Go to the Main Page Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Wprowadzenie broni dystansowych do gry endgame :) » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Wprowadzenie broni dystansowych do gry endgame :) 12 Votes - Average Rating: 7.0812 Votes - Average Rating: 7.08
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Kudlatymat
Junior Member


Registration Date: 31-08-2010
Posts: 11

Wprowadzenie broni dystansowych do gry endgame :) Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Jeżeli chodzi o endgame na necro toczy się walka miedzy Scrorionami (palna 1h) i a Kastetami/Pięściami niebios na demonach lub szybkości. Dla urozmaicenia gry gracze próbują tez innych modyfikacji, ale to tak raczej dla zabawy bo ciężko jest dogonić tak dobre kombinacje Smile

Dlatego mam propozycje o dodaniu modyfikacji do shurikena (dystansowa lekka).
Jeżeli do tej broni dodalibyśmy 1/6dmg (tak jak jest to w siewcy śmierci), to była by szansa że ta broń znalazła by zastosowanie i w późniejszych etapach gry. Z racji, że jest to dosyć mocny dodatek (w epiku 5/6dmg to dużo) to oczywiście częstotliwość wypadania tej broni tez można by było zmniejszyć (może nawet od 3 czy 2 strefy do znalezienia).


Ciężko jest ocenić jak ta zmiana by wypadała bez sprawdzenia jej w działaniu, ale warto by się nad tym zastanowić Smile Dobrze by było mieć wybór rozbudowy postaci pod dystans na endgame Smile

Zapraszam do podzilenia się opinią na ten temat Smile

Dzięki i pozdrawiam, Kudłaty (R20)

__________________
id R20: 7376
13-01-2021 17:36 Kudlatymat is offline Search for Posts by Kudlatymat Add Kudlatymat to your Buddy List
NotKili
Member


Registration Date: 17-12-2016
Posts: 48
Klan: BH
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia XI
Skąd: R18

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Moim zdaniem, wg mnie kilka niedociągnięć jest.
Nie jest to jednak zawarte w lekkim czy ciężkim czy dobrze wyważonym dystansie.
Ogólnie każdy rodzaj broni będzie za słaby na endGame, jeśli nie podeprzemy go umagami oraz talizmanami i bonusami rasowymi + arkanami.
Kwestia spojrzenia na postać nie lokalnie lecz globalnie.

Bardziej w EndGame najbardziej przeszkadzającym elementem w grze jest
Totalna dysproporcja miedzy przedmiotami leg dobrymi / leg dsk / epikami
( chodzi w głównej mierze o przedmioty na tzw. Klatę )

Przykład orchidea:
Leg dobra = 3/4dng
Leg dsk = 3/4 dmg
Epicka 5/4 dmg

Przykład Siewca Śmierci
Leg dobra = 3/6 dmg
Leg dsk = 3/6 dmg
Epik = 5/6 dmg

Przykład szybkość
Leg dobry= 3% modyfikator palna2h /4lvl
Leg dsk= 3% modyfikator palna2h /4lvl
Epick = 5% modyfikator palna2h/4lvl

Dlaczego w tym przypadku
Leg dsk orcha nie może być 4/4dmg
Leg dsk siewca nie może być 4/6dmg
Leg dsk szybkość nie może być 4% mod/4

Wydaje mi sie, ze wprowadziłoby to większe znaczenie przedmiotow nieepickich do gry. A osoby nie mające dotychczas szczęścia w dropie, mogłyby nadrabiać braki do szczesliwcow z epikami


Pozdrawiam Deja bo Kili r20
13-01-2021 18:08 NotKili is offline Search for Posts by NotKili Add NotKili to your Buddy List
Denis
Full Member


Registration Date: 06-05-2008
Posts: 63

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
NotKili napisał(a)
Moim zdaniem, wg mnie kilka niedociągnięć jest.
Nie jest to jednak zawarte w lekkim czy ciężkim czy dobrze wyważonym dystansie.
Ogólnie każdy rodzaj broni będzie za słaby na endGame, jeśli nie podeprzemy go umagami oraz talizmanami i bonusami rasowymi + arkanami.
Kwestia spojrzenia na postać nie lokalnie lecz globalnie.

Bardziej w EndGame najbardziej przeszkadzającym elementem w grze jest
Totalna dysproporcja miedzy przedmiotami leg dobrymi / leg dsk / epikami
( chodzi w głównej mierze o przedmioty na tzw. Klatę )

Przykład orchidea:
Leg dobra = 3/4dng
Leg dsk = 3/4 dmg
Epicka 5/4 dmg

Przykład Siewca Śmierci
Leg dobra = 3/6 dmg
Leg dsk = 3/6 dmg
Epik = 5/6 dmg

Przykład szybkość
Leg dobry= 3% modyfikator palna2h /4lvl
Leg dsk= 3% modyfikator palna2h /4lvl
Epick = 5% modyfikator palna2h/4lvl

Dlaczego w tym przypadku
Leg dsk orcha nie może być 4/4dmg
Leg dsk siewca nie może być 4/6dmg
Leg dsk szybkość nie może być 4% mod/4

Wydaje mi sie, ze wprowadziłoby to większe znaczenie przedmiotow nieepickich do gry. A osoby nie mające dotychczas szczęścia w dropie, mogłyby nadrabiać braki do szczesliwcow z epikami


Pozdrawiam Deja bo Kili r20


w sedno, ja w sumie najbardziej czekam na drop klaty, E klata jest zbyt OP w porównaniu do Leg Dsk lub po prostu Leg Dsk jest za słaba w porównaniu do epickiej. Jeżeli ma być jakiś patch balansowy to ta sprawa powinna być bardzo ważnym punktem w dyskusji.
13-01-2021 18:35 Denis is online Search for Posts by Denis Add Denis to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Wprowadzenie broni dystansowych do gry endgame :)

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH