Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Porady » R3/R4/R6/R8/R10/R14 20 lvl łapacz myśli jakie itemy? » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony 20 lvl łapacz myśli jakie itemy?
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
elbuszko
Member


Data rejestracji: 24-07-2011
Postów: 42

20 lvl łapacz myśli jakie itemy? Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Otóż jestem początkujący w tą grę ale idzie mi dosyć nieźle jednak nie wiem w jakie itemy inwestować, aktualnie posiadam 2x doskonały magnum, dobra koszulke gwardzisty oraz dobry kask wieszcza, a reszta itemow ze sklepu, co powinienem kupic? na co zbierac?
28-07-2011 17:56 elbuszko jest offline Szukaj postów użytkownika: elbuszko Dodaj elbuszko do Listy kontaktów
Iche.
King


images/avatars/avatar-22666.jpg

Data rejestracji: 09-11-2010
Postów: 778
Klan: POSZUKIWACZE I, Zbieracze Złomu
Kraina: Necropolia VII; Necropolia IX
Skąd: Warszawa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Server i stan pkt r Smile

ew trening .

__________________

R14 ID: 3307

28-07-2011 19:01 Iche. jest offline Szukaj postów użytkownika: Iche. Dodaj Iche. do Listy kontaktów
elbuszko
Member


Data rejestracji: 24-07-2011
Postów: 42

Autor tematu Temat rozpoczęty przez elbuszko
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

r14 i mam pond 4k pr
28-07-2011 19:26 elbuszko jest offline Szukaj postów użytkownika: elbuszko Dodaj elbuszko do Listy kontaktów
Iche.
King


images/avatars/avatar-22666.jpg

Data rejestracji: 09-11-2010
Postów: 778
Klan: POSZUKIWACZE I, Zbieracze Złomu