Wzmocnienie Ekspedycji za surowce |
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
Wzmocnienie Ekspedycji za surowce |
|
Każdemu kto gra aktywnie zalegają surowce.
Przykłady:
-po 500 run każdego rodzaju
-po pół miliona esencji każdego koloru
-tysiące złotych monet z kowadła
-ponad 150tys pkt ewo
-400tys pkt skarbu
-ćwierć miliona punktów reputacji
-150tys WŁPC
o ludziach i krwi chyba nie warto przypominać.
Słyszymy, że nadmiar surowców nie jest postrzegany jako problem przez twórców gry. (a szkoda:/)
Problem:
Codziennie źródłem irytacji jest rozmiar mobów, które bijemy na ekspedycjach:
-Ryzykujemy mniejszy skład to wpada wielki mob.
-Lecimy w bezpieczniejszym większym składzie to wypada maluch
Rozwiązanie:
Można by wykorzystać, któryś z surowców lub kombinację kilku z nich, żeby rozmiar moba był bardziej przewidywalny. Tak jak ustawiamy gwiazdki trudności na ekspedycji tak dodatkowo za cenę surowców możba by wybierać określany widełkami rozmiar moba.
Jest ogromna różnica między zeparem 2,7mln a zeparem 3,8mln, zarówno w trudności ekspedycji jak i zysku doświadczenia. Losowość w tym zakresie mocno różnicuje tempo rozwoju pomiędzy graczami.
__________________ R14 : Brzydall
|
|
10-09-2022 11:34 |
|
|
rodgar66
Junior Member
Data rejestracji: 20-08-2011
Postów: 15
Klan: Emerald League
|
|
Po kilku tyg klepania dum
zauważyłem że
szansa wpadniecia dużego zapara jest kilka razy wieksza idąc w 4 niz w 3osoby
7/10 exp w 3 wpada mi zapar do 3kk , dzis moja 2,7kk i asysta 2.8kk
2/10 to taki do 3.5kk wiekszy raz na 10 lub rzadziej
te wielkie 3,7-3,8kk miałem moze raz na 20-30( mowie tu i swoich i asystach)
juz 2x czesciej miałem jak duo robiłem tam wpadały duże bardzo czesto i wielkie
że wtopy miałem przez duze srednio 1 na 5 exp wtopa .
tak ze pomysł na uleprzenie możliwosci wpadniecia dużego uważam za przydatny i warty zachodu
czy to surowcami czy tez np 4gwiazdki + wpada tylko taki 3.5kk w góre
r14 rodgar66
__________________ http://galeria.fantasy.dmkhost.net/galeria/3209img_7.jpg
|
|
10-09-2022 16:30 |
|
|
Floras
Double Ace
Data rejestracji: 23-03-2019
Postów: 107
Klan: Dżemikowe Dropswaggersy Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia XI Skąd: #TeamDżemik
|
|
Jeżeli duże Zepary w trio wam nie wchodzą, gdy są już na naszym serwerze gracze, którzy latają Duo bez wtopy, to może wystarczy osobista refleksja nad składem/eq/umagami, bo jak widać nie są to sprawy, których się nie da obejść.
Jak w temacie zalegania zasobów całkowicie się zgadzam, bo przydałaby się jakaś nowa opcja upłynnienia ich nadmiaru, tak propozycja kombinacji przy ustawianiu wielkości moba na lokacji wydaje się mało priorytetowa w stosunku do tego, że obecnie end game nie oferuje starym graczom NIC nowego oprócz klepania lvla.
__________________ ʕ•ᴥ•ʔ PePe Pan Floras ʕ•ᴥ•ʔ
|
|
10-09-2022 17:25 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
Ta opcja powinna być z automatu po uzyskaniu blachy za moją, odchyłka dzienna w okolicy 10 kk expa, dla duo gdzie pół roku 7 kk to był max na dzień, to są lekkie żarty, na takiej odchylce przy maksymalnym szczęściu i pechu to "tylko 300 kk expa" różnicy miesięcznie
Swoją drogo coraz bardziej i coraz więcej rzeczy się rozjeżdża przy tym tempie lvlownia
|
|
10-09-2022 17:32 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
Autor tematu
|
|
We 3 to każdemu wchodzą.
We 2 jest u nas problem ale to już kwestia umagów (których wymiana nie jest taka oczywista w kontekście czasu realizacji), ekipy, levelu itd.
Można by te surowce upłynnić żeby dobrać większe moby do latania we 3 i mniejsze moby do latania we 2 (dla tych co nie dają rady).
Ograniczyłoby to losowość i pozwoliło upłynnić surowce.
__________________ R14 : Brzydall
|
|
10-09-2022 17:35 |
|
|
reallny
Lord
Data rejestracji: 23-08-2018
Postów: 335
Kraina: Necropolia V
|
|
jestem za CZYMKOLWIEK, bo aktualny system to faktycznie jakies jaja.
zeby klepac zepara duo trzeba miec kilka umagow z lucem, a te wiadomo jak wpadaja..
wszystko w tej grze opiera sie na okrutnym dla jednych, a milusim dla drugich RNG.
pierw byla to kwestia dropa - jedni mieli wszystko, inni prawie nic. dodatkowo mogli sprzedac wartosciowe rzeczy i podniesc tren, dokupic cos innego itd. ALE jak sie dobrze poglowkowalo to mozna bylo nawet takiego dropera sklepac. Jednak mamy juz kuznie i kazdy biega w butach z najka, spodniach z wranglera i podkoszulku hilfigera. KAZDY. OK
jednak od kiedy weszly umagi bylem zdania, ze to one definiuja moc postaci i po tym jak kazdy ma takie same majty jak na dloni widac, ze ten co ma juz 5 potrojnych umagow 1/4dmg + zwina/spost + jakies dodatki, bojowo wychodzi znacznie lepiej niz bez (wiem po sobie, bo gram 14 lat, a mam w potrojnych 8/4 i 56 sposta z jakimis badziewiami i ni chu chu nic konkretnego nie chce wpasc :S)
dlatego apeluje, aby zdobywanie umagow, ktore otworza kazdemu nowe mozliwosci bylo znacznie latwiejsze i przewidywalne. Do tego celu mozna by wykorzystac faktycznie zalegajace surowce, aby zmaksymalizowac szanse na potrojny umag A NAWET bylbym za tym aby te umagi kleic niczym EQ w kuzni Kaina - ktos powie, ze latwizna - no pewnie, ze tak ale kurła.. po 14 latach grania w jedna gre, zeby nie miec ani jednego 'wymarzonego' potrojnego umaga to chyba jakis zart xD
__________________ 'Wełen ale anubis zawsze wygrywal więc co za roznica. No chyba taka że dobija szybciej.' xD - SPFY
|
|
11-09-2022 09:23 |
|
|
Scarecrow
Double Ace
Data rejestracji: 12-01-2018
Postów: 126
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VII; Moria S
|
|
|
11-09-2022 10:19 |
|
|
GreatXX
Lord
Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 394
Kraina: Moria IV; Necropolia X
|
|
Im mniej losowości tym lepiej.
|
|
11-09-2022 12:17 |
|
|
|