Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Misz-Masz » Dystans na Morii, sufy/broń » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (5): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Dystans na Morii, sufy/broń 18 Ankieta - średnia ocena: 4,56
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Blade69
Viking


images/avatars/avatar-19279.jpg

Data rejestracji: 28-03-2008
Postów: 600
Klan: Transilvania/cokolwi ek jak pomagam ;p
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria
Skąd: Z Tamtąd

Dystans na Morii, sufy/broń Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie od dziś wiadomo, że dystans na morii działa co najmniej dziwnie...
Ponieważ jednak ostatnio administracja wydaje się nie być tak zawzięta w niedokonywaniu potrzebnych zmian, postanowiłem ponowić dyskusję o dystansie.

Najpierw chciałem zająć się sufiksami z których używa się praktycznie 2-3, a właściwie to jednego. I to nie byłby taki problem gdyby to były 3 najsilniejsze.
Co do jakości teoretycznej wygląda to tak:
1 daleki zasięg
2 doskonałość
3 precyzja
4 zemsta
5 reakcja
6 driada
7 szybkostrzelność
8 wilk

Jak wiadomo reakcja >all
Driadę stosują nieliczni którym udało się zauważyć, że daje ona dośc sporo wpływów w porównaniu z reakcją Wink
Doskonałość jest spotykana na wyprawkach.
jakkolwiek do dalekiego zasięgu i precyzji nie mam żadnych przeciwwskazań(są używane na low lv gdy nie ma się nic lepszego), tak do wszystkiego od zemsty w górę już tak.

Po pierwsze zemsta, jest tylko o poziom słabsza od reakcji, do tego nieużywalna z żadnym tatuażem, a jedyny zakres jej stosowalności(i to tylko ja sam tak używałem) to było bicie bunkrów obciętych w a3.
I tutaj następuje moja propozycja zmiany. USUNĄĆ UJEMNEGO SPOSTA. niektórym może się to wydawać niewiele, ale realnie to dałoby zemście już pewne grono zastosowań w szczególności dla rewo i snajperów na słonkach którzy mogliby podnieść nią dmg na robotach i przeciw crom. Obecnie uniemożliwia to brak sumy. oczywiście można postulować wiele różnych zmian, aczkolwiek w moim odczuciu taka by wystarczyła, a wszystko ponadto w pewnych ustawieniach mogłoby generować masakryczny "overpowering".

Reakcja... lepiej nie ruszać bo dystanse mogliby wpaść w furię.

Driada, teoretycznie lepsza od reakcji, no ale... skoro juz jest używana tylko do pvp pod wpływy to niech i tak będzie, niemniej przydałoby się dodanie odrobiny więcej wpływów na zachętę i może tez odrobiny dmg.

Szybkostrzelność, nie wiem co w ogóle tutaj robi, chyba tylko jako składnik. powinna zostać albo wykopana na niższą pozycję(wiem to zmieni rozkład połączeń), albo powinna dostać coś sensownego w stylu: krytyk -60% i ilość dodatkowych ataków +4/5/6/7. Wg mnie najrozsądniejsze byłoby jednak przesunięcie sufiksu poniżej dalekiego zasięgu.

Wilk, jego jedyna zaletą jest większa suma od reakcji połączona z bonusem trafienia. wilk wydawał mi się kiedyś sufem pod sumę, gdy brakuje zasięgu, ale legendy to zmieniły i stał się zupełnie bezużyteczny. Ale skoro jest to najwyższy sufix niech zostanie mu przywrócone pierwotne działanie tzn realne zwiększenie sumy. Wtedy na kuszy/ckuszy byłby używalny na high lv pod wendigo, kronosy czy coś, alby jednak to miało miejsce potrzebuje jeszcze co najmniej 10 sumy dokoksu, a nie zaszkodziłoby też 3-5 dmg więcej(jeśli będzie to wymagało wzrostu wymagań to niech i tak się stanie).


A teraz przejdźmy do broni:
shuriken
ckusza

A zaraz tam było ich więcej?!? I znowu problemem nie było samo używanie szurikenów, gdyby nie to, że są jednym z najniżej rankingowanych broni. Tutaj powinien nastąpić pełny rebalans, jednak aby nie burzyć gospodarki serwerów powinien polegać na wyrównaniu dmg w broni "silniejszych" niż szuriken do poziomu zbliżonego szurikenowi, nie będę tutaj wszystkiego liczył, ogólnie powinno wyglądać mniej więcej tak: dodać 1 atak, dodać 2 ataki, dodać pomijanie defa, dodać atak, dodać dmg itd. w każdym razie, efektywność poprawianych broni nie powinna przekroczyć ckuszy, z oczywistych względów. Te zmiany wymagają większego nakładu pracy dlatego uważam, że w pierwszej kolejności należy się skupić na sufixach.

A teraz zapraszam do dyskusji, jaki jest wasz pogląd na dystans, co wymaga zmiany i dlaczego? I proszę, się wstrzymać z wypowiedziami i tak nie wejdzie bo ostatnio weszło sporo rzeczy o których tak mówiono... W szczególności w moim odczuciu, zmiany w sufixach które zaproponowałem nie ingerują za daleko w rynek, a jedynie poprawiają ewidentne błędy twórców gdzie rzadkość sufixu zupełnie nie odpowiada jego uzywalności.
05-02-2012 12:01 Blade69 jest offline Szukaj postów użytkownika: Blade69 Dodaj Blade69 do Listy kontaktów
Deggial
Triple Ace


Data rejestracji: 03-07-2008
Postów: 155
Klan: D_M
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria
Skąd: Bydgoszcz/Tuchola

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wybor broni dystgansowej jest praktycznie zaden. Mozna grac shurikenem reakcji, lub kusza reakcji. Driada ze swoimi wplywami przydaje sie tez w niewielu przypadkach. Skoro juz odjeto dystansowi ten "kosmiczny" dmg, to moze warto popracowac troche nad urozmaiceniem w wyborze broni.
Osobiscie ucieszylbym sie z shurikena dajacego spory dopal do dmg kosztem sumy- np taki shuriken szybkostrzelnosci z 1/4 dmg rotfl
05-02-2012 18:43 Deggial jest offline Szukaj postów użytkownika: Deggial Dodaj Deggial do Listy kontaktów
Temporary
Lord


Data rejestracji: 02-05-2009
Postów: 282
Klan: Undeads
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

1/4 masz z tatka łowcy skarbow Wink

fakt, fjanie jakby była wieksza roznorodnosc, ale nie tylk w tch broniach,
na pewnym etapie gry dane roziwazanie jest najlepsze i nie ma lepszego...
jak zabojcza przed wejsciem legend 2h,
albo antyki bardzo bardzo dlugi w bialej 1h,
czy skorpiony przez w sumie cala gre - nic nie ma tyle samo atakow, wiec leg.skorpionow uyber alles i nic innego palniak 1h nie uzyje - to dopiero bol w wyborze. (któ. mnie irytuje odrobine takze)

ale niestety wprowadzenie nowych wiazaloby sie z rebalansem całosci... zmudny i dlugi proces.

__________________
Mhelkir
GG: 1060461
05-02-2012 22:52 Temporary jest offline Szukaj postów użytkownika: Temporary Dodaj Temporary do Listy kontaktów
Blade69
Viking


images/avatars/avatar-19279.jpg

Data rejestracji: 28-03-2008
Postów: 600
Klan: Transilvania/cokolwi ek jak pomagam ;p
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria
Skąd: Z Tamtąd

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Blade69
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@Temporary, problem w tym, że u dystansa prawie nie istnieje etem inny niz shuriken reakcji... i dobrze, że przytoczyłes palną 1h bo chociaż też nie ma tam różnorodności to jest jedna subtelna różnica.
Palna 1h używa najsilniejszej broni. Dystans używa 3 broni z 11 czyli najsłabszej poza krótkim łukiem i łukiem. Teoretycznie długi łuk już jest silniejszy, a praktyka... no cóż...
W każdym razie skupmy się tutaj na dystansie bo o tym jest temat, na palną 1h może przyjdzie jeszcze czas...


@Deggial, 1/4 w szybkostrzelności i tak byłoby niczym w porównaniu z suma krytykiem i dmg tez niemałym w reakcji. Jak pisałem w pierwszym poście, albo powinno się ja wykopać albo dać bonus z dodatkowymi atakami i ujemnym krytykiem np.
poziom zwykły: +1 atak -30% krytyka, pomijanie obrony 1%
co poziom -3% kryta, 1 % pomijania obrony, kolejne ataki na dobrym, dobrym+5, dosk+1, dosk+3, dosk+5

wtedy np można by zrobić ckusze z małym krytykiem, rzędu 20-30%, ale 10 atakami, i pilum i oszczep mogłyby wtedy ciekawiej wyglądać

ale zapewne dużo łatwiej byłoby dla adminów przesunąć szybkostrzelnośc na najniższy poziom czyli uznać, że jest słabsza od dalekiego zasięgu i lekko zmodyfikować tabalke połączeń. I to tez nie byłoby złe bo pojawiłby sie neutral do doskonałości np.
06-02-2012 01:32 Blade69 jest offline Szukaj postów użytkownika: Blade69 Dodaj Blade69 do Listy kontaktów
Atomos
Forum God


images/avatars/avatar-21949.jpg

Data rejestracji: 01-02-2008
Postów: 2.046
Kraina: Moria
Skąd: Lądek-Zdrój

RE: Dystans na Morii, sufy/broń Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Blade69 napisał(a)
I tutaj następuje moja propozycja zmiany. USUNĄĆ UJEMNEGO SPOSTA. niektórym może się to wydawać niewiele, ale realnie to dałoby zemście już pewne grono zastosowań w szczególności dla rewo i snajperów na słonkach którzy mogliby podnieść nią dmg na robotach i przeciw crom. Obecnie uniemożliwia to brak sumy. oczywiście można postulować wiele różnych zmian, aczkolwiek w moim odczuciu taka by wystarczyła, a wszystko ponadto w pewnych ustawieniach mogłoby generować masakryczny "overpowering".

Administracja nie usunie ujemnego sposta. Zemsta w zamyśle miała być bronią dla nupków i do niczego więcej nie powinna się nadawać. Kiedyś zemsta nie miała kary do sposta i administracja dodała ją, by częściej dostawała na oblegach i miała niższą inicjatywę. W zamian zemsta dostała dużą dopałkę do trafienia.
cytat:
Blade69 napisał(a)
Szybkostrzelność, nie wiem co w ogóle tutaj robi, chyba tylko jako składnik. powinna zostać albo wykopana na niższą pozycję(wiem to zmieni rozkład połączeń), albo powinna dostać coś sensownego w stylu: krytyk -60% i ilość dodatkowych ataków +4/5/6/7. Wg mnie najrozsądniejsze byłoby jednak przesunięcie sufiksu poniżej dalekiego zasięgu.

Wg mnie łowca z leg CK szybkostrzelności bardzo ładnie by sobie radził. Zamiast wymieniania shuriekna na ck reakcji i swojej zwykłej zbroi na pancerz szybkości, wymieniłby tylko shurikena na tą kuszę gdy musi przebić się przez dużego defa. Po prostu brakuje chętnych by tego spróbować.

cytat:
Blade69 napisał(a)
Wilk...

Prawda.

cytat:
Blade69 napisał(a)
A teraz przejdźmy do broni:
shuriken
ckusza

A zaraz tam było ich więcej?!? I znowu problemem nie było samo używanie szurikenów, gdyby nie to, że są jednym z najniżej rankingowanych broni. Tutaj powinien nastąpić pełny rebalans, jednak aby nie burzyć gospodarki serwerów powinien polegać na wyrównaniu dmg w broni "silniejszych" niż szuriken do poziomu zbliżonego szurikenowi, nie będę tutaj wszystkiego liczył, ogólnie powinno wyglądać mniej więcej tak: dodać 1 atak, dodać 2 ataki, dodać pomijanie defa, dodać atak, dodać dmg itd. w każdym razie, efektywność poprawianych broni nie powinna przekroczyć ckuszy, z oczywistych względów. Te zmiany wymagają większego nakładu pracy dlatego uważam, że w pierwszej kolejności należy się skupić na sufixach.
Prawda. Teoretycznie trzeba uważać przy klejeniu shurikena, jak ktoś przypadkowo połączy łuk z shurikenem to skończy z nożem do rzucania i nie obniży podstawy, ale praktycznie mało jest takich osób. Dmg noży i toporków do rzucania w porównaniu do shurikena woła o pomstę do nieba, pilum i oszczepy to w ogóle jakaś porażka(pilum niby jest użyteczne dla WD, ale wtedy musiałoby mieć sufix szybkostrzelności, a wtedy można pomarzyć o krytyku).

Sushi w jednym ze starych tematów pisał, że dystans będzie dalej balansowany jeśli sytuacja będzie tego wymagała. Widocznie po zobaczeniu skuteczności shurikena itd plan został odłożony :/.


EDIT: a właśnie. Z łukiem refleksyjnym też niektórzy ludzie ganiają. Ma znośne staty, więc teoretycznie jest jeszcze jedna użyteczna broń.

__________________


cytat:
Mądre cytaty dobrze wyglądają na profilach.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Atomos: 06-02-2012 02:01.

06-02-2012 01:56 Atomos jest offline Szukaj postów użytkownika: Atomos Dodaj Atomos do Listy kontaktów
Arthurus
Triple Ace


images/avatars/avatar-22595.jpg

Data rejestracji: 30-12-2010
Postów: 181
Klan: Zakon Smoka 2
Kraina: Moria IV
Skąd: Pustkowia

RE: Dystans na Morii, sufy/broń Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

a palna 1h ma tylko skorpiony jedna bron wiec nie narzekajcie bo wachlarz macie olbrzymi w porownaniu z nami. Co wiecej ubic was trudno bo kazdy w tatku ma kare, ktora ja musze zakladac dodatkowo. Dystansa to bym ograniczyl jeszcze bardziej a nie dodawal coraz to nowe usprawnienia tak aby byli nietykalni

__________________


Kompendium wiedzy
Arko

06-02-2012 08:34 Arthurus jest offline Szukaj postów użytkownika: Arthurus Dodaj Arthurus do Listy kontaktów
xyre
Lord


images/avatars/avatar-25297.jpg

Data rejestracji: 23-07-2011
Postów: 454
Kraina: Moria III
Skąd: z nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@Up, ale palna 1h używa najmocniejszej broni, z najmniejszym drop rate i najwiekszymi wymaganiami, a shuriken to jeden z początkowych itemków. Czaisz różnicę? Białasy też biegają tylko z pnkami, dwuraki z kosami/korbaczami, czyli broniami najlepszymi albo tymi dla większych lvli. A szurek to item z początku gry, ma jedne z mniejszych wymagań, a ma największą skuteczność.
06-02-2012 11:10 xyre jest offline Szukaj postów użytkownika: xyre Dodaj xyre do Listy kontaktów
Geheth
Triple Ace


Data rejestracji: 12-08-2010
Postów: 171
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jeśli wam tak przeszkadza że szuriken jest za mocny to proponuję przyciąć mu z 5 ataków tudzież podnieś wymagania. Osobiście uważam ze dystans jest najbardziej przekręcony na moriach, a sam fakt że już na początku gry dostaje broń docelową tylko mnie w tym utwierdza.

Wszystkie zmiany które mają go wzmocnić są dla mnie pomyłka. Jestem na nie jeśli chodzi o zaproponowane zmiany.

__________________
Chcesz dropić? zostań moderatorem.

Czyściciel- zdaniem administracji jest to boss czyli coś co powinno występować w liczbie 1, a nie 5-6.
Zrozumieć rozumowanie administracji-niemożliwe.
06-02-2012 11:26 Geheth jest offline Szukaj postów użytkownika: Geheth Dodaj Geheth do Listy kontaktów
Edward Acki
Emperor


Data rejestracji: 11-04-2008
Postów: 1.082
Klan: Dark Side
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@xyre - kosa i korbacz są w środku hierarchii broni białych dwuręcznych. Wyżej przecież jest Pika, Katana, Halabarda, Piła Łańcuchowa, ale przypadki ich użycia są znikome, gdyż są ciężkie (jak piła) lub słabe (jak Pika).

Hmm, co do Szybkostrzelności... Może być tam gdzie jest, przecież dużo suffiksów czy preffiksów jest głównie tylko do łączenia (chociażby Drakula w białych 2h stoi na samym szczycie).
06-02-2012 11:30 Edward Acki jest offline Szukaj postów użytkownika: Edward Acki Dodaj Edward Acki do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zasadniczo się zgadzam z jednym:

shuri nie powinno być bronią docelową.

Za jakiś czas pomyślę nad tym na razie po prostu zostanie tak jak jest bo jest max balans między klasami broni.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


06-02-2012 20:50 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Blind-
Emperor


Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Zasadniczo się zgadzam z jednym:

shuri nie powinno być bronią docelową.

Za jakiś czas pomyślę nad tym na razie po prostu zostanie tak jak jest bo jest max balans między klasami broni.



Niestety, w większości przypadków, shuriken tą bronią docelową jest. Jest nią tylko dlatego, że 11 ataków w połączeniu z bonusami +1 dmg/4lvl zapewnia największe średnie obrażenia na rundę, może obok ckuszy na ds.+2 z szybkością na klacie.

Rozwiązanie?

Wprowadzić jeszcze jeden typ broni dystansowej - miotana, pilum i oszczep niech mają od +1 do +4ch ataków w porównaniu z tym, co jest teraz. Oprócz tego, broń miotana otrzymuje bonus do dmg w postaci 3/4 siły postaci.

Shuriken - ilość ataków jest w porządku, tyle że na złych poziomach wbicia broni są te ataki przydzielone. 11 ataków? Może na ds.+2...

Kusza - zdecydowanie za mała przebijalność pancerza - 50-70% i niższe obrażenia niż ciężka kusza i będzie ok.

Refleks? 30% ignora defa, +1 atak, bonus do obrażeń z łuków następujący: +1/2 siły postaci do obrażeń.


Sufiksy... litości, widziałem uwaga:

    1) 1, słownie JEDNĄ Ckuszę wilka na r2. Legedarną.
    2) Szybkostrzelność? A, to taki tam fajny składnik na reakcję
    3) Driada? Dla fanów rupieci + to co przy szybkostrzelności
    4) Zemsta? A, to ten sufiks, który tak pożera sposta, że jest bezużyteczny. No i nei działa z żadnym tatuażem.


Reszta sufiksów - brak zastrzeżeń, no może poza delikatną sugestią w precyzji - +20% na krytyka na dobrym, +40% na doskonałym, +50% na krytyka na ds.+2 i każdy następny poziom +10% na krytyka.


Zapomniałem o czymś? A tak, zapomniałem.


Jeśli już zdecydujecie się na jakieś zmiany, szczególnie jeśli chodzi o zmiany w shurikenie (reakcji), to dajcie info z co najmniej trzymiesięcznym wyprzedzeniem, jeśli nie półrocznym. Dlaczego? Jeśli wprowadzicie to z dnia na dzień, to po tygodniu z gry odejdzie 50% graczy bronią dystansową, bo skasujecie im coś, nad czym pracowali dobre 3 lata, z lepszym lub gorszym rezultatem.


Pozdrawiam, Cyan

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Blind-: 06-02-2012 21:09.

06-02-2012 21:09 Blind- jest offline Szukaj postów użytkownika: Blind- Dodaj Blind- do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dlatego pisałem, że to delikatny temat, bo można wszytko ... popsuć.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


06-02-2012 21:25 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
xCannonnx
King


images/avatars/avatar-21976.gif

Data rejestracji: 24-06-2008
Postów: 910
Klan: Dimmuborgir
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Może pomyślicie w końcu o niskopoziomowych dystansowcach?
Do 80 poziomu, gra jest na prawdę ciężka, gdzie dopiero koło 70lvl zaczyna łapać się zasięg na coś sensownego (snajperzy z kilkoma poziomami niżej tłuczą szlachtę na luzie), to wtedy już na te już wspomniane sensowne moby brakuje obrażeń.

Przydałoby się zrobić chociaż coś z łukiem refleksyjnym czy kuszą. Dodać jakiś bonus do obrażeń czy ignorowania obrony, a także dodać trochę trafienia, żeby nie używać ich tylko na golema.

W przyszłym czasie może przedstawię swoje pomysły.
06-02-2012 21:36 xCannonnx jest offline Szukaj postów użytkownika: xCannonnx Dodaj xCannonnx do Listy kontaktów
SosnaN
King


images/avatars/avatar-21708.jpg

Data rejestracji: 08-07-2011
Postów: 858
Kraina: Moria V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Dlatego pisałem, że to delikatny temat, bo można wszytko ... popsuć.


Ależ Sushi przecież w tym "psuciu" się specjalizujecie. Smile

Może dodam swoje trzy grosze.

Kusza i ciężka kusza, na zdrowy rozum to teoretycznie najwolniej przeładowująca się broń, więc łuki, pilum oszczepy, powinny mieć przynajmniej tyle samo ciosów, a na db+2 i wyżej o jeden cios więcej.
Tylko łuk refleksyjny od biedy spełnia tę zasadę ale kosztem blokady wymagań lev co czyni tę broń rzadko używaną, bo ten niebiański sufiks Reakcji za wysoko nie może wtedy być podbity na niej. Wymagania łuku refleksyjnego wołają o pomstę do nieba, nawet jak intel i wiedza są to lev blokuje skutecznie tę broń.

Shuriken straci dużo jak liczba ciosów i wymagania łuków choć trochę pójdą do góry, tzn ich wymagania w dół Smile , łuki z liczbą ciosów tylko o 1 większą od kuszy już będą choć trochę atrakcyjne w pewnych sytuacjach ze względu na większy zasięg na broni. Samemu shurikenowi zaś można zwiększyć ten minus zasięgu, jak na db+3 shuriken będzie tracił zasięg równy 15 statystykom to już zabalansuje go z nożem do rzucania.

A po drugie.
Sufiksy broni dystansowej, oprócz tych bardziej marginalnych bonusów jak wpływy, siła, szczęście itp, to przede wszystkim trzy elementy:
1 zasięg.
2 dopałka do dmg.
3. krytyk.

I jest gigantycznym błędem że istnieje sufiks mający wszystkie trzy główne bonusy w jednym, w dodatku wszystkich trzech dużo i tłusto w jednym sufiksie. Wink

Więc jak jakiś sufiks np daje dmg i zasięg to pod żadnym pozorem nie powinien dawać krytyka, jak jakiś sufiks daje krytyk i dmg to nie powinien dawać zasięgu, jak jakiś sufiks daje krytyk i zasięg to nie powinien dawać dmg, i to trzecie proponuję dla sufiksu reakcji właśnie, usunąć z niego dmg.

I katastrofy nie będzie jak sufiks reakcji straci dmg, trzeba będzie szukać tego dmg w innym rodzaju broni właśnie, np w toporku do rzucania.
Polecam też link w mojej sygnaturze o ucięciu dmg z majestatu, tam prawie ta sama bajka, co jest przegięte bo ma wszystko najważniejsze w jednym to trzeba uciąć. Wink

up: Cannox, wiele jest rezerwy właśnie w wymaganiach np łuku refleksyjnego i kuszy schowane. Wystarczyłoby wymagania lev obniżyć, nawet nie ruszając wymagań statystyk specjalnie. Smile Żadna specjalna dopałka nie jest tym broniom szczególnie potrzebna poza odkręceniem śruby wymagań lev. Smile

__________________
cytat:
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.

06-02-2012 22:11 SosnaN jest offline Szukaj postów użytkownika: SosnaN Dodaj SosnaN do Listy kontaktów
Petrusek
Lord


images/avatars/avatar-19051.jpg

Data rejestracji: 24-01-2007
Postów: 471
Klan: Puszcza
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria
Skąd: Morie

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Dlatego pisałem, że to delikatny temat, bo można wszytko ... popsuć.


Wiele zmian wprowadzono i tez jakos byly delikatne, jednym trzeba delikatnie obciac albo cos zmieniac, a innym z wielkim jebut...

Dajcie siurakom jeszcze w spaczakach dodatkowy unik, niech sie przez zwinkowcami spotuja, a tempe jelenie niech licza na 30% wbicia na zwince...

na r5 widze ze topke siurakow w stanie jest jezdzic wylacznie 1 osoba siurek i to jeszcze z najlepszego klocka!!!

__________________

EMERYTURA - top1 na R5
REKREACJA - top17 na R5


06-02-2012 23:53 Petrusek jest offline Szukaj postów użytkownika: Petrusek Dodaj Petrusek do Listy kontaktów
Blade69
Viking


images/avatars/avatar-19279.jpg

Data rejestracji: 28-03-2008
Postów: 600
Klan: Transilvania/cokolwi ek jak pomagam ;p
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria
Skąd: Z Tamtąd

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Blade69
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Zasadniczo się zgadzam z jednym:

shuri nie powinno być bronią docelową.

Za jakiś czas pomyślę nad tym na razie po prostu zostanie tak jak jest bo jest max balans między klasami broni.


czyli mam rozumieć, że w sufiksach nie planujecie wiekszych zmian, w szczególności w wilku i zemście? Wilk ma zasadnicza wade w stosunku do reakcji tzn nie ma krytyka i tutaj bonus sumy powinien to mocniej nadrabiać, jak powiedziałem nawet kosztem zwiększonych wymogów. natomiast zemsta teoretycznie tylko o poziom słabsza od reakcji jest praktycznie nieużywalna (chociaż czasem z uporem próbuję ja zmusic do działania) i tutaj myślę, że problemem jest właśnie ujemny spost, bez niego powinna znaleźć niewielkie, ale przynajmniej niezerowe grono użytkowników Wink I nie podzielam zdania aby zemsta miała być bronią dla nupków, tym bardziej, że teraz nawet i nią nie jest z powodów podanych powyżej.

co do postów odnoszących sie do palnej 1h to mam wrażenie, że działają na zasadzie: "my mamy tylko jedna broń więc inni tez nie powinni mieć więcej" czyli przysłowiowe równanie w dół. Niemniej uważam, że i w palnej 1h można by coś delikatnie pozmieniać w wymogach i statystykach broni...
07-02-2012 07:00 Blade69 jest offline Szukaj postów użytkownika: Blade69 Dodaj Blade69 do Listy kontaktów
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Blade69 napisał(a)
czyli mam rozumieć, że w sufiksach nie planujecie wiekszych zmian, w szczególności w wilku i zemście? Wilk ma zasadnicza wade w stosunku do reakcji tzn nie ma krytyka i tutaj bonus sumy powinien to mocniej nadrabiać, jak powiedziałem nawet kosztem zwiększonych wymogów. natomiast zemsta teoretycznie tylko o poziom słabsza od reakcji jest praktycznie nieużywalna (chociaż czasem z uporem próbuję ja zmusic do działania) i tutaj myślę, że problemem jest właśnie ujemny spost, bez niego powinna znaleźć niewielkie, ale przynajmniej niezerowe grono użytkowników Wink I nie podzielam zdania aby zemsta miała być bronią dla nupków, tym bardziej, że teraz nawet i nią nie jest z powodów podanych powyżej.


Gdybym bardzo chciał się czepiać, to zacytowałbym Twojego znajomego odnośnie zmiany sufów
cytat:
Nettie napisał(a)
Ktoś sobie tak to wymyślił i tak od ponad 2 lat jest. Nie zmienili, więc wygląda na to żę jest ok.

ale sam chyba widzisz, że nie takimi argumentami należy dyskutować.
Zmiany by się przydały w sufach, ale jeśli miałyby sens to niestety należałoby obciąć trochę reakcję, a dokładniej sumkę w niej. Tak by po podkręceniu wilka była istotna różnica pomiędzy jednym a drugim prefem i gracze mieli wybór: albo w zasięg i mniejsze dmg, albo w dmg i mniejszy zasięg.
Inaczej to jakiekolwiek zmiany na wilku wiele nie przyniosą bo i tak większość przy reakcji zostanie.

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
07-02-2012 07:21 Arius jest offline Szukaj postów użytkownika: Arius Dodaj Arius do Listy kontaktów
Blade69
Viking


images/avatars/avatar-19279.jpg

Data rejestracji: 28-03-2008
Postów: 600
Klan: Transilvania/cokolwi ek jak pomagam ;p
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria
Skąd: Z Tamtąd

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Blade69
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Owszem można i przyciąć reakcje, ale wtedy tak jak pisał Blind z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. Natomiast nawet bez przycinania przy wilk powinien być tak zrobiony by bez niego nie dało się złapać zasięgu na kronosa i moim zdaniem także wendigo na którego to 2 dystanse już "prawie" swobodnie biegają... z reakcjami
07-02-2012 07:27 Blade69 jest offline Szukaj postów użytkownika: Blade69 Dodaj Blade69 do Listy kontaktów
draco29a
Emperor


Data rejestracji: 29-01-2009
Postów: 1.446
Kraina: Moria; Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Arius napisał(a)
cytat:
Blade69 napisał(a)
czyli mam rozumieć, że w sufiksach nie planujecie wiekszych zmian, w szczególności w wilku i zemście? Wilk ma zasadnicza wade w stosunku do reakcji tzn nie ma krytyka i tutaj bonus sumy powinien to mocniej nadrabiać, jak powiedziałem nawet kosztem zwiększonych wymogów. natomiast zemsta teoretycznie tylko o poziom słabsza od reakcji jest praktycznie nieużywalna (chociaż czasem z uporem próbuję ja zmusic do działania) i tutaj myślę, że problemem jest właśnie ujemny spost, bez niego powinna znaleźć niewielkie, ale przynajmniej niezerowe grono użytkowników Wink I nie podzielam zdania aby zemsta miała być bronią dla nupków, tym bardziej, że teraz nawet i nią nie jest z powodów podanych powyżej.


Gdybym bardzo chciał się czepiać, to zacytowałbym Twojego znajomego odnośnie zmiany sufów
cytat:
Nettie napisał(a)
Ktoś sobie tak to wymyślił i tak od ponad 2 lat jest. Nie zmienili, więc wygląda na to żę jest ok.

ale sam chyba widzisz, że nie takimi argumentami należy dyskutować.
Zmiany by się przydały w sufach, ale jeśli miałyby sens to niestety należałoby obciąć trochę reakcję, a dokładniej sumkę w niej. Tak by po podkręceniu wilka była istotna różnica pomiędzy jednym a drugim prefem i gracze mieli wybór: albo w zasięg i mniejsze dmg, albo w dmg i mniejszy zasięg.
Inaczej to jakiekolwiek zmiany na wilku wiele nie przyniosą bo i tak większość przy reakcji zostanie.



Mimo wszystko jesli wilk mialby byc grywalny, to musialby dostac bonus obrazen/krytyka, bo na 11atakach bez krytyka to wiele sie nie zrobi. a -45% Jest bardzo dotkliwe. Chyba ze zmienic tą kare na mniejszą.

__________________
R2-Dener
R3-brak, kiedys deneroth, a wczesniej drake29aWink
07-02-2012 09:03 draco29a jest offline Szukaj postów użytkownika: draco29a Dodaj draco29a do Listy kontaktów
Sierus
Lord


Data rejestracji: 26-05-2010
Postów: 498
Klan: DS
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:

Chyba ze zmienic tą kare na mniejszą.


to by tylko dopakowało szuri reakcji na legendzie i nic poza tym.
Nie ssaki na duzo nizszym lvl osiagaly by maks kryta, i robiły wieksza sieczke niz jest teraz Tongue

__________________
r5 Demise, CR ssak, top 77 -> oddane

emeryturka Wink
dzięki wszystkim za grę.
07-02-2012 09:17 Sierus jest offline Szukaj postów użytkownika: Sierus Dodaj Sierus do Listy kontaktów
Blade69
Viking


images/avatars/avatar-19279.jpg

Data rejestracji: 28-03-2008
Postów: 600
Klan: Transilvania/cokolwi ek jak pomagam ;p
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria
Skąd: Z Tamtąd

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Blade69
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

To, że wilk nie ma kryta to akurat dobrze, bo wymusza używanie na kuszy/ckuszy. problem w tym, że nawet jakby ktoś zrobił taką kusze to różnica zasięgu nie rekompensuje straty dmg i kryta troche mniejszego niz maksymalny.
07-02-2012 10:00 Blade69 jest offline Szukaj postów użytkownika: Blade69 Dodaj Blade69 do Listy kontaktów
janu
Lord


Data rejestracji: 17-01-2008
Postów: 289
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Arius napisał(a)

Zmiany by się przydały w sufach, ale jeśli miałyby sens to niestety należałoby obciąć trochę reakcję, a dokładniej sumkę w niej. Tak by po podkręceniu wilka była istotna różnica pomiędzy jednym a drugim prefem i gracze mieli wybór: albo w zasięg i mniejsze dmg, albo w dmg i mniejszy zasięg.
Inaczej to jakiekolwiek zmiany na wilku wiele nie przyniosą bo i tak większość przy reakcji zostanie.



Przyciąć reakcję???? Jasne. Świetny pomysł Arius. Nie ma co.
Dzisiaj rano widziałem linka z areny na araszcze (takiej z 20 tys hp) na r9. 6 osób z czego w składzie 3 palniaków, jeden cr i 2 systansów.
Efekt:
palniacy po 5 do 6 tys dmg, cr kilka dołożył, a dobrzy dystansi zrobili dmg: Epitopus 200 dmg, Aquel 1100 dmg (ale tylko dlatego, że miał włączony żar na maxa).

Przycinajcie dystansowi znowu coś - tym razem zasięg (bo dmg już przycięty) to wszyscy się przerobią na snajperów lub rewo.
Ja sam się zastanawiam poważnie czy nie przerobić się na snajpera - jak widzę na r9 Twardego na KW, który wali na rundę 11 ataków po 700 dmg z leg dsk akacza to przestaje mi się chcieć pracować nad dystansem.

edit: literówki

PS. zeby nie być gołosłownym to wklejam linka:
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=3e045184c5

okazało się, że nie pamiątałem dobrze. Był jeszcze 3 dystans - Sandacz zrobił imponujący dmg 835 w 3 rundy :-(,
a rewo ponad 8 tys dmg!!!!

PS 2. żeby nie być gołowsłowynym w kwestii dmg snajpera:
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=54fbe668a1

Ten post był edytowany 4 raz(y), ostatnio edytowany przez janu: 07-02-2012 12:09.

07-02-2012 11:23 janu jest offline Szukaj postów użytkownika: janu Dodaj janu do Listy kontaktów
Szynek
Emperor


images/avatars/avatar-24244.jpg

Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

nie ma co tu porównywaćSmile byłem w tym składzie i my"czyli Ci co zadali mniejszy dmg" szliśmy w ustawieniu pod teamSmile bo wiedzieliśmy ze araszka sama padnie i takSmile

__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii

Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.

07-02-2012 11:46 Szynek jest offline Szukaj postów użytkownika: Szynek Dodaj Szynek do Listy kontaktów
janu
Lord


Data rejestracji: 17-01-2008
Postów: 289
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Szynek wiem, że to ustawienie pod ekpię i rep.

Tylko chodzi mi o to, że ten link pokazuje jaki problem z zasięgiem na ekspach ma dystans. Moze wbić na kocich ale to i tak nie załatwia problemu.
Arius pisał, że dystans wyciąga na luzie zasięg na wendigo - ja na swojej postaci mam masakrycznie duży zasięg (590 z trafieniem z gruczołów jadowych) a nie sięgam wendigo.
A ten link pokazuje, że typowy dystans może mieć problem już z araszką. Tym bardziej np. ze świnką gdzie palnacy, biała 2h i biała 1h nie ma takiego problemu.

W związku z tym postulowanie o to, żeby ucinać zasięg dystansowi na reakcji uważam za niepoważne.
07-02-2012 11:54 janu jest offline Szukaj postów użytkownika: janu Dodaj janu do Listy kontaktów
Blade69
Viking


images/avatars/avatar-19279.jpg

Data rejestracji: 28-03-2008
Postów: 600
Klan: Transilvania/cokolwi ek jak pomagam ;p
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria
Skąd: Z Tamtąd

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Blade69
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
janu napisał(a)
Szynek wiem, że to ustawienie pod ekpię i rep.

Tylko chodzi mi o to, że ten link pokazuje jaki problem z zasięgiem na ekspach ma dystans. Moze wbić na kocich ale to i tak nie załatwia problemu.
Arius pisał, że dystans wyciąga na luzie zasięg na wendigo - ja na swojej postaci mam masakrycznie duży zasięg (590 z trafieniem z gruczołów jadowych) a nie sięgam wendigo.
A ten link pokazuje, że typowy dystans może mieć problem już z araszką. Tym bardziej np. ze świnką gdzie palnacy, biała 2h i biała 1h nie ma takiego problemu.

W związku z tym postulowanie o to, żeby ucinać zasięg dystansowi na reakcji uważam za niepoważne.


Dlatego postulujemy zwiększenie sumy na wilku, abyście mieli sufix pod zasięg Smile
Także poprawa broni "mniej potrzebnych" by wam pomogła bo w większości mają spory bonus do trafienia.

Co do twardego to owszem ładnie nawala, ale i tak słabiej niż np cry na arenach podchodzace pod 10k Warto też zaznaczyć, że ma majestat a więc dopałkę do dmg na którą nie wszyscy mogą liczyć... poza tym z tym samym ak na mobach juz zada znacznie mniej ze wzgledu na ich odporność, a na takim anubie to już pozostaje tylko snajpa.

btw twoje 590 zasięgu to już anuby w znaczacej większości i te kulawe wendigo
07-02-2012 14:15 Blade69 jest offline Szukaj postów użytkownika: Blade69 Dodaj Blade69 do Listy kontaktów
RwaczMałolat
Lord


Data rejestracji: 22-06-2008
Postów: 461
Klan: Dracula/Illuminati
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria; Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

nie no ja nie mogę uwierzyć w to co tu widzę...
Dystans został obcięty w a3 co w porównaniu z dopałkami dla np palnej wychodzi co najmniej słabo...

biala 2h dostala obciecie tylko do hp, tylko dystans a konkretnie szuriken "dostal" kryta w dół.

Teraz na takim poziomie jak jesteśmy my np ja 91 lvl to już jest finito z dmg... nie dostajemy dmg z żadnych statystyk terningowych z niczego w porównaniu do białej czy palnej. w dodatku ten moim zdaniem idiotyczny mnożnik kryta dla szurka w dół a ck w góre nie no Cudownie.

co z tego że kusza dostała 3,5 mnożnik jak ja mam eq pod szurikena i pod kusze zupełnie się nie nadaje, teraz WD na ŁM i CKR wymiata i jest świetny i wszystko ok a marny szurik ma mniej niż miał i jeszxcze mu reakcję obciąć tak, naprawdę czy Wy nie macie nic innego do roboty? dać wam palec to chcecie całą rękę. Dmg miałem wyciskałem sprzęt na sume i dmg żeby te anuby bić to w 3a prezent dostałem bo dmg kuleje i teraz wypadałoby zrobić dsk2 jastrząbki z czego? skasować sufy? sprzętu wtedy nie dzwignę, dsk2 zrobię? a gdzie zasięg?

tak wendigo sięga dystans haha większej głupoty nie słyszałem jeszcze. Wendigo jaki mi się trafił miał 715 sumy, teraz stawiam krate browara dla tego kto ułoży mi sprzęt z min damg takim jak mam pod wendigo przed 100lvl - POWODZENIA.

obetnijcie reakcje, później obetnijcie biała to wszyscy będziemy grać palniakami (znaczy 30% bo reszta się skasuje pewnie) i nie będzie chociaż problemu z czyścicielami ;]

__________________
r2: RwaczMalolat - Zabójca (oddane)
r9: Tristan - Łowca / Łowca Skarbów
r17: Tristan - Mnich (skasowane)

"Bloodwars - Nie dla idiotów"
a jednak...
07-02-2012 14:30 RwaczMałolat jest offline Szukaj postów użytkownika: RwaczMałolat Dodaj RwaczMałolat do Listy kontaktów
Blade69
Viking


images/avatars/avatar-19279.jpg

Data rejestracji: 28-03-2008
Postów: 600
Klan: Transilvania/cokolwi ek jak pomagam ;p
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria
Skąd: Z Tamtąd

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Blade69
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Przycięcie reakcji nie byłoby złe jesli dystans dostałby coś w zamian(czytaj bronie, poprawę wilka) Bez tego oczywiście, że nie ma co reakcji przycinać.

Btw. Gruczoły odrabiają przycięcie dystansu na shuriku i to z nawiązką(60 trafienie to niemało, 75 defa piechotą nie chodzi, a 20% kryta pozwalające prawie wszystkim wycisnąć max owego kryta to już zupełnie) no może ssaki na expach aż tak tego nie odczują, ale w pvp już tak.
07-02-2012 14:43 Blade69 jest offline Szukaj postów użytkownika: Blade69 Dodaj Blade69 do Listy kontaktów
Atomos
Forum God


images/avatars/avatar-21949.jpg

Data rejestracji: 01-02-2008
Postów: 2.046
Kraina: Moria
Skąd: Lądek-Zdrój

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Blade69 napisał(a)
I nie podzielam zdania aby zemsta miała być bronią dla nupków, tym bardziej, że teraz nawet i nią nie jest z powodów podanych powyżej.


Specjalnie dla Ciebie:
Patch 1.0.1.0
cytat:
SushiMaker napisał(a)
4. szuri zemsty to była broń dla nooba i jako taka była zaprojektowana teraz tylko odzyskała należne jej miejsce, dropiła często i była łatwa do złożenia.
Cały temat dotyczy właśnie patcha który zrebalansował dystans. To właśnie ten patch dodał zemście karę do sposta. Przed tym patchem wszyscy dystansowcy (i nie tylko) używali shurikena zemsty i robili prawdziwą rzeźnię na oblężeniach. Z tego co widzę zarejestrowałeś się na forum w 2008, nie pamiętasz dlaczego zemstę obięto?


EDIT: a właśnie, ja bym kary do krytyka nie zmniejszał. Jest A2 i specjalna ewo dla dystansów.

EDIT2:

cytat:
RwaczMałolat napisał(a)
co z tego że kusza dostała 3,5 mnożnik jak ja mam eq pod szurikena i pod kusze zupełnie się nie nadaje, teraz WD na ŁM i CKR wymiata i jest świetny i wszystko ok a marny szurik ma mniej niż miał i jeszxcze mu reakcję obciąć tak,


Możesz skleić np. CK szybkostrzelności, refleks reakcji i nie musisz zmieniać sprzętu.

__________________


cytat:
Mądre cytaty dobrze wyglądają na profilach.

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Atomos: 07-02-2012 15:41.

07-02-2012 15:33 Atomos jest offline Szukaj postów użytkownika: Atomos Dodaj Atomos do Listy kontaktów
Drex
Lord


Data rejestracji: 20-12-2007
Postów: 398
Kraina: Moria

RE: Dystans na Morii, sufy/broń Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Blade69 napisał(a)
(CIAHC)


W broni palnej dwuręcznej, zakres używalności kończy się na AK i KS, że nie wspomnę o tym że tam nie ma sufów. A ty narzekasz że masz parę uzywalnych sufów...
07-02-2012 15:53 Drex jest offline Szukaj postów użytkownika: Drex Dodaj Drex do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Teraz na takim poziomie jak jesteśmy my np ja 91 lvl to już jest finito z dmg


troche klamiesz Smile

jastrzebie masz na dsk2? kly masz na 4 lvlu? mozesz zlapac dmg z umagicznienia Smile

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
07-02-2012 16:03 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Strony (5): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Misz-Masz » Dystans na Morii, sufy/broń

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH