Go to the Main Page Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Moria sezonowa czyli mleko sie rozlało » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Moria sezonowa czyli mleko sie rozlało 6 Votes - Average Rating: 4.006 Votes - Average Rating: 4.00
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
adzi4n
Lord


Registration Date: 04-02-2009
Posts: 459
Kraina: Necropolia

Moria sezonowa czyli mleko sie rozlało Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Na wstępie darujcie sobie to że to było jak kolwiek testowane, widać jak but że nie było.
Jeśli będzie moria drugo-sezonowa to tutaj krótka lista rzeczy do zmian które musza być zmienione:

Od czego tu zacząć, a może tak łapacz do tego jeszcze snajper, broken, łatwe wpływy na masce (nb to już w ogóle) na start, przegięty majek przystosowywany pod late game po ostatnim patchu (7% hp) jak dodamy do tego umagi do hp od bazówek to mamy broken gówno do kwadratu.

Co do zmiany, cofka hp na 5% z majka, może trochę wyższy koszt maski, 11-12 pkt krwi, umagi do hp zamieniają się w bazowe hp po osiągnięciu 100 lvlu ( sa za mocne na start, ale żeby nie były tez bezużyteczne potem jak wejdą talki do gry)

o podróżach się rozpisywał nie będę bo wiadomo jaki bubel z tytanami. ( ale drop przedmiotów leg dsk +5, w okolicach 65 lvl to chyba gruba przesada)

Buff kultysty na eraly game, mamy 6 kultystów n 200 graczy (dajcie mu +60 trafienia do broni palnej 2h, to niektórzy podjada w kultka nie snajpera na początku)

Blaszenie mobów, mozecie ddoac prosty sytem, jak np gracz był juz 3x na tej lokacji i robi więcej niż 50% dmg całego składu, dostaje blache z automatu.

Ataki, za duży(szybki) przepływ surowców na taka ilośc ataków

Umagi do sumy, proponuje też blok do 100 lvla, aby nie wypadała maksymalny wartość statystyki w umagu, max stata +20, dopiero z możliwością ulepszenia za repe przy odpowiedniej ilości punktów łpc (1-2 wczesne umagi do sumy wypaczają całą rozgrywkę jak i kombinowanie sprzętu.

Rolki kwadratów (podobno ma byc po 30 osób w klanie) odblokujcie możliwość budowania niektórych budynków klanowych nawet od 1 lvl, głównie chodzi o archiwa, ale można i pomyśleć o innych (jak można szarpać białego na 20, to czemu by nie próbować slumsów na 30?)
Archiwa są niezbędne, nie da się w normalny sposób rolować kwadratów, przez areny.

Należałoby też się przyjrzeć galopującej inflacji (przyrost kamieni x4), a kosztom wbicia, wszystko bezstresowo można rytkiem walić dosyć szybko ( może odblokować rytek na dsk + wraz z kaplicą?)

Komuś się coś jeszcze nasuwa na myśl?
12-09-2020 10:24 adzi4n is offline Search for Posts by adzi4n Add adzi4n to your Buddy List
Loge
Full Member


Registration Date: 30-06-2013
Posts: 73
Kraina: Moria II

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Patrząc na ilość graczy, ilość klanów i ich rozmaite losy, należałoby koniecznie zwiększyć limit stref 3 i 2 w klanach. Do jakich wartości to można ustalić. Ale te limity w połączeniu z ograniczeniem przejmowania pustaków prowadzą do kasacji graczy.... Czy administracja tego chce? To nie necro że strefowoscia dropu, tutaj wyższa strefa to niewielkie zyski ale za to poważne minusy.... Te obecne limity byłyby dobre dla klanów po 20-30 osób. Ale skoro wszystkowiedzacy tego nie zmienili to wypadałoby inna rzecz skorygować. Czy to aż tak trudne? Nie wydaje mnie sie....
13-09-2020 22:01 Loge is offline Search for Posts by Loge Add Loge to your Buddy List
celyn
Double Ace


Registration Date: 22-08-2009
Posts: 110
Klan: Henneth, Molotov, Apocalipshit; š-l-m
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VII
Skąd: ponoć od @

RE: Moria sezonowa czyli mleko sie rozlało Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

nie bede zakladal tematu.
tu sie podlacze.

Moria asezonowa.
zaczne od strefowych:
144 s3 +12 s2 to pelne 12 klanow
nawet w szczycie nie bylo takiej ilosci klanow nie mowiac o wypelnieniu ich strefowymi.
ludzie majac nadzieje nabrali 3s i teraz musza palic wracajac na pustaki bo to jednyna opcja dolaczenia gdziekolwiek do lepszego klanu. a to powoduje flustracje i w konsekwencji kasowanie sie.
jesli taki byl cel? gratki!!!
obecnie na morii gra ok 300 graczy + kilka multi
to daje max 6 - 7 klanow
wow!!!! coz za frekwencja. ciekawe dlaczego?
byc moze:
evo nie nadarza za rozwojem i nie chodzi o ilosc atakow tylko o ilosc za atak lub premie, nagrody opcja wykupu z premki, cokolwiek. za trudne do ogarniecia? zamknijcie!!
dropy mialy miec zwiekszony procent. to bzdura dropi ten sam zlom. tylko podrozami ratujecie Twarz ale przy takich limitach i tempie blokujac runy i drop robienie podrozy a3 na najnizszym poziomie jest mozliwe najwczesniej w okolicach 75 lvl. wiec po co podroze a3 od 65 skoro nie ma najmniejszej szansy ich zaliczenia?. zasada kija i marchewki czy kolejny gwozdz do trumny?
moria jest bardziej dynamicznym serwerem niz necro wymagaacym wiekszego zaagnazowania a wy dalicie te sme zasady co powoduje ze ludzie staneli przed wyborem real lub 100% BW (kosztem reala) wiec nie dziwcie sie ze nie ma i nie bedzie nowych graczy ktorzy stana sie bw-maniakami bo nie ma na to opcji. jedyny plus to taki ze do gry wrocilo sporo starych mordek ale Wy chcieliscie przyciagnac nowe twarze czy nie?

nie ten kierunek
zajechaliscie tego konia i on juz nie pociagnie waszej bryczki dalej
zmiencie cos albo skonczy sie ten projekt szybciej niz sie zaczal o ile juz nie jest za pozno
haslami?
tempo speed jest przegiete
drop.... poszukm w necie co to jest tu nie znalazlem
evo zrypane
podroze jak zgnile mieso rzucone na "od....czepcie sie"
klocki strefowe - porazka

ed 1 :
ad stref jeszcze. przechodzac na 3s wiekszosc osob palila 4s. gdy okazalo sie jaki genialny jest system tego niewypalu to ludzie nie maja jak wrocic bo nie ma opcji obnizenia strefy czyli przejecia z 3s nowego 4s. no zesz w m...de zlitujcie sie i moze zrobcie cos. cokolwiek. bo nie idzie tu grac i nie odpalicie dla 100 os kolejnego sezonu a do ew trzeciego juz kompletnie nie bedzie chetnych

I ZATRUDNIJCIE JAKIEGOS OPERATORA NA R21 BO NIKT TU NICZEGO NIE CZYTA I NIC NIE JEST ROBIONE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jak sobie cos przypomne wyedytuje

__________________
nick: od R6 zawsze jako celyn

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by celyn: 16-09-2020 21:54.

14-09-2020 08:43 celyn is offline Search for Posts by celyn Add celyn to your Buddy List
Tregon
Member


images/avatars/avatar-24850.jpg

Registration Date: 14-10-2009
Posts: 38
Kraina: Moria V

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Korzystajac z tego ze temat nawiazuje do zmian na s21 pozwole sb zaproponowac zmiany do tatków i kultysty bo nic tak nie zacheca nowych graczy jak zmiany na + .

Zaczne od kultysty proponuje zmiane Zaru Krwi tylko pod serwer s21 na cos typu :
Zar krwi zwieksza o 10% dwie najlepiej rozwiniete statystyki (wliczajac w to arkana, talizmany) oraz efekty leczace.
Taki zar dal by nam na takim 50 lvl z 7-9 sposta i 5-6 wiedzy dla snajpera pzyjmujac staty 70-90 sposta oraz 50-60 wiedzy oraz dodatkowe 12 heala przy jednorazie Luska Salamandry . Nie jest OP a daje wymierne korzysci . Dla takiego CRa z statmi 100 zwinki i 60 sily mamy po zliczeniu Zaru 110 zwinki i 66 sily . OK ale co z arakami no na takim 50-60 lvl zazwyczaj wbijasz zar i moze 10 pkt zwinki to dalej jest zbalansowane przy Dodatkowym ataku ,Grozie ,czy Majestacie.
W late game ok 160 lvl umagami do krwi Da rade wbic Z 170 Zwinki z arkanu i Miec sume np na Dystansie 900 zwinki, 400 sposta co dam nam 990 zwinki i 440 sposta. Na standardy Tego serwera Ten zar powinien byc duzo lepszy , bo prosze 4 kultystów w top 100.. Dajcie co cos dziala a nie moze kiedys cos zrobi .
W pvp tez nie ma problemu na low lvl jest ssak na wysokim lvl wieksosc ma Bizu .

Teraz tatuaze zacznijmy od tego ze na s21 W topce wiekszosc to Snajperzy , do niedawna jakies 90% teraz moze sie juz na dystansów zmieniaja , kilku berków WD i Lowców.
Cos takiego jak bron 1h pala 1h biala prawie nie istnieja gónie przesz 1-sze 2 moby expowe i to jak sb slabo racza na 1-sze mapie czy grywalnosc jak palna 1h przy palnej 2h .

1Rewolwerowiec.
Urodzony rewolwerowiec: Poziom 5 : SZCZĘŚCIE +2, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, +1 atak każdą bronią za każde 80 poziomów postaci.
Proponuje na potrzebe serwera s21 powrót do starego rewo przed nerfu lub atak co 30 nie 27 , co sprawi ze ten tatk wroci do zycia jak kiedys a pamietajmy ze to speed SEZONOWY i nie ma czasu by zebrac wszystkie upragnione umagi/eq nie poswiecaja super duzo czasu i tak trzeba liczyc na szczscie.

2.Gangster
Tutaj nie mam za duzo pomyslów ale temat jest po to by testowac liczyc proponowac ale z mojej strony zaczne od zminay wymagan tatka, czyli minimum obrony Helm 20 Klata 35 Spodnie 20.
Kolejna zmiana jest wprowadzenie unikalnej mechaniki dla Gangstera np :
Zmysły ulicznika: Poziom 5 : unik +25 %, twardość +50%, maksymalny unik +5%, każdy unika sprawia że kolejny atak Gangstera pomija całkowicie obronę wroga.
Ciągły ogień: Poziom 5 : obrona postaci +30, obrażenia wszystkich broni zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci, kazdy atak zwieksza obrone postaci o 1% resetuje sie na koniec rundy .

Przechodz do bialej 1h

3 Zabójca.
Tutaj ludzie sie smieja ale ten attek chyba najlepiej dziala w late game ale dopiero na lvl 300+.. tutaj jest no niemozliwe , moje propozycje:
Zabójcza precyzja: Poziom 5 : ignoruje 30 % obrony przeciwnika, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +1% na każde 7 poziomów postaci, kazdy udany atak Zabojcy zwieksz ignorowanie obrony o 1% , resetuje sie na koniec rundy.
Ta zmiana pozwoli na ubijanie pierwszysch mobów albo przynajmniej ulatwi .

4 Mnich.
Ten tatek wymaga duzo milosci od wlasciciela ale znika w tlumie LSów czy Crów w late a w early game malo robi jak kazda miala 1h, propozycje.
Zaczne od wymagan tatka na minimalne Helm 20 Klata 35 Spodnie 20 na lvl 5
Dyscyplina: Poziom 5 : PKT ŻYCIA (bazowe i z budynków) +15%, doświadczenie +20 % (aura*), Kazde trafienie leczy mnicha o 10% zadanych obrazen , nadmiar leczenia jest zmieniany w dmg 1:1 nie da sie uniknac .
Zmiany te spr ze powstanie bunkier na Bialej 1h oraz bufnie jego funkcjonalnosc z polaczeniem z proponowanym Zarem kultysty da wiecej uzytkownikowi .

5 Berserker.
Nawiaze tu bardziej do nazwy z bufem , mimo ze jest chyba najbardziej grywalny na expach to i tak jest niczym przy Snajperze czy innym dystnsie . Jako ze to multi tatek i ma male wymagania z duzymi mozliwosciami zwinkowania/sumowani ja bym spr na poczatek z jakims bufem .
Szał krwi: Poziom 5 : obrażenia wszystkich broni +10, obrażenia wszystkich broni +1/10 poziomów, kazde trafienie zwieksza dmg Berserkera o o,5% bron biala 1h, 1% bron biala 2h resetuje sie na koniec rundy.

6 Czarny Rycerz.
Przyjemy bunkier ale z slabymi mozliwosciami na expach , dopiero w late game robi wiecej przez wszech poteznego lucka . Dla mnie mial byc to super bunkier a nie jakisz szcesliwa koniczynka jak LS proponuje .
Podwójny cios:+1 atak każdą bronią za każde 60 poziomów postaci, PKT ŻYCIA (bazowe i z budynków) +10%. ( pozbywamy sie tego wszechmocnego lucka .
Potęga wiary: Poziom 5 : szansa trafienia krytycznego +30 %, twardość +50%, Aura strachu: PVP : Po Otymaniu obrazen obniza otzymywane obrazenia o 1% bron 1h ,2% bron 2H reset na koniec rundy(redukcja stakuje sie z redukcja wynikajaca z obrony wynaszaca max 30%) , PVE Na poczatku 1 rundy Aura strachu sprawia ze przeciwnicy zostaja rozbrojeni (obrona przeciwników wynosi 0 ).

7 Snajper.
Tego pana pomine jest jego aktualnie za duzo i bufy/zmiany przy testach i co wiadomo po zmianie nap oprawna tabelke z lootem tytanów dostanie swoistego nerfa.

8 Władca Demonów.
Ten pan wydaje sie byc w miare zbalnsowany ale i jemu cos sie nalezy .
Pożeracz dusz: Poziom 5 : PKT ŻYCIA (bazowe i z budynków) +40 %. Aura Demona: PGE:Na początku 1 runy statystki przeciwnika zmniejszone o 10%, PVP : otrzymuję 1% HP bazowe i budynków co 10 lvl

9 Lowca Skarbów.
Z tym panem nie wiem co zrobic b byl bardziej grywalny w early game , bo ma malo zbalansowany late game przez lucka wiec zostawiam .

10 Łowca.
Jak wiadomo ten tatek ma super poczatek gry ale slabnie po 80+ wiec proponuje.
Kamuflaż: Poziom 5 : szansa trafienia krytycznego +10 %, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie zasadzki, szansa trafienia krytycznego +5% za każde trafienie (resetuje się na koniec walki), kazde 1% szansy krytczne powyzej 100% zmieniany jest w modyfikator krytyczny 1=0.5 ( reset na koniec rundy)

Wszystko tutaj to tylko sugestie , mozna wlozyc duzo wiecej pomyslów i przede wszystki wszostko wczesniej sprawdzic na serwerze testowym. Z góry sorry za bledy ortograficzne i inne .

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Tregon: 16-09-2020 19:50.

16-09-2020 19:01 Tregon is offline Search for Posts by Tregon Add Tregon to your Buddy List
klacho
Triple Ace


images/avatars/avatar-13409.jpg

Registration Date: 07-02-2008
Posts: 232
Klan: PSD
Kraina: Moria

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

po pierwsze tłumów nie ma, więc maksymalna ilość osób w klanie to 25,
po drugie tłumów nie ma , więc losowy wysyp przedmiotów na aukcjach (ale to tylko plasterek na auć)
fakt faktem wysyp snajperów, ale to głównie z powodu tego, że serwer przyciągnął starych graczy którzy wiedzą co z czym i jak, nie wiem czy jest choć jedna osoba całkiem nowa
A skoro są starzy gracze to urozmaicić im grę zmieniając działanie co poniektórych broni : niech magnum wyrywa wreszcie dziury w plecach (+50% kryt), halabardy mają większy zasięg ( nie wiem, może bonus do zwinki), ak i fn-fal niech da się ich sensownie na zabójcy używać (np. o ile zabójca +2 ataki i +20 ignora) , niech biała jednoręczna trafia w szpary pancerzy( ignor twardości albo ignor defa)
osobna sprawa to tatuaże bo w nich trzeba by małą rewolucje przeprowadzić i to tylko takie wstępne pomysły : niech gangster jak prawdziwy jakuza może używać kamy i wazi , rewo niech się brzydzi uzi i mp ale z resztą jest jest jak dawniej , mnich niech ma 3 dodatkowe ataki piką ( i to by była jedyna dwuręczna jakiej by mógł używać) , berek niech ma bonusy jakieś do macki topora , czarny rycerz trafienie i ignora mieczem dwuręcznym ... i w sumie różne takie tam... można wymyślać w nieskończoność
to jest serwer sezony i aż się prosi o experymenty a jak coś się nie będzie sprawdzać do skasowania w następnym sezonie

no i pozostaje kwestia nagród za sezon, bo ja w sumie do tej pory nie wiem o co gram, jakiś ozdobnik przy profilu (tu bu można sumować nagrody sezonowe), 1% szybszy przyrost doświadczenia w kolejnym sezonie ( tego raczej byśmy nie sumowali) , kubek ???

__________________
la mayyitan ma qadirun yatabaqa sarmadi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu gad yantahi

17-09-2020 11:00 klacho is offline Search for Posts by klacho Add klacho to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Moria sezonowa czyli mleko sie rozlało

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH