Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Akt 3 - raport sytuacyjny » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (33): « pierwszy ... « poprzednie 31 32 [33] Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Akt 3 - raport sytuacyjny 137 Ankieta - średnia ocena: 6,53137 Ankieta - średnia ocena: 6,53
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
pupa
Forum Ace


Data rejestracji: 21-04-2008
Postów: 81

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A Ja Przylacze sie do Słów KOlegi ....

Pytanie prosto do Admina i tylko od niego oczekuję odpowiedzi.


Jako że jak na razie nie widać końca prac nad III aktem. Czy dało by radę zrobić na forum wątek TYLKO o akcie 3, gdzie wypowiadali by się tylko admini i osoby coś wnoszące do tematu.
Bo jak to co widzę i czytam w tym temacie to kompletny śmietnik.

1. Wypisane są aktualne prace co i jak jest robione.
2. Co jest już skończone.
3. Co trzeba jeszcze zrobić/poprawić.

Pozdrawiam.

W ktoryms z poczatkowych postow ..Wyczytalem ze - Chcialbym aby Akt 3 wystartował 2 tygodnie temu ... -A bylo to 3 miesiace jak nie lepiej temu ... Czy Administracja nie uwaza ze czekamy juz na to wszystko zbyt dlugo ?? Bo jak narazie z tym wszystkim jest tak jak z Autostradami na Euro...Niewidoczne....Smile Pozdrawiam

__________________
"Czas jest wężem, który kąsa tych
, co nie umieją go uzyć, i który pieści tych,
co wiedzą, jak nim manipulować "


R1 - Muchozol
04-10-2011 21:06 pupa jest offline Szukaj postów użytkownika: pupa Dodaj pupa do Listy kontaktów
pablo0307
Lord


images/avatars/avatar-22303.gif

Data rejestracji: 08-08-2007
Postów: 272
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II; Moria III; Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Adminem nie jestem ale postaram się Ci odpowiedzieć.

1.Na becie mamy do testowania Króla wzgórza, a Administracja pracuje nad umagicznieniami.
2.
a) Potworki z króla wzgórza, ewentualnie jakieś małe poprawki w "praniu" wyjdą jak coś będzie nie tak.
b) Kolejność wypraw do zaliczenia w a3 sprawdzona i gotowa.
c) Ewolucje skończone, sprawdzone, już po 1 balansie i działają jak trzeba.
d) Budynki klanowe (Te z taktykami i działające na obegach jeszcze do testowania) ale inne skończone.
e) Nowy interfejs zbrojowni.(jak dla mnie fajny i przejrzysty choć niektórzy marudzili że nie wiedzą co mają na sobie :p wystarczy kliknąć na przedmiot i widać)
f) Nowy interfejs oblężeń fajny czytelny.

3. Taktyki i budynki odpowiadające za oblężenia przydało by się jeszcze porządnie przetestować żeby wyłapać jak najwięcej błędów i zbalansować jeszcze na becie.


Dlaczego tak długo?

A3 miał wyjśc początkowo BEZ Króla wzgórza, opracowanie potworów, zbalansowanie ich i zakodowanie ataków specjalnych trochę trwa wiadomo nie mogą to być przesadzone ani za słabe wartości.
A w opracowaniu są umagicznienia i to też trochę trwa, nie mogą to być przesadzone wartości i efekty.

I dodatkowo w dodatku ma wyjść kuźnia z runami i może równolegle jeszcze nad nią pracują.

Pozdrawiam Smile

Edit: literówka

__________________

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez pablo0307: 05-10-2011 09:45.

05-10-2011 09:43 pablo0307 jest offline Szukaj postów użytkownika: pablo0307 Dodaj pablo0307 do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SushiMaker
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Piniula napisał(a)
Konrad.
Rozumiem idę zmniejszenia życia bazyla - nie pasował do schematu, należało poprawić. Ok, zostawmy to jak jest teraz.
Ale zmuszając nas do tego żebyśmy na arę/romki/sfinksa chodzili we 3/4/5 osób, dostaniemy średnio po tyle samo doświadczenia. Ara we trójkę = romki we czwórkę = sfinks w piątkę. Taka jest idea? Pomimo wzrostu poziomu, przyrost doświadczenia jest taki sam? A wymagana ilość do wbicia kolejnego lvlu rośnie dramatycznie.


Idea jest taka by każda kolejna lokacja (mimo!! zwiększonej drużyny) dawała więcej EXPA!!!

Jak widać można robić w niepełnych składach:
http://beta.bloodwars.net/showmsg.php?mi...&key=0dea86985e
Natomiast system będzie pilnował balansu na lokacjach i wręcz faworyzował chodzenie w większej grupie.
http://beta.bloodwars.net/?a=msg&do=view&mid=554755&type=2

Można zrobić Arę w 3ch ale lepiej zrobić Anuba w 7 osób.


NECRO: w związku z tym, że na Necro i tak chodzono w większych grupach to tutaj dopały (jeżeli w ogóle jakieś będą) to będą minimalne.

MORIA: teoretycznie trudniejszy serwer, tutaj będziecie musieli postarać się o coś więcej niż 2 x kox na lokacjach za 600+ punktów drużyny.

cytat:
WaszKiller napisał(a)
http://beta.bloodwars.net/showmsg.php?mi...&key=401d307ce4

Trzymcie linka do gdybania. Trochę wody z Wisły upłynie, ale moim skromnym zdaniem, z wymaksowanym evo - bardzo możliwe będzie duetowanie w/w moba.

Chociaż nie wiem czy nie będzie lepiej chodzić na anubisy w 5-6 - pewnie będzie lepiej Smile


Pewnie i będą ale obecne zmiany powinny sprawić, że wtedy bardziej opłacalne będzie bicie kolejnego moba w 3ch, bo da więcej expa w przeliczeniu na gracza.

cytat:
Hakai napisał(a)
romany - po co mówić XD czarna rozpacz i zadeptanie moba tłumem ludzików - inaczej się nie będzie dało, chodzenie w 4 osoby (jak teraz mi się zdarza) to chyba tylko ścisły top.


Patrz, nigdy ludziom nie dogodzisz.

PS. Romki dostały jakieś 50% HP +, bo były w szarej d... z ilością dawanego EXPa
PS2. I tak źle i tak narzekają.

cytat:
k7rx napisał(a)
Pytanie prosto do Admina i tylko od niego oczekuję odpowiedzi.

Jako że jak na razie nie widać końca prac nad III aktem. Czy dało by radę zrobić na forum wątek TYLKO o akcie 3, gdzie wypowiadali by się tylko admini i osoby coś wnoszące do tematu.
Bo jak to co widzę i czytam w tym temacie to kompletny śmietnik.

1. Wypisane są aktualne prace co i jak jest robione.
2. Co jest już skończone.
3. Co trzeba jeszcze zrobić/poprawić.

Pozdrawiam.

Qurde, taki temat miał powstać w ten poniedziałek. Problem w tym, że dzieciak z przedszkola przyniósł wirusa świni, kurczaka czy jeszcze czegoś innego i leże i kwiczę smarcząc ropą.
Na szczęście dzisiaj już czuję się trochę lepiej i bardzo prawdopodobne, że uda mi się sklecić raport vol2.

cytat:
Hakai napisał(a)
To ja mam takie pytanie do adminów - czy biorą pod uwagę możliwość, że ktoś oleje ten cały wspaniały akt 3 i mając np całkiem spory zapas repy pochodzi sobie w duo/solo na co może chodzić w akcie 2, przez to może straci trochę punktów evo ale za to dopakuje b.szybko level na starych mobach ?


Patch dotyczy wszystkich aktów.

cytat:
Szynejro napisał(a)
mufir ale pominąłeś moje główne pytania...
dlaczego nagle został wprowadzony na ekspedycjach ingor defa mimo, że idzie kilka osób w składzie... są tym udupiani nie tylko cr'y o których wspomniałeś... ale również inne tatki oparte na defie.
co innego zwiększyć dmg przeciwnikom a co innego gdy ignoruja naszą obrone

Pewnie dlatego, że gracze mieli na sobie tyle Obrony, że byli zabierani jako "kanistry" na niektóre moby.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


06-10-2011 13:55 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Pieczka xD
Lord


Data rejestracji: 04-09-2009
Postów: 487

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A mam jeszcze pytanie co z nowymi przyjeciami do bety ? przespalem niestety i teraz niewiem jak to wyglada w praktyce , macie ustalony jakis termin ?
06-10-2011 14:09 Pieczka xD jest offline Szukaj postów użytkownika: Pieczka xD Dodaj Pieczka xD do Listy kontaktów
AvarI
Viking


Data rejestracji: 13-01-2009
Postów: 651
Klan: MiS
Kraina: Moria IV
Skąd: Stalowa Wola

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
(...)

cytat:
Szynejro napisał(a)
mufir ale pominąłeś moje główne pytania...
dlaczego nagle został wprowadzony na ekspedycjach ingor defa mimo, że idzie kilka osób w składzie... są tym udupiani nie tylko cr'y o których wspomniałeś... ale również inne tatki oparte na defie.
co innego zwiększyć dmg przeciwnikom a co innego gdy ignoruja naszą obrone

Pewnie dlatego, że gracze mieli na sobie tyle Obrony, że byli zabierani jako "kanistry" na niektóre moby.


1) Tak, ale to jest popadanie z jednej skrajnosci w drugą. Def dawał możliwośc solowania mobów a teraz jest tak naprawdę guzik warty, bo liczą się czyste hp i dmg, bo co to za różnica czy mob walnie za 400 czy 600hp, po prostu w licznych składach nie będzie to aż tak bardzo odczuwalne, czyli iście w defa traci najmniejszy sens w MOJEJ OPINI (i z tego co widzę to nie tylko w mojej)


2) Jest pewien dysbalans z mobami, a dokładniej między sfinksem a bazyliszkiem, mianowicie: sfinks był mobem wieloatakowym z średnim ciosem, za to bazyliszek duże pierdzielnięcie, mała liczba ciosów. Standardowo 7 ciosów sfinksa i 4 bazyliszka. Teraz przedstawia się to tak:
SFINKS
http://beta.bloodwars.net/showmsg.php?mi...&key=fb19b4c97a
Sfinks atakuje łapą, PeTrUsEk (*) zostaje zraniony za 470 PKT ŻYCIA.
Przy 7 atakach po 450 -> 3150dmg/runda!
Przy odpaleniu specjala(Sfinks używa mocy Skrzydła Wiatru. Jego ataki stają się dwukrotnie szybsze.) jest to ataków 14 czyli -> 6300 dmg/runda
BAZYLISZEK
http://beta.bloodwars.net/showmsg.php?mi...&key=d2f6c36611
Bazyliszek atakuje łapą, PeTrUsEk zostaje zraniony za 768 PKT ŻYCIA.
Przy 4 atakach po 750 -> 3000dmg/runda
Nie wiem jak tutaj jest ze specjalami, ale:
Bazyliszek wykonuje atak specjalny Szarża, Dark Messiah zostaje zraniony za 734 PKT ŻYCIA.
Bazyliszek wykonuje atak specjalny Szarża, PeTrUsEk zostaje zraniony za 760 PKT ŻYCIA.
Wiec to jest tylko dwa dodatkowe ciosy więc 4500dmg/runda wychodzi -.-

Jak na moje oko to różnica jest spora, choc mogłem coś przeoczyc
06-10-2011 14:40 AvarI jest offline Szukaj postów użytkownika: AvarI Dodaj AvarI do Listy kontaktów
Toffi
Lord


images/avatars/avatar-21313.png

Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
cytat:
Szynejro napisał(a)
mufir ale pominąłeś moje główne pytania...
dlaczego nagle został wprowadzony na ekspedycjach ingor defa mimo, że idzie kilka osób w składzie... są tym udupiani nie tylko cr'y o których wspomniałeś... ale również inne tatki oparte na defie.
co innego zwiększyć dmg przeciwnikom a co innego gdy ignoruja naszą obrone

Pewnie dlatego, że gracze mieli na sobie tyle Obrony, że byli zabierani jako "kanistry" na niektóre moby.


W sytuacjach, w których ktoś chciał zdobyć blachę łatwiej, czasem brało się 1-2 bunkry (wysoki def, dużo hp). Natomiast normalnie na ekspach bierze się bardzo chętnie nie wysokodefowe postacie ale takie, które mają dużo pkt życia. Czyli łapaczy na majestacie.

Wprowadzając ignora defa premiuje się łapaczy jeszcze bardziej na ekspedycjach. I tendencja do zmniejszania składu ekspedycyjnego będzie i tak - w praktyce realizowana poprzez branie łapaczy, żeby świecili majestatem.

__________________
Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)
06-10-2011 15:03 Toffi jest offline Szukaj postów użytkownika: Toffi Dodaj Toffi do Listy kontaktów
99CESARZ
Viking


Data rejestracji: 13-09-2006
Postów: 521

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Toffi napisał(a)
cytat:
SushiMaker napisał(a)
cytat:
Szynejro napisał(a)
mufir ale pominąłeś moje główne pytania...
dlaczego nagle został wprowadzony na ekspedycjach ingor defa mimo, że idzie kilka osób w składzie... są tym udupiani nie tylko cr'y o których wspomniałeś... ale również inne tatki oparte na defie.
co innego zwiększyć dmg przeciwnikom a co innego gdy ignoruja naszą obrone

Pewnie dlatego, że gracze mieli na sobie tyle Obrony, że byli zabierani jako "kanistry" na niektóre moby.


W sytuacjach, w których ktoś chciał zdobyć blachę łatwiej, czasem brało się 1-2 bunkry (wysoki def, dużo hp). Natomiast normalnie na ekspach bierze się bardzo chętnie nie wysokodefowe postacie ale takie, które mają dużo pkt życia. Czyli łapaczy na majestacie.

Wprowadzając ignora defa premiuje się łapaczy jeszcze bardziej na ekspedycjach. I tendencja do zmniejszania składu ekspedycyjnego będzie i tak - w praktyce realizowana poprzez branie łapaczy, żeby świecili majestatem.


no ale przeciez majestat ma być uciety Tongue pewnie teraz znowu sie zacznie wracanie na tatek zerka

__________________
Co to???

06-10-2011 15:22 99CESARZ jest offline Szukaj postów użytkownika: 99CESARZ Dodaj 99CESARZ do Listy kontaktów
Toffi
Lord


images/avatars/avatar-21313.png

Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
99CESARZ napisał(a)
cytat:
Toffi napisał(a)
cytat:
SushiMaker napisał(a)
cytat:
Szynejro napisał(a)
mufir ale pominąłeś moje główne pytania...
dlaczego nagle został wprowadzony na ekspedycjach ingor defa mimo, że idzie kilka osób w składzie... są tym udupiani nie tylko cr'y o których wspomniałeś... ale również inne tatki oparte na defie.
co innego zwiększyć dmg przeciwnikom a co innego gdy ignoruja naszą obrone

Pewnie dlatego, że gracze mieli na sobie tyle Obrony, że byli zabierani jako "kanistry" na niektóre moby.


W sytuacjach, w których ktoś chciał zdobyć blachę łatwiej, czasem brało się 1-2 bunkry (wysoki def, dużo hp). Natomiast normalnie na ekspach bierze się bardzo chętnie nie wysokodefowe postacie ale takie, które mają dużo pkt życia. Czyli łapaczy na majestacie.

Wprowadzając ignora defa premiuje się łapaczy jeszcze bardziej na ekspedycjach. I tendencja do zmniejszania składu ekspedycyjnego będzie i tak - w praktyce realizowana poprzez branie łapaczy, żeby świecili majestatem.


no ale przeciez majestat ma być uciety Tongue pewnie teraz znowu sie zacznie wracanie na tatek zerka


Majestat został ucięty w zasadzkach i tylko w zasadzkach.

__________________
Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)
06-10-2011 15:25 Toffi jest offline Szukaj postów użytkownika: Toffi Dodaj Toffi do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

no tak tylko ze taki che dostal 200 krwi na kilcie... nie trzeba juz skladac specjalnie szamanow na ataki Big Grin

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
06-10-2011 15:27 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SushiMaker
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Pieczka xD napisał(a)
A mam jeszcze pytanie co z nowymi przyjeciami do bety ? przespalem niestety i teraz niewiem jak to wyglada w praktyce , macie ustalony jakis termin ?


po testach umagicznień.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


06-10-2011 16:28 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Szynejro
Lord


Data rejestracji: 26-04-2007
Postów: 304
Klan: PSD // rtsx
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III
Skąd: Łódź

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Shusi odpowiesz w koncu cos na temat tego ignorowania defa na ekspedycjach, ktory wprowadziliście?
06-10-2011 16:29 Szynejro jest offline Strona domowa Szynejro Szukaj postów użytkownika: Szynejro Dodaj Szynejro do Listy kontaktów Zobacz profil MSN Szynejro
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SushiMaker
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Szynejro napisał(a)
Shusi odpowiesz w koncu cos na temat tego ignorowania defa na ekspedycjach, ktory wprowadziliście?


Akt 3 - raport sytuacyjny

Już dawno odpowiedziałem.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


06-10-2011 16:41 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Szynejro
Lord


Data rejestracji: 26-04-2007
Postów: 304
Klan: PSD // rtsx
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III
Skąd: Łódź

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

czyli ogólnie chcecie zniszczyć wszystkie tatki oparte na defie na to wychodzi...
gratuluje kolejnego "genialnego" pomysłu...

jeszcze bardziej faworyzujcie palniakow i do tego z hp(bo lepiej mieć hp niz defa) czyli dla odmiany jaka rasa? ahh tak...
ZNOWU KU hmhmhmhm łapacze;]
06-10-2011 16:53 Szynejro jest offline Strona domowa Szynejro Szukaj postów użytkownika: Szynejro Dodaj Szynejro do Listy kontaktów Zobacz profil MSN Szynejro
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SushiMaker
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wytrwałych zapraszam do:

Akt 3 - raport sytuacyjny cz 2.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


06-10-2011 17:37 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Strony (33): « pierwszy ... « poprzednie 31 32 [33] Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Akt 3 - raport sytuacyjny

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH