Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Akt 3 - raport sytuacyjny cz 2. » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (14): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Akt 3 - raport sytuacyjny cz 2. 38 Ankieta - średnia ocena: 7,1838 Ankieta - średnia ocena: 7,18
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Akt 3 - raport sytuacyjny cz 2. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Info for non-polish speaking players: we're sorry, but on beta server will be used Polish language only. Even though You can take part in beta tests.


Drodzy Gracze,

Zgodnie z zapowiedzią przedstawiamy wam Raport Sytuacyjny część 2 na temat aktu 3.

Część z Was ma okazję uczestniczyć w Becie zapowiedzianej w poprzednim raporcie. Pozostali bacznie śledzą pojawiające się tematy i informacje z bety. Dlatego też postanowiłem się podzielić kolejną garścią przemyśleń.

UWAGA: przed dalszym czytaniem warto zapoznać się z poprzednim raportem:Akt 3 - raport sytuacyjny w tym raporcie NIE BĘDZIE informacji nt rzeczy, które były uznane za zakończone w raporcie poprzednim.

Gdzie jesteśmy, co już jest gotowe:

Serwer Beta:
  • Moria
  • Necro2

BK:
  • Taktyki

SWR
  • Interfejs SWR oraz KW,
  • Zakodowanie: komunikatów, raportów, ikon itp. do SWR i KW,
  • Zakodowanie specjalnych ataków dla potworów z KW,
  • Zakodowanie lokacji, starć itp. z KW,
  • Zakodowanie działania umagicznień.


Czego brakuje i co pojawi się w nadchodzących kilku dniach:

KW oraz Balans KW NECRO2:
Już jutro powinno zostać wgrane KW Necro2. Będziemy uważnie przyglądać się jak radzą sobie gracze Necro2 z nowymi przeciwnikami i dostosowywać je do ich możliwości.
Planowany termin wprowadzenia: Piątek 7 października.
Czas trwania: 1-2 tyg.

Otwarty Serwer Beta-Moria:
Jak tylko okaże się, że nie ma kolejnych błędów związanych z umagicznieniami, na każdym serwerze typu Moria CODZIENNIE losowanych będzie po 50 osób, które uzyskają dostęp do serwera beta.
Losowanie odbędzie się z puli osób, które zgłosiły się do Bety. Dla tych, którzy nie zdążyli się zgłosić w poprzednim terminie, zostanie otwarty formularz zgłoszeniowy, także potencjalnie każda osoba spełniająca wymagania będzie miała szanse wziąć udział w Becie.
Forum poświęcone Becie-Moria zostanie otwarte dla wszystkich zarejestrowanych na forum.
Planowany termin wprowadzenia: Poniedziałek 10 października.
UWAGA: Serwer testowy Beta - Moria osiągnął maksimum swojej wydajności. W związku z powyższym na chwilę obecną zamknięte zostaje dodatkowe dolosowywanie graczy.

Umagicznienia NECRO2:
Tak jak to miało miejsce w przypadku Morii zakończenie testowania KW będzie równoznaczne z rozpoczęciem testowania siły i losowości umagicznień.
Planowany termin wprowadzenia: ok. Piątku 14 października.

Otwarty Serwer Beta Necro2:
Jak tylko okaże się, że nie ma kolejnych błędów związanych z umagicznieniami, na każdym serwerze typu Necro2 CODZIENNIE losowanych będzie po 50 osób, które uzyskają dostęp do serwera beta.
Losowanie odbędzie się z puli osób, które zgłosiły się do Bety. Dla tych, którzy nie zdążyli się zgłosić w poprzednim terminie, zostanie otwarty formularz zgłoszeniowy, także potencjalnie każda osoba spełniająca wymagania będzie miała szanse wziąć udział w Becie.
Forum poświęcone Becie-Necro2 zostanie otwarte dla wszystkich zarejestrowanych na forum.
Planowany termin wprowadzenia: Poniedziałek 17 października.
UWAGA: W związku z dalszym brakiem balansu KW i EXP termin przesunięty na: 24 października lub później jeżeli dalej będą problemy!

BK:
Ładny Interfejs BK - obecny interfejs jest skończony w wersji roboczej.
Planowany termin wprowadzenia: W wolnej chwili Wink .


Oczywiście w becie pojawiło się wiele więcej rzeczy, które można by wypisywać na liście "gotowych rzeczy" ale ten temat nie jest po ty by się przechwalać tylko by dać Wam informację nt tego dokąd zmierzamy.

Kilka słów o otwartych serwerach beta. Mają one 2 cele:
- dać szansę większej grupie graczy zapoznania się z betą,
- pozwolić przetestować mechanikę TAKTYK oraz OBLĘŻEŃ na dużej grupie graczy.
Zachęcam wszystkich do robienia jak największej liczby oblężeń i pisania swoich przemyśleń na ich temat.

Jak widzicie w Październiku powinniśmy zakończyć prace nad podstawowym A3+SWR+KW
I zapodać go na serwery Pleased


Czy można spodziewać się, że dodane zostanie jeszcze coś do A3 przed wydaniem:
  • Nie. Jest to zamknięta lista i poza mniejszymi lub większymi upiększaczami lub regulacjami balansu nic nie zostanie dodane.



Co NIE zostanie wydane w podstawowym A3:
  • Kuźnia (a w związku z tym także system run) zostanie wydana jako oddzielny dodatek dla postaci w A3.
    Planowany termin wprowadzenia: Daleka przyszłość.
  • Zadania - związane z A3 pojawią się dopiero jako oddzielny dodatek.
    Planowany termin wprowadzenia: Jeszcze dalsza przyszłość.



Co dalej:

[*]Płonące Wrota Piekła - rozszerzenie ekspedycji. Nowa mapa pełna piekielnych sługusów.

Mamy też kilka pomysłów na dodanie ciekawych opcji, głównie ułatwiających i umilających granie natomiast z oczywistych powodów koncentrujemy się na tu i teraz czyli A3 wszystko inne musi zaczekać.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


06-10-2011 17:36 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
mlesniak
Viking


Data rejestracji: 08-12-2007
Postów: 673
Klan: Bractwo Nocnych Kruków, Night Mare
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

o super Smile

mam pytanie dolosowania. na obu serwerach czy wraz z dolosowaniem gracze beda mili jakies dodatkowe pkt ewo czy sami mamy zdobywac?

__________________
Mlesniak i wszystko jasne Tongue
06-10-2011 17:47 mlesniak jest offline Szukaj postów użytkownika: mlesniak Dodaj mlesniak do Listy kontaktów
Chevronek
Lord


images/avatars/avatar-25626.jpg

Data rejestracji: 07-03-2011
Postów: 350
Klan: Krwawa Armia Khorna
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia; Necropolia IX
Skąd: Częstochowa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

drugi Frown ! no i pięknie czyli już nie długo można będzie swobodnie grać w 3akcie na normalnych serwach

__________________
R1 - ID: 244976

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Chevronek: 06-10-2011 17:50.

06-10-2011 17:50 Chevronek jest offline Szukaj postów użytkownika: Chevronek Dodaj Chevronek do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SushiMaker
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
mlesniak napisał(a)
o super Smile

mam pytanie dolosowania. na obu serwerach czy wraz z dolosowaniem gracze beda mili jakies dodatkowe pkt ewo czy sami mamy zdobywac?


Dostaniecie dokładnie to co mają w pakiecie inni czyli 4,5k pkt

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


06-10-2011 18:25 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Huron
Lord


images/avatars/avatar-21987.gif

Data rejestracji: 23-04-2010
Postów: 257
Kraina: Necropolia X
Skąd: Myszków

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Czy przed pojawieniem się aktu III na serverach pojawi się konkurs ? (3 strona)

__________________

06-10-2011 18:58 Huron jest offline Szukaj postów użytkownika: Huron Dodaj Huron do Listy kontaktów
_Szybki
Viking


images/avatars/avatar-11937.gif

Data rejestracji: 29-11-2008
Postów: 557
Klan: DATE
Kraina: Necropolia
Skąd: a skąd byś chciała?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

SushiMaker , pytanie co z R1? czy zamierzacie zrobić testy sprawdzające balans zmian mechaniki gry jaki będzie na r1? Czy r1 może na razie zapomnieć o jakichkolwiek zmianach czy nawet akcie 3?

__________________

!!Sprzedam itemy z opisu!! info na PW w grze.
SzybkaRaczka - r1


06-10-2011 19:01 _Szybki jest offline Szukaj postów użytkownika: _Szybki Dodaj _Szybki do Listy kontaktów
Szynejro
Lord


Data rejestracji: 26-04-2007
Postów: 304
Klan: PSD // rtsx
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III
Skąd: Łódź

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

zostanie jeszcze wprowadzony jakiś balans na ekspedycjach? bo po nowych patach faworyzowana jest broń palna jednoręczna na łapaczach(duże hp)
i we wszystkich linkach w poprzednich tematach widać ta przepaść

rewo/gangster--trochę niżej-->shurik--długo nic-->cr/berek--trochę niżej-->zabójca--dużo niżej-->snajper


nie chodzi tu tylko o dmg ale tez o przeżywalność która została ukrócona WD i CRom
06-10-2011 19:13 Szynejro jest offline Strona domowa Szynejro Szukaj postów użytkownika: Szynejro Dodaj Szynejro do Listy kontaktów Zobacz profil MSN Szynejro
Eragon12
Forum Ace


Data rejestracji: 06-05-2010
Postów: 92
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ma być jakiś patch poprawiający snajpera na oblu....

Ps. Tak długo różne inne profesje były lepsze... że może teraz przypakujemy snajperowi??

__________________
cytat:
SushiMaker napisał(a)

A tak przy okazji, ilu znasz WZ walących w palną? To już prędzej wyobrażam sobie eunucha kupującego gumową lalę.


R5 to najlepszy serwer na świecie Wink
06-10-2011 19:31 Eragon12 jest offline Szukaj postów użytkownika: Eragon12 Dodaj Eragon12 do Listy kontaktów
JMPK
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Eragon12 napisał
Ma być jakiś patch poprawiający snajpera na oblu....

Ps. Tak długo różne inne profesje były lepsze... że może teraz przypakujemy snajperowi??


toć jest. suma u palnych zwiększna o półowę wiedzy
06-10-2011 19:41
Mahazel1994
Emperor


images/avatars/avatar-18753.jpg

Data rejestracji: 25-03-2010
Postów: 1.100
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III
Skąd: Z Gwardii Samaela

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A co? Snajper jest za słaby?
dajmy mu jeszcze z 500 min dmg, bo nie dają rady...
A kto jako pierwszy złapał zasięg na 3 ostatnich mobach?

__________________

Nau vel'bol?
r9:Azazel Blade

r15:Azazel Blade

06-10-2011 20:16 Mahazel1994 jest offline Szukaj postów użytkownika: Mahazel1994 Dodaj Mahazel1994 do Listy kontaktów
JMPK
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Mahazel1994 napisał
A co? Snajper jest za słaby?


no tak:
cytat:
Szynejro napisał
rewo/gangster--trochę niżej-->shurik--długo nic-->cr/berek--trochę niżej-->zabójca--dużo niżej-->snajper

Big Grin

Choć wg mnie berek w a3 lepszy niż cr Wink
Pzez to a3 wracam do gry Big Grin
06-10-2011 20:20
Newer
Forum Ace


images/avatars/avatar-11485.jpg

Data rejestracji: 06-09-2007
Postów: 92
Klan: BK i jej rodzina
Kraina: Necropolia
Skąd: Kielce

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
_Szybki napisał(a)
SushiMaker , pytanie co z R1? czy zamierzacie zrobić testy sprawdzające balans zmian mechaniki gry jaki będzie na r1? Czy r1 może na razie zapomnieć o jakichkolwiek zmianach czy nawet akcie 3?


Ja również dołączam się do pytania Szybkiego. Na r1 może nie mamy jakiś wykoksanych gratów, ale moglibyśmy również pomoc w testowaniu tego co ma wejść w A3 np tworząc własny klan co umożliwiło by Wam przyjrzenie się jak aktualny balas wpłynie na r1

__________________
Nick w grze:
-R1 DoomThrower.
W wolnych chwilach zajmuje się własną stroną oceniającą gry. Zapraszam do ocenSmile
06-10-2011 20:49 Newer jest offline Szukaj postów użytkownika: Newer Dodaj Newer do Listy kontaktów
kilus
Ex-Team


Data rejestracji: 04-11-2006
Postów: 986
Skąd: Słupsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Mahazel1994 napisał(a)
A co? Snajper jest za słaby?
dajmy mu jeszcze z 500 min dmg, bo nie dają rady...
A kto jako pierwszy złapał zasięg na 3 ostatnich mobach?



Weź pod uwagę, że tam chodzi się sporadycznie bo

a) rzadko się udaje
b) mało pkt - lepiej iść choćby na araszkę we 2;-)


Mi w snajperze jedna rzecz przeszkadza - jako potepiony na 83 lvl 1,1k zycia ^^
Szau maniana;D 1,5 hita i kaplica Big Grin Dmg jeszcze jakoś da się przeboleć.

aha i to nie temat o tym ^^ fajnie, że prace idą w przód i będzie co robić na święta Big Grin

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez kilus: 06-10-2011 21:08.

06-10-2011 20:53 kilus jest offline Szukaj postów użytkownika: kilus Dodaj kilus do Listy kontaktów
Blade69
Viking


images/avatars/avatar-19279.jpg

Data rejestracji: 28-03-2008
Postów: 600
Klan: Transilvania/cokolwi ek jak pomagam ;p
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria
Skąd: Z Tamtąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Mahazel1994 napisał(a)
A co? Snajper jest za słaby?
dajmy mu jeszcze z 500 min dmg, bo nie dają rady...
A kto jako pierwszy złapał zasięg na 3 ostatnich mobach?


na anubisa palna, na wendigo biała i 1 dystans z r2 ma pełen zasięg natomiast nie ma ani jednego palniaka sięgającego 316 sposta Smile kronosa biała łapie zasięgiem(460++ ma mith), ale nie przebija za mocno(700 defa?), a palna i dystans jest daleko w tyle

co do samego tematu, zapowiada się nieźle, zobaczymy jak to będzie wyglądać na właściwych serwerach Wink

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Blade69: 07-10-2011 00:36.

07-10-2011 00:35 Blade69 jest offline Szukaj postów użytkownika: Blade69 Dodaj Blade69 do Listy kontaktów
Dydu
Lord


images/avatars/avatar-12377.jpg

Data rejestracji: 13-04-2008
Postów: 437
Klan: A-OBS
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Czy zgodnie z zapowiedziami, przewidujecie dodanie pocji, dwukrotnego dolaczania do expedycji kazdego dnia?
07-10-2011 08:16 Dydu jest offline Szukaj postów użytkownika: Dydu Dodaj Dydu do Listy kontaktów
Bóg
Newbie


Data rejestracji: 07-10-2011
Postów: 1
Rasa w grze: Kultysta
Skąd: Źródło Kreacji

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Po wszystkich testach planujecie startowac nowy serwer ? Jesli tak to moria czy necro ? Pytam ze wzgledu na tak duze zmiany jakie zaszly i ze wzgledu na kibicow morii i kibicow necro.
07-10-2011 11:38 Bóg jest offline Szukaj postów użytkownika: Bóg Dodaj Bóg do Listy kontaktów
Yrdrasil
Viking


Data rejestracji: 02-12-2007
Postów: 600

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

a ja zasugeruje cos innego - skoro zmienilscie opaske to moze czas pojsc za ciosem i poprawic niektore bronie dystansa ? tym bardziej ze czesto ich staty nie pokrywaja sie z ich wyobrazeniami - ot chocby ciezka kusza vs kusza - ta pierwsZa daje wiecej trafienia niz ta druga a powinno byc na odwrot do tego maja prawie tyle samo atakow przy sporo slabszym dmg kuszy.... ja rozumiem ze maja byc itemy slabe i mocne ale to mi wyglada ciut dziwnie a juz zwlaszcza jak porowna sie z takim lukiem refl.... nie dosc ze atakow wiecej tylko o 2 to ma 2x razy mniej traf 0 ignora 0 kryta a dmg na cios mniejszy niz c. kusza - w sumie nic dziwnego tyle ze kusza dodatkowo ma ignora.... a luk refl powinien chyba byc jedna z lepszych i ciekawych (i szybkostrzelnych) broni, jedyna jej zaleta jest to ze nie ma takich wymagan jak c. kusza

skoro zwiekszyliscie w doborze broni mozliwosci snajperowi to czemu tez nie dyst?

kiedy ja proboje wymyslic jakis nowy build dla dyst to zawsze wracam do shurka..... a lckr jest mocno sytuacyjne przy czym opaska mu nic nie pomoze ze wzgledu na to ze ma prawie 100% ignora...

moze by np. przeniesc sufix szybkostrzelnosci na prefiks przy czym dawalby tylko 1 atak albo max 2 na +dsk dodatkowo zmniejszalby traf (co uderzaloby w shurki ze wzgledu na ich minus) i mialby mniejsza szanse na loot i zwiekszal wymagania (a jak nie przeniesc to stworzyc ten jeden prefix szybkostrzelny ktory bylby niesklejalny) taki prefix dawalby mozliwosci broniom typu kusza czy luk refl... przy czym trzebaby bylo zadbac o traf ze wzgl. na minus

__________________
r9 Gandarin Darangar

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Yrdrasil: 07-10-2011 11:50.

07-10-2011 11:46 Yrdrasil jest offline Szukaj postów użytkownika: Yrdrasil Dodaj Yrdrasil do Listy kontaktów
AvarI
Viking


Data rejestracji: 13-01-2009
Postów: 651
Klan: MiS
Kraina: Moria IV
Skąd: Stalowa Wola

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:

SushiMaker napisał(a)
(...)
cytat:

Szynejro napisał(a)
mufir ale pominąłeś moje główne pytania...
dlaczego nagle został wprowadzony na ekspedycjach ingor defa mimo, że idzie kilka osób w składzie... są tym udupiani nie tylko cr'y o których wspomniałeś... ale również inne tatki oparte na defie.
co innego zwiększyć dmg przeciwnikom a co innego gdy ignoruja naszą obrone


Pewnie dlatego, że gracze mieli na sobie tyle Obrony, że byli zabierani jako "kanistry" na niektóre moby.



1) Tak, ale to jest popadanie z jednej skrajnosci w drugą. Def dawał możliwośc solowania mobów a teraz jest tak naprawdę guzik warty, bo liczą się czyste hp i dmg, bo co to za różnica czy mob walnie za 400 czy 600hp, po prostu w licznych składach nie będzie to aż tak bardzo odczuwalne, czyli iście w defa traci najmniejszy sens w MOJEJ OPINI (i z tego co widzę to nie tylko w mojej)


2) Jest pewien dysbalans z mobami, a dokładniej między sfinksem a bazyliszkiem, mianowicie: sfinks był mobem wieloatakowym z średnim ciosem, za to bazyliszek duże pierdzielnięcie, mała liczba ciosów. Standardowo 7 ciosów sfinksa i 4 bazyliszka. Teraz przedstawia się to tak:
SFINKS
http://beta.bloodwars.net/showmsg.php?mi...&key=fb19b4c97a
Sfinks atakuje łapą, PeTrUsEk (*) zostaje zraniony za 470 PKT ŻYCIA.
Przy 7 atakach po 450 -> 3150dmg/runda!
Przy odpaleniu specjala(Sfinks używa mocy Skrzydła Wiatru. Jego ataki stają się dwukrotnie szybsze.) jest to ataków 14 czyli -> 6300 dmg/runda
BAZYLISZEK
http://beta.bloodwars.net/showmsg.php?mi...&key=d2f6c36611
Bazyliszek atakuje łapą, PeTrUsEk zostaje zraniony za 768 PKT ŻYCIA.
Przy 4 atakach po 750 -> 3000dmg/runda
Nie wiem jak tutaj jest ze specjalami, ale:
Bazyliszek wykonuje atak specjalny Szarża, Dark Messiah zostaje zraniony za 734 PKT ŻYCIA.
Bazyliszek wykonuje atak specjalny Szarża, PeTrUsEk zostaje zraniony za 760 PKT ŻYCIA.
Wiec to jest tylko dwa dodatkowe ciosy więc 4500dmg/runda wychodzi -.-

Jak na moje oko to różnica jest spora, choc mogłem coś przeoczyc

Odnawiam posta -.-
07-10-2011 14:26 AvarI jest offline Szukaj postów użytkownika: AvarI Dodaj AvarI do Listy kontaktów
unki
Double Ace


Data rejestracji: 09-11-2006
Postów: 108
Kraina: Moria; Moria II
Skąd: Okolice Lublina

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wiem, że to troszkę nie na temat ale nie mam dostępu do forum bety więc zapytam tak czy inaczej. Widziałem w umagicznieniach opcję Obrona postaci -xx, pytanie moje to czy jest tam opcja Obrona przedmiotu -xx? Pytam bo taka opcja przy niektórych tatuażach zwiększyła by pole do popisu, w tej chwili na przykład Rewolwerowiec jest zmuszony do używania Słonecznego setu jeżeli chce maksować zbroje, spodnie, hełmy. Szczególnie spodnie są tu problemem, każdy ich typ ma po prostu za dużo defa, a jedyna kombinacja uwalniająca na dobre od Słonek to chyba aksamitny pasterz aczkolwiek nie wiem czy w przypadku Kiltu i to nie będzie za mało.

__________________
Moria ID: 4126
07-10-2011 15:28 unki jest offline Szukaj postów użytkownika: unki Dodaj unki do Listy kontaktów Zobacz profil MSN unki
Sanchez
Lord


Data rejestracji: 19-02-2008
Postów: 439
Klan: Horda
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Blade69 napisał(a)
cytat:
Mahazel1994 napisał(a)
A co? Snajper jest za słaby?
dajmy mu jeszcze z 500 min dmg, bo nie dają rady...
A kto jako pierwszy złapał zasięg na 3 ostatnich mobach?


... natomiast nie ma ani jednego palniaka sięgającego 316 sposta Smile


W łowieckiej, z arkanami i jednorazem, mam 290 sposta + 35 z zasięgu. Czyli teoretycznie 325. Do tego 5 hitów po 200 (88%kryta).
07-10-2011 16:09 Sanchez jest offline Szukaj postów użytkownika: Sanchez Dodaj Sanchez do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Sanchez napisał(a)
cytat:
Blade69 napisał(a)
cytat:
Mahazel1994 napisał(a)
A co? Snajper jest za słaby?
dajmy mu jeszcze z 500 min dmg, bo nie dają rady...
A kto jako pierwszy złapał zasięg na 3 ostatnich mobach?


... natomiast nie ma ani jednego palniaka sięgającego 316 sposta Smile


W łowieckiej, z arkanami i jednorazem, mam 290 sposta + 35 z zasięgu. Czyli teoretycznie 325. Do tego 5 hitów po 200 (88%kryta).


ulalalalalala potep z 1k zycia, 1k dmg na runde, to sie nazywa prawdziwy morderca kronosow!

badzmy powazni...

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
07-10-2011 17:19 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
janeo
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
twardy napisał(a)
cytat:
Sanchez napisał(a)
cytat:
Blade69 napisał(a)
cytat:
Mahazel1994 napisał(a)
A co? Snajper jest za słaby?
dajmy mu jeszcze z 500 min dmg, bo nie dają rady...
A kto jako pierwszy złapał zasięg na 3 ostatnich mobach?


... natomiast nie ma ani jednego palniaka sięgającego 316 sposta Smile


W łowieckiej, z arkanami i jednorazem, mam 290 sposta + 35 z zasięgu. Czyli teoretycznie 325. Do tego 5 hitów po 200 (88%kryta).


ulalalalalala potep z 1k zycia, 1k dmg na runde, to sie nazywa prawdziwy morderca kronosow!

badzmy powazni...



z tego co widzieliśmy w umagicznieniach można zdobyć dodatkowe hp, zwinność pewnie spost + obrażenia.
Potęp równie dobrze będzie mógł mieć wreszcie 3k życia (absorbcja + umagicznienie Wink ) i duży dmg.
Więc nie płacz póki wszystkich umagicznień nie odkryto...
07-10-2011 17:33
Szynejro
Lord


Data rejestracji: 26-04-2007
Postów: 304
Klan: PSD // rtsx
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III
Skąd: Łódź

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

tylko dalej nie rozumiemy dlaczego administracja udupia wszystkie tatuaże oparte na defie...

po kij w ogolę one są jak nie maja racji bytu? najlepiej w ogolę wyzerujcie wszystkim defa...
07-10-2011 17:38 Szynejro jest offline Strona domowa Szynejro Szukaj postów użytkownika: Szynejro Dodaj Szynejro do Listy kontaktów Zobacz profil MSN Szynejro
pablo0307
Lord


images/avatars/avatar-22303.gif

Data rejestracji: 08-08-2007
Postów: 272
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II; Moria III; Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Hmm a do oblegów nie przyda sie obrona ?? Tongue Nie myślcie tylko o expach ludzie Tongue

__________________

07-10-2011 17:44 pablo0307 jest offline Szukaj postów użytkownika: pablo0307 Dodaj pablo0307 do Listy kontaktów
AvarI
Viking


Data rejestracji: 13-01-2009
Postów: 651
Klan: MiS
Kraina: Moria IV
Skąd: Stalowa Wola

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
pablo0307 napisał(a)
Hmm a do oblegów nie przyda sie obrona ?? Tongue Nie myślcie tylko o expach ludzie Tongue


Wyobraź sobie, że oblegi na poziomie gdzie def już naprawdę jest pokaźny zjawisko oblegów nie występuje. Poza tym jest ignor defa etc etc wiec de facto lepiej mieć w ohoho hp i uniki niż te 400defa -.-
07-10-2011 17:48 AvarI jest offline Szukaj postów użytkownika: AvarI Dodaj AvarI do Listy kontaktów
Szynejro
Lord


Data rejestracji: 26-04-2007
Postów: 304
Klan: PSD // rtsx
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III
Skąd: Łódź

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

czyli po prostu shushi z konradem po prostu faworyzuja swoja uluona sciezke...
łapacz jednoreczna palna... i nie mozna znaleść tu innego wyjaśnienia bo widać to wyjątkowo mocno od czasu wprowadzenia majestatu... teraz jeszcze ta zabawa z defem który jest potrzebny jak widelec do grania w golfa

zgaza sie w a3 kazdy tatek dostaje troche bonusów...
ale dlaczego tamta sciezka ma same plusy, nic nie traci w a3
za to wszyscy inni maja srednio 1+ i kilka minusów... super...



a co do genialnego stwierdzenia Pana dwa posty wyżej... a co Ty ebdziesz robil na morii? wiadomo ze główną atrakcja gry są ekspedycje... a to że ktoryś z adminów sie czegoś naćpał i wpadł na najdebilniejsze możliwe rozwiązanie(ignor defa na ekspach nawet jak idą 4-5 osoby w składzie). to już tylko czekąc co niedlugo wymyslą...

kryt u rewo x3?
kryt u białych dwuręcznych x2? przecież tot akie koksy ze całe a3 jest jest ustawione przeciwko nim.



znając zycie zaraz znowu znajdzie sie jakiś inteligent mówiacy ze CR nadal jest lepszy na ekspach od rewo łapacza, mimo że admini w a3 ****** mu cały def na ekspach, zmniejszyli hp w obronie o 40%, ucieli zasieg na polowe mobów, i zwiększyli defa wysokolvlowym ekspowym przeciwnikom...


przesadzasz już, gwiazdkowanie to także używanie wulgaryzmów // Vilku

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Vilku: 07-10-2011 20:25.

07-10-2011 18:35 Szynejro jest offline Strona domowa Szynejro Szukaj postów użytkownika: Szynejro Dodaj Szynejro do Listy kontaktów Zobacz profil MSN Szynejro
xyre
Lord


images/avatars/avatar-25297.jpg

Data rejestracji: 23-07-2011
Postów: 454
Kraina: Moria III
Skąd: z nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Szynejro napisał(a)
czyli po prostu shushi z konradem po prostu faworyzuja swoja uluona sciezke...
łapacz jednoreczna palna... i nie mozna znaleść tu innego wyjaśnienia bo widać to wyjątkowo mocno od czasu wprowadzenia majestatu... teraz jeszcze ta zabawa z defem który jest potrzebny jak widelec do grania w golfa

zgaza sie w a3 kazdy tatek dostaje troche bonusów...
ale dlaczego tamta sciezka ma same plusy, nic nie traci w a3
za to wszyscy inni maja srednio 1+ i kilka minusów... super...



a co do genialnego stwierdzenia Pana dwa posty wyżej... a co Ty ebdziesz robil na morii? wiadomo ze główną atrakcja gry są ekspedycje... a to że ktoryś z adminów sie czegoś naćpał i wpadł na najdebilniejsze możliwe rozwiązanie(ignor defa na ekspach nawet jak idą 4-5 osoby w składzie). to już tylko czekąc co niedlugo wymyslą...

kryt u rewo x3?
kryt u białych dwuręcznych x2? przecież tot akie koksy ze całe a3 jest jest ustawione przeciwko nim.


znając zycie zaraz znowu znajdzie sie jakiś inteligent mówiacy ze CR nadal jest lepszy na ekspach od rewo łapacza, mimo że admini w a3 rozjeba*** mu cały def na ekspach, zmniejszyli hp w obronie o 40%, ucieli zasieg na polowe mobów, i zwiększyli defa wysokolvlowym ekspowym przeciwnikom...


Ekhem, nie chcę nic sugerować, ale Ciebie chyba boli to, że biała nie będzie już królowała wszędzie... Ogólnie palna ma nieco pod górkę, palna 1h zadaje mniejsze dmg na ekspach niż crki, palna 2h ma problemy w pvp, za to CR daje rade i na pvp i na ekspach, więc balans jest potrzebny. I jakoś nie widzę, by admini faworyzowali łapaczy, w końcu dodali limit majestatu w ataku, poprostu wzięli się za palniaków, którzy są dobrzy tylko na początku gry i potem ewentualnie snajperzy sobie radzą. Co do defa, fakt, moim zdaniem pomysł nietrafiony, bo to likwiduje tankerów, no ale adminom się nie pyskuje bo i tak ciężko ich przekonać (oberwę za to? Tongue )
07-10-2011 18:45 xyre jest offline Szukaj postów użytkownika: xyre Dodaj xyre do Listy kontaktów
Szynejro
Lord


Data rejestracji: 26-04-2007
Postów: 304
Klan: PSD // rtsx
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III
Skąd: Łódź

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

co innego robić rebalans a co innego w najgłupszy z możliwych sposobów rozwalać WSZYSTKIE tatuaże oparte na defie, po za tym... palna "jednroeczna" nigdy nie miała pod górkę... zgadza sie w a2 na ekspach crki zadawały więcej dmg, ale jeżeli twierdzisz ze w a3 nadal tak jest to chyba musisz przestudiować poprzednie tematy w których były zamieszczane linki z ekspSmile
a co do limitu majestatu... kazdy wie ze jest zrobiony na "odwal sie" bo nadal na becie widać "naście" majestatu w atakach i to na pełnym dmg(ktory teraz rewo ma większy od cr'a)
07-10-2011 18:50 Szynejro jest offline Strona domowa Szynejro Szukaj postów użytkownika: Szynejro Dodaj Szynejro do Listy kontaktów Zobacz profil MSN Szynejro
AvarI
Viking


Data rejestracji: 13-01-2009
Postów: 651
Klan: MiS
Kraina: Moria IV
Skąd: Stalowa Wola

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

No gdzie ty tu widzisz balans. ZROZUM, że cr, łs, wd były tatkami opartymi na defie. No i wyobraź sobie sytuacje, że cr/łs/wd mający 300 defa traci 40% na expie. Czyli ma 180defa. No to kurcze, tyle defa to cr ma na 65lv.
Więc robienie tatka przy cr wyżej jak 3/3/3 jest bezsensem. A to dlaczego? Ano, bo jest duzo mniejsza możliwość z manipulacją eq. Więc wole nie mieć tych 5/10%hp i pełną gamę itemów spełniających tatuaż 3lv. O ile przed tym 'rebalansem' dot mobów bardzo poważnie rozmyślałem nad tatuażem 4lv tak teraz zastanawiam się czy w ogole jest sens robić tego cr. O wiele lepiej będzię sie spisywać berek, bo def nie będzie odgrywać najmniejszej roli w expedycjach (przypomne że to główna sila napędowa bo wiele os. ma problem to dostrzec.)

Poza tym fajny ten patch dot zmiany siły mobów, sfinks robic dmg większy od bazyliszka -.-
07-10-2011 18:59 AvarI jest offline Szukaj postów użytkownika: AvarI Dodaj AvarI do Listy kontaktów
xyre
Lord


images/avatars/avatar-25297.jpg

Data rejestracji: 23-07-2011
Postów: 454
Kraina: Moria III
Skąd: z nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Szynejro napisał(a)
co innego robić rebalans a co innego w najgłupszy z możliwych sposobów rozwalać WSZYSTKIE tatuaże oparte na defie, po za tym... palna "jednroeczna" nigdy nie miała pod górkę... zgadza sie w a2 na ekspach crki zadawały więcej dmg, ale jeżeli twierdzisz ze w a3 nadal tak jest to chyba musisz przestudiować poprzednie tematy w których były zamieszczane linki z ekspSmile
a co do limitu majestatu... kazdy wie ze jest zrobiony na "odwal sie" bo nadal na becie widać "naście" majestatu w atakach i to na pełnym dmg(ktory teraz rewo ma większy od cr'a)


Być może właśnie o te "więcej dmg" białej w a2 wywrócili cały świat do góry nogami, ale ja jako rewo też ubolewam, że skupsztano defa, jak wcześniej wspomniałem, udupia to tankerów (defowców), przez co trzeba polegać tylko na hp (a z tym, wiadomo, różnie bywa, a to mob dziabnie kryta albo coś w ten kształt, dużo hp się nie zda na dużo, def może uratować skórę).
07-10-2011 19:00 xyre jest offline Szukaj postów użytkownika: xyre Dodaj xyre do Listy kontaktów
Strony (14): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Akt 3 - raport sytuacyjny cz 2.

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH