Moria - KW - Reputacja a Ludzie |
Mufir
King
Data rejestracji: 12-12-2007
Postów: 777
Kraina: Moria
|
|
Moria - KW - Reputacja a Ludzie |
|
Obecnie ilość zdobywanej reputacji z KW jest na tyle duża, że momentami brakuje ludzi, żeby ten rep wykorzystać na odradzanie mobów.
Dlatego proponuje zbalansować ilości zdobywanego repa i ludzi.
Obecnie.
Rep = 10*lvl*Nr lokacji, a nadwyżki idą na ludzi i krew.
Propozycja zmiany:
Rep = 10*lvl*(1/2 + Nr lokacji/2), a nadwyżki pójdą na ludzi.
Maksymalne wartości repa po zmianie dla lvl 100:
1 lokacja = 1 000 (Przed zmiana 1 000)
2 loakcja = 1 500 (Przed zmiana 2 000)
3 loakcja = 2 000 (Przed zmiana 3 000)
4 lokacja = 2 500 (Przed zmiana 4 000)
itd.
Spowoduje to generowanie ludzi i repa w lepszych proporcjach.
__________________
Cel: Zostać Inkluzją Ultymatywną
|
|
19-01-2012 11:47 |
|
|
Pieczka xD
Lord
Data rejestracji: 04-09-2009
Postów: 487
|
|
RE: Moria - KW - Reputacja a Ludzie |
|
Zgadzam sie w 100% teraz rep sie leje , a brak ludzi , no moze niema tak jak kiedys , ze bardzo malo bylo tych ludzikow , ale po co komu tyle repy teraz ? nie lepiej ciut obnizyc prog zdobywanej repy , a ciut zwiekszyc zdobywanych ludzi ? Nie chodzi tylko o respy mobkow , ale np PP,AO teraz jest prawie nie mozliwe dla mnie zbudowanie np 17 poziomu AO trzeba 240k ludzi - co w jeden dzien jest niemozliwe do zebrania , no moze ktos w topce z ochronkami by dal rade , ale sredni gracz za nic tyle nie nazbiera ;p
|
|
19-01-2012 14:29 |
|
|
Szynek
Emperor
Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
momentami?
u mnie rep chyba nie maleje tylko ciagle rosnie
a ludków trzeba sie nameczyc by ogarnac calosc na ekspe.
ale nie ma co wybrzydzać, jest lepiej niz bylo
__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii
Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.
|
|
19-01-2012 15:07 |
|
|
xyre
Lord
Data rejestracji: 23-07-2011
Postów: 454
Kraina: Moria III Skąd: z nienacka
|
|
Hmm, zawsze, jak się potrzebuje ludzi, to ich nie ma, jak się nie potrzebuje, to się ma... Od 3 dni nie mam repy, a zbunkrowałem 44k ludzi. Ja mam nieco inny pomysł, by za zbyt duży lvl dostawać tylko połowę repa i normalną ilość ludzi/krwi/pln. Mogliby też wsadzając taki myk obciąć trochę moby za zbyt duży lvl, bo odkąd mam 70 lvl mogę zapomnieć o chodzeniu na slumsy lvl 1, bo wylatuje nadzorca, który walnie za kryta za 2k i po kw...
|
|
19-01-2012 15:45 |
|
|
Sanchez
Lord
Data rejestracji: 19-02-2008
Postów: 439
Klan: Horda Kraina: Moria II
|
|
Poczekajcie chwilę, niech ludzie wytrenują nieco więcej evolucji. Będzie więcej udanych KW - będzie więcej ludzi.
Zostawić - nic nie ruszać póki co ...
|
|
19-01-2012 15:53 |
|
|
Takisobie
Forum Ace
Data rejestracji: 15-02-2008
Postów: 84
Kraina: Necropolia IV
|
|
może dać możliwość zamiany repy na ludzi ?
__________________ ID: 9415
|
|
19-01-2012 16:49 |
|
|
xyre
Lord
Data rejestracji: 23-07-2011
Postów: 454
Kraina: Moria III Skąd: z nienacka
|
|
@Sanchez, ale mając 70 lvl mam dosyć wąski wybór evo. Rozumiem, że jakiemuś 80 lvl może się kw nie udać, potem po wytrenowaniu evo może mu się udać, ale jak mam 70 lvl, to mogę sobie dać albo +3 wiedzy i +3 dmg, albo +5 sposta, +7 zwinki lub 500 hp. To dosyć mało. I ja właśnie z absorpcja na 2 lvl i skrzydłami na lvl 1 sobie nie radzę (zwinki nie potrzebuje, bo jestem palniakiem, a oświecony na 1 lvlu mi dużo nie da), bo mnie rozchlasta na slumsach zrespiony za zbyt duży lvl nadzorca, który walnie mnie za 2k i umieram na hita, podobnie jak moi kamraci. Gdy się pomiot pojawi, to wcale nie jest lepiej, ogromna suma + 22 ataki i koniec ;/ Grabarz zaś jest jak niemiecki Tygrys, opancerzony i groźny.
|
|
19-01-2012 17:05 |
|
|
Micho92
Lord
Data rejestracji: 09-03-2008
Postów: 350
Klan: Feniks Kraina: Moria Skąd: się tu wziąłem? ;]
|
|
skoro jesteśmy przy problemie KW, intryguje mnie jedna rzecz, a mianowicie:
Slumsy dają nam umagicznienie - rozumiem.
Umagicznienie jest losowe - rozumiem.
Umagicznienie można usuwać - rozumiem.
Cały czas zdobywamy następne punkty, robimy evo i chodzimy na ekspy - logiczne.
i tutaj problem:
w pewnym momencie wychodzimy z widełek na slumsy a umagicznienie nas wcale nie zadowala (+5 odporność -.-') i okazuje się że grabarz czy inny nadzorca, idealnie blokuje takiego pechowca...
Czy to oznacza że będąc w widełkach, trzeba przestać pracować nad lvl aż zrobimy odpowiednie umagicznienia czy umagicznienie nie jest przypisane do lokacji?
natomiast wracając do tematu:
można by też zostawić repa jak jest a ludzi i krew dać mnożnik 1,1 albo 1,2.
bo w jakim celu równać w dół? ;p
__________________
Sygnatura by //Athalyse\\
Mów mi Micho
|
|
19-01-2012 17:59 |
|
|
Vilku
Tańczący z Userami
Data rejestracji: 02-10-2006
Postów: 2.263
Klan: Łoczka O_o Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria Skąd: Poznań
|
|
dajcie rozwinąć się grze trochę, powiem że na r2 już czuć poprawę w ludziach ...ludzie coraz więcej wywożą surki z kw, bo lepszy sprzęt lepsze evo
.
__________________
|
|
19-01-2012 18:14 |
|
|
|