tomi1974 Niezarejestrowany
|
|
Usunac fair drop, a wogole usunac tez drop
Zamiast tego craft... niech ludzie zbieraja na wypkach skladniki do craftu....
mmmhhmmmmm ale to juz jest
Klejenie itemow jeat na morii a to bardzo przypomina craft
Skoro jest wyrazny pay2win spowodowany niejednokrotnie przez chore patche adm to pojdzmy o krok dalej...
Itemy za premke... ale nie tak ze sobie wybierasz item.
Wybierasz podstawe a pref czy suf odznaczasz (tu ilosc zalezy od kwoty) i dalej kupujesz zdajac sie nadal na chory losowator BW
|
|
27-01-2019 18:44 |
|
|
Frsh
Double Ace
Data rejestracji: 19-03-2010
Postów: 118
Kraina: Necropolia VII
|
|
W temacie mojego testu...czy dropienie śmieci daje coś w systemie fairdrop?
Nie wiem...za maly okres czasu by ocenić Jeszce..ale dobrze rokuje
https://r11.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=62923fed66
__________________ Witaj na IRC-u, gdzie facet to facet, kobieta to facet, a małe dziewczynki to agenci FBI.
|
|
28-01-2019 07:18 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
Diagsa napisał(a)
Pokaż mi tytuł który coś ci daje bo długo w niego grasz?
|
To ty pokaż, który nie daje. BW daje, tylko akurat nie w itemach...
Losowość to wiadomo, że serce BW, ale losowość może być różna. Brak endowych itemów po 10 latach gry to nie jest "losowość" to jest syf kiła i mogiła. Zwykłe wydłużanie obecnego contentu bo nie chce się dodać nowego.
Sedno tkwi w contencie. Epickie pałki dawno temu powinny być zwyczajnie zapomniane, co druga osoba z topki powinna się zastanawiać czy ubrać śmiercio speeda czy elfiego speeda i liczyć, że wydropi e 2.0 speed (chociaż w 2019 roku to raczej 4.0).
Pamiętaj, że fair drop to jest plaster na skopaną mechanikę dropu. Bez fair dropa latalibyśmy jeszcze w l dsk śmieciach.
PS. nie dla craftu na necro.
|
|
28-01-2019 23:26 |
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
cytat: |
Kaagular napisał(a)
cytat: |
Diagsa napisał(a)
Pokaż mi tytuł który coś ci daje bo długo w niego grasz?
|
To ty pokaż, który nie daje. BW daje, tylko akurat nie w itemach...
Losowość to wiadomo, że serce BW, ale losowość może być różna. Brak endowych itemów po 10 latach gry to nie jest "losowość" to jest syf kiła i mogiła. Zwykłe wydłużanie obecnego contentu bo nie chce się dodać nowego.
Sedno tkwi w contencie. Epickie pałki dawno temu powinny być zwyczajnie zapomniane, co druga osoba z topki powinna się zastanawiać czy ubrać śmiercio speeda czy elfiego speeda i liczyć, że wydropi e 2.0 speed (chociaż w 2019 roku to raczej 4.0).
Pamiętaj, że fair drop to jest plaster na skopaną mechanikę dropu. Bez fair dropa latalibyśmy jeszcze w l dsk śmieciach.
PS. nie dla craftu na necro. |
Cała wypowiedź niby spójna, a tutaj ostatnie zdanie i się uśmiałem. Ile razy coś piszesz z głębi swoich mądrości, potem okazuje się, że nie masz racji, potem piszesz tak jakbyś od początku wiedział.
Jakiś czas temu najeżdżałeś na mnie, że krytykuję administrację za nic nie robienie, jaki byłeś oburzony, że jak tak można, pracują, zaraz mają wejść patche. Teraz sam piszesz, że administracja nic nie robi.
Mam wrażenie, że userzy tego forum mają jakieś choroby dwubiegunowe.
Z jednej strony piszesz, że nie może tak być, że ktoś 10 lat gra i nie ma potężnych epików. Potem, że losowość powinna zostać bo jest sercem, potem, że ludzie muszą mieć dobre epiki, a potem, że nie dla craftu.
o.O
Uważam, że to właśnie craft dałby jasną drogę którą można grać. Jeden wydropi epik tygrysią pelkę speeda, inny wydropi epik władczego speeda, przemieli to na surówkę i będzie odkładał na craft. Tak więc drop może dalej wspomagać craft. Nikt nie mówi, że sobie pokleimy od razu kij wie co, ale czekać kolejne 10 lat na jakieś biżu to raczej nikt nie będzie
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
|
|
29-01-2019 11:51 |
|
|
charmaine
Member
Data rejestracji: 09-11-2013
Postów: 29
Kraina: Moria III
|
|
Pomimo , że nie gram na Necro , uważam , że bardzo pasowała , by tu idea pyłu z większości gier karcianych. Dropisz , dropisz i redukujesz na pył . Każdy pref, suf i podstawa miałaby określoną cenę w pyle . Ustalić jakiś przelicznik rozbicia do craftu ( nie wiem 1/100 chociażby ) i poprzez systematyczną grę powoli gracze mogliby realizować własne wymarzone buildy. Tak widzę ożliwość rozwoju necro.
Dodatkowo gracz zaczynający rozgrywkę widziałby własne postępy w rozwoju w odniesieniu do craftowanego stuffu.
__________________ Zyggi R5 i R9
|
|
29-01-2019 14:21 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
Hornet87 napisał(a)
Cała wypowiedź niby spójna, a tutaj ostatnie zdanie i się uśmiałem. Ile razy coś piszesz z głębi swoich mądrości, potem okazuje się, że nie masz racji, potem piszesz tak jakbyś od początku wiedział.
Jakiś czas temu najeżdżałeś na mnie, że krytykuję administrację za nic nie robienie, jaki byłeś oburzony, że jak tak można, pracują, zaraz mają wejść patche. Teraz sam piszesz, że administracja nic nie robi.
Mam wrażenie, że userzy tego forum mają jakieś choroby dwubiegunowe.
Z jednej strony piszesz, że nie może tak być, że ktoś 10 lat gra i nie ma potężnych epików. Potem, że losowość powinna zostać bo jest sercem, potem, że ludzie muszą mieć dobre epiki, a potem, że nie dla craftu.
o.O
Uważam, że to właśnie craft dałby jasną drogę którą można grać. Jeden wydropi epik tygrysią pelkę speeda, inny wydropi epik władczego speeda, przemieli to na surówkę i będzie odkładał na craft. Tak więc drop może dalej wspomagać craft. Nikt nie mówi, że sobie pokleimy od razu kij wie co, ale czekać kolejne 10 lat na jakieś biżu to raczej nikt nie będzie |
Craft na Necro to może nie będzie "porażka" ale na pewno nie będzie to "duch" Necro. Chyba, że będzie pochodną kolejnych "znajdziek" czyli będzie kolejną losową mechaniką obok dropu. Ale albo wyjdzie na to samo co teraz jest albo trzeba będzie to od razu zrobić dobrze i to przewidując 10 lat do przodu. Dla mnie craft na necro to po prostu pomysł na kolejny "plaster" bo naprawa dropa to pewnie ciężki temat.
Co do pierwszej części to się nie wypowiem ale to, że wytykam administracji nieróbstwo a w szczególności brak wizji to możesz sobie wyszukać po tematach przeze mnie założonych.
Co do losowości to nie ma ona nic wspólnego z "posiadaniem potężnych epików" lub ich nie posiadaniem. Losowość może być zrealizowana w najróżniejszy sposób od lipnego, przez nieskoordynowany (przypadek BW) po angażujący (praktycznie większość gier mmo do przegrania kilku tysięcy godzin).
Kiedyś mi Sushi napisał w temacie o powiększeniu zbrojowni, że w DIII też zbrojownia się zapełnia. To pokazuje jak nie ogarniał (i chyba nadal nie ogarnia) swojej gry. W DIII wystarczy pograć kilka godzin, żeby mieć sprzęt dający fun z gry i potem tylko go ulepszać (mogę się teraz zalogować i wszystko co do sztuki wyrzucić na glebę i wyjść z gry). W BW grając całe lata ludzie nawet nie wiedzą, że w grze są teoretycznie dostępne "endowe" itemy i przez całe lata goły speed był (nadal jest "jeszcze nawet gołego speeda nie dropnąłem!") traktowany jako jakiś święty graal a jest aż 16 lepszych speedów NIE licząc lepszych podstaw niż koszulkę (czyli 16 do 9!). Nic z tego nie jest dane nawet topce. Rozumiem wydłużanie contentu i grind, ale jesteśmy w całkowitym lesie i jesteśmy sto lat do wyczerpania contentu. Słabe to.
|
|
29-01-2019 19:17 |
|
|
A Jednak Arrt
Lord
Data rejestracji: 04-05-2018
Postów: 281
Kraina: Necropolia IV Skąd: takie naruszanie prywatności?
|
|
System Fair Drop sam w sobie nie jest zły ale, moim skromnym zdaniem, powinien być stosowany WYŁĄCZNIE do dropu epików tzn nie powinna być brana pod uwagę wartość dropu nieepickiego. To by wyrównywało szanse i pytanie, czy to się da zrobić bo to programistycznie może być różnie. Może się okazać że jest to kwestia zmiany jednej komórki a może to wymagać głębszej ingerencji w kod. MOP jak to wygląda?
__________________ Piszę co myślę bywam grzeczny - mam AS
|
|
30-01-2019 14:00 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
przecież tak już jest @up
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
30-01-2019 20:51 |
|
|
A Jednak Arrt
Lord
Data rejestracji: 04-05-2018
Postów: 281
Kraina: Necropolia IV Skąd: takie naruszanie prywatności?
|
|
O widzisz Szerlok - tak to jest jak się pisze w pośpiechu i nie przeczyta się tego co się napisało
Nie dopisałem że za ostatnie... no nie wiem - pół roku? Rok? Bo wygląda na to, że system bierze pod uwagę całość
__________________ Piszę co myślę bywam grzeczny - mam AS
|
|
30-01-2019 23:30 |
|
|
Frsh
Double Ace
Data rejestracji: 19-03-2010
Postów: 118
Kraina: Necropolia VII
|
|
Problem uważam leży gdzie indziej.
W założeniu według adminów cały system pewnie działa super dobrze. Luck zwiększa szanse na lepszy suf/pref , fair drop daje szansę na lepsze epiki w malejącym postępie..System fair drop z założenia ma dawać coraz gorsze szanse na super epiki , w miarę jak rośnie ogólną pula naszego dropu.
Tylko że 99% dropu nie epickiego to śmiecie, warte sprzedaży w sklepie tylko. Nabijaja licznik fair drop ( nie resetuje się on raczej na pewno nigdy). Zaczyna on rosnąć dla jednych od dnia wyprowadzenia go w życie, dla innych od dnia założenia konta. I jest nabijany przez coś wartości złomu. Nabijanie obecnie Łucka licząc na te nieliczne leg.dsk perełki to jak liczyć na 6 w lotto. Szanse prawie i tak zerowe...i jednocześnie niszczy szanse na fairdrop.
Lepiej dropic pałki i zwiększyć szanse na dobry epik raz na jakiś czas . Co widać zresztą po wcześniejszych postach moich i innych osób.
Potrzebna jest kompleksowa zmiana skalowania statystyk itemow nie epickich , ich przydatności. By przestały być śmieciami.
Pewnie w oczach administracji wszystko jest ok..tylko graczy coś po....
Cóż....martwe aukcje , ceny itemow, reakcje graczy, to co ubierają , piszą na forach pokazuje ze nie jest ok.
__________________ Witaj na IRC-u, gdzie facet to facet, kobieta to facet, a małe dziewczynki to agenci FBI.
|
|
31-01-2019 07:24 |
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
Ostatni leg dsk przedmiot sprzedałem za pr [wartość w pr wyższa niż za złom] w 2016 roku bodajże. Potem jeszcze coś, ale to jakiś stary drop, też w sumie za grosze.
Handel umarł, zostały epiki. Przyznam, że handel tutaj był niezwykle fajnie funkcjonującym systemem. Został zabity przez kompletnie nieprzemyślane patche. Już w momencie wprowadzania epików ludzie pisali, że to zabije handel.
Dla niektórych graczy handel był patologią [bo był, pushe, spadki etc. ale wynikało to z głupoty systemu], mnie to dziwiło, przeglądanie forum i licytowanie CM, KT było fajną formą. To już nie wróci.
Moim zdaniem zmian w dropie też nie będzie, tzn. w ogóle żadnych zmian już w niczym nie będzie, jakieś kosmetyczne - a i owszem, coś co wymaga zmiany zapisu numerycznego w kodzie.
Spójrzcie na to od strony biznesowej. Co da poprawienie jakiegoś elementu gry, który od dawna jest skopany? Ludzie grają i tak, nowych graczy nie ma i nie będzie. Po co więc inwestować swój czas? Dla naszej frajdy z gry? Give me a break.
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
|
|
31-01-2019 14:09 |
|
|
GreSs
Ex-Team
Data rejestracji: 20-09-2008
Postów: 851
Klan: Team Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Necropolia IV Skąd: mam wiedzieć xD
|
|
cytat: |
Hornet87 napisał(a)
Ostatni leg dsk przedmiot sprzedałem za pr [wartość w pr wyższa niż za złom] w 2016 roku bodajże. Potem jeszcze coś, ale to jakiś stary drop, też w sumie za grosze.
Handel umarł, zostały epiki. Przyznam, że handel tutaj był niezwykle fajnie funkcjonującym systemem. Został zabity przez kompletnie nieprzemyślane patche. Już w momencie wprowadzania epików ludzie pisali, że to zabije handel.
Dla niektórych graczy handel był patologią [bo był, pushe, spadki etc. ale wynikało to z głupoty systemu], mnie to dziwiło, przeglądanie forum i licytowanie CM, KT było fajną formą. To już nie wróci.
Moim zdaniem zmian w dropie też nie będzie, tzn. w ogóle żadnych zmian już w niczym nie będzie, jakieś kosmetyczne - a i owszem, coś co wymaga zmiany zapisu numerycznego w kodzie.
Spójrzcie na to od strony biznesowej. Co da poprawienie jakiegoś elementu gry, który od dawna jest skopany? Ludzie grają i tak, nowych graczy nie ma i nie będzie. Po co więc inwestować swój czas? Dla naszej frajdy z gry? Give me a break. |
W 100% zgadzam się z Tobą w temacie handlu. Najlepsza firma handlu została zastąpiona aukcjami w grze. Przez co również ucierpiało forum a dokładnie działy handlowe bo zwyczajnie umarły.
__________________
|SYSTEM GRY|ZGŁOSZENIA|WYCENY|
|
|
31-01-2019 14:40 |
|
|
Frsh
Double Ace
Data rejestracji: 19-03-2010
Postów: 118
Kraina: Necropolia VII
|
|
Tylko pytanie brzmi co spowodowało śmierć aukcji i w/w sytuacje ?
Co wpłynęło na wartość przedmiotów ?
Na pewno nie to czy mamy handel czy aukcje.
Według mnie mechanizm "zasięgu" oraz bonusy setowe (2-4 użyteczne i możliwe do zdobycia, reszta śmieć)
Gracze byli gotowi płacić miliony za kilka punktów sposta lub zwinnki. To najczęściej cena podniesienia na X lev. o jeden punkt w/w trenningu była wyznacznikiem ceny itemu.
Mamy jastrzębi pierścień.
Dsk. +6
Leg.dsk +9 sposta
Epicki +11
Sam w sobie ceniony za bonus setowy,ale na cenę miał wpływ spost. Jeśli bonusowo był pref/suf z zwinką itp..cena rosła pod niebiosa.
Epikami nie można handlować, a stały się docelowym sprzętem. Osoba posiadająca epickie przedmioty ,automatycznie odskakiwała daleko od innych w zasięgu..
Cóż z tego że mamy dobry sprzęt i taki sam level...Jak nie trafiamy innego gracza ,lub moba na wyższych lokacjach. A ile jest wart sprzęt który nie pozwala nam trafić przeciwnika....nic..zero. Liczy się tylko ten którym możemy coś zrobić.
Przy podobnym trenningu i budynkach, te kilka punktów było wszystkim.
Do tego mamy talizmany i ewolucje , przebijające w efektach wszelkie przedmioty.
Tym samym 90% itemów w grze ma zbyt mały wpływ na naszą postać ,by mieć jakąkolwiek wartość.
Wątpię czy obecny stan można jakoś zmienić. Speed serwery ,zmiany w cenie trenningu, umagi, talizmany itp ..spowodowały że jedyna rzecz coś warta dla graczy , statystyki przedmiotu, przestała mieć znacznie. Czym jest w jastrzębiu +3 sposta wobec umaga +16 ?
To jest już chyba nie do zmiany obecnie..
__________________ Witaj na IRC-u, gdzie facet to facet, kobieta to facet, a małe dziewczynki to agenci FBI.
|
|
31-01-2019 16:39 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
Serwery Handlowe to była patologia do kwadratu!
Ludzie brali sprzęt na raty, później wypożyczali to przez forum na minuty!
Gady (bo ludźmi bym ich nie nazwał) pożyczały ten sprzęt i nie oddawały. Operatorzy nie reagowali i konta budowane latami nadawały się jedynie do kasacji. Znam przypadek kiedy w ten sposób jeden klan osłabił drugi klan w czasie wojny.
Niektóre aukcje były sztucznie ustawiane (sprzedawca nie sprzedawał przedmiotu temu który go wylicytował tylko po tej same cenie temu komu chciał).
Spadki to już totalny bezsens bo skup kont na spadki był głównym czynnikiem decydującym o sukcesie. Do dziś gram na jednym serwie z mutantami które umiejętnie (nie zostali wykryci) pushowali się spadkami z kupionych kont.
Można by tak wymieniać bez końca patologie jakie generował handel ale swoje i dokładał administracja!
Mój kolega kupił za dziesiątki milionów sprzęt na na raty (jastrzębie lewity itd) i kolejnymi pożyczkami spłacał poprzednie. Zanim wyszedł z długów weszły epiki i to co spłacał było niewiele warte!
Aukcje są dużo zdrowsze chociaż też nie idealne!
Gdyby jeszcze było czym handlować to może by nie było tak tragicznie.
Niestety chodliwe są tylko wybrane afiksy i tylko w najlepszej jakości:/
Kto zbiera kuloodporne, wzmocnione elementy? Gdzie balans spaczka? To wszystko powinno zostać pozmieniane żeby korespondowało ze speed serwerem, epikami, jednorazami, ewolucjami, umagami, talizmanami i wszystkimi zmianami które zostały dodane!
Złom może by lepiej chodził gdyby nie koszmarnie długie czasy rozbudowy i niedziałające twierdze run (silniejszy klan bierze co chce niezależnie czy klocek jest w TR czy nie).
Handlować powinno się też runami, punktami ewo, punktami skarbu, esencją!
Skoro nie ma pomysłu co zrobić z nadmiarem surowców a innym brakuje to czemu nie wrzucić tego na rynek?
O crafcie na necro pisałem wyżej ale moriowcy bronią tego swojego mechanizmu jak młodszej siostry!
__________________ R14 : Brzydall
|
|
31-01-2019 19:55 |
|
|
SpeedPL
Viking
Data rejestracji: 12-05-2007
Postów: 588
Kraina: Necropolia
|
|
cytat: |
Frsh napisał(a)
Tylko że 99% dropu nie epickiego to śmiecie, warte sprzedaży w sklepie tylko. Nabijaja licznik fair drop ( nie resetuje się on raczej na pewno nigdy). Zaczyna on rosnąć dla jednych od dnia wyprowadzenia go w życie, dla innych od dnia założenia konta. I jest nabijany przez coś wartości złomu. Nabijanie obecnie Łucka licząc na te nieliczne leg.dsk perełki to jak liczyć na 6 w lotto. Szanse prawie i tak zerowe...i jednocześnie niszczy szanse na fairdrop.
Lepiej dropic pałki i zwiększyć szanse na dobry epik raz na jakiś czas.
|
I tutaj przychodzi mi do głowy owy pomysł aby licznik fair drop kasowal się wraz z początkiem miesiąca bądź tak jak działaj areny 1vs1 licznik jest kasowany na 3 miesiące . Wpłynie to na ruch nowymi dropami i może ożywi to aukcje. Podejrzewam że każdy z takiego rozwiązania był by zadowolony, bo losujemy z całej puli
|
|
31-01-2019 20:59 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
chyba coś mi umyka, w jaki sposób takie coś miałoby wpłynąć na aukcje?
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
01-02-2019 01:28 |
|
|
SpeedPL
Viking
Data rejestracji: 12-05-2007
Postów: 588
Kraina: Necropolia
|
|
Poważnie czy udajesz głupiego?
Jak co to miało by zmienić... Jeśli weszło by to co proponuje to logiczne że pojawi się więcej ofert na aukcji ludzie bd dropic i wystawiać na sprzedaż
A co za tym idzie wilk syty i owca cala
|
|
01-02-2019 15:31 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
przecież epików nie da się sprzedawać
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
01-02-2019 15:48 |
|
|
SpeedPL
Viking
Data rejestracji: 12-05-2007
Postów: 588
Kraina: Necropolia
|
|
Brak słów na takich jak ty...
|
|
01-02-2019 18:20 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
SpeedPL napisał(a)
Brak słów na takich jak ty... |
Fair drop dotyczy tylko epikow jakbys nadal nie rozumial.
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
01-02-2019 18:34 |
|
|
Frsh
Double Ace
Data rejestracji: 19-03-2010
Postów: 118
Kraina: Necropolia VII
|
|
cytat: |
SpeedPL napisał(a)
cytat: |
Frsh napisał(a)
Tylko że 99% dropu nie epickiego to śmiecie, warte sprzedaży w sklepie tylko. Nabijaja licznik fair drop ( nie resetuje się on raczej na pewno nigdy). Zaczyna on rosnąć dla jednych od dnia wyprowadzenia go w życie, dla innych od dnia założenia konta. I jest nabijany przez coś wartości złomu. Nabijanie obecnie Łucka licząc na te nieliczne leg.dsk perełki to jak liczyć na 6 w lotto. Szanse prawie i tak zerowe...i jednocześnie niszczy szanse na fairdrop.
Lepiej dropic pałki i zwiększyć szanse na dobry epik raz na jakiś czas.
|
I tutaj przychodzi mi do głowy owy pomysł aby licznik fair drop kasowal się wraz z początkiem miesiąca bądź tak jak działaj areny 1vs1 licznik jest kasowany na 3 miesiące . Wpłynie to na ruch nowymi dropami i może ożywi to aukcje. Podejrzewam że każdy z takiego rozwiązania był by zadowolony, bo losujemy z całej puli |
Proponuje jeszcze raz przeczytać ze zrozumieniem. Epiki nie podlegają i nie będą podlegać handlowi.
A system fairdrop nie ma wpływu na normalny drop itemów poza nim.
Żadne zwiększanie dropu itp nie odratuje aukcji.
Aby to nastąpiło itemy nie epickie ,muszą znowu być realnie potrzebne i mieć wpływ na naszą postać.
Teraz liczą się nieliczne,te bardzo rzadkie.
Przy wielkości obecnego treningu , wartościach z umagów, run..przedmioty musiały by chyba mieć podniesione wielokrotnie statystyki ,aby warto było się o nie bić na aukcji.
Nawet wprowadzenie na aukcjie epików nic nie zmieni.
Ile ludzie by dali za epickiego jastrzębia (+11 spost), który w stosunku do leg.dsk daje tylko +3 sposta, a do leg.dobrego +4 sposta ?
+3 sposta dziś w trenningu to nie jest już nic wielkiego cenowo. Powyżej pewnego poziomu ludzie mają tyle sposta,zwinki ...że nie interesuje ich dalsze podnoszenie ...bo po co ? ( W PvP dochodzi jeszcze efekt większego lucka). Powyżej pewnego poziomu szukasz DMG,a nie zasięgu.
A tego nie zapewni ci 90% itemów, jedynie nieliczne perełki pre/suf moga ci dać kopa.
Idąc na ekspę wolę założyć epickie krwawe spodnie , niż epickie szorty pasterza. Mam w duszy sposta z nich (gram snajpą na necro), większą wartość ma dla mnie 25% do modyf.kryta.
Epicki pasterz jest dla mnie śmieciem bo te 11+sposta to mogę sobie z runach dołożyć czy umagach. I tu jest problem ,a nie w dropieniu..
__________________ Witaj na IRC-u, gdzie facet to facet, kobieta to facet, a małe dziewczynki to agenci FBI.
|
|
01-02-2019 18:43 |
|
|
Asmiran123456
Lord
Data rejestracji: 15-11-2010
Postów: 367
Kraina: Necropolia VIII
|
|
cytat: |
Proponuje jeszcze raz przeczytać ze zrozumieniem. Epiki nie podlegają i nie będą podlegać handlowi.
A system fairdrop nie ma wpływu na normalny drop itemów poza nim.
Żadne zwiększanie dropu itp nie odratuje aukcji.
Aby to nastąpiło itemy nie epickie ,muszą znowu być realnie potrzebne i mieć wpływ na naszą postać.
Teraz liczą się nieliczne,te bardzo rzadkie.
Przy wielkości obecnego treningu , wartościach z umagów, run..przedmioty musiały by chyba mieć podniesione wielokrotnie statystyki ,aby warto było się o nie bić na aukcji.
Nawet wprowadzenie na aukcjie epików nic nie zmieni.
Ile ludzie by dali za epickiego jastrzębia (+11 spost), który w stosunku do leg.dsk daje tylko +3 sposta, a do leg.dobrego +4 sposta ?
+3 sposta dziś w trenningu to nie jest już nic wielkiego cenowo. Powyżej pewnego poziomu ludzie mają tyle sposta,zwinki ...że nie interesuje ich dalsze podnoszenie ...bo po co ? ( W PvP dochodzi jeszcze efekt większego lucka). Powyżej pewnego poziomu szukasz DMG,a nie zasięgu.
A tego nie zapewni ci 90% itemów, jedynie nieliczne perełki pre/suf moga ci dać kopa.
Idąc na ekspę wolę założyć epickie krwawe spodnie , niż epickie szorty pasterza. Mam w duszy sposta z nich (gram snajpą na necro), większą wartość ma dla mnie 25% do modyf.kryta.
Epicki pasterz jest dla mnie śmieciem bo te 11+sposta to mogę sobie z runach dołożyć czy umagach. I tu jest problem ,a nie w dropieniu.. |
"Mądrego to aż miło posłuchać"
My tu gadu gadu, a jakiejkolwiek odpowiedzi rozwiewającej wątpliwości ze strony administracji brak.
Krótko... czy im więcej lucka tym mniej możemy liczyć na coś rozsądnego z fair dropa? TAK / NIE
Czy tak ma być? Czy zostanie to zmienione?
__________________ r18: Asmiran
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Asmiran123456: 01-02-2019 19:27.
|
|
01-02-2019 19:27 |
|
|
A Jednak Arrt
Lord
Data rejestracji: 04-05-2018
Postów: 281
Kraina: Necropolia IV Skąd: takie naruszanie prywatności?
|
|
MoP odezwij się wreszcie w tym temacie bo sytuacja zrobiła się niezdrowa :/ Nie robi się wyprawek po to by coś użytecznego znaleźć ale by złomu trochę ustukać
Sytuacja jest taka, że kolejny element staje się zwykłą pańszczyzną do odwalenia i tyle. Sam mam raptem 102 lvl i już powoli do takiej sytuacji u mnie dochodzi. Raz na kilka miesięcy coś znajdę a resztę po prostu przerabiam na złom. :/ Pomysł "pyłu" który rzucił ktoś w tym wątku wydaje mi się obiecujący bo wtedy nawet prosta ostra pałka miała by swoją wartość co prawda małą ale jednak. Poza tym istniała by jakaś alternatywa dla ciągłego złomowania itemków. Zaczęlibyśmy kombinować czy warto drogi item sprzedać czy lepiej przerobić na pył. Tak wiem - coś takiego istnieje na Morii i nazywa się nanity i mana
Ale co z tego? Może też sobie egzystować na Necro, bo w sumie czemu nie? Jednorazy też wcześniej tylko na Morii były...
__________________ Piszę co myślę bywam grzeczny - mam AS
|
|
01-02-2019 21:25 |
|
|
Durex_Play
Triple Ace
Data rejestracji: 19-11-2009
Postów: 167
Klan: Khorn Kraina: Necropolia Skąd: LBK
|
|
cytat: |
A Jednak Arrt napisał(a)
MoP odezwij się wreszcie w tym temacie bo sytuacja zrobiła się niezdrowa :/ Nie robi się wyprawek po to by coś użytecznego znaleźć ale by złomu trochę ustukać
Sytuacja jest taka, że kolejny element staje się zwykłą pańszczyzną do odwalenia i tyle. Sam mam raptem 102 lvl i już powoli do takiej sytuacji u mnie dochodzi. Raz na kilka miesięcy coś znajdę a resztę po prostu przerabiam na złom. :/ Pomysł "pyłu" który rzucił ktoś w tym wątku wydaje mi się obiecujący bo wtedy nawet prosta ostra pałka miała by swoją wartość co prawda małą ale jednak. Poza tym istniała by jakaś alternatywa dla ciągłego złomowania itemków. Zaczęlibyśmy kombinować czy warto drogi item sprzedać czy lepiej przerobić na pył. Tak wiem - coś takiego istnieje na Morii i nazywa się nanity i mana
Ale co z tego? Może też sobie egzystować na Necro, bo w sumie czemu nie? Jednorazy też wcześniej tylko na Morii były... |
Jestem za więcej syfu leci niż to warte i zarobić można tylko zlomem
Wieje nuda -. - wiele razy pisalem o wejściu crafowania przedmiotow
Handlowaniu nimi i wejściu itemow 2.0 . Zawsze to jakis cel w grze
__________________ r1 Rafalo
Aukcja trwa 24 h od Cm
|
|
02-02-2019 08:58 |
|
|
reallny
Lord
Data rejestracji: 23-08-2018
Postów: 335
Kraina: Necropolia V
|
|
a co Wy na to?
https://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg....rofile&uid=9151
dwa kozackie speedy w tym pierwszy na 61 lvlu, a drugi endowy na 102? (przed przeliczeniem) oraz inne mega epiki na low lvlu
a na swoim przykladzie powiem, ze mam 260lvl i epicka kurtke szybkosci..
takie cos w innych grach RPG nie mialoby miejsca, bo bysmy nawet u NPC kupili cos lepszego na tak wysokim poziomie..
wypki ganiam przy 525 luca, mam teraz 260lvl jak powiedzialem juz wczesniej i mam wrazenie, ze fair drop uwzgledniajac powyzsze w ogole nie dziala skoro od przelevelowania nie wpadlo nic konkretnego, a wcale nie mam endgejmow, zeby sobie przebierac (epik krwawa czapa pasterza, epik kuloodporna orcha, epik krwawe szorty, epik jastrzebia branza twardej skory [reszta seta leg dsk] oraz 2x epik skorpy) i mam dzikie wrazenie, ze pkt evo, ktore wladowalem w ewolucje dajace szczescie, PR na zakupione itemy na wypki oraz umagi do szczescia, mixowane runy do lucka itd. poszlo to wszystko na marne, bo ludki nadal wklejaja linki na glownym do endgejmow gdzie im wpadly w przedziale 150-300 luca..
to chyba nie tak powinno dzialac.. WIEC ogarnijcie w koncu ten craft, bo obstawiam, ze wbijajac 300lvl nadal bede mial tego samego golego speeda i epickie krwawe szorty bez sufa oraz kuloodporna orche :S
__________________ 'Wełen ale anubis zawsze wygrywal więc co za roznica. No chyba taka że dobija szybciej.' xD - SPFY
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez reallny: 02-02-2019 10:05.
|
|
02-02-2019 10:02 |
|
|
Martha1234567
Double Ace
Data rejestracji: 06-12-2018
Postów: 138
|
|
Na r14 kiedyś ktoś epickie elfie szorty nocy przy 136 lucka trafił lvl też z tego co pamiętam niewielki około 60 czy jakoś tak...
|
|
02-02-2019 10:18 |
|
|
reallny
Lord
Data rejestracji: 23-08-2018
Postów: 335
Kraina: Necropolia V
|
|
wiec wysokie lvle maja sie zadowolic mozliwoscia wrzucenia wiekszej ilosci evo, bo dropa juz u nas nie bedzie? patologia..
mogliby chociaz dac mozliwosc zlapania endgejma na wysokiej ekspedycji, tak jak jest to w kazdym normalnym RPG, ze im mocniejsi sie stajemy tym lepszych wrogow lejemy i tym lepsze itemy z nich wypadaja
__________________ 'Wełen ale anubis zawsze wygrywal więc co za roznica. No chyba taka że dobija szybciej.' xD - SPFY
|
|
02-02-2019 10:24 |
|
|
Frsh
Double Ace
Data rejestracji: 19-03-2010
Postów: 118
Kraina: Necropolia VII
|
|
To jeszcze raz dwa słowa wtrącę.
Jeśli to co pisałem jest prawdą, a fakty mówią że tak. (inna sprawa że to nie tajemnica, turtorial wprost pisze o tym, brak tylko info, że licznik fairdrop się nie kasuje nigdy).
To może należało by skasować wszystkich ,lub pomniejszyć o X% nabitą średnią , tak aby gracze już z pełną świadomością mogli wybrać jak grać. Czy wyprawy robić w lucku i liczyć na perełki, raz na rok, psując sobie szansę (szansę,nie pewność ciągle przypominam) na epiki z systemu fair drop. Czy liczyć na w/w system dropiąc pałki najlepiej z bez pref/suf (system liczy "wagę" itemu jaki by miał na poziomie zwykłym, odziellnie liczy wam afixy. Gracz mający "szczęście" :"W przypadku gracza mającego szczęście algorytm pozostanie neutralny." czyli dropiący "cenniejsze" afixy ..nie ma co liczyć na ten system. Piszę to bo nadal wiele osób chyba nie rozumie , nie przeczytała turtoriala
https://wiki.bloodwars.interia.pl/index....ystem_Fair_Drop )
Pisząc pierwsze posty nie liczyłem na zmianę, bo jak pisałem system działa zgodnie z założeniami administracji, co było dawane nieraz do zrozumienia w różnych tematach/płaczach o dropie.
Chciałem to uświadomić innym, i podpowiedzieć że może trzeba do tego inaczej podejść.
Osobiście uważam ,że powinno przywrócić się jakąkolwiek wartość itemów nie epikowych najpierw, że to jest większym problemem.
cytat: |
reallny napisał(a)
wiec wysokie lvle maja sie zadowolic mozliwoscia wrzucenia wiekszej ilosci evo, bo dropa juz u nas nie bedzie? patologia..
mogliby chociaz dac mozliwosc zlapania endgejma na wysokiej ekspedycji, tak jak jest to w kazdym normalnym RPG, ze im mocniejsi sie stajemy tym lepszych wrogow lejemy i tym lepsze itemy z nich wypadaja |
Nie tak. Normalny drop się dla nich nie zmienia. Maja takie same szanse jak nowy gracz, zwiększone o swojego lucka . System szczęścia działa normalnie i bez zmian, nie jest zależyn od levelu czy od dropa.
Problemem jest ogólnie bezwartościowość itemów lecących z wypraw.
To należy najpierw poprawić, uzdrowić sytuację z przedmiotami, które prócz części perełek są śmieciami.
Sześć postów wyżej pisałem o tym , nie ma sensu się powtarzać.
Masz wysoki lev? Od dawna lecą ci "mocne" śmieciowe afiksy ? Moja rada...licz na kasację licznika fairdrop , zacznij dropić pałki (jak tak próbuje) aby go zbijać powoli, albo olej temat i drop jak dotychczas licząc na tą jedną perełkę .
__________________ Witaj na IRC-u, gdzie facet to facet, kobieta to facet, a małe dziewczynki to agenci FBI.
|
|
02-02-2019 10:48 |
|
|
reallny
Lord
Data rejestracji: 23-08-2018
Postów: 335
Kraina: Necropolia V
|
|
@Frsh ale ja palki dropie nawet przy tym 525 luca xd
wiec co powinienem teraz zrobic wg. Ciebie?
__________________ 'Wełen ale anubis zawsze wygrywal więc co za roznica. No chyba taka że dobija szybciej.' xD - SPFY
|
|
02-02-2019 13:03 |
|
|
Frsh
Double Ace
Data rejestracji: 19-03-2010
Postów: 118
Kraina: Necropolia VII
|
|
Dropisz pałki ,ale przy okazji na pewno wpadają ci też jakieś afixy. Dla ciebie śmieci. Ale system je liczy do wagi twoich zdobytych afiksów. Pałka liczy się do wagi podstawy, afiksy są liczone odzielnie.
Czyli najlepiej dropić syfnie afiksowane pałki. Jeśli grałeś od dnia wprowadzenia systemu, niestety trochę pewnie tego nastukałeś, i dla systemu jesteś już w miarę obłożony. Że realnie śmieciem ?
Coż to ...my tak myślimy...administracja zaraz nam udowodni że leg.dsk pancerny kilt narkomana to drop godny uwagi,a nam się w ciach poprzewracało.
Skorzystam z okazji aby jeszcze coś wypocić apropo zwykłego dropienia.
Jest w wielu grach (w tym też zresztą) coś takiego jak CAP na statystykę.
Czyli ile muszę jej mieć ,aby moja postać mogła grać efektywnie i bym mógł skupić się na innych aspektach.
Cofamy się w czasie ....
Powiedzmy że gramy palną, gracz nie topowy (oni to inny temat, mówimy o zwykłym szarym graczu)
Aby robić wysokie lokacje na 1 mapie musimy mieć zasięg i grupę ludzi też trafiających.
Naszym priorytetem jest : CAP na SPOSTA (inaczej nie trafię) , potem pkt.życia (muszę przeżyć do końca najlepiej), dopiero DMG (co mi po nim jak nie trafiam ?)
Trenning dość szybko osiąga bardzo duże ceny. Aby podnieść 1 sposta ,muszę wydać kilka milionów pr.
A liczy się każdy pojedyńczy pkt ! (gra ma zbalansowany koszt trenningu do przedmiotów). Zmiana z leg.dbr. jastrzębia na leg.dsk jastrząb daje nam +2 sposta. Więc koszt w trenningu nawet kilka milionów PR ! (zależy od lev,i naszego trenu oczywiśćie)
Więc każdy item dający mi więcej statystyk ,niż posiadany jest coś dla mnie warty.
Mija czas...
Nieliczni topowi gracze biją moby w 2/3 , zaczynają pakować w DMG , mają dawno CAP na zasięg itp.
Gra wprowadza imagicznienie..
Bummmmm... po co mi bić się o leg.dsk jastrząg jak jeden umag daje mi +14 Sposta !!
Zmiana z leg.dobrego setu ,na leg.dsk dam mi....+6 sposta.
Mało tego teraz CAP na 1 mapę robię stojąc w byle czym, tylko z bronią i żeby bonus był setowy. Kilka umagów i tyle.
Wchodzą runy...jedna zielona poziom 2 daje mi tyle co zmiana jak wyżej..i to za darmo. Kwestia robienia eksp.
Statystyki z przedmiotów przestają mieć dla średniego gracza ,jakiekolwiek znaczenie.
Są śmieszne w stosunku do talizmanów czy umagów.
CAP na zasięg robimy z tatków i umagów, od przedmiotów bierzemy tylko dodatki typu bonus jastrzębia, czy bonus szybkości.
Liczy się jeszcze dobra broń (bo teraz mamy robić DMG! ) czy na przykład krwawa <> szybkość.
Ludzie biją moby na 2 mapie w dwie/trzy osoby...Mają gdzieś pogoń za blachami które nie dają nic, kompletnie nic. Lepiej walić tego samego moba codziennie w trzy osoby, liczyć że ktoś wystawi perełkę, albo ładować w tren pod PvP (wyścig zasięgu tylko tu ma znaczenie jeszcze)
To tyle.
Jak już pisałem.. żadne lepsze dropy/więcej dropa, duplikowanie tego co mamy i dawanie na aukcje i inne pomysły nic nie dadzą. Jak nie będzie po co tego kupować.
__________________ Witaj na IRC-u, gdzie facet to facet, kobieta to facet, a małe dziewczynki to agenci FBI.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Kylin: 03-02-2019 10:55.
|
|
02-02-2019 14:01 |
|
|
|