porawa rewo i tylko rewo (to nie jest temat o dystansie, gangsterze ani białej) |
timitu
Viking
Data rejestracji: 07-01-2008
Postów: 676
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Z krainy wiecznej kontestacji
|
|
porawa rewo i tylko rewo (to nie jest temat o dystansie, gangsterze ani białej) |
|
cytat: |
timitu napisał(a)
w związku z rozmową z Sushim na pw zamieszczam tutaj swoją propozycję dotyczącą rewo
wprowadzenie do tatuażu +0,25 krytyka i zwiększenia obrażeń o całą wiedzę. z zastrzeżeniem iż działa od 90 levelu. dlaczego tak? rewo do pewnego poziomu działa bardzo dobrze. powyżej którego następuje stagnacja.
kolejna propozycja zwiększenie wymagań skorpiona, tak by był możliwy do założenia, na wysokim poziomie, na około 90 poziomie. z tych samych powodów jak wyżej. ale danie w zamian na dsk+4 10% ignora działającego na obie bronie, od dsk+5 12,5-15%. ewentualnie zwiększanie się ignora od powiedzmy dsk o 2,5%.
p.s. namawiam innych do dyskusji i dawania własnych propozycji, choćby tylko z tego powodu że bez tego zmiany nie nastąpią
edit uściślenie |
cytat: |
powiedzmy ze rewo sklada slonka madrosci jakies 130 madrosci 130/3=43dmg po zmianie 130-43=87dmg*1,3=113 dmg na strzale dalej mi sie nie chce liczyc bo to 'troche' o smiesznosc zahacza :p |
Twardy przelicz sobie obecne obrażenia rewo, porównaj ze snajperem czy CR. będziesz miał odpowiedź dlaczego tak a nie inaczej
__________________ LOSOWATOR SZALONY BÓG BW
|
|
03-01-2013 15:24 |
|
|
timitu
Viking
Data rejestracji: 07-01-2008
Postów: 676
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Z krainy wiecznej kontestacji
Autor tematu
|
|
różnica między gangsterem a rewo w możliwym dmg jest spora. ale gangster jest słabym, niewielka dopałka jemu też się przyda
__________________ LOSOWATOR SZALONY BÓG BW
|
|
03-01-2013 15:30 |
|
|
janeo Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
janeo napisał(a)
a po co ciągle dodawać tylko ten dmg...
może koncepcja palnej 1h jako multiataku będzie po prostu kontynuowana?
a jak?
a tak:
cytat: |
za każde 15 inteligencji powyżej 40 dodaje dodatkowy atak bronią |
bonus w broni palnej 1h - każdej (w końcu gangsta też raczej dużo nie robi :/)
działa od 3 aktu
i przypominam:
biała 1h w tym momencie potrafi na pędzącym jeżu wyciągnąć 16-18 ataków na rundę
biała 2h około 8/runda
palna 2h około 10-12/runda
dystans lekki 12/runda |
już w temacie o 1h coś takiego wrzuciłem
wg mnie trochę sytuację rewo i gangsty by to poprawiło - przynajmniej z tego co liczyłem
|
|
03-01-2013 15:34 |
|
|
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej
Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.303
Klan: BW Team Rasa w grze: Władca Zwierząt Kraina: Moria; Moria VI; Moria S Skąd: Województwo łódzkie
|
|
Skoro tak, to według mnie odpowiedź jest prosta: dopakowanie skorpionów.
Zyska na tym zarówno Gangster jak i Rewolwerowiec, oraz nie będą pokrzywdzeni gracze z poziomem niższym niż 90. Zacząłby się krzyk, że Rewolwerowiec jest tylko dla topki, oni sobie wypłakali zmiany a reszta graczy niech się męczy.
Na sprawę trzeba patrzeć z perspektywy wszystkich graczy, nie tylko tych z wysokim poziomem.
__________________
Wielki, zły Buc
__________________
Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________
cytat: |
Buc napisał(a)
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada
|
Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm. |
|
|
03-01-2013 15:35 |
|
|
nadie555
Forum Ace
Data rejestracji: 10-10-2011
Postów: 76
|
|
A może by tak:
1. Zostawić dmg z połowy wiedzy (jak jest do tej pory) oraz dodać dmg z połowy inta. Wówczas magia pokroju +xx do inta będzie miała sens. Gracz będzie mógł trenować dwie statystyki, aby sobie podbić dmg. A i będzie większy wachlarz na biżu: zamiast "tylko" słonka wiedzy, będzie można składać słonka geniuszu lub koncentracji.
2. Podnieść wymogi skorpów, ale dać im od poziomu dosk +0 ignora +1% na poziom powyżej doskonałego (na dosk +5 jeden skorp miałby 5% ignora). Dzięki temu ludzie zaczną wbijać/składać skorpy wyżej niż dosk +0.
3. Również trzeba pomyśleć na dmg skorpów od dosk w góre.
Aktualnie jest tak:
Legendarny Doskonały Skorpion ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 26 - 42
Legendarny Doskonały Skorpion (+1) ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 27 - 44
Proponuje, aby podnieść ten dmg o jedno oczka dla dolnego i górnego dmg, zyskałby na tym rewo, gagster i łowca skarbów
Legendarny Doskonały Skorpion (+1) ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 28 - 45
__________________ "Perdí, gané, sufrí, caí, y me levanté"
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez nadie555: 03-01-2013 15:55.
|
|
03-01-2013 15:42 |
|
|
EgidaRavena
Lord
Data rejestracji: 11-10-2011
Postów: 376
Klan: [Macabre] Kraina: Moria IV Skąd: Opolskie
|
|
RE: porawa rewo i tylko rewo (to nie jest temat o dystansie, gangsterze ani białej) |
|
cytat: |
timitu napisał(a)
cytat: |
timitu napisał(a)
w związku z rozmową z Sushim na pw zamieszczam tutaj swoją propozycję dotyczącą rewo
wprowadzenie do tatuażu +0,25 krytyka i zwiększenia obrażeń o całą wiedzę. z zastrzeżeniem iż działa od 90 levelu. dlaczego tak? rewo do pewnego poziomu działa bardzo dobrze. powyżej którego następuje stagnacja.
kolejna propozycja zwiększenie wymagań skorpiona, tak by był możliwy do założenia, na wysokim poziomie, na około 90 poziomie. z tych samych powodów jak wyżej. ale danie w zamian na dsk+4 10% ignora działającego na obie bronie, od dsk+5 12,5-15%. ewentualnie zwiększanie się ignora od powiedzmy dsk o 2,5%.
p.s. namawiam innych do dyskusji i dawania własnych propozycji, choćby tylko z tego powodu że bez tego zmiany nie nastąpią
edit uściślenie |
cytat: |
powiedzmy ze rewo sklada slonka madrosci jakies 130 madrosci 130/3=43dmg po zmianie 130-43=87dmg*1,3=113 dmg na strzale dalej mi sie nie chce liczyc bo to 'troche' o smiesznosc zahacza :p |
Twardy przelicz sobie obecne obrażenia rewo, porównaj ze snajperem czy CR. będziesz miał odpowiedź dlaczego tak a nie inaczej |
Broni palnej 1h nie należy dzielić na gangstera i rewo bo stoją mniej więcej na tym samym poziomie gangster dostał dopałkę jedank nie podniosła na tyle dmgu,żeby był znacząco lepszy od rewolwerowca myślę,że w tym momencie są mniej więcej na równi jeśli chodzi o dmg, gangster ma lepszą przeżywalnośc kolejna dopałka nie sprawi,że gangster wyskoczy znacząco przed rewo,na mobach wysokoodpornosciowych dmg spada znaczaco przez co gangster jak i rewo kuleje z dmgem
Rozumiem,że pod względem dmgu może was niepokoić kombinacja gangster ssak
gdyż w tym momencie gangster łatwo wyciągnie kryta dzięki mocy krwi...
gdybym miał możliwość zmiany rasy zrobiłbym to bez zastanowienia...
Edit;
Timitu nie zrobisz 7.5k dmgu na rundę no chyba,że na bazylu z odpornościa 200 w takim eq ja posiadam takie eq jak w skanie poniżej:
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=54e84ba82f
dodatkowo skorpy dsk+5 i jeszcze nie byłem na bazylu jak będe miał jakiś raport to zamieszcze.
Z tego co mniej więcej zostało mi wyliczone na bazylu 264 odpa zrobię dmg 6.3-7.1 na rundę przy max trafieniach krytycznych i 96% na trafienie
__________________ https://zk.nakoz.org/7092r13p1.png
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez EgidaRavena: 03-01-2013 16:52.
|
|
03-01-2013 16:37 |
|
|
Exorcist
King
Data rejestracji: 22-04-2007
Postów: 766
Kraina: Moria Skąd: Mroczne Lasy Wielkopolski
|
|
RE: porawa rewo i tylko rewo (to nie jest temat o dystansie, gangsterze ani białej) |
|
cytat: |
timitu napisał(a)
cytat: |
timitu napisał(a)
w związku z rozmową z Sushim na pw zamieszczam tutaj swoją propozycję dotyczącą rewo
wprowadzenie do tatuażu +0,25 krytyka i zwiększenia obrażeń o całą wiedzę. z zastrzeżeniem iż działa od 90 levelu. dlaczego tak? rewo do pewnego poziomu działa bardzo dobrze. powyżej którego następuje stagnacja.
kolejna propozycja zwiększenie wymagań skorpiona, tak by był możliwy do założenia, na wysokim poziomie, na około 90 poziomie. z tych samych powodów jak wyżej. ale danie w zamian na dsk+4 10% ignora działającego na obie bronie, od dsk+5 12,5-15%. ewentualnie zwiększanie się ignora od powiedzmy dsk o 2,5%.
p.s. namawiam innych do dyskusji i dawania własnych propozycji, choćby tylko z tego powodu że bez tego zmiany nie nastąpią
edit uściślenie |
cytat: |
powiedzmy ze rewo sklada slonka madrosci jakies 130 madrosci 130/3=43dmg po zmianie 130-43=87dmg*1,3=113 dmg na strzale dalej mi sie nie chce liczyc bo to 'troche' o smiesznosc zahacza :p |
Twardy przelicz sobie obecne obrażenia rewo, porównaj ze snajperem czy CR. będziesz miał odpowiedź dlaczego tak a nie inaczej |
1. +0,25 krytyka za 1 pkt wiedzy? Good.
2. Lepsze zwiększanie ignora o 2,5% od dsk, ale na dsk ma 5%, na dsk +5 wychodzi 15%
__________________
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Mam wrażenie, że kółko i krzyżyk to dla Ciebie wyzwanie intelektualne. |
|
|
03-01-2013 18:56 |
|
|
timitu
Viking
Data rejestracji: 07-01-2008
Postów: 676
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Z krainy wiecznej kontestacji
Autor tematu
|
|
to co napisałem jest propozycją, mam nadzieje jedną z wielu. w wyniku czego powstanie jakaś sensowna opcja dla rewo. sensowna w moim rozumieniu to taka co daje minimum 10 tyś na rundę na bazylu i wyższych mobach, ale nie zmieniająca rewo w koksa od niskich poziomów gdzie działa prawidłowo.
EgidaRavena nie mam propozycji co do gangstera, jeśli te same zmiany wejdą dla obu tatuaży gangster będzie dużo lepszym tatuażem.
__________________ LOSOWATOR SZALONY BÓG BW
|
|
03-01-2013 20:45 |
|
|
gb95
Viking
Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V
|
|
Mi sie z kolei podoba zrobienie rewo super-mega-multiatakiem
niech za ineligencje otrzymuje dodatkowe ataki i minimalne zmniejszenie dmg. wtedy bylby bardzo efektywny w pvp (slonka/zabojca/berek leżą) a jesli chciałby podbic sobie dmg/hit moglby zwiększyc z kolei wiedzę.
moze cos takiego:
rewo:
od a3: a) +1 atak kazda bronia za kazde 20 inta powyzej 40. -3 dmg za kazde 10 inta.
lub b) bonus do dmg rowny 2/3 wiedzy postaci.
takze rewo mialby wybor, czy chce dmg/hit czy ataki. moglby wybierac miedzy tymi opcjami w ustawieniach postaci lub w inny sposob.
liczby do ustalenia, jestem zielony w temacie, rzucam pomysl.
pozdrawiam
pilniczek
__________________ Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr
cytat: |
General napisał(a)
CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka. |
|
|
03-01-2013 21:37 |
|
|
Szynek
Emperor
Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
@timitu, wtrącę się do tematu...
post wyżej napisałeś głupotę... popraw dmg, do obliczenia poprawnego zachęcam użycia excela, a nie termometru.
__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii
Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.
|
|
03-01-2013 22:09 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
timitu napisał(a)
gb95 rewo przy calym eq na ds+5 i sufowanych słonkach nie przekroczy na bazylu 6,5k dmg. zwiększenie liczby ataków niczego nie zmienia, nie tędy droga |
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=475e217ed8
ja tu widze ponad 7,5k dmg w pasterzach na tylku, bez jednoraza, w slonkach madrosci dsk1
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
03-01-2013 22:15 |
|
|
timitu
Viking
Data rejestracji: 07-01-2008
Postów: 676
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Z krainy wiecznej kontestacji
Autor tematu
|
|
wiedziałem że do tego temat się sprowadzi, porównywanie każdego serwera z r9. nawet zakładając że rewo robi te 7,5 k dmg na rundę. ile to się różni od dmg dystansa?? z tą różnicą że dystans wymaga wielkiej poprawy, a rewo tylko małej?? to nie zahacza o hipokryzję??
ale co najważniejsze temat jest o poprawie rewo, nie został stworzony do osobistych wycieczek. gdzie takie osobniki jak Szynka na siłę je robią. Szynka idź pluć jadem gdzie indziej
__________________ LOSOWATOR SZALONY BÓG BW
|
|
03-01-2013 22:35 |
|
|
Jack The Ripper Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
timitu napisał(a)
wiedziałem że do tego temat się sprowadzi, porównywanie każdego serwera z r9. |
co za różnica z jakiego serwera pokazali linki? te linki dali, bo spełniały warunki z tego posta:
cytat: |
timitu napisał(a)
gb95 rewo przy calym eq na ds+5 i sufowanych słonkach nie przekroczy na bazylu 6,5k dmg. zwiększenie liczby ataków niczego nie zmienia, nie tędy droga |
a skoro sam przyznajesz się do zaniżania wyników rewo, to lepiej popieraj swoje tezy linkami, by nie musiało być kolejnych korekt później. link z ekspy i skan postaci(by nie było, że taki wynik ze względu na eq na poziomie wbicia zwykły+x).
|
|
03-01-2013 22:42 |
|
|
Szynek
Emperor
Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
Timituś, nie pluje jadem... przyznałem racje że rewo potrzebuje małego busta...
tylko razi po oczach jak WSZYSTKIE liczby, które podajesz są zakłamane w ogromnym stopniu.
cytat: |
timitu napisał(a)
wiedziałem że do tego temat się sprowadzi, porównywanie każdego serwera z r9. nawet zakładając że rewo robi te 7,5 k dmg na rundę. ile to się różni od dmg dystansa?? z tą różnicą że dystans wymaga wielkiej poprawy, a rewo tylko małej?? to nie zahacza o hipokryzję??
ale co najważniejsze temat jest o poprawie rewo, nie został stworzony do osobistych wycieczek. gdzie takie osobniki jak Szynka na siłę je robią. Szynka idź pluć jadem gdzie indziej |
masz 7,5k na ANUBIE, nie na baziu i slonkach nie dsk+5 tylko dsk+1...
dodatkowo co to za argument ze r9? na r9 itemy wiecej dają?
slonka daja wiecej ataków? skorpy mają wiekszy dmg? napisałeś dokładnie
cytat: |
timitu napisał(a)
gb95 rewo przy calym eq na ds+5 i sufowanych słonkach nie przekroczy na bazylu 6,5k dmg. |
white dał CI link gdzie na dsk+1 robi 9k... wiec dsk+5=10k+
10k+ to w UJ wiecej niz 6,5k...
wiec jak chcesz prowadzić ten temat to wypowiadaj się z sensem i każde wyliczenia sprawdź w excelu bo potem "wyśmiewanie ich" zaśmieca temat
__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii
Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.
|
|
03-01-2013 22:45 |
|
|
timitu
Viking
Data rejestracji: 07-01-2008
Postów: 676
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Z krainy wiecznej kontestacji
Autor tematu
|
|
jaka różnica między serwerami? taka drobna i nieistotna, na r9 jak ktoś nie ma słonecznego setu bez sufa jest cienki. na r2 ilość słonek sufowanych wynosi około 15, u niewiele mniejszej liczby postaci. w mniejszym lub większym stopniu przekłada się ta liczba a ilość wysokich przedmiotów z prefem i sufem. w związku z czym moja propozycja nie powinna obejmować r9, gdzie każdy ma imba bimba eq, lub goni ogony
__________________ LOSOWATOR SZALONY BÓG BW
|
|
03-01-2013 22:49 |
|
|
Szynek
Emperor
Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
Tmitiuś ale jaki to ma sens w temacie?
napisałeś
cytat: |
timitu napisał(a)
gb95 rewo przy calym eq na ds+5 i sufowanych słonkach nie przekroczy na bazylu 6,5k dmg. zwiększenie liczby ataków niczego nie zmienia, nie tędy droga
|
wiec ustosunkuj się do tego...
cytat: |
timitu napisał(a)
przy calym eq na ds+5 i sufowanych słonkach
|
sufowane czy nie?
SUFOWANE
wiec co sie czepiasz, że ludzie dali link z sufowanymi?
do tego dsk+1 nie dsk+5
__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii
Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.
|
|
03-01-2013 23:01 |
|
|
timitu
Viking
Data rejestracji: 07-01-2008
Postów: 676
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Z krainy wiecznej kontestacji
Autor tematu
|
|
skoro temat sprowadza się do wyszukiwania błędów i porównywania wszystkiego z r9 (z nieznanych mi powodów roszczącego sobie prawa do wyznacznika wszystkich morii) proponuje zamknąć temat. skoro na r9 wszyscy mają mega super imba sprzęt (niedostępny na innych starszych serwerach), proponuję również by wszelakie zmiany nie dotyczyły r9
p.s. Szynko, powtórzę raz jeszcze r9 nie jest wyznacznikiem wszystkich morii. w związku z czym nie będę z Tobą dyskutował o możliwym i dostępnym sprzęcie
p.s. nie komentuję postów Szynki bo nie będę się zniżał do odpowiedzi na osobiste wycieczki. nie jestem w piaskownicy, niezależenie od tego co Szynka uważa
__________________ LOSOWATOR SZALONY BÓG BW
|
|
03-01-2013 23:21 |
|
|
xyre
Lord
Data rejestracji: 23-07-2011
Postów: 454
Kraina: Moria III Skąd: z nienacka
|
|
Ja jako rewolwerowiec napiszę: zmiana jest potrzebna, ale niewielka, na kw palna 1h (a gang i łs to co?) radzi sobie fajnie, na mobach z niższym odpem też, problem się zaczyna na mobach, które mają wysoką odporność. Rozwiązaniem byłoby lekkie dopakowanie skorpów, lub dodanie dmg od jakiejś statystyki (int, spost, dołożyć do wiedzy coś). Tu trzeba być delikatnym, przy dużej ilości ataków palnej 1h dodanie zbyt dużo dmg może zrobić mutanta.
Co do pvp, to raczej się nie wypowiem, gram łm, więc nie wiem ile osiągnieć w tej dziedzinie zawdzięczam arkanom a ile tatuażowi. Tu lepiej by było, gdyby wypowiedział się ktoś na innej rasie
|
|
03-01-2013 23:25 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
powtórzę raz jeszcze r9 nie jest wyznacznikiem wszystkich morii. w związku z czym nie będę z Tobą dyskutował o możliwym i dostępnym sprzęcie |
zabijasz temat takimi argumentami
jesli nie idzie zlozyc slonek z wiedza, nie mozna tez zlozyc innych itemow, niekoniecznie dla rewo, ergo wszyscy tam posysacie, wiec r2 nie jest zadnym wyznacznikiem jesli chodzi o poprawe jakiegokolwiek tatuazu
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
03-01-2013 23:44 |
|
|
timitu
Viking
Data rejestracji: 07-01-2008
Postów: 676
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Z krainy wiecznej kontestacji
Autor tematu
|
|
Twardy popatrz na różnice w czasie stworzenia r2 i r9, pomyśl do czego ludzie doszli w dużo dłuższym czasie. i pomyśl kto posysa a kto gra na easy modzie. może też przeczytaj moje posty, choć wiem że dla Was z r 9 to trudne. na r2 ludzie rok męczą się by złożyć dla Was item powszechnie dostępne.
__________________ LOSOWATOR SZALONY BÓG BW
|
|
03-01-2013 23:53 |
|
|
Okrutnik
King
Data rejestracji: 30-11-2006
Postów: 849
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
ło jezu nie ma co pitolić kto ma jaki sprzet - r5 isma np mściwy nietoperz łańcuch celi - d--g ds 5 kusza szyboszczelności - itp itd - fakt że na r9 jest wiecej dropa bo wiecej luda gra nieco - ale i na innych serwach ludzie nie lamia.
rewo delikatnie trza dopakowac - ale nie szaleć - jego sytuacja jest lepsza niż dystka i tak.
__________________ Okrutnik r5
|
|
03-01-2013 23:55 |
|
|
Jack The Ripper Niezarejestrowany
|
|
człowieku co jest nie tak z tobą?
problem z palną 1h jest na każdym serwerze, więc daruj sobie płacze nt. jakie to r2 jest słabe wobec r9, to że bauhaus ma sufowane słonka nie znaczy, że każdy rewo tam ma takie, a lepiej opierać się na konkretach z linków niż na danych z sufitu, tym bardziej, że sam pisałeś o dmg z suff słonek...
|
|
04-01-2013 00:13 |
|
|
timitu
Viking
Data rejestracji: 07-01-2008
Postów: 676
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Z krainy wiecznej kontestacji
Autor tematu
|
|
cytat: |
twardy napisał(a)
cytat: |
powtórzę raz jeszcze r9 nie jest wyznacznikiem wszystkich morii. w związku z czym nie będę z Tobą dyskutował o możliwym i dostępnym sprzęcie |
zabijasz temat takimi argumentami
jesli nie idzie zlozyc slonek z wiedza, nie mozna tez zlozyc innych itemow, niekoniecznie dla rewo, ergo wszyscy tam posysacie, wiec r2 nie jest zadnym wyznacznikiem jesli chodzi o poprawe jakiegokolwiek tatuazu |
a to pewnie nie Ty napisałeś (Ty i inne zwroty grzecznościowe się pisze z dużej litery) więc sam pomyśl kto ma kompleks r9
__________________ LOSOWATOR SZALONY BÓG BW
|
|
04-01-2013 00:22 |
|
|
Khallayne
Lord
Data rejestracji: 25-02-2009
Postów: 354
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II Skąd: z lasu
|
|
Timi, proponuje dlugi spacer bo miotasz sie strasznie i niepotrzenie.
Faktem jest ze rewo potrzebuje dopalki, czy to w statach broni palnej, czy to w zmianie wymagania obrony tatuazu (z tego co slyszalem glowa i tylek ograniczaja highlvl rewo faceta - 1/4 def na kilcie chociazby czy def bandany dsk2)
mamy linki (niezaleznie z ktorej morii), moze ktos wrzuci jeszcze, obliczy sie co nieco i damy Siusuemu propozycje na tacy
w koncu bez gotowca palcem nie kiwnie, Ty wiesz o tym najlepiej
__________________
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Mam propozycję, jak Wam tak bardzo wszystko nie pasuje to SKASUJCIE SIĘ albo zamilknijcie, bo czytać się tego nie chce! |
1 przedmiot - 2000kz i nawet nie ds4? Zapomnijcie o premce, za bubel nie płace
|
|
04-01-2013 00:40 |
|
|
timitu
Viking
Data rejestracji: 07-01-2008
Postów: 676
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Z krainy wiecznej kontestacji
Autor tematu
|
|
widać nie mam racji, tylko r9 się liczy, tylko argumenty z tego serwera mają znaczenie. mnie tylko zostało przyjąć wyższość waszych argumentów.
__________________ LOSOWATOR SZALONY BÓG BW
|
|
04-01-2013 00:57 |
|
|
|