Modyfikacja Majestatu w patchu 1.4.19 |
YubY
Lord
Data rejestracji: 06-11-2008
Postów: 258
Klan: THE CURSED FOREVER! R1 SiH, R3 Saints Kraina: Necropolia; Necropolia II Skąd: Piaseczno
|
|
Modyfikacja Majestatu w patchu 1.4.19 |
|
"[NECRO v2] Łapacz Myśli - Majestat w zasadzce nie dodaje już bonusów odebranych przeciwnikowi."
Pójście po najmniejszej linii oporu, ale w moim mniemaniu lepsze to niż nic
Z drugiej strony jakie to się teraz zaczną płacze Łapaczy, że to nerf straszliwy. Będzie w końcu sprawiedliwość na PVP! Tak tak, sam gram Łapaczem i teraz idę się potępić.
A serio, dobra zmiana, mi osobiście nie przeszkadza, bo i tak łącze w atakach majtka i kaligulę a bez tych 3-4 sposta przeżyję. Zresztą sam widziałem jak na atakach wymiatam więc w końcu trochę balansu. Nawet nie wyobrażam sobie co by było jakbym dorwał szamańską orchę na ataki (a mam pastucha i handlarza takowego).
W końcu propozycje pozostałych ras zostały wysłuchane, ale jak wspomniałem, będzie teraz wielki płacz Łapaczy
__________________
Jeść albo nie jeść - oto jest pytanie.
Jeść - to tak prosta odpowiedź na nie.
Jedzenie życia rozkosz, więc jedzmy, czemu nie!?
Bez jedzenia ja przecież zabije się!!!
Wyrozumiały T-Mod Pożyczę/Najmę R14 | Sprzedam R15 oraz Sprzedam R16
TIN na PWR
R1 i R3 - nick YubY
|
|
08-11-2012 12:16 |
|
|
Dwayne
Lord
Data rejestracji: 18-01-2008
Postów: 440
Klan: mój Kraina: Necropolia V
|
|
imho spowoduje to, że łapaczowi nie starczy juz 1 uniwersalna bizuteria np czarny do bialej 2h, bo do tej pory majestat dawal w obronie tyle hp z czarnym setem, że to masakra.
każda inna rasa raczej ma bizu na obrone/atak/ekspa i kw, a lm mógl sobie pieknie radzić w 1 tylko, bo to majestat dawał hp, teraz zmieni sie troche rozgrywka LM, albo zadanie dmg przez majestat na samym poczatku, albo dodanie sobie hp przez odpowiednie maski.
Do tego majestat nie doda juz dmg/sposta.
Patch niby rewolucyjny, ale ciekawy i po pierwszej burzy sprawa się wyklaruje ;]
|
|
08-11-2012 12:23 |
|
|
marizek
Lord
Data rejestracji: 14-09-2011
Postów: 448
Klan: Legion Immortal Kraina: Necropolia IX
|
|
Płacz pewnie będzie, sam gram łapaczem i jedyny dylemat w obecnej sytuacji to taki czy lepiej dać 5 majestatu aby obniżyć pkt życia przeciwnikowi czy 25 maski kaliguli aby sobie zwiększyć pkt życia.
__________________ r14, r18 - marizek
Pomóż, bądź filantropem
|
|
08-11-2012 12:26 |
|
|
Dwim
Viking
Data rejestracji: 02-08-2010
Postów: 537
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI
|
|
Uważam że zmiana jak najbardziej na +. ŁM musi teraz wybierać czy chce dodać sobie hp czy zabrać przeciwnikowi a nie jak w przypadku starego majtka zabiorę i dodam sobie. Co do WZta skóra moim zdaniem trochę za droga jeszcze. Ale i tak zmiany bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły dzisiaj z rana
Jak już jakiś Łapacz Myśli ma narzekać na nie to pokazujcie linki z działaniem znerfionego majestatu a nie rzucajcie pustymi słowami.
|
|
08-11-2012 12:29 |
|
|
jedi3244
Lord
Data rejestracji: 10-12-2007
Postów: 464
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI Skąd: Naboo
|
|
Gram łapaczem i nie jestem zadowolony z tej zmiany . Gram sobie dystansem i ten dodatkowy spost w obronie /ataku był dla mnie bardzo istotny , nie mówiąc już o dodatkowym hp . Rozumiem że trzeba balansować rasy między sobą ale ten patch wymusi przebudowanie eq dla łapaczy .
Kultek ma krew życia i może sobie bardzo dużo regenerować hp , ssak ma kryta i szczęście . wz dodatkowy atak (wz trzeba wzmocnić) , potępiony ma grozę i 30 trafienia . łapacz miał majestat a teraz de facto nie ma sensu go używać .
Tak wiem ściany płaczu gdzie indziej
Miłego dnia
__________________
R10 Bounty_Hunter
|
|
08-11-2012 12:40 |
|
|
Bethrezenn.
Lord
Data rejestracji: 08-04-2012
Postów: 330
Kraina: Necropolia
|
|
cytat: |
jedi3244 napisał(a)
Gram łapaczem i nie jestem zadowolony z tej zmiany . Gram sobie dystansem i ten dodatkowy spost w obronie /ataku był dla mnie bardzo istotny , nie mówiąc już o dodatkowym hp . |
Chcesz więcej HP to sobie wybuduj budynki a nie bezkarnie kradniesz krwawicę od innych
__________________
|
|
08-11-2012 12:48 |
|
|
Kaiten
Lord
Data rejestracji: 30-05-2007
Postów: 264
Klan: Fajny Kraina: Necropolia VIII Skąd: Polska...
|
|
zgadzam sie ze szczecinką...chcecie balansu? zostawcie tylko jedną rasę. odwalta się od gmerania w postaciach i ich arkanach w końcu.
WZ - rasa którą nikt nie gra praktycznie - ok, dzieki temu bedzie moze wiecej osob wybierało. ale przez zniwelowanie działania majka w pvp zostaje jedynie wbijanie go tylko na kultobunkry, w innych wypadkach - max wpływów, co jest bezsensem.
Gram łapaczem od początku, gram dystansem - te 3-5 sposta i 400-900hp było idealne, i było też idealnym balansem dla postaci. Ssak ma krytyka i lucka, kultek koks zasięg, potęp trafienie i arkana uzyteczne zawsze. WZ również. To co, teraz majtek jest tylko na expy (no na oble i tak jednak się bija kocie dla sumy), pfffff
__________________
cytat: |
C47 napisał(a)nikt nie pisał, że 'frajer' czy 'leszcz' nie są słowami obraźliwymi |
|
|
08-11-2012 13:11 |
|
|
tech-shadow
Triple Ace
Data rejestracji: 20-03-2008
Postów: 188
Klan: RMA Kraina: Necropolia V Skąd: Lublin
|
|
łm stało się przegraną rasą w pvp, brawo za cudowny "balans".
|
|
08-11-2012 13:17 |
|
|
jedi3244
Lord
Data rejestracji: 10-12-2007
Postów: 464
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI Skąd: Naboo
|
|
Coś nie działają linki .
__________________
R10 Bounty_Hunter
|
|
08-11-2012 13:19 |
|
|
Regio90
Lord
Data rejestracji: 19-02-2011
Postów: 325
|
|
wiekszosc ludzi dlatego sie nie potepila z LM bo miala majestat a teraz to juz nie beda mieli tego dylematu... oby tak dalej. ciekawe jaka rasa bedzie nastepna do uciecia...
__________________ r3 mrrr
r12 fififa
|
|
08-11-2012 13:26 |
|
|
Bethrezenn.
Lord
Data rejestracji: 08-04-2012
Postów: 330
Kraina: Necropolia
|
|
cytat: |
jedi3244 napisał(a)
Coś nie działają linki . |
Już działają
__________________
|
|
08-11-2012 13:26 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
Po pierwsze nie Balans tylko BALAS.
Balansować kojarzy mi się z wprowadzeniem jakich delikatnych zmian a to jest rozjechanie majestatu walcem.
Skoro Ci krytycy majestatu uważają że wszystko jest ok i dawno powinno sie tak zrobić to proszę żeby im zamienić postacie na Łapaczy.
Ewentualnie dać możliwość łapaczom i pozwolić zmienić rasę bo większość jakby wiedziała że przyjdzie im grać taką kupą jaką jest teraz łapacz to by na wstępie wybrała inną rasę.
Ja na przykład chcę kultystę
__________________ R14 : Brzydall
|
|
08-11-2012 13:33 |
|
|
Dwim
Viking
Data rejestracji: 02-08-2010
Postów: 537
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI
|
|
Bethrezenn. necro v2 nie r1, więc was ta zmiana nie dotyczy.
Powiem tak, jak czytam wasze wypowiedzi to robi mi się wesoło. Nerf majestatu był potrzebny, kto tego nie widział ma teraz problem. O ile majestat nie był przegięty na low lvl to po 70+lvl zaczynał taki się robić.
Przy dawnej wersji majestat był połączeniem łowcy + siła z wzta tylko że uniwersalna + jego własna moc (lepsze od żaru i cienia) - czyli ogólnie samograj. Poprosiłbym was o przyjrzenie się z boku na działanie majestatu ale wiem że w większości przypadków tylko mnie z hejtujecie.
Naprawdę straszne jest to że teraz żeby wygrać walkę w pvp musicie dorównywać eq przeciwnikowi. Normalnie koniec świata...
cytat: |
Gram łapaczem od początku, gram dystansem - te 3-5 sposta i 400-900hp było idealne, i było też idealnym balansem dla postaci. |
Nie nie było. Nie masz arkan do sposta, to broszka potępionego. 400-900hp daj maski i też będziesz miał tyle o ile nie znacznie więcej hp.
cytat: |
Ssak ma krytyka i lucka, kultek koks zasięg, potęp trafienie i arkana uzyteczne zawsze. |
No tak, nie wspominajmy o unikach i lucku LM z passywa, przecież to tak małe ilości że nie warto nawet o tym wspominać.
Wzt bez eq za kilka kk nie istniał, teraz i LM myśli musi nadrabiać eq.
cytat: |
To co, teraz majtek jest tylko na expy (no na oble i tak jednak się bija kocie dla sumy), pfffff |
Kultek, potęp - zasięg
Ssak - lucek, krit
WZ- teoretycznie dmg
ŁM - połączenie wszystkich ras w pvp - baardzo sprawiedliwe.
Nie podoba się ŁM? potęp się albo wymień na inną rasę w dziale "wymiana kont"
|
|
08-11-2012 13:39 |
|
|
Catshuska
Triple Ace
Data rejestracji: 28-02-2011
Postów: 195
|
|
cytat: |
jedi3244 napisał(a)
Kultek ma krew życia i może sobie bardzo dużo regenerować hp , ssak ma kryta i szczęście . wz dodatkowy atak (wz trzeba wzmocnić) , potępiony ma grozę i 30 trafienia . łapacz miał majestat a teraz de facto nie ma sensu go używać . |
Nie ma to jak wybiorcze podsumowanie ras - o 10% uniku (ktory ze skrzydlami i jastrzebiem potrafi ladnie namieszac) i lucka juz zapomniales wspomniec?
cytat: |
tech-shadow napisał(a)
łm stało się przegraną rasą w pvp, brawo za cudowny "balans". |
Kazda inna rasa musi miec bizu na ataki, obronki, expy - lapacz siedzial tylko w jednym.
Bo np przecietny palniak (uziki + dsk: orcha, preko, pasterze, jastrzab) siedzial w jastrzebiu i ma miec mozliwosc wygrac obronke z kazdym (czyli wczesniej mial - uciecie hp przeciwnikowi, dodanie sobie, unik ktory po dodaniu skrzydel dziala cuda, lucek dajacy wieksza szanse na trafienie, zabieranie sposta i dodawanie sobie zeby potep nie przespostowal, dodatkowy dmg)?
Teraz jak byc moze bedzie musial rozwazyc zakup dodatkowego bizu i wybrac na obrone przed kim sie nastawia (czyli to co musi robic kazda inna rasa), to mamy wielka tragedie, skonczona rase w pvp?
Ps. Podziwiam osoby grajace lapaczami ktore potrafily przyznac ze zmiana byla potrzebna zamiast krzyczec jaka to tragedia
__________________ R14 Catshuska
|
|
08-11-2012 13:42 |
|
|
jedi3244
Lord
Data rejestracji: 10-12-2007
Postów: 464
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI Skąd: Naboo
|
|
cytat: |
Catshuska napisał(a)
cytat: |
jedi3244 napisał(a)
Kultek ma krew życia i może sobie bardzo dużo regenerować hp , ssak ma kryta i szczęście . wz dodatkowy atak (wz trzeba wzmocnić) , potępiony ma grozę i 30 trafienia . łapacz miał majestat a teraz de facto nie ma sensu go używać . |
Nie ma to jak wybiorcze podsumowanie ras - o 10% uniku (ktory ze skrzydlami i jastrzebiem potrafi ladnie namieszac) i lucka juz zapomniales wspomniec?
cytat: |
tech-shadow napisał(a)
łm stało się przegraną rasą w pvp, brawo za cudowny "balans". |
Kazda inna rasa musi miec bizu na ataki, obronki, expy - lapacz siedzial tylko w jednym.
Bo np przecietny palniak (uziki + dsk: orcha, preko, pasterze, jastrzab) siedzial w jastrzebiu i ma miec mozliwosc wygrac obronke z kazdym (czyli wczesniej mial - uciecie hp przeciwnikowi, dodanie sobie, unik ktory po dodaniu skrzydel dziala cuda, lucek dajacy wieksza szanse na trafienie, zabieranie sposta i dodawanie sobie zeby potep nie przespostowal, dodatkowy dmg)?
Teraz jak byc moze bedzie musial rozwazyc zakup dodatkowego bizu i wybrac na obrone przed kim sie nastawia (czyli to co musi robic kazda inna rasa), to mamy wielka tragedie, skonczona rase w pvp?
Ps. Podziwiam osoby grajace lapaczami ktore potrafily przyznac ze zmiana byla potrzebna zamiast krzyczec jaka to tragedia
|
Rozmawiamy o arkanach nie o pasywnych . ale ok .
Kult pasywny +5 lucka +5% kryta Punkty Krwi + 10%
Lapacz 10% uników 10 lucka
Ssak Punkty Życia +10%, Punkty Krwi + 10%, Wymagania atrybutów postaci Łatwość obniżone o 5%, obrażenia wszystkich broni +5
Wz Dodatki z rasy: Punkty Życia + 20 %, Szansa Trafienia Bronią Białą + 20
więc nie powiedział bym że łapacz ma tak dużo w pasywnych na tle innych ras .
__________________
R10 Bounty_Hunter
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez jedi3244: 08-11-2012 13:55.
|
|
08-11-2012 13:54 |
|
|
Neytiri
Double Ace
Data rejestracji: 05-01-2010
Postów: 118
Kraina: Necropolia IX Skąd: z Redy a skąd?
|
|
cytat: |
benek98 napisał(a)
MASAKRA!! ZABRALIŚCIE ŁAPACZOWI MYŚLI ARKANA!!!
każda inna rasa ma UNIKALNĄ ARKANĘ A TERAZ ŁAPACZ MA WIELKIE GÓWNO!!!
teraz to już przegięcie na maksa...
WZ - cień bestii dodatkowy atak
Ssak - krytyk/szczęśćie
kultek - żar/krew życia
a łm?? zasrane maski których nikt nie używał lub używał do bunkra.... majestat już nie jest atrakcyjny i tak szczerze możecie go wywalić i zostawić 2 arkana bo to śmiech co zrobiliście...
pora chyba kończyć z tą grą,płacę Wam od 2008 roku i gram/grałem na kilku kontach i zawsze premium było , tyle kasy poszło przez tyle lat że masakra... teraz to już nie wykupie premki bo nie będę się dorzucał do takich zmian...
pozdro
na maksa wkurzony gracz z r10 łapacz myśli....
jak to w filmie było
"i cały misterny plan poszedł w ..." |
Fajne dla ciebie bylo -1000 PZ dla przeciwnika i +1000 pz dla ciebie za friko koko?
Jak lubisz gre w ktorej kazdy inny jest slabszy procz ciebie to zacznij tam gdzie sie da wpisywac kody .
Lapacz w pvp zostal troszke oslabiony bo przez odjecie bustu do Pkt zycia poprostu zbyt odbiegal od reszty . Jednak kw i expy dalej masz 1,5xPZ tyle , wiec o co ten placz? Juz nie ma pkt zycia za free i czas komibacji jak z kazda inna rasą , to tyle co trzeba teraz zrobic - kombinowac .
|
|
08-11-2012 13:55 |
|
|
Magician
Double Ace
Data rejestracji: 08-08-2012
Postów: 117
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia; Necropolia V; Necropolia VII Skąd: się biorą małe gołębie?
|
|
'Zabraliście mi moje uber arkana, co JA teraz pocznę, skrzywdziliście MOJĄ rasę!'
No co za banda egoistów
. Nie ma balansu, bo oczywiście WAS skrzywdzono, tak? O innych to już nie łaska myśleć? Chciałbym zobaczyć posty tych osób, gdyby to dla nich robiono balans i zabrano by jakiejś innej rasie coś zdecydowanie zbyt dobrego...
Poza tym, czapka z głowy spadła? Majestat dalej kosi przeciwnikowi sporą ilość hp, a że nie dodaje tej odrobinki... naprawdę. wielki powód do lamentu. I jak na miłość pańską można napisać 'teraz łapacz jest niegrywalny'? Polecam od razu skasować się takim osobom, wszystkim ulży
.
Też dołączam sie do wyrazów uznania wobec łapaczy którzy sami stwierdzili że ten patch był potrzebny (a jest ich na szczęście sporo, choć jak widać płaczków też nie brak), zmiany dla WZ trochę pomogą, mam nadzieje że będzie bardziej grywalny na low lvlach...
__________________ R7 - Special DrOps(Kocham Wildi)
R11 - Gouka(Minik na pustaka)
cytat: |
Sephiroth napisał(a)
Magician wytłumaczył Ci to tak łopatologicznie, na ile chyba tylko można... Lepiej mało kto by to ujął. |
|
|
08-11-2012 13:56 |
|
|
Bethrezenn.
Lord
Data rejestracji: 08-04-2012
Postów: 330
Kraina: Necropolia
|
|
cytat: |
Ectelion napisał(a)
Bethrezenn. necro v2 nie r1, więc was ta zmiana nie dotyczy.
|
To ja wiem ale też się cieszę razem z Wami
Teraz czekam na to żeby to wypaliło u mnie na R1.
__________________
|
|
08-11-2012 14:01 |
|
|
yatta
Forum Ace
Data rejestracji: 14-10-2007
Postów: 98
Kraina: Necropolia II
|
|
zmiana nieco kosmetyczna, odciagajaca sprawe od problemow Necro vs Moria
__________________ R10 : yatta
干吗?你个小笨蛋。
|
|
08-11-2012 14:04 |
|
|
kalipso
Forum Ace
Data rejestracji: 08-05-2008
Postów: 82
Klan: NEMESIS. Kraina: Necropolia IV
|
|
moim zdaniem to zostały wysłuchane płacze wiec nie widze powodu dla których to łapacze nie maja teraz płakać
gram łapaczem i to mi sie BARDZO nie podoba
wiec może zabierzemy potępionemu ze 25 trafienia bo mimo mniejszej sumy trafiają mnie
kultyście krew zycia bo nie mogę sie przebić przez bunkry które dodają sobie prawie 3k hp na runde
ssakowi wyssanie bo zabiera mi arkana
do wz nic nie mam bo w top 200 na r6 gra ich 5
__________________ Kalipso-r6
|
|
08-11-2012 14:08 |
|
|
|