Akt 3 a R1 - pytania o zmiany |
Midas-grala
Turbo Moderator
Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.800
Klan: B.K. Kraina: Necropolia Skąd: Pabianice
|
|
Akt 3 a R1 - pytania o zmiany |
|
Chciałbym się dowiedzieć od Sushiego, co tak właściwie planują w akcie 3 dla R1.
Inne serwery mają swoje beta testy, jakieś tam pojęcie itd.
Ale mi nie chodzi o staty mobów na kw czy inne szczegóły. To wiadomo, obetną NecroII o 10% i do nas wrzucą - czytaj be rewelacji.
Bardziej martwią mnie zmiany, jak kanały burzowe, twierdza, rebalans mobów.
Bo o ile np od KW się po prostu odbijemy, to już np wycofanie kanałów po 4-5 miesiącach ich działania będzie musztardą po obiedzie.
No to numerując problemy:
1. Kanały burzowe
Na R1 nie ma ograniczenia na s3. Klany są poukładane w komin. Tzn jak jakiś klan jest nizej w ranku, to raczej nie ma szans na wybronienie się przed kimś o piętro wyżej.
Obecnie jest Date, które nowych kwadratów nei potrzebuje. Ale nizej lokuje się CD i Duke.
Jak sobie zbudują kanały, to mniejsze klany mogą się definitywnie pożegnać z dowolnym kwadratem. Od razu mówię twierdza run na R1 nie bedzie działąć. Dlaczego to w następnym podpunkcie.
Według mnie na R1 nie powinno być tego budynku. Albo jeżeli koniecznie miałby taki istnić, proponowałbym, żeby służyłdo grabienia kwadratów będących na urlopie.
Jak ktoś sobie do tej pory rolował nawet niech będzie że super wypasione s4 (takie rolki też są) to niech ma taką mozliwość dalej.
Za to ukrócić urlopowanie najmocniejszych kwadratów, s3 i s2 podczas wojen. Bo teraz wybuch wojny na górze tak wygląda. Po 1-2 dniach wszystkie ciekawsze miejscówki sa na urlopach na kontach widmo. Ot takie nieużywane od dawna postacie nagle są ściągane telefonicznie i już ni ma szans nic sensownego ukraść.
I tutaj mogłaby działąć tr. A jak ktoś chce chronić kwadrat, to niech znajdzie sobie 3 aktywne osoby do rolowania. To już znacznie trudniejsze, niż 1 ochotnika, któy musi się zalogować raz na 2 tygodnie
2. Twiedza run
Ten budynek na R1 nie będzie działał w obronie kwadratów. Przyczyna jest prosta - resety.
Na Moriach im wyższy lvl tym mocniejszy gracz. Na Necro II jest podobnie, chociaż na h lvl trochę ulega to zaburzeniu. Powyżej 75-80 lvl i tak każdy ma staty podbite i więle zależy od dropów. Gracz 5 lvl niżej jeżeli miał dropa, może być mocniejszy od kogoś na 80+ lvl. bo ma np leg d szybkość czy jakąś leg demon piąstkę/kastet. Jednak niski lvl nie ma odpowiednio podbitych stat i powiedzmy, że poniżej tego ~55 lvl nie możesz konkurować z topką.
Na Necro przez resety, to te małę lvl mają często o wiele lepsze statystyki od graczy w top 100.
Już 30-40 lvl mogą spokojnie konkurować na oblegach. Mają rasę wybraną pod swoje super bajeranckie eq (czyli kultek albo LM). Przyrost hp na R1 jest bardzo mały, w większości leg ds demon i czy to 70 lvl czy 40 to tak samo pada po jednym ciosie. Jedynie białąsy na demonach odczuwają jakąś tam różnicę, bo dmg spada. ALe zwinki mają często o wiele wiecej od tych z topki. W tym momencie liczenie lvl zupełnie mija się z celem.
Twierdza run, będzie wykorzystywana do nabijania repki, moze do walki między jakimiś klanami w top 15-20. Ale przed agresją top klanów nie ochroni, bo to w topce klanów są te wszystkie b mocne resety.
3. Rebalans mobów
To akurat nie jest nic pilnego. Jak wejdą zmiany, to trudno, nie będzie jakiejś strasznej katastrofy, która wpłynie na posiadane kwadraty czy ogólną sytuacje na serwerze. W każdym razie nic, czego nie dłoby się cofnąć.
W ramach wstępu
cytat: |
Jednak jak już opisuję, to R1 a moby jest zupełnie inną historią.
Wiadomo, mając po 250-300hp nie jesteśmy w stanie konkurować z mobami. Żadne runnerowanie nie ma szans. W sumie na R1 wszystkie lokacje przechodzi się w max dmg. Kiedyś próbowałem z Sectum złotego na zwince i spoście przeskoczyć. Nawet wbijając z 170 zwinki i idąc w ds preko, jest olbrzymia szansa że na coś się natniemy. Specjal i do piachu, a wiadomo, taka zwinka oznacza rezygnację z dmg. (wtedy zrobiliśmy 2 próby, 1 się udała ledwo ledwo, w drugiej ja dstałem z łapy, Sectum z kuli ognia i było po zawodach).
Paradoksalnie najgorzejjest na niższych lokacjach. Do Meduzy trzeba brać max skłąd, max dmg i liczyć na to, ze wśród 5-8 osób będziesz miał niesamowite szczęście i nie dość że pokonacie moba, to jeszcze uderzysz jako ostatni.
Eldorado zaczyna się na meduzie. Jest to chyba jeden z niewielu mobów, które można klikać tak jak gracze z innych serwerów - czyli powiedzmy z 90% szans, że się ekspedycja uda (o ile zalosuje nam meduzę a nie coś innego). Mob którego da radę pokonać dzięki zabunkrowaniu. Tutaj możliwe są duety, ale raczej dla topgraczy z naprawdę fajnym eq. Bo uzbieranie 180 defa i około 100 zwinki to nie jest porsta sprawa, a jeszcze trzeba arkana w siłę dać
Podobny myk daje radę zastosować na Arachne i Sfinksie. Z tym, że tam duety to już naprawdę bardzo rzadkie zjawisko. Na Arachne da rade jeszcze w 3 osoby, ale z 2h bronią (moze z 3-4 ekipy na serwie robią Are w 3 osoby). No i podobnie Sfinks. Reszta bierze tak samo po 6 osób, a jak dysponuje palną to zwykle dobija tylu ludzi ile lokacja pozwala.
Wyżej to już jest masakra dla każdego.
Bazyl i robot są prawie nieosiągalne. Raczej do bicia z eventem
Obecnie na serwie jest jedna odznaka za Bazyla u Lopka (historycznie 2, bo jeszcze Cyrax swego czasu ukatrupił bestię, ale konto skasowane). Na innych serwerach Bazyliszek był najlepszą farmą exp. Na R1 zdobycie odznaki za niego to koszmar. Full skład, najelpiej broń 2h. Ale przy takim tłoku, ciężko być tym oststnim który zada cios. Szczególnie, ze Bazyliszek zabija kultka 1 hitem. Wz czasami na 2 strzały.
Wyżej jest robot. Tutaj 2 szczęśliwców ma odznakę w tym jedna zrobiona na lokacji z Arą.
Ogólnie te 2 moby to raczej ciekawostka i atrakcja, bo o wiele lepiej iść sobie po xp na Sfinksa czy Meduze, niż kombinować na wyższych lokacjach.
Anubis i wyżej nigdy nie będą w zasięgu R1, jeżeli nie dostaniemy chocaż wyrównania hp na ekspach z hp ludzi na Necro.
|
Nie wiem, jakie plany ma administracja. Ale według mnie przydałoby się osłąbić dmg niższych mobów (tych do Meduzy).Ułatwić przeciętnym graczom zdobywanie odznak kosztem xp za moba. Bo R1 z odznakami cienko przędzie.
Co do Meduzy, Arachne, Sfinksa - tutaj jeżeli trzeba, to dodać ten ignor defa za niepełneskłądy. Chociaż nie powiem, po meczarniach z golemem, trochę mnie zmartwi boost dla nich w momencie gdy wkońcu dochapałem się do możliwości expienia na tych prostszych mobach.
Bazyliszek - zdecydowane przyciecie hp, o jakąś 1/3
Robot - włąściwie mob realny do ukatrupienia. Ale moze dałoby radę wcisnąć mu jakiś dystans do ręki, tak żeby def cokolwiek pomagał w walce z nim. Ewentualnie przyciać mu moc obecnych atakó, bo jest zbyt śmiercionośny (w CD próbowaliśmy walki z Robotem na lokacji Arachne i jedyne na co wpadliśmy, to podbijanie odporności koszetem dmg. Ale to chyba na jedno wychodzi. Bo w czarnym i z arkanami w odporność przeciętny gracz topki przeżyje 2 strzały z działka, ale dmg kuleje).
4. Strzelnica
Na R1 brak broni dystansowej. Czy jest planowane dodanie jakiegoś bajeru dla nas w to miejsce?
Pewnie skończy się brakiem tego budynku, ale jeżeli znalazłyby się chęci, proponowałbym w to miejsce dodanie budynku pod bunkry.
Na R1 wiele oblężeń wygrywa się włąśnie bunkrami. Jest to bardzo porządana profesja przez szefostwo, mniej chętnie widziana fucha dla przecietnych graczy. W każdym razie o ile na Innych serwerach, raczej każdy stara się iść w eq bojowe na oblegach, tak na R1 1/3 klanu potrafi być zabunkrowana
Są klany ktróe mają nakupowane zestawy dla bunkra z kasy klanowej, jak np ZD.
5. Taktyki klanowe
Przy okazji tego budynku, należy zwrócić uwagę, że R1 nie ma żadnych itemów do podbijania krytyka oprócz czarnego setu do broni białej 2h. Z samych broni to właśnie biała 2h no i palna 2h której użycie jest marginalne. Bo szybkość odejmuje krytyka palnej, więc bez ks nie ma zastosowania. A sam ks też bez szału. Pomijając, że na serwie jest chyba tylko 1 leg ds ks ...
Spost mamy tylko z kasków i ewentualnie na potępionym (ewentualnie krwawy set, który też jest bezużyteczny, bo nie ma elementów z sufami pozwalającymi go używać w oblężeniach).
R1 nie ma też żadnych gratów do uniku
Jakby taktyki miały powstać, to chyba trzebaby zrezygnować z krytyka i sposta. Bo boost do któregokolwiek z nich właściwie wywraca oblężenie do góry nogami.
O ile na innych serwerach widać po spoście, kto jest palniak a kto białas, to na R1 wszyscy podbijają spost bez wyjątku. Wiadomo NecroII ma chociażby jastrzębia, słoneczny i ne już robią różnice. U nas po prostu każdy to preko/wieszcza na głowę ubierze.
I nawet dodanie +40 dmg nie wyrównałoby boost np 10 sposta. Podobnie krytyk. Jeżeli klan obrońców dostanie krytyka, to doolne uderzenie krytyczne zdejmuje gracza. Nie zbaslansuje tego ani unik, ani zwinka .... nic
Chyba starczy tej mojej przemowy.
Prosiłbym o jakieś ustosunkowanie się do mojego wątku przez administrację.
Innych graczy proszę o nie spamowanie. Szczególnie darujcie sobie posty typu popieram itd.
Za to zachęcam do pisanie jeżeli zapomniałem o jakichś zmianach z aktu 3, które są na becie a na R1 trafić nie powinny.
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ
__________________ Jak wygram licytację, pisać na priv
R1 Midas
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Midas-grala: 07-11-2011 13:50.
|
|
07-11-2011 13:49 |
|
|
profes79 Niezarejestrowany
|
|
TR będzie dawała % szansy, że obleg zamieni się w obleg na zasoby.
KB będą pozwalały atakować zbanowanych oraz osoby na urlopie w s1 s2 i s3.
Sushi, jak mam być szczery, to taka zmiana na innych serwerach oprócz R1 też chyba spotkałaby się z przyklaśnięciem graczy (edit: Necro II oczywiście)
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez profes79: 07-11-2011 14:59.
|
|
07-11-2011 14:58 |
|
|
Lopezzo
Najlepszy Gracz roku 2010
Data rejestracji: 25-08-2006
Postów: 826
Klan: Phoenix Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: Wrocław
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Cześć,
na początek, 99% balansu będzie odbywać się na live r1. Nie ma sensu stawiać bety.
Moby i te sprawy to już na live i tak niczego się nie zepsuje.
Strzelnicy nie będzie.
EVO będzie i już od dawna są gotowe.
TR będzie dawała % szansy, że obleg zamieni się w obleg na zasoby.
KB będą pozwalały atakować zbanowanych oraz osoby na urlopie w s1 s2 i s3.
Jak widzisz już dawno to rozkminiliśmy
Pozdrawiam
SM |
Pomysł z TR i KB genialny !!
Ja jestem natomiast ciekaw jak bedzie wygladał KW i podział na lvle osob dołaczonych ( resety ) oraz moby powyzej swini np czy anubek bedzie w zasiegu
__________________ Śpieszmy sie kochac kobiety - tak szybko tyją...
Nick Lopezzo
|
|
07-11-2011 22:36 |
|
|
Midas-grala
Turbo Moderator
Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.800
Klan: B.K. Kraina: Necropolia Skąd: Pabianice
Autor tematu
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Cześć,
na początek, 99% balansu będzie odbywać się na live r1. Nie ma sensu stawiać bety.
Moby i te sprawy to już na live i tak niczego się nie zepsuje.
Strzelnicy nie będzie.
EVO będzie i już od dawna są gotowe.
TR będzie dawała % szansy, że obleg zamieni się w obleg na zasoby.
KB będą pozwalały atakować zbanowanych oraz osoby na urlopie w s1 s2 i s3.
Jak widzisz już dawno to rozkminiliśmy
Pozdrawiam
SM |
No to jestem spokojniejszy.
Wiele osób martwiło się właśnie o te tr i kb.
A tu miłą niespodzianka. Wkońcu pozabiera się trochę majątku wiecznym urlopowiczom.
Co do zbanowanych - będziejakiś okres ochronny po banie. Nie wiem np 3 dni żeby nie było tak, że za 2 dniowego bana traci się kwadrat. No i w czasie 3 dni raczej rozstrzygane są wszelkie odwołąnia od decyzji C4.
__________________ Jak wygram licytację, pisać na priv
R1 Midas
|
|
08-11-2011 09:01 |
|
|
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
cytat: |
Lopezzo napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Cześć,
na początek, 99% balansu będzie odbywać się na live r1. Nie ma sensu stawiać bety.
Moby i te sprawy to już na live i tak niczego się nie zepsuje.
Strzelnicy nie będzie.
EVO będzie i już od dawna są gotowe.
TR będzie dawała % szansy, że obleg zamieni się w obleg na zasoby.
KB będą pozwalały atakować zbanowanych oraz osoby na urlopie w s1 s2 i s3.
Jak widzisz już dawno to rozkminiliśmy
Pozdrawiam
SM |
Pomysł z TR i KB genialny !!
Ja jestem natomiast ciekaw jak bedzie wygladał KW i podział na lvle osob dołaczonych ( resety ) oraz moby powyzej swini np czy anubek bedzie w zasiegu
|
Uznałem, że sam system poddziału leveli zostanie niezmieniony. (te same przedziały co na N2).
Resety będą miały mniej EVO, chyba że porzucą swoje praktyki. Bez części evo (absorpcja) będzie im bardzo trudno przejść wyższe KW.
Innych opcji po prostu nie ma. Nie możemy zakazać resetom grać w BW
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
08-11-2011 09:51 |
|
|
Lopezzo
Najlepszy Gracz roku 2010
Data rejestracji: 25-08-2006
Postów: 826
Klan: Phoenix Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: Wrocław
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
cytat: |
Lopezzo napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Cześć,
na początek, 99% balansu będzie odbywać się na live r1. Nie ma sensu stawiać bety.
Moby i te sprawy to już na live i tak niczego się nie zepsuje.
Strzelnicy nie będzie.
EVO będzie i już od dawna są gotowe.
TR będzie dawała % szansy, że obleg zamieni się w obleg na zasoby.
KB będą pozwalały atakować zbanowanych oraz osoby na urlopie w s1 s2 i s3.
Jak widzisz już dawno to rozkminiliśmy
Pozdrawiam
SM |
Pomysł z TR i KB genialny !!
Ja jestem natomiast ciekaw jak bedzie wygladał KW i podział na lvle osob dołaczonych ( resety ) oraz moby powyzej swini np czy anubek bedzie w zasiegu
|
Uznałem, że sam system poddziału leveli zostanie niezmieniony. (te same przedziały co na N2).
Resety będą miały mniej EVO, chyba że porzucą swoje praktyki. Bez części evo (absorpcja) będzie im bardzo trudno przejść wyższe KW.
Innych opcji po prostu nie ma. Nie możemy zakazać resetom grać w BW
|
Jasne ze nie mozna zakazac , niewielkie zmiany w zakresie leveli na KW powinny pomoc , tak samo jak zakres evo absorbcji moze byc na wyzszym lvlu dostepny wieksze bonusy hp bo R1 szczegolnie cierpi na brak zycia na oblezeniach .
Edit : Down
Tak Apostle , def dostaje po pupie w a3 . Sam włozyłem w defa okolo 2,5 mln pr i pojdzie to w błoto i póki co nie zapowiada sie by było inaczej .
__________________ Śpieszmy sie kochac kobiety - tak szybko tyją...
Nick Lopezzo
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Lopezzo: 08-11-2011 11:49.
|
|
08-11-2011 09:57 |
|
|
apostle
Viking
Data rejestracji: 18-01-2007
Postów: 720
Klan: DECADOS Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: Płoty
|
|
Taką samą wiadomość przez pomyłkę wysłałem do Konrada zamiast do Ciebie Sushi...
Witam,
Chciałbym zaznaczyć, że nie czytam tematów związanych z aktem 3, ale wczoraj się dowiedziałem, że ponoć obrona wykręcana jak największa na ekspedycjach będzie już nic nie znaczyła po wejściu a3.
Nie mogę znaleźć konkretnego tematu z tym związanego, ale zastanawiam się jak to będzie wyglądało w praktyce.
Nie pisałbym, nawet bym się tym pewnie nie zainteresował, gdyby nie fakt, że mam unikatowe przedmioty, które teraz są nieocenione na wyższe moby:
Doskonały Wzmocniony Kask Krwi
SPRZEDAJ (87 500 PLN)
EKWIPUJ
Doskonała Wzmocniona Kolczuga Siewcy Śmierci
SPRZEDAJ (73 000 PLN)
EKWIPUJ
Legendarne Doskonałe Wzmocnione Spodnie
SPRZEDAJ (15 000 PLN)
EKWIPUJ
Dobre Wzmocnione Spodnie Łowcy Cieni
SPRZEDAJ (18 000 PLN)
EKWIPUJ
Ekspedycje wygrywam tylko w oparciu o obronę i martwi mnie taka '' drobna '' zmiana, że obrona straci na wartości. Kompletowałem ten sprzęt przez 5 lat i z dnia na dzień będzie nic nie wart?
Przykłady:
http://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=6a06843fb4 - expa na bieżąco
troszkę starsze
http://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=5e86896835
http://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=157bc23101
Za każdy z tych przedmiotów słono przepłacałem, dlatego chciałbym się dowiedzieć jak to będzie wyglądało w praktyce bo ja walczę pięściami, co łatwym nie jest i po znalezieniu złotego środka na expy okaże się, że moje wysiłki były bezcelowe...
Dopiero poznaję tematy odnośnie a3, ze względu na niemiłosierny brak czasu i zdrowie... Patrząc przez pryzmat ukrócenia obrony na ekspedycjach przestanę zarabiać. Każde expy od szlachetnego i wraz z nim w górę opieram tylko i wyłącznie na defie + arkana siły. Jakbym miał demony czy bym był potępieńcem z palną to bym się nie przejął, że obrona będzie zabrana.
5 lat to szmat czasu na kompletowanie eq, które jest jedynym takim na r1.
Proszę się odnieść do tej sytuacji.
Apostle
Edycja - linki
Edit: Up
czyli przestanie mi się opłacać grać, skoro dropa nie ma i potrzebowałem 5 lat i dwóch resetów na złożenie takiego eq
ehhh, realia r1...
__________________
Sygnatura by Olsz4k
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez apostle: 08-11-2011 16:08.
|
|
08-11-2011 09:58 |
|
|
Sephiroth
Mroczna Bestyjka - Operatorka Serwera R1
Data rejestracji: 29-01-2007
Postów: 3.686
Klan: Templars, The Cursed Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia; Moria V Skąd: nieistotne
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Uznałem, że sam system poddziału leveli zostanie niezmieniony. (te same przedziały co na N2).
Resety będą miały mniej EVO, chyba że porzucą swoje praktyki. Bez części evo (absorpcja) będzie im bardzo trudno przejść wyższe KW.
Innych opcji po prostu nie ma. Nie możemy zakazać resetom grać w BW
|
Sushi, pytanie. Resety dokonane, czy nie dokonane?
Poza tym jak tak na prawde odróżnić reseta od zwykłego gracza. :/ Zwłaszcza gdy te resy bywają różne. Jedne na prawde przekoksowane, inne kompletnie normalne i podobne normalnej postaci z "jednym życiem"
Znam kilka osób które resetowały się bez pr, z samym sprzętem, inne z kilkoma kk na start w nowym "nie-życiu"
Edit @ bunkry
Nie wydaje mi się by bunkry były jakąś straszną rzeczą na r1. :/ w przeciwieństwie do pozostałych Necro (2 i M)- które to na te bunkry mają znacznie większy potencjał sprzętowy: więcej sufów i prefów. (jak też życia w bazie)
Bronie defowe - to tak na prawdę tylko opiekuny (które na r1 nie są w stanie dać takiego boosta jak gdzie indziej)
Portki - kompozyty, kolcze, pancerne (które i tak nielicznie dropią, reszta natomiast jest zdecydowanie gorsza i nie wymianiam nawet)
Na głowę - czapka obręcz maska korona w konfiguracji magii/krwi
biżu: albo diament ale to tylko na obronę na klocki, albo twarda skóra.
Żaden straszny płacz odnośnie bunkrów na r1 mi się jakoś nie przewinął (nawet tych oblegowych). Także nie do końca rozumiem sens zmieniania czegokolwiek akurat w tej kwesti r1 - zwłaszcza kiedy ten def odgrywa ogromną rolę chociażby w expach. (a wiadomo że kuleją one tutaj
)
Moge jednak się w tym wszystkim mylić....... (jeśli tak to niech mnie kto z błędu wyprowadzi za rączkę.)
__________________ ____________
Operator R1
"Bydlatko srednio poczciwe i podle"
Dyskusje odnosnie
Skarg i Pręgierza:
R1
"When you stare into the abyss, the abyss stares back into you"
Ten post był edytowany 4 raz(y), ostatnio edytowany przez Sephiroth: 08-11-2011 23:29.
|
|
08-11-2011 23:18 |
|
|
Midas-grala
Turbo Moderator
Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.800
Klan: B.K. Kraina: Necropolia Skąd: Pabianice
Autor tematu
|
|
Sephi ale apo nie chodziło o bunkry jako takie tylko właśnie o ekspedycje i ignor defa który dostały moby na innych serwerach.
__________________ Jak wygram licytację, pisać na priv
R1 Midas
|
|
09-11-2011 11:07 |
|
|
apostle
Viking
Data rejestracji: 18-01-2007
Postów: 720
Klan: DECADOS Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: Płoty
|
|
|
09-11-2011 12:07 |
|
|
HrB
King
Data rejestracji: 26-02-2008
Postów: 924
Rasa w grze: Kultysta
|
|
otworzyć muzeum obrony
Nie mogłem się powstrzymać apostle
Zwinność / spost, % na krytyka, dmg, trafienie itd. - nie ma planów rewolucyjnych zmian w tych jakże istotnych parametrach w bw, więc dajcie spokój ze zmianami w obronie. Tyle już było mowy o bunkrach, a w rzeczywistości nikomu one krzywdy nie robią. Może zmniejszmy dmg o połowę...
__________________ r6: breH (oddane)
r11: Herberto (oddane - Shadow Warrior)
r14: breH
Przecież to jest kpina z tymi epikami
Sushi: Nie zamierzamy tego zmieniać. Na chwilę obecna drop jest rzadki
|
|
09-11-2011 12:13 |
|
|
apostle
Viking
Data rejestracji: 18-01-2007
Postów: 720
Klan: DECADOS Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: Płoty
|
|
mnie jakoś to nie bawi.
To doprowadzi do mojej kasacji następnego dnia od wprowadzenia tych zmian w życie.
Na r1 jest tylko kilka bunkrów, które są trudne do przejścia, moim zdaniem z bunkrami nie ma takiego problemu. Wystarczy zobaczyć rekordy necro.
Na innych serwerach krew życia daje setki jak nie tysiące hp w każdej rundzie, na r1 krew życia jest kompletnie nieużywanym arkanem, który dodaje mi na 68 lvlu 130 hp na runde
Zmniejszenie obrony na ekspedycjach też mija się z celem. Na r1 mamy 5x mniej hp niż na innych serwerach. Def daje nam możliwość wywalczenia więcej pr w mniej osób.
U nas jest najwolniejszy rozwój postaci w porównaniu do innych serwerów.
u nas trzeba się resetować, żeby mieć staty jak na innych serwerach BEZ resetu.
dla porównania staty gracza z r4 ( nie pozwolił wykorzystać jego nicku ):
Maksymalna wartość trenowanych parametrów: 60
SIŁA 52 KOSZT: 131047
ZWINNOŚĆ 51 KOSZT: 109206
ODPORNOŚĆ 51 KOSZT: 109206
WYGLĄD 50 KOSZT: 91005
CHARYZMA 51 KOSZT: 109206
WPŁYWY 51 KOSZT: 109206
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ 53 KOSZT: 157256
INTELIGENCJA 51 KOSZT: 109206
WIEDZA 51 KOSZT: 109206
i moje po dwóch resetach i 5 latach aktywnej gry na r1 ( premium non-stop ):
Maksymalna wartość trenowanych parametrów: 60
SIŁA 48 KOSZT: 63198
ZWINNOŚĆ 57 KOSZT: 326086
ODPORNOŚĆ 47 KOSZT: 52665
WYGLĄD 45 KOSZT: 36573
CHARYZMA 46 KOSZT: 43888
WPŁYWY 47 KOSZT: 52665
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ 53 KOSZT: 157256
INTELIGENCJA 46 KOSZT: 43888
WIEDZA 47 KOSZT: 52665
PKT ROZWOJU: 4 502
Analogicznie jest na wszystkich serwerach.
Na r1 jest malutko specyficznych przedmiotów a ukrócenie przedmiotów do bunkra zmniejszy wartość itemów, co za tym idzie kolejne przedmioty stracą na wartości. Jednymi słowy itemów z jakąkolwiek wartością będzie jeszcze mniej. Bronie 1h/2h/kaski/klata/spodnie - wszystko pójdzie i już idzie na łeb na szyję z cenami. Już to widać.
Do tej pory było tak, że jak się miało kurtkę to chciało się mieć kamizelkę, jak ktoś miał kamizelkę to chciał kolczugę itd. Def dla wszystkich był cenny.
Mam na myśli to, że def na r1 to ważna rzecz. Swego czasu przepłacałem za wszystko co ma o kilka obrony więcej, nie tylko ja tak robiłem.
Co jak co, ale nie brałem pod uwagę tego, że to administracja zabije moją postać.
__________________
Sygnatura by Olsz4k
|
|
09-11-2011 13:32 |
|
|
Sephiroth
Mroczna Bestyjka - Operatorka Serwera R1
Data rejestracji: 29-01-2007
Postów: 3.686
Klan: Templars, The Cursed Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia; Moria V Skąd: nieistotne
|
|
Sushi, po prostu jest tak, że mocno się obawiamy tej operacji na żywym organizmie. Bo tylko tak można to nazwać. I tak jak napisał Apostle pewne rzeczy chcielibyśmy zawczasu wyjaśnić, jako że do tej pory wszelkie rozmowy o A3 na r1 były ucinane. :/
Znam parę osób, które już robią zakłady o to, czy necro przeżyje tą operację.
__________________ ____________
Operator R1
"Bydlatko srednio poczciwe i podle"
Dyskusje odnosnie
Skarg i Pręgierza:
R1
"When you stare into the abyss, the abyss stares back into you"
|
|
09-11-2011 14:03 |
|
|
Czas
Forum Ace
Data rejestracji: 21-09-2008
Postów: 83
Klan: Phoenix Kraina: Necropolia; Moria IV Skąd: Długa krwawa historia.
|
|
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
Może zamiast płakać/ wklejać linki/posty, z czego 90% jest zmienione lepiej jak na spokojnie poczekacie na A3.
I tak A3 będzie oddzielnie pod R1 balansowane już po wrzuceniu. |
ja rozumiem, iz przewidujecie darmowe premium na pol roku dla kazdego gracza na "balansowanie r1"?
oczywiscie tez rozumiem przetestowales wszystko jak np.: zadanie strefy pierwszej ktore jest nierealne do przejscia na r1.
i oczywiscie tez rozumiem, nie wciskacie nam kitu jak przez ostatnich 5 lat z wszystkimi bajerami ktore to ponoc byly dokladnie przetestowane a jak sie konczylo kazdy pamieta.
i konczac, mamy rozumiec, ze przebudowywujemy generalnie postacie prowadzone od 5 lat, oraz patrzac na wasze zapedy z utrudnianiem nam gry, lokacje powyzej meduzy beda teraz nieosiagalne dla topki, oczywiscie, jesli topka ich nie siegnie to maluchy w 30 osob maja chodzic na meduze?
juz teraz wszyscy maja problemy z tymi lokacjami, dziwnym trafem moby na nich od pewnego czasu sa coraz silniejsze i nie mowie tylko o sobie, ale patrze w raporty maluchow ktore mi podsylaja, przejscie lokacji jest dla nich awykonalne, rozumiem shushi, ze to wszystko sobie potestowales i tak mialo to wygladac na r1?
PS
ktory z was panowie wpadl na tak genialny pomysl i stwierdzil, ze bicie leveli przez graczy top trzeba radykalnie zniwelowac, utrudnianie gry top zawsze odbija sie na mniejszych levelowo graczach, nie uwazacie, ze po 5 latach gry ktos skompletowal sprzet i powinien w koncu robic te lokacje z zamknietymi oczami? tak trudno zrobic nowe lokacje z nowymi mobami a stare zostawic w spokoju? (nie powiecie mi chyba, ze mysql wam sie rozsypuje od naszego treningu)
...ktos napisal wyzej 180 defa, rotfl, teraz przy 260 defa ciezko ubic pewne moby, jeszcze bym to rozumial, iz z przyrostem naszego levelu rosnie sila moba co i tak jest irracjonalne, ale patrzac po raportach maluchow, ktos ostro drazy w skryptach by "umilic" nam zycie na ekspedycjach.
eot i tak macie to w <ciach>, co mialem napisac napisalem, moze ktos w koncu otworzy oczy i dostaniecie strzala na dzien dobry po wprowadzeniu aktu3 i nie mowie tu o PLN ;-D
konczac ta nierowna walke:
sushi na R1 ludzie maja po 230 zycia!
__________________
Blood Fire Death
Ghost
=]
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ptyś: 20-11-2011 23:14.
|
|
20-11-2011 22:51 |
|
|
Ptyś
Ex-Team
Data rejestracji: 02-10-2010
Postów: 2.765
Kraina: Necropolia IV
|
|
Czas ustne za wulgaryzm. Tylko dlatego, że to nie był offence, tylko kolokwialny zwrot.
__________________ Regulamin Handlu
|
|
20-11-2011 23:16 |
|
|
Mroczny444
Lord
Data rejestracji: 13-10-2008
Postów: 278
Klan: R1-BK II, R6-HaSan, R10-Khorn Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: MchW
|
|
Za pewne dostanę warna za spam
Ale muszę coś tu wtrącić
R1 jest olewane z wiadomych przyczyn, ale z mojego doświadczenia (patrząc po sobie i innych graczach) mimo wszystko to chyba i tak najbardziej aktywny serwer jaki został stworzony (wiem co mówię - mam konta na prawie każdym "R" i widzę po aktywności klanowiczów - wyjątkiem są Morie, ale to już inna bajka, nie na tą dyskusję), a co za tym idzie podejrzewam, że i zyski są wyższe niż gdzie indziej (oczywiście mogę się mylić, ponieważ nie mam wglądu w księgowość BW Team
) i odnoszę wrażenie, że wato by było jednak trochę więcej uwagi poświęcić temu serwerowi, bo inne upadną (czyt. klany - widma) a tu dalej się będzie coś działo.
Odnośnie exp - faktycznie wydaje mi się że jest trudniej (nie mogę ubić zwykłej kury we 2 osoby! mimo bardzo db eq i stat), ale wracając do tematu - delikatnie powinno się obciąć moby a nie je koksać. Patrząc na klan w którym teraz jestem, to Golem jest ostatnim mobkiem do ubicia, szlachetny jest już po za zasięgiem, bo jakoś sobie nie wyobrażam, aby 4/5 ekipy musiało sobie pożyczyć eq z forum i płaciło za każde wypożyczenie. Jest to po prostu bardzo ciężkie do wykonania i kosztowne.
__________________
|
|
21-11-2011 14:14 |
|
|
Duszeek
Forum Ace
Data rejestracji: 24-08-2008
Postów: 91
Kraina: Necropolia
|
|
Zanim oni zrobią balans defa dla poszczególnych postaci, to część się skasuje lub zrobi przymusowy reset.
Tak jak pisał apostle - przedmioty z dobrym defem warte po 100k w górę stracą na wartości znacznie - jak ma się ich kilka i włożyło sporo pr w defa - to nie ma siły - trzeba się resetować i od nowa postać ubrać uwzględniając nowe zmiany.
Ja sama dawno straciłam już zainteresowanie R1 - gram tylko dlatego, że dużo ciekawiej się gra na morii, a w między czasie można pyknąć tą wyprawkę na R1 bez powodzenia od miesięcy czy zaatakować ulubieńców swoich
Chyba na R1 za dużo się zarabia [ lub nie zarabia się wcale ], więc chcą to zmienić zniechęcając nas jak tylko można do gry ...
Miałam nadzieję na wprowadzenie butków z ciekawymi dodatkami [ dodatkowy atak bronią palą ;p lub + 10 spota ] a tu nic - dalej mam biegać boso jak jakaś buszmenka
__________________ " El Diablo sabe mas por viejo que por diablo"
|
|
22-11-2011 15:19 |
|
|
apostle
Viking
Data rejestracji: 18-01-2007
Postów: 720
Klan: DECADOS Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: Płoty
|
|
ja się o defa boję strasznie, ale o opiekuna również.
Chodząc na expy bazuję tylko na defie i na hp, którego mam ponad 330 dzięki pięści.
na r1 lepiej byłoby wprowadzić zmianę ilości hp na expach lub przynajmniej więcej repa na wygranych oblegach.
Nie oszukujmy się, ale na innych serwerach ekspedycje działają na takiej samej zasadzie co na r1, tj. na expy zabiera się wg lvl'i uczestników a nie ilości ich pkt.
Mam na myśli to, że na r1 jako, że mamy mniej hp na oblegach dostajemy analogicznie mniej repa, ale na expy musimy zabierać wg lvli tak jak wszędzie indziej. Tylko pytanie brzmi gdzie sens i logika skoro raz, że mamy tu ubogie eq, najmniej hp na oblegach i expach, mamy najmniej repa z oblegów, mamy mieć uciętego defa i bonus z opiekunów.
Aż wstyd, ale moim skromnym zdaniem najwiekszym niewypałem ostatnich czasów to areny... Jak widzę co tydzień wszystkie dostępne mi lokacje to pojawia się zabójczy uśmiech na twarzy po przeczytaniu... '' ilość drużyn w lokacji: 2 '' na hydrze, na której może być bodaj 19 drużyn. Wszystko to pewnie przez to, że serwery są słabe i nie wyrabiają, wyniki z areny do tej pory potrafią mieć '' poślizgi ''.
Gra na r1 dąży nie w tę stronę. Zamiast serwer tętnić życiem zamyka się w 3-5 klanach, ktore co jakiś czas między sobą ostrzą pazurki. Co do aren to już kiedy prosiłem o zmianę możliwości dołączania drużyn na coś innego, aby repa służyła tylko do exp. Na arenie jest tak ciężko trafić na drużynę przeciwną, że szansa '' odrobienia '' repa z areny jest znikoma. Dlaczego napisałem odrobienia? Bo wyjdzie się na zero wygrywając z inną drużyną. Koszt dołączenia pomocników się zrówna
ehh, wylałem nieco rzeczy z siebie, ale myślę, że kulturalnie i grzecznie, odrzucam powoli forumową buńczuczność
Sushi zapraszam również do mojego tematu w scenariuszach, tylko proszę Cię bez spamu jak pozostali
__________________
Sygnatura by Olsz4k
|
|
22-11-2011 18:07 |
|
|
fgfgg
Junior Member
Data rejestracji: 10-11-2010
Postów: 15
Klan: Potępieńcy Kraina: Necropolia
|
|
a np pałki klanu tez beda na r1 w a3 czy wszystko po staremu zostanie
__________________
|
|
22-11-2011 19:29 |
|
|
Midas-grala
Turbo Moderator
Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.800
Klan: B.K. Kraina: Necropolia Skąd: Pabianice
Autor tematu
|
|
Na Necro wycofali zmiany w naliczaniu hp dla opiekunów/zdobywcy itd
Myślę, że na R1 też je zostawią w spokoju.
fgfgg kiedyś było rozważane dodanie innych pre/sufów - nie przeszło, więc i teraz raczej nic nie dojdzie
Mi tylko żal wycofania tej zmiany w szybkich/zwinnych. Akurat na R1 możnaby dodać ten atak. Bo tutaj tylko demony są w użyciu + przeklęte w 2h. Szybkie i zwinne nie mają dmg odpowiedniego na ekspy więc wymierają. Tak samo ss tanieje z dnia na dzień. Myślę, że boost do szybkich/zwinnych oprawiłby nieco gre na naszym serwie
__________________ Jak wygram licytację, pisać na priv
R1 Midas
|
|
22-11-2011 21:31 |
|
|
Duszeek
Forum Ace
Data rejestracji: 24-08-2008
Postów: 91
Kraina: Necropolia
|
|
To do palnej dołożyć spota lub krytyka ...
Ceny wtedy też podskoczą palnej
Jak szaleć to szaleć z marzeniami ...
__________________ " El Diablo sabe mas por viejo que por diablo"
|
|
22-11-2011 22:43 |
|
|
fgfgg
Junior Member
Data rejestracji: 10-11-2010
Postów: 15
Klan: Potępieńcy Kraina: Necropolia
|
|
ja gram leg szybkimi na r1 i nie narzekam na expach i sparingach dobrze sie sprawuja wszystko zalezy od eq jakie masz
__________________
|
|
22-11-2011 23:50 |
|
|
|