Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Offtopic » słuchawki do rocka & odtwarzacz mp3 » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (2): [1] 2 następny » Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Przeskocz na dół strony słuchawki do rocka & odtwarzacz mp3
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
milan109
Niezarejestrowany
słuchawki do rocka & odtwarzacz mp3 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jak w tytule.. zamierzam kupić jakies fajne słuchawki nauszne do słuchania głównie muzyki rockowej... wiem że są różne słuchawki z mocniejszym basem etc etc ale mi nie chodzi o to.. kompletnie nie znam się na "parametrach" muzycznych więc nie wiem na co zwrócić szczególną uwagę... słuchawki do max 150zł

poradzi ktoś kto ogarnia temat?

fajnie by było jakby miały choć znikomy poziom tłumienia hałasów zewnętrznych

myślałem nad czymś takim

http://allegro.pl/sluchawki-sennheiser-h...1742405108.html

Ten post był edytowany 4 raz(y), ostatnio edytowany przez milan109: 01-08-2011 08:26.

31-07-2011 11:03
MasterOfPuppets
Community Manager


Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.087
Klan: SunSet Nr666-2
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jak nie jesteś audiofilem, to Philipsy za 35 zeta będą idealne chytry A jeśli jesteś, to 150 złotych na sam kabel może nie wystarczyć chytry

http://allegro.pl/sluchawki-philips-shp2...1734741824.html

__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości


31-07-2011 11:15 MasterOfPuppets jest offline Szukaj postów użytkownika: MasterOfPuppets Dodaj MasterOfPuppets do Listy kontaktów
milan109
Niezarejestrowany