Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO NECRO - Król Wzgórz - Lokacje powyżej Małej Bramy - linki + dyskusja nad sensem » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (12): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony NECRO - Król Wzgórz - Lokacje powyżej Małej Bramy - linki + dyskusja nad sensem 59 Ankieta - średnia ocena: 8,1759 Ankieta - średnia ocena: 8,1759 Ankieta - średnia ocena: 8,17
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Mordeth
Ex-Team


images/avatars/avatar-5004.jpg

Data rejestracji: 03-07-2007
Postów: 636
Klan: POSSESSED / PuB
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia II; Necropolia VI
Skąd: Poznań

Attention NECRO - Król Wzgórz - Lokacje powyżej Małej Bramy - linki + dyskusja nad sensem Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Chciałem poruszyć problematykę Necro związaną z kw .
Otóż dostępnych lokacji mamy 8 . Pierwsze Dwie stosunkowo proste , kolejne wraz z rozwojem postać / ewolucji i zdobytych wcześniej super umagicznień miały być w naszym zasięgu . Pytanie czy tak się stało ?
Mała Brama przez większość czasu niedostępna i przechodziła ją systematycznie szukając wypasionych umagicznień tylko garstka ludzi z servera (dla przykładu r10 ) mniemam że na innych serverach Mała Barma nie jest odpalana z taką częstotliwością jak Slumsy czy Horacy .

A co z dalszymi lokacjami ?
Kuźnie , Targowisko , Szpital , Skład Paliwa .

Czy komukolwiek na serverze Necro udało się ukończyć w całości którąś z tych lokacji ? Bo ja próbując i próbując w różnym sprzęcie , z róznymi ludzmi pokonałem 1 poziom targowiska żeby dalej się odbić .

Moim zdaniem potrzebne są pewne zmiany bo te lokacje od wprowadzenia ich w życie nie były modyfikowane ani razu bo nikt wcześniej tego tematu nie poruszył . Tak jak na Becie necro udało się przejść 1 poziom kuźni tak całości też nikt nie skończył , mija ponad rok i nadal jest to awykonalne .

Nie jest to kolejny temat płacz , tylko obiektywne spojrzenie na sytuację z kw na necro , ja rozumiem że ma być trudno ale nie niemożliwie .

Stąd prosiłbym o linki z KW gdzie komuś udaje się przejść którąś z podanych lokacji w całości bądź chociaż jakiś poziom , oraz o napisanie co według was powinno być zmienione żeby nadal nie było zbyt prosto ale jednak dało się to zrobić .

Na mori biją wszystkie lokacje u nas jest problem , jeśli gra ma być balansowania to było by dobrze pomyśleć też o graczach na necro .


Żeby nie być gołosłownym dodam kilka linków ze zmagań z przeciwnikami na KW .

Kuźnie
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=70931ea358
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=3b1d03ff5d
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=b686234e4f
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=d4a3d986e2

Targowisko

http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=b086be228c
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=e02556a4b5
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=79f1df8efe
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=3f590adfdf
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=e209484a9a


Tak na moje powinno być sprecyzowane ile mobów losuje się podstawowo za gracza w widełkach / za gracza przekraczającego , oraz jakiś próg który dolosowuje przeciwników za przekrocznie widełek . Zeby nie dochodziło do absurdów gdzie za 1 level dolosuje nam 3 przeciwników a za 10 przekroczonych jednego .

Oraz kwestia przemyślenia ciosów krytycznych u przeciwników na Kw bo niektóre moby mają przez to kosmiczne Dmg , Ścięcie inicjatywy niektórym ( bo to nie MORIA ! ) na której 500 sumy to pikuś , oraz zestawienie niektórych mobów na które również wymagane są kosmiczne ilości Sposta i zwinki by móc je trafiać .

__________________
R10 MysterTornister
R14 Mordeth
Ex Moderator



08-11-2012 16:44 Mordeth jest offline Szukaj postów użytkownika: Mordeth Dodaj Mordeth do Listy kontaktów
deviljin84
Forum Legend


images/avatars/avatar-14176.jpg

Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II
Skąd: wiesz?

RE: NECRO - Król Wzgórz - Lokacje powyżej Małej Bramy - linki + dyskusja nad sensem Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

bardzo dobry temat Smile

niestety tak to jest gdy sie najpierw balansuje morie a potem lekko przytnie i leci na nekro... a różnica jest ogromna... i wtedy zamiast na morii miec poziom hard mamy go na nekro...

tutaj sa linki z pb gdzie sie borykano z kuznia i szpitalem
Kuźnie lvl 1,2,3-n.Mała Brama lvl 1,2,3 i lvl 4.
Szpital lev 1

nie wiem jak inni ale ja np mam problemy przy th2 (1 i 3 lvl jeszcze jest spoko) a wyzej nie chodze
caly czas chodzilem na slumsy i powiedzialem sobie ze bede chodzil do momentu normalnego umaga no i mam umaga poteznego +4 zwiny i +2 odpa Smile
ale po prawie roku chodzenia taki mi najlepszy wypadl... wiec stwierdzilem ze w koncu trzeba cos zostawic i chodze na th

tak czy inaczej nie chodze na inne lokacje ale pare razy asystowalem na wyzszych i powiem tylko ze jest sens tam chodzic tylko z bronia 2h... bo albo ubijesz albo nie i tyle...
tylko zanim sie wogole odda cios to sie pada a jak juz cos zabije to i tak zostanie to nadrobione przez przyzwanie kolejnych przeciwnikow... i nie wyobrazam sobie umaga ktory musialbym dostac zeby moc przechodzic reszte lokacji

jak na moje nie zostanie z tym nic zrobione przynajmniej jeszcze przez pol roku bo trzeba skonczyc 2cz a3
pomyslcie ile bylo krzykow zanim zrobiono cokolwiek z czyscicielem...

__________________


nick: Deviljin

R3 Smile
08-11-2012 17:38 deviljin84 jest offline Szukaj postów użytkownika: deviljin84 Dodaj deviljin84 do Listy kontaktów
Regio90
Lord


Data rejestracji: 19-02-2011
Postów: 325

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

macie kilka starych linkow z Mb i Kuzni kiedy staralem sie je robic... moze komus sie przydadza a ja przestalem robic MB z powodu przegietego 4lvl i Kuznie bo 3 lvl byl nie wykonalny

http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=6dc736b3f5

http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=b7a54fa6bc

http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=0f9aafb12b

http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=1c910fe775

http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=70a131c439

http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=9ba4968b13

http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=872ff05235

http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=2d32c83ab6

http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=1578ffeb5f


http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=ea8594e74e
3lvl skasowalem bo nawet nie zdazylismy zaatakowac



teraz mam 92lvl wiec raczej latwiej nie bede mial

__________________
r3 mrrr
r12 fififa

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Regio90: 08-11-2012 18:33.

08-11-2012 18:32 Regio90 jest offline Szukaj postów użytkownika: Regio90 Dodaj Regio90 do Listy kontaktów
MadMac
Triple Ace


Data rejestracji: 25-05-2009
Postów: 181
Kraina: Necropolia VIII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

dodam tylko ze MB jest wlasciwie tylko dla palnej. Nikt cie nie weźmie jesli walczysz biala, a jesli sam postawisz to albo masz sprzet rzedu leg db speeda + dsk demon korba albo pozyczasz palna. Chodzi mi o to ze wraz z wzrostem umagicznien palnej z MB bedzie coraz ciezej cos pozyczyc.

Nie placze. Tylko zaznaczam pewna prawidłowosc nawiazujac do pierwszego posta ze MB robia de facto te same stale sklady.

__________________
R11: Lyana
08-11-2012 20:03 MadMac jest offline Szukaj postów użytkownika: MadMac Dodaj MadMac do Listy kontaktów
Magician
Double Ace


images/avatars/avatar-23890.jpg

Data rejestracji: 08-08-2012
Postów: 117
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia; Necropolia V; Necropolia VII
Skąd: się biorą małe gołębie?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pojawią się na pewno linki z r7, jak tylko Wildi wróci, ale ja wrzucę jeden który akurat miałem jeszcze w zakładce otwarty:

http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=51f87ae1aa

5-ciu łapaczy, czyli 'ultimate' dostało baty aż przykro patrzeć Tongue . Trujka wyjątkowo w palnej, ale i tak tylko 1 czyściciel + 2 nekromorfy się trafiły, więc bez różnicy...


Pytanie podstawowe - jak na necro białasy mają radzić sobie z combo czyściciel/e + nekromorf/y po 250 zwiny + ew koruptor i inne jakieś śmiechu warte moby mające miliard stat?


Jak skład nie mieszczący się w widełkach ma naprawdę pecha, to i na MB się może potknąć całkiem ładnie chytry . A przecież slumsy czy horacy trudne do zrobienia nie są, więc wiadomo że MB chcą/będą chcieli robić ludzie nie tylko z top; i muszą pożyczać palne/top białe eq? Niezłe.


Że 'generalnie' np. Kuźnię się przejść da, doskonale wiem, ale co z ludźmi NIE mieszczącymi się w widełkach? Sushi gdzieś napisał, że widełki nie zostaną zmienione, bo są to lokacje na ten a nie inny lvl. Więc moje pytanie, komu w takim razie są dedykowane te KW, nowym graczom chytry ? Jak ktoś sobie nabił 90+ lvl to musi poczekać aż klan rozbuduje SWR na X lvl?


Są różne ciekawe moby, np nosiciel kajdanów potrafi krytem ubić każdego nie-łapacza, to rozumiem, taki smaczek, niemniej jednak jest ubijalny (choć też nie jest zbyt miło jeśli jest więcej niż jeden nosiciel, wg mnie jeden na KW to maks, chyba że jakimś cudem gracze będą mieli powyżej 2500 hp - czyt. inni niż łapacze, czy ludzie z top lvl i jakąś umką do HP), w przeciwieństwie do niektórych mobów i to ich zmianę bym proponował. Było już obniżenie uników czyściciela, wszystko ładnie, tylko dało to tyle co nic patrząc na KW gdzie trafia się ich więcej niż 1-2...


Moria jakoś tam sobie daje radę z KW, jak dokładnie jest to nie wiem, ale widziałem wczoraj umke ze szpitala (+4% ignora obrony, też śmiechu warte jak na ten poziom lokacji, a w tym samym poście osoba pisała o tym, że tego samego dnia ktoś z TH dostał 8% ignora i 20 zwinki Tongue ), więc jak widać u nich się da, pytanie dlaczego na necro nie? Taki plan?

Naprawdę nie trzeba zmieniać wszystkiego patrząc na necro i na morię jednocześnie, jak (zbyt)często ludzie to robią pisząc różne dziwne posty (np odnośnie majestatu), można zostawić na morii KW w takiej formie jakiej są (o ile gracze nie mają z tym żadnych problemów), ale na necro wypadałoby coś jednak zrobić w kierunku... grywalności po prostu. Bo są już ludzie którzy mają 3 fajne umki z pierwszych lokacji i dalej w rozwoju się posunąć niestety nie mogą, a szkoda.


[edit]
Jeśli już naprawdę musi być takie bydle z 250 i więcej zwinności, to niech chociaż będzie tak zdziadziałe jak czyściciel, a nie robiące dmg w stylu:

Nekromorf 2369 / 1 848 / 1431

To po prostu przykre.

__________________
R7 - Special DrOps(Kocham Wildi)
R11 - Gouka(Minik na pustaka)


cytat:
Sephiroth napisał(a)
Magician wytłumaczył Ci to tak łopatologicznie, na ile chyba tylko można... Lepiej mało kto by to ujął.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Magician: 08-11-2012 20:46.

08-11-2012 20:43 Magician jest offline Szukaj postów użytkownika: Magician Dodaj Magician do Listy kontaktów
YubY
Lord


images/avatars/avatar-21669.jpg

Data rejestracji: 06-11-2008
Postów: 258
Klan: THE CURSED FOREVER! R1 SiH, R3 Saints
Kraina: Necropolia; Necropolia II
Skąd: Piaseczno

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Z drugiej strony znów Admini zapowiedzieli te runy jako super dopałkę, która pozwoli nam przechodzić KW, więc chyba jeszcze poczekać co przyniesie 2 część III aktu.

__________________

Jeść albo nie jeść - oto jest pytanie.
Jeść - to tak prosta odpowiedź na nie.
Jedzenie życia rozkosz, więc jedzmy, czemu nie!?
Bez jedzenia ja przecież zabije się!!!


Wyrozumiały T-Mod Pożyczę/Najmę R14 | Sprzedam R15 oraz Sprzedam R16


TIN na PWR

R1 i R3 - nick YubY

08-11-2012 20:48 YubY jest offline Strona domowa YubY Szukaj postów użytkownika: YubY Dodaj YubY do Listy kontaktów
turlacz1
King


Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 824
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz
Skąd: Ślesin...Bydgoszcz

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
YubY napisał(a)
Z drugiej strony znów Admini zapowiedzieli te runy jako super dopałkę, która pozwoli nam przechodzić KW, więc chyba jeszcze poczekać co przyniesie 2 część III aktu.


Na morii bez tego przechodzą wiec to żadna wymówka a na evencie +700hp cienko to wyglądało.

Dodaj 2 linki:

http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg.php?mid=104437296&key=2877401d7c

http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg.php?mid=104319435&key=0bf959e756

__________________
Tonąca_rybka
08-11-2012 20:53 turlacz1 jest offline Szukaj postów użytkownika: turlacz1 Dodaj turlacz1 do Listy kontaktów
klacho
Triple Ace


images/avatars/avatar-13409.jpg

Data rejestracji: 07-02-2008
Postów: 234
Klan: PSD
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

dalsze lokacje miały być "pikuś" po wprowadzeniu run i całej reszty a3 ....

__________________
la mayyitan ma qadirun yatabaqa sarmadi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu gad yantahi

08-11-2012 21:10 klacho jest offline Szukaj postów użytkownika: klacho Dodaj klacho do Listy kontaktów
Outmare
Double Ace


images/avatars/avatar-22653.gif

Data rejestracji: 06-02-2011
Postów: 121
Kraina: Necropolia IX

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Na r1 jakoś daliśmy radę do szpitala z którego mam umagicznienie ..
nie bez trudu i nie raz trzeba było powtarzać ale już całkiem sporo osób ma zaliczone .. na necro 2 jest nieporównanie trudniej .. właściwie brama jest już sporym wyczynem więc na necro 2 póki co na zmianę slamsy z th w nadziej na przyzwoite umagicznienie za 1000ym podejściem ..
08-11-2012 21:22 Outmare jest offline Szukaj postów użytkownika: Outmare Dodaj Outmare do Listy kontaktów
deviljin84
Forum Legend


images/avatars/avatar-14176.jpg

Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II
Skąd: wiesz?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
klacho napisał(a)
dalsze lokacje miały być "pikuś" po wprowadzeniu run i całej reszty a3 ....


tak samo mowiono o umagicznieniach Tongue

a runy beda pewnie tak samo nas wzmacnialy jak umagicznienia rotfl
moze teraz umagi po booscie cos w koncu zaczna dawac... pozyjemy zobaczymy

problemem jest to ze lokacje zostaly dopasowane do morii a tam maja np samych stat 2x wyzsza ilosc jak i chyba 3x wieksza ilosc boosta do dmgu...
a moby na lokacje dla nekro nie zostaly obciete nawet o polowe tylko o 1/3
pozniej wyszedl path ze obnizono defa o 20% mobom no ok ale co to daje?

na wyzszych lokacjach masz wiecej specjali i do tego moby maja wyzsza inicjatywe wiec nie zdazysz zaatakowac i juz lezysz...

tak jak na slumsach czy th mozesz sobie pozwolic na obrazenia a inicjatywy ci wystarczy zeby atakowac przed mobami i zabic pare chociaz zanim one zabija ciebie (bo tylko w ten sposob masz szanse na wygrana) to na wyzszych lokacjach juz tego nie zrobisz... kryty sie sypia atakami nie trafiasz do tego ataki ci spadaja czyli nic nie zdazysz nawet zrobic.
malo tego sa przyzywane kolejne potwory i jak to zabic?

edit:
pomijajac juz fakt ze bialas 1h na wyzszych lvlach nie ma nawet czego szukac...

__________________


nick: Deviljin

R3 Smile

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez deviljin84: 08-11-2012 21:30.

08-11-2012 21:28 deviljin84 jest offline Szukaj postów użytkownika: deviljin84 Dodaj deviljin84 do Listy kontaktów
Gerald_Tarrant
Triple Ace


images/avatars/avatar-24868.jpg

Data rejestracji: 26-06-2008
Postów: 248
Klan: NM/MASS
Skąd: there is no place like 127.0.0.1

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ja osobiście zdobyłem kilka tandetnych umagicznień z bramy, chyba najlepsze to było +3 wiedzy, w zasadzie dalej już nie próbowałem, bo nie mam satysfakcjonujących umagicznień z wcześniejszych lokacji. Na r4 kilkukrotnie widziałem odpalony wyższy poziom szpitala, ale chyba nikomu nie udało się zdobyć umagicznienia.

Dalsze lokacje już są niby przewidziane dla graczy na dużo wyższym poziomie niż mój skromny 95, dlatego ze szpitalem i wyżej poczekajmy na runy. Chyba pierwszą rzeczą jaka powinna zostać zrobiona, jest podwyższenie conajmniej o 5 sugerowanego przedziału poziomów na kuźni i targowisku. Doszło do absurdalnej sytuacji, gdy w momencie wprowadzenia KW większość graczy miała zbyt wysoki poziom na zdecydowaną większość lokacji, na którą może iść dlatego mają problem- zbyt wielu dodatkowych przeciwników, zwłaszcza że w dalszych lokacjach oprócz podstawowych i karnych stworów, są przywoływane i wskrzeszane dodatkowe.

__________________


zbroje r14, wyceny r12.


the man who could have been

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Gerald_Tarrant: 08-11-2012 22:01.

08-11-2012 22:00 Gerald_Tarrant jest offline Szukaj postów użytkownika: Gerald_Tarrant Dodaj Gerald_Tarrant do Listy kontaktów
Catshuska
Triple Ace


images/avatars/avatar-23460.jpg

Data rejestracji: 28-02-2011
Postów: 195

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
klacho napisał(a)
dalsze lokacje miały być "pikuś" po wprowadzeniu run i całej reszty a3 ....


Moim zdaniem ta odpowiedz jest wlasnie najwiekszy bezsens - patrzac na to co sie dzieje na wyzszych lokacjach kw, jak duzy dopal musialy by dac runy, zeby kilka osob moglo je przejsc?
A co dopiero zeby staly sie mozliwe do przejscia dla szerszego grona osob?

Przeciez tak duza dopalka rozpieprzy calkowicie obecny system poczatkowych kw, prawdopodobnie pvp i obli, a przede wszystkim exp (nawet przy zalozeniu ze maja to bys super umagi + runy) - teraz bije pajaka w 3, z runami solo bedziemy biegac?

Na Morii czesc osob zalicza te lokacje, wiec tam faktycznie starczy lekki dopal - ale na necro?
Czekanie na runy nie jest zadnym rozwiazaniem, nikt chyba nie wierzy ze wywroca cala gre do gory nogami, tylko po to zebysmy mogli sobie zaliczyc szpital Tongue

__________________
R14 Catshuska

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Catshuska: 08-11-2012 23:23.

08-11-2012 23:22 Catshuska jest offline Szukaj postów użytkownika: Catshuska Dodaj Catshuska do Listy kontaktów
Gerald_Tarrant
Triple Ace


images/avatars/avatar-24868.jpg

Data rejestracji: 26-06-2008
Postów: 248
Klan: NM/MASS
Skąd: there is no place like 127.0.0.1

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Można czekać na runy, ale nie liczyć na runy także dlatego że o wielu wcześniejszych zmianach mówiono że dużo zmienią, jak chociażby o umagicznieniach też mówiono że pomogą w biciu tych najmocniejszych przeciwników ekspedycyjnych Tongue

__________________


zbroje r14, wyceny r12.


the man who could have been

08-11-2012 23:26 Gerald_Tarrant jest offline Szukaj postów użytkownika: Gerald_Tarrant Dodaj Gerald_Tarrant do Listy kontaktów
Mordeth
Ex-Team


images/avatars/avatar-5004.jpg

Data rejestracji: 03-07-2007
Postów: 636
Klan: POSSESSED / PuB
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia II; Necropolia VI
Skąd: Poznań

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Mordeth
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Gerald_Tarrant napisał(a)
Można czekać na runy, ale nie liczyć na runy także dlatego że o wielu wcześniejszych zmianach mówiono że dużo zmienią, jak chociażby o umagicznieniach też mówiono że pomogą w biciu tych najmocniejszych przeciwników ekspedycyjnych Tongue



G_T proszę cię i Ty brutusie Tongue


pamiętam słowa SM "dostaniecie umagicznienia będzie zasięg na anubisy"

i pamiętacie jak to się skończyło wszyscy chyba dokładnie .

Ale czekajcie bo czegoś nie rozumiem

RUNY miałby być wprowadzone na NECRO i MORII to kto mi wyjaśni to :

http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=c3f2c7956d

bez run 7 lokacja , 5 level to ostatni ? hmm ? i jest to r9 a r5 i r2 istnieją dłużej .


Nie sądzę by runy miały nagle tak zachwiać balansem gry by można było na spokojnie przejść lokację ponad małą bramkę .


Słuchajcie ciesze się że ktoś zainteresował się tematem ale może wróćmy do niego Wink Mianowicie zmiany w HP / DMG / Ilości ATAKÓW sposta / zwinki mobów KW mogły by w jakimś stopniu rozwiązać problem .

i nie oszukujmy się na necro level bije się wolniej , umagicznienia są gorsze , ewolucje są obcięte względem morii i sprzęt w pewnym momencie też jest nie do przeskoczenia . Bo leg dsk szybkości i leg dsk demony multi atakowe oraz leg dsk orchy mp5ki i skorpiony to w penym momencie szczyt jaki ktoś jest w stanie rozwinąć . A kw nadal poza zasięgiem .

Na 95 levelu można używać 3 pełnych evolucji ponad 105 level ma chyba tylko shadow_mk więc uznajmy że 3 i troche to max ewolucji

skupmy się na tym hmm ?

ja np w jednej lokacji nie stawiał bym i czyściciela i biczownika bo obaj mają krytyki za ponad 1h oraz zmniejszył krytka mniejszym demonom bo kilka strzałów po 600-700 gdzie średnie hp to 2000 są zabójcze

__________________
R10 MysterTornister
R14 Mordeth
Ex Moderator



08-11-2012 23:44 Mordeth jest offline Szukaj postów użytkownika: Mordeth Dodaj Mordeth do Listy kontaktów
Vilgeforz
Double Ace


Data rejestracji: 28-12-2010
Postów: 108

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dawno mi sie to nasuwalo ale nie chcialo mi sie pisac, bylo to juz poruszone w tym temacie.

Jak sie do sytuacji na kw ma zalozenie ze necro to serwery easy, a morie to serwery hard.

Przeciez patrzac na kw to moria to jest bardziej niz easy,a necro to nawet hard sie nie da nazwac - bo hard to sie da przejsc ....


I nic wiecej dodawal nie bede bo tyle powinno wystarczyc zeby dac adminom do myslenia.
09-11-2012 00:02 Vilgeforz jest offline Szukaj postów użytkownika: Vilgeforz Dodaj Vilgeforz do Listy kontaktów
Gerald_Tarrant
Triple Ace


images/avatars/avatar-24868.jpg

Data rejestracji: 26-06-2008
Postów: 248
Klan: NM/MASS
Skąd: there is no place like 127.0.0.1

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mordeth, właśnie jestem z Tobą pisząc że runy runami, ale skoro jest problem to trzeba kombinować bez liczenia na runy Tongue
Praktycznie na mój level, 95 nie ma żadnej lokacji, na pierwszych mam karę za zbyt wysoki poziom, a dalszych lokacji nie da się obecnie przejść, nawet jeżeli runy pozwolą przesunąć granicę o 1 lokacje to niewiele zmieni, bo na którym levelu będę chodził na szpital, około 110 Big Grin ?

Własnie dlatego pisałem że dobrze by było dostosować pierwsze dwie lokacje, których nie możemy przejść, do graczy na wyższym poziomie poprzez przesunięcie sugerowanego zakresu levelu na kuźni i targowisku, czego efektem będzie zmniejszenie liczby przeciwników. Jeżeli drużyna liczy 5 osób, a przeciwników jest 16 + kilka przywoływanych/wskrzeszanych z samego rozrzutu dmg nie da się tego przeskoczyć, pozatym takie nałożnice mają po 2k hp, a same zadają po 1000 dmg na runde Pleased

__________________


zbroje r14, wyceny r12.


the man who could have been

09-11-2012 00:13 Gerald_Tarrant jest offline Szukaj postów użytkownika: Gerald_Tarrant Dodaj Gerald_Tarrant do Listy kontaktów
deviljin84
Forum Legend


images/avatars/avatar-14176.jpg

Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II
Skąd: wiesz?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

no tak zapomnialem ze na morii maja dodatkowo wyzsze bonusy evo...

dlatego im nie robi tak bardzo kryt za 2k jak na nekro...
kw jest zupelnie nie zbalansowwane... staty mobow nie powinny byc obciete o 1/3 tylko jak wczesniej pisalem o 1/2

do tego powinny byc obnizone obrazenia mobow bo na morii obrazenia sa przynajmniej x3 w stosunku do nekro wiec trzeba to jakos wyrownac...

moria serwer hard...
tam to sie bawic mozna...

sprzet sobie predzej czy pozniej poskladasz nie musisz liczyc na farta moby sobie solujesz... masz bonusy do expa w tatkach przez co sie szybko rozwijasz...
nie masz ekipy na expe? to sobie idziesz solo... pr ladujesz w trena wiec i z tym nie ma problemow do tego trzeba uwzglednic dopalki do setow...
zeby ssak mogl wbic 92 dzikiego? Crying

ciekawe tylko czemu tych roznic nie wzieto pod uwage balansujac kw dla nekro Roll Eyes

pewnie i tak bedzie powiedziane ze placzemy bez sensu bo przeciez najlepsze squady sa w stanie ledwo przejsc mala brame... Roll Eyes

edit:
G_T
masz racje co do zakresu ale powinno sie je nie podwyzszyc ale rozszerzyc...
administracja chyba zapomniala ze na nekro sie tak szybko expa nie zdobywa... a eq tez za czesto sie nie zmienia jak to jest na morii....
sushi pisal ze skoro hauru (top1 r3) mial lvl 101 chyba przy poczatku a3 to po roku bedzie mial bez problemu 120lvl... mimo ze hauru chodzil w 3 na swinie jak sam wiesz i bazyla w 3 robil (nie asystowales przy tym czasem?) co na nekro jest bardzo wielkim sukcesem to jakos ma 104 lvl a czemu? bo to nie jest moria!!!
z racji tego nie dosc ze powinno sie przyciac staty itd jak wczesniej pisalem to powinno sie poszerzyc i to zdecydowanie zakres widelek na kw... ja np zeby mnie bylo stac na cokolwiek musialbym wbic kolo 1k pkt zeby zmienic cos w moim eq (dla wyjasnienia dodam ze chodzi o wymiane db spodni nocy na dsk szorty wiec jak widac moje eq jest nic nie warte) a co na to powie moj trening? na morii nie maja takich dylematow... eq im sie zmienia z lvla na lvl dlatego sa tam takie widelki ale nekro juz nie ma tego luksusu... szkoda ze nie zostalo to wszystko wziete pod uwage...

__________________


nick: Deviljin

R3 Smile

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez deviljin84: 09-11-2012 00:29.

09-11-2012 00:17 deviljin84 jest offline Szukaj postów użytkownika: deviljin84 Dodaj deviljin84 do Listy kontaktów
Dwayne
Lord


Data rejestracji: 18-01-2008
Postów: 440
Klan: mój
Kraina: Necropolia V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

na KW nie chodzi tak bardzo o lvl gracza, tylko o dmg jak może zadać zanim zginie a ten na necro jest ściśle trzymany przez itemy i brak dalszej perspektywy, bo na necro żaden palniak nigdy przy obecnym systemie nie wyciągnie 3k dmg na runde, biała może więcej, ale zwykle kosztem sporej ilość zasięgu, co na wyższych lokacjach jest równie ważne.

A powodem tej dysproporcji jest według mnie to, że na morii gracze maja dużą ilość progresywnych bonusów,
- ile jest itemów z bonusem +1 dmg / 4lvl postaci ? (bandana +peleryna + kilt na dsk +1, do tego jastrzębi +3dmg/4lvl, w sumie +6dmg/4lvl)
- ignorowanie obrony z tatuaży
- 6k hp na kw jak na linku wyżej, to jak 2 top LM na necro
- większość postaci osiąga max trafenia krytycznego( to może się trochę zmieni jak wejdą jednorazy na necro)

Najlepiej byłoby ponownie rebalansować moby na kw, szczególnie ich HP oraz ich losowość bo może sie trafić mob tego samego rodzaju z 600hp lub z 950 hp.

Albo co było by trudne i pracochłonne: otworzyć nowe możliwości dla graczy necro, tak by palniak mógł kiedyś zrobić 5k dmg na runde, a biala 10k.
Może jakieś perki/dodatkowe treningi dostępne od określonego poziomu np 80/85/90 itd, dające poważnego boosta by kw nie było katorgą i modlitwą o małą ilość słabych mobów.
09-11-2012 01:01 Dwayne jest offline Szukaj postów użytkownika: Dwayne Dodaj Dwayne do Listy kontaktów
Gerald_Tarrant
Triple Ace


images/avatars/avatar-24868.jpg

Data rejestracji: 26-06-2008
Postów: 248
Klan: NM/MASS
Skąd: there is no place like 127.0.0.1

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
DwaynE napisał(a)
na KW nie chodzi tak bardzo o lvl gracza, tylko o dmg jak może zadać zanim zginie a ten na necro jest ściśle trzymany przez itemy i brak dalszej perspektywy, bo na necro żaden palniak nigdy przy obecnym systemie nie wyciągnie 3k dmg na runde, biała może więcej, ale zwykle kosztem sporej ilość zasięgu, co na wyższych lokacjach jest równie ważne.

A powodem tej dysproporcji jest według mnie to, że na morii gracze maja dużą ilość progresywnych bonusów,
- ile jest itemów z bonusem +1 dmg / 4lvl postaci ? (bandana +peleryna + kilt na dsk +1, do tego jastrzębi +3dmg/4lvl, w sumie +6dmg/4lvl)
- ignorowanie obrony z tatuaży
- 6k hp na kw jak na linku wyżej, to jak 2 top LM na necro
- większość postaci osiąga max trafenia krytycznego( to może się trochę zmieni jak wejdą jednorazy na necro)

Najlepiej byłoby ponownie rebalansować moby na kw, szczególnie ich HP oraz ich losowość bo może sie trafić mob tego samego rodzaju z 600hp lub z 950 hp.

Albo co było by trudne i pracochłonne: otworzyć nowe możliwości dla graczy necro, tak by palniak mógł kiedyś zrobić 5k dmg na runde, a biala 10k.
Może jakieś perki/dodatkowe treningi dostępne od określonego poziomu np 80/85/90 itd, dające poważnego boosta by kw nie było katorgą i modlitwą o małą ilość słabych mobów.



Jak to 3k sie nie da wyciągnąć?
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=8194f4f2d3
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=79fe2d89a5
To jedno z moich gorszych kw, na bramie nawet do 3800 wyciągałem Tongue

__________________


zbroje r14, wyceny r12.


the man who could have been

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Gerald_Tarrant: 09-11-2012 01:11.

09-11-2012 01:10 Gerald_Tarrant jest offline Szukaj postów użytkownika: Gerald_Tarrant Dodaj Gerald_Tarrant do Listy kontaktów
Dwayne
Lord


Data rejestracji: 18-01-2008
Postów: 440
Klan: mój
Kraina: Necropolia V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Gerald_Tarrant napisał(a)
cytat:
DwaynE napisał(a)
na KW nie chodzi tak bardzo o lvl gracza, tylko o dmg jak może zadać zanim zginie a ten na necro jest ściśle trzymany przez itemy i brak dalszej perspektywy, bo na necro żaden palniak nigdy przy obecnym systemie nie wyciągnie 3k dmg na runde, biała może więcej, ale zwykle kosztem sporej ilość zasięgu, co na wyższych lokacjach jest równie ważne.

A powodem tej dysproporcji jest według mnie to, że na morii gracze maja dużą ilość progresywnych bonusów,
- ile jest itemów z bonusem +1 dmg / 4lvl postaci ? (bandana +peleryna + kilt na dsk +1, do tego jastrzębi +3dmg/4lvl, w sumie +6dmg/4lvl)
- ignorowanie obrony z tatuaży
- 6k hp na kw jak na linku wyżej, to jak 2 top LM na necro
- większość postaci osiąga max trafenia krytycznego( to może się trochę zmieni jak wejdą jednorazy na necro)

Najlepiej byłoby ponownie rebalansować moby na kw, szczególnie ich HP oraz ich losowość bo może sie trafić mob tego samego rodzaju z 600hp lub z 950 hp.

Albo co było by trudne i pracochłonne: otworzyć nowe możliwości dla graczy necro, tak by palniak mógł kiedyś zrobić 5k dmg na runde, a biala 10k.
Może jakieś perki/dodatkowe treningi dostępne od określonego poziomu np 80/85/90 itd, dające poważnego boosta by kw nie było katorgą i modlitwą o małą ilość słabych mobów.



Jak to 3k sie nie da wyciągnąć?
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=8194f4f2d3
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=79fe2d89a5
To jedno z moich gorszych kw, na bramie nawet do 3800 wyciągałem Tongue


;=]
fakt majestat i max kryta z mp5 ladnie zboostuje jeszcze dmg, tak jak moża by przytoczyć potepionego z odpalonym tchnieniem, Gerald a dużo możesz jeszcze build poprawić ? Bo do osiągów morii jeszcze 'troche' brakuje
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=5c78510f58
10k dmg z palnej a 2 hity jeszcze nie byly krytami ;]

edit: w pierwszym linku HP mobów: 'Diabelska Grzesznica' i 'Diabelska Grzesznica 2' to 1013 vs 488, no sorry, ale według mnie to mega różnica przy mobach, gdzie może ich wyskoczyć od 0 do 5,

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Dwayne: 09-11-2012 01:41.

09-11-2012 01:17 Dwayne jest offline Szukaj postów użytkownika: Dwayne Dodaj Dwayne do Listy kontaktów
Magician
Double Ace


images/avatars/avatar-23890.jpg

Data rejestracji: 08-08-2012
Postów: 117
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia; Necropolia V; Necropolia VII
Skąd: się biorą małe gołębie?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
DwaynE napisał(a)
cytat:
Gerald_Tarrant napisał(a)
cytat:
DwaynE napisał(a)
na KW nie chodzi tak bardzo o lvl gracza, tylko o dmg jak może zadać zanim zginie a ten na necro jest ściśle trzymany przez itemy i brak dalszej perspektywy, bo na necro żaden palniak nigdy przy obecnym systemie nie wyciągnie 3k dmg na runde, biała może więcej, ale zwykle kosztem sporej ilość zasięgu, co na wyższych lokacjach jest równie ważne.

A powodem tej dysproporcji jest według mnie to, że na morii gracze maja dużą ilość progresywnych bonusów,
- ile jest itemów z bonusem +1 dmg / 4lvl postaci ? (bandana +peleryna + kilt na dsk +1, do tego jastrzębi +3dmg/4lvl, w sumie +6dmg/4lvl)
- ignorowanie obrony z tatuaży
- 6k hp na kw jak na linku wyżej, to jak 2 top LM na necro
- większość postaci osiąga max trafenia krytycznego( to może się trochę zmieni jak wejdą jednorazy na necro)

Najlepiej byłoby ponownie rebalansować moby na kw, szczególnie ich HP oraz ich losowość bo może sie trafić mob tego samego rodzaju z 600hp lub z 950 hp.

Albo co było by trudne i pracochłonne: otworzyć nowe możliwości dla graczy necro, tak by palniak mógł kiedyś zrobić 5k dmg na runde, a biala 10k.
Może jakieś perki/dodatkowe treningi dostępne od określonego poziomu np 80/85/90 itd, dające poważnego boosta by kw nie było katorgą i modlitwą o małą ilość słabych mobów.



Jak to 3k sie nie da wyciągnąć?
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=8194f4f2d3
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=79fe2d89a5
To jedno z moich gorszych kw, na bramie nawet do 3800 wyciągałem Tongue


;=]
fakt majestat i max kryta z mp5 ladnie zboostuje jeszcze dmg, tak jak moża by przytoczyć potepionego z odpalonym tchnieniem, Gerald a dużo możesz jeszcze build poprawić ? Bo do osiągów morii jeszcze 'troche' brakuje
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=5c78510f58
10k dmg z palnej a 2 hity jeszcze nie byly krytami ;]


Wszystko fajnie, tylko co to jest te 3.8k dmg Tongue ? Dwie nałożnice mają więcej hp, do tego wyskoczy ci ich na kuźni 10 + reszta mobów Big Grin


Nie ma co nawet porównywać necro z morią jeśli chodzi o kw, bo na morii problemów nie ma żadnych, na necro jest i za mało hp i za dużo mobów (czyli sumaryczne hp które trzeba zbić), a i z zasięgiem też są spore problemy (dla palniaków nie, ale oni robią 1/2 tego dmg co dobry białas), czy tam unikami smrodzicieli...

I Dwayne ma racje - 3.8k ładnie ładnie, ale dalej co, jakie perspektywy na rozwój? Wbijesz lvl czy dwa, odpalisz ew. 1 poziom majestatu więcej, dodasz sobie jakiś punkt evo i tyle, finito. Sugerowany poziom KW jest śmieszny, może w obecnym stanie ktoś za parę lat by zrobił te lokacje - może, bo może i nie.

__________________
R7 - Special DrOps(Kocham Wildi)
R11 - Gouka(Minik na pustaka)


cytat:
Sephiroth napisał(a)
Magician wytłumaczył Ci to tak łopatologicznie, na ile chyba tylko można... Lepiej mało kto by to ujął.

09-11-2012 01:26 Magician jest offline Szukaj postów użytkownika: Magician Dodaj Magician do Listy kontaktów
Gerald_Tarrant
Triple Ace


images/avatars/avatar-24868.jpg

Data rejestracji: 26-06-2008
Postów: 248
Klan: NM/MASS
Skąd: there is no place like 127.0.0.1

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Właśnie do tego zmierzałem, ssakiem dobiłbym powiedzmy do 4,5, nawet gdybym bił po 5 na runde na kuźni to niewiele, bo przy 16 czy 20 przeciwnikach rozstrzał sprawi że większość z nich przeżyje.
Natomiast z powodu umagicznień, nie można po prostu wziąć przypadkowych ludzi na 80 lvl, bo nie mają odpowiedniego sprzętu na kuźnie. Z powodu umagicznień nie można często pożyczyć najlepszych przedmiotów, dlatego problemem na kuźni i targowisku jest liczba przeciwników co znowu prowadzi do wniosku że trzeba przesunąć "widełki" o czym już pisałem dwukrotnie Tongue

__________________


zbroje r14, wyceny r12.


the man who could have been

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Gerald_Tarrant: 09-11-2012 01:29.

09-11-2012 01:28 Gerald_Tarrant jest offline Szukaj postów użytkownika: Gerald_Tarrant Dodaj Gerald_Tarrant do Listy kontaktów
Regio90
Lord


Data rejestracji: 19-02-2011
Postów: 325

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

tylko ilu jest takich na serwie co wala po 3,5k+ na runde z palnej ??
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=1c910fe775

na r3 kilku i to kazdy w innym klanie a jak wypada po 16+ przeciwnikow bez mocnej 2h nic sie nie uda i to jest problem w liczebnosci, sile jaka bija z kryta, i unikach czysciocha i zwince nekroforma np.

taka pula przeciwnikow uniemozliwa prezechodzenie wyzszych lokacji bo nigdy nie wiadomo ile jakich przeciwnikow wypadnie wiec i skladu nie da sie dobrze dobrac pod nich. Polecisz z samymi palnym to cie wykosza, za duzo bial;ej 2h to cie wykosza czysciochy/nekroformy poprostu zbyt duza jest rozbieznosci przeciwnikow na kw na wyzszych lokacja. A komu sie chce robic kilkadzieisat podejsc MB/Kuzni z mysla "moze sie uda" ?? mi sie juz odechcialo

__________________
r3 mrrr
r12 fififa
09-11-2012 07:03 Regio90 jest offline Szukaj postów użytkownika: Regio90 Dodaj Regio90 do Listy kontaktów
MistrzR8
Lord


Data rejestracji: 30-09-2010
Postów: 265
Kraina: Necro Hardcore

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Też wtrącę się do dyskusji.
Bazowanie , że runy coś tam pomogą to jest kpina. Problem jest teraz a nie , ze runy wprowadzone za ,, rok ,, coś zmienią rotfl
Pisanie o runach , że pomogą to jest tak samo jak umagicznienia miały pomóc - czyli nic. Następnie umagicznienia miały być lepsze ( większa szansa na losowanie fajnych rotfl ) tez jakoś się nie sprawdza. Dwie pierwsze lokacje są w miarę do ogarnięcia i to nie zawsze - TH potrafi u mnie wrzucić 14 mobów i pozamiatane ( problem lvl. ) .

Zastanawiam się dlaczego takie wampirki nie mogły by dostać też jakiś losowanych specjałów .
Zaznaczam , że to są tylko przykłady.

dajesz 500 repy - dostajesz szanse 20 %
dajesz 1000 repa - dostajesz szanse 30 %
dajesz 1500 repa - dostajesz szanse 50 %
Oczywiście możliwość wylosowania była by tylko jedna na rundę. Może by to też być poświęcane w PLN , krwi lub w ludkach nie koniecznie w repie.Tylko skoro dostajemy repa z Kw to może być to też w repie.
1.) niwelujesz 30 % obrony
2.) dostajesz 30% do obrażeń
3.) dostajesz 30 % do pkt. życia

__________________
Ciekawe kto korzysta z mojego Systemu Fair drop bo na pewno nie ja

rys1972 - r8
09-11-2012 08:02 MistrzR8 jest offline Szukaj postów użytkownika: MistrzR8 Dodaj MistrzR8 do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

UWAGA! Ten temat powstał po konsultacjach społecznych z Administracją.

Zamiast spamu (np. deviljin84) należy zamieszczać KONKRETNE propozycje zmian oraz linki do KW.

Siedzenie 2h i czytanie dyskusji 2ch graczy między sobą o tym "jak to jest źle" zamiast pomóc po prostu zabiera czas, którym można by poświęcić na przeglądanie się propozycjom graczy.

Przypominam: konkretne propozycje + linki

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


09-11-2012 09:52 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
profes79
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Sushi - linki były wklejane cała betę - zarówno z KW jak i z eksp. Było tego setki, wklejane przez graczy będących w absolutnych top swoich serwerów; próby eksp i KW robione przez najlepszych i najsilniejszych graczy zebranych ze wszystkich serwerów Necro, dysponujących najlepszym sprzętem jaki dało się zebrać ze wszystkich serwerów Necro, dysponujących rozwiniętymi na maksymalne poziomy ewolucjami.

I dalej na Necro marzeniem ściętej głowy jest Anubis - nie mówiąc o Wendigo; dalej marzeniem ściętej głowy są dalsze lokacje KW.

Tylko ciągle słyszymy jak to dużo nie zmienią umagicznienia i runy. rzeczywiście - +2 do wyglądu pozwoli zauroczyć Anubisa tak, ze nie zada jednego ciosu.

Czasami mam wrażenie, że beta była całkowicie zbędna a wysiłek graczy włożony w prezentowanie administracji jak wyglądają kwestie KW i ekspedycji został całkowicie zignorowany.
09-11-2012 10:01
Adana
Lord


images/avatars/avatar-5714.jpg

Data rejestracji: 22-11-2007
Postów: 255
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

serwer R4.

linki pokasowalem, za duzo tego bylo.

Topka serwera (6 z top 10) robi szpital w miare regularnie. Czasami cos nie wyjdzie (cuda-krytyki dusiciela), ale dopoki miescimy sie w widelkach (<99 level) to dajemy rade. Ze szpitalem 4 sa lekkie problemy, bo jak tam nawali mobow, jak moby zrespia moby i tak w kółko macieju, to raz skończyliśmy z 34 przeciwnikami Red Face



wniosek jest jeden, powtarzany sushiemu do smierci, ale on jest odporny.

na morii gra jest zbalansowana tak, ze polowe contentu (zawartosci) robi kazdy z poziomem 70+ i srednio dobrym sprzetem.

na necro gra jest zbalansowana tak, ze 10% contentu (ekspy, kw, itp) robi kazdy z poziomem 70+ i srednim sprzetem. Na cala reszte (90% gry) trzeba miec pozyczony, najlepszy sprzet na serwerze i wynajetych graczy z topki do asysty. Grac sie odechciewa przy tak wysrubowanym poziomie trudnosci.

Jestem ambitny, battlefielda zawsze przechodze na najwyzszym stopniu trudnosci, ale tam przynajmniej sa szanse wygrac...

Pamietacie, jak dlugo przekonywalismy sushiego, ze grabarz w edycji necro jest tak przegiety, ze jak sie trafiaja 3 grabarze na kw, to zabijaja ekipe samym specjalnym ciosem po umarciu, wiec nie ma fizycznie szansy przejsc slumsow? 2 tygodni wklejalismy linki, az admini zrozumieli.
Kosztowalo to wysilku tyle, ze jezus maria. Drugi raz mi sie nie chce.

Teraz probujecie udowodnic, ze sila mobow kw na necro jest znacznie wieksza od przecietnej druzyny graczy z pozycji 40-60 rankingu. Macie STUPROCENTOWĄ rację.
Piszcie twardo przez 2-3 tygodnie, wstawiajac MEGA DUZO linkow, ignorujac komentarze administracji 'wszystko jest super, zgodnie z planem i nic nie zmienimy" oraz warny forummodow za "spam w temacie" i "powtarzanie sie" - jak bylo podczas akcji "Grabarz", a moze zostaniecie wysluchani i zrozumieni.

Aha, i wklejajcie w kazdy temat cytat sushiego, ze jak dostaniemy umagicznienia, to Anubisa bedziemy robili na wdechu ;-) Niech mi pokaze na necro blache za anuba, to przestane powtarzac, ze necro konczy sie na robocie, reszte eksp mozna skasowac i oszczedzic na pikselach ladujac mape ekspedycji.



KONKRETNE PROPOZYCJE ZMIAN:

Postac palna na morii level 80 zadaje srednio powiedzmy 4000 dmg na runde.
postac palna na necro level 80 zadaje srednio powiedzmy 1000 dmg na runde.
Moby na kw necro powinny byc 4x slabsze od mobow na Morii.

Obecnie sa slabsze (obrazenia, zycie, itp) o 50%.

Wniosek - KW na necro sa DWUKROTNIE trudniejsze od KW na Morii. Prosimy o balans.

Prosciej sie nie da...

__________________
r4, r9: Adana

KUPIĘ r4:
Leg dsk msciwy pierscień szczęścia/szaleńca
leg dsk tytanowy pierscien/amulet lewitacji
dsk czarny lancuch lewitacji

KUPIĘ r9:
nic, biedny jestem

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Adana: 09-11-2012 10:44.

09-11-2012 10:39 Adana jest offline Szukaj postów użytkownika: Adana Dodaj Adana do Listy kontaktów
deviljin84
Forum Legend


images/avatars/avatar-14176.jpg

Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II
Skąd: wiesz?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
UWAGA! Ten temat powstał po konsultacjach społecznych z Administracją.

Zamiast spamu (np. deviljin84) należy zamieszczać KONKRETNE propozycje zmian oraz linki do KW.

Siedzenie 2h i czytanie dyskusji 2ch graczy między sobą o tym "jak to jest źle" zamiast pomóc po prostu zabiera czas, którym można by poświęcić na przeglądanie się propozycjom graczy.

Przypominam: konkretne propozycje + linki



tak spam...
a to ze podalem juz konkretne przyklady co trzeba zrobic zeby kw zbalansowac to juz pominiete zostalo?
moze za duzo uzasadnien podalem i to zabolalo?

zauwazylem przy temacie o balansie ras ze administracja najlepiej by wolala czyste wypowiedzi to dodac to uciac tam zmienic...
wtedy co? nie podoba sie do kosza, myslec nad nastepnym rozwiazaniem...

nie po to sie rozpisuje zeby nakreslic sytuacje i staram sie uzasdniac moje opinie bo mam duzo czasu...
czesto pisze na szybko ale po to zeby pomoc a nie was strofowac...

wy nie gracie w gre wiec nie znacie wszystkich aspektow i niuansow jakie sie rodza na serwerach...
ludzie nie po to pisza co jest zle zeby wam dowalic ale zebyscie zrozumieli i mogli temu zaradzic a wy sie obrazacie jak male dzieci... Roll Eyes


dobrze w takim razie daje propozycję
-obnizyc statystyki mobow na kw o 16% (zeby byla polowa statystyk z morii a nie jak teraz obcieta tylko 1/3)
-obnizyc dmg mobow przynajmniej o 25% (mamy mniejsze bonusy z evo a takze 2x mniejszy dmg niz na morii dlatego umieramy szybciej niz cokolwiek zdazymy zrobic)
-rozciagnac widelki lvlowe przynajmniej o 3 w gore i 3 w dol
-ograniczyc ilosc dodawanych przeciwnikow za wyjscie poza widelki i moze uzaleznic to od tego o ile lvli sie wychodzi poza widelki
jak sie malo wychodzi to dolosowuje 1-2 jak wiecej to 2-3 ustawic jakies ramy co do tego...

mam nadzieje ze taka wersja jest satysfakcjonujaca...
nie bede wiecej juz rowniez uzasadnial opisowo moich wypowiedzi skoro nie interesuje cie co kto mysli a jedynie suche wypowiedzi zrob to i zrob tamto...

pozdro

edit:
profes79 ma zupelna racje jak sie nie slucha graczy to potem nie ma sie co dziwic ze narzekaja...

__________________


nick: Deviljin

R3 Smile

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez deviljin84: 09-11-2012 10:45.

09-11-2012 10:43 deviljin84 jest offline Szukaj postów użytkownika: deviljin84 Dodaj deviljin84 do Listy kontaktów
Regio90
Lord


Data rejestracji: 19-02-2011
Postów: 325

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Adana napisał(a)
serwer R4.

linki pokasowalem, za duzo tego bylo.

Topka serwera (6 z top 10) robi szpital w miare regularnie. Czasami cos nie wyjdzie (cuda-krytyki dusiciela), ale dopoki miescimy sie w widelkach (<99 level) to dajemy rade. Ze szpitalem 4 sa lekkie problemy, bo jak tam nawali mobow, jak moby zrespia moby i tak w kółko macieju, to raz skończyliśmy z 34 przeciwnikami Red Face



wniosek jest jeden, powtarzany sushiemu do smierci, ale on jest odporny.

na morii gra jest zbalansowana tak, ze polowe contentu (zawartosci) robi kazdy z poziomem 70+ i srednio dobrym sprzetem.

na necro gra jest zbalansowana tak, ze 10% contentu (ekspy, kw, itp) robi kazdy z poziomem 70+ i srednim sprzetem. Na cala reszte (90% gry) trzeba miec pozyczony, najlepszy sprzet na serwerze i wynajetych graczy z topki do asysty. Grac sie odechciewa przy tak wysrubowanym poziomie trudnosci.

Jestem ambitny, battlefielda zawsze przechodze na najwyzszym stopniu trudnosci, ale tam przynajmniej sa szanse wygrac...

Pamietacie, jak dlugo przekonywalismy sushiego, ze grabarz w edycji necro jest tak przegiety, ze jak sie trafiaja 3 grabarze na kw, to zabijaja ekipe samym specjalnym ciosem po umarciu, wiec nie ma fizycznie szansy przejsc slumsow? 2 tygodni wklejalismy linki, az admini zrozumieli.
Kosztowalo to wysilku tyle, ze jezus maria. Drugi raz mi sie nie chce.

Teraz probujecie udowodnic, ze sila mobow kw na necro jest znacznie wieksza od przecietnej druzyny graczy z pozycji 40-60 rankingu. Macie STUPROCENTOWĄ rację.
Piszcie twardo przez 2-3 tygodnie, wstawiajac MEGA DUZO linkow, ignorujac komentarze administracji 'wszystko jest super, zgodnie z planem i nic nie zmienimy" oraz warny forummodow za "spam w temacie" i "powtarzanie sie" - jak bylo podczas akcji "Grabarz", a moze zostaniecie wysluchani i zrozumieni.

Aha, i wklejajcie w kazdy temat cytat sushiego, ze jak dostaniemy umagicznienia, to Anubisa bedziemy robili na wdechu ;-) Niech mi pokaze na necro blache za anuba, to przestane powtarzac, ze necro konczy sie na robocie, reszte eksp mozna skasowac i oszczedzic na pikselach ladujac mape ekspedycji.



KONKRETNE PROPOZYCJE ZMIAN:

Postac palna na morii level 80 zadaje srednio powiedzmy 4000 dmg na runde.
postac palna na necro level 80 zadaje srednio powiedzmy 1000 dmg na runde.
Moby na kw necro powinny byc 4x slabsze od mobow na Morii.

Obecnie sa slabsze (obrazenia, zycie, itp) o 50%.

Wniosek - KW na necro sa DWUKROTNIE trudniejsze od KW na Morii. Prosimy o balans.

Prosciej sie nie da...



najbardziej sensowne wyjasnienie czemu na necro kw sa trudniejsze

przeciwnicy bija jak na mori a my walimy 4x slabiej jak na mori majac duzo mniej hp wiec jak ma sie nam cos udac ??

__________________
r3 mrrr
r12 fififa
09-11-2012 15:50 Regio90 jest offline Szukaj postów użytkownika: Regio90 Dodaj Regio90 do Listy kontaktów
Dzikaa
Viking


Data rejestracji: 04-11-2008
Postów: 738
Klan: -Dropsy-
Kraina: Necropolia V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Kilka słów z r7.
Jeśli chodzi o lokacje, to próbowaliśmy maksymalnie kuźni, bo uznaliśmy, że nie ma co budowac kw wyżej, gdy nie ma się umagicznień z pierwszych 3 lokacji.
Aktualnie jeste w klanie 1 osoba która ma w końcu 3 dobre umagicznienia:

http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=186525fa80

Także jest sens i impuls by próbować wyższych lokacji.
Do tej pory pobudowaliśmy kuźnie i oto efekty z prób:

Lvl 1 na evencie z +700hp:
http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=b3289d8b30

Tu ekipa dała ciała 'trochę':
http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=a227cb1965

Ostatnie 2 podejścia:
http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=601eaa8d95
http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=00a03ac26b

Oczywiście prób było więcej, ale skutek zawsze ten sam.
Genralnie udało się 1 raz przejść kuźnie w podobnym składzie bez eventu i kilka razy na evencie.

Proszę zwrócić uwagę, że skład jest nie byle jaki. Sami łapacze (czyli mega HP i uniki, najbardziej żywotna rasa, najlepsza na kw). Wszyscy w conajmniej bardzo dobrym eq, jeśli nie w najlepszym dostępnym (mój eq na kw to prawie 20kk pr!).
Do tego mamy bdb trening i trochę sensownych umagicznień, np. melikika +20 dmg.

Tak czy siak nie ma szans na zaliczenie tej lokacji. Musielibyśmy chyba zebrać wszystko co najlepsze z klanu, to może by się udało trochę wiecej zawalczyć, ale przecież nie o to chodzi żeby lokację dało się przejść na 1 zestawie eq zebranym od 20 top graczy..

Jednocześnie pojawiają się linki z morii, gdzie gracze przechodzą już nawet 7 lokację.. A miało być niemożliwe bez run itd. Generalnie jest wielka dysproporcja między serwerami necro i moria. Moria jest bardziej skomplikowana, ale tak naprawdę to necro jest hard (kw max 3 lokacje, na expach max robot, dużo większe ograniczenia możliwości rowoju postaci).


Oczywiście jest pytanie co zmienić, żeby KW (a przynajmniej kuźnie, bo wyższych lokacji nie znam) miało sens. Problem w tym, że ciężko wskazać jednoznaczną przyczynę.
Na to wszystko składają się 3 główne czynniki:


Po pierwsze - widełki. Gdy topka wbija na Kuźnie to jak widać wylatuje pierdylion mobów. Sama ich ilość to po prostu masa hp, masa dmg i fakt rozkładania się naszych ciosów na różne mobki, czyli niełatwo je ubić.

Druga sprawa - zdolności specjalne i staty mobów. Moby mają masę różnych zdolności. Najbardziej charakterystyczne to unik, potężne kryty, duże plusy do trafienia, mega zwinka, wysoka obrona. To powoduje, że masa ciosów graczy jest niesktuteczna, a z kolei ciosy mobów trafiają prawie zawsze i potrafia zabić 1 krytem.
Jakby tego było mało, to przecież sa jeszcze takie kwiatki jak koruptor omamiający graczy tak by atakowali swoich oraz prawie nietykalny białą i dystansem czyściciel.

Trzecia sprawa, to zróżnicowanie mobów. Co innego jest na expie, gdzie wszyscy się ubierają pod kątem 1 przeciwnika. Można dopasować zwinkę, sposta, arkana, itd i wszystkie ciosy wchodzą jak trzeba. Na KW trzeba się ubierać uniwersalnie (spost na białasach...).


Te 3 skumulowane czynniki powodują że kuźnie są nie do zrobienia. Jest za dużo przepakowanych i zbyt zróżnicowanych mobów na raz.


Wiadomo, że urok kw polega na tym, że mamy kilka-kilkanaście mobów zamiast jednego i że są one zróżnicowane. Tak powinno być. W zwiazku z tym proponuję jak poniżej.

MOJA PROPOZYCJA:
Zacząć od zmiany widełek na Kuźniach, tak żeby tych mobów było po prostu mniej. To powinno przynieść znaczącą poprawę bez niszczenia założeń i charakteru expedycji Króla Wzgórz.
Szersze widełki -> mniej mobów.


ps. Osobiście liczę też na wejście jednorazów na Necro2. Napewno by to znacznie ulatwiło sprawę i jednocześnie urozmaiciło grę.

__________________
r7 Wild_Beetch
10-11-2012 12:18 Dzikaa jest offline Szukaj postów użytkownika: Dzikaa Dodaj Dzikaa do Listy kontaktów
Strony (12): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO NECRO - Król Wzgórz - Lokacje powyżej Małej Bramy - linki + dyskusja nad sensem

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH