Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Nasza twórczość » Grafika » z cyklu oceńcie mnie :) » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Przeskocz na dół strony z cyklu oceńcie mnie :)
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
_Chryha_
Newbie


Data rejestracji: 31-12-2011
Postów: 4
Klan: [Z_K]
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia

z cyklu oceńcie mnie :) Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jestem początkującym grafikiem więc nie krzyczeć Baby

Prace wykonywane w GIMP 2.0

W temacie proszę o pisanie mniej więcej w ten sposób :
-ocena 1-10
-co ci się podoba co nie
-co poprawić , jak to poprawić np. tutoriale lub opisać
-który portret najbardziej się podoba , dlaczego


Oto moje ,,dzieła'' rotfl


1.

2
.

3.

4.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez _Chryha_: 28-04-2012 08:41.

28-04-2012 08:15 _Chryha_ jest offline Strona domowa _Chryha_ Szukaj postów użytkownika: _Chryha_ Dodaj _Chryha_ do Listy kontaktów
Alvaria
Lord


images/avatars/avatar-23695.jpg

Data rejestracji: 05-03-2009
Postów: 372
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Okolice Poznania :)

RE: z cyklu oceńcie mnie :) Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

5/10
Nie wiem czy można to uznać że mi się podoba, ale co do poziomu początkujących grafików to twój nie jest najgorszy, ale widać że jesteś początkujący bo mocno z efektami eksperymentujesz. Nie podoba mi się brak wtopienia rendera i wszystko jest zbyt jasne (szczególnie 2). Co do tej 2 to można by tam użyć innej postaci i przyciemnić to tło i nawet by mi się podobało Big Grin .