Brak kodu zwrotnego sms przy zakupie premium |
exterminator
Full Member
Data rejestracji: 09-10-2007
Postów: 74
Kraina: Necropolia II; Necropolia III; Necropolia IV; Necropolia V; Moria III; Necropolia VIII Skąd: Hamburg
|
|
Brak kodu zwrotnego sms przy zakupie premium |
|
Oświadczam że przeczytałem(-am) temat: Najczęściej zgłaszane bugi i problemy (Najczęściej Zgłaszane Problemy I Ich Rozwiązania) i opisany przeze mnie problem się tam nie znajduje.
Id lub nick w grze: Regis
Przeglądarka internetowa: Firefox
Opis problemu: Jak w temacie, mniej więcej 2 tygodnie temu wysłałem 2 smsy na doładowanie konta premium. Czekałem 24 godziny ale smsów zwrotnych nie otrzymałem. Zgłosiłem problem do Supportu Alopass lecz po ponad 2 tygodniach nadal nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Numer na który zostały wysłane owe sms`y oraz ich treść zgadzają się w 100%ach. Proszę o pomoc.
__________________ Nick w grze:
R3 Berbeluch
R6 MagneticMan
R10 MagneticMan
|
|
25-08-2012 18:08 |
|
|
DiAM
King
Data rejestracji: 05-12-2007
Postów: 774
Kraina: Necropolia
|
|
|
25-08-2012 18:18 |
|
|
exterminator
Full Member
Data rejestracji: 09-10-2007
Postów: 74
Kraina: Necropolia II; Necropolia III; Necropolia IV; Necropolia V; Moria III; Necropolia VIII Skąd: Hamburg
Autor tematu
|
|
[quote]Pożeracz Dusz napisał(a)
A zrobiłeś zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy?
właśnie o to chodzi że zgłosiłem i nie dostałem odpowiedzi, dlatego postanowiłem napisać na forum...
na odpowiedź czekam już długo i dalej nic.
__________________ Nick w grze:
R3 Berbeluch
R6 MagneticMan
R10 MagneticMan
|
|
25-08-2012 18:32 |
|
|
popi
Triple Ace
Data rejestracji: 14-06-2009
Postów: 151
Klan: Wolny strzelec :)) Kraina: Necropolia VI Skąd: BKW
|
|
Nie nie nie ! nie masz do nich pisać bo Ci nigdy nie odpisza tam musisz wybrać customere clare --->szukaj tego "Are you having a problem with a txtNation service? Click here to access our Customer Care, online support system." klknij na click here --->przepisz kod --> wybierz opcje sms no i dalej juz se poradzisz powinno pomoc
jesli to zrobisz i nie pomoze pisz do Adminow ale w 99% pomaga (miałem tak z 8 razy
)
__________________ popi r10| thorgal r3
|
|
25-08-2012 21:27 |
|
|
exterminator
Full Member
Data rejestracji: 09-10-2007
Postów: 74
Kraina: Necropolia II; Necropolia III; Necropolia IV; Necropolia V; Moria III; Necropolia VIII Skąd: Hamburg
Autor tematu
|
|
dodam jeszcze że mieszkam za granicą więc to może conieco zmieniać sytucję
__________________ Nick w grze:
R3 Berbeluch
R6 MagneticMan
R10 MagneticMan
|
|
26-08-2012 13:20 |
|
|
popi
Triple Ace
Data rejestracji: 14-06-2009
Postów: 151
Klan: Wolny strzelec :)) Kraina: Necropolia VI Skąd: BKW
|
|
ja tez mieszkam za granica
, zrobiłeś to ?? nie działa czy jak ??
__________________ popi r10| thorgal r3
|
|
27-08-2012 18:16 |
|
|
|