apostle
Viking
Data rejestracji: 18-01-2007
Postów: 720
Klan: DECADOS Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: Płoty
|
|
Zadanie dla strefy 4
# Jest kilka sposobów zdobywania reputacji w świecie umarlaków. Jednym z nich jest posiadanie potężnych artefaktów. Ukończ łącznie 4 Pielgrzymki w Nieznane.
# Masz pieniądze i wiesz jak je zdobywać. Teraz musisz zyskać reputację wśród Trzody. Podnieś poziom Pośredniaka do 15 poziomu.
# Przywódca okolicznego stada wilkołaków poprzysiągł Ci zemstę za zniszczenie watahy w Twoim kwadracie. Najlepiej zrobisz znajdując jego kryjówkę gdzieś Daleko od Miasta i kończąc jego mizerną egzystencję. na dalekiej zabicie potworka
# Ludzie w Twoim kwadracie zaczęli zapadać na dziwną chorobę. Twoi szpiedzy sugerują byś szukał odpowiedzi w Okolicach Miasta.
# Zdobądź poziom 35.
# Gdy byłeś na wyprawie, wampir-uzurpator zajął Twoją siedzibę. Odbij ją wraz z członkami klanu. zadanie oblegowe, zakładasz obleg na własny kwadrat i z klanem jedziesz uzurpatora
# Wybuduj wszystkie budynki ze strefy czwartej.
# Władza!! Awansuj do strefy Trzeciej. I zasiądź w Wewnętrznym Kręgu.
PLUS
Strefa 4
1) Ważne osobistości mają zawsze wielu wrogów, dlatego przydaje się dodatkowa ochrona.
Rozbuduj Posterunek Policji i Schronisko na 18 poziom.
Zasady: Wybudować Posterunek Policji i Schronisko na 18 poziom.
Nagroda: ???
2) Gdy obudziłeś się wieczorem, na biurku znalazłeś dziwny list.
Poznaczony śladami krwi, zawierał w sobie tylko słowa: "Ratuj", "Uwięziona" i "Daleko".
Pisane w pośpiechu, w różnych miejscach pergaminu. Cóż to może oznaczać?
Zasady: Zaliczyć daleką wyprawę, gdzie szansa powodzenia to średnia testu zwinności i inteligencji.
Nagroda: Około 7 000 pr.
3) Wykaż się męstwem. Tylko to przyciągnie pod Twój sztandar wytrawnych łowców.
Zasady: Zaliczyć dowolną daleką wyprawę.
Nagroda: Około 6 500 pr.
4) Jak nakazuje wampirza tradycja, każdy nowo mianowany Inkwizytor wyprawia wystawną ucztę,
na którą zaprasza wszystkich mieszkańców miasta. Wampir twojej rangi musi wykazać się bogactwem i hojnością.
Zgromadź na swoim koncie 5 000 000 PLN i złóż ofiarę w wysokości 10% tej sumy. Kliknij tutaj, aby złożyć ofiarę.
Zasady: W momencie posiadania na koncie 5 000 000 PLN kliknąć w link w zadaniu.
Nagroda: Około 10 000 pr
5) Twoi zwiadowcy poinformowali Cię o dziwnych zjawiskach zachodzących na Wielkim Stepie.
Sugerują, żebyś zbadał sytuację zanim będzie za późno.
Zasady: Przygotować ekspedycję na Wielki Step. Tam natrafić i zabić Ducha Elizabeth.
Nagroda: Około 24 000 pr.
__________________
Sygnatura by Olsz4k
|
|