Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Misz-Masz » nowy budynek bez zmianyszaty graficznej » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony nowy budynek bez zmianyszaty graficznej 6 Ankieta - średnia ocena: 7,006 Ankieta - średnia ocena: 7,00
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
zaraki_
Junior Member


Data rejestracji: 22-07-2008
Postów: 10
Klan: CHILDREN OF DAMNED
Rasa w grze: Kultysta

nowy budynek bez zmianyszaty graficznej Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

z góry sorry za literówki ))

Wpadłem na taki malutki pomysł, by dodać nowy budynek a minowicie INSTYTUT ROZWOJU TECHNOLOGI, miał by on zakładke w PLACU BUDOWY(tak jak ewolucjie w treningu), budynek ten bedzie mozna rozbudowywać w zależności od pozimu posiadanych budynków

wyglada to tak, na sam poczatek żeby uaktywnic budynek, trzeba zaliczyć zadanko jakaś wyprawka w nieznane.np

patrolujac obszar miasta w gwiazdzista ciepłą noc , blabla bla..... nagle pod Twoim nogami obsuwa sie ziemia, wpadasz w dziure i tarcisz przytomność bla bla bla. gdy odsykujesz przytomnośc, przez twoje ciało przepływa niesamowita energia, znałeś to miesce tylko z legend, tak to pradawny instytut rozwoju technologi, postanowiłes odbudować budynek i rozpoczać prace nad nowymi technologiami.

jakaś ładna graficzka do tego i moja propozycja wyglada tak.

STREFA 5

1 Technologia jak na liscie do budowy POŚREDNIAK mozliwa nowa technologia: WYDAJNOŚĆ PRACY lvl 1


Wymagania: rozbudowa POŚREDNIAKA NA 10 lvl(lvl 2- poz. rozbudowy 20 i tak co 10)

EFEKT: na każdy poziom +2% do szybkosci budowy budynku, i 2% mniej kosztów rozbudowy

2. Technologia dotycząca DOMU PUBLICZNEGO - jeszce nie wiem


3 Technologia dotyczaca RZEŹNI - EFEKTYWNOŚĆ PRACY lvl1

Wymagania: rozbudowa RZEZNI NA LVL 5 (lvl 2 -10 itd)

EFEKT: na kazdy poziom +2 % do przyrostu krwi

4. Technologia POSTERUNEK POLICJI - DODATKOWA OCHRONA lvl 1

Wymagania: rozbudowa POSTERUNEK POLICJI na 5 lvl(lvl 2 - 10 itd)

EFEKT: na kazdy poziom przy obronie ataku + 2 do charyzmy(działą na wyprawkach) i 100 pkt życia

5. Technologia ZBROJOWNIA mozliwa nowa technologia: SKLAD BRONI lvl 1

Wymagania: rozbudowa ZBROJOWNI(15 lvl)

EFEKT: Zbrojownia powiekszona o 10, lvl1(max)

6.Technologia STARY RYNEK mozliwa nowa technologia:HANDLOWIEC lvl 1(max)

Wymagania: rozbudowa STAREGO RYNKU na 5 lvl

EFEKT: mozliwość wystawienia 6 przedmiotu na aukcje


ZASADY OPANOWANIA TECHNOLOGI:

Aby rozwinać technologie trzeba bedzie dodatkowo poswiećić ludzi do badania oraz pieniadze w zależnosci od lvl. dochodzi jeszce czas na opanowanie nowych ulepszeń zależny też od lvl.
poz. 1 - 4h
poz. 2 - 8h
poz. 3 - 12h

ilość technolgi jest taka sama jak ilość budynków mozliwych do rozbudowy, czyli dla 4 strefy 13 nowych technologi, myśle że nie dużo i tak bedzie potzreba duzo czasu by udoskonalić technologie na obene poziomy budynków, zmiejszyła by sie też nadwyżka ludzi dostępnych w grze , teraz za atak mozna zgarnąć parenascie milionów , nowy budynek skłonił by graczy do rozbudowy budynków na swoich klockach, myśle że jest to ciekawy pomysł ,zabawy na jakieś 2 lata wiecej możliwości lepsza zabawa

Porawki:
- rezygnacja z pr i bonua z lvl, chyba ze sie znjadzie jakis inne rozwiazanie

CZEKAM NA PROPOZYCJIE DLA INNYCH BUDYNKÓW MOŻE STWORZYMY RAZEM COŚ CIEKAWEGO

Ten post był edytowany 10 raz(y), ostatnio edytowany przez zaraki_: 09-04-2012 10:10.

07-04-2012 12:45 zaraki_ jest offline Szukaj postów użytkownika: zaraki_ Dodaj zaraki_ do Listy kontaktów
Wredzioch
Newbie


Data rejestracji: 17-05-2009
Postów: 9
Skąd: Chaos

RE: nowy budynek bez zmianyszaty graficznej Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Fajny pomysl, oczywiscie wymaga dopracowania, ale kazde urozmaicenie BW idzie w dobrym kierunku dla samej gry. Smile
07-04-2012 13:03 Wredzioch jest offline Strona domowa Wredzioch Szukaj postów użytkownika: Wredzioch Dodaj Wredzioch do Listy kontaktów
Blade z Cymerii
Triple Ace


images/avatars/avatar-20768.jpg

Data rejestracji: 29-01-2011
Postów: 227
Klan: Wojownicy Khorna
Kraina: Necropolia
Skąd: Warriors Of Night

Cool Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysł EXTRA ale dodawanie nowej pracy operatorom gdy już im jest "bardzo ciężko"
nie przejdzie, chyba że pomysł wykorzystają serwując nam 4 AKT.

__________________

07-04-2012 13:25 Blade z Cymerii jest offline Szukaj postów użytkownika: Blade z Cymerii Dodaj Blade z Cymerii do Listy kontaktów
Ptyś
Ex-Team


images/avatars/avatar-24007.jpg

Data rejestracji: 02-10-2010
Postów: 2.765
Kraina: Necropolia IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

EFEKT: na każdy poziom +2% do szybkosci budowy budynku, i 2% mniej kosztów rozbudowy, podnoszać lvl dostajemy jakieś tam perki np lvl 1 - 2000 lvl 2 -4000 lvl 3 - 8000 lvl 4 -16000 .. itd przy 5 poziomie dostajemy ekstra jeden losowy punkt w treningu
hmm budujemy sobie to na jedynm kwadracie zmieniamy potem na kolejnym i tak w kółko i ooo mamy staty na maxa....

swoją drogą pr za zbudowanie budynku? O.o to moze jeszcze pr za klikniecie w zakładkę sala tronowa/klan etc?

__________________
Regulamin Handlu


07-04-2012 14:56 Ptyś jest offline Szukaj postów użytkownika: Ptyś Dodaj Ptyś do Listy kontaktów
Lides
King


images/avatars/avatar-24953.jpg

Data rejestracji: 15-10-2008
Postów: 850
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

I pustak to sama przyjemność ^^.
Ludzie by sami siebie pustakowali, bo dostawali by darmowe prki i staty bez żadnych kosztów [kilka dni --> robimy kilka ataków na 3/2 strefe i mamy od cholery surowców ---> pustakujemy się i tak w kółko..]

Nie przejdzie.. chyba że bez tych prków za budowę, ani statystyk.. a tylko takie bonusy..

Jeśli tylko takie nieznaczne bonusy to jestem na tak [mogłyby dawać też na maksymalnym poziomie//wysokich poziomach [10 wzwyż technologii] kilka % do wydajności/efektywności [większe produkcje itp..]]
Ale jeśli PR i statystyki za budowę budynku - nie..

__________________
Fioletowy T-Mod, od działu Wycen.
Regulamin Wycen, czyli dlaczego mam zamknięty temat, najczęstsze przewinienia
cytat:
10. Zabronione jest:
- edytowanie pierwszego postu.
- dodawanie kolejnych przedmiotów do wyceny (nawet do zestawu) w trakcie jej trwania.
11. Minimalny czas trwania wyceny (czyli otwarty temat) to 48h. W celu zamknięcia tematu należy wysłać zgłoszenie do trade moderatora działu. Po 10 dniach od założenia, temat zostanie zamknięty przez trade moderatora.


cytat:
Cerbin napisał
dlaczego?
czy szansa na zaliczenie wyprawek albo pani od polskiego też ma rosnąć?

07-04-2012 15:46 Lides jest offline Szukaj postów użytkownika: Lides Dodaj Lides do Listy kontaktów
zaraki_
Junior Member


Data rejestracji: 22-07-2008
Postów: 10
Klan: CHILDREN OF DAMNED
Rasa w grze: Kultysta

Autor tematu Temat rozpoczęty przez zaraki_
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

hm macie racje, jest problem no to rezygnacja z perków i bonusu z 5 lvl, a macie propozycjie co do innych budynków
07-04-2012 15:53 zaraki_ jest offline Szukaj postów użytkownika: zaraki_ Dodaj zaraki_ do Listy kontaktów
Wongusen
Lord


images/avatars/avatar-25636.jpg

Data rejestracji: 05-09-2008
Postów: 477
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Żeby nie było żadnej imby, to można dać 3%(max) do HP z PP i AO, s2 i s1 nie dostawały by żadnych bonusów w tym Instytucie.

I proponowałbym zrobić instytut jako budynek możliwy do budowy samemu ( 1lvl-1% krótsza budowa i 2% mniej surowców na budowę, 2lvl-2%, 4% surki itd.)

Co do Rynku, nic nie da się chyba dodać z postojem taxi chyba też, ale można by ewentualnie jeszcze bardziej skrócić czas "jazdy" taxi.

Tyle ode mnie...

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Wongusen: 09-04-2012 01:21.

09-04-2012 01:20 Wongusen jest offline Szukaj postów użytkownika: Wongusen Dodaj Wongusen do Listy kontaktów
zaraki_
Junior Member


Data rejestracji: 22-07-2008
Postów: 10
Klan: CHILDREN OF DAMNED
Rasa w grze: Kultysta

Autor tematu Temat rozpoczęty przez zaraki_
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Wongusen napisał(a)
I proponowałbym zrobić instytut jako budynek możliwy do budowy samemu ( 1lvl-1% krótsza budowa i 2% mniej surowców na budowę, 2lvl-2%, 4% surki itd.)


Budynek moze być budowany na lvl 2 itd, tylko ze by nie dawał żadnych bonusów sam z siebie, ewentualnie warunkiem rozwiniecia technologi z lvl 1 na lvl 2 byłoby podniesienie instytutu o lvl wyżej
09-04-2012 08:15 zaraki_ jest offline Szukaj postów użytkownika: zaraki_ Dodaj zaraki_ do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Misz-Masz » nowy budynek bez zmianyszaty graficznej

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH