ewolucja dająca siłę vol2 |
malef
Triple Ace
Data rejestracji: 08-05-2010
Postów: 206
Klan: Loża Szyderców Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VII Skąd: /dev/null
|
|
ewolucja dająca siłę vol2 |
|
bo mi zamknęli...
a o jakim damage ja piszę? na cholere mi damage?
do wyprawek potrzebne a nie jakieś damage
dalej uważam że brak takiej to poważny błąd.
__________________ Spiel mit mir: Kult CCG, WFB, WFRP, Diablo II BN und mehr...
http://zk.nakoz.org/45768r9.png
|
|
18-02-2012 19:47 |
|
|
xCannonnx
King
Data rejestracji: 24-06-2008
Postów: 910
Klan: Dimmuborgir Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
No chyba logiczne, że jak dodasz siłę jeszcze w ewolucjach, to broń biała dostanie z niej obrażenia...
Tym razem bedzie warnik
|
|
18-02-2012 20:02 |
|
|
malef
Triple Ace
Data rejestracji: 08-05-2010
Postów: 206
Klan: Loża Szyderców Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VII Skąd: /dev/null
Autor tematu
|
|
Warnik rzecz nabyta
To w takim razie proponuję zamienić dopałki damagowe do białych broni na bonusy do siły.
Walczącym wyjdzie na to samo, wyprawkującym dojdą procenty i wszyscy będą happy
__________________ Spiel mit mir: Kult CCG, WFB, WFRP, Diablo II BN und mehr...
http://zk.nakoz.org/45768r9.png
|
|
18-02-2012 20:29 |
|
|
Flacha
Lord
Data rejestracji: 26-01-2008
Postów: 472
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV; Moria V
|
|
Charyzmy/wpływów też nie ma w evo i jakoś nikt nie narzeka. Na siłe raptem 1 amator się znalazł. Wątpie zeby nawet minimalnie oplacalo zmieniac sie ktores evo/dodawac nowe tylko dla ciebie.
|
|
18-02-2012 20:31 |
|
|
.Mhelkir.
Double Ace
Data rejestracji: 14-02-2012
Postów: 106
|
|
rownie dobrze mozna zmodyfikowac evo co daje obrazenia dla broni białej na dajace sile - wyjdzie na jedno w atakach.
|
|
18-02-2012 20:42 |
|
|
malef
Triple Ace
Data rejestracji: 08-05-2010
Postów: 206
Klan: Loża Szyderców Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VII Skąd: /dev/null
Autor tematu
|
|
To niech zacznie narzekać, niech zgłosi problem, nie tylko mi brakuje dopakowania do siły...
Charkę/wpływy/wygląd to nie problem podbić, z siłą gorzej.... Są ewo "bojowe" do zwinki, sposta, odporności, nawet wiedzy, wyprawkowa do inta... Ze wszystkich statów "bojowych" tylko siła została pominięta i zapomniana, w dodatku tez potrzeba jej na wyprawkach, no i co to za mutowanie bez zwiększonego powera, mutant z zasady jest dopakowany
__________________ Spiel mit mir: Kult CCG, WFB, WFRP, Diablo II BN und mehr...
http://zk.nakoz.org/45768r9.png
|
|
18-02-2012 20:44 |
|
|
profes79 Niezarejestrowany
|
|
Bo zwinka czy spost czy odpornosc sie nie przekładaja na dmg.
int i wiedza to statystyki których dopakowanie jest niezwykle trudne ze względu na brak przedmiotów (inta masz tylko w biżu, broniach i czaoce; z wiedzą trochę lepiej bo nie ma jej tylko w czapce. Mam wrażenie, że wiedza dooświeconego została dodana tylko z tego wzgledu bo na bonus do dmg sie to przekłada w stopniu minimalnym.
Siłę możesz wyprawkowo dopakowac we wszystkim - od czapki po bronie.
Do tego masz ewo do:
zwinki
sposta
widzxy
ionta
odporności
Nie masz do:
siły
charyzmy
wpływów ( i bardzo dobrze; dzięki temu jako palniak mam minimum szans sie wybronić)
|
|
18-02-2012 22:45 |
|
|
.Mhelkir.
Double Ace
Data rejestracji: 14-02-2012
Postów: 106
|
|
profes, ale jaka roznica czy w evo do dmgu jest napsiane +x do dmgu broni białej,
czy tez zamiast tego +x do siły...
wyjdzie na jedno
|
|
18-02-2012 23:06 |
|
|
Ptyś
Ex-Team
Data rejestracji: 02-10-2010
Postów: 2.765
Kraina: Necropolia IV
|
|
nie wyjdzie na jedno bo siła da niebiałasom staty na wyprawki np. Tak jest sprawiedliwie. Zamykam i +1.
__________________ Regulamin Handlu
|
|
18-02-2012 23:46 |
|
|
|