budynki klanowe i ich funkcjonalnosc ... |
shadow_mk Niezarejestrowany
|
|
budynki klanowe i ich funkcjonalnosc ... |
|
ze wzgledu iz wszelkie oblegi na repke zabilo kw a po ostatnich rewelacjach ludzie sie pchaja do 4 bardziej niz do 2 czy 3 to oblegi staly sie deczko przestarzale a juz prawie 2 lata budujemy te budynki - moze by je wykorzystac w inny sposob np na kw / expach - i nawet jesli nie wszystkie i nie na wszystkich lokacjach to sporo moza by bylo spokojnie uzywac wedlug mnie co by pomoglo i w rozwoju w kierunku dystansu (bo jest taktyka pod dystans ... ) jak rowniez w kierunku nieosiagalnych kw i exp (mowie o necro) np na expach dzialaloby od anubisa a na kw od bramy .... albo moze jakies referendum i po calosci kw/exp ale tez na pewno nie wszystkie taktyki / czy wykorzystanie wszystkich budynkow
ale jak patrze na tutka http://wiki.bloodwars.interia.pl/index.p...Budynki_Klanowe
to wiele taktyk jest do zastosowania
strzelnica
Poziom 3
Nowe taktyki: Taniec śmierci
Efekt Necro v2:
ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, PKT ŻYCIA -100, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -10, ZWINNOŚĆ +5, obrażenia wszystkich broni -10, wymagana broń DYSTANSOWA
Efekt Moria:
ZWINNOŚĆ +20, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -30, unik +15 %, PKT ŻYCIA +150, wymagana broń DYSTANSOWA
prochownia
Poziom 3
Nowe taktyki: Egzekutor
Efekt Necro v1:
ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrona postaci -50, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -10, ZWINNOŚĆ -10, PKT ŻYCIA +200, wymagana broń PALNA (dwuręczna lub dwie jednoręczne)
Efekt Necro v2:
ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrona postaci -50, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -10, ZWINNOŚĆ +10, PKT ŻYCIA +200, wymagana broń PALNA (dwuręczna lub dwie jednoręczne)
Efekt Moria:
ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrona postaci -100, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -20, ZWINNOŚĆ +20, PKT ŻYCIA +400, wymagana broń PALNA (dwuręczna lub dwie jednoręczne)
dojo
Poziom 3
Nowe taktyki: Siewca śmierci
Efekt Necro v1:
dodatkowy atak każdą bronią, ZWINNOŚĆ -5, szansa trafienia krytycznego +15 %, PKT ŻYCIA -150, unik +10 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, wymagana broń BIAŁA (dwuręczna lub dwie jednoręczne)
Efekt Necro v2:
dodatkowy atak każdą bronią, ZWINNOŚĆ -10, szansa trafienia krytycznego +15 %, PKT ŻYCIA -300, unik +10 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, wymagana broń BIAŁA (dwuręczna lub dwie jednoręczne)
Efekt Moria:
dodatkowy atak każdą bronią, ZWINNOŚĆ -25, szansa trafienia krytycznego +15 %, PKT ŻYCIA -300, unik +10 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +10, wymagana broń BIAŁA (dwuręczna lub dwie jednoręczne)
oczywiscie czesci budynkow nie da sie wykorzystac lub byloby to przegiecie typu psiarnia xD "Trwoga
3 losowych przeciwników zostaje trafiony(-ch) krytycznie w każdym otrzymanym ataku w pierwszej rundzie oblężenia
Atak watahy
1 losowy przeciwnik zostaje natychmiastowo zabity przez ogary na początku oblężenia "
pomysl jest na szybko ... i raczej nie do konca dopracowany ale wlasnie klikalem kolejna budowę budynku i nie wiem wogole czy jest sens budowy a gdyby bylo to na niektore budynki trzeba sporo osob troche by to ruszylo serwery (taka zagrywka pod administracje xD)
|
|
19-04-2013 07:22 |
|
|
|
popieram w calosci bo na starych serwach oprocz glownie kaplicy i sali run dodatkowo kanalow i archiwow nie ma za bardzo po co budowac bo oblegi sa sporadyczne na zasadzie dajmy komus pustaka z nudow czy cos.
natomiast zastosowanie ich w expach/arenach i kw nadaloby zupelnie nowego wymiaru grze
mysle ze trzeba rozwijac i dopracowywac pomysł
__________________ Game over
|
|
19-04-2013 09:45 |
|
|
Blade1994m
Triple Ace
Data rejestracji: 18-10-2012
Postów: 167
Klan: UNDERWORLD Kraina: Necropolia X; Moria VI Skąd: Kraków
|
|
Również popieram przydała by się taka opcja
__________________ Niewidzialny R16
|
|
19-04-2013 10:00 |
|
|
janeo Niezarejestrowany
|
|
dla mnie też bomba
szkoda czegokolwiek budować na chwilę obecną
no może poza kaplicą i archiwami
|
|
19-04-2013 15:05 |
|
|
Catshuska
Triple Ace
Data rejestracji: 28-02-2011
Postów: 195
|
|
Pomysl bardzo dobry, przede wszystkim na kw - do tej pory nikomu nie chcialo sie go zbalansowac (dla necro 2), wiec moze dzieki taktykom bylo by troche blizej bo przejscia niektorych lokacji. A ich mechanika jest wlasnie najblizsza oblezeniom, aktywne budynki dodatkowo by je urozmaicily.
Co do exp to nie mam zdania, natomiast psiarnia byla by ogolnie za mocna (glownie od 4 poziomu) wiec mysle ze powinno sie ograniczyc do taktyk indywidualnych (strzelnica, prochownia, dojo).
__________________ R14 Catshuska
|
|
19-04-2013 15:45 |
|
|
|