Data rejestracji: 22-07-2007
Postów: 439
Kraina: Necropolia IV
Uniki mobów na KWu ??
Jestem sobie dystansem, który wyciąga całkiem pokaźną sumę statów a co za tym idzie teoretycznie mam za każdym razem 90% na zadanie ciosu mobowi. O ile na slumsach jakoś to ładnie szło i nie zauważyłem żadnycyh odhyleń od normy tj. max 1 unik na 7 wyprowadzonych ciosów a tylko na Horacym jest znacznie gorzej i o ile pamiętam ani razu nie było tak żeby trafił wszystkie uderzenia albo chociaż spudłował tylko 1.
Moje pytanie brzmi, czy te moby z Horacego mają po prostu jakieś dodatki do uników albo może jakieś zdecydowanie większe dodatki do uniku względem slumsów i dlatego to zauważyłem - pytam bo jestem ciekawy jak to wygląda bo może trzeba będzie inaczej kombinować i na przykład z siłą wbijać na KWu
__________________ R7 - Desmodontidae
Ten post był edytowany 4 raz(y), ostatnio edytowany przez Desmodontidae: 19-12-2011 15:35.
Data rejestracji: 23-07-2011
Postów: 454
Kraina: Moria III Skąd: z nienacka
Demoniczne ogary mają unik przeciwko wszystkim rodzajom broni, mają go pewnie 5-10% sadząc po częstotliwości go włączania. Ja niby też mam mieć 90% na trafienia a i tak skubańce robią serie (w)zwodów ;/