Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY budynki klanowe i ich funkcjonalnosc ... » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony budynki klanowe i ich funkcjonalnosc ... 10 Ankieta - średnia ocena: 8,2010 Ankieta - średnia ocena: 8,2010 Ankieta - średnia ocena: 8,20
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
shadow_mk
Niezarejestrowany
budynki klanowe i ich funkcjonalnosc ... Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ze wzgledu iz wszelkie oblegi na repke zabilo kw a po ostatnich rewelacjach ludzie sie pchaja do 4 bardziej niz do 2 czy 3 to oblegi staly sie deczko przestarzale a juz prawie 2 lata budujemy te budynki - moze by je wykorzystac w inny sposob np na kw / expach - i nawet jesli nie wszystkie i nie na wszystkich lokacjach to sporo moza by bylo spokojnie uzywac wedlug mnie co by pomoglo i w rozwoju w kierunku dystansu (bo jest taktyka pod dystans ... ) jak rowniez w kierunku nieosiagalnych kw i exp (mowie o necro) np na expach dzialaloby od anubisa a na kw od bramy .... albo moze jakies referendum i po calosci kw/exp ale tez na pewno nie wszystkie taktyki / czy wykorzystanie wszystkich budynkow
ale jak patrze na tutka http://wiki.bloodwars.interia.pl/index.p...Budynki_Klanowe

to wiele taktyk jest do zastosowania Wink

strzelnica

Poziom 3

Nowe taktyki: Taniec śmierci

Efekt Necro v2:

ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, PKT ŻYCIA -100, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -10, ZWINNOŚĆ +5, obrażenia wszystkich broni -10, wymagana broń DYSTANSOWA

Efekt Moria:

ZWINNOŚĆ +20, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -30, unik +15 %, PKT ŻYCIA +150, wymagana broń DYSTANSOWA

prochownia

Poziom 3

Nowe taktyki: Egzekutor

Efekt Necro v1:

ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrona postaci -50, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -10, ZWINNOŚĆ -10, PKT ŻYCIA +200, wymagana broń PALNA (dwuręczna lub dwie jednoręczne)

Efekt Necro v2:

ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrona postaci -50, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -10, ZWINNOŚĆ +10, PKT ŻYCIA +200, wymagana broń PALNA (dwuręczna lub dwie jednoręczne)

Efekt Moria:

ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrona postaci -100, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -20, ZWINNOŚĆ +20, PKT ŻYCIA +400, wymagana broń PALNA (dwuręczna lub dwie jednoręczne)

dojo

Poziom 3

Nowe taktyki: Siewca śmierci

Efekt Necro v1:

dodatkowy atak każdą bronią, ZWINNOŚĆ -5, szansa trafienia krytycznego +15 %, PKT ŻYCIA -150, unik +10 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, wymagana broń BIAŁA (dwuręczna lub dwie jednoręczne)

Efekt Necro v2:

dodatkowy atak każdą bronią, ZWINNOŚĆ -10, szansa trafienia krytycznego +15 %, PKT ŻYCIA -300, unik +10 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, wymagana broń BIAŁA (dwuręczna lub dwie jednoręczne)

Efekt Moria:

dodatkowy atak każdą bronią, ZWINNOŚĆ -25, szansa trafienia krytycznego +15 %, PKT ŻYCIA -300, unik +10 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +10, wymagana broń BIAŁA (dwuręczna lub dwie jednoręczne)

oczywiscie czesci budynkow nie da sie wykorzystac lub byloby to przegiecie typu psiarnia xD "Trwoga

3 losowych przeciwników zostaje trafiony(-ch) krytycznie w każdym otrzymanym ataku w pierwszej rundzie oblężenia

Atak watahy

1 losowy przeciwnik zostaje natychmiastowo zabity przez ogary na początku oblężenia "

pomysl jest na szybko ... i raczej nie do konca dopracowany ale wlasnie klikalem kolejna budowę budynku i nie wiem wogole czy jest sens budowy a gdyby bylo to na niektore budynki trzeba sporo osob troche by to ruszylo serwery (taka zagrywka pod administracje xD)
19-04-2013 07:22
The Juggernaut
Viking


Data rejestracji: 01-10-2012
Postów: 676

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

popieram w calosci bo na starych serwach oprocz glownie kaplicy i sali run dodatkowo kanalow i archiwow nie ma za bardzo po co budowac bo oblegi sa sporadyczne na zasadzie dajmy komus pustaka z nudow czy cos.
natomiast zastosowanie ich w expach/arenach i kw nadaloby zupelnie nowego wymiaru grze Smile
mysle ze trzeba rozwijac i dopracowywac pomysł

__________________
Game over rotfl
19-04-2013 09:45 The Juggernaut jest offline Szukaj postów użytkownika: The Juggernaut Dodaj The Juggernaut do Listy kontaktów
Blade1994m
Triple Ace


Data rejestracji: 18-10-2012
Postów: 167
Klan: UNDERWORLD
Kraina: Necropolia X; Moria VI
Skąd: Kraków

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Również popieram przydała by się taka opcja

__________________
Niewidzialny R16
19-04-2013 10:00 Blade1994m jest offline Szukaj postów użytkownika: Blade1994m Dodaj Blade1994m do Listy kontaktów
YubY
Lord


images/avatars/avatar-21669.jpg

Data rejestracji: 06-11-2008
Postów: 258
Klan: THE CURSED FOREVER! R1 SiH, R3 Saints
Kraina: Necropolia; Necropolia II
Skąd: Piaseczno

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ja ciągle mam nadzieję, że budynki klanowe w jakiś sposób zostaną wykorzystane w tych nowych arenach co to mają być Smile

Ale pomysł zacny tylko nie wiem czy już nie było...

__________________

Jeść albo nie jeść - oto jest pytanie.
Jeść - to tak prosta odpowiedź na nie.
Jedzenie życia rozkosz, więc jedzmy, czemu nie!?
Bez jedzenia ja przecież zabije się!!!


Wyrozumiały T-Mod Pożyczę/Najmę R14 | Sprzedam R15 oraz Sprzedam R16


TIN na PWR

R1 i R3 - nick YubY

19-04-2013 10:10 YubY jest offline Strona domowa YubY Szukaj postów użytkownika: YubY Dodaj YubY do Listy kontaktów
janeo
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

dla mnie też bomba Big Grin
szkoda czegokolwiek budować na chwilę obecną


no może poza kaplicą i archiwami Big Grin
19-04-2013 15:05
Catshuska
Triple Ace


images/avatars/avatar-23460.jpg

Data rejestracji: 28-02-2011
Postów: 195

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysl bardzo dobry, przede wszystkim na kw - do tej pory nikomu nie chcialo sie go zbalansowac (dla necro 2), wiec moze dzieki taktykom bylo by troche blizej bo przejscia niektorych lokacji. A ich mechanika jest wlasnie najblizsza oblezeniom, aktywne budynki dodatkowo by je urozmaicily.

Co do exp to nie mam zdania, natomiast psiarnia byla by ogolnie za mocna (glownie od 4 poziomu) wiec mysle ze powinno sie ograniczyc do taktyk indywidualnych (strzelnica, prochownia, dojo).

__________________
R14 Catshuska
19-04-2013 15:45 Catshuska jest offline Szukaj postów użytkownika: Catshuska Dodaj Catshuska do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY budynki klanowe i ich funkcjonalnosc ...

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH