Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » PROPOZYCJA Organizacja klanu oraz zarządzanie sektorami. » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Organizacja klanu oraz zarządzanie sektorami. 14 Ankieta - średnia ocena: 8,0014 Ankieta - średnia ocena: 8,0014 Ankieta - średnia ocena: 8,00
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Nonek
Lord


images/avatars/avatar-22510.jpg

Data rejestracji: 24-09-2006
Postów: 406
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Organizacja klanu oraz zarządzanie sektorami. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witam,

Chciałbym przedstawić Wam dwa pomysły które w zamierzeniu powinny wzmocnić poczucie przynależności do klanu.

1. Organizacja klanu:

Obecny system zakłada zarządzanie klanem przez lidera oraz jednego zastępce. Przy 50 osobach w klanie moze powstawac chaos w trakcie oblezen i nasilonych ekspedycji. W poprzednim temacie proponowalem kolorowanie wiadomości od lidera i zastepcy, chcialbym jednak przedstawić inny pomysl który nie wyklucza poprzedniego ale poszerza idee klanu:

Każdy klan składa sie z maksymalnie 5 pododdziałów po 10 osób.
1 osoba zarządzająca daną komórką oraz 9 przyporządkowanych klanowiczów.
Lider klanu staje sie automatycznie dowódcą pierwszego oddziału.
Każdy oddział posiada specyficzny bonus który jest wybierany przez dowódce.

Bonusy jakie mozna przypisać do oddziałów:
Zwinność, spostrzegawczość, szansa trafienia krytycznego, punkty życia, siła oraz wiedza.

Do każdego oddziału można przypisac 1 bonus bez możliwości dublowania.
Wielkość bonusu zależy od ilości osob znajdujących się w danym oddziale:
2 osoby +1
4 osoby +2
6 osób +3
8 osób +4
10 osób +5

[Punkty życia liczone x50].

Dodatkowo każdy dowódca oddziału miałby możliwość pisania wiadomości do wszystkich osób w jego oddziale, a lider dostaje możliwość wysylania wiadomości tylko do pozostałych dowódców.

Warunkiem uaktywnienia się bonusów jest obecność w klanie przez conajmniej 72 godziny. Również bonus uaktywnia sie po 72 godzinach w przypadku zmiany oddziału. Sam bonus oddziału można zmieniac co 168h [7 dni]. Przykład: jeżeli 7 na 10 osób w oddziale jest w klanie dłużej niż 72 godziny oraz nie zmieniało oddziału to bonus wynosi +3.

Zastępca klanu jest w dalszym ciągu obecny i może nim być każdy gracz. Dowódcy nie mogą przyjmować nowych graczy do klanu.

2. Zarządzanie sektorami:

Obecny system nie przewiduje żadnych korzyści z bycia zarządcą danego sektora. Proponowane zmiany:

4 strefa [ilość kwadratów dowolna]:

Jeżeli w danym sektorze znajduja się 2 i więcej kwadraty danego klanu uaktywnia sie bonus do obrony w trakcie oblezenia z przejęciem.

1 kwadrat = brak bonusu
2 kwadraty = +1 do wszystkich podstawowych parametrów, +15 do PKT ŻYCIA, +1 do obrażeń oraz +1% do szansy na trafienie krytyczne
4 kwadraty = +2 do wszystkich podstawowych parametrów, +30 do PKT ŻYCIA, +1 do obrażeń oraz +1% do szansy na trafienie krytyczne
6 kwadratów = +3 do wszystkich podstawowych parametrów, +45 do PKT ŻYCIA, +2 do obrażeń oraz +2% do szansy na trafienie krytyczne
8 kwadratów = +4 do wszystkich podstawowych parametrów, +60 do PKT ŻYCIA, +3 do obrażeń oraz +3% do szansy na trafienie krytyczne
10 kwadratów = +5 do wszystkich podstawowych parametrów, +75 do PKT ŻYCIA, +4 do obrażeń oraz +4% do szansy na trafienie krytyczne
12 kwadratów = +6 do wszystkich podstawowych parametrów, +90 do PKT ŻYCIA, +5 do obrażeń oraz +5% do szansy na trafienie krytyczne

Bonus w obronie dolicza sie TYLKO osobom które znajduja się na danych kwadratach w danym sektorze a NIE wszystkim w klanie.

3 strefa [ilość kwadratów 12]:

Taki sam bonus jak w przypadku 4 strefy oraz dodatkowo bonus do łatwości i obniżenie kosztów budynków za każdy kwadrat w zarządzanym sektorze który

należy do klanu.

1 kwadrat w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 1 %, koszt budynków zmniejszony o 1 %.
2 kwadraty w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 2 %, koszt budynków zmniejszony o 2 %.
3 kwadraty w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 3 %, koszt budynków zmniejszony o 3 %.
4 kwadraty w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 4 %, koszt budynków zmniejszony o 4 %.
5 kwadratów w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 5 %, koszt budynków zmniejszony o 5 %.
6 kwadratów w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 6 %, koszt budynków zmniejszony o 6 %.
7 kwadratów w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 7 %, koszt budynków zmniejszony o 7 %.
8 kwadratów w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 8 %, koszt budynków zmniejszony o 8 %.
9 kwadratów w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 9 %, koszt budynków zmniejszony o 9 %.
10 kwadratów w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 10 %, koszt budynków zmniejszony o 10 %.
11 kwadratów w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 11 %, koszt budynków zmniejszony o 11 %.
12 kwadratów w zarządzanym sektorze = wymagania atrybutów BUDYNKÓW obniżone o 12 %, koszt budynków zmniejszony o 12 %.

2 strefa [ilość kwadratów 1]:

Bonus do łatwości i obniżenie kosztów budynków za każdy kwadrat w zarządzanym sektorze - podwojona wartość 3 strefy.

5 i 1 strefa bez zmian.


Po co to wszystko zapytacie.

Punkt 1 dotyczy klanu i jego organizacji - przy 40-50 osobach w klanie panuje chaos podczas oblezen ofensywnych i pozniej wychodza różne nieprzyjemnie sytuacje i nieporozumienia. Przedstawiona zmiana zacheca do podzielenia obowiazków zarzadzania ludzmi na mniejsze komorki, dodatkowy bonus mozna wykorzystac wspomagajac dany rodzaj broni i osoby ktore maja braki ekwipunkowe.

Punkt 2 dotyczy kwadratów i zarzadzania nimi - do tej pory nie bylo to wykorzystywane i nie zapowiadalo sie na zmiany - proponowana zmiana daje mozliwosc czerpania korzysci z bycia w sektorze z klanowiczami oraz zarzadzania takim sektorem z bonusami dla kazdej ze stron.

Przedstawione pomysly zostaly stworzone w jeszcze jednym celu - zeby bylo mniej sytuacji w ktorych zamiast polegac na swoich stalych klanowiczach wyrzuca sie ich i przyjmuje pol innego klanu na czas oblezen defensywnych jak i ofensywnych.


Wiec, jakie jest Wasze zdanie na proponowane pomysly?

__________________
Don't be so Grim...

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Nonek: 17-01-2012 01:43.

17-01-2012 01:40 Nonek jest offline Szukaj postów użytkownika: Nonek Dodaj Nonek do Listy kontaktów
wzajac 3
Member


Data rejestracji: 13-02-2009
Postów: 48
Rasa w grze: Ssak

RE: Organizacja klanu oraz zarządzanie sektorami. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Warunkiem uaktywnienia się bonusów jest obecność w klanie przez conajmniej 72 godziny. Również bonus uaktywnia sie po 72 godzinach w przypadku zmiany oddziału. Sam bonus oddziału można zmieniac co 168h [7 dni]. Przykład: jeżeli 7 na 10 osób w oddziale jest w klanie dłużej niż 72 godziny oraz nie zmieniało oddziału to bonus wynosi +3
17-01-2012 09:44 wzajac 3 jest offline Szukaj postów użytkownika: wzajac 3 Dodaj wzajac 3 do Listy kontaktów
wzajac 3
Member


Data rejestracji: 13-02-2009
Postów: 48
Rasa w grze: Ssak

RE: Organizacja klanu oraz zarządzanie sektorami. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Codziennie połowa klanu wyskakuje po zasoby ( krew ludzie ) więc nigdy nie było by aktywacji bonusu w żadnym oddziale ludzi
17-01-2012 09:46 wzajac 3 jest offline Szukaj postów użytkownika: wzajac 3 Dodaj wzajac 3 do Listy kontaktów
Koluch
Full Member


Data rejestracji: 08-06-2011
Postów: 58
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Co do pierwszego, to myślę, że nie przejdzie. Za dużo kombinowania, za dużo zmieniania. Mimo wszystko, ten chaos jest czasami fajny, sprawia wrażenie, że coś się dzieje i nie jest nudno(przynajmniej w moim wypadku)
Drugi pomysł świetny, doskonały jak dla mnie, duże urozmaicenie i zaciśnięcie 'więzów klanowych'. Chciałbym, żeby zostało to przemyślane przez Administrację(myślę, że nie obyłoby się bez balansu wartości bonusów i wymagań)
Ode mnie 10/10Smile

__________________

17-01-2012 10:05 Koluch jest offline Szukaj postów użytkownika: Koluch Dodaj Koluch do Listy kontaktów
Harcowniczka
Double Ace


Data rejestracji: 19-10-2009
Postów: 133
Kraina: Necropolia VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jedynka jak dla mnie zbyt wiele zmian przy zbyt małym zysku.

2 podoba mi się bardzo. Uatrakcyjni to konkretne klocki w niższych strefach. Tam gdzie jest różnica interesów tam jest wojna a tam gdzie wojna tam zabawa :-)
17-01-2012 10:54 Harcowniczka jest offline Szukaj postów użytkownika: Harcowniczka Dodaj Harcowniczka do Listy kontaktów
mort7
Triple Ace


images/avatars/avatar-712.gif

Data rejestracji: 06-10-2006
Postów: 150

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

1 pomysł sie nie wypowiadam, Natomiast 2 jest naprawde ŚWIETNY Smile

Niech bycie zarządcą sektora w końcu coś daje. Te bonusy można troszke pozmieniać ale generallnie sam pomysł bardzo mi sie podoba

__________________
Nick w grze: Jardir ID: 14427


17-01-2012 10:55 mort7 jest offline Szukaj postów użytkownika: mort7 Dodaj mort7 do Listy kontaktów
Ptyś
Ex-Team


images/avatars/avatar-24007.jpg

Data rejestracji: 02-10-2010
Postów: 2.765
Kraina: Necropolia IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

wzajac 3 +1 za multipost

__________________
Regulamin Handlu


17-01-2012 14:01 Ptyś jest offline Szukaj postów użytkownika: Ptyś Dodaj Ptyś do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wrzuciłem do propozycji. Może kiedyś, zobaczymy itd itp Smile

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


23-01-2012 13:34 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » PROPOZYCJA Organizacja klanu oraz zarządzanie sektorami.

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH