Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Opóźniony patch dystansu. itp » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (19): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Opóźniony patch dystansu. itp 42 Ankieta - średnia ocena: 3,7942 Ankieta - średnia ocena: 3,79
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Opóźniony patch dystansu. itp Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witam,

wiem że wielu z Was od jakiegoś czasu czeka na patch broni dystansowych.

W związku z tym, że mamy jesień (taki klimat) ludzie chorują.
W efekcie od ponad tygodnia robię tylko to co trzeba.

Jest nas dwóch Ja i Konrad. Gdy jeden z nas jest chory to pozostaje 50% teamu. (to tak jak grać mecz w 6ciu).

Tyle w kwestii wyjaśnienia dlaczego jest poślizg.

Teraz konkrety:

Kołkownica umarła śmiercią tragiczną.
- prowadziła do frustracji, gracz nie wiedział skąd biorą się takie a nie inne wyniki w raporcie (szczególnie gdy nie był to właściciel kołkownicy), a do tego wprowadzała monotonie.

Bonusy w tatuażach.
- także nie przeszły. Powodowały, że w nadchodzącym systemie osiągnięć TRZEBA było mieć tatuaż pod dystans by robić osiągnięcia pod broń dystansową.

To co znajdzie się w wersji finalnej to synergie.
Wybrane suffixy będą miały bonusy do danego typu broni.
Bronie będą miały bonusy w połączeniu z danym suffixem.

Przykładowo:
Szybkostrzelność:
dsk0 - +1 dodatkowy atak przeciwko potworom dla Łuku refleksyjnego i Pilum
dsk5 - +1 dodatkowy atak przeciwko potworom dla Łuku refleksyjnego i Pilum

Łuk refleksyjny:
dsk+3 - +20% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 - +30% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 - +40% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.

Pilum:
dsk+3 +20 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 +30 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 +40 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.

Celem takiej konstrukcji będzie stworzenie alternatywnych buildów dla różnych tatuaży podnoszących ich sprawność przeciwko potworom.

Bonus przeciw potworom - będzie działał na wszystkich przeciwników na ekspedycjach i KW oraz wszystkich innych przeciwników w walkach rozgrywanych algorytmem ekspedycyjnym lub KW.

W przyszłym tygodniu postaram się zamieścić oficjalną wersję patcha broni dystansowych z wiarygodnymi (potestowymi) wartościami tak by każdy mógł się z nim zapoznać oraz wyrazić swoje zdanie.

A teraz lecę po dziecko i do lekarza.

Z życzeniami zdrowia i udanych podbić,
SM

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


14-11-2014 16:02 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Madmen
Forum Legend


Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Sushi, nie wiem czy którys z was wogóle wziął kalkulator w ręke i policzył jaką głupote stworzył.

Zdajesz sobie sprawe ze np LM. Na leg Pilum szybkostrzelnosci i Lsie wyciagnie CI cale hmm poczekaj zebym sie nie pomylił
-30% broń , +20% evo i te 10% z lucka. oo WOW MAMY 10% krytyka. Brawo Sushi.


Dla Łowcy to da nam szaleńcza wartość 25% krytyka na śmiercionosnym secie.

Sushi, mieliście naprawiać dystans a nie go osłabiać pomyliło wam sie chyba z innym tatkiem

Pomysł który podałeś jest nic nie wnoszącą zmiana w tej grze niestety chyba

bo jedynym nośnikiem pod Szybkostrzelność jest przecież tylko i wyłacznie CK

__________________
This battle's not the same which they have led us to believe

A synthesis of propaganda, terror and deceit

We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline


r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Madmen: 14-11-2014 17:13.

14-11-2014 17:10 Madmen jest offline Szukaj postów użytkownika: Madmen Dodaj Madmen do Listy kontaktów
TheBill
Member


Data rejestracji: 19-10-2014
Postów: 42

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Alve zwroc uwage, ze Sushi tam napisal PRZYKLADOWO, a pozniej jeszcze dodal, ze dopiero poda info o konkretniejszych wartosciach. Wiec wstrzymaj hejt na razie.

Oby te potestowe wartosci byly faktycznie potestowane :-)

Czekamy
14-11-2014 18:13 TheBill jest offline Szukaj postów użytkownika: TheBill Dodaj TheBill do Listy kontaktów
Okrutnik
King


Data rejestracji: 30-11-2006
Postów: 849
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

haha ale kupa.

Policzmy
Legendarne Doskonałe Pilum Szybkostrzelności (+5)


Typ: Broń dystansowa dwuręczna (ciężka)
Obrażenia: 119 - 140
Cechy: trafienie +54, ilość ataków na rundę: 5, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie zasadzki, szansa trafienia bronią zwiększona o 30 %, łączne obrażenia broni +15 %, szansa trafienia krytycznego -30 %
Wymagania: POZIOM: 109, SIŁA: 120, ZWINNOŚĆ: 122, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 72, INTELIGENCJA: 104, WIEDZA: 104, Postać musi być w akcie: 2

po pathu przeciwko potworom:
Legendarne Doskonałe Pilum Szybkostrzelności (+5)


Typ: Broń dystansowa dwuręczna (ciężka)
Obrażenia: 159 - 180
Cechy: trafienie +54, ilość ataków na rundę: 7, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie zasadzki, szansa trafienia bronią zwiększona o 30 %, łączne obrażenia broni +15 %, szansa trafienia krytycznego -30 %
Wymagania: POZIOM: 109, SIŁA: 120, ZWINNOŚĆ: 122, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 72, INTELIGENCJA: 104, WIEDZA: 104, Postać musi być w akcie: 2

niby nieco lepiej niż kusza :
egendarna Doskonała Ciężka kusza Szybkostrzelności (+5)


Typ: Broń dystansowa dwuręczna (ciężka)
Obrażenia: 91 - 165
Cechy: trafienie +54, ilość ataków na rundę: 6, szansa trafienia krytycznego +34 %, broń ignoruje 98 % obrony przeciwnika, szansa trafienia bronią zwiększona o 30 %, łączne obrażenia broni +15 %
Wymagania: POZIOM: 112, SIŁA: 123, ZWINNOŚĆ: 125, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 72, INTELIGENCJA: 105, WIEDZA: 104, Postać musi być w akcie: 2
Cena: 856 800 PLN ; Cena sprzedaży: 428 400 PLN ; Mana: 12787 ; Nanity: 5725
PŁEĆ: Dowolna

a ścislej doliczając ignora mamy (680-20%(all blachy)z680)/4=136 łał - czyli dmg porównywalne z kusza Smile bo niższe jednostkowo ale aż jeden atak wiecej Big Grin

to samo bedzie z refleksem:
przed:
Legendarny Doskonały Łuk refleksyjny Szybkostrzelności (+5)


Typ: Broń dystansowa dwuręczna (ciężka)
Obrażenia: 106 - 129
Cechy: trafienie +34, ilość ataków na rundę: 7, szansa trafienia bronią zwiększona o 30 %, łączne obrażenia broni +15 %, szansa trafienia krytycznego -30 %
Wymagania: POZIOM: 103, SIŁA: 102, ZWINNOŚĆ: 103, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 61, INTELIGENCJA: 104, WIEDZA: 99, Postać musi być w akcie: 2
Cena: 847 800 PLN ; Cena sprzedaży: 423 900 PLN ; Mana: 7051 ; Nanity: 2641

po:
Legendarny Doskonały Łuk refleksyjny Szybkostrzelności (+5)


Typ: Broń dystansowa dwuręczna (ciężka)
Obrażenia: 106 - 129
Cechy: trafienie +34, ilość ataków na rundę: 9, szansa trafienia bronią zwiększona o 30 %, łączne obrażenia broni +15 %, szansa trafienia krytycznego -30 % +40% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom
Wymagania: POZIOM: 103, SIŁA: 102, ZWINNOŚĆ: 103, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 61, INTELIGENCJA: 104, WIEDZA: 99, Postać musi być w akcie: 2
Cena: 847 800 PLN ; Cena sprzedaży: 423 900 PLN ; Mana: 7051 ; Nanity: 2641


ale przykład - że tak powiem gracze zostali zdecydowanie wyruchani

Co do thebill - no niestety nie masz racji dowolna taka konstrukcja nie za wiele daje - chyba że wartości beda gigantyczne bo dystans ciezki bez ignora to 100 dmg mniej po prostu od kuszy.

__________________
Okrutnik r5

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Okrutnik: 14-11-2014 18:22.

14-11-2014 18:20 Okrutnik jest offline Szukaj postów użytkownika: Okrutnik Dodaj Okrutnik do Listy kontaktów
groszekZpuszki
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Sushi, nie wiem czy którys z was wogóle wziął kalkulator w ręke i policzył jaką głupote stworzył.


hahaha xD dobre podsumowanie "balansu" jaki dostał dystans xD

http://r2.bloodwars.interia.pl/test_item...=1&playerLvl=80

7(8 bo łuk r na szybko) ataków, 0 ignora defa, -30!!!! % krytyka, dmg Obrażenia: 106 - 129, mod kryta 3,9

http://r2.bloodwars.interia.pl/test_item...=1&playerLvl=80

5(6 bo pilum na szybko) ataków, 0 ignora defa, -30!!!!% krytyka, dmg Obrażenia: 159 - 180, mod kryta 3,5


http://r2.bloodwars.interia.pl/test_item...=1&playerLvl=80

6 ataków, 98% ignora defa, 34% na krytyka, Obrażenia: 91 - 165, mod kryta 3,5


i teraz moje pytanie - czy macie problem ze wzrokiem? Big Grin
od razu widać co jest lepsze xD

cytat:
ale przykład - że tak powiem gracze zostali zdecydowanie wyruchani

i to bez wazeliny Big Grin
dystans nadal kupą Big Grin



ps. i tak właśnie wygląda wasza znajomość własnej gry
żadnemu z was nie chce się nawet policzyć nic, tylko "ooo mam pomysła!!!11"
no i te pomysły się już graczom odbijają xD

cytat:
Oby te potestowe wartosci byly faktycznie potestowane :-)

wierzysz w to? będzie tak jak zwykle tzn. "hmmm, nikt nie hejtuje, czyli wartości są ok, wprowadzamy!!!11"

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez groszekZpuszki: 14-11-2014 18:27.

14-11-2014 18:20
rozwod09
Full Member


images/avatars/avatar-20629.gif

Data rejestracji: 23-11-2007
Postów: 73
Kraina: Moria VI
Skąd: Rzeszów

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dodajcie jeszcze 10% ignora dla krótkiego łuku na dsk5... rotfl
14-11-2014 18:34 rozwod09 jest offline Szukaj postów użytkownika: rozwod09 Dodaj rozwod09 do Listy kontaktów
Okrutnik
King


Data rejestracji: 30-11-2006
Postów: 849
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

albo jakiś inny debilizm - swoja droga poniekąd dziękuje za odpowiedz w tym temacie dotyczącą run.

Tzn to co tu zostało przedstawione jasno pokazało że runy nie wejdą w życie i to ściema.

A jak wejdą to tylko i jedynie w celu zmuszenia nas do ataków na graczy i kupowania premki żeby te esencje gromadzić.

__________________
Okrutnik r5
14-11-2014 18:37 Okrutnik jest offline Szukaj postów użytkownika: Okrutnik Dodaj Okrutnik do Listy kontaktów
Shandril
Lord


images/avatars/avatar-12395.jpg

Data rejestracji: 11-05-2008
Postów: 271
Klan: Dimmuborgir
Kraina: Moria II
Skąd: wziąć na wódkę??:P

RE: Opóźniony patch dystansu. itp Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)

Kołkownica umarła śmiercią tragiczną.
- prowadziła do frustracji, gracz nie wiedział skąd biorą się takie a nie inne wyniki w raporcie (szczególnie gdy nie był to właściciel kołkownicy), a do tego wprowadzała monotonie.


A nie było tak, że rzuciliście hasło, ludzie się podjarali, poszliście w totalnie złą stronę i dlatego pomysł upadł? Bo to tłumaczenie jest trochę naciągane.. każda broń jest opisana; co daje albo co odejmuje, więc co to za filozofia? A monotonia jest mile widziana, bardziej denerwują uniki z d.. lub słaby krytyk przy maxie. Losowość w pewnym stopniu być musi - ok, ale jeśli wszystko jest prosto i klarownie rozpisane to nie rozumiem w czym problem..

pohejtowałam, a teraz do rzeczy..

Bronie są dla dystansu praktycznie od poczatku serwa spartaczone - początkowo był bodajże problem z shuri zemsty, sufy zostało poprawione, a bronie? W każdym buildzie jest właściwie 1 lub 2 ścieżki do wyboru, bo reszta opcji jest po prostu NIEOPŁACALNA. Do klejenia są potrzebne, a użytku nie ma z nich żadnego.. więc skupianie się na KILKU innych broniach, i kombinowaniu, że niby to coś urozmaici - skomentuje tylko tak "nie. robisz to źle".
Skupcie się albo na 1 broni nawet już istniejącej toporku lub lck może dmg z wiedzy albo ignor jakiś - to są dobre opcje. Atak - nie jest dobrym pomysłem, daje zbyt mało przy dystansie.. krytyk - NIE. Dlaczego? To i tak jest losowość i będzie prowadzić do frustracji Pleased Buildów jest pare i na każdym jakoś trzeba sobie z tym radzić z innym eq, da się. Na śmierć secie + łowcy trochę brakuje, ale jak ktoś już robi taki build to dobrze wie jaką ma postać, co musi zrobić żeby ją wyprowadzić na śmierć set, może kupować jednorazy + szczęście ma z rasy, lub umagi do kryta, a i tak nigdy nie wiadomo czy siądzie. Proste rozwiązania! Bo jedna mała acz znacząca zmiana jest szybka, płynna i przyjemna to raz, a dwa za bardzo kombinując w kilku itemach mogą się zmiany na innych płaszczyznach również pojawić, i to niechciane zmiany.. i będą hejty, frustracja, kasacja..

__________________

Kiedy jestem dobra, jestem bardzo dobra, ale kiedy jestem zua, jestem jeszcze lepsza chytry
14-11-2014 19:36 Shandril jest offline Szukaj postów użytkownika: Shandril Dodaj Shandril do Listy kontaktów
Sir Death
Member


Data rejestracji: 27-07-2009
Postów: 36
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Synergie to ciekawy pomysł, o ile to co zostało podane w przykładzie nie wyczerpuje tematu Wink Fajna np. byłaby synergia taka :

śmiercionośny set + tatu Łowca Skarbów > wymagania tatu -50%
jastrzębie + szybkostrzelność > +50 do charyzmy Wink

itp.

generalnie pomysł mi osobiście się podoba, ale szybko mozna to położyć wdrażając coś zupełnie odjechanego typu wspomninego już wcześniej krótkiego łuku dsk+5 Smile

__________________
R2 Sidred
14-11-2014 20:06 Sir Death jest offline Szukaj postów użytkownika: Sir Death Dodaj Sir Death do Listy kontaktów
RwaczMałolat
Lord


Data rejestracji: 22-06-2008
Postów: 461
Klan: Dracula/Illuminati
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria; Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

o widze jak wrocilem do gry jakies ze 2 lata temu musialem szuriken wyrzucic i wziac toporek, teraz kolejny cudowny balans ciach dający bedzie polegał na +10 dmg w ogolnym rozliczeniu no i wywalenie toporka a zalozenie czegos innego czego jeszcze nie bylo ;]

to jest brak słow. Na szczescie juz mnie to nie bedzie dotyczylo Big Grin

__________________
r2: RwaczMalolat - Zabójca (oddane)
r9: Tristan - Łowca / Łowca Skarbów
r17: Tristan - Mnich (skasowane)

"Bloodwars - Nie dla idiotów"
a jednak...
14-11-2014 20:17 RwaczMałolat jest offline Szukaj postów użytkownika: RwaczMałolat Dodaj RwaczMałolat do Listy kontaktów
Sabio
Top Forum Spamer 2013


Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria IV
Skąd: Bydgoszcz

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A pomyślał ktoś że może to są przykładowe propozycje? I może CK + reakcja/szybkostrzelnosc/wilk tez ma jakieś nowe bonusy tylko nie chca tego odkrywać i podawać gotowca? ludzie pomyslcie lub poczekajcie do wgrania patcha bo znowu leci hejt a nie wiadomo co to jeszcze bedzie...

__________________
cytat:
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ--

14-11-2014 20:30 Sabio jest offline Szukaj postów użytkownika: Sabio Dodaj Sabio do Listy kontaktów
Gangnam.muzg
Lord


Data rejestracji: 16-08-2012
Postów: 455
Kraina: Moria IV
Skąd: Stalowa Wola

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Sabio napisał(a)
A pomyślał ktoś że może to są przykładowe propozycje? I może CK + reakcja/szybkostrzelnosc/wilk tez ma jakieś nowe bonusy tylko nie chca tego odkrywać i podawać gotowca? ludzie pomyslcie lub poczekajcie do wgrania patcha bo znowu leci hejt a nie wiadomo co to jeszcze bedzie...


gdyby cos mieli to by juz podali, ale prawda jest taka ze sushi ten pomysl wymyslil dzisiej o pietnastej ps to prawda handlujcie z tym








ciach od 8 lat sposnorowane przez doradztwo inwestycyjne k2m maciej prasal iks de

+2 za wulgaryzmy

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Gangnam.muzg: 14-11-2014 20:50.

14-11-2014 20:49 Gangnam.muzg jest offline Szukaj postów użytkownika: Gangnam.muzg Dodaj Gangnam.muzg do Listy kontaktów
dune
Full Member


Data rejestracji: 27-09-2009
Postów: 73
Kraina: Moria IV; Moria V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jak to czytam to zastanawiam sie kogo pogieło...ciekawe kto nagle zacznie grac łukiem albo pilium...to miala byc ta poprawa dystansu? hmmm w mózgach sie chyba przewraca,albo tak zwana polska robota na odp
14-11-2014 20:59 dune jest offline Szukaj postów użytkownika: dune Dodaj dune do Listy kontaktów
RwaczMałolat
Lord


Data rejestracji: 22-06-2008
Postów: 461
Klan: Dracula/Illuminati
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria; Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Sabio napisał(a)
A pomyślał ktoś że może to są przykładowe propozycje? I może CK + reakcja/szybkostrzelnosc/wilk tez ma jakieś nowe bonusy tylko nie chca tego odkrywać i podawać gotowca? ludzie pomyslcie lub poczekajcie do wgrania patcha bo znowu leci hejt a nie wiadomo co to jeszcze bedzie...


no tak, jak pamietam ostatnio obiecał wyjscie z bagna broni dystansowej dosc dawno, ludzie czekali pewniez nadzieja nie zmieniajac tatkow, inni zmieniali z cisnienia z czego na pewno ucieszyli sie admini bo dodatkowa kasa, teraz ludzie pozmieniaja tatki z nerwow bo tym info (kolejna kasa) pozniej fala placzu itp na forum, zrobia jakis balans ktory utworza sami gracze i znowu zmiany tatkwo kolejna kasa Smile sprytne to wszystko Big Grin

ale mimo to zmarnujcie jak najmniej kasy na ta gr e bo ona przyszlosci zadnej nie ma a przeszlosc jest niesistotna Smile

__________________
r2: RwaczMalolat - Zabójca (oddane)
r9: Tristan - Łowca / Łowca Skarbów
r17: Tristan - Mnich (skasowane)

"Bloodwars - Nie dla idiotów"
a jednak...
14-11-2014 21:01 RwaczMałolat jest offline Szukaj postów użytkownika: RwaczMałolat Dodaj RwaczMałolat do Listy kontaktów
Okrutnik
King


Data rejestracji: 30-11-2006
Postów: 849
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

wystarczyło dać nowy przedmiot kołkownica parametry jak kusza i do przedmiotów dopisać dwie cechy:
Szybkostrzelność:
dsk0 - +1 dodatkowy atak przeciwko potworom dla Kołkownicy
dsk5 - +1 dodatkowy atak przeciwko potworom dla Kołkownicy

Kołkownica:
dsk+3 - +20% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 - +30% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 - +40% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.

dałoby to idealnie sensowne rozwiązanie na expy dla każdej rasy pod dystans i zamknęłoby temat - takie głupoty jak sushi napisał tu zacytuje "
Kołkownica umarła śmiercią tragiczną.
- prowadziła do frustracji, gracz nie wiedział skąd biorą się takie a nie inne wyniki w raporcie (szczególnie gdy nie był to właściciel kołkownicy), a do tego wprowadzała monotonie."


toż to uraga naszej graczy inteligencji - każdy z nas umie liczyć niektórzy nawet lepiej niż administracja - wiec gdzie widzicie admini problem?

Naprawdę żałość mnie ogarnia że w tak prosty sposób można było się z tej kołkownicy wyłgać a wy żeście po prostu pokazali że po raz kolejny działacie na odpier.ol się w stosunku do własnych obietnic składanych graczom.

__________________
Okrutnik r5
14-11-2014 21:07 Okrutnik jest offline Szukaj postów użytkownika: Okrutnik Dodaj Okrutnik do Listy kontaktów
proch
Member


Data rejestracji: 18-10-2014
Postów: 41

RE: Opóźniony patch dystansu. itp Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)

A teraz lecę po dziecko i do lekarza.

SM



to w końcu kto jest chory?

a jakie to ma znaczenie?
14-11-2014 21:29 proch jest offline Szukaj postów użytkownika: proch Dodaj proch do Listy kontaktów
Krysti@no
Viking


Data rejestracji: 21-10-2006
Postów: 598
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Współczuje Sushiemu, że musi się męczyć z takimi rozmówcami....

cytat:
Przykładowo:


cytat:
Przykładowo:


cytat:
Przykładowo:


cytat:
Przykładowo:


cytat:
Przykładowo:


cytat:
Przykładowo:


__________________
obecnie r13 - Zshifuarimota
kiedyś adamuss
14-11-2014 21:40 Krysti@no jest offline Szukaj postów użytkownika: Krysti@no Dodaj Krysti@no do Listy kontaktów
Dafit
Lord


images/avatars/avatar-63.jpg

Data rejestracji: 27-08-2006
Postów: 322
Klan: PARAD0X
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Przykładowo wygląda to tragicznie....

Pozostaje tylko poczekać aż SM wyjaśni wszystko do końca w przyszłym tygodniu, bo dzisiejszy post tylko wprowadził zamieszanie oraz falę domysłów.

Ciekawym rozwiązaniem by było to co okrutnik napisał odnośnie kołkownicy Smile

Ja proponuję bonusy dodać do ciężkiej kuszy. Gdyż jest najwyższym nośnikiem dystansu.

Nie trzeba było by nic zmieniać tylko podrasować ck.

__________________

14-11-2014 22:08 Dafit jest offline Szukaj postów użytkownika: Dafit Dodaj Dafit do Listy kontaktów
Xerter
Zbanowany

images/avatars/avatar-22429.jpg

Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria V
Skąd: Z dobrego domu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Kołkownica nie ma sensu, bo dystans będzie wtedy potrzebował osobnej wbitej broni, którą będzie używał wyłącznie na ekspy, niektórzy mogą sobie na to pozwolić, a co z mniejszymi graczami? Kołkownica nie wchodzi i dobrze.

Synergia? Wygląda dobrze, ale rozumiem że wszystkie bonusy które wprowadzicie będą działały tylko przeciwko potworom?
A synergia będzie levelowana? Daleki zasięg z krótkim łukiem/łukiem, precyzja z shurikenem, zemsta z długim łukiem? (przykładowo)

cytat:
Pilum: dsk+3 +20 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 +30 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 +40 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.


a to nie da się rozłożyć bardziej? chodzi tylko o poziom wbicia
dsk1 ...
dsk3 ...
dsk5 ...
15-11-2014 09:24 Xerter jest offline Szukaj postów użytkownika: Xerter Dodaj Xerter do Listy kontaktów
Sabio
Top Forum Spamer 2013


Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria IV
Skąd: Bydgoszcz

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Xerter napisał(a)
cytat:
Pilum: dsk+3 +20 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 +30 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 +40 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.


a to nie da się rozłożyć bardziej? chodzi tylko o poziom wbicia
dsk1 ...
dsk3 ...
dsk5 ...



a wszystko na start bez wysilku moze jeszcze? miotacz tez ataki od dsk4 dopiero dostaje

__________________
cytat:
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ--

15-11-2014 09:35 Sabio jest offline Szukaj postów użytkownika: Sabio Dodaj Sabio do Listy kontaktów
Slayer94
King


images/avatars/avatar-25540.jpg

Data rejestracji: 26-12-2006
Postów: 943
Kraina: Moria VI; Moria VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Krysti@no napisał(a)
Współczuje Sushiemu, że musi się męczyć z takimi rozmówcami....

cytat:
Przykładowo:


cytat:
Przykładowo:


cytat:
Przykładowo:


cytat:
Przykładowo:


cytat:
Przykładowo:


cytat:
Przykładowo:


A ja myślę że Krystiano właśnie wyczerpał cały temat tych nic nie wnoszących dyskusji i chyba tylko pozostaje czekać nad jakimiś konkretniejszymi informacjami Happy
Bo widzę że na razie większość prześciga się, kto bardziej zhejtuje SM...
Pomysł fajny, miejmy nadzieje że inne sufiksy i bronie też coś dostaną, by wszystkim żyło się lepiej :3

__________________

Envy

15-11-2014 09:44 Slayer94 jest offline Szukaj postów użytkownika: Slayer94 Dodaj Slayer94 do Listy kontaktów
Shandril
Lord


images/avatars/avatar-12395.jpg

Data rejestracji: 11-05-2008
Postów: 271
Klan: Dimmuborgir
Kraina: Moria II
Skąd: wziąć na wódkę??:P

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Okrutnik napisał(a)
wystarczyło dać nowy przedmiot kołkownica parametry jak kusza i do przedmiotów dopisać dwie cechy:
Szybkostrzelność:
dsk0 - +1 dodatkowy atak przeciwko potworom dla Kołkownicy
dsk5 - +1 dodatkowy atak przeciwko potworom dla Kołkownicy

Kołkownica:
dsk+3 - +20% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 - +30% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 - +40% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.

dałoby to idealnie sensowne rozwiązanie na expy dla każdej rasy pod dystans i zamknęłoby temat


Mądrze radzi, polać mu!

Proste i skuteczne rozwiązanie, a co do problemu bo nowy item i trzeba go wbić - ale tylko pod expy, więc masz jakieś eq, a tamto możesz spokojnie kleić i wbijać. Nikt nie miał praktycznie takiej wygody, że mógł używać innej broni a drugą spokojnie wbijać, ile osób się skasowało przez leg snajpy? Big Grin spalone albo nie wbite po raz x. Z tym już nie przesadzajcie, że trzeba item na JUŻ, zaraz po wejściu patcha.. spokojnie, to kolejny cel który nas by utrzymywał przez jakiś czas w grze Big Grin Propsy ;p

__________________

Kiedy jestem dobra, jestem bardzo dobra, ale kiedy jestem zua, jestem jeszcze lepsza chytry
15-11-2014 10:08 Shandril jest offline Szukaj postów użytkownika: Shandril Dodaj Shandril do Listy kontaktów
kici_kici
Lord


Data rejestracji: 23-04-2009
Postów: 257

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ciach macie 17 serwerów i nie stać was na zatrudnienie 3 osoby??

Teraz żeby grac to premka za 30 zł starcza na nie cale 2 miesiace

Zmniejszenie czasu szpiegowania, ataków oraz wypraw 10 dni

Wyprawy deluxe 15 dni

Karawana deluxe 30 dni

Zbrojownia 10 dni

i 15 x w miesiącu 1 dzień premki na łowy i 1 na skończenie expy 30

+ 1 dzień premium na każdy dzień 30

mi wychodzi 125 za 3 dychy mamy 180 dni wiec nawet na 2 miechy nie starcza a wy ciągle nie macie kasy żeby kogoś zatrudnić i ciągle wszystko idzie powoli

Więc zatrudnijcie kogoś i zróbcie porządek z tą grą!!
15-11-2014 14:58 kici_kici jest offline Szukaj postów użytkownika: kici_kici Dodaj kici_kici do Listy kontaktów
KanarkiKikkers
Lord


Data rejestracji: 18-02-2013
Postów: 482

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie każdy gra z premką i nie każdy wykupuje wszystkie bonusy Smile
15-11-2014 15:41 KanarkiKikkers jest offline Szukaj postów użytkownika: KanarkiKikkers Dodaj KanarkiKikkers do Listy kontaktów
rikitiki
Lord


Data rejestracji: 17-09-2013
Postów: 278
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
kici_kici napisał(a)
Ku*wa macie 17 serwerów i nie stać was na zatrudnienie 3 osoby??

Teraz żeby grac to premka za 30 zł starcza na nie cale 2 miesiace

Zmniejszenie czasu szpiegowania, ataków oraz wypraw 10 dni

Wyprawy deluxe 15 dni

Karawana deluxe 30 dni

Zbrojownia 10 dni

i 15 x w miesiącu 1 dzień premki na łowy i 1 na skończenie expy 30

+ 1 dzień premium na każdy dzień 30

mi wychodzi 125 za 3 dychy mamy 180 dni wiec nawet na 2 miechy nie starcza a wy ciągle nie macie kasy żeby kogoś zatrudnić i ciągle wszystko idzie powoli

Więc zatrudnijcie kogoś i zróbcie porządek z tą grą!!


100% prawdy

cytat:
KanarkiKikkers napisał(a)
Nie każdy gra z premką i nie każdy wykupuje wszystkie bonusy Smile


Nie każdy ale większosc chce grac w normalnych warunkach a nie 30 minut pielga ? Serio, 3 wendole na serwer ?

__________________

15-11-2014 17:27 rikitiki jest offline Szukaj postów użytkownika: rikitiki Dodaj rikitiki do Listy kontaktów
Xerter
Zbanowany

images/avatars/avatar-22429.jpg

Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria V
Skąd: Z dobrego domu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Sabio napisał(a)
cytat:
Xerter napisał(a)
cytat:
Pilum: dsk+3 +20 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 +30 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 +40 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.


a to nie da się rozłożyć bardziej? chodzi tylko o poziom wbicia
dsk1 ...
dsk3 ...
dsk5 ...



a wszystko na start bez wysilku moze jeszcze? miotacz tez ataki od dsk4 dopiero dostaje


Co ma miotacz do sufiksu szybkostrzelności? Big Grin
15-11-2014 17:54 Xerter jest offline Szukaj postów użytkownika: Xerter Dodaj Xerter do Listy kontaktów
Sabio
Top Forum Spamer 2013


Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria IV
Skąd: Bydgoszcz

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Xerter napisał(a)
cytat:
Sabio napisał(a)
cytat:
Xerter napisał(a)
cytat:
Pilum: dsk+3 +20 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 +30 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 +40 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.


a to nie da się rozłożyć bardziej? chodzi tylko o poziom wbicia
dsk1 ...
dsk3 ...
dsk5 ...



a wszystko na start bez wysilku moze jeszcze? miotacz tez ataki od dsk4 dopiero dostaje


Co ma miotacz do sufiksu szybkostrzelności? Big Grin


piszesz o rozbiciu poziomów bonusu juz od dsk1... ciezko wlasne slowa zinterpretowac?

__________________
cytat:
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ--

15-11-2014 20:22 Sabio jest offline Szukaj postów użytkownika: Sabio Dodaj Sabio do Listy kontaktów
groszekZpuszki
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Sabio napisał(a)
cytat:
Xerter napisał(a)
cytat:
Sabio napisał(a)
cytat:
Xerter napisał(a)
cytat:
Pilum: dsk+3 +20 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 +30 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 +40 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.


a to nie da się rozłożyć bardziej? chodzi tylko o poziom wbicia
dsk1 ...
dsk3 ...
dsk5 ...



a wszystko na start bez wysilku moze jeszcze? miotacz tez ataki od dsk4 dopiero dostaje


Co ma miotacz do sufiksu szybkostrzelności? Big Grin


piszesz o rozbiciu poziomów bonusu juz od dsk1... ciezko wlasne slowa zinterpretowac?


macie problem
wszystkie bonusy mogłyby być nawet od dsk5 pod warunkiem że warto by było dla nich spawać i wbijać nową broń
bonus rzędu 100dmg na rundę to raczej kpina jak pacz
15-11-2014 20:48
Gangnam.muzg
Lord


Data rejestracji: 16-08-2012
Postów: 455
Kraina: Moria IV
Skąd: Stalowa Wola

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

hmm tak mi sie przypomniało... moglibyscie od razu w tym patchu wprowadzic zmiany dla wyzszych podstaw w zbrojach bo poki co to peleryna>>>>ciach>>>doradzctwo inwestycyjne>>> inne podsatwy

obraza i wulgaryzm
15-11-2014 21:51 Gangnam.muzg jest offline Szukaj postów użytkownika: Gangnam.muzg Dodaj Gangnam.muzg do Listy kontaktów
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej


images/avatars/avatar-24020.jpg

Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.255
Klan: BW Team
Rasa w grze: Władca Zwierząt
Kraina: Moria; Moria VI; Moria S
Skąd: Województwo łódzkie

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

radzę uspokoić emocje i nie używać słów wulgarnych i obraźliwych

__________________

Wielki, zły Buc
__________________

Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________

cytat:
Buc napisał(a)
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada Wink


Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm.

16-11-2014 11:07 Buc jest offline Strona domowa Buc Szukaj postów użytkownika: Buc Dodaj Buc do Listy kontaktów
Strony (19): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Opóźniony patch dystansu. itp

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH