NEW Update ARENY KLANOWE !!! PODSUMOWANIE!!! |
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
|
|
|
02-08-2012 01:11 |
|
|
Elesterr
Member
Data rejestracji: 15-06-2011
Postów: 28
Kraina: Moria III
|
|
Dla mnie bomba ;] Oby coś takiego zaistniało. Będzie o wiele ciekawiej na servach.
|
|
02-08-2012 01:36 |
|
|
YubY
Lord
Data rejestracji: 06-11-2008
Postów: 258
Klan: THE CURSED FOREVER! R1 SiH, R3 Saints Kraina: Necropolia; Necropolia II Skąd: Piaseczno
|
|
No, stwierdzam, że ten pomysł jest bardzo dobry
Tak tylko myślę, może dodatkowo wprowadzić punkt ujemny? Znaczy -1 pkt rankingowy jeśli powiedzmy silny klan (czyli ze dwa razy silniejszy) będzie perfidnie sparował z niższym, coby mu życie uprzykrzyć a w nagrodę może być -5 czy -10 szczęścia jeśli klan skończy z pkt ujemnymi i tylko wtedy.
Nagród mogłoby być też więcej, powiedzmy z 10 miejsc lub więcej, bo inaczej cięgle te same klany będą zdobywać bonusy. Uważam też, że szczęście to bardzo dobra nagroda, ale może zacząć od 15 lucka? Tak jak 5 lvl kaplicy, bo to już kusząca propozycja, inaczej może się niektórym nie chcieć
__________________
Jeść albo nie jeść - oto jest pytanie.
Jeść - to tak prosta odpowiedź na nie.
Jedzenie życia rozkosz, więc jedzmy, czemu nie!?
Bez jedzenia ja przecież zabije się!!!
Wyrozumiały T-Mod Pożyczę/Najmę R14 | Sprzedam R15 oraz Sprzedam R16
TIN na PWR
R1 i R3 - nick YubY
|
|
02-08-2012 10:54 |
|
|
stalka
Viking
Data rejestracji: 15-07-2012
Postów: 669
|
|
RE: punktowane spary jako chyba ostatnia opcja na rozruszanie serwerow!!! |
|
cytat: |
deviljin84 napisał(a)
- kazde oblezenie o zasoby jest punktowane
|
Proponuję to zmienić na:
"każde oblężenie w którym naliczyło reputację."
A nawet dodać "i walczyło min po 12 osób z każdej strony."
Ograniczenia do oblężeń tylko o zasoby nie bardzo rozumiem, chyba że dwa rankingi będą, sparingowy i wojenny.
__________________ Tutorial: Doświadczenie
Czyściciel tworzył nową jakość, już nie tworzy...
|
|
02-08-2012 11:12 |
|
|
Cronxxx
Viking
Data rejestracji: 02-06-2007
Postów: 508
|
|
ktoś wymyślił coś fajnego
fajny pomysł jestem na tak lepsze to niż bezmyślne ograniczanie zk na necro handlowym
|
|
02-08-2012 12:23 |
|
|
YubY
Lord
Data rejestracji: 06-11-2008
Postów: 258
Klan: THE CURSED FOREVER! R1 SiH, R3 Saints Kraina: Necropolia; Necropolia II Skąd: Piaseczno
|
|
|
02-08-2012 13:01 |
|
|
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
Autor tematu
|
|
|
02-08-2012 14:01 |
|
|
stalka
Viking
Data rejestracji: 15-07-2012
Postów: 669
|
|
RE: punktowane spary jako chyba ostatnia opcja na rozruszanie serwerow!!! |
|
cytat: |
deviljin84 napisał(a)
ludzie zastanowcie sie co piszecie?
sosnan napisze jak to on bez sensu o ograniczeniach i podlapujecie jego herezje
dacie ograniczenia i nic absolutnie nic sie nie zmieni! bedzie nuda jeszcze wieksza... a do tego takie wymuszanie ustawek tez bedzie budzilo niesmak...
jesli beda jakiekolwiek ograniczenia przy tych sparach to nikt nie bedzie sparowal...
to sie nazywac wtedy bedzie ustawka!
jesli bedza wymagane chociaz 2 osoby po obu stronach to juz to sie mija z celem...
wtedy zakladasz spara na inny klan i wystarczy ze nikt nie wbije i lipa... caly zamysl idzie w smieci... nic sie nie ozywi...
beda jedynie ustawki robione a nie spary...
jesli zaatakuje ciebie klan silniejszy to albo to olewasz i oddajesz punkt albo wychodzicie z klanu tak zeby wasz byl slabszy niz te wymagane 75% by zdobyc punkt i pozamiatane... poza tym skoro miescicie sie w tych 75% to tez duzej roznicy nie ma... mozna sciagnac pomoc i wygrac spara i zdobyc punkt dla siebie za wygranie
tu chodzi wlasnie o mozliwosci jakie stwarza taki system...
mozna kombinowac po 1 i po 2 stronie obozow...
mozna zaatakowac slabszy klan oni nie dobija do obla i wywalasz ludzi przed koncem obla i masz 2 pkt za pobicie silniejszego... wszystko bedzie zalezec od organizacji klanow...
a dlaczego tylko oblezenia o zasoby?
zeby ukrocic pustakowanie!
jesli chcesz komus zabrac klocka to nie zbierzesz punktow za spara...
proste...
ma to ukrocic ewentualne wyzywanie sie za zakladane oblezenia o zasoby... |
ehhhhh
Tytułowy post najgorszy nie był.
Ale ten to jest stek bredni.
Devil wyjdź na spacer, na 10 minut chociaż, wróć i przeczytaj jeszcze raz co napisałeś.
Zacząłeś temat dobrze a kończysz jak po pół litrze.
Podstawowe działania definiujące samo słowo "sparing" wyzwałeś od ustawek mieszając jedno z drugim.
Resztę tego Twojego postu łagodnie przemilczę.
__________________ Tutorial: Doświadczenie
Czyściciel tworzył nową jakość, już nie tworzy...
|
|
02-08-2012 14:16 |
|
|
Legend@R4
Triple Ace
Data rejestracji: 21-11-2011
Postów: 208
Skąd: Lublin
|
|
yyyyy a co to tak naprawde da, te cale pkt i inne bzdury? wyniki sparow, podobnie jak i wojen sa znane z gory, jak sam napisales, kazdy sie zna, wie kto jak i czym walczy dlatego nie ma wojen i raczej juz nie bedzie, bo na pospolite ruszenie nei ma co liczyc...
chyba ze nastapi polaczenie r346 czy cos no to moze sie rozrusza.
raczej wolalbym aby dev team poswiecil czas na areny 1vs1 czy 3vs3 czy jakies patche albo dopracowanie umagicznien, zbalansowanie KW na wyzszych lokacja, dokonczenie RUN a nie takimi pierdolami sie zajmowali.
__________________
Najlepsze KW w histori Necro - 12k dmg 12 trupow
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Nic nie zrozumiałem. |
|
|
02-08-2012 14:20 |
|
|
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
Autor tematu
|
|
jak bede w domu i bede mial wiecej czasu zeby wyrazic odpowiednio moje mysli to napisze tobie czemu twoje rozumowanie jest bledne...
rowniez ujednolice punktacje sparow bo ta jest troche bez sensu...
__________________
nick: Deviljin
R3
|
|
02-08-2012 14:26 |
|
|
MeDyC
Triple Ace
Data rejestracji: 27-07-2007
Postów: 159
Klan: Legion Immortals Kraina: Necropolia II Skąd: UnderWorld
|
|
|
02-08-2012 15:17 |
|
|
Legend@R4
Triple Ace
Data rejestracji: 21-11-2011
Postów: 208
Skąd: Lublin
|
|
RE: punktowane spary jako chyba ostatnia opcja na rozruszanie serwerow!!! |
|
cytat: |
deviljin84 napisał(a)
- punkty przyznawane sa TYLKO z oblezen o zasoby (moze na r2 ograniczy to pustakowanie) |
chcesz wiecej oblegow i brak pustakowania? wojna na słomiane miecze?
cytat: |
- ranking bedzie resetowany kazdego pierwszego dnia miesiaca zeby walka o punkty mogla nawiazac sie na nowo (no chyba ze wolicie co 14 dni) przykroci to monopol na profity i pozwoli co miesiac na nowa aktywna gre i nowe szanse na zajecie 1 miejsca |
skoro nalegasz zeby co miesiac bylo to samo w pozycja top 1-5... noto niech bedzie
cytat: |
teraz moze o samej mechanice:
- na ilosc przyznanych punktow sparingowych bedzie miala ilosc pkt klanu rozniaca oba klany (o punktacji dalej
) |
to zdanie jest bez sensu, niegramatyczne
cytat: |
- brana bedzie pod uwage ilosc pkt klanowych na koniec 1 fazy obla (zeby nie bylo wyrzucania ludzi z klanu podczas 2f bo wbilo nie tylu co trzeba) ale jesli sie nie da tego zakodowac to mozna pobierac ilosc pkt klanu na koniec 2fazy obla... |
moze byc chociaz przy budowaniu i 20-30 osobach zakotwiczonych na stale to raczej mija sie z celem
cytat: |
- po zakonczeniu spara przyznawane sa punkty ktore sa umieszczane w rankingu...
- teraz sprawa znowu dyskusyjna... profity moga byc przyznawane na biezaco czyli obdarowywane sa nimi klany ktore zajmuja aktualnie dana pozycje w ranku LUB co wedlug mnie bedzie bardziej sprawiedliwe profity beda przyznawane na dany okres rozliczeniowy (czyli okres do ponownego rozliczenia rankigu) np: jesli ranking bedzie rozliczany raz na miesiac to po tym miesiacu klany ktore zajmowaly okreslona pozycje w rankingu dostaja profity na caly miesiac rozliczeniowy (w koncu sobie to wywalczyly) puki nie minie miesiac i profity nie zostana na nowo przydzielone klanom ktore zdobyly okreslona pozycje w rankingu... mam nadzieje ze to jasno wyjasnilem ale po paru piwach nie mozna byc tego pewnym... |
cos w rodzaju wyplaty raz na miesiac?
cytat: |
teraz w koncu sprawa punktacji (tutaj sprawa jest bardzo dyskusyjna jesli chodzi o %):
(punkty klanowe beda zalezaly od tego w ktorej fazie bedzie pobieralo ich wartosc, patrz mechanika gry myslnik 2)
spary wygrane (czyli zakladajacy spara wygrywa):
- 1 punkt rankingowy bedzie przydzielany gdy klan zakladajacy obla zaklada spara na klan slabszy do 75% wzgledem ilosci pkt klanowych w obu klanach
- 2 punkty rankingowe beda przydzielane gdy klan zakladajacy obla zaklada spara na klan silniejszy o 125% i wiecej wzgledem ilosci pkt klanowych w obu klanach
- 0 unktow rankingowych bedzie przydzielane gdy klan zakladajacy obla zaklada spara na klan slabszy niz 75% wzgledem ilosci pkt klanowych w obu klanach lub przegra spara |
Nazwa klanu Tag klanu Członków PUNKTY
1. MonsterASS [MASS] 36 / 46 140906
2. SHADOW LIGHT 4 [SL4] 41 / 45 102606
hmmm a co maja zrobic najsilniejsi? wlaczyc urlop i czekac az inni ich dogonia??
cytat: |
spary przegrane (czyli zakladajacy spara przegrywa):
- 1 punkt rankingowy zdobywa klan slabszy ktory wygrywa z klanem silniejszym od siebie o 125% i wiecej
- 2 punkty rankingowe zdobywa klan slabszy ktory wygrywa z klanem silniejszym od siebie o 150% i wiecej (tutaj mozna wykorzystac tr i usowanie ludzi z klanu w celu wygrania spara i zdobycia wiekszej ilosci punktow rankingowych)
- 0 punktow rankingowych zdobywa klan przegrywajacy spara
|
cala ta punktacja faworyzuje cieniasow, ktorym uda sie wygrac przez lenistwo lepszych, natomiast najlepszy klan ma bardzo ograniczona mozliwosc zdobywania pkt... patologia...
cytat: |
takie przyznawanie punktow rankingowych uniemozliwi topce typowa dominacje w rankingu sparowym i pozwoli rowniez slabszym klanom odnoszenie sukcesow oraz zajmowanie wysokiej pozycji w rankingu... ale rowniez nie uniemozliwi topce skutecznego zdobywania punktow... jednym slowem jest sprawiedliwe
|
sprawiedliwe?
sprawiedliwe jest to, gdy mocniejszy, lepszy, itp innymi slowy dominujacy, pokonuja slabszych. to co ty nazywasz sprawiedliwoscia nie ma z tym pojeciem nic wspolnego, chcesz na sile ciagnac slabszych do gory, w miejsce ktore im sie nalezy...
cytat: |
korzysci plynace z punktowanych sparow (przynajmniej te ktore mi przychodza do glowy a jest ich pewnie wiecej):
- rozruszanie serwerow
- przelamanie nudy
- zwiekszenie atrakcyjnosci gry
- zwiekszenie znaczenia akademii przez co mali gracze beda mieli lepiej (potem ludzie z akademii moga przechodzic do klanu matki ktory dzieli sie profitami)
- spary nie musza miec wplywu na sojusze dlatego nie ma ryzyka rozpetania wojny przez ktora odchodza gracze
- zmniejszenie zjawiska pustakowania (ludzie tracac czas na pustakowanie traca cenne punkty rankingowe)
- wieksza dostepnosc dobrych marnujacych sie stref (nieaktywni gracze z dobrymi strefami beda wydalani z klanu przez co nie beda chronieni co wystawi ich na ataki innych klanow)
- pomoc maluchom (przez usuniecie nieaktywnych graczy zrobi sie miejsce w klanach dla maluchow ktore beda co prawda miesem armatnim ale zawsze znajda schronienie i pomoc w silniejszych klanach)
- itd |
optymistyczna wizja czlowieka po spozyciu... zrobmy swiat piekny kolorowy itd. => utopia...
cytat: |
a teraz cos na co wszyscy czekali profity
(tutaj sprawa rowniez jest do dogadania):
- 1 miejsce +10 szczescia dla klanu
- 2 miejsce +5 szczescia dla klanu
- 3 miejsce +3 szczescia dla klanu
- 7 miejsce (podobno szczesliwe) taki bonus dla tych z tylu chociaz +1 szczescia dla klanu
czemu szczescie?
poniewaz na nim wszyscy skorzystaja!
i droperzy i fajterzy nie pogardza (zreszta fajterzy beda mieli fun przez spary) do tego szczescie jest neutralne nie daje jakiejs znacznej przewagi bojowej tylko marginalna dlatego nie odbije sie za bardzo na dalszych sparach... |
7 miejsce 1 lucka? i to jest sprawiedliwosc o ktorej tam wypisywales wczesnie?
i oby nie wiecej...
__________________
Najlepsze KW w histori Necro - 12k dmg 12 trupow
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Nic nie zrozumiałem. |
|
|
02-08-2012 16:58 |
|
|
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
Autor tematu
|
|
|
02-08-2012 18:00 |
|
|
Aessalion
Viking
Data rejestracji: 27-03-2008
Postów: 721
Klan: Undeads Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
Może by tak podpiąć spary pod arenę i zrobić arenę klanową, natomiast punktację robić najpierw za samo uczestnictwo?
Na zasadzie:
Odpalenie areny (przez lidera jedynie) 2pkt
Za wbicie ekipy:
10-19 osób + 1pkt
20-29 osób + 2pkt
30+ osób + 3pkt
Wygrana +2pkt
Przegrana -1pkt
Dać do tego jakieś bonusy dla słabszego klanu (Twierdza Run).
Po miesiącu zliczyć pkt i przyznać bonusy na następny miesiąc .
Punktacja tak jak wyżej żeby promować samo uczestnictwo w sparach, niekoniecznie wygraną która byłaby dodatkiem. Wówczas bardziej zmobilizowany klan miałby szanse wygrać ranking po miesiącu z czasem leniwą topką
Można by dodać ew inne modyfikatory czy pkt (np 1pkt dla ekipy której gracz (ew lider) zadał największy dmg bądź utrzymał najwyższą liczbę HP) jednak nie za wiele tego żeby nie przekombinować
Można by też np zrobić taką arenę w środku tygodnia żeby naraz nie nakładało się tego za wiele, bądź zrobić 2 areny w tygodniu i np rozliczać w okresie 2-tygodniowym? Areny mogłyby się kończyć o 21:00 bądź 23:00
__________________ r9 - Aessalion
Awake... for all is dying, even the dead
We are our Past failing to come back
All of us visionaires
with a rope around our neck
|
|
03-08-2012 08:35 |
|
|
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
Autor tematu
|
|
Aessalion bardzo ciekawy pomysl... dziekuje za podsuniecie tej mysli...
mozna by zrobic to na zasadzie nowych aren gdzie by sie zglaszalo uczestnictwo klanow do walki na tej arenie i by sie dolaczalo calymi klanami... po zgloszeniu sie klanow system by losowal jaki klan z jakim walczy...
slabszy klan zawsze by byl klanem broniacym sie a silniejszy atakujacym...
pozwolilo by to troche zrownowazyc sily klanow poprzez zastosowanie taktyk...
za wygranie z silniejszym klanem by byly 2 pkt
za wygranie ze slabszym klanem by byl 1 pkt
za przegranie 0 pkt
dawanie pkt za wbicie na arene jest troche bez sensu... nie mozna dawac darmowych punktow za to ze klan jest liczny... wiadomo jak by to sie skonczylo...
pomysl sam w sobie jest fajny jednak zmienia on koncepcje do jakiej dazylem... mianowicie zeby oblezenia krazyly po calym serwerze... zeby wszyscy ze soba sparowali... jednak z 2 strony pewnie by bylo tak ze by sie zakladalo spara zawsze na ten sam klan bo by bylo wiadomo ze przyniesie on punkty... dlatego moze faktycznie lepiej zrobic z tego nowa arene
trzeba to przemyslec...
__________________
nick: Deviljin
R3
|
|
03-08-2012 09:27 |
|
|
Toxic
King
Data rejestracji: 23-09-2006
Postów: 936
|
|
Pierwsze pytanie:
Wychodzi na to, że najsilniejszy klan nie będzie mógł porządnie zapunktować?
Kolejne pytanie: ustawianie sparów? Myślę, że szczególnie na niższych i mid lvlowych klanach - można stworzyć klan złożony z samych duszków, którzy będą się logować na prośbę. W celu "dobicia" do spara.
Albo - klan podzieli się na 2 części i przez miesiąc punktuje po to by potem powrócić do głównego i "korzystać z przywilejów"
Pomysł mi się podoba, ale nie chciałbym go wprowadzać w nieprzemyślanej z każdej strony formie. Pomyślmy co można złamać, jak wypaczyć taki system, po to by zablokować ewentualne dziury.
Pozdrawiam.
__________________ NA WIECZNYM URLOPIE
|
|
03-08-2012 10:57 |
|
|
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
Autor tematu
|
|
Toxic przeczytaj mojego poprzedniego posta...
mysle ze pomysl Aessalion zeby zrobic z tego dodatkowa arene ale typowo klanowa jest bardzo dobry wlasnie ze wzgledu na to ze moglo by dochodzic (tak jak piszesz) do dzielenia klanow i trzaskania punktow...
jak bede mial czas to wprowadze poprawki do pierwszego posta zeby zrobic z tego dodatkowa arene
__________________
nick: Deviljin
R3
|
|
03-08-2012 11:10 |
|
|
Aessalion
Viking
Data rejestracji: 27-03-2008
Postów: 721
Klan: Undeads Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
Pomysł z pkt za odpalenie i wbicie dałem jedynie w obawie o frekwencję klanów. w końcu mniejsi mogą się zrazić, choć może przy odpowiednim balansie nie trzeba by dodatkowych zachęt.
ew słabszej ekipie dokoptowac koruptora
__________________ r9 - Aessalion
Awake... for all is dying, even the dead
We are our Past failing to come back
All of us visionaires
with a rope around our neck
|
|
03-08-2012 12:35 |
|
|
Legend@R4
Triple Ace
Data rejestracji: 21-11-2011
Postów: 208
Skąd: Lublin
|
|
RE: punktowane spary jako chyba ostatnia opcja na rozruszanie serwerow!!! |
|
cytat: |
deviljin84 napisał(a)
czemu nie bedzie naliczalo punktow za oblezenie na przejecie klocka?
glownie zeby przez spary nie wybuchla nagle wojna bo ktos kogos zaatakowal... albo nie daj boze sie wybronil... bo inaczej wtedy beda sie ludzie bali zakladac oble... a nie o to tu chodzi zeby tylko najsilniejsi mogli sparowac... jesli beda chcieli kogos ukarac za spara to beda w plecy kolejne punkty bo zaloza obla na przejecie...
pomoze to ograniczyc rowniez pustakowanie jakie ma miejsce na r2...
|
co komu przeszkadza pustakowanie R2? to w koncu wojny...
a co do tego ze nie ma punktow za oblega z przejeciem, to najwieksza strata, tak moznaby połączyć przyjemne z pozytecznym...
nie rozumiem tylko 1 rzeczy, skad ta tendencja do chronienia/pomagania na sile slabszym? rozumiem ze moga zdobyc wieksza nagrode za pokonanie lepszych, poprzez taktyki itp, ale wspomaganie ich TR na arenie?
Jak ktos jest farma i nie ma wlasnej ambicji na polepszenie wlasnej sytuacji to dlaczego pomagac im na sile itd?
Małe nie jest piekne a wieksze moze wiecej, silniejszy pokonuje slabszych, a tu niektorzy nielogiczna rewolucje chca wprowadzic.
a co do nagrod, 10 lucka roznicy nie robi, wejdzie Ci wiecej pielg w teorii, co wcale nie jest konieczne, bo mozesz miec poprostu pecha (tak jak mi to powiedziano gdy na prawie 1000 pilg weszlo skromnie 9% za malo nie musze tlumaczyc jakim wyczynem jest podniesc srednia na pielgach o 9% np z 30 na 39 i kosztow z tym zwiazanych), a patrzac nawet po dropach z eventu gdzie jest +50 lucka to wiecej roznorakiego zlomu jedynie wpada.
takze ja bym proponowal zwiekszyc np ilosc zdobywanego expa o 10% dla top ranku i co 2% w dol, 10 8 6 4 2
albo nagrode do wyboru wzgledem preferencji graczy, ktos moze wybrac 10% zdobywanych pr wiecej z exp aren itd a inny moze wziac 10 lucka
jak nagroda nie bedzie warta zachodu, nic nie ruszy z miejsca.
__________________
Najlepsze KW w histori Necro - 12k dmg 12 trupow
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Nic nie zrozumiałem. |
|
|
03-08-2012 13:26 |
|
|
Aessalion
Viking
Data rejestracji: 27-03-2008
Postów: 721
Klan: Undeads Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
Legend@R4
Obecnie na r13 dla top klanu nie ma przeciwnika i chyba na pozostałych moriach jest podobnie, wiec oblegi z tymi klanami konczylyby się zawsze Tak samo
chyba zeby wyrównać szanse choc trochę.
natomiast problemem mogą byc taktyki ogólne, choć moznaby ustawić że każdy wybiera taktykę a wykozystywana jest taktyka niżej notowanego
__________________ r9 - Aessalion
Awake... for all is dying, even the dead
We are our Past failing to come back
All of us visionaires
with a rope around our neck
|
|
03-08-2012 15:15 |
|
|
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
Autor tematu
|
|
legenda wiesz czemu chroni sie i pomaga slabszym?
bo serwery pustoszeja gracze odchodza a malo ich przychodzi...
dlatego chroni sie grupke tych co przychodza bo jesli nie bedzie sie im pomagac to nie bedzie im sie chcialo grac... jesli nie bedzie im sie chcialo grac to nikt nie bedzie w koncu przychodzil ale za to odchodzic beda chocby dlatego bo serwer wymiera... a im wiecej osob odejdzie tym jeszcze wiecej ludzi zrezygnuje z gry...
az w koncu zostaniesz na serwie z garstka ludzi i przed kim bedziesz sie pysznil jaki to z ciebie jest koks?
gra powinna dawac mozliwosci do powalczenia kazdemu graczowi... otwierac mozliwosci przed kazdym czy jest sie malym czy tez koksem... co prawda maluch ciebie nie pokona ale jesli bedzie dobrze kombinowal i walczyl z graczami na swoim poziomie to tez powinien byc doceniany... nie mozna byc ignorantem i twierdzic ja jestem koksem wiec mi sie nalezy wszystko...
wszystko co wprowadza do gry to tylko mi sie nalezy bo mam duzy lvl i jestem silny...
gra ma sprawiac przyjemnosc wszystkim graczom... a nie egoistycznym skoksowanym jednostkom...
z racji ze moj pomysl moze doprowadzic do wypaczen w grze naduzyc i ustawianych wynikow a nie do wlasciwej zamierzeniom walki miedzy klanami postanowilem go przerobic zgodnie z pomyslem podsunietym przez Aessalion na areny.
tutaj jednak zamieszczam jeszcze cala zacytowana stara propozycje dla porownania:
cytat: |
deviljin84 napisał(a)
pomysl ten zrodzil sie w mojej glowie juz dawno jednak nie mialem motywacji by sie nim podzielic
dzisiaj jest ten dzien
co prawda pomysl nie jest w pelni dopracowany i wszystko jest kwestia uzgodnienia jednak sadze ze przypadnie graczom do gustu
po wejsciu a3 spary na starszych serwach stracily na znaczeniu... wykonuje sie je (jesli sie wykonuje) z powodu przelamania rutyny ktora opanowala serwery...
mimo ze jest ciekawiej niz w a2 to i tak budynki klanowe leza odlogiem i marnuje sie ich potencjal...
z racji ze na starszych serwerach wszyscy sie znaja nikt sie nie bije...
sparow nie ma jest nuda...
dlatego pomyslalem sobie ze skoro wojen nie ma... to moze chociaz wykorzystac spary do ozywienia gry...
po nudnym wstepie trzeba w koncu przedstawic propozycje...
chodzi o to zeby spary byly punktowane (o punktacji dalej):
- za wygrywanie sparingow beda przyznawane punkty...
- bedzie osobny ranking klanowy w ktorym bedzie pokazywane jaki klan ma ile nabitych punktow sparingowych...
- punkty beda naliczane tylko ze sparow... i nie bedzie mialo znaczenia czy spar byl ugadany czy nie... poprostu zaklada sie spara i sie walczy...
- kazde oblezenie o zasoby jest punktowane
- punkty przyznawane sa TYLKO z oblezen o zasoby (moze na r2 ograniczy to pustakowanie)
- ranking bedzie resetowany kazdego pierwszego dnia miesiaca zeby walka o punkty mogla nawiazac sie na nowo (no chyba ze wolicie co 14 dni) przykroci to monopol na profity i pozwoli co miesiac na nowa aktywna gre i nowe szanse na zajecie 1 miejsca
teraz moze o samej mechanice:
- na ilosc przyznanych punktow sparingowych bedzie miala ilosc pkt klanu rozniaca oba klany (o punktacji dalej
)
- brana bedzie pod uwage ilosc pkt klanowych na koniec 1 fazy obla (zeby nie bylo wyrzucania ludzi z klanu podczas 2f bo wbilo nie tylu co trzeba) ale jesli sie nie da tego zakodowac to mozna pobierac ilosc pkt klanu na koniec 2fazy obla...
- po zakonczeniu spara przyznawane sa punkty ktore sa umieszczane w rankingu...
- teraz sprawa znowu dyskusyjna... profity moga byc przyznawane na biezaco czyli obdarowywane sa nimi klany ktore zajmuja aktualnie dana pozycje w ranku LUB co wedlug mnie bedzie bardziej sprawiedliwe profity beda przyznawane na dany okres rozliczeniowy (czyli okres do ponownego rozliczenia rankigu) np: jesli ranking bedzie rozliczany raz na miesiac to po tym miesiacu klany ktore zajmowaly okreslona pozycje w rankingu dostaja profity na caly miesiac rozliczeniowy (w koncu sobie to wywalczyly) puki nie minie miesiac i profity nie zostana na nowo przydzielone klanom ktore zdobyly okreslona pozycje w rankingu... mam nadzieje ze to jasno wyjasnilem ale po paru piwach nie mozna byc tego pewnym...
teraz w koncu sprawa punktacji (tutaj sprawa jest bardzo dyskusyjna jesli chodzi o %):
(punkty klanowe beda zalezaly od tego w ktorej fazie bedzie pobieralo ich wartosc, patrz mechanika gry myslnik 2)
edit: tutaj po przemysleniach wprowadze zmiane:
- punktowany bedzie bedzie klan ktory wygral obla o surowce bez znaczenia czy bedzie to klan zakladajacy czy broniacy sie
- 1 pkt zdobedzie klan ktory wygra spara a roznica punktow klanowych bedzie ponizej 75% klanu wygrywajacego
- 2 pkt zdobedzie klan ktory wygra spara a roznica punktow klanowych bedzie w granicach 75%-125% klanu wygrywajacego (mam nadzieje ze to jest jasne)
- 3 pkt zdobedzie klan ktory wygra spara a roznica punktow klanowych bedzie powyzej 125% klanu wygrywajacego
- 0 poprostu gdy spar zostanie przegrany
takie przyznawanie punktow rankingowych uniemozliwi topce typowa dominacje w rankingu sparowym i pozwoli rowniez slabszym klanom odnoszenie sukcesow oraz zajmowanie wysokiej pozycji w rankingu... ale rowniez nie uniemozliwi topce skutecznego zdobywania punktow... jednym slowem jest sprawiedliwe
korzysci plynace z punktowanych sparow (przynajmniej te ktore mi przychodza do glowy a jest ich pewnie wiecej):
- rozruszanie serwerow
- przelamanie nudy
- zwiekszenie atrakcyjnosci gry
- zwiekszenie znaczenia akademii przez co mali gracze beda mieli lepiej (potem ludzie z akademii moga przechodzic do klanu matki ktory dzieli sie profitami)
- spary nie musza miec wplywu na sojusze dlatego nie ma ryzyka rozpetania wojny przez ktora odchodza gracze
- zmniejszenie zjawiska pustakowania (ludzie tracac czas na pustakowanie traca cenne punkty rankingowe)
- wieksza dostepnosc dobrych marnujacych sie stref (nieaktywni gracze z dobrymi strefami beda wydalani z klanu przez co nie beda chronieni co wystawi ich na ataki innych klanow)
- pomoc maluchom (przez usuniecie nieaktywnych graczy zrobi sie miejsce w klanach dla maluchow ktore beda co prawda miesem armatnim ale zawsze znajda schronienie i pomoc w silniejszych klanach)
- itd
a teraz cos na co wszyscy czekali profity
(tutaj sprawa rowniez jest do dogadania):
- 1 miejsce +10 szczescia dla klanu
- 2 miejsce +5 szczescia dla klanu
- 3 miejsce +3 szczescia dla klanu
- 7 miejsce (podobno szczesliwe) taki bonus dla tych z tylu chociaz +1 szczescia dla klanu
czemu szczescie?
poniewaz na nim wszyscy skorzystaja!
i droperzy i fajterzy nie pogardza (zreszta fajterzy beda mieli fun przez spary) do tego szczescie jest neutralne nie daje jakiejs znacznej przewagi bojowej tylko marginalna dlatego nie odbije sie za bardzo na dalszych sparach... i to tyle...
mam nadzieje ze spodoba sie moja propozycja i poprzecie ja i bedzie o wiele ciekawiej na serwerach...
a nazwa wojny krwi nabierze sensu
pozdrowienia
edit: literki
edit: poprawka w punktacji |
__________________
nick: Deviljin
R3
|
|
03-08-2012 17:28 |
|
|
Kotori
Forum Ace
Data rejestracji: 24-08-2011
Postów: 85
Klan: Nakunaru Kraina: Moria V
|
|
Pomysł fajny chociaż niedopracowany i problematyczny.
Po 1 klany są na bardzo różnych poziomach. Już widzę jak top 1 tłucze sobie wszystkich po kolei, dostaje punkty i się chełpi. Klan który ma członków z kilkuset punktami, nie wygra przecież z tym, co ma ich wiele tysięcy, choćby nie wiem, jakie budynki wchodziły w rachubę.
Po 2 już widzę, jak wszyscy są aktywni i rwą się do dołączenia, szczególnie w wakacje czy święta. Podejrzewam, że nie każdemu pomysł się spodoba, albo będzie na urlopie, wtedy klan jest dodatkowo poszkodowany o kilka osób.
Po 3 w górze rankingu klanowego może następować silna rotacja, aby areny wychodziły jak najlepiej.
Wydaje mi się, że fajnym pomysłem nie byłyby więc areny, a turnieje między klanowe, rozgrywane raz na dwa tygodnie? Każdy po walce wiedziałby wtedy czy jest mocny czy słaby i mógł zdążyć popracować nad ekwipunkiem.
W dodatku nie całe klany, ale np 10-15 osobowa reprezentacja, którą by można zgłaszać w kilku kategoriach levelowych. Udział w reprezentacji można by było brać, co drugi raz, a losowanie polegałoby na doborze, podobnych sobie lvlami grup.
Turniej polegałby na walkach w swoich kategoriach lvlowych. Jeśli drużyna pokona przeciwnika, przechodzi dalej, i jeśli jest jeszcze jakaś inna zwycięska drużyna, walczy się ponownie, załóżmy w dniowych odstępach, aż będzie tylko jeden zwycięsca. Wygrany w danej kategorii dostaje jakiś bonus.
A żeby drużyn było więcej, niech klany zgłaszają, więcej reprezentacji w różnych kategoriach, aby sami ze sobą nie walczyć. Co Wy na to?
|
|
05-08-2012 23:20 |
|
|
Eragon12
Forum Ace
Data rejestracji: 06-05-2010
Postów: 92
Kraina: Moria II
|
|
A co z arenami 1vs1 i 3vs3? Bo gdzieś to czytałem...
Koti planuje zrobic coś a'la igrzyska olimpijskie.
To może nie 2 tyg... rzadziej
I dobrze jeśliby się nie pokrywało z respami ( 1 i 15 ; aby nie było okresów aktywnych... i przestoju ).
Może najpierw niech ekipa 10-15 osób walczy z inną... następnie 5 najlepszych osób z wygranej drużyny (najlepsze czyli najwyższy dmg przy najmniejszej stracie hp ) , przechodzi do walk pojedynczych. No i tym sposobem z całego serwa walczy ze sobą ok. 100 (lub i mniej) vampirów... a ci którzy wygrają w parach mogą dostac jakiś bonus.
Nagrody?
Na etapie drużyn normalnie naliczane jak na arenie... A z kolei na etapie wojowników... również arenowe nagrody. Lub cokolwiek innego xD Luźna propozycja. Byle całośc miała sens.
Poza tym nie liczyłbym że admini to wprowadzą
To jest bw...
__________________
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
A tak przy okazji, ilu znasz WZ walących w palną? To już prędzej wyobrażam sobie eunucha kupującego gumową lalę. |
R5 to najlepszy serwer na świecie
|
|
06-08-2012 11:03 |
|
|
Guglus
Double Ace
Data rejestracji: 17-10-2009
Postów: 140
Klan: RoM Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII; Necropolia IX
|
|
|
06-08-2012 11:05 |
|
|
Kotori
Forum Ace
Data rejestracji: 24-08-2011
Postów: 85
Klan: Nakunaru Kraina: Moria V
|
|
1vs1 to będą zwykłe ataki w dodatku snajperzy mocno ucierpią. Nie ukrywajmy, ale na expedycje są świetni, w atakach łatwi do rozłożenia. Ich jedynym atutem jest spostrzegawczość która chroni ich przed atakami, bo albo trzeba zrezygnować ze swoich statystyk i ubrać sięna max wpływy i walka jest wyrównana (pomijając ilość życia), albo ryzykujemy i dochodzimy bądź nie.
Jeśli jednak walka musiała się odbyć, a do snajpera dojdzie każdy, to jest on w moim mniemaniu ciut biedny
Więc albo jakieś drużyny, nawet te 3 osobowe, albo cóż... kupcie sobie premkę aby mieć więcej ataków, jak Wam ich brakuje ^^
|
|
06-08-2012 13:12 |
|
|
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
Autor tematu
|
|
po pierwsze...
areny 1 vs 1 to mamy w opcji napadnij...
areny 3 vs 3 beda bez sensu bo bedzie sie faworyzowalo nie klan tylko wybrane jednostki i to one beda odnosic zwyciestwa/porazki a reszta szczegolnie slabsi gracze beda olewani...
poza tym areny w ww formie maja sie ukazac na serwerach uk a nie polskich przynajmniej z tego co sie orientuje
jak na moje dobrze by bylo w koncu wykorzystac potencjal a3 i zrobic cos z uzyciem budynkow klanowych... a co najwazniejsze przy walkach calych klanow kazdy ale to kazdy gracz sie liczy wiec i organizacja bedzie odgrywala bardzo duza role... i od niej bedzie baaardzo wiele zalezalo... a jak wiadomo to maluchy maja wiecej determinacji niz silniejsi emeryci...
@Kotori
raz piszesz ze niby klany top1 ma wszystkich bic... no ok fajnie ale zauwaz ze klan top 1 nigdy nie ma mozliwosci zdobyc 2 pkt...
piszesz ze nie zawsze jest frekwencja... i wtedy slabsze klany maja mozliwosc zdobycia 2 pkt wiec tak jak jest jest dobrze...
potem piszesz ze w rankingu moze wystepowac silna rotacja... jak na moje to chyba dobrze?
chyba bez sensu bylby pomysl gdzie klan top 1 nie ma zadnych szans do tego nie ma praktycznie zazartej walki bo nie ma rotacji w rankingu a to wszystko uzyskuje sie w dodatku bez jakiejs specjalnej frekwencji...
jak na moje to nie o to chodzi...
ludzie narzekacie tylko jaka ta gra jest nudna... a jak chce sie cos zrobic to narzekacie ze bez sensu bo bedzie trzeba wbic na obla...
co zlego w walkach calych klanow i rywalizacji?
czy to zle ze powiedzmy nawet inny klan zdobedzie nagrode? dzieki temu bedzie wiecej przedmiotow na handlu... gra sie ozywi... czemu patrzycie tylko na zle strony zamiast widziec dobre?
admini niestety sie nie wypowiadaja... a to znaczy (znajac ich) ze sie przygladaja dyskusji i patrza na reakcje graczy i sensownosc wypowiedzi... oni tez chca zeby ich gra cieszyla ludzi... jesli gracze beda popierac projekt to moga sie zastanowic czy faktycznie jest warty wprowadzenia... chcemy grac w ta gre i sie bawic? czy moze wolimy zeby byla nudna i coraz wiecej graczy sie kasowalo/rozchodzilo po serwerach?
wiec moze zbierzmy sie i wymyslmy cos fajnego co zwiekszy atrakcyjnosc rogrywki i pozwoli sie cieszyc gra a przede wszystkim przywroci walki klanow na serwery bo to chyba daje najwieksza zabawe... na tym opieraja sie wojny i coraz zadziej robione sparingi...
__________________
nick: Deviljin
R3
|
|
06-08-2012 23:24 |
|
|
Guglus
Double Ace
Data rejestracji: 17-10-2009
Postów: 140
Klan: RoM Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII; Necropolia IX
|
|
1 vs 1 bez budynków jest było by zupełnie inaczej niż zasadzka ;]
Uczciwsze ...
A 3 vs 3 to było by git.
Od 20lvl przyjmijmy oraz np. przedziały lvlowe 20-25, 26-30, 31-35, 36-40 itd. żeby nie było, że 20 lvl trafi na 100 lvl bo to bez sensu .
Oraz coś typu, że w drużynie musi być jeden palniak, jeden białas , jeden dystans bo jak dopierze się 3 białasów 3h to szczerze trochę bez sensu ...
__________________ Guglus
gram online: http://www.zagraj.republika.pl
|
|
07-08-2012 11:20 |
|
|
|