xxp
Lord
Data rejestracji: 20-12-2008
Postów: 348
|
|
Runiczny : obrona postaci +20, SZCZĘŚCIE +10
Dobry Runiczny : obrona postaci +25, SZCZĘŚCIE +12
Doskonały Runiczny : obrona postaci +28, SZCZĘŚCIE +14
Legendarny Runiczny : obrona postaci +25, SZCZĘŚCIE +10, wszystkie podstawowe parametry postaci +2
Legendarny Dobry Runiczny : obrona postaci +33, SZCZĘŚCIE +12, wszystkie podstawowe parametry postaci +3
Legendarny Doskonały Runiczny : obrona postaci +38, SZCZĘŚCIE +14, wszystkie podstawowe parametry postaci +4
______________________________________________________________________
Szamański : PKT KRWI +30 %, ODPORNOŚĆ +10
Dobry Szamański : PKT KRWI +37 %, ODPORNOŚĆ +12
Doskonały Szamański : PKT KRWI +42 %, ODPORNOŚĆ +14
Legendarny Szamański : PKT KRWI +34 %, ODPORNOŚĆ +10, obrona postaci +10
Legendarny Dobry Szamański : PKT KRWI +43 %, ODPORNOŚĆ +12, obrona postaci +15
Legendarny Doskonały Szamański : PKT KRWI +50 %, ODPORNOŚĆ +14, obrona postaci +20
______________________________________________________________________
Krwawy : szansa trafienia bronią białą +30, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +10
Dobry Krwawy : szansa trafienia bronią białą +37, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +12
Doskonały Krwawy : szansa trafienia bronią białą +41, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +14
Legendarny Krwawy : szansa trafienia bronią białą +30, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +12, obrażenia wszystkich broni +8
Legendarny Dobry Krwawy : szansa trafienia bronią białą +37, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +15, obrażenia wszystkich broni +12
Legendarny Doskonały Krwawy : szansa trafienia bronią białą +41, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +18, obrażenia wszystkich broni +16
______________________________________________________________________
Wzmocniony : obrona postaci +25, ZWINNOŚĆ -5
Dobry Wzmocniony : obrona postaci +31, ZWINNOŚĆ -5
Doskonały Wzmocniony : obrona postaci +35, ZWINNOŚĆ -5
Legendarny Wzmocniony : obrona postaci +35, ZWINNOŚĆ -5, PKT ŻYCIA +10 %
Legendarny Dobry Wzmocniony : obrona postaci +46, ZWINNOŚĆ -5, PKT ŻYCIA +15 %
Legendarny Doskonały Wzmocniony : obrona postaci +55, ZWINNOŚĆ -5, PKT ŻYCIA +20 %
______________________________________________________________________
Kuloodporny : ODPORNOŚĆ +6, unik przed bronią palną +14 %
Dobry Kuloodporny : ODPORNOŚĆ +7, unik przed bronią palną +17 %
Doskonały Kuloodporny : ODPORNOŚĆ +8, unik przed bronią palną +19 %
Legendarny Kuloodporny : ODPORNOŚĆ +9, unik przed bronią palną +14 %, CHARYZMA +5
Legendarny Dobry Kuloodporny : ODPORNOŚĆ +12, unik przed bronią palną +17 %, CHARYZMA +8
Legendarny Doskonały Kuloodporny : ODPORNOŚĆ +14, unik przed bronią palną +19 %, CHARYZMA +10
______________________________________________________________________
Śmiercionośny : ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +6
Dobry Śmiercionośny : ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +7
Doskonały Śmiercionośny : ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +8
Legendarny Śmiercionośny : ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +6, ODPORNOŚĆ +8, obrona postaci +15
Legendarny Dobry Śmiercionośny : ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +7, ODPORNOŚĆ +12, obrona postaci +23
Legendarny Doskonały Śmiercionośny : ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +8, ODPORNOŚĆ +16, obrona postaci +30
______________________________________________________________________
Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +14 %, unik przed bronią białą +12 %
Dobry Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +17 %, unik przed bronią białą +15 %
Doskonały Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +19 %, unik przed bronią białą +16 %
Legendarny Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +14 %, unik przed bronią białą +12 %, obrażenia wszystkich broni +10
Legendarny Dobry Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +17 %, unik przed bronią białą +15 %, obrażenia wszystkich broni +15
Legendarny Doskonały Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +19 %, unik przed bronią białą +16 %, obrażenia wszystkich broni +20
______________________________________________________________________
Rubinowy : CHARYZMA +9, INTELIGENCJA +9, regeneruje 5 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
Dobry Rubinowy : CHARYZMA +11, INTELIGENCJA +11, regeneruje 6 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
Doskonały Rubinowy : CHARYZMA +12, INTELIGENCJA +12, regeneruje 7 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
Legendarny Rubinowy : CHARYZMA +9, INTELIGENCJA +9, regeneruje 5 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, WIEDZA +4, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3
Legendarny Dobry Rubinowy : CHARYZMA +11, INTELIGENCJA +11, regeneruje 6 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, WIEDZA +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5
Legendarny Doskonały Rubinowy : CHARYZMA +12, INTELIGENCJA +12, regeneruje 7 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, WIEDZA +8, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6
______________________________________________________________________
Diamentowy : CHARYZMA +13, INTELIGENCJA +13, obrażenia wszystkich broni +5
Dobry Diamentowy : CHARYZMA +16, INTELIGENCJA +16, obrażenia wszystkich broni +6
Doskonały Diamentowy : CHARYZMA +18, INTELIGENCJA +18, obrażenia wszystkich broni +7
Legendarny Diamentowy : CHARYZMA +13, INTELIGENCJA +13, obrażenia wszystkich broni +5, obrona postaci +10, WIEDZA +6
Legendarny Dobry Diamentowy : CHARYZMA +16, INTELIGENCJA +16, obrażenia wszystkich broni +6, WIEDZA +9, obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci
Legendarny Doskonały Diamentowy : CHARYZMA +18, INTELIGENCJA +18, obrażenia wszystkich broni +7, WIEDZA +12, obrona postaci zwiększona o 2 na każde 4 poziomy postaci
______________________________________________________________________
Szmaragdowy : CHARYZMA +5, INTELIGENCJA +5, +30 litrów krwi / h
Dobry Szmaragdowy : CHARYZMA +6, INTELIGENCJA +6, +37 litrów krwi / h
Doskonały Szmaragdowy : CHARYZMA +7, INTELIGENCJA +7, +42 litrów krwi / h
Legendarny Szmaragdowy : CHARYZMA +5, INTELIGENCJA +9, +30 litrów krwi / h, WYGLĄD +4
Legendarny Dobry Szmaragdowy : CHARYZMA +6, INTELIGENCJA +12, +37 litrów krwi / h, WYGLĄD +6
Legendarny Doskonały Szmaragdowy : CHARYZMA +7, INTELIGENCJA +15, +42 litrów krwi / h, WYGLĄD +8
______________________________________________________________________
Spaczony : CHARYZMA +10, WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +10, szansa trafienia bronią białą -30
Dobry Spaczony : CHARYZMA +12, WPŁYWY +12, ZWINNOŚĆ +12, szansa trafienia bronią białą -30
Doskonały Spaczony : CHARYZMA +14, WPŁYWY +14, ZWINNOŚĆ +14, szansa trafienia bronią białą -30
Legendarny Spaczony : CHARYZMA +10, WPŁYWY +12, ZWINNOŚĆ +10, szansa trafienia bronią białą -30, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5
Legendarny Dobry Spaczony : CHARYZMA +12, WPŁYWY +15, ZWINNOŚĆ +12, szansa trafienia bronią białą -30, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8
Legendarny Doskonały Spaczony : CHARYZMA +14, WPŁYWY +18, ZWINNOŚĆ +14, szansa trafienia bronią białą -30, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +10
______________________________________________________________________
Mściwy : CHARYZMA -8, WPŁYWY +16, dodatkowy atak każdą bronią
Dobry Mściwy : CHARYZMA -8, WPŁYWY +20, dodatkowy atak każdą bronią
Doskonały Mściwy : CHARYZMA -8, WPŁYWY +22, dodatkowy atak każdą bronią
Legendarny Mściwy : CHARYZMA -8, WPŁYWY +16, dodatkowy atak każdą bronią, ZWINNOŚĆ +4
Legendarny Dobry Mściwy : CHARYZMA -8, WPŁYWY +20, dodatkowy atak każdą bronią, ZWINNOŚĆ +6
Legendarny Doskonały Mściwy : CHARYZMA -8, WPŁYWY +22, dodatkowy atak każdą bronią, ZWINNOŚĆ +8
______________________________________________________________________
Zdradziecki : CHARYZMA -15, WPŁYWY +19, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki
Dobry Zdradziecki : CHARYZMA -15, WPŁYWY +23, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki
Doskonały Zdradziecki : CHARYZMA -15, WPŁYWY +26, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki
Legendarny Zdradziecki : CHARYZMA -15, WPŁYWY +19, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, obrażenia wszystkich broni +8
Legendarny Dobry Zdradziecki : CHARYZMA -15, WPŁYWY +23, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, obrażenia wszystkich broni +12
Legendarny Doskonały Zdradziecki : CHARYZMA -15, WPŁYWY +26, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, obrażenia wszystkich broni +16
______________________________________________________________________
Czarny : CHARYZMA -20, WPŁYWY +5, ODPORNOŚĆ +10, szansa trafienia bronią palną -70, trafienie krytyczne bronią białą dwuręczną +20 %
Dobry Czarny : CHARYZMA -20, WPŁYWY +6, ODPORNOŚĆ +12, szansa trafienia bronią palną -70, trafienie krytyczne bronią białą dwuręczną +25 %
Doskonały Czarny : CHARYZMA -20, WPŁYWY +7, ODPORNOŚĆ +14, szansa trafienia bronią palną -70, trafienie krytyczne bronią białą dwuręczną +28 %
Legendarny Czarny : CHARYZMA -20, WPŁYWY +5, ODPORNOŚĆ +10, szansa trafienia bronią palną -70, trafienie krytyczne bronią białą dwuręczną +20 %, ZWINNOŚĆ +4
Legendarny Dobry Czarny : CHARYZMA -20, WPŁYWY +6, ODPORNOŚĆ +12, szansa trafienia bronią palną -70, trafienie krytyczne bronią białą dwuręczną +25 %, ZWINNOŚĆ +6
Legendarny Doskonały Czarny : CHARYZMA -20, WPŁYWY +7, ODPORNOŚĆ +14, szansa trafienia bronią palną -70, trafienie krytyczne bronią białą dwuręczną +28 %, ZWINNOŚĆ +8
______________________________________________________________________
Miedziany : CHARYZMA +5
Dobry Miedziany : CHARYZMA +6
Doskonały Miedziany : CHARYZMA +7
Legendarny Miedziany : CHARYZMA +5, WYGLĄD +2
Legendarny Dobry Miedziany : CHARYZMA +6, WYGLĄD +3
Legendarny Doskonały Miedziany : CHARYZMA +7, WYGLĄD +4
______________________________________________________________________
Srebrny : CHARYZMA +8
Dobry Srebrny : CHARYZMA +10
Doskonały Srebrny : CHARYZMA +11
Legendarny Srebrny : CHARYZMA +8, WYGLĄD +4
Legendarny Dobry Srebrny : CHARYZMA +10, WYGLĄD +6
Legendarny Doskonały Srebrny : CHARYZMA +11, WYGLĄD +8
______________________________________________________________________
Złoty : CHARYZMA +12
Dobry Złoty : CHARYZMA +15
Doskonały Złoty : CHARYZMA +16
Legendarny Złoty : CHARYZMA +12, WYGLĄD +6
Legendarny Dobry Złoty : CHARYZMA +15, WYGLĄD +8
Legendarny Doskonały Złoty : CHARYZMA +16, WYGLĄD +12
______________________________________________________________________
Platynowy : CHARYZMA +15
Dobry Platynowy : CHARYZMA +18
Doskonały Platynowy : CHARYZMA +21
Legendarny Platynowy : CHARYZMA +15, WYGLĄD +8
Legendarny Dobry Platynowy : CHARYZMA +18, WYGLĄD +12
Legendarny Doskonały Platynowy : CHARYZMA +21, WYGLĄD +16
______________________________________________________________________
Archaiczny : INTELIGENCJA +3, WIEDZA +3, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
Dobry Archaiczny : INTELIGENCJA +5, WIEDZA +5, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
Doskonały Archaiczny : INTELIGENCJA +6, WIEDZA +6, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
Legendarny Archaiczny : INTELIGENCJA +3, WIEDZA +3, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy, PKT KRWI +5 %
Legendarny Dobry Archaiczny : INTELIGENCJA +5, WIEDZA +5, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy, PKT KRWI +8 %
Legendarny Doskonały Archaiczny : INTELIGENCJA +6, WIEDZA +6, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy, PKT KRWI +10 %
______________________________________________________________________
Hipnotyczny : CHARYZMA +3, WPŁYWY +3, Pozwala używać arkana Maska Adonisa, Pozwala używać arkana Maska Kaliguli
Dobry Hipnotyczny : CHARYZMA +5, WPŁYWY +5, Pozwala używać arkana Maska Adonisa, Pozwala używać arkana Maska Kaliguli
Doskonały Hipnotyczny : CHARYZMA +6, WPŁYWY +6, Pozwala używać arkana Maska Adonisa, Pozwala używać arkana Maska Kaliguli
Legendarny Hipnotyczny : CHARYZMA +3, WPŁYWY +3, Pozwala używać arkana Maska Adonisa, Pozwala używać arkana Maska Kaliguli, PKT KRWI +5 %
Legendarny Dobry Hipnotyczny : CHARYZMA +5, WPŁYWY +5, Pozwala używać arkana Maska Adonisa, Pozwala używać arkana Maska Kaliguli, PKT KRWI +8 %
Legendarny Doskonały Hipnotyczny : CHARYZMA +6, WPŁYWY +6, Pozwala używać arkana Maska Adonisa, Pozwala używać arkana Maska Kaliguli, PKT KRWI +10 %
______________________________________________________________________
Tańczący : ZWINNOŚĆ +3, WYGLĄD +3, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
Dobry Tańczący : ZWINNOŚĆ +5, WYGLĄD +5, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
Doskonały Tańczący : ZWINNOŚĆ +6, WYGLĄD +6, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
Legendarny Tańczący : ZWINNOŚĆ +3, WYGLĄD +3, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki, PKT KRWI +5 %
Legendarny Dobry Tańczący : ZWINNOŚĆ +5, WYGLĄD +5, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki, PKT KRWI +8 %
Legendarny Doskonały Tańczący : ZWINNOŚĆ +6, WYGLĄD +6, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki, PKT KRWI +10 %
______________________________________________________________________
Zwierzęcy : SIŁA +3, ODPORNOŚĆ +3, Pozwala używać arkana Dziki Szał, Pozwala używać arkana Skóra Bestii
Dobry Zwierzęcy : SIŁA +5, ODPORNOŚĆ +5, Pozwala używać arkana Dziki Szał, Pozwala używać arkana Skóra Bestii
Doskonały Zwierzęcy : SIŁA +6, ODPORNOŚĆ +6, Pozwala używać arkana Dziki Szał, Pozwala używać arkana Skóra Bestii
Legendarny Zwierzęcy : SIŁA +3, ODPORNOŚĆ +3, Pozwala używać arkana Dziki Szał, Pozwala używać arkana Skóra Bestii, PKT KRWI +5 %
Legendarny Dobry Zwierzęcy : SIŁA +5, ODPORNOŚĆ +5, Pozwala używać arkana Dziki Szał, Pozwala używać arkana Skóra Bestii, PKT KRWI +8 %
Legendarny Doskonały Zwierzęcy : SIŁA +6, ODPORNOŚĆ +6, Pozwala używać arkana Dziki Szał, Pozwala używać arkana Skóra Bestii, PKT KRWI +10 %
______________________________________________________________________
Dystyngowany : CHARYZMA +4, Pozwala używać arkana Maska Adonisa
Dobry Dystyngowany : CHARYZMA +6, Pozwala używać arkana Maska Adonisa
Doskonały Dystyngowany : CHARYZMA +8, Pozwala używać arkana Maska Adonisa
Legendarny Dystyngowany : CHARYZMA +4, Pozwala używać arkana Maska Adonisa, PKT KRWI +2 %
Legendarny Dobry Dystyngowany : CHARYZMA +6, Pozwala używać arkana Maska Adonisa, PKT KRWI +3 %
Legendarny Doskonały Dystyngowany : CHARYZMA +8, Pozwala używać arkana Maska Adonisa, PKT KRWI +4 %
______________________________________________________________________
Przebiegły : WPŁYWY +4, Pozwala używać arkana Maska Kaliguli
Dobry Przebiegły : WPŁYWY +6, Pozwala używać arkana Maska Kaliguli
Doskonały Przebiegły : WPŁYWY +8, Pozwala używać arkana Maska Kaliguli
Legendarny Przebiegły : WPŁYWY +4, Pozwala używać arkana Maska Kaliguli, PKT KRWI +2 %
Legendarny Dobry Przebiegły : WPŁYWY +6, Pozwala używać arkana Maska Kaliguli, PKT KRWI +3 %
Legendarny Doskonały Przebiegły : WPŁYWY +8, Pozwala używać arkana Maska Kaliguli, PKT KRWI +4 %
______________________________________________________________________
Niedźwiedzi : SIŁA +4, Pozwala używać arkana Dziki Szał
Dobry Niedźwiedzi : SIŁA +6, Pozwala używać arkana Dziki Szał
Doskonały Niedźwiedzi : SIŁA +8, Pozwala używać arkana Dziki Szał
Legendarny Niedźwiedzi : SIŁA +4, Pozwala używać arkana Dziki Szał, PKT KRWI +2 %
Legendarny Dobry Niedźwiedzi : SIŁA +6, Pozwala używać arkana Dziki Szał, PKT KRWI +3 %
Legendarny Doskonały Niedźwiedzi : SIŁA +8, Pozwala używać arkana Dziki Szał, PKT KRWI +4 %
______________________________________________________________________
Twardy : ODPORNOŚĆ +4, Pozwala używać arkana Skóra Bestii
Dobry Twardy : ODPORNOŚĆ +6, Pozwala używać arkana Skóra Bestii
Doskonały Twardy : ODPORNOŚĆ +8, Pozwala używać arkana Skóra Bestii
Legendarny Twardy : ODPORNOŚĆ +4, Pozwala używać arkana Skóra Bestii, PKT KRWI +2 %
Legendarny Dobry Twardy : ODPORNOŚĆ +6, Pozwala używać arkana Skóra Bestii, PKT KRWI +3 %
Legendarny Doskonały Twardy : ODPORNOŚĆ +8, Pozwala używać arkana Skóra Bestii, PKT KRWI +4 %
______________________________________________________________________
Gwiezdny : WYGLĄD +4, Pozwala używać arkana Krew Życia
Dobry Gwiezdny : WYGLĄD +6, Pozwala używać arkana Krew Życia
Doskonały Gwiezdny : WYGLĄD +8, Pozwala używać arkana Krew Życia
Legendarny Gwiezdny : WYGLĄD +4, Pozwala używać arkana Krew Życia, PKT KRWI +2 %
Legendarny Dobry Gwiezdny : WYGLĄD +6, Pozwala używać arkana Krew Życia, PKT KRWI +3 %
Legendarny Doskonały Gwiezdny : WYGLĄD +8, Pozwala używać arkana Krew Życia, PKT KRWI +4 %
______________________________________________________________________
Elastyczny : ZWINNOŚĆ +4, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
Dobry Elastyczny : ZWINNOŚĆ +6, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
Doskonały Elastyczny : ZWINNOŚĆ +8, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
Legendarny Elastyczny : ZWINNOŚĆ +4, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki, PKT KRWI +2 %
Legendarny Dobry Elastyczny : ZWINNOŚĆ +6, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki, PKT KRWI +3 %
Legendarny Doskonały Elastyczny : ZWINNOŚĆ +8, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki, PKT KRWI +4 %
______________________________________________________________________
Kardynalski : WIEDZA +4, Pozwala używać arkana Cisza Krwi
Dobry Kardynalski : WIEDZA +6, Pozwala używać arkana Cisza Krwi
Doskonały Kardynalski : WIEDZA +8, Pozwala używać arkana Cisza Krwi
Legendarny Kardynalski : WIEDZA +4, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, PKT KRWI +2 %
Legendarny Dobry Kardynalski : WIEDZA +6, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, PKT KRWI +3 %
Legendarny Doskonały Kardynalski : WIEDZA +8, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, PKT KRWI +4 %
______________________________________________________________________
Nekromancki : INTELIGENCJA +4, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
Dobry Nekromancki : INTELIGENCJA +6, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
Doskonały Nekromancki : INTELIGENCJA +8, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
Legendarny Nekromancki : INTELIGENCJA +4, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy, PKT KRWI +2 %
Legendarny Dobry Nekromancki : INTELIGENCJA +6, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy, PKT KRWI +3 %
Legendarny Doskonały Nekromancki : INTELIGENCJA +8, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy, PKT KRWI +4 %
______________________________________________________________________
Słoneczny : dodatkowy atak każdą bronią, obrażenia wszystkich broni +10, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
Dobry Słoneczny : dodatkowy atak każdą bronią, obrażenia wszystkich broni +12, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
Doskonały Słoneczny : dodatkowy atak każdą bronią, obrażenia wszystkich broni +14, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
Legendarny Słoneczny : dodatkowy atak każdą bronią, obrażenia wszystkich broni +14, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0, ODPORNOŚĆ +8
Legendarny Dobry Słoneczny : dodatkowy atak każdą bronią, obrażenia wszystkich broni +18, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0, ODPORNOŚĆ +12
Legendarny Doskonały Słoneczny : dodatkowy atak każdą bronią, obrażenia wszystkich broni +22, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0, ODPORNOŚĆ +16
______________________________________________________________________
Plastikowy : obrażenia maksymalne wszystkich broni +16, PKT KRWI +10 %, unik przed bronią palną +12 %
Dobry Plastikowy : obrażenia maksymalne wszystkich broni +20, PKT KRWI +12 %, unik przed bronią palną +15 %
Doskonały Plastikowy : obrażenia maksymalne wszystkich broni +22, PKT KRWI +14 %, unik przed bronią palną +16 %
Legendarny Plastikowy : obrażenia maksymalne wszystkich broni +16, PKT KRWI +10 %, unik przed bronią palną +12 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4
Legendarny Dobry Plastikowy : obrażenia maksymalne wszystkich broni +20, PKT KRWI +12 %, unik przed bronią palną +15 %, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6
Legendarny Doskonały Plastikowy : obrażenia maksymalne wszystkich broni +22, PKT KRWI +14 %, unik przed bronią palną +16 %, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8
______________________________________________________________________
Pajęczy : obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki
Dobry Pajęczy : obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, obrona postaci +10
Doskonały Pajęczy : obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, obrona postaci +14
Legendarny Pajęczy : obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, obrona postaci +10, ZWINNOŚĆ +3
Legendarny Dobry Pajęczy : obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, obrona postaci +25, ZWINNOŚĆ +5
Legendarny Doskonały Pajęczy : obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, obrona postaci +34, ZWINNOŚĆ +6
______________________________________________________________________
Jastrzębi : obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +8 %
Dobry Jastrzębi : obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +10 %
Doskonały Jastrzębi : obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +11 %
Legendarny Jastrzębi : obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +8 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2, szansa trafienia krytycznego +4 %
Legendarny Dobry Jastrzębi : obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +10 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3, szansa trafienia krytycznego +6 %
Legendarny Doskonały Jastrzębi : obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +11 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, szansa trafienia krytycznego +8 %
______________________________________________________________________
Tytanowy : SIŁA +8, ODPORNOŚĆ +15
Dobry Tytanowy : SIŁA +10, ODPORNOŚĆ +18
Doskonały Tytanowy : SIŁA +11, ODPORNOŚĆ +21
Legendarny Tytanowy : SIŁA +8, ODPORNOŚĆ +19, ZWINNOŚĆ +3
Legendarny Dobry Tytanowy : SIŁA +10, ODPORNOŚĆ +24, ZWINNOŚĆ +5
Legendarny Doskonały Tytanowy : SIŁA +11, ODPORNOŚĆ +29, ZWINNOŚĆ +8
|
|