Po 1 nowej ścieżce dla każdego tatka w 3a |
Flacha
Lord
Data rejestracji: 26-01-2008
Postów: 472
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV; Moria V
|
|
Po 1 nowej ścieżce dla każdego tatka w 3a |
|
Wiele jest płaczu o "zepsucie" tatków w 3a, o ich nierówność -CR nie może kombinować z itemkami pod zasięg bo go def ogranicza, rewo ma za dużo ataków i dostał największy bost do dmg z evo, snajper nie miał i nie ma dmg. A może by wprowadzić po jednej ścieżce która by przywracała pierwotne znaczenie klas (snajper by miał większy zasięg, CR obronę, etc.). Mniej więcej wyglądało by to w ten sposób:
Wymagania:
- postać w 3 akcie
- wymóg poziomu postaci dla każdego z poziomów tatuażu (wiem, masło maślane)
- poziom 5 ścieżki nie może być wyższy niż poziom najniższej z pozostałych
- koszt do ustalenia,na upartego można jeszcze tu dorzucić PE do wydawania
czyli np.
poziom 1:
wymagany - 65 poziom postaci, wszystkie pozostałe tatuaże na poziomie 1, postać w 3a
koszt: 5000 pkt rozwoju, 1/1/1/1/1 kamieni, 50 PE
poziom 2:
wymagany - 68 poziom postaci, wszystkie pozostałe tatuaże na poziomie 2, postać w 3a
koszt: 10000 pkt rozwoju, 2/2/2/2/2 kamieni, 100 PE
poziom 3:
wymagany - 71 poziom postaci, wszystkie pozostałe tatuaże na poziomie 3, postać w 3a
koszt: 15000 pkt rozwoju, 3/3/3/3/3 kamieni, 150 PE
poziom 4:
wymagany - 75 poziom postaci, wszystkie pozostałe tatuaże na poziomie 4, postać w 3a
koszt: 20000 pkt rozwoju, 4/4/4/4/4 kamieni, 200 PE
poziom 5:
wymagany - 80 poziom postaci, wszystkie pozostałe tatuaże na poziomie 5, postać w 3a
koszt: 25000 pkt rozwoju, 5/5/5/5/5 kamieni, 250 PE
No i same propozycje tatuaży:
Rewolwerowiec (przebijający strzał):
1: ignoruje 3% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +4
2: ignoruje 6% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +8
3: ignoruje 10% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +12
4: ignoruje 14% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +17
5: ignoruje 18% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +22, trafienie krytyczne +5%
podsumowanie: można by bło dać więcej dmg ale zaraz by był krzyk że ma najwięcej ataków to mu dmg jeszcze dodać. Niby ignor defa ma podobny skutek ale nie wiedziałem żeby nie było płaczu - czy unik, czy dodatkowe ataki, czy hp (zaraz by było że LM jeszcze hp mu dodać) - wg. niektórych każde wzmocnienie rewo to przepakowanie. Bonus 5% do krytyka na ost. poziomie minimalny, nawet największy zwolennicy przycięcia rewo to stwierdzi. Ps. Tak, gram rewo.
Snajper (precyzja):
1: ignoruje 2% obrony przeciwnika, trafienie bronią zwiększone o 3%
2: ignoruje 5% obrony przeciwnika, trafienie bronią zwiększone o 7%
3: ignoruje 10% obrony przeciwnika, trafienie bronią zwiększone o 12%
4: ignoruje 10% obrony przeciwnika, trafienie bronią zwiększone o 16%, obrażenia wszystkich broni +20
5: ignoruje 10% obrony przeciwnika, trafienie bronią zwiększone o 20%, obrażenia wszystkich broni +25, dodatkowy atak każdą bronią
podsumowanie: Kiedyś domeną snajperów był ich zasięg, po wprowadzeniu legend miały go również profesje walczące białą 2h, palną 1h i dystansem (biała 1h też miała chyba raczej duże zwinki więc i w 1a lapała zasięg). Aby przywrócić atut snajpera można by dorzucić mu % do trafienia jak dostał rewo/gangster/cr/serek w 2a. Dodatkowy atak i 25 dmg(60 dmg na krytyku z legendy) lekko poprawia jego opłakany dmg a dalszy ignor defa (2 tatek i opaska) pozwolą na dalsze kombinowanie z ak czy strzelbą.
Mnich (odporność na ból):
1: obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, odporność +8
2: obrona postaci zwiększona o 2 na każde 4 poziomy postaci, odporność +16
3: obrona postaci zwiększona o 3 na każde 4 poziomy postaci, odporność +25, pkt. życia +5%
4: obrona postaci zwiększona o 4 na każde 4 poziomy postaci, odporność +36, pkt. życia +12%
4: obrona postaci zwiększona o 5 na każde 4 poziomy postaci, odporność +50, pkt. życia +20%, unik +5%
podsumowanie:Kiedyś gdzieś (nie pamiętam w którym wątku) napisano że mnich jest defensywną wersją zabójcy - ma mieć bonusy obronne a nie krytyka czy ignor defa. Bonusy są przegięte i to mocno, ale nikt nie powie mi chyba nagle że przez nie mnich będzie przegięty. Na 100 poziomie to będzie jakieś 175 obrony przed białą/dystansem i 50 odp przed palną. Do tego dojdzie odporność z itemów i treningu, obrona z przedmiotów max=0. Może to skłoni postacie wysoko poziomowe do tego tatuażu. Oczywiście zawsze można to przyciąć.
Zabójca (biegłość w zabijaniu):
1: ignoruje 2% obrony przeciwnika, trafienie wszystkich broni zwiększone o 3%, obrażenia wszystkich broni zwiększone o 2%
2: ignoruje 4% obrony przeciwnika, trafienie wszystkich broni zwiększone o 6%, obrażenia wszystkich broni zwiększone o 4%
3: ignoruje 6% obrony przeciwnika, trafienie wszystkich broni zwiększone o 9%, obrażenia wszystkich broni zwiększone o 6%
4: ignoruje 8% obrony przeciwnika, trafienie wszystkich broni zwiększone o 12%, obrażenia wszystkich broni zwiększone o 8%, wymagania atrybutów postaci obniżone o 5% (łatwość = aura)
5: ignoruje 10% obrony przeciwnika, trafienie wszystkich broni zwiększone o 15%, obrażenia wszystkich broni zwiększone o 10%, unik +5%, wymagania atrybutów postaci obniżone o 5%
podsumowanie:Czym jest 5% łatwości dla zabójcy chyba wszyscy wiedzą, z jakichś powodów ten ssak jest najlepszą rasą dla zabójcy. Bost do trafienia, dmg czy ignoru też się im przyda - chociaż nie płaczą o brak zasięgu w 3a to mają więcej do nadrobienia niż CRzy z racji tego że nie mają +25% zasięgu w leg. broni.
Czarny rycerz (zbroja mroku):
1: Obrona przedmiotów zwiększona o 4%
2: Obrona przedmiotów zwiększona o 8%
3: Obrona przedmiotów zwiększona o 12%, pkt. życia +5%
4: Obrona przedmiotów zwiększona o 18%, pkt. życia +10%
5: Obrona przedmiotów zwiększona o 25%, pkt. życia +15%, odporność +10
podsumowanie:Bonus do obrony będzie zwiększał nie obronę postaci (jak np. umagicznienie) a obronę przedmiotu. Po pierwsze nie będzie to zwiększało obrony z odporności. Po drugie łatwiej będzie spełnić wymogi 4 i 5 poziomu tatka dzięki czemu będą mogli bardziej kombinować z zasięgiem. Tatek ten dalej będzie typowo defensywny.
Gangster (zaciekły bandyta):
1: Obrona postaci + 15, pkt. życia +3%
2: Obrona postaci + 30, pkt. życia +6%
3: Obrona postaci + 50, pkt. życia +10%
4: Obrona postaci + 70, pkt. życia +10%, odporność zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci
4: Obrona postaci + 100, pkt. życia +10%, odporność zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci, obrażenia wszystkich broni +30
podsumowanie:Defensywna wersja rewo, ma 6/8 ataków mniej (nie używa słonek i do tego tatek 2 ataki) więc te 30 dmg. nie będzie dawało tyle co rewo. Czołgu z gangstera i tak nie zrobicie bo ma górny próg obrony a nie dolny jak WD czy CR, przedmiotów do hp też raczej nie używa (chyba że ktoś chce kombinować z tańczącym zamiast jastrzębiem).
Łowca (zmysł tropiciela):
1: trafienie każdą bronią +12, unik +2%
2: trafienie każdą bronią +28, unik +4%
3: trafienie każdą bronią +50, unik +7%
4: trafienie każdą bronią +75, unik +10%
5: trafienie każdą bronią +120, unik +10%, obrażenia wszystkich broni +19
podsumowanie:Na legendzie raczej nie problem o zasięg na wysokim poziomie więc bonus trafienia aż tak nie wzmocni dystansa, unik i dodatkowe dmg (szczególnie na wieloatakowym siurku) za to już są kuszące ale trzeba wbić odpowiedni poziom aby je wytrenować. Głównym atutem dystansów stawiąjącym ich ponad innymi klasami na oblegach czy KW jest ich inicjatywa, ale przecież nie da rady wrzucić kary do inicjatywy w tatek a musi się też opłacać go trenować.
Berseker (furia):
1: ignoruje 3% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +4
2: ignoruje 6% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +10
3: ignoruje 9% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +17
4: ignoruje 12% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +26
5: ignoruje 12% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +26, dodatkowy atak każdą bronią
podsumowanie:Krótko - CR dostał dfa i HP, to serek dmg w postaci ignora, ataku i dmg na pojedynczy atak. Może się to wydawać niesprawiedliwe ale w walce 1vs1 proporcje by były zachowane. CR ma 125% defa, berek ignoruje 12% - wyszło by tak jakby CR miał +10% do obrony. Ataki i dmg za HP odporność. PVP jest mało istotne?? - zobaczymy jak na KW się bedzie CR i serek sprawdzał po zwiększeniu defa.
Władca demonów (piekielna wizja):
1: unik +2%, pkt życia +3%, trafienie +7
2: unik +4%, pkt życia +6%, trafienie +16
3: unik +6%, pkt życia +10%, trafienie +26, obrona postaci +15
4: unik +10%, pkt życia +15%, trafienie +40, obrona postaci +30
5: unik +10%, pkt życia +15%, trafienie +60, obrona postaci +50
podsumowanie:Może ta rasa będzie alternatywą dla dystansu - zamiast walić wszystko w sume i dmg, pomyśleć nad aspektem defensywnym. Dodatkowy atak nie zrobi szały na shurikenie, za to kusze czy łuki/pilum już to odczują.
Łowca skarbów (w czepku urodzony):
1: pkt. życia +4%, obrażenia wszystkich broni +2
2: pkt. życia +8%, obrażenia wszystkich broni +5
3: pkt. życia +12%, obrażenia wszystkich broni +8, trafienie wszystkich broni +15
4: pkt. życia +16%, obrażenia wszystkich broni +14, trafienie wszystkich broni +30
5: pkt. życia +20%, obrażenia wszystkich broni +18, trafienie wszystkich broni +45, szczęście zwiększone 1 na każde 4 poziomy postaci (w końcu ma znajdywać skarby)
podsumowanie:TAtuaż łowcy skarbów zakłada że ma to być droper (szczęście) z lekkimi bonusami do wszystkiego po trochu (i dmg, i zasięg i hp). Chyba jest dobrze jak jest, trzeba tylko zwiększyć te bonusy które już ma.
Jest to luźna propozycja którą można modyfikować tak aby dała ten balans o który każdy tak prosi. Pisałem to w środku nocy więc mogą być lekkie niedociągnięcia. Masz zastrzeżenia?? - napisz co byś zmienił a nie że pomysł do bani bo "ten rewo na LM za mocny i kropka". Oczywiście nie mówię żeby wprowadzać to od razu, zdaję sobie sprawę że już trwają bierzące modyfikacje 3a i każdy ma i tak roboty multum. Ale może np. w dodatku z zadaniami 3a wprowadzić też 5 "balansującą tatki" ścieżkę. Nazwy jak widać dałem takie żeby tylko były ale generalnie będzie trzeba wymyślić nowe - porządne nazwy tatków. Co o tym sądzicie? Co wam się w tym podoba, co trzeba zmienić? Zapraszam do dyskusji.
|
|
15-10-2011 03:33 |
|
|
JMPK Niezarejestrowany
|
|
sama wizja mi sie podoba, dodac kolejna sciezke w tatu, tym wlasnie mozna cokolwiek balansowac, bo dodanie kazdemu graczowi po 1,5k hp to wg mnie nie jest balans
to co mi sie nie podoba, to ograniczenie poziomu wbicia do tego jak wbita jest najnizsza sciezka wg mnie nie powinno to miec miejsca, ktos moze woli wydac pr na kolejne dmg zamiast sciezki z ptk dosw., a tu niestety musi wbic i to i to, zamiast 5 na max, a 4 kiedys tam
no i nie podobaja mi sie bonusy, ktore wymysliles, jest dosc rano, wiec na ta chwile nie napisze konkretnie co na co zamienic
podsumowujac jest to swietny pomysl i w nim nalezy szukac balansu, trzeba jedynie dopracowac.
|
|
15-10-2011 06:27 |
|
|
Lord_Hellfire
Viking
Data rejestracji: 21-11-2007
Postów: 730
Kraina: Necropolia III
|
|
Dobry pomysł. Choć bym zmienił trochę niektóre punkty.
1. Rewo dostaje przy swojej dużej ilości ataków na dalszych ekspach bardzo dużą ilość obrażeń. Kromos ma ile, 200 odporności? To dodatkowe 40 obrażeń przy 20 atakach - 800 punktów obrażeń do przodu. Obniżyć na ostatnim poziomie ignor do 10% i obrażenia do 15 punktów. Będzie dobrze.
2. Snajper to nie tylko tatuaż na 80+ poziom. A do tego czasu prawie nic nie dostaje. Rozłożył bym obrażenia. Na pierwszym poziomie +5, na drugim +10, na trzecim +15. Resztę zostawić.
3. Bonus do szczęścia. Na morii ciężko 50 punktów szczęścia zebrać, (zanim ktoś mnie chwyci za słówka - wiem jest to możliwe, nawet nie-ssakiem i na tatuażu innym niż władca skarbów - chodzi o to że złożenie takiego sprzętu z dobrymi procentami to już jest niezły wyczyn) a tutaj jest dodatkowe 20 w chwili wbicia tatuażu na 5 poziom. Zmniejszyć ten bonus na stały i rozłożyć w czasie. Powiedzmy +3 szczęścia/poziom ścieżki. Maksymalnie 15 szczęścia to na morii już sporo. Można ewentualnie zwiększyć trochę bonus do hp/obrażeń.
4. Zabójcą mało kto wytrwa do 80 poziomu, bo wcześniej wymagania postaci dobijają. Rozłożyć łatwość w czasie a będzie wspaniale. Ułatwi grę zabójcą na niskich poziomach, bo i bez 3 aktu ciężko o zasięg nawet na złotko.
Poza tym pomysł mi się bardzo podoba.
__________________
cytat: |
Kirika napisał(a)
Ja nic nie forsuję, żadnego pomysłu, ja po prostu staram się Wam otworzyć oczy.
|
Ten post był edytowany 314159 raz(y), ostatnio edytowany przez Centralne Biuro Antykorupcyjne.
|
|
15-10-2011 08:40 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
|
15-10-2011 09:53 |
|
|
xyre
Lord
Data rejestracji: 23-07-2011
Postów: 454
Kraina: Moria III Skąd: z nienacka
|
|
obrażenia u rewo i gangstera ciut za duże, zamiast dmg można dać kryta, w końcu palna 1h ma najmniejszy mnożnik, snajber b. dobry pomysł, snajpa pójdzie w kąt na rzecz strzelby/miotacza/czegokolwiek innego, cała reszta dobrze, pomysł mądry, choć nie wiem jakie są szanse na zrealizowanie :/
|
|
15-10-2011 10:35 |
|
|
xyre
Lord
Data rejestracji: 23-07-2011
Postów: 454
Kraina: Moria III Skąd: z nienacka
|
|
cytat: |
BadBoy190 napisał(a)
5: ignoruje 10% obrony przeciwnika, trafienie bronią zwiększone o 20%, obrażenia wszystkich broni +25, dodatkowy atak każdą bronią
najbardziej smieszy mnie ten ignor i trafienie
snajperzy maja ignor defa 100% i trafiaja we wszystko
z tym dmg i atakiem to fajny pomysl
rewo bym nic nie dawal z dmg
na becie moje 1 strzal bez kryta to krytyk rewo |
Ekhem, nie tylko snajperka jest palną 2h, masz multum zamienników
|
|
15-10-2011 11:17 |
|
|
BadBoy190
Lord
Data rejestracji: 19-05-2011
Postów: 373
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria V; Necropolia XI Skąd: Chorzów
|
|
cytat: |
xyre napisał(a)
cytat: |
BadBoy190 napisał(a)
5: ignoruje 10% obrony przeciwnika, trafienie bronią zwiększone o 20%, obrażenia wszystkich broni +25, dodatkowy atak każdą bronią
najbardziej smieszy mnie ten ignor i trafienie
snajperzy maja ignor defa 100% i trafiaja we wszystko
z tym dmg i atakiem to fajny pomysl
rewo bym nic nie dawal z dmg
na becie moje 1 strzal bez kryta to krytyk rewo |
Ekhem, nie tylko snajperka jest palną 2h, masz multum zamienników |
ale snajperka jest najczesciej uzywana
chyba nie zaprzeczysz???
hmmm nie tylko leg dsk akacz jest bronia bardzo malo uzywana
a leg karabin mysl czy polautomat jest
dla ludzi z malym lvl watpie zeby ich bylo stac na zrobienie tego tatuu
__________________
R15-Bumblebee (oddane)
R19-Tony Stark (skasowane)
cytat: |
Dwim napisał(a)
Konrad żarty żartami ale kiedy otworzycie ten sklep? kupiłbym parę epików
|
|
|
15-10-2011 11:27 |
|
|
WHacko
Viking
Data rejestracji: 11-05-2008
Postów: 714
Kraina: Moria III Skąd: Łódź
|
|
Sama propozycja wydaje się bardzo sensowna, ale bonusy trzeba by przyciąć trochę bo prawdopodobnie okażą się za mocne, pamiętajcie, że dochodzą EVO i umagicznienia.
Nie wiem też czy przejdzie jako 5 ścieżka do tatoo, bo będzie problem wciśnięcia tego gdziekolwiek w sali tronowej
|
|
15-10-2011 11:31 |
|
|
Prototyp1
Lord
Data rejestracji: 10-12-2010
Postów: 258
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria Skąd: ^-.-^
|
|
hehe na becie już ma 1 atak więcej
czyli taki berek tylko z siedmioma atakami
__________________ http://przeczytamwszystkich.pl/przyjmij-zaproszenie?it=6b9cf728b4fb4478be26
d78c58688bb6
Ten post był edytowany 4 raz(y), ostatnio edytowany przez Prototyp1: 15-04-2011 20:16.
|
|
15-10-2011 15:01 |
|
|
Grzesiu:)
Ex-Team
Data rejestracji: 20-10-2006
Postów: 702
Klan: Possessed Kraina: Moria Skąd: Cambridge
|
|
Specjalizacja tatuaży
Podobny pomysł był.
__________________
cytat: |
Powiem ci szczerze że Twój nick nie jest taki zły
Sprawia że wydajesz się miłym modem
|
|
|
15-10-2011 15:14 |
|
|
Mlecyk
Lord
Data rejestracji: 13-02-2011
Postów: 366
Klan: DS i AI i OS Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Moria III Skąd: Polska
|
|
cytat: |
BadBoy190 napisał(a)
cytat: |
xyre napisał(a)
cytat: |
BadBoy190 napisał(a)
5: ignoruje 10% obrony przeciwnika, trafienie bronią zwiększone o 20%, obrażenia wszystkich broni +25, dodatkowy atak każdą bronią
najbardziej smieszy mnie ten ignor i trafienie
snajperzy maja ignor defa 100% i trafiaja we wszystko
z tym dmg i atakiem to fajny pomysl
rewo bym nic nie dawal z dmg
na becie moje 1 strzal bez kryta to krytyk rewo |
Ekhem, nie tylko snajperka jest palną 2h, masz multum zamienników |
ale snajperka jest najczesciej uzywana
chyba nie zaprzeczysz???
hmmm nie tylko leg dsk akacz jest bronia bardzo malo uzywana
a leg karabin mysl czy polautomat jest
dla ludzi z malym lvl watpie zeby ich bylo stac na zrobienie tego tatuu |
Akaczem na ssaku na lvl 80 można wyciągnąć 85% kryta, 25% ignora i 8 (10 ze słońcami) bardzo mocnych ataków (dosk akacz). Taki akacz wtedy gdybym ja go założył wychodzi lepiej od snajperki dopóki odporność przeciwnika nie sięgnie 200. (180 chyba dokładnie). Wiec tak jest to broń bardzo użyteczna i wtedy zaproponowany ignor bardzo by sie przydał.
__________________
cytat: |
Guholec napisał:
po twoim ostrzeżeniu widać ze lubisz tak wszędzie spamować. |
|
|
16-10-2011 09:21 |
|
|
Vilku
Tańczący z Userami
Data rejestracji: 02-10-2006
Postów: 2.263
Klan: Łoczka O_o Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria Skąd: Poznań
|
|
cytat: |
do rozważenia na razie koncentrujemy się na a3 |
do misz-masza
__________________
|
|
16-10-2011 10:09 |
|
|
Geheth
Triple Ace
Data rejestracji: 12-08-2010
Postów: 171
Kraina: Moria
|
|
Autor chyba gra berserkiem/zabójca.
1.Rewo i tak dużo dostał w a3 dodatkowy dmg im nie potrzebny.
2.Snajper ujdzie alternatywa do grania strzelba i dodatkowy atak powinny nieco wzmocnić tatuaż.
3.Mnich całkowicie nietrafione. Obrona ma śladowe znaczenie w a3.
4.Zabójca...bez komentarza było tam dać jeszcze 2dodatkowe ataki. Argument o zasięgu w ogóle nie trafiony. Cr ma 230 zwinki, na r2 juz lataja zabójcy po 400+.
5.CR patrz punkt 3.
6.Gangster ujdzie
7.Łowca ujdzie;p
8.Berserk totalne nieporozumienie.
9.WD mało użyteczne.
10.LS wydaje mi się ze to najlepszy tatuaż pod dystans na pózniejszym poziomie;p nie wiem czemu ma dostac najwiekszego kopa.
Co do samej propozycji jestem za:p ale nie tak że ktoś dostaje coś użytecznego, a kto inny prawie nic
__________________ Chcesz dropić? zostań moderatorem.
Czyściciel- zdaniem administracji jest to boss czyli coś co powinno występować w liczbie 1, a nie 5-6.
Zrozumieć rozumowanie administracji-niemożliwe.
|
|
16-10-2011 13:32 |
|
|
JMPK Niezarejestrowany
|
|
|
16-10-2011 14:59 |
|
|
xyre
Lord
Data rejestracji: 23-07-2011
Postów: 454
Kraina: Moria III Skąd: z nienacka
|
|
cytat: |
Mlecyk napisał(a)
Akaczem na ssaku na lvl 80 można wyciągnąć 85% kryta, 25% ignora i 8 (10 ze słońcami) bardzo mocnych ataków (dosk akacz). Taki akacz wtedy gdybym ja go założył wychodzi lepiej od snajperki dopóki odporność przeciwnika nie sięgnie 200. (180 chyba dokładnie). Wiec tak jest to broń bardzo użyteczna i wtedy zaproponowany ignor bardzo by sie przydał. |
Jest jeszcze strzelba, ma bodaj 1 atak więcej od snajpy, nieco większe dmg, da radę wycisnąć 80-100% ignora i max kryta, snajpa wtedy pójdzie w odstawkę na rzecz innych broni, będzie większa różnorodność, a to się chwali
|
|
16-10-2011 17:01 |
|
|
Flacha
Lord
Data rejestracji: 26-01-2008
Postów: 472
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV; Moria V
Autor tematu
|
|
@Geheth
U CRa ten tatek wlasnie mialby bardzo duze znaczenie. Jak napisalem - byla by to obrona przedmiotu nie postaci. Duzo latwiej wbic tatek na 5 poziom, duzo latwiej kombinowac ze sprzetem ktory daje zasieg a wczesniej nie spelnial wymagan tatuazu. A na high lvl'u wydaje mi sie WD lepszym tatkiem do dystansu. 40% hp, latwosc i reszta. Mozesz nawet gadac o tym ze def sie teraz nie liczy. Na KW czy oblegach (ataki olewasz wiec nie wspominam) def jest bardzo wazny. Placze sa bo sie oslabia dana klase a nie bo def stracil znaczenie na tyle ze tatki defowe sa niegrywalne - generalnie nie chce mi sie przepisywac tego co masz w kazdym innym topiku - jak masz zrozumiec to i z tamtego wyciagniesz wnioski.
@BadBoy190
Jak juz ci pisali - tatuaz snajper, nie bron karabin snajperski - umozliwia to skuteczna walke rowniez innymi konfiguracjami sprzetowymi. A co do trafienia, moby w 3a tez dostaly dopalke do statystyk. Zreszta dzieki temu mozesz zdjac troche ze sposta i dac w dmg czy hp. Olewasz wtedy evo skorzydla a trenujesz absorbcje, kly/pazury i oswiecenie bez strachu o zasieg.
"ale snajperka jest najczesciej uzywana
chyba nie zaprzeczysz??? " - no i to ma wlasnie na celu ta zmiana, aby inne bronie byly rownie grywalne tylko np w innych przypadkach (np snajperka expa, ak obleg/zasadzka). Zreszta wciaz jest ta opaska ktora na ak tez mozna uzyc xD
Co do dodatkowego ataku dla berka - moze i rzeczywiscie przesada. Kierowalem sie tym ze ma najmniejsze bonusy z poprzednich tatuazy oraz ze jest to rasa czysto ofensywna. Moznazawsze ten atak zamienic na trafienie (jakis lekki bonus, np +21/30) lub 4-8 zwinki i sily. No kwestia tego zeby marginalizowac roznice zamiast je poglebiac. Dlatego warto to przedyskutowac xD. Wkoncu serek ma najlatwiej z kombinowaniem na sprzecie - bron zerujaca defa i juz tatek dziala, nawet jezeli jest to 1 atak, 16 dmg i jakies 5% hp/kryta.
@Grzesiu
nawet czytalem ten temat dawno temu. Tyle ze ja mialem na mysli nie tyle zmiane z 10 tatuazy na 30 a wyrownanie roznic miedzy tymi 10 aktualnymi spowodowanymi przez wprowadzanie kolejnych aktow oraz ewentualna roznorodnosc sprzetowa w zakresie jednego tatka (zeby niekazdy snajper latal z KS). Moze i haslo "nowe tatki" sie pokrywa ale cel i sposob wykonania wydaje mi sie rozni mimo wszystko.
|
|
16-10-2011 20:53 |
|
|
Nibelung
Junior Member
Data rejestracji: 15-10-2011
Postów: 15
Kraina: Moria
|
|
To jest bardzo dobra propozycja:
Usunięcie Arkan 2 Aktu po wejściu 3A
cytat:
karzeł_reakcji napisał(a)
Coś się tak ssaka uczepił? ssak nie ma źle - bo neutralizuje wszelkie arkana - więc jak masz dobre graty które sam z trudem sklejałeś(moria) to stając do pojedynku sam na sam z przeciwnikiem toczysz przynajmniej uczciwą walkę i wygra rzeczywiście lepszy Smile
a co ma powiedzieć upośledzony kultek ? majestat zabiera kultkowi HP a tym samym zabiera nawet połowę jego arkan "krew życia"
a żar krwi nie działa - nie trafia celu
Kultek!!! to najgorsza rasa na serwerze i nim się zajmijcie lepiej.
Albo co usatysfakcjonuje wszystkich - zlikwidujcie Arkana 2 Aktu - po wejściu do 3 Aktu i niech każdy sobie od nowa sam układa arkana tak jak chce - bo jak tego nie zrobicie to Majestat i Cień bestii zajebią tą grę całkowicie.
aaaa i jeszcze jest potępiony - to też lipna rasa mocno niedopracowana.
Albo na Majestat i na Cień Bestii nałóżcie taki sam kaganiec jak na "ŻAR KRWI" ze jak OBRONA jest za duża to nie działają.To powinno usatysfakcjonować też Ssaka.
**********************************************************
POLECAM - bo to jest najlepsze rozwiązanie i zbilansowanie ras - Niech każdy sam wg. własnego uznania ułoży sobie Arkana od podstaw poprzez dobór Ewolucji - Niech ewolucje zstąpią Arkana 2 Aktu które rozwalają grę najsłabszych ras : Kulturysta i Potępiony
aVe
__________________ Nibelungia: Skandynawia, kraj cudowności. Stamtąd pochodzą wszystkie czary, legendarny skarb przynoszący nieszczęście kolejnym właścicielom. Tam żyją osobliwe istoty, karły i olbrzymy.
|
|
18-10-2011 12:11 |
|
|
Mahazel1994
Emperor
Data rejestracji: 25-03-2010
Postów: 1.100
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III Skąd: Z Gwardii Samaela
|
|
Boost dla Zabójcy (+x% trafienia) jest przegięty. Maksimum to 5% na 5 poziomie ścieżki, i to nawet będzie za dużo.
Ignor jest wg mnie nawet, nawet;
unik, obrażenia i łatwość - w sam raz (mniej do trafienia, więcej do izi i byłoby cool
)
tak gram zabójcą i znam jego słabe i mocne strony
PS zabójca w palnej + x% do trafienia + słonka + obrażenia = taki pseudo snajper z jednym atakiem w plecy, z przybliżonym (jeśli nie większym) dmg i mniejszym zasięgiem. Do tego gdyby +x% do trafienia zostawić na twoim poziomie (tzn 15%) to w niektórych przypadkach zasięg byłby większy.
o reszcie się nie wypowiadam, bo nie gram i moje zdanie może być lekko nie na miejscu
__________________
|
|
19-10-2011 14:12 |
|
|
Flacha
Lord
Data rejestracji: 26-01-2008
Postów: 472
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV; Moria V
Autor tematu
|
|
Sugestii było niewiele, ale lekkie propozycje modyfikacji wprowadzam. Temat jest w misz-maszu więc i tak jest to czyste teoretyzowanie.
Rewolwerowiec (przebijający strzał):
1: ignoruje 2% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +3
2: ignoruje 4% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +6
3: ignoruje 6% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +10
4: ignoruje 8% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +14
5: ignoruje 10% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +17, trafienie krytyczne +8%
Zabójca (biegłość w zabijaniu):
1: ignoruje 2% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni zwiększone o 2%, wymagania atrybutów postaci obniżone o 1%
2: ignoruje 4% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni zwiększone o 4%, wymagania atrybutów postaci obniżone o 2%
3: ignoruje 6% obrony przeciwnika, trafienie wszystkich broni zwiększone o 5%, obrażenia wszystkich broni zwiększone o 6%, wymagania atrybutów postaci obniżone o 3%
4: ignoruje 8% obrony przeciwnika, trafienie wszystkich broni zwiększone o 10%, obrażenia wszystkich broni zwiększone o 8%, wymagania atrybutów postaci obniżone o 4%
5: ignoruje 10% obrony przeciwnika, trafienie wszystkich broni zwiększone o 10%, obrażenia wszystkich broni zwiększone o 10%, unik +5%, wymagania atrybutów postaci obniżone o 5%
Berseker (furia):
1: ignoruje 3% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +4
2: ignoruje 6% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +10
3: ignoruje 9% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +17
4: ignoruje 12% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +25, trafienie krytyczne +2%
5: ignoruje 12% obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni +34, trafienie krytyczne +6%
Łowca skarbów (w czepku urodzony):
1: pkt. życia +4%, obrażenia wszystkich broni +2
2: pkt. życia +8%, obrażenia wszystkich broni +5
3: pkt. życia +12%, obrażenia wszystkich broni +8, trafienie wszystkich broni +15
4: pkt. życia +16%, obrażenia wszystkich broni +12, trafienie wszystkich broni +30, szczęście +4
5: pkt. życia +20%, obrażenia wszystkich broni +18, trafienie wszystkich broni +45, szczęście +10
|
|
19-10-2011 22:54 |
|
|
Mahazel1994
Emperor
Data rejestracji: 25-03-2010
Postów: 1.100
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III Skąd: Z Gwardii Samaela
|
|
[QUOTE=Flacha]Zabójca (biegłość w zabijaniu):[...]
4: ignoruje 8% obrony przeciwnika, trafienie wszystkich broni zwiększone o 10%, obrażenia wszystkich broni zwiększone o 8%, wymagania atrybutów postaci obniżone o 4%
5: ignoruje 10% obrony przeciwnika, trafienie wszystkich broni zwiększone o 10%, obrażenia wszystkich broni zwiększone o 10%, unik +5%, wymagania atrybutów postaci obniżone o 5%[/QUOTE]
nie lepiej zamienić w 4) trafienie wszystkich broni zwiększone o 10% na trafienie wszystkich broni zwiększone o 7%? W końcu w 5) też jest 10%
ale jak dla mnie to nadal o wiele za dużo
zabójcą da się wyciągnąć 500 zwinki (jakoś xD) co z tym bonusem da 550 zwinki na trafienie - jeszcze trochę i Kronos będzie w zasięgu
__________________
|
|
20-10-2011 13:32 |
|
|
Flacha
Lord
Data rejestracji: 26-01-2008
Postów: 472
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV; Moria V
Autor tematu
|
|
no tak, tylko że na 5 poziomie jest również 1% łatwości, 2% ignora, 2% obrażeń i 5% uniku. I tak jest duży przeskok względem 4 poziomu. 500 zwinki może i da rade wycisnąć ale jakie będą wtedy obrażenia?? Zakładam że będzie to eq w stylu tygrysia xxx adrenaliny, elfia pelka zabójcy/siewcy śmierci, elfie szorty uników/nocy i jakaś tańcząca biżuteria lewitki/celności/młodości. Raz że złożenie takiego ekwipunku na jednej postacie graniczy chyba z cudem, dwa że bez tytanów i szybkości znacznie ci obrażenia spadną. Jeśli się mylę to mnie popraw, zabójcą nie grałem więc mogę pleść bzdury i nie zdawać sobie z tego sprawy. Ale z tego co widzę po zabójcach na r13 to mniej więcej tak by to wyglądało. Zreszta berek ma chyba dość podobne eq, założy leg. zwinną/demoniczną samobójcy i ma jeszcze 25% do trafienia, dlaczego zabójca ma mieć gorzej? A podobno ostatnie moby są zaplanowane na 3a akt więc jak sięgnie kronosa to się chyba teoria sprawdzi?
|
|
20-10-2011 15:37 |
|
|
|