Nowy Żar Krwi -> linki + opinie |
Szynek
Emperor
Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
|
29-03-2013 21:16 |
|
|
Kabal_1
Double Ace
Data rejestracji: 14-08-2008
Postów: 128
Klan: N_G Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria Skąd: Chodzież/Poznań
|
|
|
29-03-2013 21:40 |
|
|
ToTuToTam
Junior Member
Data rejestracji: 14-11-2012
Postów: 10
|
|
Na R2 nie działa
|
|
29-03-2013 21:43 |
|
|
Szynek
Emperor
Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
Autor tematu
|
|
|
29-03-2013 21:43 |
|
|
-M-W-
Double Ace
Data rejestracji: 19-12-2006
Postów: 126
|
|
Specjalnie dla twardogłowych niewiernych tomaszy, które nie uwierza poki nie poczuja:
Porównanie nieskolewelowego potepionego z tchnieniem i mojego najmlodszego kultysty "z kretynskimzmem autorstwa ekipy".
http://r13.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=923dc8fc35
Jakie wnioski?
Koszt 6 lvl tchnienia 6x20 = 120 krwi
Koszt zaru 210 krwi
1 atak potepionego krytyczny 92, ostatni krytyczny z dopalem 192
1i 2 atak kultysty krytyk 176, ostatni z dopalem (mniej niz 50% hp) 234
Wzrost 210%
wzrost 130%
Jak wyglada sytuacja na niskich levelach mówić nie musze, "poronione dziecko Sushiego" jest nic nie warte
NIC NIE WARTE w porownaniu z tchnieniem , ktore jst tanszei daje mocniejsz dopal ! o tym, ze majac mutacje z krwia potepiony wezmie groze, a ja GOWNO, mowic nie musze
|
|
29-03-2013 22:03 |
|
|
pszczolkamaya
Viking
Data rejestracji: 15-07-2009
Postów: 528
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
|
29-03-2013 22:37 |
|
|
Aessalion
Viking
Data rejestracji: 27-03-2008
Postów: 721
Klan: Undeads Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
Jak na moje w momencie gdy łapacz zabiera agentów kultkowi, tym samym zabierając HP powinno to już być liczone do utraty HP i uruchomić żar na wstępie.
Ot mały nerf majka gdzie łapacz będzie miał do wyboru zmniejszyć kultkowi HP i dodać sobie zwiększając jednocześnie przeciwnikowi DMG albo dać maskę, w sumie nadal lepiej wyjdzie majek ale zawsze kultek na wstępie też zyska...
__________________ r9 - Aessalion
Awake... for all is dying, even the dead
We are our Past failing to come back
All of us visionaires
with a rope around our neck
|
|
29-03-2013 22:41 |
|
|
Ebenezum
Forum Ace
Data rejestracji: 03-07-2007
Postów: 78
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria Skąd: Katowice
|
|
|
29-03-2013 22:45 |
|
|
-M-W-
Double Ace
Data rejestracji: 19-12-2006
Postów: 126
|
|
Śmiem zauwayć, że obecnie widze tu tylko białasy i to na lvl około 100.
Cóż, skoro na takim poziomie i w takiej konfiguracji to ma działac to ja dziekuję
|
|
29-03-2013 22:45 |
|
|
Szynek
Emperor
Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
Autor tematu
|
|
cytat: |
Jack The Ripper napisał(a)
cytat: |
-M-W- napisał(a)
Śmiem zauwayć, że obecnie widze tu tylko białasy i to na lvl około 100.
Cóż, skoro na takim poziomie i w takiej konfiguracji to ma działac to ja dziekuję
|
to ma działać u kultysty cra na 100+ lvlu na baziaku, bo na tym były robione testy, a reszta może się potępić/skasować/wymienić się za postać. |
skoro nie ogarniasz to nie komentuj, jak widać wyżej na pvp też działa, wiec szanownie... "opuść" temat, zamiast bezsensownie nabijasz posty tworząc napinki;]
ps by nei bylo offtopu:
fajnie wzrasta dmg, bo bez zaru maks 2168 powinien być hit(opaska dsk+3 itd)
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=01e96766c3
i tu podobnie:
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=9bf702a5a5
no no, na białej fajnie to wygląda
ale uważam, że na palnej/dystansie powinien być większy "maksymalny" bonus
edit: i ładnie wykorzystany event by olac wplywy i wejsc na full dmg
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=881abd7bb0
__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii
Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szynek: 29-03-2013 23:07.
|
|
29-03-2013 22:57 |
|
|
Ebenezum
Forum Ace
Data rejestracji: 03-07-2007
Postów: 78
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria Skąd: Katowice
|
|
cytat: |
Szynek napisał(a)
ale uważam, że na palnej/dystansie powinien być większy "maksymalny" bonus
|
Nie śmiałem sam proponować ... ale skoro zacząłeś ... Myśle, że zwiększenie maxa dla dystansu i palnej gdzieś tak do 33-40% byłoby sensowne. Wyżej chyba byłoby przesadą ... Przy 33% NŻK kończyłby działanie w miejscu gdzie zaczyna Tchnienie potępa - nawet jakoś tak sensownie brzmi w kontekście tego aby się od siebie różniły te arkana. Zróżnicowanie maksymalnego bonusu od rodzaju broni też zdecydowanie różnioby to arkano od Tchnienia. Tak mi sę nasunęlo.
|
|
29-03-2013 23:17 |
|
|
Elderion
King
Data rejestracji: 16-02-2009
Postów: 951
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Szynek napisał(a)
skoro nie ogarniasz to nie komentuj, jak widać wyżej na pvp też działa, wiec szanownie... "opuść" temat, zamiast bezsensownie nabijasz posty tworząc napinki;]
|
Czasami zastanawiam się, czy ty nie mówisz w jakimś specjalnym dialekcie polskiego nazywanym "szynkowym". Akurat jeśli chodzi o pvp, to było oczywiste, że "nowy żar" będzie działał lepiej od "starego żaru". W trywialny sposób można policzyć oczekiwany wzrost dmg z takiego cuda jak "całka". Wiesz, ten wzrost można przybliżyć dość prostą funkcją. Tyle stron tematu mówiącego o expach, a Szynek dalej nie rozumie.
Niemniej tak to wygląda na expie na niższych poziomach:
http://r15.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=3f83b2265b
I tak, dalej jestem zdania, że efektem tego żaru będzie jedynie bajer, bo tak samo jak nie biorę pod uwagę obrażeń z tchnienia potępionego, tak samo nie będę brał pod uwagę "bonusu" obrażeń z żaru kultysty przy liczeniu dmg składu, bo zawsze muszę wziąć pod uwagę, że w najgorszym przypadku kultysta nie dostanie żadnego bonusu(podobnie jak potępiony), jeśli chce mieć pewną expą.
Ale tak Szynek, co jakiś czas będziesz mógł się podjarać wyjątkowo dużym dmg na expie, bo żar odpali idealnie, tyle że będziesz to przeplatał z zerowym, bądź bardzo niskim, wzrostem osiągów.
Podsumowując- w pvp to będzie się sprawdzało bardzo fajnie(o czym była oczywiście mowa, więc nie wiem po co w ogóle podrzucacie tutaj linki z pvp, skoro średnio ogarnięty licealista sam do tego dojdzie), tak samo jak tchnienie potępionego, na kw pewnie jako tako też, oblężeń nie porównacie, bo ich nie ma, natomiast expy to losowość, na którą nikt nie będzie liczył. A skoro, cytuję: "Sensem tej gry są expy, a nie pvp czy oble, bo to na expach się dostaje najwięcej doświadczenia", to ja życzę powodzenia, przyjemnej analizy i owocnego expienia.;]
Dobranoc.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Elderion: 29-03-2013 23:18.
|
|
29-03-2013 23:18 |
|
|
Kabal_1
Double Ace
Data rejestracji: 14-08-2008
Postów: 128
Klan: N_G Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria Skąd: Chodzież/Poznań
|
|
|
30-03-2013 00:23 |
|
|
General
King
Data rejestracji: 27-03-2007
Postów: 811
Kraina: Moria
|
|
Odniosę się do linków, bo i tak wiekszosc widzialem.
1. Na PvP dziala ok, walki tu sa dostatecznie dlugie i hp wysokie aby nie bylo losowosci (ale regen u kutka i tak bym diablenie mocny, wiec to ostatnie miejsce gdzie jest sens patrzec)
2. Expy i KW- czekamy na linki 65-110 lvl na roznych bulidach etc. Z tego co liczylem lipa. Dziala (uogolniajac) na tym high lvl tylko z biala 2h (ktora i tak jest ostatnia do upgrade).
3. Bardzo ładnie działa z CRem
z resztą za mało linków aby każdy widział, ale nawet jeśli ktoś nie widział linków to ma do wyboru 3 określenia: "słabiutko", "średnio", "himerycznie".
4. Krótka piłka: przy białej wystarczy sobie porównać zysk dmg w stosunku do bonusu jaki w danym linku dałby CB. Na innych broniach trzeba poczynić pewne założenia.
5. Ciągle brakuje Kultowi korelujących ze sobą arkan na expie... Na PvP miodzio, na kw ujdzie, a na expie? dalej miś lub jakiś regen z braku laku?
Widać wyraźnie zadowolenie CRów i 'opadniecie witków' u innych. To już samo w sobie jest argumentem.
No oczywiście stary żar to relikt, wiec płacze o zwrócenie są z gruntu żałosne.
|
|
30-03-2013 01:21 |
|
|
Ebenezum
Forum Ace
Data rejestracji: 03-07-2007
Postów: 78
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria Skąd: Katowice
|
|
TH2 - http://r2.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=784c299f8e
Kombinacja Żaru z Krwią życia zadziałała całkiem ładnie, jak dla mnie - przeżyłem .... Tyle tylko, że przy starym żarze zabawa trwałaby tylko 2 rundy a ja zadałbym o 2x730 obrażeń więcej .... i też przeżyłbym w tej konkretnej sytuacji.
|
|
30-03-2013 08:25 |
|
|
Hellia
Double Ace
Data rejestracji: 15-08-2007
Postów: 119
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia II
|
|
|
30-03-2013 09:00 |
|
|
Szynek
Emperor
Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
Autor tematu
|
|
chyba sushi musi to sprawdzić, bo te mam wrażenie, że po wyssaniu jakoś mniej dodaje lub wcale.
własnie miałem tu wrzucić link ze swojej obronki gdzie ssak mi go wyssał, ale przypadkiem skasowałem zamiast zapisać;/
__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii
Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.
|
|
30-03-2013 09:06 |
|
|
Katalogo
Member
Data rejestracji: 07-03-2012
Postów: 46
Klan: DM Kraina: Moria Skąd: Archiwum
|
|
Grałem na r15 i zdaje się przewidziałem ze nowy żar zostanie skopany. konto oddałem tuż przed wejściem " nowego żaru"
Krótko mówiąc - DNO, WODOROSTY, 3 METRY MUŁU.
koniec gry
|
|
30-03-2013 10:06 |
|
|
-M-W-
Double Ace
Data rejestracji: 19-12-2006
Postów: 126
|
|
Panowie, a szczeg. Ty Szynku, widzicie swiat tylko przez pryzmat swojego kijaszka wzglednie innego ustrojstwa do bicia po pysku z bliska
To, że mówicie: podnieśc dmg palnej i dystansowi, fajnie!
Problem jednak jest innej natury:
krew zycia oslabia żar= nie powino sie brac razem.
Białaś: da żar i zwinke, jej nigdy za wiele... no chyba, ze chce dostac wpape szybko i miec żar....
Dystans: biera żar i zwinke, no zawsze to wiekszy unik i celnosc.... chyba, ze jak wyżej
Strzelec: biera żar, a zwinka mu na h...j - białaska nie pzrebije, prawda?
wniosek: jesli stzrelec ma ponad 210 krwi, to i tak nie ma na co jej wydawać, bo mu to nic nie da, a tylko zaszkodzi (krew życia)
To jedna sprawa: arkana kultysty nie pasuja teraz ZUPELNIE do broni palnej i +5 czy, szarpnijmy sie 10 % nic tu nie zmieni, NIC. Arkana potepionego (dzieki administracji) uzyskały ogromny przerost atrakcyjnosci nad tymi kultysty. Tchnienie potepionego , powiedzmy, że arkano dodatkowe "1aktowe"!, jest lepsze niż "główny" bonus kultysty- palnika, ktory de facto budował sie pod dwie bronie: bron palna i żar; inne arkana były chyba rzadziej brane w tej konfiguracji. Że żar działał źle i zmieniono to po x latach, to wina..administracji-> brak przewidywania i szybkiej reakcji.
Pomijając jednak narzekania:
Obecny kształt arkan kultysty +zwinki, żar nieprzydatny dla stzrelców lub regeneracja (tylko dla bunkrowania się) spowoduje, że jesli administracja nie doprowadziżaru do ładu , także dla broni palnej, to za 2 tygodnie na żadnym serwie nie będzie liczącego sie kultysty stzrelca-> wszyscy sie potepią
Wcześniej żar był argumentem, który ich trzymał, a tarez? 1 srednio uzyteczne arkano vs + do sposta, groza+ "żar" potepionego- idealny dla multiatakowców.....
To było widac juz przed wejsiem patcha;P
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez -M-W-: 30-03-2013 11:41.
|
|
30-03-2013 11:38 |
|
|
vegelo
Forum Ace
Data rejestracji: 31-10-2012
Postów: 81
|
|
Dajcie nam zmienic rase... .
|
|
30-03-2013 11:43 |
|
|
General
King
Data rejestracji: 27-03-2007
Postów: 811
Kraina: Moria
|
|
Reasumując wszystko co dotarło, linków, opini kultystów i nie-kultystów:
Jak na razie żar działa fajnie, brakuje jedynie uzupełniającego arkana dla dystansu i palniaka kultysty*.
Białas z arkanami nie ma problemu. Szał z bizu, zmiana ustawienie eq i zwinka etc. Dystans i palniak mogą ewentualnie włączyć regen (dysonans z żarem), ktory i tak na expach to tylko zabawa; ewentualnie Kocie- podnoszenie inicjatywy na expach (nie mowiac o kw) nigdy nie bylo popularne ani efektywne, dodatkowo teraz też niespecjałnie koreluje z żarem.
Stąd widoczny na teraz gołym okiem problem to jakikolwiek sposób efektywnego zagospodarowania pkt krwi na expach (90% sensu morii) dla nie-białasów.
Stary żar był od początku pomyłką. Płacze o zmiane rasy też, różne rasy na różnym etapie i po różnych małych zmianach zyskują efektywność i popularność, zaczęłoby się mieszanie rasami.
*brakuje tylko(aż) na Exp, na PvP regen jest bardzo mocny i tak zawsze.
|
|
30-03-2013 12:32 |
|
|
Grax33
Emperor
Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:) Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: R1 nick: Grax
|
|
cytat: |
pszczolkamaya napisał(a)
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.php?mid=132118279&key=1016058a05
r1:
Maya zadaje cios krytyczny z broni Doskonała Zwinna Pięść Niebios Odwagi, Grabarz 2 zostaje zraniony za 562 PKT ŻYCIA.
r2:
Maya zadaje cios krytyczny z broni Doskonała Zwinna Pięść Niebios Samobójcy, Grabarz 2 zostaje zraniony za 840 PKT ŻYCIA.
+/- dodatkowy dmg z samobója, ale przeskok jest ładny w 400 defa |
Nie pisz głupot, że na r1 bijesz piąstką Grabarza za 562 pkż...
Team ci płaci za pisanie takich głupot?
na r1 postać Maya ma raptem 1 punkt...
Grax (*) zadaje cios krytyczny z broni Legendarny Doskonały Demoniczny Rapier Mocy*, Grabarz zostaje zraniony za 182 PKT ŻYCIA.
4× 250 - 257 Legendarny Doskonały Demoniczny Rapier Mocy* +43 siły z niedźwiadka + zrąbany nowy żar.
Jes to jedna z lepiej bijących broni na r1... A ty z piąstką wyjeżdżasz....
__________________ nick: Grax.
http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=538584
|
|
30-03-2013 12:43 |
|
|
General
King
Data rejestracji: 27-03-2007
Postów: 811
Kraina: Moria
|
|
cytat: |
Grax33 napisał(a)
cytat: |
pszczolkamaya napisał(a)
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.php?mid=132118279&key=1016058a05
r1:
Maya zadaje cios krytyczny z broni Doskonała Zwinna Pięść Niebios Odwagi, Grabarz 2 zostaje zraniony za 562 PKT ŻYCIA.
r2:
Maya zadaje cios krytyczny z broni Doskonała Zwinna Pięść Niebios Samobójcy, Grabarz 2 zostaje zraniony za 840 PKT ŻYCIA.
+/- dodatkowy dmg z samobója, ale przeskok jest ładny w 400 defa |
Nie pisz głupot, że na r1 bijesz piąstką Grabarza za 562 pkż...
Team ci płaci za pisanie takich głupot?
na r1 postać Maya ma raptem 1 punkt...
Grax (*) zadaje cios krytyczny z broni Legendarny Doskonały Demoniczny Rapier Mocy*, Grabarz zostaje zraniony za 182 PKT ŻYCIA.
4× 250 - 257 Legendarny Doskonały Demoniczny Rapier Mocy* +43 siły z niedźwiadka + zrąbany nowy żar.
Jes to jedna z lepiej bijących broni na r1... A ty z piąstką wyjeżdżasz.... |
Możesz sobie przykleić dowolne określenia na niepełnosprytność umysłową Grax.
1. link z morii3
2. r1 i r2 oznaczają RUNDY w tym raporcie.
Team płaci Ci za pisanie durnot wszędzie?
|
|
30-03-2013 12:49 |
|
|
pszczolkamaya
Viking
Data rejestracji: 15-07-2009
Postów: 528
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Grax33 napisał(a)
cytat: |
pszczolkamaya napisał(a)
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.php?mid=132118279&key=1016058a05
r1:
Maya zadaje cios krytyczny z broni Doskonała Zwinna Pięść Niebios Odwagi, Grabarz 2 zostaje zraniony za 562 PKT ŻYCIA.
r2:
Maya zadaje cios krytyczny z broni Doskonała Zwinna Pięść Niebios Samobójcy, Grabarz 2 zostaje zraniony za 840 PKT ŻYCIA.
+/- dodatkowy dmg z samobója, ale przeskok jest ładny w 400 defa |
Nie pisz głupot, że na r1 bijesz piąstką Grabarza za 562 pkż...
Team ci płaci za pisanie takich głupot?
na r1 postać Maya ma raptem 1 punkt...
Grax (*) zadaje cios krytyczny z broni Legendarny Doskonały Demoniczny Rapier Mocy*, Grabarz zostaje zraniony za 182 PKT ŻYCIA.
4× 250 - 257 Legendarny Doskonały Demoniczny Rapier Mocy* +43 siły z niedźwiadka + zrąbany nowy żar.
Jes to jedna z lepiej bijących broni na r1... A ty z piąstką wyjeżdżasz.... |
Człowieczku spójrz czego dotyczy temat, a później się wypowiadaj, a nie tu plujesz do mnie jadem. Temat jest o MORII, link jest z R9
Na nekro nigdy nie grałam i nie mam zamiaru. I tak jak napisał Alajas r1 i r2 to są rundy w raporcie, czytaj ze zrozumieniem.
Ode mnie kolejna porcja linków, żeby nie było spamu:
pvp:
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=b4d3eefab9
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=6826b79d94
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=50708bc96c
jak widać w pvp jest różnica
i dodatkowo kw:
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=92a96b74cd
Co prawda na kw dolosowało mało przeciwników, ale odrobinę zwiększone dmg widać.
Teraz czas poczekać na expę
__________________
(...)znana w wielu kregach aktywistka spolecznosci Blood Wars
Koniec na r9
Było fajnie, dzięki!
|
|
30-03-2013 13:08 |
|
|
Ptyś
Ex-Team
Data rejestracji: 02-10-2010
Postów: 2.765
Kraina: Necropolia IV
|
|
|
30-03-2013 13:26 |
|
|
-M-W-
Double Ace
Data rejestracji: 19-12-2006
Postów: 126
|
|
Skoro stary zar był od poczatku pomyłka to co robiła ekipa x lat od wprowadzenia a2 ? Kurczaczek, tekst przy wyborze rasy dodac "żar zostanie kiedyś zmieniony" czasu nie było....
Inna kwestia "jest drobna zmiana" wzrost kosztu majestatu do 50 lub spadek kocich do 5, a czym innym groza, która zacznie dodawac... wygląd
A tak mamy obecnie z zarem, więc kwestia zmiany rasy, w sytuacji takiego bajzlu, jes dla mnie wiecej niz otwarta.
Tak szczerze, to nie widze mozliwosc by zar w nowej formie dopracowac dla palnej, a zmiana innych arkan nie wchodzi w rachube. Tak wiec zanowna ekipo?
Bo co można dodać? + do trafienia broni? No nie żartujmy, spost? Jak będe chciał, zostane kultysta? Ignor obrony? To juz maja palniki, krytyk? To tez w tatku.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez -M-W-: 30-03-2013 13:37.
|
|
30-03-2013 13:34 |
|
|
Szynek
Emperor
Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
Autor tematu
|
|
|
30-03-2013 13:42 |
|
|
|