Organizacja klanu oraz zarządzanie sektorami. |
Nonek
Lord
Data rejestracji: 24-09-2006
Postów: 406
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Organizacja klanu oraz zarządzanie sektorami. |
|
Witam,
Chciałbym przedstawić Wam dwa pomysły które w zamierzeniu powinny wzmocnić poczucie przynależności do klanu.
1. Organizacja klanu:
Obecny system zakłada zarządzanie klanem przez lidera oraz jednego zastępce. Przy 50 osobach w klanie moze powstawac chaos w trakcie oblezen i nasilonych ekspedycji. W poprzednim temacie proponowalem kolorowanie wiadomości od lidera i zastepcy, chcialbym jednak przedstawić inny pomysl który nie wyklucza poprzedniego ale poszerza idee klanu:
Każdy klan składa sie z maksymalnie 5 pododdziałów po 10 osób.
1 osoba zarządzająca daną komórką oraz 9 przyporządkowanych klanowiczów.
Lider klanu staje sie automatycznie dowódcą pierwszego oddziału.
Każdy oddział posiada specyficzny bonus który jest wybierany przez dowódce.
Bonusy jakie mozna przypisać do oddziałów:
Zwinność, spostrzegawczość, szansa trafienia krytycznego, punkty życia, siła oraz wiedza.
Do każdego oddziału można przypisac 1 bonus bez możliwości dublowania.
Wielkość bonusu zależy od ilości osob znajdujących się w danym oddziale:
2 osoby +1
4 osoby +2
6 osób +3
8 osób +4
10 osób +5
[Punkty życia liczone x50].
Dodatkowo każdy dowódca oddziału miałby możliwość pisania wiadomości do wszystkich osób w jego oddziale, a lider dostaje możliwość wysylania wiadomości tylko do pozostałych dowódców.
Warunkiem uaktywnienia się bonusów jest obecność w klanie przez conajmniej 72 godziny. Również bonus uaktywnia sie po 72 godzinach w przypadku zmiany oddziału. Sam bonus oddziału można zmieniac co 168h [7 dni]. Przykład: jeżeli 7 na 10 osób w oddziale jest w klanie dłużej niż 72 godziny oraz nie zmieniało oddziału to bonus wynosi +3.
Zastępca klanu jest w dalszym ciągu obecny i może nim być każdy gracz. Dowódcy nie mogą przyjmować nowych graczy do klanu.
2. Zarządzanie sektorami:
Obecny system nie przewiduje żadnych korzyści z bycia zarządcą danego sektora. Proponowane zmiany:
4 strefa [ilość kwadratów dowolna]:
Jeżeli w danym sektorze znajduja się 2 i więcej kwadraty danego klanu uaktywnia sie bonus do obrony w trakcie oblezenia z przejęciem.
1 kwadrat = brak bonusu
2 kwadraty = +1 do wszystkich podstawowych parametrów, +15 do PKT ŻYCIA, +1 do obrażeń oraz +1% do szansy na trafienie krytyczne
4 kwadraty = +2 do wszystkich podstawowych parametrów, +30 do PKT ŻYCIA, +1 do obrażeń oraz +1% do szansy na trafienie krytyczne
6 kwadratów = +3 do wszystkich podstawowych parametrów, +45 do PKT ŻYCIA, +2 do obrażeń oraz +2% do szansy na trafienie krytyczne
8 kwadratów = +4 do wszystkich podstawowych parametrów, +60 do PKT ŻYCIA, +3 do obrażeń oraz +3% do szansy na trafienie krytyczne
10 kwadratów = +5 do wszystkich podstawowych parametrów, +75 do PKT ŻYCIA, +4 do obrażeń oraz +4% do szansy na trafienie krytyczne
12 kwadratów = +6 do wszystkich podstawowych parametrów, +90 do PKT ŻYCIA, +5 do obrażeń oraz +5% do szansy na trafienie krytyczne
Bonus w obronie dolicza sie TYLKO osobom które znajduja się na danych kwadratach w danym sektorze a NIE wszystkim w klanie.
3 strefa [ilość kwadratów 12]:
Taki sam bonus jak w przypadku 4 strefy oraz dodatkowo bonus do łatwości i obniżenie kosztów budynków za każdy kwadrat w zarządzanym sektorze który
należy do klanu.
1 kwadrat w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 1 %, koszt budynków zmniejszony o 1 %.
2 kwadraty w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 2 %, koszt budynków zmniejszony o 2 %.
3 kwadraty w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 3 %, koszt budynków zmniejszony o 3 %.
4 kwadraty w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 4 %, koszt budynków zmniejszony o 4 %.
5 kwadratów w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 5 %, koszt budynków zmniejszony o 5 %.
6 kwadratów w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 6 %, koszt budynków zmniejszony o 6 %.
7 kwadratów w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 7 %, koszt budynków zmniejszony o 7 %.
8 kwadratów w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 8 %, koszt budynków zmniejszony o 8 %.
9 kwadratów w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 9 %, koszt budynków zmniejszony o 9 %.
10 kwadratów w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 10 %, koszt budynków zmniejszony o 10 %.
11 kwadratów w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 11 %, koszt budynków zmniejszony o 11 %.
12 kwadratów w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 12 %, koszt budynków zmniejszony o 12 %.
2 strefa [ilość kwadratów 1]:
Bonus do łatwości i obniżenie kosztów budynków za każdy kwadrat w zarządzanym sektorze - podwojona wartość 3 strefy.
5 i 1 strefa bez zmian.
Po co to wszystko zapytacie.
Punkt 1 dotyczy klanu i jego organizacji - przy 40-50 osobach w klanie panuje chaos podczas oblezen ofensywnych i pozniej wychodza różne nieprzyjemnie sytuacje i nieporozumienia. Przedstawiona zmiana zacheca do podzielenia obowiazków zarzadzania ludzmi na mniejsze komorki, dodatkowy bonus mozna wykorzystac wspomagajac dany rodzaj broni i osoby ktore maja braki ekwipunkowe.
Punkt 2 dotyczy kwadratów i zarzadzania nimi - do tej pory nie bylo to wykorzystywane i nie zapowiadalo sie na zmiany - proponowana zmiana daje mozliwosc czerpania korzysci z bycia w sektorze z klanowiczami oraz zarzadzania takim sektorem z bonusami dla kazdej ze stron.
Przedstawione pomysly zostaly stworzone w jeszcze jednym celu - zeby bylo mniej sytuacji w ktorych zamiast polegac na swoich stalych klanowiczach wyrzuca sie ich i przyjmuje pol innego klanu na czas oblezen defensywnych jak i ofensywnych.
Wiec, jakie jest Wasze zdanie na proponowane pomysly?
__________________ Don't be so Grim...
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Nonek: 17-01-2012 01:43.
|
|
17-01-2012 01:40 |
|
|
wzajac 3
Member
Data rejestracji: 13-02-2009
Postów: 48
Rasa w grze: Ssak
|
|
RE: Organizacja klanu oraz zarządzanie sektorami. |
|
Warunkiem uaktywnienia się bonusów jest obecność w klanie przez conajmniej 72 godziny. Również bonus uaktywnia sie po 72 godzinach w przypadku zmiany oddziału. Sam bonus oddziału można zmieniac co 168h [7 dni]. Przykład: jeżeli 7 na 10 osób w oddziale jest w klanie dłużej niż 72 godziny oraz nie zmieniało oddziału to bonus wynosi +3
|
|
17-01-2012 09:44 |
|
|
wzajac 3
Member
Data rejestracji: 13-02-2009
Postów: 48
Rasa w grze: Ssak
|
|
RE: Organizacja klanu oraz zarządzanie sektorami. |
|
Codziennie połowa klanu wyskakuje po zasoby ( krew ludzie ) więc nigdy nie było by aktywacji bonusu w żadnym oddziale ludzi
|
|
17-01-2012 09:46 |
|
|
Koluch
Full Member
Data rejestracji: 08-06-2011
Postów: 58
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
Co do pierwszego, to myślę, że nie przejdzie. Za dużo kombinowania, za dużo zmieniania. Mimo wszystko, ten chaos jest czasami fajny, sprawia wrażenie, że coś się dzieje i nie jest nudno(przynajmniej w moim wypadku)
Drugi pomysł świetny, doskonały jak dla mnie, duże urozmaicenie i zaciśnięcie 'więzów klanowych'. Chciałbym, żeby zostało to przemyślane przez Administrację(myślę, że nie obyłoby się bez balansu wartości bonusów i wymagań)
Ode mnie 10/10
__________________
|
|
17-01-2012 10:05 |
|
|
Harcowniczka
Double Ace
Data rejestracji: 19-10-2009
Postów: 133
Kraina: Necropolia VII
|
|
jedynka jak dla mnie zbyt wiele zmian przy zbyt małym zysku.
2 podoba mi się bardzo. Uatrakcyjni to konkretne klocki w niższych strefach. Tam gdzie jest różnica interesów tam jest wojna a tam gdzie wojna tam zabawa :-)
|
|
17-01-2012 10:54 |
|
|
mort7
Triple Ace
Data rejestracji: 06-10-2006
Postów: 150
|
|
1 pomysł sie nie wypowiadam, Natomiast 2 jest naprawde ŚWIETNY
Niech bycie zarządcą sektora w końcu coś daje. Te bonusy można troszke pozmieniać ale generallnie sam pomysł bardzo mi sie podoba
__________________ Nick w grze: Jardir ID: 14427
|
|
17-01-2012 10:55 |
|
|
Ptyś
Ex-Team
Data rejestracji: 02-10-2010
Postów: 2.765
Kraina: Necropolia IV
|
|
|
17-01-2012 14:01 |
|
|
|