i propozycja - wybór umagicznień |
SteelMike1
Emperor
Data rejestracji: 17-02-2009
Postów: 1.088
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia II
|
|
i propozycja - wybór umagicznień |
|
Przeglądając ten temat:
Kaplica na moriach
Damjan wspomniał, że umagicznienia są zbyt losowe i byłoby ciekawie, gdyby można było jakoś wpłynąć na jego rodzaj.
Według mnie to byłoby dobre rozwiązanie, bo teraz niektórzy dostają super umagicznienie w pierwszej próbie, a inni się męczą z wyglądem, marną ilością defa itp
Proponowałbym, aby przed losowaniem umagicznienia, można było wybrać jego rodzaj. Rodzaj mógłby być podzielony na kilka sposobów (jak ktoś ma inne propozycje niech pisze, wybierzemy jeden
)
1) Według używanej broni:
a) umagicznienia do broni palnej
b) umagicznienia do broni białej
c) umagicznienia do dystansu
d) pozostałe bonusy (wygląd, int itp) ale raczej wzięcia nie będzie :p
Polegałoby to na ograniczeniu niekorzystnych statystyk dla danego rodzaju broni palnej (wykluczenie zwinki, wyglądu, odporności, inteligencji), białej (spost, int, wiedza - chociaż te mogłyby się przydać do niektórych broni), dystans (odporność, wygląd)
2) Według rodzaju bonusu:
a) statystyki
b) inne bonusy (def, hp, dodatkowe ataki, pkt krwi itp)50% szans na inny bonus/ 50% szans na statystyki
Jak na razie innych pomysłów nie mam, oczywiście pomysł jest do dopracowania.
EDIT:
Propozycja by Damjan:
Przyporzadkowaniu do lokacji okreslonej grupy np 10 umagicznien z ktorych moglibysmy sobie jedno kliknac z szansa np 50% na wybranie go, gdyby nie weszlo to losowanie z pozostałych. Według mnie góra 30% szans.
Propozycja by Mahazel1994
Po umagicznieniu dostajemy do wyboru 1 z 3 losowych opcji.
__________________
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Trochę myślenia nie zaszkodzi.
Po co dodawać wszędzie zapytanie: czy jesteś pewien?
Co to, windows ma być? |
Nick w grze: Mike
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez SteelMike1: 27-01-2012 15:29.
|
|
27-01-2012 13:33 |
|
|
profes79 Niezarejestrowany
|
|
Według mnie nie przejdzie
Sposób 1 eliminowałby umagicznienia typu +x inteligencji/wyglądu.
Sposób 2 de facto mocno ograniczałby losowość - i jakoś dziwnie jestem pewien, że ludzie braliby zawsze te dodatkowe bonusy - bo staty rzędu +x nawet sposta czy zwinki to pikuś w porównaniu z bonusem do HP, ataków, uników etc.
Mi losowe umagicznienia nie przeszkadzają tak bardzo jak fakt, że ze swoim poziomem musze się strasznie namordować żeby jakies zmienić jak już je trafię.
|
|
27-01-2012 14:38 |
|
|
SteelMike1
Emperor
Data rejestracji: 17-02-2009
Postów: 1.088
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia II
Autor tematu
|
|
To można zmienić na:
1) Według używanej broni:
a) umagicznienia do broni palnej
b) umagicznienia do broni białej
c) umagicznienia do dystansu
d) pozostałe bonusy (wygląd, int itp) ale raczej wzięcia nie będzie :p
2) Według rodzaju bonusu:
a) statystyki
b) inne bonusy (def, hp, dodatkowe ataki, pkt krwi itp) 50% szans na inny bonus/ 50% szans na statystyki
Ad 1 Co do eliminacji wyglądu/int, to raczej każdy i tak pozbywałby się tych
umagicznień, więc prędzej czy później wylosuje to właściwe.
Ad 2 Właśnie też tak mi się wydaje, że 2 sposób byłby gorszy, bo inne bonusy mogłyby dać dodatkowy atak, czy sporo hp w krótkim czasie, dlatego można wprowadzić szansę 50%.
__________________
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Trochę myślenia nie zaszkodzi.
Po co dodawać wszędzie zapytanie: czy jesteś pewien?
Co to, windows ma być? |
Nick w grze: Mike
|
|
27-01-2012 14:42 |
|
|
Damjan
Emperor
Data rejestracji: 24-07-2008
Postów: 1.327
Klan: Ku Klux Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Necropolia IV Skąd: mam wiedziec czego chcesz ode mnie?
|
|
Ciezko okreslic co sie komu przyda, niekiedy palniak wolalby sile do uniesienia sprzetu, a bialas inta do uniesienia broni
Czy tam wyglad do bizuterii.
Ja myslalem raczej o
1. Grupach wg jakosci (male bonusy, lepsze bonusy, dobre bonusy, elitarne itd) i pozniej wyzsza lokacja -> losowanie z wyzszej grupy
2. Przyporzadkowaniu do lokacji okreslonej grupy np 10 umagicznien z ktorych moglibysmy sobie jedno kliknac z szansa np 50% na wybranie go, gdyby nie weszlo to losowanie z pozostakych
3. Wybraniu umagicznienia z listy okreslonej dla lokacji - raczej nie wejdzie
Najciekawsze jest to ze mamy 8 slotow umagicznien, na becie byly 4 odblokowane lokacje a udalo sie przejsc tylko pierwsze dwie wg moich informacji
Skoro na slumsach wypadaja rzeczy typu 1000hp, 35 sily czy 1 atak.. To co dalej?
__________________ r5 - Postal Dude ID 46038
r6 - Damjan ID 27188
Juz moge pisac co mi sie podoba.
img710.imageshack.us/img710/1807/damjans.png
Autor obrazka - Sley
|
|
27-01-2012 14:48 |
|
|
SteelMike1
Emperor
Data rejestracji: 17-02-2009
Postów: 1.088
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia II
Autor tematu
|
|
cytat: |
Damjan napisał(a)
Ciezko okreslic co sie komu przyda, niekiedy palniak wolalby sile do uniesienia sprzetu, a bialas inta do uniesienia broni
Czy tam wyglad do bizuterii.
Ja myslalem raczej o
1. Grupach wg jakosci (male bonusy, lepsze bonusy, dobre bonusy, elitarne itd) i pozniej wyzsza lokacja -> losowanie z wyzszej grupy
2. Przyporzadkowaniu do lokacji okreslonej grupy np 10 umagicznien z ktorych moglibysmy sobie jedno kliknac z szansa np 50% na wybranie go, gdyby nie weszlo to losowanie z pozostakych
3. Wybraniu umagicznienia z listy okreslonej dla lokacji - raczej nie wejdzie
Najciekawsze jest to ze mamy 8 slotow umagicznien, na becie byly 4 odblokowane lokacje a udalo sie przejsc tylko pierwsze dwie wg moich informacji
Skoro na slumsach wypadaja rzeczy typu 1000hp, 35 sily czy 1 atak.. To co dalej?
|
Ad 1 czyli slumsy małe bonusy, twierdza lepsze itd? Całkiem dobry pomysł, ale dalej nie wpływa na to czy dostanie się wygląd, czy coś przydatnego
Ad 2 Czemu nie, ale szansa max 30%, bo 50% to za dużo.
Ad 3 To na pewno nie przejdzie, bo całkowicie likwiduje losowość.
__________________
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Trochę myślenia nie zaszkodzi.
Po co dodawać wszędzie zapytanie: czy jesteś pewien?
Co to, windows ma być? |
Nick w grze: Mike
|
|
27-01-2012 14:52 |
|
|
Mahazel1994
Emperor
Data rejestracji: 25-03-2010
Postów: 1.100
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III Skąd: Z Gwardii Samaela
|
|
A może zamiast jednego bonusu trzy do wyboru? Tzn teraz jest tak, że umagiczniając przedmiot nie mamy żadnego wpływu na efekt umagicznienia, a po w.w zmianie są wylosowywane trzy i mamy wybór (hmm, siła do dmg, a może trochę większy kryt? a może jednak więcej krwi?)
__________________
|
|
27-01-2012 15:23 |
|
|
Damjan
Emperor
Data rejestracji: 24-07-2008
Postów: 1.327
Klan: Ku Klux Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Necropolia IV Skąd: mam wiedziec czego chcesz ode mnie?
|
|
Mahazel, to nieglupie
Tylko zeby Administracji sie chcialo wprowadzic...
I jak juz wyskoczy nam okienko z tymi trzema, to zeby bylo aktywne przez caly czas - a nie ze musimy od razu wybrac
__________________ r5 - Postal Dude ID 46038
r6 - Damjan ID 27188
Juz moge pisac co mi sie podoba.
img710.imageshack.us/img710/1807/damjans.png
Autor obrazka - Sley
|
|
29-01-2012 17:14 |
|
|
pablo0307
Lord
Data rejestracji: 08-08-2007
Postów: 272
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Moria III; Moria IV
|
|
Hm jak dla mnie losowość jest fajna bo nie wiadomo co się może przytrafić ciekawego, za którymś razem można się miło zaskoczyć.
dobra dobra wiem że imba 20 wyglądu to przegięcie
ale za którymś razem coś musi wpaść
__________________
|
|
29-01-2012 19:03 |
|
|
|