XXX urządził zasadzkę na SpellHowler !
Szansa na udaną zasadzkę: 90,00 %
XXX posiada obstawę w postaci 4 agentów ochrony.
SpellHowler jest chroniony przez 4 świetnie wyszkolonych policjantów z okolicznych patroli.
________________________________________
XXX przygotował misterny plan.
Dzięki sprawnie przeprowadzonemu rozpoznaniu udało się zaskoczyć SpellHowler.
XXX vs SPELLHOWLER
33 POZIOM 35
449 / 449 PKT. ŻYCIA 435 / 435
28 Obrona 35
34 SIŁA 42
82 ZWINNOŚĆ 75
28 ODPORNOŚĆ 22
30 WYGLĄD 20
23 CHARYZMA 23
30 WPŁYWY 34
28 SPOSTRZEGAWCZOŚĆ 19
22 INTELIGENCJA 25
27 WIEDZA 25
=== RUNDA 1 ===
XXX atakuje bronią Nóż Precyzji (+5), SpellHowler zostaje zraniony za 49 PKT ŻYCIA.
SpellHowler atakuje bronią Zębaty Rapier (+4), XXX zostaje zraniony za 62 PKT ŻYCIA.
SpellHowler atakuje bronią Lekki Nóż (+5), XXX zostaje zraniony za 59 PKT ŻYCIA.
XXX atakuje bronią Nóż Precyzji (+5), SpellHowler zostaje zraniony za 43 PKT ŻYCIA.
SpellHowler atakuje bronią Lekki Nóż (+5), XXX zostaje zraniony za 59 PKT ŻYCIA.
XXX atakuje bronią Zębata Pałka Mocy (+1), SpellHowler zostaje zraniony za 37 PKT ŻYCIA.
- PODSUMOWANIE -
XXX 269/449
SpellHowler 306/435
=== RUNDA 2 ===
XXX atakuje bronią Nóż Precyzji (+5), SpellHowler zostaje zraniony za 49 PKT ŻYCIA.
SpellHowler atakuje bronią Zębaty Rapier (+4), XXX zostaje zraniony za 62 PKT ŻYCIA.
SpellHowler atakuje bronią Lekki Nóż (+5), XXX zostaje zraniony za 59 PKT ŻYCIA.
XXX atakuje bronią Nóż Precyzji (+5), SpellHowler zostaje zraniony za 43 PKT ŻYCIA.
XXX atakuje bronią Zębata Pałka Mocy (+1), SpellHowler zostaje zraniony za 39 PKT ŻYCIA.
SpellHowler atakuje bronią Lekki Nóż (+5), XXX zostaje zraniony za 60 PKT ŻYCIA.
- PODSUMOWANIE -
XXX 88/449
SpellHowler 175/435
=== RUNDA 3 ===
XXX atakuje bronią Nóż Precyzji (+5), SpellHowler zostaje zraniony za 48 PKT ŻYCIA.
SpellHowler atakuje bronią Zębaty Rapier (+4), XXX zostaje zraniony za 65 PKT ŻYCIA.
XXX atakuje bronią Nóż Precyzji (+5), SpellHowler zostaje zraniony za 43 PKT ŻYCIA.
SpellHowler atakuje bronią Lekki Nóż (+5), XXX zostaje zraniony za 59 PKT ŻYCIA.
- PODSUMOWANIE -
XXX 0/449
SpellHowler 84/435
WYNIK STARCIA
Atak na SpellHowler nie był najlepszym pomysłem. Pierwsza salwa snajperów zabiła większość agentów towarzyszących wampirowi XXX.
Pozbawiony wsparcia wampir XXX stał się z łowcy, ofiarą.
SpellHowler wgryza się w szyję pokonanego wroga i wysysa 7 pkt doświadczenia.
XXX płaci okup w wysokości 147 PLN, 0 litrów krwi oraz oddaje 2234 ludzi w niewolę.
To się nazywa Fart
__________________
|