Akt 3 - raport sytuacyjny cz 2. |
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Akt 3 - raport sytuacyjny cz 2. |
|
Info for non-polish speaking players: we're sorry, but on beta server will be used Polish language only. Even though You can take part in beta tests.
Drodzy Gracze,
Zgodnie z zapowiedzią przedstawiamy wam Raport Sytuacyjny część 2 na temat aktu 3.
Część z Was ma okazję uczestniczyć w Becie zapowiedzianej w poprzednim raporcie. Pozostali bacznie śledzą pojawiające się tematy i informacje z bety. Dlatego też postanowiłem się podzielić kolejną garścią przemyśleń.
UWAGA: przed dalszym czytaniem warto zapoznać się z poprzednim raportem:Akt 3 - raport sytuacyjny w tym raporcie NIE BĘDZIE informacji nt rzeczy, które były uznane za zakończone w raporcie poprzednim.
Gdzie jesteśmy, co już jest gotowe:
Serwer Beta:
BK:
SWR
- Interfejs SWR oraz KW,
- Zakodowanie: komunikatów, raportów, ikon itp. do SWR i KW,
- Zakodowanie specjalnych ataków dla potworów z KW,
- Zakodowanie lokacji, starć itp. z KW,
- Zakodowanie działania umagicznień.
Czego brakuje i co pojawi się w nadchodzących kilku dniach:
KW oraz Balans KW NECRO2:
Już jutro powinno zostać wgrane KW Necro2. Będziemy uważnie przyglądać się jak radzą sobie gracze Necro2 z nowymi przeciwnikami i dostosowywać je do ich możliwości.
Planowany termin wprowadzenia: Piątek 7 października.
Czas trwania: 1-2 tyg.
Otwarty Serwer Beta-Moria:
Jak tylko okaże się, że nie ma kolejnych błędów związanych z umagicznieniami, na każdym serwerze typu Moria CODZIENNIE losowanych będzie po 50 osób, które uzyskają dostęp do serwera beta.
Losowanie odbędzie się z puli osób, które zgłosiły się do Bety. Dla tych, którzy nie zdążyli się zgłosić w poprzednim terminie, zostanie otwarty formularz zgłoszeniowy, także potencjalnie każda osoba spełniająca wymagania będzie miała szanse wziąć udział w Becie.
Forum poświęcone Becie-Moria zostanie otwarte dla wszystkich zarejestrowanych na forum.
Planowany termin wprowadzenia: Poniedziałek 10 października.
UWAGA: Serwer testowy Beta - Moria osiągnął maksimum swojej wydajności. W związku z powyższym na chwilę obecną zamknięte zostaje dodatkowe dolosowywanie graczy.
Umagicznienia NECRO2:
Tak jak to miało miejsce w przypadku Morii zakończenie testowania KW będzie równoznaczne z rozpoczęciem testowania siły i losowości umagicznień.
Planowany termin wprowadzenia: ok. Piątku 14 października.
Otwarty Serwer Beta Necro2:
Jak tylko okaże się, że nie ma kolejnych błędów związanych z umagicznieniami, na każdym serwerze typu Necro2 CODZIENNIE losowanych będzie po 50 osób, które uzyskają dostęp do serwera beta.
Losowanie odbędzie się z puli osób, które zgłosiły się do Bety. Dla tych, którzy nie zdążyli się zgłosić w poprzednim terminie, zostanie otwarty formularz zgłoszeniowy, także potencjalnie każda osoba spełniająca wymagania będzie miała szanse wziąć udział w Becie.
Forum poświęcone Becie-Necro2 zostanie otwarte dla wszystkich zarejestrowanych na forum.
Planowany termin wprowadzenia: Poniedziałek 17 października.
UWAGA: W związku z dalszym brakiem balansu KW i EXP termin przesunięty na: 24 października lub później jeżeli dalej będą problemy!
BK:
Ładny Interfejs BK - obecny interfejs jest skończony w wersji roboczej.
Planowany termin wprowadzenia: W wolnej chwili
.
Oczywiście w becie pojawiło się wiele więcej rzeczy, które można by wypisywać na liście "gotowych rzeczy" ale ten temat nie jest po ty by się przechwalać tylko by dać Wam informację nt tego dokąd zmierzamy.
Kilka słów o otwartych serwerach beta. Mają one 2 cele:
- dać szansę większej grupie graczy zapoznania się z betą,
- pozwolić przetestować mechanikę TAKTYK oraz OBLĘŻEŃ na dużej grupie graczy.
Zachęcam wszystkich do robienia jak największej liczby oblężeń i pisania swoich przemyśleń na ich temat.
Jak widzicie w Październiku powinniśmy zakończyć prace nad podstawowym A3+SWR+KW
I zapodać go na serwery
Czy można spodziewać się, że dodane zostanie jeszcze coś do A3 przed wydaniem:
- Nie. Jest to zamknięta lista i poza mniejszymi lub większymi upiększaczami lub regulacjami balansu nic nie zostanie dodane.
Co NIE zostanie wydane w podstawowym A3:
- Kuźnia (a w związku z tym także system run) zostanie wydana jako oddzielny dodatek dla postaci w A3.
Planowany termin wprowadzenia: Daleka przyszłość.
- Zadania - związane z A3 pojawią się dopiero jako oddzielny dodatek.
Planowany termin wprowadzenia: Jeszcze dalsza przyszłość.
Co dalej:
[*]Płonące Wrota Piekła - rozszerzenie ekspedycji. Nowa mapa pełna piekielnych sługusów.
Mamy też kilka pomysłów na dodanie ciekawych opcji, głównie ułatwiających i umilających granie natomiast z oczywistych powodów koncentrujemy się na tu i teraz czyli A3 wszystko inne musi zaczekać.
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
06-10-2011 17:36 |
|
|
mlesniak
Viking
Data rejestracji: 08-12-2007
Postów: 673
Klan: Bractwo Nocnych Kruków, Night Mare Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia II
|
|
o super
mam pytanie dolosowania. na obu serwerach czy wraz z dolosowaniem gracze beda mili jakies dodatkowe pkt ewo czy sami mamy zdobywac?
__________________ Mlesniak i wszystko jasne
|
|
06-10-2011 17:47 |
|
|
Huron
Lord
Data rejestracji: 23-04-2010
Postów: 257
Kraina: Necropolia X Skąd: Myszków
|
|
Czy przed pojawieniem się aktu III na serverach pojawi się konkurs ? (3 strona)
__________________
|
|
06-10-2011 18:58 |
|
|
_Szybki
Viking
Data rejestracji: 29-11-2008
Postów: 557
Klan: DATE Kraina: Necropolia Skąd: a skąd byś chciała?
|
|
SushiMaker , pytanie co z R1? czy zamierzacie zrobić testy sprawdzające balans zmian mechaniki gry jaki będzie na r1? Czy r1 może na razie zapomnieć o jakichkolwiek zmianach czy nawet akcie 3?
__________________
!!Sprzedam itemy z opisu!! info na PW w grze.
SzybkaRaczka - r1
|
|
06-10-2011 19:01 |
|
|
Szynejro
Lord
Data rejestracji: 26-04-2007
Postów: 304
Klan: PSD // rtsx Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III Skąd: Łódź
|
|
zostanie jeszcze wprowadzony jakiś balans na ekspedycjach? bo po nowych patach faworyzowana jest broń palna jednoręczna na łapaczach(duże hp)
i we wszystkich linkach w poprzednich tematach widać ta przepaść
rewo/gangster--trochę niżej-->shurik--długo nic-->cr/berek--trochę niżej-->zabójca--dużo niżej-->snajper
nie chodzi tu tylko o dmg ale tez o przeżywalność która została ukrócona WD i CRom
|
|
06-10-2011 19:13 |
|
|
Eragon12
Forum Ace
Data rejestracji: 06-05-2010
Postów: 92
Kraina: Moria II
|
|
Ma być jakiś patch poprawiający snajpera na oblu....
Ps. Tak długo różne inne profesje były lepsze... że może teraz przypakujemy snajperowi??
__________________
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
A tak przy okazji, ilu znasz WZ walących w palną? To już prędzej wyobrażam sobie eunucha kupującego gumową lalę. |
R5 to najlepszy serwer na świecie
|
|
06-10-2011 19:31 |
|
|
JMPK Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Eragon12 napisał
Ma być jakiś patch poprawiający snajpera na oblu....
Ps. Tak długo różne inne profesje były lepsze... że może teraz przypakujemy snajperowi?? |
toć jest. suma u palnych zwiększna o półowę wiedzy
|
|
06-10-2011 19:41 |
|
|
Mahazel1994
Emperor
Data rejestracji: 25-03-2010
Postów: 1.100
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III Skąd: Z Gwardii Samaela
|
|
A co? Snajper jest za słaby?
dajmy mu jeszcze z 500 min dmg, bo nie dają rady...
A kto jako pierwszy złapał zasięg na 3 ostatnich mobach?
__________________
|
|
06-10-2011 20:16 |
|
|
JMPK Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Mahazel1994 napisał
A co? Snajper jest za słaby? |
no tak:
cytat: |
Szynejro napisał
rewo/gangster--trochę niżej-->shurik--długo nic-->cr/berek--trochę niżej-->zabójca--dużo niżej-->snajper |
Choć wg mnie berek w a3 lepszy niż cr
Pzez to a3 wracam do gry
|
|
06-10-2011 20:20 |
|
|
Newer
Forum Ace
Data rejestracji: 06-09-2007
Postów: 92
Klan: BK i jej rodzina Kraina: Necropolia Skąd: Kielce
|
|
cytat: |
_Szybki napisał(a)
SushiMaker , pytanie co z R1? czy zamierzacie zrobić testy sprawdzające balans zmian mechaniki gry jaki będzie na r1? Czy r1 może na razie zapomnieć o jakichkolwiek zmianach czy nawet akcie 3? |
Ja również dołączam się do pytania Szybkiego. Na r1 może nie mamy jakiś wykoksanych gratów, ale moglibyśmy również pomoc w testowaniu tego co ma wejść w A3 np tworząc własny klan co umożliwiło by Wam przyjrzenie się jak aktualny balas wpłynie na r1
__________________ Nick w grze:
-R1 DoomThrower.
W wolnych chwilach zajmuje się własną stroną oceniającą gry. Zapraszam do ocen
|
|
06-10-2011 20:49 |
|
|
Dydu
Lord
Data rejestracji: 13-04-2008
Postów: 437
Klan: A-OBS Kraina: Moria
|
|
Czy zgodnie z zapowiedziami, przewidujecie dodanie pocji, dwukrotnego dolaczania do expedycji kazdego dnia?
|
|
07-10-2011 08:16 |
|
|
Bóg
Newbie
Data rejestracji: 07-10-2011
Postów: 1
Rasa w grze: Kultysta Skąd: Źródło Kreacji
|
|
Po wszystkich testach planujecie startowac nowy serwer ? Jesli tak to moria czy necro ? Pytam ze wzgledu na tak duze zmiany jakie zaszly i ze wzgledu na kibicow morii i kibicow necro.
|
|
07-10-2011 11:38 |
|
|
AvarI
Viking
Data rejestracji: 13-01-2009
Postów: 651
Klan: MiS Kraina: Moria IV Skąd: Stalowa Wola
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
(...)
cytat: |
Szynejro napisał(a)
mufir ale pominąłeś moje główne pytania...
dlaczego nagle został wprowadzony na ekspedycjach ingor defa mimo, że idzie kilka osób w składzie... są tym udupiani nie tylko cr'y o których wspomniałeś... ale również inne tatki oparte na defie.
co innego zwiększyć dmg przeciwnikom a co innego gdy ignoruja naszą obrone |
Pewnie dlatego, że gracze mieli na sobie tyle Obrony, że byli zabierani jako "kanistry" na niektóre moby. |
1) Tak, ale to jest popadanie z jednej skrajnosci w drugą. Def dawał możliwośc solowania mobów a teraz jest tak naprawdę guzik warty, bo liczą się czyste hp i dmg, bo co to za różnica czy mob walnie za 400 czy 600hp, po prostu w licznych składach nie będzie to aż tak bardzo odczuwalne, czyli iście w defa traci najmniejszy sens w MOJEJ OPINI (i z tego co widzę to nie tylko w mojej)
2) Jest pewien dysbalans z mobami, a dokładniej między sfinksem a bazyliszkiem, mianowicie: sfinks był mobem wieloatakowym z średnim ciosem, za to bazyliszek duże pierdzielnięcie, mała liczba ciosów. Standardowo 7 ciosów sfinksa i 4 bazyliszka. Teraz przedstawia się to tak:
SFINKS
http://beta.bloodwars.net/showmsg.php?mi...&key=fb19b4c97a
Sfinks atakuje łapą, PeTrUsEk (*) zostaje zraniony za 470 PKT ŻYCIA.
Przy 7 atakach po 450 -> 3150dmg/runda!
Przy odpaleniu specjala(Sfinks używa mocy Skrzydła Wiatru. Jego ataki stają się dwukrotnie szybsze.) jest to ataków 14 czyli -> 6300 dmg/runda
BAZYLISZEK
http://beta.bloodwars.net/showmsg.php?mi...&key=d2f6c36611
Bazyliszek atakuje łapą, PeTrUsEk zostaje zraniony za 768 PKT ŻYCIA.
Przy 4 atakach po 750 -> 3000dmg/runda
Nie wiem jak tutaj jest ze specjalami, ale:
Bazyliszek wykonuje atak specjalny Szarża, Dark Messiah zostaje zraniony za 734 PKT ŻYCIA.
Bazyliszek wykonuje atak specjalny Szarża, PeTrUsEk zostaje zraniony za 760 PKT ŻYCIA.
Wiec to jest tylko dwa dodatkowe ciosy więc 4500dmg/runda wychodzi -.-
Jak na moje oko to różnica jest spora, choc mogłem coś przeoczyc
Odnawiam posta -.-
|
|
07-10-2011 14:26 |
|
|
unki
Double Ace
Data rejestracji: 09-11-2006
Postów: 108
Kraina: Moria; Moria II Skąd: Okolice Lublina
|
|
Wiem, że to troszkę nie na temat ale nie mam dostępu do forum bety więc zapytam tak czy inaczej. Widziałem w umagicznieniach opcję Obrona postaci -xx, pytanie moje to czy jest tam opcja Obrona przedmiotu -xx? Pytam bo taka opcja przy niektórych tatuażach zwiększyła by pole do popisu, w tej chwili na przykład Rewolwerowiec jest zmuszony do używania Słonecznego setu jeżeli chce maksować zbroje, spodnie, hełmy. Szczególnie spodnie są tu problemem, każdy ich typ ma po prostu za dużo defa, a jedyna kombinacja uwalniająca na dobre od Słonek to chyba aksamitny pasterz aczkolwiek nie wiem czy w przypadku Kiltu i to nie będzie za mało.
__________________ Moria ID: 4126
|
|
07-10-2011 15:28 |
|
|
Sanchez
Lord
Data rejestracji: 19-02-2008
Postów: 439
Klan: Horda Kraina: Moria II
|
|
cytat: |
Blade69 napisał(a)
cytat: |
Mahazel1994 napisał(a)
A co? Snajper jest za słaby?
dajmy mu jeszcze z 500 min dmg, bo nie dają rady...
A kto jako pierwszy złapał zasięg na 3 ostatnich mobach? |
... natomiast nie ma ani jednego palniaka sięgającego 316 sposta
|
W łowieckiej, z arkanami i jednorazem, mam 290 sposta + 35 z zasięgu. Czyli teoretycznie 325. Do tego 5 hitów po 200 (88%kryta).
|
|
07-10-2011 16:09 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Sanchez napisał(a)
cytat: |
Blade69 napisał(a)
cytat: |
Mahazel1994 napisał(a)
A co? Snajper jest za słaby?
dajmy mu jeszcze z 500 min dmg, bo nie dają rady...
A kto jako pierwszy złapał zasięg na 3 ostatnich mobach? |
... natomiast nie ma ani jednego palniaka sięgającego 316 sposta
|
W łowieckiej, z arkanami i jednorazem, mam 290 sposta + 35 z zasięgu. Czyli teoretycznie 325. Do tego 5 hitów po 200 (88%kryta). |
ulalalalalala potep z 1k zycia, 1k dmg na runde, to sie nazywa prawdziwy morderca kronosow!
badzmy powazni...
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
07-10-2011 17:19 |
|
|
janeo Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
twardy napisał(a)
cytat: |
Sanchez napisał(a)
cytat: |
Blade69 napisał(a)
cytat: |
Mahazel1994 napisał(a)
A co? Snajper jest za słaby?
dajmy mu jeszcze z 500 min dmg, bo nie dają rady...
A kto jako pierwszy złapał zasięg na 3 ostatnich mobach? |
... natomiast nie ma ani jednego palniaka sięgającego 316 sposta
|
W łowieckiej, z arkanami i jednorazem, mam 290 sposta + 35 z zasięgu. Czyli teoretycznie 325. Do tego 5 hitów po 200 (88%kryta). |
ulalalalalala potep z 1k zycia, 1k dmg na runde, to sie nazywa prawdziwy morderca kronosow!
badzmy powazni... |
z tego co widzieliśmy w umagicznieniach można zdobyć dodatkowe hp, zwinność pewnie spost + obrażenia.
Potęp równie dobrze będzie mógł mieć wreszcie 3k życia (absorbcja + umagicznienie
) i duży dmg.
Więc nie płacz póki wszystkich umagicznień nie odkryto...
|
|
07-10-2011 17:33 |
|
|
Szynejro
Lord
Data rejestracji: 26-04-2007
Postów: 304
Klan: PSD // rtsx Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III Skąd: Łódź
|
|
tylko dalej nie rozumiemy dlaczego administracja udupia wszystkie tatuaże oparte na defie...
po kij w ogolę one są jak nie maja racji bytu? najlepiej w ogolę wyzerujcie wszystkim defa...
|
|
07-10-2011 17:38 |
|
|
pablo0307
Lord
Data rejestracji: 08-08-2007
Postów: 272
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Moria III; Moria IV
|
|
Hmm a do oblegów nie przyda sie obrona ??
Nie myślcie tylko o expach ludzie
__________________
|
|
07-10-2011 17:44 |
|
|
AvarI
Viking
Data rejestracji: 13-01-2009
Postów: 651
Klan: MiS Kraina: Moria IV Skąd: Stalowa Wola
|
|
cytat: |
pablo0307 napisał(a)
Hmm a do oblegów nie przyda sie obrona ??
Nie myślcie tylko o expach ludzie
|
Wyobraź sobie, że oblegi na poziomie gdzie def już naprawdę jest pokaźny zjawisko oblegów nie występuje. Poza tym jest ignor defa etc etc wiec de facto lepiej mieć w ohoho hp i uniki niż te 400defa -.-
|
|
07-10-2011 17:48 |
|
|
xyre
Lord
Data rejestracji: 23-07-2011
Postów: 454
Kraina: Moria III Skąd: z nienacka
|
|
cytat: |
Szynejro napisał(a)
czyli po prostu shushi z konradem po prostu faworyzuja swoja uluona sciezke...
łapacz jednoreczna palna... i nie mozna znaleść tu innego wyjaśnienia bo widać to wyjątkowo mocno od czasu wprowadzenia majestatu... teraz jeszcze ta zabawa z defem który jest potrzebny jak widelec do grania w golfa
zgaza sie w a3 kazdy tatek dostaje troche bonusów...
ale dlaczego tamta sciezka ma same plusy, nic nie traci w a3
za to wszyscy inni maja srednio 1+ i kilka minusów... super...
a co do genialnego stwierdzenia Pana dwa posty wyżej... a co Ty ebdziesz robil na morii? wiadomo ze główną atrakcja gry są ekspedycje... a to że ktoryś z adminów sie czegoś naćpał i wpadł na najdebilniejsze możliwe rozwiązanie(ignor defa na ekspach nawet jak idą 4-5 osoby w składzie). to już tylko czekąc co niedlugo wymyslą...
kryt u rewo x3?
kryt u białych dwuręcznych x2? przecież tot akie koksy ze całe a3 jest jest ustawione przeciwko nim.
znając zycie zaraz znowu znajdzie sie jakiś inteligent mówiacy ze CR nadal jest lepszy na ekspach od rewo łapacza, mimo że admini w a3 rozjeba*** mu cały def na ekspach, zmniejszyli hp w obronie o 40%, ucieli zasieg na polowe mobów, i zwiększyli defa wysokolvlowym ekspowym przeciwnikom... |
Ekhem, nie chcę nic sugerować, ale Ciebie chyba boli to, że biała nie będzie już królowała wszędzie... Ogólnie palna ma nieco pod górkę, palna 1h zadaje mniejsze dmg na ekspach niż crki, palna 2h ma problemy w pvp, za to CR daje rade i na pvp i na ekspach, więc balans jest potrzebny. I jakoś nie widzę, by admini faworyzowali łapaczy, w końcu dodali limit majestatu w ataku, poprostu wzięli się za palniaków, którzy są dobrzy tylko na początku gry i potem ewentualnie snajperzy sobie radzą. Co do defa, fakt, moim zdaniem pomysł nietrafiony, bo to likwiduje tankerów, no ale adminom się nie pyskuje bo i tak ciężko ich przekonać (oberwę za to?
)
|
|
07-10-2011 18:45 |
|
|
Szynejro
Lord
Data rejestracji: 26-04-2007
Postów: 304
Klan: PSD // rtsx Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III Skąd: Łódź
|
|
co innego robić rebalans a co innego w najgłupszy z możliwych sposobów rozwalać WSZYSTKIE tatuaże oparte na defie, po za tym... palna "jednroeczna" nigdy nie miała pod górkę... zgadza sie w a2 na ekspach crki zadawały więcej dmg, ale jeżeli twierdzisz ze w a3 nadal tak jest to chyba musisz przestudiować poprzednie tematy w których były zamieszczane linki z eksp
a co do limitu majestatu... kazdy wie ze jest zrobiony na "odwal sie" bo nadal na becie widać "naście" majestatu w atakach i to na pełnym dmg(ktory teraz rewo ma większy od cr'a)
|
|
07-10-2011 18:50 |
|
|
AvarI
Viking
Data rejestracji: 13-01-2009
Postów: 651
Klan: MiS Kraina: Moria IV Skąd: Stalowa Wola
|
|
No gdzie ty tu widzisz balans. ZROZUM, że cr, łs, wd były tatkami opartymi na defie. No i wyobraź sobie sytuacje, że cr/łs/wd mający 300 defa traci 40% na expie. Czyli ma 180defa. No to kurcze, tyle defa to cr ma na 65lv.
Więc robienie tatka przy cr wyżej jak 3/3/3 jest bezsensem. A to dlaczego? Ano, bo jest duzo mniejsza możliwość z manipulacją eq. Więc wole nie mieć tych 5/10%hp i pełną gamę itemów spełniających tatuaż 3lv. O ile przed tym 'rebalansem' dot mobów bardzo poważnie rozmyślałem nad tatuażem 4lv tak teraz zastanawiam się czy w ogole jest sens robić tego cr. O wiele lepiej będzię sie spisywać berek, bo def nie będzie odgrywać najmniejszej roli w expedycjach (przypomne że to główna sila napędowa bo wiele os. ma problem to dostrzec.)
Poza tym fajny ten patch dot zmiany siły mobów, sfinks robic dmg większy od bazyliszka -.-
|
|
07-10-2011 18:59 |
|
|
xyre
Lord
Data rejestracji: 23-07-2011
Postów: 454
Kraina: Moria III Skąd: z nienacka
|
|
cytat: |
Szynejro napisał(a)
co innego robić rebalans a co innego w najgłupszy z możliwych sposobów rozwalać WSZYSTKIE tatuaże oparte na defie, po za tym... palna "jednroeczna" nigdy nie miała pod górkę... zgadza sie w a2 na ekspach crki zadawały więcej dmg, ale jeżeli twierdzisz ze w a3 nadal tak jest to chyba musisz przestudiować poprzednie tematy w których były zamieszczane linki z eksp
a co do limitu majestatu... kazdy wie ze jest zrobiony na "odwal sie" bo nadal na becie widać "naście" majestatu w atakach i to na pełnym dmg(ktory teraz rewo ma większy od cr'a) |
Być może właśnie o te "więcej dmg" białej w a2 wywrócili cały świat do góry nogami, ale ja jako rewo też ubolewam, że skupsztano defa, jak wcześniej wspomniałem, udupia to tankerów (defowców), przez co trzeba polegać tylko na hp (a z tym, wiadomo, różnie bywa, a to mob dziabnie kryta albo coś w ten kształt, dużo hp się nie zda na dużo, def może uratować skórę).
|
|
07-10-2011 19:00 |
|
|
|