NECRO - Król Wzgórz - Lokacje powyżej Małej Bramy - linki + dyskusja nad sensem |
Mordeth
Ex-Team
Data rejestracji: 03-07-2007
Postów: 636
Klan: POSSESSED / PuB Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia II; Necropolia VI Skąd: Poznań
|
|
NECRO - Król Wzgórz - Lokacje powyżej Małej Bramy - linki + dyskusja nad sensem |
|
Chciałem poruszyć problematykę Necro związaną z kw .
Otóż dostępnych lokacji mamy 8 . Pierwsze Dwie stosunkowo proste , kolejne wraz z rozwojem postać / ewolucji i zdobytych wcześniej super umagicznień miały być w naszym zasięgu . Pytanie czy tak się stało ?
Mała Brama przez większość czasu niedostępna i przechodziła ją systematycznie szukając wypasionych umagicznień tylko garstka ludzi z servera (dla przykładu r10 ) mniemam że na innych serverach Mała Barma nie jest odpalana z taką częstotliwością jak Slumsy czy Horacy .
A co z dalszymi lokacjami ?
Kuźnie , Targowisko , Szpital , Skład Paliwa .
Czy komukolwiek na serverze Necro udało się ukończyć w całości którąś z tych lokacji ? Bo ja próbując i próbując w różnym sprzęcie , z róznymi ludzmi pokonałem 1 poziom targowiska żeby dalej się odbić .
Moim zdaniem potrzebne są pewne zmiany bo te lokacje od wprowadzenia ich w życie nie były modyfikowane ani razu bo nikt wcześniej tego tematu nie poruszył . Tak jak na Becie necro udało się przejść 1 poziom kuźni tak całości też nikt nie skończył , mija ponad rok i nadal jest to awykonalne .
Nie jest to kolejny temat płacz , tylko obiektywne spojrzenie na sytuację z kw na necro , ja rozumiem że ma być trudno ale nie niemożliwie .
Stąd prosiłbym o linki z KW gdzie komuś udaje się przejść którąś z podanych lokacji w całości bądź chociaż jakiś poziom , oraz o napisanie co według was powinno być zmienione żeby nadal nie było zbyt prosto ale jednak dało się to zrobić .
Na mori biją wszystkie lokacje u nas jest problem , jeśli gra ma być balansowania to było by dobrze pomyśleć też o graczach na necro .
Żeby nie być gołosłownym dodam kilka linków ze zmagań z przeciwnikami na KW .
Kuźnie
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=70931ea358
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=3b1d03ff5d
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=b686234e4f
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=d4a3d986e2
Targowisko
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=b086be228c
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=e02556a4b5
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=79f1df8efe
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=3f590adfdf
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=e209484a9a
Tak na moje powinno być sprecyzowane ile mobów losuje się podstawowo za gracza w widełkach / za gracza przekraczającego , oraz jakiś próg który dolosowuje przeciwników za przekrocznie widełek . Zeby nie dochodziło do absurdów gdzie za 1 level dolosuje nam 3 przeciwników a za 10 przekroczonych jednego .
Oraz kwestia przemyślenia ciosów krytycznych u przeciwników na Kw bo niektóre moby mają przez to kosmiczne Dmg , Ścięcie inicjatywy niektórym ( bo to nie MORIA ! ) na której 500 sumy to pikuś , oraz zestawienie niektórych mobów na które również wymagane są kosmiczne ilości Sposta i zwinki by móc je trafiać .
__________________ R10 MysterTornister
R14 Mordeth
Ex Moderator
|
|
08-11-2012 16:44 |
|
|
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
|
|
RE: NECRO - Król Wzgórz - Lokacje powyżej Małej Bramy - linki + dyskusja nad sensem |
|
bardzo dobry temat
niestety tak to jest gdy sie najpierw balansuje morie a potem lekko przytnie i leci na nekro... a różnica jest ogromna... i wtedy zamiast na morii miec poziom hard mamy go na nekro...
tutaj sa linki z pb gdzie sie borykano z kuznia i szpitalem
Kuźnie lvl 1,2,3-n.Mała Brama lvl 1,2,3 i lvl 4.
Szpital lev 1
nie wiem jak inni ale ja np mam problemy przy th2 (1 i 3 lvl jeszcze jest spoko) a wyzej nie chodze
caly czas chodzilem na slumsy i powiedzialem sobie ze bede chodzil do momentu normalnego umaga no i mam umaga poteznego +4 zwiny i +2 odpa
ale po prawie roku chodzenia taki mi najlepszy wypadl... wiec stwierdzilem ze w koncu trzeba cos zostawic i chodze na th
tak czy inaczej nie chodze na inne lokacje ale pare razy asystowalem na wyzszych i powiem tylko ze jest sens tam chodzic tylko z bronia 2h... bo albo ubijesz albo nie i tyle...
tylko zanim sie wogole odda cios to sie pada a jak juz cos zabije to i tak zostanie to nadrobione przez przyzwanie kolejnych przeciwnikow... i nie wyobrazam sobie umaga ktory musialbym dostac zeby moc przechodzic reszte lokacji
jak na moje nie zostanie z tym nic zrobione przynajmniej jeszcze przez pol roku bo trzeba skonczyc 2cz a3
pomyslcie ile bylo krzykow zanim zrobiono cokolwiek z czyscicielem...
__________________
nick: Deviljin
R3
|
|
08-11-2012 17:38 |
|
|
Regio90
Lord
Data rejestracji: 19-02-2011
Postów: 325
|
|
|
08-11-2012 18:32 |
|
|
MadMac
Triple Ace
Data rejestracji: 25-05-2009
Postów: 181
Kraina: Necropolia VIII
|
|
dodam tylko ze MB jest wlasciwie tylko dla palnej. Nikt cie nie weźmie jesli walczysz biala, a jesli sam postawisz to albo masz sprzet rzedu leg db speeda + dsk demon korba albo pozyczasz palna. Chodzi mi o to ze wraz z wzrostem umagicznien palnej z MB bedzie coraz ciezej cos pozyczyc.
Nie placze. Tylko zaznaczam pewna prawidłowosc nawiazujac do pierwszego posta ze MB robia de facto te same stale sklady.
__________________ R11: Lyana
|
|
08-11-2012 20:03 |
|
|
Magician
Double Ace
Data rejestracji: 08-08-2012
Postów: 117
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia; Necropolia V; Necropolia VII Skąd: się biorą małe gołębie?
|
|
Pojawią się na pewno linki z r7, jak tylko Wildi wróci, ale ja wrzucę jeden który akurat miałem jeszcze w zakładce otwarty:
http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=51f87ae1aa
5-ciu łapaczy, czyli 'ultimate' dostało baty aż przykro patrzeć
. Trujka wyjątkowo w palnej, ale i tak tylko 1 czyściciel + 2 nekromorfy się trafiły, więc bez różnicy...
Pytanie podstawowe - jak na necro białasy mają radzić sobie z combo czyściciel/e + nekromorf/y po 250 zwiny + ew koruptor i inne jakieś śmiechu warte moby mające miliard stat?
Jak skład nie mieszczący się w widełkach ma naprawdę pecha, to i na MB się może potknąć całkiem ładnie
. A przecież slumsy czy horacy trudne do zrobienia nie są, więc wiadomo że MB chcą/będą chcieli robić ludzie nie tylko z top; i muszą pożyczać palne/top białe eq? Niezłe.
Że 'generalnie' np. Kuźnię się przejść da, doskonale wiem, ale co z ludźmi NIE mieszczącymi się w widełkach? Sushi gdzieś napisał, że widełki nie zostaną zmienione, bo są to lokacje na ten a nie inny lvl. Więc moje pytanie, komu w takim razie są dedykowane te KW, nowym graczom
? Jak ktoś sobie nabił 90+ lvl to musi poczekać aż klan rozbuduje SWR na X lvl?
Są różne ciekawe moby, np nosiciel kajdanów potrafi krytem ubić każdego nie-łapacza, to rozumiem, taki smaczek, niemniej jednak jest ubijalny (choć też nie jest zbyt miło jeśli jest więcej niż jeden nosiciel, wg mnie jeden na KW to maks, chyba że jakimś cudem gracze będą mieli powyżej 2500 hp - czyt. inni niż łapacze, czy ludzie z top lvl i jakąś umką do HP), w przeciwieństwie do niektórych mobów i to ich zmianę bym proponował. Było już obniżenie uników czyściciela, wszystko ładnie, tylko dało to tyle co nic patrząc na KW gdzie trafia się ich więcej niż 1-2...
Moria jakoś tam sobie daje radę z KW, jak dokładnie jest to nie wiem, ale widziałem wczoraj umke ze szpitala (+4% ignora obrony, też śmiechu warte jak na ten poziom lokacji, a w tym samym poście osoba pisała o tym, że tego samego dnia ktoś z TH dostał 8% ignora i 20 zwinki
), więc jak widać u nich się da, pytanie dlaczego na necro nie? Taki plan?
Naprawdę nie trzeba zmieniać wszystkiego patrząc na necro i na morię jednocześnie, jak (zbyt)często ludzie to robią pisząc różne dziwne posty (np odnośnie majestatu), można zostawić na morii KW w takiej formie jakiej są (o ile gracze nie mają z tym żadnych problemów), ale na necro wypadałoby coś jednak zrobić w kierunku... grywalności po prostu. Bo są już ludzie którzy mają 3 fajne umki z pierwszych lokacji i dalej w rozwoju się posunąć niestety nie mogą, a szkoda.
[edit]
Jeśli już naprawdę musi być takie bydle z 250 i więcej zwinności, to niech chociaż będzie tak zdziadziałe jak czyściciel, a nie robiące dmg w stylu:
Nekromorf 2369 / 1 848 / 1431
To po prostu przykre.
__________________ R7 - Special DrOps(Kocham Wildi)
R11 - Gouka(Minik na pustaka)
cytat: |
Sephiroth napisał(a)
Magician wytłumaczył Ci to tak łopatologicznie, na ile chyba tylko można... Lepiej mało kto by to ujął. |
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Magician: 08-11-2012 20:46.
|
|
08-11-2012 20:43 |
|
|
turlacz1
King
Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 824
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz Skąd: Ślesin...Bydgoszcz
|
|
|
08-11-2012 20:53 |
|
|
Outmare
Double Ace
Data rejestracji: 06-02-2011
Postów: 121
Kraina: Necropolia IX
|
|
Na r1 jakoś daliśmy radę do szpitala z którego mam umagicznienie ..
nie bez trudu i nie raz trzeba było powtarzać ale już całkiem sporo osób ma zaliczone .. na necro 2 jest nieporównanie trudniej .. właściwie brama jest już sporym wyczynem więc na necro 2 póki co na zmianę slamsy z th w nadziej na przyzwoite umagicznienie za 1000ym podejściem ..
|
|
08-11-2012 21:22 |
|
|
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
|
|
|
08-11-2012 21:28 |
|
|
Gerald_Tarrant
Triple Ace
Data rejestracji: 26-06-2008
Postów: 248
Klan: NM/MASS Skąd: there is no place like 127.0.0.1
|
|
Ja osobiście zdobyłem kilka tandetnych umagicznień z bramy, chyba najlepsze to było +3 wiedzy, w zasadzie dalej już nie próbowałem, bo nie mam satysfakcjonujących umagicznień z wcześniejszych lokacji. Na r4 kilkukrotnie widziałem odpalony wyższy poziom szpitala, ale chyba nikomu nie udało się zdobyć umagicznienia.
Dalsze lokacje już są niby przewidziane dla graczy na dużo wyższym poziomie niż mój skromny 95, dlatego ze szpitalem i wyżej poczekajmy na runy. Chyba pierwszą rzeczą jaka powinna zostać zrobiona, jest podwyższenie conajmniej o 5 sugerowanego przedziału poziomów na kuźni i targowisku. Doszło do absurdalnej sytuacji, gdy w momencie wprowadzenia KW większość graczy miała zbyt wysoki poziom na zdecydowaną większość lokacji, na którą może iść dlatego mają problem- zbyt wielu dodatkowych przeciwników, zwłaszcza że w dalszych lokacjach oprócz podstawowych i karnych stworów, są przywoływane i wskrzeszane dodatkowe.
__________________
zbroje r14, wyceny r12.
the man who could have been
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Gerald_Tarrant: 08-11-2012 22:01.
|
|
08-11-2012 22:00 |
|
|
Gerald_Tarrant
Triple Ace
Data rejestracji: 26-06-2008
Postów: 248
Klan: NM/MASS Skąd: there is no place like 127.0.0.1
|
|
Można czekać na runy, ale nie liczyć na runy także dlatego że o wielu wcześniejszych zmianach mówiono że dużo zmienią, jak chociażby o umagicznieniach też mówiono że pomogą w biciu tych najmocniejszych przeciwników ekspedycyjnych
__________________
zbroje r14, wyceny r12.
the man who could have been
|
|
08-11-2012 23:26 |
|
|
Mordeth
Ex-Team
Data rejestracji: 03-07-2007
Postów: 636
Klan: POSSESSED / PuB Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia II; Necropolia VI Skąd: Poznań
Autor tematu
|
|
|
08-11-2012 23:44 |
|
|
Vilgeforz
Double Ace
Data rejestracji: 28-12-2010
Postów: 108
|
|
Dawno mi sie to nasuwalo ale nie chcialo mi sie pisac, bylo to juz poruszone w tym temacie.
Jak sie do sytuacji na kw ma zalozenie ze necro to serwery easy, a morie to serwery hard.
Przeciez patrzac na kw to moria to jest bardziej niz easy,a necro to nawet hard sie nie da nazwac - bo hard to sie da przejsc ....
I nic wiecej dodawal nie bede bo tyle powinno wystarczyc zeby dac adminom do myslenia.
|
|
09-11-2012 00:02 |
|
|
Gerald_Tarrant
Triple Ace
Data rejestracji: 26-06-2008
Postów: 248
Klan: NM/MASS Skąd: there is no place like 127.0.0.1
|
|
Mordeth, właśnie jestem z Tobą pisząc że runy runami, ale skoro jest problem to trzeba kombinować bez liczenia na runy
Praktycznie na mój level, 95 nie ma żadnej lokacji, na pierwszych mam karę za zbyt wysoki poziom, a dalszych lokacji nie da się obecnie przejść, nawet jeżeli runy pozwolą przesunąć granicę o 1 lokacje to niewiele zmieni, bo na którym levelu będę chodził na szpital, około 110
?
Własnie dlatego pisałem że dobrze by było dostosować pierwsze dwie lokacje, których nie możemy przejść, do graczy na wyższym poziomie poprzez przesunięcie sugerowanego zakresu levelu na kuźni i targowisku, czego efektem będzie zmniejszenie liczby przeciwników. Jeżeli drużyna liczy 5 osób, a przeciwników jest 16 + kilka przywoływanych/wskrzeszanych z samego rozrzutu dmg nie da się tego przeskoczyć, pozatym takie nałożnice mają po 2k hp, a same zadają po 1000 dmg na runde
__________________
zbroje r14, wyceny r12.
the man who could have been
|
|
09-11-2012 00:13 |
|
|
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
|
|
|
09-11-2012 00:17 |
|
|
Dwayne
Lord
Data rejestracji: 18-01-2008
Postów: 440
Klan: mój Kraina: Necropolia V
|
|
na KW nie chodzi tak bardzo o lvl gracza, tylko o dmg jak może zadać zanim zginie a ten na necro jest ściśle trzymany przez itemy i brak dalszej perspektywy, bo na necro żaden palniak nigdy przy obecnym systemie nie wyciągnie 3k dmg na runde, biała może więcej, ale zwykle kosztem sporej ilość zasięgu, co na wyższych lokacjach jest równie ważne.
A powodem tej dysproporcji jest według mnie to, że na morii gracze maja dużą ilość progresywnych bonusów,
- ile jest itemów z bonusem +1 dmg / 4lvl postaci ? (bandana +peleryna + kilt na dsk +1, do tego jastrzębi +3dmg/4lvl, w sumie +6dmg/4lvl)
- ignorowanie obrony z tatuaży
- 6k hp na kw jak na linku wyżej, to jak 2 top LM na necro
- większość postaci osiąga max trafenia krytycznego( to może się trochę zmieni jak wejdą jednorazy na necro)
Najlepiej byłoby ponownie rebalansować moby na kw, szczególnie ich HP oraz ich losowość bo może sie trafić mob tego samego rodzaju z 600hp lub z 950 hp.
Albo co było by trudne i pracochłonne: otworzyć nowe możliwości dla graczy necro, tak by palniak mógł kiedyś zrobić 5k dmg na runde, a biala 10k.
Może jakieś perki/dodatkowe treningi dostępne od określonego poziomu np 80/85/90 itd, dające poważnego boosta by kw nie było katorgą i modlitwą o małą ilość słabych mobów.
|
|
09-11-2012 01:01 |
|
|
Gerald_Tarrant
Triple Ace
Data rejestracji: 26-06-2008
Postów: 248
Klan: NM/MASS Skąd: there is no place like 127.0.0.1
|
|
cytat: |
DwaynE napisał(a)
na KW nie chodzi tak bardzo o lvl gracza, tylko o dmg jak może zadać zanim zginie a ten na necro jest ściśle trzymany przez itemy i brak dalszej perspektywy, bo na necro żaden palniak nigdy przy obecnym systemie nie wyciągnie 3k dmg na runde, biała może więcej, ale zwykle kosztem sporej ilość zasięgu, co na wyższych lokacjach jest równie ważne.
A powodem tej dysproporcji jest według mnie to, że na morii gracze maja dużą ilość progresywnych bonusów,
- ile jest itemów z bonusem +1 dmg / 4lvl postaci ? (bandana +peleryna + kilt na dsk +1, do tego jastrzębi +3dmg/4lvl, w sumie +6dmg/4lvl)
- ignorowanie obrony z tatuaży
- 6k hp na kw jak na linku wyżej, to jak 2 top LM na necro
- większość postaci osiąga max trafenia krytycznego( to może się trochę zmieni jak wejdą jednorazy na necro)
Najlepiej byłoby ponownie rebalansować moby na kw, szczególnie ich HP oraz ich losowość bo może sie trafić mob tego samego rodzaju z 600hp lub z 950 hp.
Albo co było by trudne i pracochłonne: otworzyć nowe możliwości dla graczy necro, tak by palniak mógł kiedyś zrobić 5k dmg na runde, a biala 10k.
Może jakieś perki/dodatkowe treningi dostępne od określonego poziomu np 80/85/90 itd, dające poważnego boosta by kw nie było katorgą i modlitwą o małą ilość słabych mobów. |
Jak to 3k sie nie da wyciągnąć?
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=8194f4f2d3
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=79fe2d89a5
To jedno z moich gorszych kw, na bramie nawet do 3800 wyciągałem
__________________
zbroje r14, wyceny r12.
the man who could have been
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Gerald_Tarrant: 09-11-2012 01:11.
|
|
09-11-2012 01:10 |
|
|
Dwayne
Lord
Data rejestracji: 18-01-2008
Postów: 440
Klan: mój Kraina: Necropolia V
|
|
cytat: |
Gerald_Tarrant napisał(a)
cytat: |
DwaynE napisał(a)
na KW nie chodzi tak bardzo o lvl gracza, tylko o dmg jak może zadać zanim zginie a ten na necro jest ściśle trzymany przez itemy i brak dalszej perspektywy, bo na necro żaden palniak nigdy przy obecnym systemie nie wyciągnie 3k dmg na runde, biała może więcej, ale zwykle kosztem sporej ilość zasięgu, co na wyższych lokacjach jest równie ważne.
A powodem tej dysproporcji jest według mnie to, że na morii gracze maja dużą ilość progresywnych bonusów,
- ile jest itemów z bonusem +1 dmg / 4lvl postaci ? (bandana +peleryna + kilt na dsk +1, do tego jastrzębi +3dmg/4lvl, w sumie +6dmg/4lvl)
- ignorowanie obrony z tatuaży
- 6k hp na kw jak na linku wyżej, to jak 2 top LM na necro
- większość postaci osiąga max trafenia krytycznego( to może się trochę zmieni jak wejdą jednorazy na necro)
Najlepiej byłoby ponownie rebalansować moby na kw, szczególnie ich HP oraz ich losowość bo może sie trafić mob tego samego rodzaju z 600hp lub z 950 hp.
Albo co było by trudne i pracochłonne: otworzyć nowe możliwości dla graczy necro, tak by palniak mógł kiedyś zrobić 5k dmg na runde, a biala 10k.
Może jakieś perki/dodatkowe treningi dostępne od określonego poziomu np 80/85/90 itd, dające poważnego boosta by kw nie było katorgą i modlitwą o małą ilość słabych mobów. |
Jak to 3k sie nie da wyciągnąć?
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=8194f4f2d3
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=79fe2d89a5
To jedno z moich gorszych kw, na bramie nawet do 3800 wyciągałem
|
;=]
fakt majestat i max kryta z mp5 ladnie zboostuje jeszcze dmg, tak jak moża by przytoczyć potepionego z odpalonym tchnieniem, Gerald a dużo możesz jeszcze build poprawić ? Bo do osiągów morii jeszcze 'troche' brakuje
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=5c78510f58
10k dmg z palnej a 2 hity jeszcze nie byly krytami ;]
edit: w pierwszym linku HP mobów: 'Diabelska Grzesznica' i 'Diabelska Grzesznica 2' to 1013 vs 488, no sorry, ale według mnie to mega różnica przy mobach, gdzie może ich wyskoczyć od 0 do 5,
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Dwayne: 09-11-2012 01:41.
|
|
09-11-2012 01:17 |
|
|
Magician
Double Ace
Data rejestracji: 08-08-2012
Postów: 117
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia; Necropolia V; Necropolia VII Skąd: się biorą małe gołębie?
|
|
cytat: |
DwaynE napisał(a)
cytat: |
Gerald_Tarrant napisał(a)
cytat: |
DwaynE napisał(a)
na KW nie chodzi tak bardzo o lvl gracza, tylko o dmg jak może zadać zanim zginie a ten na necro jest ściśle trzymany przez itemy i brak dalszej perspektywy, bo na necro żaden palniak nigdy przy obecnym systemie nie wyciągnie 3k dmg na runde, biała może więcej, ale zwykle kosztem sporej ilość zasięgu, co na wyższych lokacjach jest równie ważne.
A powodem tej dysproporcji jest według mnie to, że na morii gracze maja dużą ilość progresywnych bonusów,
- ile jest itemów z bonusem +1 dmg / 4lvl postaci ? (bandana +peleryna + kilt na dsk +1, do tego jastrzębi +3dmg/4lvl, w sumie +6dmg/4lvl)
- ignorowanie obrony z tatuaży
- 6k hp na kw jak na linku wyżej, to jak 2 top LM na necro
- większość postaci osiąga max trafenia krytycznego( to może się trochę zmieni jak wejdą jednorazy na necro)
Najlepiej byłoby ponownie rebalansować moby na kw, szczególnie ich HP oraz ich losowość bo może sie trafić mob tego samego rodzaju z 600hp lub z 950 hp.
Albo co było by trudne i pracochłonne: otworzyć nowe możliwości dla graczy necro, tak by palniak mógł kiedyś zrobić 5k dmg na runde, a biala 10k.
Może jakieś perki/dodatkowe treningi dostępne od określonego poziomu np 80/85/90 itd, dające poważnego boosta by kw nie było katorgą i modlitwą o małą ilość słabych mobów. |
Jak to 3k sie nie da wyciągnąć?
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=8194f4f2d3
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=79fe2d89a5
To jedno z moich gorszych kw, na bramie nawet do 3800 wyciągałem
|
;=]
fakt majestat i max kryta z mp5 ladnie zboostuje jeszcze dmg, tak jak moża by przytoczyć potepionego z odpalonym tchnieniem, Gerald a dużo możesz jeszcze build poprawić ? Bo do osiągów morii jeszcze 'troche' brakuje
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=5c78510f58
10k dmg z palnej a 2 hity jeszcze nie byly krytami ;] |
Wszystko fajnie, tylko co to jest te 3.8k dmg
? Dwie nałożnice mają więcej hp, do tego wyskoczy ci ich na kuźni 10 + reszta mobów
Nie ma co nawet porównywać necro z morią jeśli chodzi o kw, bo na morii problemów nie ma żadnych, na necro jest i za mało hp i za dużo mobów (czyli sumaryczne hp które trzeba zbić), a i z zasięgiem też są spore problemy (dla palniaków nie, ale oni robią 1/2 tego dmg co dobry białas), czy tam unikami smrodzicieli...
I Dwayne ma racje - 3.8k ładnie ładnie, ale dalej co, jakie perspektywy na rozwój? Wbijesz lvl czy dwa, odpalisz ew. 1 poziom majestatu więcej, dodasz sobie jakiś punkt evo i tyle, finito. Sugerowany poziom KW jest śmieszny, może w obecnym stanie ktoś za parę lat by zrobił te lokacje - może, bo może i nie.
__________________ R7 - Special DrOps(Kocham Wildi)
R11 - Gouka(Minik na pustaka)
cytat: |
Sephiroth napisał(a)
Magician wytłumaczył Ci to tak łopatologicznie, na ile chyba tylko można... Lepiej mało kto by to ujął. |
|
|
09-11-2012 01:26 |
|
|
Regio90
Lord
Data rejestracji: 19-02-2011
Postów: 325
|
|
tylko ilu jest takich na serwie co wala po 3,5k+ na runde z palnej ??
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=1c910fe775
na r3 kilku i to kazdy w innym klanie a jak wypada po 16+ przeciwnikow bez mocnej 2h nic sie nie uda i to jest problem w liczebnosci, sile jaka bija z kryta, i unikach czysciocha i zwince nekroforma np.
taka pula przeciwnikow uniemozliwa prezechodzenie wyzszych lokacji bo nigdy nie wiadomo ile jakich przeciwnikow wypadnie wiec i skladu nie da sie dobrze dobrac pod nich. Polecisz z samymi palnym to cie wykosza, za duzo bial;ej 2h to cie wykosza czysciochy/nekroformy poprostu zbyt duza jest rozbieznosci przeciwnikow na kw na wyzszych lokacja. A komu sie chce robic kilkadzieisat podejsc MB/Kuzni z mysla "moze sie uda" ?? mi sie juz odechcialo
__________________ r3 mrrr
r12 fififa
|
|
09-11-2012 07:03 |
|
|
MistrzR8
Lord
Data rejestracji: 30-09-2010
Postów: 265
Kraina: Necro Hardcore
|
|
Też wtrącę się do dyskusji.
Bazowanie , że runy coś tam pomogą to jest kpina. Problem jest teraz a nie , ze runy wprowadzone za ,, rok ,, coś zmienią
Pisanie o runach , że pomogą to jest tak samo jak umagicznienia miały pomóc - czyli nic. Następnie umagicznienia miały być lepsze ( większa szansa na losowanie fajnych
) tez jakoś się nie sprawdza. Dwie pierwsze lokacje są w miarę do ogarnięcia i to nie zawsze - TH potrafi u mnie wrzucić 14 mobów i pozamiatane ( problem lvl. ) .
Zastanawiam się dlaczego takie wampirki nie mogły by dostać też jakiś losowanych specjałów .
Zaznaczam , że to są tylko przykłady.
dajesz 500 repy - dostajesz szanse 20 %
dajesz 1000 repa - dostajesz szanse 30 %
dajesz 1500 repa - dostajesz szanse 50 %
Oczywiście możliwość wylosowania była by tylko jedna na rundę. Może by to też być poświęcane w PLN , krwi lub w ludkach nie koniecznie w repie.Tylko skoro dostajemy repa z Kw to może być to też w repie.
1.) niwelujesz 30 % obrony
2.) dostajesz 30% do obrażeń
3.) dostajesz 30 % do pkt. życia
__________________ Ciekawe kto korzysta z mojego Systemu Fair drop bo na pewno nie ja
rys1972 - r8
|
|
09-11-2012 08:02 |
|
|
profes79 Niezarejestrowany
|
|
Sushi - linki były wklejane cała betę - zarówno z KW jak i z eksp. Było tego setki, wklejane przez graczy będących w absolutnych top swoich serwerów; próby eksp i KW robione przez najlepszych i najsilniejszych graczy zebranych ze wszystkich serwerów Necro, dysponujących najlepszym sprzętem jaki dało się zebrać ze wszystkich serwerów Necro, dysponujących rozwiniętymi na maksymalne poziomy ewolucjami.
I dalej na Necro marzeniem ściętej głowy jest Anubis - nie mówiąc o Wendigo; dalej marzeniem ściętej głowy są dalsze lokacje KW.
Tylko ciągle słyszymy jak to dużo nie zmienią umagicznienia i runy. rzeczywiście - +2 do wyglądu pozwoli zauroczyć Anubisa tak, ze nie zada jednego ciosu.
Czasami mam wrażenie, że beta była całkowicie zbędna a wysiłek graczy włożony w prezentowanie administracji jak wyglądają kwestie KW i ekspedycji został całkowicie zignorowany.
|
|
09-11-2012 10:01 |
|
|
Adana
Lord
Data rejestracji: 22-11-2007
Postów: 255
Kraina: Necropolia III
|
|
serwer R4.
linki pokasowalem, za duzo tego bylo.
Topka serwera (6 z top 10) robi szpital w miare regularnie. Czasami cos nie wyjdzie (cuda-krytyki dusiciela), ale dopoki miescimy sie w widelkach (<99 level) to dajemy rade. Ze szpitalem 4 sa lekkie problemy, bo jak tam nawali mobow, jak moby zrespia moby i tak w kółko macieju, to raz skończyliśmy z 34 przeciwnikami
wniosek jest jeden, powtarzany sushiemu do smierci, ale on jest odporny.
na morii gra jest zbalansowana tak, ze polowe contentu (zawartosci) robi kazdy z poziomem 70+ i srednio dobrym sprzetem.
na necro gra jest zbalansowana tak, ze 10% contentu (ekspy, kw, itp) robi kazdy z poziomem 70+ i srednim sprzetem. Na cala reszte (90% gry) trzeba miec pozyczony, najlepszy sprzet na serwerze i wynajetych graczy z topki do asysty. Grac sie odechciewa przy tak wysrubowanym poziomie trudnosci.
Jestem ambitny, battlefielda zawsze przechodze na najwyzszym stopniu trudnosci, ale tam przynajmniej sa szanse wygrac...
Pamietacie, jak dlugo przekonywalismy sushiego, ze grabarz w edycji necro jest tak przegiety, ze jak sie trafiaja 3 grabarze na kw, to zabijaja ekipe samym specjalnym ciosem po umarciu, wiec nie ma fizycznie szansy przejsc slumsow? 2 tygodni wklejalismy linki, az admini zrozumieli.
Kosztowalo to wysilku tyle, ze jezus maria. Drugi raz mi sie nie chce.
Teraz probujecie udowodnic, ze sila mobow kw na necro jest znacznie wieksza od przecietnej druzyny graczy z pozycji 40-60 rankingu. Macie STUPROCENTOWĄ rację.
Piszcie twardo przez 2-3 tygodnie, wstawiajac MEGA DUZO linkow, ignorujac komentarze administracji 'wszystko jest super, zgodnie z planem i nic nie zmienimy" oraz warny forummodow za "spam w temacie" i "powtarzanie sie" - jak bylo podczas akcji "Grabarz", a moze zostaniecie wysluchani i zrozumieni.
Aha, i wklejajcie w kazdy temat cytat sushiego, ze jak dostaniemy umagicznienia, to Anubisa bedziemy robili na wdechu ;-) Niech mi pokaze na necro blache za anuba, to przestane powtarzac, ze necro konczy sie na robocie, reszte eksp mozna skasowac i oszczedzic na pikselach ladujac mape ekspedycji.
KONKRETNE PROPOZYCJE ZMIAN:
Postac palna na morii level 80 zadaje srednio powiedzmy 4000 dmg na runde.
postac palna na necro level 80 zadaje srednio powiedzmy 1000 dmg na runde.
Moby na kw necro powinny byc 4x slabsze od mobow na Morii.
Obecnie sa slabsze (obrazenia, zycie, itp) o 50%.
Wniosek - KW na necro sa DWUKROTNIE trudniejsze od KW na Morii. Prosimy o balans.
Prosciej sie nie da...
__________________ r4, r9: Adana
KUPIĘ r4:
Leg dsk msciwy pierscień szczęścia/szaleńca
leg dsk tytanowy pierscien/amulet lewitacji
dsk czarny lancuch lewitacji
KUPIĘ r9:
nic, biedny jestem
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Adana: 09-11-2012 10:44.
|
|
09-11-2012 10:39 |
|
|
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
|
|
|
09-11-2012 10:43 |
|
|
Regio90
Lord
Data rejestracji: 19-02-2011
Postów: 325
|
|
cytat: |
Adana napisał(a)
serwer R4.
linki pokasowalem, za duzo tego bylo.
Topka serwera (6 z top 10) robi szpital w miare regularnie. Czasami cos nie wyjdzie (cuda-krytyki dusiciela), ale dopoki miescimy sie w widelkach (<99 level) to dajemy rade. Ze szpitalem 4 sa lekkie problemy, bo jak tam nawali mobow, jak moby zrespia moby i tak w kółko macieju, to raz skończyliśmy z 34 przeciwnikami
wniosek jest jeden, powtarzany sushiemu do smierci, ale on jest odporny.
na morii gra jest zbalansowana tak, ze polowe contentu (zawartosci) robi kazdy z poziomem 70+ i srednio dobrym sprzetem.
na necro gra jest zbalansowana tak, ze 10% contentu (ekspy, kw, itp) robi kazdy z poziomem 70+ i srednim sprzetem. Na cala reszte (90% gry) trzeba miec pozyczony, najlepszy sprzet na serwerze i wynajetych graczy z topki do asysty. Grac sie odechciewa przy tak wysrubowanym poziomie trudnosci.
Jestem ambitny, battlefielda zawsze przechodze na najwyzszym stopniu trudnosci, ale tam przynajmniej sa szanse wygrac...
Pamietacie, jak dlugo przekonywalismy sushiego, ze grabarz w edycji necro jest tak przegiety, ze jak sie trafiaja 3 grabarze na kw, to zabijaja ekipe samym specjalnym ciosem po umarciu, wiec nie ma fizycznie szansy przejsc slumsow? 2 tygodni wklejalismy linki, az admini zrozumieli.
Kosztowalo to wysilku tyle, ze jezus maria. Drugi raz mi sie nie chce.
Teraz probujecie udowodnic, ze sila mobow kw na necro jest znacznie wieksza od przecietnej druzyny graczy z pozycji 40-60 rankingu. Macie STUPROCENTOWĄ rację.
Piszcie twardo przez 2-3 tygodnie, wstawiajac MEGA DUZO linkow, ignorujac komentarze administracji 'wszystko jest super, zgodnie z planem i nic nie zmienimy" oraz warny forummodow za "spam w temacie" i "powtarzanie sie" - jak bylo podczas akcji "Grabarz", a moze zostaniecie wysluchani i zrozumieni.
Aha, i wklejajcie w kazdy temat cytat sushiego, ze jak dostaniemy umagicznienia, to Anubisa bedziemy robili na wdechu ;-) Niech mi pokaze na necro blache za anuba, to przestane powtarzac, ze necro konczy sie na robocie, reszte eksp mozna skasowac i oszczedzic na pikselach ladujac mape ekspedycji.
KONKRETNE PROPOZYCJE ZMIAN:
Postac palna na morii level 80 zadaje srednio powiedzmy 4000 dmg na runde.
postac palna na necro level 80 zadaje srednio powiedzmy 1000 dmg na runde.
Moby na kw necro powinny byc 4x slabsze od mobow na Morii.
Obecnie sa slabsze (obrazenia, zycie, itp) o 50%.
Wniosek - KW na necro sa DWUKROTNIE trudniejsze od KW na Morii. Prosimy o balans.
Prosciej sie nie da... |
najbardziej sensowne wyjasnienie czemu na necro kw sa trudniejsze
przeciwnicy bija jak na mori a my walimy 4x slabiej jak na mori majac duzo mniej hp wiec jak ma sie nam cos udac ??
__________________ r3 mrrr
r12 fififa
|
|
09-11-2012 15:50 |
|
|
Dzikaa
Viking
Data rejestracji: 04-11-2008
Postów: 738
Klan: -Dropsy- Kraina: Necropolia V
|
|
Kilka słów z r7.
Jeśli chodzi o lokacje, to próbowaliśmy maksymalnie kuźni, bo uznaliśmy, że nie ma co budowac kw wyżej, gdy nie ma się umagicznień z pierwszych 3 lokacji.
Aktualnie jeste w klanie 1 osoba która ma w końcu 3 dobre umagicznienia:
http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=186525fa80
Także jest sens i impuls by próbować wyższych lokacji.
Do tej pory pobudowaliśmy kuźnie i oto efekty z prób:
Lvl 1 na evencie z +700hp:
http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=b3289d8b30
Tu ekipa dała ciała 'trochę':
http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=a227cb1965
Ostatnie 2 podejścia:
http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=601eaa8d95
http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=00a03ac26b
Oczywiście prób było więcej, ale skutek zawsze ten sam.
Genralnie udało się 1 raz przejść kuźnie w podobnym składzie bez eventu i kilka razy na evencie.
Proszę zwrócić uwagę, że skład jest nie byle jaki. Sami łapacze (czyli mega HP i uniki, najbardziej żywotna rasa, najlepsza na kw). Wszyscy w conajmniej bardzo dobrym eq, jeśli nie w najlepszym dostępnym (mój eq na kw to prawie 20kk pr!).
Do tego mamy bdb trening i trochę sensownych umagicznień, np. melikika +20 dmg.
Tak czy siak nie ma szans na zaliczenie tej lokacji. Musielibyśmy chyba zebrać wszystko co najlepsze z klanu, to może by się udało trochę wiecej zawalczyć, ale przecież nie o to chodzi żeby lokację dało się przejść na 1 zestawie eq zebranym od 20 top graczy..
Jednocześnie pojawiają się linki z morii, gdzie gracze przechodzą już nawet 7 lokację.. A miało być niemożliwe bez run itd. Generalnie jest wielka dysproporcja między serwerami necro i moria. Moria jest bardziej skomplikowana, ale tak naprawdę to necro jest hard (kw max 3 lokacje, na expach max robot, dużo większe ograniczenia możliwości rowoju postaci).
Oczywiście jest pytanie co zmienić, żeby KW (a przynajmniej kuźnie, bo wyższych lokacji nie znam) miało sens. Problem w tym, że ciężko wskazać jednoznaczną przyczynę.
Na to wszystko składają się 3 główne czynniki:
Po pierwsze - widełki. Gdy topka wbija na Kuźnie to jak widać wylatuje pierdylion mobów. Sama ich ilość to po prostu masa hp, masa dmg i fakt rozkładania się naszych ciosów na różne mobki, czyli niełatwo je ubić.
Druga sprawa - zdolności specjalne i staty mobów. Moby mają masę różnych zdolności. Najbardziej charakterystyczne to unik, potężne kryty, duże plusy do trafienia, mega zwinka, wysoka obrona. To powoduje, że masa ciosów graczy jest niesktuteczna, a z kolei ciosy mobów trafiają prawie zawsze i potrafia zabić 1 krytem.
Jakby tego było mało, to przecież sa jeszcze takie kwiatki jak koruptor omamiający graczy tak by atakowali swoich oraz prawie nietykalny białą i dystansem czyściciel.
Trzecia sprawa, to zróżnicowanie mobów. Co innego jest na expie, gdzie wszyscy się ubierają pod kątem 1 przeciwnika. Można dopasować zwinkę, sposta, arkana, itd i wszystkie ciosy wchodzą jak trzeba. Na KW trzeba się ubierać uniwersalnie (spost na białasach...).
Te 3 skumulowane czynniki powodują że kuźnie są nie do zrobienia. Jest za dużo przepakowanych i zbyt zróżnicowanych mobów na raz.
Wiadomo, że urok kw polega na tym, że mamy kilka-kilkanaście mobów zamiast jednego i że są one zróżnicowane. Tak powinno być. W zwiazku z tym proponuję jak poniżej.
MOJA PROPOZYCJA:
Zacząć od zmiany widełek na Kuźniach, tak żeby tych mobów było po prostu mniej. To powinno przynieść znaczącą poprawę bez niszczenia założeń i charakteru expedycji Króla Wzgórz.
Szersze widełki -> mniej mobów.
ps. Osobiście liczę też na wejście jednorazów na Necro2. Napewno by to znacznie ulatwiło sprawę i jednocześnie urozmaiciło grę.
__________________ r7 Wild_Beetch
|
|
10-11-2012 12:18 |
|
|
|