Kumulacja Reputacji [Rozwiązanie Problemów] |
Aimshot
Triple Ace
Data rejestracji: 06-07-2008
Postów: 195
Klan: White Tower[W-T] - Kaktusiki [-__-] Kraina: Necropolia; Necropolia V; Necropolia VI; Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Kumulacja Reputacji [Rozwiązanie Problemów] |
|
Kumulacja Reputacji - Zbiory reputacji na rzecz klanu
Jedna z mocniejszych zmian w Bloodwars, która może tworzyć większą satysfakcje z gry to stworzenie kumulacji reputacji dla Przywódcy Klanu.
Przywódca klanu który posiada minimum 25 osób w klanie powyżej 65 poziomu może prowadzić zbiory reputacji, które może wykorzystać raz na 12h na Ekspedycje. Kolejność dołączenia na ekspedycje będzie przeważała poziomem i przeznaczeniem pkt reputacji na zbór klanowej ekspedycji. Ekspedycja Przywódcy klanu z przeznaczonej reputacji Klanowiczów nie wlicza się w standardowy czas ekspedycji gracza(to znaczy, że Przywódca będzie mógł założyć również jedną ekspedycje z własnej repy na standardowych zasadach ekspedycji).
Nowe klany będą miały ograniczenie zakładania zbiorów reputacji przez przywódce od czasu posiadania 25 członków klanu 65 poziomu będzie blokada czasowa 7 dniu. Osoby dołączające do klanu posiadającego taki zbiór również będą miały blokadę 7 dni. Odznaki za ekspedycje przysługują całemu klanu tzn że klan również będzie miał własne trofea z ekspedycji założonych przez przywódce klanu ze zbiorów reputacji klanowej, które będą wyświetlane pod opisem klanu. W ten sposób klany będą się lepiej prezentować.
Ekspedycja Grupy Klanowa - 40% ze standardowymi uwzględnieniami ekspedycji, lecz bez max poziomu dla otrzymanego doświadczenia. Standardowy wygląd mobów ekspedycyjnych, lecz Życie - x10 reszta starów x1.4
Uczestnik dołączający do takiej ekspedycji, będzie musiał mieć ukończony 56 poziom na podstawową pierwszą ekspedycje.
+Dodatkowy pomysł to budynek klanowy umożliwiający i skracający czas ponownego rozpoczęcia ekspedycji ze zbiorów reputacji klanowej., np.:
Podziemny Cmentarz (Poziom 1)
... jest takie miejsce, gdzie wampiry głoszą o swoich chwalebnych czynach dla swoich rodaków w klanie, by zakpić z wroga, szykują następna zasadzkę.
Efekt: Możliwość rozpoczęcia, przez przywódce ekspedycji ze zebranej reputacji klanowej. Możliwość rozpoczynania lekceważącej wroga ekspedycji co 5 dni.
Budujący: 25/25
Poziom budujących: minimalnie 60
Czas Budowy: 7 dni
Trochę się rozpisałem, lecz chcę by każdy zasięgną własnej idei i w tym temacie podsuną ten pomysł dla naszego Team BW. Każdy pomysł jest dobry, lecz musi być na tyle dobry by ta wersja się zakończyła bez konkluzji czasowej i pozwalała na możliwości, które zostały ograniczone poprzez czas.
Edit: Czytałem jakie problemy ludzie mają z dyskusji Patch 1.4.2. Trochę dobry pomysł na rozwiązanie kilku ważniejszych problemów, lecz pewnie zaraz stanie się niemożliwy.
__________________
Wxxx Napisał: "Przecież to nie wina Pana Ce, że już nasrało mu przez te lata na krześle"
kaPxx Napisał: "Za CE47 nikt nie będzie płakał jak poda się do demisji^_^"
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Aimshot: 17-12-2011 18:19.
|
|
16-12-2011 15:15 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
jesteś native speaker ? bo polszczyzna ciężka jak mój brzuch., z trudem idzie nadążyć. aczkolwiek ponieqaż pomysł ma mierną przydatność, a na pewno są pilniejsze prace, to powtórz go za kwartał...
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
16-12-2011 16:14 |
|
|
Lord_Hellfire
Viking
Data rejestracji: 21-11-2007
Postów: 730
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
Aimshot napisał(a)
Kumulacja Reputacji - Zbiory reputacji na rzecz klanu
Jedna z mocniejszych zmian w Bloodwars, która może tworzyć większą satysfakcje z gry to stworzenie kumulacji reputacji dla Przywódcy Klanu.
Przywódca klanu który posiada minimum 25 osób w klanie powyżej 65 poziomu może prowadzić zbiory reputacji, które może wykorzystać raz na 12h na Ekspedycje. Kolejność dołączenia na ekspedycje będzie przeważała poziomem i przeznaczeniem pkt reputacji na zbór klanowej ekspedycji. Ekspedycja Przywódcy klanu z przeznaczonej reputacji Klanowiczów nie wlicza się w standardowy czas ekspedycji gracza(to znaczy, że Przywódca będzie mógł założyć również jedną ekspedycje z własnej repy na standardowych zasadach ekspedycji).
Nowe klany będą miały ograniczenie zakładania zbiorów reputacji przez przywódce od czasu posiadania 25 członków klanu 65 poziomu będzie blokada czasowa 7 dniu. Osoby dołączające do klanu posiadającego taki zbiór również będą miały blokadę 7 dni. Odznaki za ekspedycje przysługują całemu klanu tzn że klan również będzie miał własne trofea z ekspedycji założonych przez przywódce klanu ze zbiorów reputacji klanowej, które będą wyświetlane pod opisem klanu. W ten sposób klany będą się lepiej prezentować.
Ekspedycja Grupy Klanowa - 40% ze standardowymi uwzględnieniami ekspedycji, lecz bez max poziomu dla otrzymanego doświadczenia. Standardowy wygląd mobów ekspedycyjnych, lecz Życie - x10 reszta starów x1.4
Uczestnik dołączający do takiej ekspedycji, będzie musiał mieć ukończony 56 poziom na podstawową pierwszą ekspedycje.
+Dodatkowy pomysł to budynek klanowy umożliwiający i skracający czas ponownego rozpoczęcia ekspedycji ze zbiorów reputacji klanowej., np.:
Podziemny Cmentarz (Poziom 1)
... jest takie miejsce, gdzie wampiry głoszą o swoich chwalebnych czynach dla swoich rodaków w klanie, by zakpić z wroga, szykują następna zasadzkę.
Efekt: Możliwość rozpoczęcia, przez przywódce ekspedycji ze zebranej reputacji klanowej. Możliwość rozpoczynania lekceważącej wroga ekspedycji co 5 dni.
Budujący: 25/25
Poziom budujących: minimalnie 60
Czas Budowy: 7 dni
Trochę się rozpisałem, lecz chcę by każdy zasięgną własnej idei i w tym temacie podsuną ten pomysł dla naszego Team BW. Każdy pomysł jest dobry, lecz musi być na tyle dobry by ta wersja się zakończyła bez konkluzji czasowej i pozwalała na możliwości, które zostały ograniczone poprzez czas.
Edit: Czytałem jakie problemy ludzie mają z dyskusji Patch 1.4.2. Trochę dobry pomysł na rozwiązanie kilku ważniejszych problemów, lecz pewnie zaraz stanie się niemożliwy. |
Nie zrozumiałem połowy pomysłu. Wyjaśnij kilka kwestii:
1. Skąd ma się brać reputacja w kumulacji. Procent z ataków, oblegów czy KW? A może ze składek?
2.
cytat: |
Kolejność dołączenia na ekspedycje będzie przeważała poziomem i przeznaczeniem pkt reputacji na zbór klanowej ekspedycji |
Czyli kolejność będzie miała wyższy poziom doświadczenia niż punkty reputacji? A co to da?
3.
cytat: |
Ekspedycja Grupy Klanowa - 40% ze standardowymi uwzględnieniami ekspedycji, lecz bez max poziomu dla otrzymanego doświadczenia. |
A co z pozostałymi 60% ekspedycji?
4.
cytat: |
Uczestnik dołączający do takiej ekspedycji, będzie musiał mieć ukończony 56 poziom na podstawową pierwszą ekspedycje. |
cytat: |
Standardowy wygląd mobów ekspedycyjnych, lecz Życie - x10 reszta starów x1.4 |
Więc na 56 poziomie będzie się bić białego smoka z 15-20k hp, dwoma atakami po 100-140 obrażeń, posiadajacego ok. 80-140 sposta i 200-340 zwinki? W ile osób?
5.
cytat: |
Możliwość rozpoczynania lekceważącej wroga ekspedycji co 5 dni. |
O co chodzi z lekcewarzenie wroga?
__________________
cytat: |
Kirika napisał(a)
Ja nic nie forsuję, żadnego pomysłu, ja po prostu staram się Wam otworzyć oczy.
|
Ten post był edytowany 314159 raz(y), ostatnio edytowany przez Centralne Biuro Antykorupcyjne.
|
|
16-12-2011 19:36 |
|
|
Aimshot
Triple Ace
Data rejestracji: 06-07-2008
Postów: 195
Klan: White Tower[W-T] - Kaktusiki [-__-] Kraina: Necropolia; Necropolia V; Necropolia VI; Moria IV Skąd: Białystok
Autor tematu
|
|
cytat: |
Lord_Hellfire napisał(a)
Nie zrozumiałem połowy pomysłu. Wyjaśnij kilka kwestii:
1. Skąd ma się brać reputacja w kumulacji. Procent z ataków, oblegów czy KW? A może ze składek?
2.
cytat: |
Kolejność dołączenia na ekspedycje będzie przeważała poziomem i przeznaczeniem pkt reputacji na zbór klanowej ekspedycji |
Czyli kolejność będzie miała wyższy poziom doświadczenia niż punkty reputacji? A co to da?
3.
cytat: |
Ekspedycja Grupy Klanowa - 40% ze standardowymi uwzględnieniami ekspedycji, lecz bez max poziomu dla otrzymanego doświadczenia. |
A co z pozostałymi 60% ekspedycji?
4.
cytat: |
Uczestnik dołączający do takiej ekspedycji, będzie musiał mieć ukończony 56 poziom na podstawową pierwszą ekspedycje. |
cytat: |
Standardowy wygląd mobów ekspedycyjnych, lecz Życie - x10 reszta starów x1.4 |
Więc na 56 poziomie będzie się bić białego smoka z 15-20k hp, dwoma atakami po 100-140 obrażeń, posiadajacego ok. 80-140 sposta i 200-340 zwinki? W ile osób?
5.
cytat: |
Możliwość rozpoczynania lekceważącej wroga ekspedycji co 5 dni. |
O co chodzi z lekcewarzenie wroga? |
1, Najlepiej ze składek, przepraszam za chaotyczny język.
2. 25 osób będzie mogło wziąć udział w ekspedycji z kumulacji reputacji. Osoby, które się nie składały będą w ostatniej kolejce do dołączenia na ekspedycje i będzie ona wyliczana wg. lvlów graczy. Chyba, że jest jakaś lepsza idea tego.
3. Przepraszam, chodziło mi o otrzymywane doświadczenie to 40% z bez max lvla ograniczającego możliwość zdobycia mniejszej ilości doświadczenia.
4. Żeby było można brać udział w składkach klanowych w postaci reputacji, trzeba mieć ukończony 56 poziom i spełniać warunki czasowe pobytu w klanie (przypuszczalne 7 dni).
5. Moby są takie same jak na ekspedycji. Różnią się ilością posiadanego Życia i reszty statystyk moba, co utrudnia zdobycie blaszki klanowej i doświadczenia.
Lekceważenie moba - Tylko tak nazwałem tą ekspedycje(przykładowo dla opisu)
Kto zrozumiał moje hieroglify, może śmiało nadawać temu pomysłowi rzeczywisty sens.
__________________
Wxxx Napisał: "Przecież to nie wina Pana Ce, że już nasrało mu przez te lata na krześle"
kaPxx Napisał: "Za CE47 nikt nie będzie płakał jak poda się do demisji^_^"
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Aimshot: 16-12-2011 23:12.
|
|
16-12-2011 20:04 |
|
|
mrozik
Double Ace
Data rejestracji: 10-06-2011
Postów: 100
Klan: LoS Kraina: Necropolia VI Skąd: Nowogard
|
|
Pomysł całkiem niezły, ale do dopracowania. Ja bym zaproponował to w stylu "areny klanowej", organizowanej raz na tydzień. Oczywiście tak jak na zwykłej arenie, możliwość by była konfrontacja dwóch klanów. Pewnie i tak pomysł umrze
R10-Streisand
__________________ kupię spaczone pierścienie koncentracji
R10-Streisand
|
|
16-12-2011 22:19 |
|
|
Dzaroo
Triple Ace
Data rejestracji: 02-04-2008
Postów: 228
Kraina: Moria II Skąd: Olsztyn
|
|
cytat: |
mrozik napisał(a)
Pomysł całkiem niezły, ale do dopracowania. Ja bym zaproponował to w stylu "areny klanowej", organizowanej raz na tydzień. Oczywiście tak jak na zwykłej arenie, możliwość by była konfrontacja dwóch klanów. Pewnie i tak pomysł umrze
R10-Streisand |
A czym to mialoby sie roznic od obecnych aren ? ... wydaje mi sie ze niczym
Nie neguje ogolej inicjatywy autora ale mysle ze poki co ludzie musza sie oswoic z kw... kiedy bedzie znowu malo "atrakcji" graczom mozna pomyslec o kolejnych rodzajach eskapad klanowych
|
|
17-12-2011 01:16 |
|
|
Aimshot
Triple Ace
Data rejestracji: 06-07-2008
Postów: 195
Klan: White Tower[W-T] - Kaktusiki [-__-] Kraina: Necropolia; Necropolia V; Necropolia VI; Moria IV Skąd: Białystok
Autor tematu
|
|
Panowie/Panie, dałem pomysł do dopracowania. Różni się od areny tym, że klan zdobywa odznaki. Można wprowadzić, też coś takiego jak honor, który będzie świadczył o ilości zabójstw mobów, w razie przegranej, owej ekspedycji będzie odejmowany honor.
Panowie/Panie pomysł jest dobry, lecz potrzebuję dopracowania, jeżeli coś komuś przyjdzie na myśl, śmiało piszcie. Możemy tym zażegnać aktualne problemy AII i AIII
Nie pytajcie się mnie, ja próbowałem mniej-więcej objaśnić tą idee. Jak się podoba to podpisujcie się pod tym i rozwijajcie temat, by go dopracować, bo coraz więcej pojawia się bezsensownych tematów "A to krew, a to czas, takie sranie w okół ludzi"
Pozdrawiam, Aimshot R7 i życzę kwitnącego rozwoju tematu i pomysłów.
__________________
Wxxx Napisał: "Przecież to nie wina Pana Ce, że już nasrało mu przez te lata na krześle"
kaPxx Napisał: "Za CE47 nikt nie będzie płakał jak poda się do demisji^_^"
|
|
17-12-2011 18:14 |
|
|
Weles
Newbie
Data rejestracji: 07-11-2010
Postów: 9
Kraina: Moria IV
|
|
Pomysł bardzo ciekawy, żeby ożywić klany
byłby to raid podobny do takiego z WoW czyli 7 dni na reset i 25 osób biorących udział. Załóżmy że postawienie takiego raidu przez lidera bądź oficera wymagałoby 5k*(poziom danej lokacji) repy ze składek członków klanu, czyli mamy tu wprowadzenie obowiązkowych składek co wiąże się z wymuszeniem aktywności klanowiczów w sparingach, których w tym momencie jest bardzo mało. Samo KW nie da tyle repy żeby wystarczyło na cotygodniową składkę.
Teraz weźmy pod uwagę trudność takiej klanowej ekspedycji
myślę że hp*10 to trochę za mało przy 25 osobach, tak więc wprowadźmy element hp*ilość biorących udział, przy założeniu minimum hp*15, staty niech będą losowe z zakresu 1,2 do 1,6 bazowego odpowiednika z normalnej ekspy, nie mam tylko pojęcia czy 10 rund wystarczy ale powinno :p
nagrody
trofeum klanowe za zabicie danego moba dające później 10% większe nagrody w postaci pr, pln i krwi. (ludzie odpadają bo mob nie ma swojej armii którą możemy konwertować) krew z tego względu że taka bestia to wielka uczta dla wampirów :p , pr dla wszystkich jednakowe bez bonusu dla założyciela.
tylko teraz czy możliwość założenia kolejnego poziomu wymagałaby kolejnego poziomu budynku klanowego czy wystarczyłoby trofeum otwierające.
dodatkowa nagroda dla klanu :
skrócenie czasu budowy budynków klanowych przez następne 7 dni o 10%
Jeszcze jedna kwestia, założyć klanową ekspedycje może każdy klan (nie byłoby limitu ilości mobów w lokacji), który spełnia wymagania zaczynając w poniedziałek i zbierając ludzi do soboty, a w niedziele o 22 byłaby walka z bossem .
lider klanu lub oficer wybierają kto może iść, a dodanie członka ekspedycji nie wymagałoby nic więcej poza wcześniej zebraną reputacją.
limit poziomowy od 60 wzwyż bez maksymalnego limitu lub 62*25=1550 dla białaska i dla kolejnych poziomów odpowiednio (60+(2xpoziom lokacji))x25
Kitara z r13
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Weles: 20-12-2011 11:20.
|
|
20-12-2011 11:20 |
|
|
Dydu
Lord
Data rejestracji: 13-04-2008
Postów: 437
Klan: A-OBS Kraina: Moria
|
|
Ja bym to widział na zasadzie:
raz w tygodniu Lider/vice może odpalić expe klanowa, na obecne lokacje, zaczynamy od Bialej wieży itd...
Iść może cały klan, walczymy ze wszystkimi mobami z danej lokacji, czyli na bialej wiezy walczy caly klan kontra 40 bialych smokow, 5 czarnych i 1 hydra.
Żeby nie byłao za łatwo proponuje, żeby moby były arenowe.
Po wyczyszczeniu całej lokacji, Klan dostaje odznake białej wieży i może iść na druga lokacje.
Koszt założenia expy (tylko rep) = 5x koszt sredniego poziomu graczy x max ilosc miejsc w klanie, klan zrzuca rep do wspolnej puli
Nagroda za zaliczona lokacje:
- Koszt rytka na normalnych expach (za zaliczone lokacje) mniejszy o 20%
- pr za zabite moby tak jak w expach w A3 x2 (tak jakby kazdy byl zakladajacym, bez kar za poziom)
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Dydu: 20-12-2011 11:51.
|
|
20-12-2011 11:48 |
|
|
HardBrutal
Member
Data rejestracji: 24-11-2011
Postów: 26
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Dydu napisał(a)
Ja bym to widział na zasadzie:
raz w tygodniu Lider/vice może odpalić expe klanowa, na obecne lokacje, zaczynamy od Bialej wieży itd...
Iść może cały klan, walczymy ze wszystkimi mobami z danej lokacji, czyli na bialej wiezy walczy caly klan kontra 40 bialych smokow, 5 czarnych i 1 hydra.
Żeby nie byłao za łatwo proponuje, żeby moby były arenowe.
Po wyczyszczeniu całej lokacji, Klan dostaje odznake białej wieży i może iść na druga lokacje.Koszt założenia expy (tylko rep) = 5x koszt sredniego poziomu graczy x max ilosc miejsc w klanie, klan zrzuca rep do wspolnej puli
Nagroda za zaliczona lokacje:
- Koszt rytka na normalnych expach (za zaliczone lokacje) mniejszy o 20%
- pr za zabite moby tak jak w expach w A3 x2 (tak jakby kazdy byl zakladajacym, bez kar za poziom) |
PROPONUJĘ dorzucić walkę z przeciwnikiem który będzie naszą "LUSTRZANĄ" Drużynę czyli walka z przeciwnikiem składającym się z naszych braci i siostrzyczek Bliźniaków
__________________ Nie zaczynajcie gry KULTURYSTĄ
Wszystko jest dobrze do 60 lvl -łatwo sie gra ale na wyższych lvl
ŻAR nie trafia celu (obrona) ŻAR jak trafi zada tylko 170 dmg Podczas gdy WZ (cien Bestii) zadaje dodatkowym atakiem 1200 DMG
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez HardBrutal: 20-12-2011 11:56.
|
|
20-12-2011 11:56 |
|
|
Ptyś
Ex-Team
Data rejestracji: 02-10-2010
Postów: 2.765
Kraina: Necropolia IV
|
|
a ja powiem, w najbliższym czasie nie będzie
poza tym pomysł jest zbyt niedopracowany. Jak będzie konkretna propozycja to zapraszam.
i zamykam.
__________________ Regulamin Handlu
|
|
20-12-2011 13:06 |
|
|
|