Zmiana |
Akara
Newbie
Data rejestracji: 23-09-2006
Postów: 4
|
|
Nie wiem cz ktoś już wpadł na ten mało oryginalny pomysł, ale i tak go napiszę.
Bo możnaby wprowadzić kilka poprawek w samej grze. Żeby była bardziej RPG możnaby zrobić punkty rozwoju nie całej postaci, ale również danej cechy np. siły. Wyglądałoby to tak:
Np. podczas walki dostawałoby się punkty np. zwinniści za uniknięcie ciosu, siły za silne trafienie lub trafienie krytyczne itd. Natomiast wygląd, inteligancja i inne cechy nie potrzebne do walki mogłyby się zwiększać na wyprawach. I tym sposobem gra byłaby łątwiejsza, bo w późniejszych etapach gry trzeba mieć naprawdę sporo punktów rozwoju, aby o jedno powiększyć daną cechę. Gdybyście zastosowali ten pomysł, to byłoby łatwiej i przyjemniej :wink: A punktami rozwoju możnaby było przyspieszać proces rozwoju cechy o 1 punkt.
Mam nadzieję, że napisałam dość jasno.
A jeśli ktoś nie wie o czym mówię to niech poszpera na internecie o grze The Elder Scrolls, bo to na podstawie tej gry wpadałam na ten pomysł. :wink: Jednak jeśli ktoś nie zrozumie, a będzie zaciekawiony to postaram się wyjaśnić logiczniej.
|
|
18-10-2006 08:03 |
|
|
C47
Super Operator Gry + OP R8
Data rejestracji: 08-08-2006
Postów: 29.659
|
|
atakuje ciebie osoba z bardzo dużą zwinnością
trafia za każdym razem a ty ani razu
ona dostaje PR do zwinnosci a ty nic
ta osoba staje się jeszcze silniejsza i co za tym idzie ty stajesz się słabsza w stosunku do niej
pomysł nie przejdzie
(moim skromnym zdaniem ;-) )
__________________ Guerra, guerra nunca cambia
______
Super Operator Gry (R1-R7,R9-21) - sprawy dot. tych serwerów należy najpierw kierować do Operatora
Skargi na opów/odwołania kierować na PW z linkiem do tematu, ktorego sprawa dotyczy
WIADOMOŚCI NIESPEŁNIAJĄCE ZASAD PW SĄ IGNOROWANE
NIE ODPOWIADAM NA WIADOMOŚCI W SPRAWACH TECHNICZNYCH (np błędy gry) LUB UJĘTYCH W TUTORIALACH/FAQ
Zgłoszenia(na PW) łamania przez kogoś regulaminu są ZAWSZE sprawdzane (najczęściej dopiero po kilku dniach), lecz na wiadomości nie ma NIGDY odpowiedzi z mojej strony.
Jeżeli nie pojawił się temat w Pręgierzu to znaczy, że albo nie było podstaw do blokady (lub nie znaleziono takowych), albo nie zostało to JESZCZE sprawdzone.
"Ce jest BE, zbanował, to nic że słusznie, kilku moich klanowiczów"
|
|
18-10-2006 11:56 |
|
|
Tryton
Member
Data rejestracji: 23-09-2006
Postów: 45
Klan: Czarna Kompania
|
|
No ale mogło by być coś takiego że na 100 Udanych wypraw łatwych dostawało by się powiedzmy +10 danej cechy a za dalekie 50 ostawało by się +15 danej cechy a na 10 trudnych +20 danej cechy Oczywiście można te liczby zminiejszyć o połowe (ilość dodawana za udane wyprawy)
|
|
18-10-2006 14:05 |
|
|
groove
Forum Ace
Data rejestracji: 28-08-2006
Postów: 85
Skąd: Dzika Afryka
|
|
Jak dla mnie pomysły ogólnie nie trafione
. Postacie z wyższymi lvl stawały by sie coraz silniejsze
. Już teraz, jest bardzo cieżko gdy atakują Cię osoby z 5-6 lvl więcej, a co dopiero by bylo po czymś takim
.
__________________ Nie zginęli wszyscy grzesznicy świata i przeciwnicy Boga od miecza, ognia, głodu, gradu, od kłów bestii, od żądeł skorpionów i jadu węży. Świat nie zginął i nie spłonął. Przynajmniej nie cały. Ale i tak było wesoło
|
|
18-10-2006 15:50 |
|
|
Akara
Newbie
Data rejestracji: 23-09-2006
Postów: 4
Autor tematu
|
|
O tym nie pomyślałam. :wink: Trafne uwagi.
PS. W grze niesprawiedliwe jest to, że na mnie (w grze mam 18 punktów) mogą napadać osoby z 30 punktami i więcej. JAKIM CUDEM MAM WYGRAĆ TAKĄ WALKĘ!? To jest "lekko" niesprawiedliwe. Takie jest moje zdanie.
|
|
18-10-2006 21:21 |
|
|
Zeruel
Emperor
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 1.220
|
|
cytat: |
Original von C47
atakuje ciebie osoba z bardzo dużą zwinnością
trafia za każdym razem a ty ani razu
ona dostaje PR do zwinnosci a ty nic
ta osoba staje się jeszcze silniejsza i co za tym idzie ty stajesz się słabsza w stosunku do niej
pomysł nie przejdzie
(moim skromnym zdaniem ;-) ) |
akurat twój argument nie jest trafny, bo jak ty cały czas dostajesz, to rozwija ci sie odporność
cały pomysł nie przejdzie, nie warto tworzyc systemu RPG od początku
__________________ Gram na r9.
|
|
19-10-2006 18:49 |
|
|
|