only have 6 month on a seasonal server, do you think we can really take advantage of a 3rd map, or lvl 15 evolutions, or level 5 runes ?
I'm not against the idea to have a 3rd map, but it have to bring something new. If it gives only less runes and more XP, it's not a real choice. A kind of natural order exist in all of this. At the end, you'll see their is one unique optimal solution to progress (it's allready the case for map1/map2).
The second point about that is the difficulty. Compared to map 1, the map 2 is a challenge because each ennemy have specific mecanics (regen, dammages based on apearance, hided luck and dodge). To have an interesting and challenging map, we need to face new kind of mecanics.
If me mix some of the ideas posted above : create a 3rd map where you can drop the materials needed to upgrade the quality of your item from normal to epic of to craft your own items. Here it can be an interesting choice between map 2 ans map 3.
The servers only last 6 months, do you think it's a good idea to reduce the amount of runes at the start of the game if you want to brind more hard and end game content ? Mainly if you want lvl 5 runes ?
Of course, it's feasable, but is it in a reasonable time ? We'll probably need to merges runes with kain dice, but all of it also has a big essence cost. If you want to see people with lvl 5 runes ( and i guess talismans) you'll need to increase the gains of runes and essence.
Unstead of reducing the amount of runes at start, maybe is it better to dont allow to use it before the 3rd act ? It still random but it reduce the gap between the lucky day 1 players and the others.
About the sniper rifle, if you want to enjoy a future third map, you need to progress fast and optimize expéditions to have medals fast. Today, the sniper rifle is the best way to go fast. If you nerf it, you'll also delay your progression and delay your acces to good map 2 monsters and also map 3.
If you nerf the damage buff of the sniper rifle, nobody will use it. If you remove the % of touch, you'll see only damned people (which is allready the case when you look at the top 50) and it will also kill a lot of strategies which use the attack's drop mecanic during the fight.
In the same way, should we ask for a nerf of the damned race because the race is completely over the top for 90% of the expeditions just because a lot of expeditions are gun oriented ?
Maybe is it better to go to the opposite direction? Modify the monsters to make them more distance and melee friendly ? Also increase the melee weapon droprate because they are to hard to drop compared to the gunner's ones ?
For the pvp balance, the most of the issues we cant find is because of the blood amount and enchantments, unstead of nerfing arcanas, cant it be better to just limit the amount of blood earned by enchantments in pvp ? for exemple, block the blood bonus from enchantements to a maximum of 1.5/2 times your level ?
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez constantina: 20-10-2020 10:00.
|
|
20-10-2020 09:58 |
|
|
Durex_Play
Triple Ace
Data rejestracji: 19-11-2009
Postów: 167
Klan: Khorn Kraina: Necropolia Skąd: LBK
|
|
Dalej kasę wydajcie i płaczecie a lenie dalej nic nie robią
wszystko jest do zmiany a tu standardowo xD tak zapracowani robota są chłopaki że nawet odpisać nie można bo po co...
Tak jak napisał założyciel tematu do zmiany jest dokładnie to co pisze na innych serwerach by się przydało też pozmieniać trochę a nie z kijem w du... Siedzieć i dowalic fuszerke
__________________ r1 Rafalo
Aukcja trwa 24 h od Cm
|
|
20-10-2020 13:27 |
|
|
raikiri
Lord
Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV Kraina: Necropolia Skąd: Sląsk
|
|
zmiana systemu pvp ,a dokładnie oblężeń jakiś mega długi patch anty-najemniczy dać ,w zamian arenki co 1-2 dni klanowe
snajpa op na expy
za duzo ataków
mniejsze klaany
co sezon różny exp /drop rate
z nowości jakieś expy serwerowe
__________________ R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec
Veni Vidi Vici
|
|
02-11-2020 13:44 |
|
|
yohannj
Member
Data rejestracji: 27-12-2009
Postów: 35
Kraina: Necropolia VII
|
|
+1:
cytat: |
Chcąc mieć dobrze zrobioną postać trzeba ataki robić, niestety wymuszenie tak dużej ilości nawet mimo skrótu powoduje, że trzeba poświęcić sporo ciągłego czasu w grze w dodatku dwa razy na dobę. Pracując i żyjąc w pewnym momencie tego czasu brakuje - nie jest to tez na tyle ciekawe zajęcie żeby długo podtrzymywać jego wykoywanie. Tutaj bardzo dużo osób które z nami grały na początku z tego tytułu zrezygnowało w pewnym momencie z gry, nie miały na nią czasu. |
cytat: |
Propozycja: Ilość wypraw na dobę taka sama, ale regeneracja co 24h - jednocześnie bardzo to usprawni zapisy na lucka z zk - raz na dzień 20 minut na karawane z zapasem, co też ma wpływ na komfort gry. |
cytat: |
Propozycja: dodatkowe 10 miejsc do zapisania zestawów w zbrojowni |
cytat: |
- Usunięcie z puli zadan typu 10kk krwi/ludzi dopóki cel nie będzie faktycznie realnie do zrealizowania |
cytat: |
5. zwiększenie produkcji surowców z budynków dajmy na to x2 albo x3 będzie super . |
Dropa
A co ze zmianą ceny niektórych prefiksów / sufiksów w PLN? / What about changing the PLN price of some prefixes/suffixes?
Broń biała dwuręczna
Demoniczny Cena: 35k PLN ; Cena sprzedaży: 17.5k PLN => Cena: 17.5k PLN ; Cena sprzedaży: 8.75k PLN
Zwinny Cena: 20k PLN ; Cena sprzedaży: 10k PLN => Cena: 10k PLN ; Cena sprzedaży: 5k PLN
Antyczny Cena: 10k PLN ; Cena sprzedaży: 50k PLN => Cena: 5k PLN ; Cena sprzedaży: 2.5k PLN
Bazyliszka Cena: 18k PLN ; Cena sprzedaży: 9k PLN => Cena: 9k PLN ; Cena sprzedaży: 4.5k PLN
Autokraty Cena: 25k PLN ; Cena sprzedaży: 12.5k PLN => Cena: 12.5k PLN ; Cena sprzedaży: 6.75k PLN
Zwiększy to szansę na wypadnięcie tych prefiksów / sufiksów. Gra będzie bardziej zróżnicowana niż „wszyscy używają Broń palna dwuręczna”, pomoże to uzyskać Szybkości, Orchidei,...
To może być szybka wygrana?
This will increase the drop rate of those prefixes/suffixes. The game will be more diverse than "everyone uses guns", it will help to get speed, orchidea, ...
It might be a quick win?
__________________ French wiki supervisor / nadzorca francuski wiki
Fluent in French and English. Using translation.google to speak in Polish.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez yohannj: 03-11-2020 13:46.
|
|
03-11-2020 13:44 |
|
|
Amelinium
Member
Data rejestracji: 24-05-2018
Postów: 49
Kraina: Necropolia XI
Autor tematu
|
|
Podbijam temat, tutaj w zasadzie razem z komentarzami zostało razem zebrane większość pomysłów i propozycji. Wciąz można też coś dopisać
Serwer sezonoy ruszył, ale ilość graczy to nawet nie połowa ilości z poprzedniej tury. Brak sensownych nowości to tka naprawdę główny powód - ile można to samo klepać.
Byłóby bardzo miło gdyby BW-team się wypowiedział czy możemy jeszcze liczyć na cokolwiek w tym roku, czy chyba jednak faktycznie projekt Bloodwars niedługo zamykamy i tyle
|
|
23-11-2020 19:40 |
|
|
|