Koszt przekucia itemu zwykłego w legende |
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
IMHO koszt przekucia powinien inaczej wygladac...
2000KD Przedmiot 4000KD przedmiot dwureczny i po sprawie.
|
|
17-01-2018 19:47 |
|
|
Binek666
Forum Ace
Data rejestracji: 27-12-2010
Postów: 99
Kraina: Necropolia
|
|
Dziekujemy Administracji za przychylne spojrzenie na naszą proźbe
|
|
17-01-2018 20:05 |
|
|
delordione
Lord
Data rejestracji: 03-08-2015
Postów: 358
|
|
Dzieki sushi konrad, mega ulatwia sprawę!
|
|
18-01-2018 01:19 |
|
|
PsychoParty
Forum Ace
Data rejestracji: 08-11-2013
Postów: 94
Kraina: Moria VI
|
|
Wydaje mi sie ze runa nie powinny być wg branie pod uwage przy przebijaniu przedmiotu z noleg na leg
same kamienie i skromna ilosc evo by wystarczyly a takie gadanie ze raz na 2-4 miesiace sobie ogarne jeden item do epika jest lekko nie na miejscu ...
A co do epikow to skoro epicki kilt dostał dodatkową dopałke do bonusu defa to przydałby się rebalans niektorych tatuarzy .
Pisałem w innym temacie że bonus z kiltu sprawa że na rewo jedyną opcja jest albo opieranie swojego buildu tylko na słonkach albo uzywanie bezwartościowych spodni .... może pora się temu przyjżeć sushi ? Jakos ludzie grajacy kobieta nie maja tego problemu a temat mozliwosci zmiany płci został olany
__________________
|
|
18-01-2018 05:58 |
|
|
DuszyCIen
Ex-OP FR
Data rejestracji: 31-12-2007
Postów: 223
Kraina: Moria II
|
|
cytat: |
PsychoParty napisał(a)
A co do epikow to skoro epicki kilt dostał dodatkową dopałke do bonusu defa to przydałby się rebalans niektorych tatuarzy .
Pisałem w innym temacie że bonus z kiltu sprawa że na rewo jedyną opcja jest albo opieranie swojego buildu tylko na słonkach albo uzywanie bezwartościowych spodni .... może pora się temu przyjżeć sushi ? Jakos ludzie grajacy kobieta nie maja tego problemu a temat mozliwosci zmiany płci został olany |
tez o tym pisalem w 2 innych tematach, kilt nie jest niestety jedynym problemem z tego co pamietam dla rewo, inne tatuaze ktore maja max defa okreslony beda mialy ten sam problem...
|
|
18-01-2018 17:49 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
no co wy?
to cr od zawsze ma problem zeby spelnic wyzej niz 3 poziom tatu a wy o gupim kilcie marudzicie?
powaznie?
konrad czy tam sushi pisal ze tak ma byc i tak zostanie jesli chodzi o kilt, czy tez np opaske/bandame
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
18-01-2018 18:01 |
|
|
PsychoParty
Forum Ace
Data rejestracji: 08-11-2013
Postów: 94
Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
kacik napisał(a)
no co wy?
to cr od zawsze ma problem zeby spelnic wyzej niz 3 poziom tatu a wy o gupim kilcie marudzicie?
powaznie?
konrad czy tam sushi pisal ze tak ma byc i tak zostanie jesli chodzi o kilt, czy tez np opaske/bandame |
Nie hejtuj bo mamy tutaj troche racji
to co kilt ma na e5 3/4 defa to jak mam niby na rewo zalozyc cokolwiek innego niz slonka ? Rozkminiasz ? I dobrze ktoś napisał wyzej , z innymi tatuarzami tez jest problem .
Zrob wyjatek i nie hejtuj juz , to że ty masz wg siebie dobrze nie oznacza że inni tak maja
__________________
|
|
19-01-2018 08:26 |
|
|
raikiri
Lord
Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV Kraina: Necropolia Skąd: Sląsk
|
|
zabójca ma to samo spodnie ,albo samobój lipna sprawa ten rebalans tatoo musi być wkońcu admini od tego nie uciekną ,a syf taki sie robi w pvp ,brak górnej granicy skalowanych bonusów z tatków vs tatki bez skalowanego bonusu na speed serwie robią ogromną róznice jak nie chcą balansować to niech je usuną ,bo to lipa straszna...
co do kosztu jakby podbili jeszcze drop rate run to bylo by git
__________________ R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec
Veni Vidi Vici
|
|
19-01-2018 08:39 |
|
|
Rikku
Viking
Data rejestracji: 30-12-2006
Postów: 659
Klan: Kraina: Moria FR, Rasa: ŁM Kraina: Moria; Moria II; Moria III
|
|
cytat: |
PsychoParty napisał(a)
Nie hejtuj bo mamy tutaj troche racji
to co kilt ma na e5 3/4 defa to jak mam niby na rewo zalozyc cokolwiek innego niz slonka ? Rozkminiasz ? I dobrze ktoś napisał wyzej , z innymi tatuarzami tez jest problem . |
A jak CR ma założyć tygrysią bandanę adrenaliny skoro mu tatuażu nie spełnia na dsk+5 i w dodatku na e+5 nic się nie zmieniło? Jak rzyć panie?...
Nie musisz wbijać kiltu na e+5 jeśli grasz rewo, albo możesz założyć słonka.
|
|
19-01-2018 09:27 |
|
|
szampi1
Emperor
Data rejestracji: 01-12-2007
Postów: 1.291
Kraina: Moria VI
|
|
Zabójca potrzebuje tylko jednego sufa, który i tak jest bardzo mocny.
Rewo odpada cały set i cały bonus setowy. Nie można pobawić się ani jastrzębiem ani mściwym ani spakiem połączonym ze zbroją warstwową przez co Rewo na speed serwerze trochę traci w pvp do innych tatuaży. Niestety- kox dmg i fajne kw nie rekompensują tych strat, bo są to bonusy obecnie zbędne.
Może dodanie żerowania defa w mp5k lub skorpie byłoby ok opcją?
__________________ Coś, kiedyś
|
|
19-01-2018 09:28 |
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Z tego co pamietal. Ktorys czerwony kiedys pisal, ze rewo ma NIE nosic kiltu. A od siebie dodam, ze im wieksza roznorodnosc, tym lepiej. Rewo i tak ma w uj duzo dmg, zeby jeszcze z kiltu bral. Kobieta moze ze spodnicy brac, bo bandany nie zaklada (inna sprawa, ze opaska ivtak jest w uj lepsza od bandany, ale tak tez ponoc ma byc. Chyba jakies feministki sie rzucaly na adm).
|
|
19-01-2018 09:33 |
|
|
PsychoParty
Forum Ace
Data rejestracji: 08-11-2013
Postów: 94
Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
Archael napisał(a)
Z tego co pamietal. Ktorys czerwony kiedys pisal, ze rewo ma NIE nosic kiltu. A od siebie dodam, ze im wieksza roznorodnosc, tym lepiej. Rewo i tak ma w uj duzo dmg, zeby jeszcze z kiltu bral. Kobieta moze ze spodnicy brac, bo bandany nie zaklada (inna sprawa, ze opaska ivtak jest w uj lepsza od bandany, ale tak tez ponoc ma byc. Chyba jakies feministki sie rzucaly na adm). |
Dobra ale widzisz gdybym wiedział ze grajac laską nie bede mial problemu z roznorodnoscia to bym wybrał laske a tak to mam problem .
Gdyby rewo bylo takie.mega op jak je opisujecie to by polowa r17 jak nie wiecej nie przerobila sie na ls-y
__________________
|
|
19-01-2018 10:09 |
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Ale to nie zmienia faktu, ze facet dostaje 1/4dmg w bandanie, a kobieta w spodnicy. Ja tez uwazam, ze kobueta nie powinna byc az tak faworyzowana, ale w tej konkretnej kwestii (bonusowe 1/4 w eq dla rewo) jest rorew, dodatkowe bonusy dla kobiety, jak spost, ignor i luck, to abstrachowanie, choc faktycznie zbyt mocno wywyzszajace kobiete, ale wciaz - abstrachowanie.
|
|
19-01-2018 11:00 |
|
|
Toxic
King
Data rejestracji: 23-09-2006
Postów: 936
|
|
Opaska - bandana - też olbrzymia przepaść.
Epicka opaska trochę więcej ignora, a bandana, dodatkowe 1/4...
Robi się za duża różnica w tym miejscu...
I jeszcze wydawać na przekucie w legendę aż tyle to trochę nadal przesada.
__________________ NA WIECZNYM URLOPIE
|
|
19-01-2018 12:50 |
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Jest przepasc, o czym wspomnialem w odpowiednim temacie, w dniu wprowadzenia epikow. Nie gram bialasem, nigdy nie potrzebowalem ignora z opaski, jako snajper jednak, cierpialem wobec niesamowitej przewagi opaski w sposcie, ktorej dmg w bandanie w zaden sposob nie wyrownuje. Teraz, wraz z "twardoscia", ignor nabral znaczenia rowniez dla snajperow, wobec czego bandana odpadla jeszcze nizej, wzgledem opaski. No i wiekszy wyglad dodajacy dmg z ambicji i skrzydla lvl5 dodajace wyglad ze sposta (ktorego opaska ma wiecej). Podejrzewam (Chcialbym sie mylic), ze nie ma tatu i buildu faworyzujacego bandane nad opaske.
|
|
19-01-2018 14:34 |
|
|
PsychoParty
Forum Ace
Data rejestracji: 08-11-2013
Postów: 94
Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
Archael napisał(a)
Jest przepasc, o czym wspomnialem w odpowiednim temacie, w dniu wprowadzenia epikow. Nie gram bialasem, nigdy nie potrzebowalem ignora z opaski, jako snajper jednak, cierpialem wobec niesamowitej przewagi opaski w sposcie, ktorej dmg w bandanie w zaden sposob nie wyrownuje. Teraz, wraz z "twardoscia", ignor nabral znaczenia rowniez dla snajperow, wobec czego bandana odpadla jeszcze nizej, wzgledem opaski. No i wiekszy wyglad dodajacy dmg z ambicji i skrzydla lvl5 dodajace wyglad ze sposta (ktorego opaska ma wiecej). Podejrzewam (Chcialbym sie mylic), ze nie ma tatu i buildu faworyzujacego bandane nad opaske. |
Pewnie nie
ale zakladam ze robiac epiki nie myślano zbytnio nad tym jak to się bedzie miało do rzeczywistości , poprostu zrobić żeby sie wyrobic na swieta a reszta to tam ch...
Patrzac na to że wczesniej sushi wypowiadał sie w temacie a teraz milczy swiadczy o tym ze raczej nie jest zainteresowany balansem tatuarzy ( moge się mylić)
Dla mnie powinni wywalić te glupie ograniczenia z tatuarzy , one miały sens ale na niskich poziomach , majac 224lvl te ograniczenia u mnie powoduja że inny build bez oparcia o słonka jest niemożliwy .
__________________
|
|
19-01-2018 14:46 |
|
|
hong
Lord
Data rejestracji: 28-08-2007
Postów: 350
Klan: LoS Kraina: Necropolia
|
|
Czy administracja dalej uważa, że ceny przedmiotów nie legendarnych nie tracą na wartości aż tak bardzo? Polecam zatem przejrzeć rynek r15. Przez tyle lat nie zrobiliście nic, żeby zachęcić graczy do klejenia legend - bo i po co? Nie dawały żadnych dodatkowych statystyk (z wyłączeniem broni), więc po co ktokolwiek miał je składać? Owszem, byli tacy, którym drop dał składnik, dla którego dobierali potem legendy.
Wg. mnie koszt przekucia itemu zwykłego do legendy jest dalej za drogi. Mimo obniżki run do 3 poziomu, problem w punktach evo jest cały czas. Czemu gracze, którzy przez wiele lat gry zbierali end game itemy bez legendy, mają być pokrzywdzeni? Bo tak administracja sobie zażyczyła? Takie miała widzimisię?
Dla przykładu cena Śmierć Speeda po wejściu patcha:
Doskonała Śmiercionośna Peleryna Szybkości (+5) 1
189 000
( 0 / 0 / 84 / 2616 / 246 )
2018-01-21
20:12:03
Przed wejściem patcha, gdy wiadomo było, że przedmioty NIE legendarne będą ssać:
Doskonała Śmiercionośna Peleryna Szybkości (+5) 1
300 000
( 0 / 0 / 0 / 0 / 2500 )
2018-01-12
10:21:06
Gdy nie było wiadomo nic o tym, że legendy będą op:
Doskonała Śmiercionośna Peleryna Szybkości (+5) 1
550 000
( 0 / 1 / 1 / 3692 / 2737 )
2017-09-07
16:55:32
Doskonała Śmiercionośna Peleryna Szybkości (+5) 1
480 000
( 64820 / 5377 / 1499 / 1866 / 1704 )
2017-11-30
08:17:14
W przeciągu kilku miesięcy spadek ceny o 300k. Czy aby na pewno ten patch był przemyślany?
|
|
23-01-2018 12:28 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
@UP
Jest imba mocny ale pojawia sie dysbalans plciowy. Gdzie plec odgrywa zbyt duza role w sile postaci poniewaz jedne plciowe itemy dziala a drugie nie.
|
|
23-01-2018 14:38 |
|
|
PsychoParty
Forum Ace
Data rejestracji: 08-11-2013
Postów: 94
Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
cytat: |
PsychoParty napisał(a)
Wydaje mi sie ze runa nie powinny być wg branie pod uwage przy przebijaniu przedmiotu z noleg na leg
same kamienie i skromna ilosc evo by wystarczyly a takie gadanie ze raz na 2-4 miesiace sobie ogarne jeden item do epika jest lekko nie na miejscu ...
A co do epikow to skoro epicki kilt dostał dodatkową dopałke do bonusu defa to przydałby się rebalans niektorych tatuarzy .
Pisałem w innym temacie że bonus z kiltu sprawa że na rewo jedyną opcja jest albo opieranie swojego buildu tylko na słonkach albo uzywanie bezwartościowych spodni .... może pora się temu przyjżeć sushi ? Jakos ludzie grajacy kobieta nie maja tego problemu a temat mozliwosci zmiany płci został olany |
rewo i tak jest imba mocny |
Nie chodzi o moc tylko o to ze każdy epicki kilt bez słonek bedzie wybijać tatuarz wiec żadne inne biżu nie bedzie wchodziło w gre .... uroki 1/4 do defa z kiltu
__________________
|
|
23-01-2018 17:45 |
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Jakkolwiek nie popieram tak duzych roznic w iduzych, tak powiem, ze kobieta rewo ma 1/4 dmg ze spodnicy, ale w opasce juz nie ma, natomiast facet ma 1/4 dmg z bandany, ale nie z portkow, bo tam kiltu zalozyc nie moze. A kazde 1/4 dmg dla palniaka 1h to masakryczna dopalka ze wzgledu na ich ilosc atakow.
|
|
23-01-2018 18:45 |
|
|
|
cytat: |
PsychoParty napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
cytat: |
PsychoParty napisał(a)
Wydaje mi sie ze runa nie powinny być wg branie pod uwage przy przebijaniu przedmiotu z noleg na leg
same kamienie i skromna ilosc evo by wystarczyly a takie gadanie ze raz na 2-4 miesiace sobie ogarne jeden item do epika jest lekko nie na miejscu ...
A co do epikow to skoro epicki kilt dostał dodatkową dopałke do bonusu defa to przydałby się rebalans niektorych tatuarzy .
Pisałem w innym temacie że bonus z kiltu sprawa że na rewo jedyną opcja jest albo opieranie swojego buildu tylko na słonkach albo uzywanie bezwartościowych spodni .... może pora się temu przyjżeć sushi ? Jakos ludzie grajacy kobieta nie maja tego problemu a temat mozliwosci zmiany płci został olany |
rewo i tak jest imba mocny |
Nie chodzi o moc tylko o to ze każdy epicki kilt bez słonek bedzie wybijać tatuarz wiec żadne inne biżu nie bedzie wchodziło w gre .... uroki 1/4 do defa z kiltu |
A jakiej innej biżu chcesz używać na rewo? Jest inna opłacalna?
__________________ emerytura na R19: Mothay
"ja tę wojnę już wygrałem"
forum od 2006[/center]
parawany kominkowe
|
|
24-01-2018 12:00 |
|
|
PsychoParty
Forum Ace
Data rejestracji: 08-11-2013
Postów: 94
Kraina: Moria VI
|
|
|
24-01-2018 16:22 |
|
|
Binek666
Forum Ace
Data rejestracji: 27-12-2010
Postów: 99
Kraina: Necropolia
|
|
1/4 z kiltu mozna zrobic w umagu lekką ręką. Poza tym zalozenie spodni w zamian za 3/4 w jastrzębiu to chyba dobra zmiana.
|
|
24-01-2018 17:06 |
|
|
DuszyCIen
Ex-OP FR
Data rejestracji: 31-12-2007
Postów: 223
Kraina: Moria II
|
|
cytat: |
PsychoParty napisał(a)
cytat: |
Dat Man Szit napisał(a)
cytat: |
PsychoParty napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
cytat: |
PsychoParty napisał(a)
Wydaje mi sie ze runa nie powinny być wg branie pod uwage przy przebijaniu przedmiotu z noleg na leg
same kamienie i skromna ilosc evo by wystarczyly a takie gadanie ze raz na 2-4 miesiace sobie ogarne jeden item do epika jest lekko nie na miejscu ...
A co do epikow to skoro epicki kilt dostał dodatkową dopałke do bonusu defa to przydałby się rebalans niektorych tatuarzy .
Pisałem w innym temacie że bonus z kiltu sprawa że na rewo jedyną opcja jest albo opieranie swojego buildu tylko na słonkach albo uzywanie bezwartościowych spodni .... może pora się temu przyjżeć sushi ? Jakos ludzie grajacy kobieta nie maja tego problemu a temat mozliwosci zmiany płci został olany |
rewo i tak jest imba mocny |
Nie chodzi o moc tylko o to ze każdy epicki kilt bez słonek bedzie wybijać tatuarz wiec żadne inne biżu nie bedzie wchodziło w gre .... uroki 1/4 do defa z kiltu |
A jakiej innej biżu chcesz używać na rewo? Jest inna opłacalna? |
Pewnie
msciwe do ataku , spaki / diamenty do obrony z tym że jedyny kilt ktory obecnie nie wybija mi tatuarzy to tygrys pastrza ale i on za pare lvl dzieki 1/4 defa z kiltu bedzie wybijać mi tatuarz .
Rewo to nie tylko słonka
oczywiscie mowie o serweracg typu speed na starych nie maja tego problemu . |
na starych to kwestia czasu,
spaki jak piszesz do defa nawet do atatow pod biala swietnie sie sprawdzaja
podobny problem jest z smiercionosna maska preko
zalozeniem rewo byl multiatak, a tym sposobem eliminujemy taka mozliwosc... gdzie tu logika?
|
|
24-01-2018 18:08 |
|
|
Satyna
Triple Ace
Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
przerzuccie prosze rozmowe o wyrownywaniu statow na przedmiotach do odpowiedniego topiku, bo nie ma ona nic wspolnego z kosztami przekuwania przedmiotow w leg.
temat ma duzo lajkow, tylko czego one dotycza? ceny przekucia czy noszenia opaski przez winnetou? bo jesli mowimy o cenie przekucia to jestem na tak, a jesli mowimy o szmatach to jestem na nie
__________________ r9 - nick: Kamea
|
|
24-01-2018 21:33 |
|
|
|