Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » PROPOZYCJA ZMIANY WPROWADZONE W A3 -> edycja. » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (4): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony ZMIANY WPROWADZONE W A3 -> edycja. 30 Ankieta - średnia ocena: 3,9730 Ankieta - średnia ocena: 3,97
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Szynek
Emperor


images/avatars/avatar-24244.jpg

Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

ZMIANY WPROWADZONE W A3 -> edycja. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

W akcie drugim ~90% strzelców narzekała na to że białasy maja za dużo hp w ataku obronie (przyjaciele/krwiopije itd), że maja za mały dmg.
płakali miesiącami tak samo o dmg z shurików.

Administracja ich posłuchała. Obcięła hp z broni itd. może i to była dobra zmiana, może nie... nie wnikam.

płacze były nieustanne i wiekszośc tematów nie była zamykana(nie wiadomo czemu).

w akcie trzecim dodatkowo bron palna dostała za darmo mega busta do dmg z wiedzy. dodatkowo z evo ma największy potępiając zdobycia dodatkowego dmg(~50 na hit)

wiec sumując. Dostała za darmo w kij dużo dmg. zostało ułatwione jej pvp przez osłabienie broni białej.

i tu jest problem... dlaczego cały a3 jest zrobiony pod bron palną? dlaczego ŻADEN postulat innego typu broni nie został wzięty pod uwagę.

Snajperzy cisną na kw(włącznie z lokacjami z czyśczycielami) po 6k+ dmg na runde (przykład twardy z r9), trafiając wszystko i zawsze.

Broń biała i dystansowa nie ma możliwości zaatakowania czyściciela, dodatkowo musi sie przebijać przez 400-600 defa grabarzy którzy sa na każdej lokacji.

nie istnieje ŻADNA lokacja do której inny typ broni oprócz palnej był NIEZBĘDNY, sa jedynie opcjonalne.

łapacze(na każdym typie broni) NADAL je... niszczą system pvp zabierając przeciwnikowi na początku walki kilka tysięcy hp, sobie dodając dodatkowe. co nie am porównania z dodatkowym atakiem u wz'ta czy krwią życia u kultka... o potępionym nie wspominając. jedyna rasą która może im się przeciwstawić to ssak.

Spaczony set jak w a2 spaczał system walk. wiadomo unik przeciwko przeciwnikowi z multi atakiem działa w miarę poprawnie. to przeciwko CR'om, czy shurikom na kuszach już nie działa tak przyjemnie.
nic sie nie zmieniło. od bodajże d+2 ma się maks unik na wsio.

WD i CRki straciły zasięg i sens defa z tatka na ekspedycjach. po kolejnych płaczach strzelców że tylko oni mogą solowac ekspy.

Wyraźnie ujechano zabójców ucinając im możliwość runnerowania na ekspach... wiec po co im zwinka którą trenowali latami?


Moje propozycje:
1. Zmienić działanie majestatu w pvp(na ekspach porównywalny do reszty arkan) np:
......... a) by dodał używającemu go procentowo hp jak na ekspach (łącznie z budynkami, nie od hp bazowego). 5% za każdy 1lvl majestatu.
przykład. 12k hp w ataku+10 majestatu=12k+12k*10*0,05=18k hp.

......... b) by odejmował przeciwnikowi procentowo hp. 5% za każdy 1lvl majstatu. + nałożyć jakiś stały maksymalny limit np 12-14 majestatu.
przykład. 12k hp w obronie, atakujący daje 10lvl majka. Wychodzi nam 12k-12k*10*0.05=6k hp w obronie.

~dzieki temu, nie było by takiej dysproporcji w pvp miedzy łapaczem, a kultkiem, wztem, potepem, oraz miedzy ssakiem, a łapaczem.

2. Korekta arkan Potepionego/Kultysty, gdyż po wprowadzeniu evo ich arkany straciły totalnie swoja użyteczność.
evo ze zwinka/spostem daje niewiele mniej niż oni mogą wyciągnąć z arkan. np:
......... a) zmniejszenie kosztu arkan tych dwóch ras o 25-30%. by po wbiciu arkan na full ich liczba przewyższała to co daje
evo chociaż o połowę.

......... b) zmniejszenie ilości sposta/zwinki możliwej do uzyskania z ewolucji. skrzydła do 15, ścięgna do 20.

3. Spaczony set. Większość graczy uważa go za JEDYNY sensowny set do atakowania białasów bronią palna.
lecz działa on genialnie i w ataku i w obronie.
......... a) Zmniejszyć maksymalną szanse na unik. łącznie z itemów i evo do MAKS 20%.

......... b) Uciąć charyzmę przez niego dodawaną, bądź nawet wprowadzić UJEMNĄ , by był to set do ATAKÓW jak mściwy,
a nie set uniwersalny.
......... c)
cytat:
Micho92 napisał(a)
można by zabrać zwykły unik spaczakowi a w zamian dać unik względem białej 2h (mniejszy niż obecny unik) , palnej 2h (coś pomiędzy unikiem do białej 2h a białą 1h), palnej 1h i +7% dla dystansa który ma pełno ataków i +5% białej 1h

......... d)
cytat:
Arius napisał(a)
To może opcja dodania do spaczaka jakiegoś małego bonusu w stylu - 30% do krwi.
Wprowadzić jakąś wadę, która odrobinę by bilansowała wszystkie wypasione zalety spaczaka.



4. Wznowić możliwość runnerowania zabojcom. (ograniczona ale wznowić) np:
......... a) ustawić MINIMALNA szanse na trafienie mobów w graczy na 30%(tak jak dotychczas jest w spaczaku). co za tym idzie runnerowanie będzie ale ograniczone. co za tym idzie runnerowanie będzie ale ograniczone.



Te zmiany mogłyby zastopować proceder tworzenie jedynie 2 właściwych ras (łapacza i ssaka) i polepszyły by dysbanalans w grze. Wydaje mi się, ze to nie jest kolejny płacz temat tylko i wyłącznie propozycja, wraz z podanymi argumentami.

__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii

Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.

Ten post był edytowany 13 raz(y), ostatnio edytowany przez Szynek: 16-01-2012 11:17.

15-01-2012 14:28 Szynek jest offline Szukaj postów użytkownika: Szynek Dodaj Szynek do Listy kontaktów
profes79
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
3. Spaczony set. Większość graczy uważa go za JEDYNY sensowny set do atakowania białasów bronią palna.lecz działa on genialnie i w ataku i w obronie..
a) Zmniejszyć maksymalną szanse na unik. łącznie z itemów i evo do MAKS 20%.

W tym momencie żaden palniak nie będzie miał cienia szansy przeciwko białej 2h.

cytat:
2. Korekta arkan Potepionego/Kultysty, gdyż po wprowadzeniu evo ich arkany straciły totalnie swoja użyteczność.
evo ze zwinka/spostem daje niewiele mniej niż oni mogą wyciągnąć z arkan. np:
. a) zmniejszenie kosztu arkan tych dwóch ras o 25-30%. by po wbiciu arkan na full ich liczba przewyższała to co daje
evo chociaż o połowę.

. b) zmniejszenie ilości sposta/zwinki możliwej do uzyskania z ewolucji. skrzydła do 15, ścięgna do 20.


Dlaczego straciły na użyteczności? Albo można mając własne arkana do zwinki/sposta nie pakowac w odpowiednie ewo albo wręcz przeciwnie - pakować w ewo i odpalać inne arkana nisz te bazowe. Dodatkowo zwiększona ilość sposta poprzez dodanie ewo do juz posiadanych arkan chyba mało komu przeszkadza.
15-01-2012 14:41
Szynek
Emperor


images/avatars/avatar-24244.jpg

Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Szynek
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

dłaczego niby kultek ma ciągle dołaczac do ekspedycji na nie swoich arkanach?
jaki wtedy jest sens jego istnienia. po ta sa arkany by je uzywac.

tak samo ktoś może mówić by łapacz włączał na ekspy dziki szał zamiast majka;].

własne arkany maja byc użyteczne. a nie tylko po to by były....

__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii

Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.

15-01-2012 14:43 Szynek jest offline Szukaj postów użytkownika: Szynek Dodaj Szynek do Listy kontaktów
Geheth
Triple Ace


Data rejestracji: 12-08-2010
Postów: 171
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

4.Tatuaż WD+ŁS do pkt życia 30/40% (bazowe i z budynków) Zrobić tak samo jak w krwiopijcach/przyjacielskich, żeby nie dochodziło do chorych sytuacji że Melissa ubija sobie solo bazyla na evencie.

5.Gruczoły jadowe-wywalić bonus do obrony z ostatniego poziomu.

6.Pancerz-ostatni bonus 10% hp niech wpływa też na budynki.

1. Sama zmiana nie wniesie wiele, dalej będą to najlepsze arkana atakowe/oblegowe/ekspedycyjne.
2.a)na pewno nie wszystkich arkan, zmiana żaru+arkan potępionego. Reszta jest w miare dobrze zbalansowana.
b)Sam pisałeś że zabrali zasięg CR, chcesz go jeszcze bardziej zmniejszyć?
3.Spaczek bym zostawił jaki jest biorąc pod uwagę że dystans ma jastrzębia, który też jest uniwersalny i jakoś nikt nic z tym nie robi.

__________________
Chcesz dropić? zostań moderatorem.

Czyściciel- zdaniem administracji jest to boss czyli coś co powinno występować w liczbie 1, a nie 5-6.
Zrozumieć rozumowanie administracji-niemożliwe.
15-01-2012 14:48 Geheth jest offline Szukaj postów użytkownika: Geheth Dodaj Geheth do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jak palniak byl naturalna farma dla broni bialej przez caly aktII i to bez wzgledu czy atakujacy mial tatek pod biala czy nie - to bylo wszystko OK, a teraz sie krzywda dzieje Smile

pocierpicie 3 lata, moze zrozumiecie Smile

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez twardy: 15-01-2012 14:50.

15-01-2012 14:49 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
kilus
Ex-Team


Data rejestracji: 04-11-2006
Postów: 986
Skąd: Słupsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

. b) Uciąć charyzmę przez niego dodawaną, bądź nawet wprowadzić UJEMNĄ , by był to set do ATAKÓW jak mściwy,
a nie set uniwersalny.


To żart gram dystansem i używam go do obrony tylko i wyłącznie...obcięcie charki sprawi, że czym mam się bronić spostem? rotfl

Kto mi odda kasę za bransy i apaszkę dsk etc...

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez kilus: 15-01-2012 14:52.

15-01-2012 14:51 kilus jest offline Szukaj postów użytkownika: kilus Dodaj kilus do Listy kontaktów
profes79
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Szynek napisał(a)
dłaczego niby kultek ma ciągle dołaczac do ekspedycji na nie swoich arkanach?
jaki wtedy jest sens jego istnienia. po ta sa arkany by je uzywac.

tak samo ktoś może mówić by łapacz włączał na ekspy dziki szał zamiast majka;].

własne arkany maja byc użyteczne. a nie tylko po to by były....


Nie musi dołączac na nieswoich arkanach - skoro ma wystarczająco zwinki i bez ewo to nie musi brac ewolucji ze zwinką. Na razie masz pretensje o to, że ewo daje za duzo zwinki - jak ci za duzo, to wez inne skoro to ci niepotrzebne...
15-01-2012 14:55
Szynek
Emperor


images/avatars/avatar-24244.jpg

Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Szynek
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
twardy napisał(a)
jak palniak byl naturalna farma dla broni bialej przez caly aktII i to bez wzgledu czy atakujacy mial tatek pod biala czy nie - to bylo wszystko OK, a teraz sie krzywda dzieje Smile

pocierpicie 3 lata, moze zrozumiecie Smile



Crki zawsze były farmami berkow/zabojcow i nie placzemySmile


cytat:
Geheth napisał(a)
b)Sam pisałeś że zabrali zasięg CR, chcesz go jeszcze bardziej zmniejszyć?

sam gram Cr'em, wiec wiem ze uciąłbym sobie zasięg, ale liczy się dobro ogółu.

__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii

Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.

15-01-2012 14:56 Szynek jest offline Szukaj postów użytkownika: Szynek Dodaj Szynek do Listy kontaktów
Temporary
Lord


Data rejestracji: 02-05-2009
Postów: 282
Klan: Undeads
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

RE: ZMIANY WPROWADZONE W A3 -> edycja. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Originally posted by Szynek
Moje propozycje:
1. Zmienić działanie majestatu w pvp(na ekspach porównywalny do reszty arkan) np:
. a) by dodał używającemu go procentowo hp jak na ekspach (łącznie z budynkami, nie od hp bazowego). 5% za każdy 1lvl majestatu.
przykład. 12k hp w ataku+10 majestatu=12k+12k*10*0,05=18k hp.

. b) by odejmował przeciwnikowi procentowo hp. 5% za każdy 1lvl majstatu. + nałożyć jakiś stały maksymalny limit np 12-14 majestatu.
przykład. 12k hp w obronie, atakujący daje 10lvl majka. Wychodzi nam 12k-12k*10*0.05=6k hp w obronie.

~dzieki temu, nie było by takiej dysproporcji w pvp miedzy łapaczem, a kultkiem, wztem, potepem, oraz miedzy ssakiem, a łapaczem.

2. Korekta arkan Potepionego/Kultysty, gdyż po wprowadzeniu evo ich arkany straciły totalnie swoja użyteczność.
evo ze zwinka/spostem daje niewiele mniej niż oni mogą wyciągnąć z arkan. np:
. a) zmniejszenie kosztu arkan tych dwóch ras o 25-30%. by po wbiciu arkan na full ich liczba przewyższała to co daje
evo chociaż o połowę.

. b) zmniejszenie ilości sposta/zwinki możliwej do uzyskania z ewolucji. skrzydła do 15, ścięgna do 20.

3. Spaczony set. Większość graczy uważa go za JEDYNY sensowny set do atakowania białasów bronią palna.
lecz działa on genialnie i w ataku i w obronie.
. a) Zmniejszyć maksymalną szanse na unik. łącznie z itemów i evo do MAKS 20%.

. b) Uciąć charyzmę przez niego dodawaną, bądź nawet wprowadzić UJEMNĄ , by był to set do ATAKÓW jak mściwy,
a nie set uniwersalny.


4. Wznowić możliwość runnerowania zabojcom. (ograniczona ale wznowić) np:
. a) ustawić MINIMALNA szanse na trafienie mobów w graczy na 30%(tak jak dotychczas jest w spaczaku). co za tym idzie runnerowanie będzie ale ograniczone. co za tym idzie runnerowanie będzie ale ograniczone.


Ad1. Zauważ że do 50 poz żadna rasa nie ma więcej życia niż WZ, co więcej ma on na stracie w rasowych bonusach 4 punkty majestatu i 7 kocich sciezek dla broni białej ZAWSZE niezależnie czy ma krew czy nie.

Ad2. Mają swoją użytecznosc, zapomniałeś już jak na ekspach wystarczyło być kultysta niezaleznie czy masz sprzet czy nie? zarówno na poczatku serwera gdzie zwinki ludzie mają mało, jak i na pierwszych eskpach kultek jest IMBA, zpao tym evo da ziwnke, arkana dadza wiecej ziwnki - tym elpiej, mozna ubrac co innego bo zwinke zapewnia evo i arkana.

Ad3. OBOK JEST ZAMKNIĘTY TEMAT O TYM. DZIŚ ZAMKNIĘTY
- TEN PUNKT TO SPAM I PRÓBA POWTÓRZENIA TEMATU ZAMKNIĘTEGO PRZEZ MODERATORA.


Ad4. Jaaaasne... i do tego frytki i kawę co nie? To że robiłeś postać pod bug wycięty w patchu to nie jest problem całego serwera. ja pamiętam jak blizzard mi zmienił w diablo2 obrazenia czarów dla druida i nagle mój imba build był już mniej imba... ale nie skarżyłem się im na forach Wink

P.S.
cytat:
łapacze(na każdym typie broni) NADAL je... niszczą system pvp zabierając przeciwnikowi na początku walki kilka tysięcy hp, sobie dodając dodatkowe. co nie am porównania z dodatkowym atakiem u wz'ta czy krwią życia u kultka... o potępionym nie wspominając. jedyna rasą która może im się przeciwstawić to ssak.

LOL? obok w temacie Gerwazy WZ wkleił walkę gdzie POMIMO walki z Łapaczem, jednym z lepszych rewo na r9... i POMIMO walki z łapaczem w spaczonym setcie - wgniótł go w ziemię korbaczem...

__________________
Mhelkir
GG: 1060461

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Temporary: 15-01-2012 15:03.

15-01-2012 14:56 Temporary jest offline Szukaj postów użytkownika: Temporary Dodaj Temporary do Listy kontaktów
Szynek
Emperor


images/avatars/avatar-24244.jpg

Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Szynek
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
profes79 napisał(a)
cytat:
Szynek napisał(a)
dłaczego niby kultek ma ciągle dołaczac do ekspedycji na nie swoich arkanach?
jaki wtedy jest sens jego istnienia. po ta sa arkany by je uzywac.

tak samo ktoś może mówić by łapacz włączał na ekspy dziki szał zamiast majka;].

własne arkany maja byc użyteczne. a nie tylko po to by były....


Nie musi dołączac na nieswoich arkanach - skoro ma wystarczająco zwinki i bez ewo to nie musi brac ewolucji ze zwinką. Na razie masz pretensje o to, że ewo daje za duzo zwinki - jak ci za duzo, to wez inne skoro to ci niepotrzebne...



czytaj ze zrozumieniem. nie mówię, że DAJE ZA DUZO samo w sobie. tylko za dużo w stosunku do arkan kultusty.

wz wbijajac evo ze zwinka na maksa i arkany tlyko do siły bedzie miec +28 zwinki +~85 siły?

kutelk wbijając na arkanach ma 46 zwinki i evo do siły nie ma. wiec...
evo+28 zwinki i 55 siły z niedźwiedzia?

troche nie ten.


cytat:
Temporary napisał(a)
Ad4. Jaaaasne... i do tego frytki i kawę co nie? To że robiłeś postać pod bug wycięty w patchu to nie jest problem całego serwera. ja pamiętam jak blizzard mi zmienił w diablo2 obrazenia czarów dla druida i nagle mój imba build był już mniej imba... ale nie skarżyłem się im na forach Wink


nie gram zabójcą/berkiem. NIGDY nie runnerowałem, wiec ten tekst jest bez sensu.

__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii

Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szynek: 15-01-2012 15:01.

15-01-2012 14:58 Szynek jest offline Szukaj postów użytkownika: Szynek Dodaj Szynek do Listy kontaktów
Szynek
Emperor


images/avatars/avatar-24244.jpg

Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Szynek
RE: ZMIANY WPROWADZONE W A3 -> edycja. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

multi, prosze o usuniecie.

__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii

Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szynek: 15-01-2012 15:01.

15-01-2012 15:00 Szynek jest offline Szukaj postów użytkownika: Szynek Dodaj Szynek do Listy kontaktów
SosnaN
King


images/avatars/avatar-21708.jpg

Data rejestracji: 08-07-2011
Postów: 858
Kraina: Moria V

RE: ZMIANY WPROWADZONE W A3 -> edycja. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Co do majestatu da się dużo prościej.

przyciąć skrzydełka majestatu łapaczom myśli

Spaczek to maks uniku idealnie pasuje 22%, w tutku też tyle maks uniku zrobić, i gangsterowi, i starczy, resztę spaczkowi zostawić jak jest i będzie ok.
Będzie to realnie działało jak ochrona przed 30% ciosów w realnej walce a obecnie jest to realnie min 37%.

Co do reszty to problemem jest że obecnie Administracja nie chce przemyśleć czegokolwiek głębiej i na spokojnie. Ostatnimi czasu słucha płaczów i wprowadza zmiany pod płaczki, na szybko i bez przemyśleń.
Cały a3 trzeszczy jakby się miał rozlecieć. Wink
W dodatku sam Sushi wyraźnie się wypowiedział że jest a3 robiony pod noobów, żeby nie powiedzieć wprost że pod idiotów... Smile

Kiedy skończy się "szarpane i łatane" naprawianie gry w wykonaniu Adminów trudno powiedzieć. Smile
Na razie mało myślą o własnej grze. Frown

A płacze zawsze będą najgłośniejsze. Pleased

__________________
cytat:
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.

15-01-2012 15:04 SosnaN jest offline Szukaj postów użytkownika: SosnaN Dodaj SosnaN do Listy kontaktów
Temporary
Lord


Data rejestracji: 02-05-2009
Postów: 282
Klan: Undeads
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

To jest koncert życzeń, nie uwzględniacie wpływu zmian na inne postacie i inne walki.

Chcecie osłabić palna i podboostowac białą KTÓRĄ GRACIE. Kompletnie olewając jaki to wpływ będzie miało na inne aspekty jak:
dystans-biała, czy palna-dystans.


__________________
Mhelkir
GG: 1060461

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Temporary: 15-01-2012 15:13.

15-01-2012 15:12 Temporary jest offline Szukaj postów użytkownika: Temporary Dodaj Temporary do Listy kontaktów
Celahir
Member


Data rejestracji: 03-01-2008
Postów: 25
Klan: SilS
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II

RE: ZMIANY WPROWADZONE W A3 -> edycja. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Szynek napisał(a)
w akcie trzecim dodatkowo bron palna dostała za darmo mega busta do dmg z wiedzy. dodatkowo z evo ma największy potępiając zdobycia dodatkowego dmg(~50 na hit)


3. Spaczony set. Większość graczy uważa go za JEDYNY sensowny set do atakowania białasów bronią palna.
lecz działa on genialnie i w ataku i w obronie.
......... a) Zmniejszyć maksymalną szanse na unik. łącznie z itemów i evo do MAKS 20%.

......... b) Uciąć charyzmę przez niego dodawaną, bądź nawet wprowadzić UJEMNĄ , by był to set do ATAKÓW jak mściwy,
a nie set uniwersalny.



1. Z wiedzy dopałkę dostała 2h palna. 1h palna wciąż ma stosunek 3 do 1.

2. Jak uciąć charyzmę i wprowadzić ją ujemną to po co ten set skoro można 2x więcej wpływów wyciągnąć z mściwego a uniki odrobić z evo?

3. Palna jak widać z wypowiedzi niektóry nie jest jedynym użytkownikiem spaczonego. Poza tym kto broni wam zrobic np spaczonego setu celności?

4. Dlaczego nagle lament o spaczonym zaczął się jakieś 2 miesiące po wprowadzeniu a3 a w a2 nie było z tym problemu? Może dlatego, że w a2 każdy niezależnie czy miał tatki pod białą czy nie mógł jechać na przyjacielach zdobywcy każdego palniaka a teraz to jest utrudnione?
15-01-2012 15:13 Celahir jest offline Szukaj postów użytkownika: Celahir Dodaj Celahir do Listy kontaktów
Szynek
Emperor


images/avatars/avatar-24244.jpg

Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Szynek
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Temporary napisał(a)
To jest koncert życzeń, nie uwzględniacie wpływu zmian na inne postacie i inne walki.

Chcecie osłabić palna i podboostowac białą KTÓRĄ GRACIE. Kompletnie olewając jaki to wpływ będzie miało na inne aspekty jak:
dystans-biała, czy palna-dystans.



po 1. nie gram potepem ani zabójca.

spaczek dotyczy WSZYSTKICH
majestat dotyczy WSZTSTKICH.

po 2. a w jakis sposób strzelcy doprowadzili do uciecia, runnerowania u zabójców, defa u wd/cr, hp z broni u zabojcow/crow ? no w jaki?
zakładając miliony tematów o tym. nie ogarniasz? poczytaj archwiwumSmile bo chyba niedanwo dołaczyłes do forum.


cytat:
Celahir napisał(a)
1. Z wiedzy dopałkę dostała 2h palna. 1h palna wciąż ma stosunek 3 do 1.


broń jednoreczna : ma dmg z samego DMG dodawanego z evo.
kły +24 dmg.
oswiecony+12dmg
+dmg z wiedzy


cytat:
Celahir napisał(a)
4. Dlaczego nagle lament o spaczonym zaczął się jakieś 2 miesiące po wprowadzeniu a3 a w a2 nie było z tym problemu? Może dlatego, że w a2 każdy niezależnie czy miał tatki pod białą czy nie mógł jechać na przyjacielach zdobywcy każdego palniaka a teraz to jest utrudnione?


zgadza sie było łatwiej. ale teraz przesada poszła w druga strone po obcieciu hp z broni. walki trwaja 2x krócej przez co bardziej widac spaczony efekt spaczaka.

__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii

Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szynek: 15-01-2012 15:19.

15-01-2012 15:15 Szynek jest offline Szukaj postów użytkownika: Szynek Dodaj Szynek do Listy kontaktów
Szynek
Emperor


images/avatars/avatar-24244.jpg

Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Szynek
RE: ZMIANY WPROWADZONE W A3 -> edycja. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

znowu multi, nie ogarniam co sie dzieje. proszę o skasowanie posta.

__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii

Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szynek: 15-01-2012 15:19.

15-01-2012 15:18 Szynek jest offline Szukaj postów użytkownika: Szynek Dodaj Szynek do Listy kontaktów
Elderion
King


Data rejestracji: 16-02-2009
Postów: 951
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Generalnie to tych zmian było wprowadzone trochę za dużo jak dla mnie. Ze skrajności w skrajność. Palna dostała dmg bo miał go podobno za mało i była za słaba w pvp, białej zmieniono bonusy do hp, bo miała go za dużo. I wszystko spoko, palna miała ciężko w pvp, ALE! Nie wiem czy ktoś zwrócił uwagę, w czym najczęściej ta palna walczyła, a był to słoneczny set. Ba- w poradach często się czytało rady typu: "Olej spaczaka, zbieraj od razu na słonka, bo pvp jest nieważne". Okazało się, że w a3 jednak jest ważne. I co się okazało? Cena takiego spaczonego łańcucha na r9 skoczyła z 5kd, na +- 10kd. Może się nie znam, ale dla mnie to znaczy, że palna w końcu się obudziła i zaczęła kompletować ekwipunek pod pvp, którego za bardzo nie miała w a2. Patrząc na ogół oczywiście. Koniec końców jak dla mnie, to całe testowanie i zmiany można wywalić do kosza i zacząć jeszcze raz na większej próbce, a nie jednej czy dwóch postaciach okraszony linkami wrzucanymi przez graczy(tak jak temat wcześniej w systemie, gdzie sobie gracz płacze, że przegrywa w OBRONIE z palnym).

Niemniej to wzmocnienie palnej w pvp ma też swoje plusy. Mnich w końcu może mieć sens, bo ma unik przeciwko palnej w tatuażu, który wcześniej można było olać, bo i tak szło rozjechać zabójcą czy berkiem każdego, albo przynajmniej znakomitą większość palnych. No i może ktoś zacznie robić buildy do pvp na kuloodpornym secie, który jakby nie patrzeć, też daję kupę uniku przeciwko palnej, przy okazji dając jeszcze odporność, której nie lubi palna 1h.Wink

Same zmiany które proponujesz są generalnie robione na wyrost. Liczyłeś jak będzie działał ten majestat na poziomach koło 65? Wtedy nie wbija się 10 majestatu w pvp, ani nie ma się 12k hp w obronie, tylko wszystko w najlepszym wypadku jest dzielone przez 2. 5 majestatu w tym przypadku daje zapierające dech w piersiach 25% hp więcej(czyli całe 5% więcej niż ma wz). Atakujący ma 25% hp mniej, też szaleństwo.

Zmiana max uniku sprawia, że trzeba przebudować sety, już widzę jak komuś chce się to robić.Wink

O runnerowaniu już parę razy pisał albo Trupismród albo Lord_hellfire- wystarczy dać mobom(zmienny czy stały, obojętne) bonus do szczęścia i po problemie. W tej chwili moby nie mają szczęścia, bądź mają go bardzo szczątkowe ilości, których się nie zauważa. Jeśli admini uważaliby, że to jest satysfakcjonujące rozwiązania(a nie uważają, bo Sushi w swojej grze odrzuca opcję, w której mob nie może trafić postaci gracza, bądź trafić ją słabo), to pewnie by to zmienili.

Także obawiam się, że nici z tych zmian.Wink

Moja prywatna rada- zaskocz wszystkich i zrób build na kuloodpornym secie. No, ostatecznie zrób sobie mnicha, będziesz tak samo irytował rewolwerowców swoimi unikami jak oni Ciebie spaczakiem.

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Elderion: 15-01-2012 15:21.

15-01-2012 15:18 Elderion jest offline Szukaj postów użytkownika: Elderion Dodaj Elderion do Listy kontaktów
Temporary
Lord


Data rejestracji: 02-05-2009
Postów: 282
Klan: Undeads
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Originally posted by Szynek
po 2. a w jakis sposób strzelcy doprowadzili do uciecia, runnerowania u zabójców, defa u wd/cr, hp z broni u zabojcow/crow ? no w jaki?zakładając miliony tematów o tym.
nie ogarniasz?
poczytaj archwiwumSmile bo chyba niedanwo dołaczyłes do forum.


Właśnie wprost napisałeś że masz w dupie balans gry i forsujesz pod siebie.

tak btw. zmiany wprowadzono po kilku latach dopiero, zatem wróżę Ci wieloletnią karierę spamowicza.

Ja bym zamknął ten temat, powiela on zamknięty dziś przez moda o spaczonym,
te same słowa, te same argumenty, ta sama dyskusja.

a za zakładanie kolejnych po warnie, ludzie - dajcie adminom przeczytać i się wypowiedzieć a nie dublujecie i troicie tematy, w dodatku te same osoby... garstka w porównaniu do liczby użytkowników bw.

__________________
Mhelkir
GG: 1060461

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Temporary: 15-01-2012 15:22.

15-01-2012 15:21 Temporary jest offline Szukaj postów użytkownika: Temporary Dodaj Temporary do Listy kontaktów
Szynek
Emperor


images/avatars/avatar-24244.jpg

Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Szynek
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Elderion napisał(a)
Same zmiany które proponujesz są generalnie robione na wyrost. Liczyłeś jak będzie działał ten majestat na poziomach koło 65? Wtedy nie wbija się 10 majestatu w pvp, ani nie ma się 12k hp w obronie, tylko wszystko w najlepszym wypadku jest dzielone przez 2. 5 majestatu w tym przypadku daje zapierające dech w piersiach 25% hp więcej(czyli całe 5% więcej niż ma wz). Atakujący ma 25% hp mniej, też szaleństwo.


działalo by to inaczej, bo teraz limit majestatu jest ustawiony od lvlu. w mojej zmianie na 65tym lvlu moglbyś wbić wiecej majka niz teraz ale na limit bylby ustawiony dla wszystkich równy.


cytat:
Elderion napisał(a)
Zmiana max uniku sprawia, że trzeba przebudować sety, już widzę jak komuś chce się to robić.Wink


tutaj bardzo mocno sie nie zgodzę... CRki i WD po wejsciu a3 muszą przerabiac sety ze wzgledu na obciecie wagi defa itd. wiec dlaczego u nich zmiana eq jest spoko, a przy spaczaku juz nie?



cytat:
Temporary napisał(a)
Ja bym zamknął ten temat, powiela on zamknięty dziś przez moda o spaczonym,
te same słowa, te same argumenty, ta sama dyskusja.

a za zakładanie kolejnych po warnie, ludzie - dajcie adminom przeczytać i się wypowiedzieć a nie dublujecie i troicie tematy, w dodatku te same osoby... garstka w porównaniu do liczby użytkowników bw.


proszę nauczyć sie czytać całość postów a nie tylko ich fragmenty.
spaczak to jest tylko 1/4 tematu. wiec zamykanie go od górne było by na dość "niskim" poziomie intelektualnym.

__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii

Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szynek: 15-01-2012 15:25.

15-01-2012 15:23 Szynek jest offline Szukaj postów użytkownika: Szynek Dodaj Szynek do Listy kontaktów
Elderion
King


Data rejestracji: 16-02-2009
Postów: 951
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Szynek napisał(a)
cytat:
Elderion napisał(a)
Same zmiany które proponujesz są generalnie robione na wyrost. Liczyłeś jak będzie działał ten majestat na poziomach koło 65? Wtedy nie wbija się 10 majestatu w pvp, ani nie ma się 12k hp w obronie, tylko wszystko w najlepszym wypadku jest dzielone przez 2. 5 majestatu w tym przypadku daje zapierające dech w piersiach 25% hp więcej(czyli całe 5% więcej niż ma wz). Atakujący ma 25% hp mniej, też szaleństwo.


działalo by to inaczej, bo teraz limit majestatu jest ustawiony od lvlu. w mojej zmianie na 65tym lvlu moglbyś wbić wiecej majka niz teraz ale na limit bylby ustawiony dla wszystkich równy.


cytat:
Elderion napisał(a)
Zmiana max uniku sprawia, że trzeba przebudować sety, już widzę jak komuś chce się to robić.Wink


tutaj bardzo mocno sie nie zgodzę... CRki i WD po wejsciu a3 muszą przerabiac sety ze wzgledu na obciecie wagi defa itd. wiec dlaczego u nich zmiana eq jest spoko, a przy spaczaku juz nie?


Ad1. Nie rozumiem tego pierwszego. Dlaczego na 65lvlu mógłbym wbić więcej, skoro nie piszesz nic o zmianie ceny majestatu? Albo ja tego nie widzę. Wink
Ad2. Nie mówię o zmianie setów(w sensie posiadanych) przez graczy, tylko o zmianie bonusów setowych przez administrację.
Zauważ, że tygrys też daje unik, tatek mnicha daje unik, gangster ma unik, kuloodporny ma unik, jastrząb ma szczątkowy unik, przy okazji ewolucje też dają unik(chyba, że coś źle przeczytałem). Jaką masz gwarancję, że po zmianie max uniku na to 20%, taki gangster znowu nie okaże się bezsensownym wyjściem i lepiej będzie robić rewo? To samo mnich, tygrys itd.
15-01-2012 15:27 Elderion jest offline Szukaj postów użytkownika: Elderion Dodaj Elderion do Listy kontaktów
profes79
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Elderionowi chodzi raczej o przebudowe efektów dawanych przez sety. Jak wprowadzisz maksymalny unik 20% to cały zakres spaczaka od 0 do dsk+5 trzeba będzie przerobić w systemie. Dodatkowo trzeba będzie przerobić także tatuaże (np. gangster który daje maksymalnie 25% uniku).

Dwa - jak dasz maksymalny unik 20% to zdemolujesz dokładnie cały system morii.

- dwa tatuaże mają uniki (rewo i mnich)
- unik ze skrzydeł - 10% (7% przeciwko dystansom)
- unik z mutacji DNA - 8%
- unik ze ścięgien - 4%

Nagle sie okaże, że po co spaczak skoro uniki sie będzie wyciagać z samych ewolucji.
20% uniku przeciwko białej 2h to rozpaczliwie mało...

edit: uniki oczywiście u gangstera a nie rewo - moja mea culpa.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez profes79: 15-01-2012 15:31.

15-01-2012 15:29
Madmen
Forum Legend


Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Temporary napisał(a)
To jest koncert życzeń, nie uwzględniacie wpływu zmian na inne postacie i inne walki.

Chcecie osłabić palna i podboostowac białą KTÓRĄ GRACIE. Kompletnie olewając jaki to wpływ będzie miało na inne aspekty jak:
dystans-biała, czy palna-dystans.


Temporary a Ty chyba przespaleś ladny okres czasu w ktorym to PALNA robiła to wszystko co sam teraz napisales. Wiec albo nie masz pojecia o tym co sie dzialo na forum albo jesteś cholernym hipokrytom

__________________
This battle's not the same which they have led us to believe

A synthesis of propaganda, terror and deceit

We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline


r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
15-01-2012 15:29 Madmen jest offline Szukaj postów użytkownika: Madmen Dodaj Madmen do Listy kontaktów
Szynek
Emperor


images/avatars/avatar-24244.jpg

Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Szynek
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@Elderion

napisałem by nałożyc odgórny maksymalny lvl majestatu w walce. dla wyjasnienia-> uciąc ten limit który teraz jest i wprowadzić maksymalna wartość.

tygrys dziala tlyko na białą.

mnich działa tylko na palna

gangster dziala na wsio

spaczak dziala na wsio i to maks przy poziomie dobrym..

troche nie tenSmile

cytat:
profes79 napisał(a)
Elderionowi chodzi raczej o przebudowe efektów dawanych przez sety. Jak wprowadzisz maksymalny unik 20% to cały zakres spaczaka od 0 do dsk+5 trzeba będzie przerobić w systemie. Dodatkowo trzeba będzie przerobić także tatuaże (np. gangster który daje maksymalnie 25% uniku).


tatuaże CR'a i WD polegaly na defie... ktory jest kija wart w a3.. co za tym idzie... WD i CRki musza zmieniac sprzet.

__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii

Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Szynek: 15-01-2012 15:34.

15-01-2012 15:32 Szynek jest offline Szukaj postów użytkownika: Szynek Dodaj Szynek do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jest jeszcze kuloodporny i plastikowy na palna Smile

ale niestety funkcjonuje takie przekonanie, ze palna chodzi w zlomie, wiec bic nikogo nie powinna Smile

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
15-01-2012 15:38 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
xyre
Lord


images/avatars/avatar-25297.jpg

Data rejestracji: 23-07-2011
Postów: 454
Kraina: Moria III
Skąd: z nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomijam idiotyczne bla bla bla o robieniu a3 pod palną, skupie się na punktach, któtko i rzeczowo:
1. Dla mnie ok, choć ja byłbym za tym, by zostawić majka z takim efektem jaki jest, ale w pvp można użyć tylko 3-5pkt. (przejmuje agentów wroga, ale można użyć właśnie 4-5 poziomów i nie więcej, jestem łapaczem, żeby nie było) Choć obecna propozycja też jest nawet ok. Ktoś tam też wspominał, żeby majestat tylko straszył policjantów, czyli odejmował ich przeciwnikowi, ale nie dodawał ich atakującemu (łapaczowi)
2. obowiązkowo, w 1000% jestem za
3. było dyskutowane, idiotyzm, nie niet nein no ne i nem
4. w 10000% jestem za, na runnerowaniu każdy skorzysta (palny, dystans, biała, po prostu każdy)

Tyle mam do powiedzenia
15-01-2012 15:42 xyre jest offline Szukaj postów użytkownika: xyre Dodaj xyre do Listy kontaktów
profes79
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Szynek czytaj ze zrozumieniem!

Nie chodzi o zmianę eq tylko o zmianę efektów w systemie przez administrację.

Jak masz unik z tatka 25% albo unik ze spaczaka 30% a wprowadzisz maksymalny unik 20% to ADMINISTRACJA będzie musiała odpowiednio przerobić efekty setów i tatuaży. No chyba, że za normalne uznasz, że tatuaże będą dawały więcej uniku niż to w ogóle możliwe.
15-01-2012 15:47
Szynek
Emperor


images/avatars/avatar-24244.jpg

Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Szynek
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

możliwe ze Cie nie zrzumialem, sora.

__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii

Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.

15-01-2012 15:49 Szynek jest offline Szukaj postów użytkownika: Szynek Dodaj Szynek do Listy kontaktów
Mahazel1994
Emperor


images/avatars/avatar-18753.jpg

Data rejestracji: 25-03-2010
Postów: 1.100
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III
Skąd: Z Gwardii Samaela

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mnie również §^/Ą>< unik spaczaka/gangsera

ale nie płaczę o - do uniku z prostego powodu. Kto do jasnej anielki broni mi zrobić kuloodporny set z 2* przyj pn zdobywcy?

nic, tylko lenistwo


snajperzy zbierali baty w obronie bo prawie żaden nie miał itemów do pvp, ale popłakali i mają

__________________

Nau vel'bol?
r9:Azazel Blade

r15:Azazel Blade

15-01-2012 15:58 Mahazel1994 jest offline Szukaj postów użytkownika: Mahazel1994 Dodaj Mahazel1994 do Listy kontaktów
Elderion
King


Data rejestracji: 16-02-2009
Postów: 951
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Szynek napisał(a)
@Elderion

napisałem by nałożyc odgórny maksymalny lvl majestatu w walce. dla wyjasnienia-> uciąc ten limit który teraz jest i wprowadzić maksymalna wartość.

tygrys dziala tlyko na białą.

mnich działa tylko na palna

gangster dziala na wsio

spaczak dziala na wsio i to maks przy poziomie dobrym..

troche nie tenSmile


Zgadza się, tak działają te sety, ale koniec końców dają max uników powyżej 20%, więc trzeba je zmienić w systemie.

Majestat- no to się zgadza, tylko pokaż mi osobę, która wbija 10-12 majestatu, na 65lvlu nie używając szamana i to chyba z kościakami/biżuterią krwi.Wink
15-01-2012 16:00 Elderion jest offline Szukaj postów użytkownika: Elderion Dodaj Elderion do Listy kontaktów
janeo
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Szynek napisał(a)

wz wbijajac evo ze zwinka na maksa i arkany tlyko do siły bedzie miec +28 zwinki +~85 siły?

kutelk wbijając na arkanach ma 46 zwinki i evo do siły nie ma. wiec...
evo+28 zwinki i 55 siły z niedźwiedzia?

troche nie ten.


Stary - czegoś się nawdychał? Przyznaj Nam się! Big Grin

To chyba oczywiste że sety Wzta i Kulta będą się znacząco różnić, prawda? Kultkiem można spokojnie olać bostoowanie zwinki, bo wbije ją z arkan. Na jej miejsce w evo spokojnie sobie weźmie gruczoły + leg. napromieniowana krwio, i jest imba.

A taki WZ? Co on zrobi z napro krwio? Bo podetrzeć się nią nie da Tongue
Musi składać sobie leg. zabójczą, demoniczną, od biedy szeroką żeby coś trafić.

Jedźmy dalej - kultek w związku z krytykiem z napro + gruczołu + leg. będzie miał maksa krytyka, więc może go na spokojnie olewać z ubrań.
Po co mu lekka/elfia kami ss, jak może sobie założyć kami szybkości i mieć ten boost w postaci 2 ataków Wink ?

Jedyne co bym zmienił to tą niewygodną blokadę żaru.
No i może jeszcze jakiś mały boościk w postaci +1 do dmg żaru za każde 3 poziomy powyżej 75 (od 75 poziomu pierwszy bonus czyli żar na 75 poziomie zadaje 11 dmg) Wink
Tak żeby był przydatny i wyżej Wink

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez janeo: 15-01-2012 16:03.

15-01-2012 16:02
Strony (4): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » PROPOZYCJA ZMIANY WPROWADZONE W A3 -> edycja.

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH