Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA lekka zmiana działania umagicznień do defa » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (2): [1] 2 następny » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony lekka zmiana działania umagicznień do defa 24 Ankieta - średnia ocena: 5,96
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Cerbin
Forum Legend


Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka

lekka zmiana działania umagicznień do defa Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

W tej chwili umagicznienie tyczące obrony przedmiotu dodaje się do sumy ogólnej postaci. Moja propozycja:
- obrona z UM dotyka bezpośrednio przedmiotu do którego przynależy
Zmieniając def przedmiotu w podstawie zmieniamy też jego wpływ na tatuaż, co doprowadzić może do sytuacji, że jakiś item nagle zacznie lub przestanie spełniać wymagania tatuażu tudzież okaże się, że spełniać może założenia zupełnie innego tatka, o którym gracz nie pomyślał wcześniej bo nie miał nań sprzętu. Chociażby def do opaski i jest zabójca Smile

Pozwoliłoby to - na niewielką ale ciekawą skalę - na budowanie oryginalnych i niepowtarzalnych buildów.

Jeśli pomysł zyska akceptację to może do puli UM dodać minusowanie defa w zakresie <-100, -10>



Nie, nie złapałem umaga na defa, wyjaśniam od razu zwolennikom teorii spiskowych.

__________________
WEGE Blood Wars (copyright Vilku)

25-04-2013 07:51 Cerbin jest offline Szukaj postów użytkownika: Cerbin Dodaj Cerbin do Listy kontaktów
SephiorX
Lord


images/avatars/avatar-19271.jpeg

Data rejestracji: 08-11-2009
Postów: 279
Kraina: Moria IV
Skąd: Suwałki

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A wyobrażasz sobie wtedy CRA z:

Dosk Tygrysią Bandana Adry
Doskonałą Elfią Pelką Szybkości
Doskonałym Elifim Kiltem Nocy


Bo ja nie.

__________________

25-04-2013 11:08 SephiorX jest offline Szukaj postów użytkownika: SephiorX Dodaj SephiorX do Listy kontaktów
janeo
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SephiorX napisał(a)
A wyobrażasz sobie wtedy CRA z:

Dosk Tygrysią Bandana Adry
Doskonałą Elfią Pelką Szybkości
Doskonałym Elifim Kiltem Nocy


Bo ja nie.



zła nowina synek:

http://r2.bloodwars.interia.pl/test_item...=0&playerLvl=80

http://r2.bloodwars.interia.pl/test_item...=0&playerLvl=80

tylko pele nie spełnia wymagania tatka :3 (4lvlu, ale kto by chciał wyżej ^^)
25-04-2013 15:30
Lides
King


images/avatars/avatar-24953.jpg

Data rejestracji: 15-10-2008
Postów: 850
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SephiorX napisał(a)
A wyobrażasz sobie wtedy CRA z:

Dosk Tygrysią Bandana Adry
Doskonałą Elfią Pelką Szybkości
Doskonałym Elifim Kiltem Nocy


Bo ja nie.


Ale łapiąc umagicznienia na defa, traci możliwość na umagi do sumy/zwinki/dmg/kryta/ataku itd., więc takie coś też nie będzie miało miejsca nagminnie gdyż przestanie to mieć sens..

Moim zdaniem propozycja mogłaby przejść, bo jest ciekawa i umożliwi większą różnorodność

__________________
Fioletowy T-Mod, od działu Wycen.
Regulamin Wycen, czyli dlaczego mam zamknięty temat, najczęstsze przewinienia
cytat:
10. Zabronione jest:
- edytowanie pierwszego postu.
- dodawanie kolejnych przedmiotów do wyceny (nawet do zestawu) w trakcie jej trwania.
11. Minimalny czas trwania wyceny (czyli otwarty temat) to 48h. W celu zamknięcia tematu należy wysłać zgłoszenie do trade moderatora działu. Po 10 dniach od założenia, temat zostanie zamknięty przez trade moderatora.


cytat:
Cerbin napisał
dlaczego?
czy szansa na zaliczenie wyprawek albo pani od polskiego też ma rosnąć?

25-04-2013 15:41 Lides jest offline Szukaj postów użytkownika: Lides Dodaj Lides do Listy kontaktów
Cerbin
Forum Legend


Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Cerbin
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SephiorX napisał(a)
A wyobrażasz sobie wtedy CRA z:

Dosk Tygrysią Bandana Adry
Doskonałą Elfią Pelką Szybkości
Doskonałym Elifim Kiltem Nocy


Bo ja nie.

już Ci janeo odpowiedział. zyskasz 10+ zwinki i 20+ dmg mając umag +defa na pelce zamiast na innym itku. potencjalnie przecież możesz mieć na na elfiej zbrojce, gorsecie czy innej kolczudze te 20dmg z umaga, nie jest to aż tak cieżkie do trafienia jak +2k hp, nie przesadzajmy. A umożliwi tworzenie buildów niestandardowych, wykraczających poza schemat i przynoszących ożywczy wiatr oryginalności.

__________________
WEGE Blood Wars (copyright Vilku)

25-04-2013 16:37 Cerbin jest offline Szukaj postów użytkownika: Cerbin Dodaj Cerbin do Listy kontaktów
WHacko
Viking


images/avatars/avatar-24102.png

Data rejestracji: 11-05-2008
Postów: 714
Kraina: Moria III
Skąd: Łódź

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wydaje mi się, że to nie do końca tak będzie działać. Dodacie nowe możliwości, to powstanie "jedyny słuszny build" dla każdego tatuażu, które będzie od nich zależny. Tak jak teraz większość ludzi szuka umaga do siłki żeby mieć spokój na xx lvl i na tym opiera całą swoją grę.

Poza tym nie wiadomo co przyniosą te mistyczne runy, które kiedyś podobno będą.
25-04-2013 17:00 WHacko jest offline Szukaj postów użytkownika: WHacko Dodaj WHacko do Listy kontaktów
Cerbin
Forum Legend


Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Cerbin
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

nowa możliwość to DEF IN PLUS i DEF IN MINUS. Czy powstanie jedynie słuszny build? Jasne. Tak samo jak teraz powstał :
Slumsy Twierdza Horacego Mała Brama - bierzemy po 2khp
Kuźnie Targowisko Szpital - bierzemy +1atak
Z reszty wygląd, żebyśmy byli takoż śliczni co wypasieni.

Innymi słowy - a złap se defa na itek na który chcesz. Ja z 7 lokacji mam 10 sposta, 20 siłki i 25 trafienia. I to jest progres, bo miesiąc temu doszło trafienie... Wink

__________________
WEGE Blood Wars (copyright Vilku)

25-04-2013 17:42 Cerbin jest offline Szukaj postów użytkownika: Cerbin Dodaj Cerbin do Listy kontaktów
SephiorX
Lord


images/avatars/avatar-19271.jpeg

Data rejestracji: 08-11-2009
Postów: 279
Kraina: Moria IV
Skąd: Suwałki

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Źle mnie zrozumieliście.

Po prostu ta zmiana uprzywilejuje postacie z wymogami obrona min. a udupi obrona=0, obrona max.

Ludzie na zabójcy berku i innych czasem używają defa, a teraz musieliby go usunąć bo z tatkiem by się nie zgadzało. O ile WD i ŁS są średnikami i dobrze by ich to wyrównało, o tyle CR zyskałby dzięki temu za dużo IMO.

__________________

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez SephiorX: 25-04-2013 17:53.

25-04-2013 17:53 SephiorX jest offline Szukaj postów użytkownika: SephiorX Dodaj SephiorX do Listy kontaktów
Toffi
Lord


images/avatars/avatar-21313.png

Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysł jest świetny.

W chwili obecnej jest dysproporcja - umagicznienia do siły pozwala niektórym tatkom założyć wcześniej sprzęt dający ogromną różnicę na plus. W innych przypadka magia do inteligencji/wiedzy pozwala się pozbyć np. tytanów koncentracji/łatwości.

Dodanie defa do bazy przedmiotu pozwoliłoby np. CR-om wcześniej wykonać wyższe tatuaże, dałoby odrobinę swobody w buildzie, zwłaszcza mniejszym graczom. I być może wreszcie pojawiłaby się jakaś różnorodność w buildach CR na zasadzie coś za coś, bo w chwili obecnej jest to ciągle klonowanie tych samych rozwiązań.

Rozwiązanie niespecjalnie udupi postacie z obroną zero, bo im zazwyczaj zeruje obronę słoneczny set / sufiks samobójcy względnie zemsty. Nawet build zabójcy na niezerowym defie jest już dość anachroniczny.

Poza tym można by wtedy kombinować z różnymi buildami dopasowanymi do różnych potrzeb - np. różne zbroje z różnymi umagami na różne okazje.

Byłoby fajniej. Bardziej różnorodnie. Jestem ZA Smile

__________________
Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)
25-04-2013 20:11 Toffi jest offline Szukaj postów użytkownika: Toffi Dodaj Toffi do Listy kontaktów
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej


images/avatars/avatar-24020.jpg

Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.302
Klan: BW Team
Rasa w grze: Władca Zwierząt
Kraina: Moria; Moria VI; Moria S
Skąd: Województwo łódzkie

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Rozumiem, że autor chce dokonać zmiany efektu ,,zwiększa obronę postaci +x" na ,,zwiększa obronę przedmiotu +x". Czy też chcesz oba efekty na raz? Raz może wylosuje umag z defem do postaci, a innym z defem do przedmiotu?

__________________

Wielki, zły Buc
__________________

Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________

cytat:
Buc napisał(a)
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada Wink


Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm.

25-04-2013 23:26 Buc jest offline Strona domowa Buc Szukaj postów użytkownika: Buc Dodaj Buc do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

rozumiem, ze jak trafisz 1 atak bronia albo 2/4dmg na takiej elfiej pelce speeda - bedac crem ofc

to wtedy...

zalozysz temat o mozliwosci przenoszenia umagow na inne itemy, hm?

nie ogarniam tematu, zeby umagiczniac rzeczy, ktore sa nieuzyteczne bez umaga i liczyc na slepy traf

aaaajjjjćććććććć ten pomysl na pewno zasluguje na uwage/czas administracji

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
25-04-2013 23:30 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Yrdrasil
Viking


Data rejestracji: 02-12-2007
Postów: 600

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ew. moglby sie pojawic nowy typ defa dzialacy na item obok takiego ktory nie dziala na item

__________________
r9 Gandarin Darangar
25-04-2013 23:39 Yrdrasil jest offline Szukaj postów użytkownika: Yrdrasil Dodaj Yrdrasil do Listy kontaktów
Cerbin
Forum Legend


Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Cerbin
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Yrdrasil napisał(a)
ew. moglby sie pojawic nowy typ defa dzialacy na item obok takiego ktory nie dziala na item

sure, czemuż by nie

cytat:
Buc napisał(a)
Rozumiem, że autor chce dokonać zmiany efektu ,,zwiększa obronę postaci +x" na ,,zwiększa obronę przedmiotu +x". Czy też chcesz oba efekty na raz? Raz może wylosuje umag z defem do postaci, a innym z defem do przedmiotu?

zwiększa LUB zmniejsza obronę przedmiotu o X, zależnie lub niezależnie od już istniejącego


cytat:
twardy napisał(a)
rozumiem, ze jak trafisz 1 atak bronia albo 2/4dmg na takiej elfiej pelce speeda - bedac crem ofc

to wtedy...

zalozysz temat o mozliwosci przenoszenia umagow na inne itemy, hm?

nie obrażaj mojej inteligencji

cytat:
twardy napisał(a)
nie ogarniam tematu, zeby umagiczniac rzeczy, ktore sa nieuzyteczne bez umaga i liczyc na slepy traf

aaaajjjjćććććććć ten pomysl na pewno zasluguje na uwage/czas administracji

a ogarniasz, że umagiczniając item, który jest użyteczny i używany przez postać dostajesz na nim zmianę defa i okazuje się nagle, że mógłbyś nosić go na innym tatku? nie zakładałem SPECJALNEGO łapania defa do elfiej pelki speeda, nie wkładaj mi usta takich rzeczy. nic mi nie wkładaj.

__________________
WEGE Blood Wars (copyright Vilku)

26-04-2013 07:19 Cerbin jest offline Szukaj postów użytkownika: Cerbin Dodaj Cerbin do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

nadal nie widze sensu w tym pomysle

graj snajperem, powiedzmy ze umagiczniam peleryne, dostaje 150 defa... juz nie moge dzwignac, a bez tej zmiany... fajny item na pvp vs biala

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
26-04-2013 12:54 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
janeo
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
twardy napisał(a)
nadal nie widze sensu w tym pomysle

graj snajperem, powiedzmy ze umagiczniam peleryne, dostaje 150 defa... juz nie moge dzwignac, a bez tej zmiany... fajny item na pvp vs biala



jako snajpyr i tak śmigasz w słonecznym secie więc problemu nie ma
a sam pomysł podnoszenia/obniżania defa przedmiotów jest całkiem fajny, bo np. berek nie będzie uwiązany do zemsty/samobója Big Grin

Big Grin *.* piękne Big Grin
26-04-2013 13:07
Soseniusz
Emperor


images/avatars/avatar-19831.gif

Data rejestracji: 31-03-2009
Postów: 1.083
Klan: NewerLand [-NL-]
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VII
Skąd: Gdańsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
janeo napisał(a)
cytat:
twardy napisał(a)
nadal nie widze sensu w tym pomysle

graj snajperem, powiedzmy ze umagiczniam peleryne, dostaje 150 defa... juz nie moge dzwignac, a bez tej zmiany... fajny item na pvp vs biala



jako snajpyr i tak śmigasz w słonecznym secie więc problemu nie ma
a sam pomysł podnoszenia/obniżania defa przedmiotów jest całkiem fajny, bo np. berek nie będzie uwiązany do zemsty/samobója Big Grin

Big Grin *.* piękne Big Grin



Atakujesz w słonecznym secie ? Dziwny pomysł trochę, bo umagicznianie itemu innego niż używasz na "siłę" by wpadł taki umag z defem jest ... cóż... dziwny. Przecież CR nie będzie umagiczniał innego itemu jak swój docelowy, bo "MOŻE" def wpaść.

__________________
R20 - Sosen
R21 - Sosen

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Soseniusz: 26-04-2013 13:14.

26-04-2013 13:12 Soseniusz jest offline Szukaj postów użytkownika: Soseniusz Dodaj Soseniusz do Listy kontaktów
Rayneven
Forum God


images/avatars/avatar-11500.jpg

Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD
Kraina: Moria
Skąd: Hula niczym wiatr po polu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

akurat CR majać 8 lokacji a 7 itemów powiedmzy podstawowych może jak najbardiej umagicznić inny przedmiot spoza "podstawy"Smile

Dodam, że pomysł mi się osobiście podoba - nie jestem tylko pewien czy możemy przewidzieć wszystkie skutki uboczne takiego rozwiazania w kontekście szeroko pojętego balansu?

__________________
Nakarm wampira: http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=897
26-04-2013 13:20 Rayneven jest offline Szukaj postów użytkownika: Rayneven Dodaj Rayneven do Listy kontaktów
Soseniusz
Emperor


images/avatars/avatar-19831.gif

Data rejestracji: 31-03-2009
Postów: 1.083
Klan: NewerLand [-NL-]
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VII
Skąd: Gdańsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Rayneven napisał(a)
akurat CR majać 8 lokacji a 7 itemów powiedmzy podstawowych może jak najbardiej umagicznić inny przedmiot spoza "podstawy"Smile


Fakt. Ale to tak jak liczyć na dropa słonka koncentracji z bliskiej wyprawy na 0 lucka.

Właśnie nie do końca można.

cytat:
Rayneven napisał(a)
Dodam, że pomysł mi się osobiście podoba - nie jestem tylko pewien czy możemy przewidzieć wszystkie skutki uboczne takiego rozwiazania w kontekście szeroko pojętego balansu?


Właśnie nie można. Ale to już musi być bardzo duży fart, żeby wpadł umag mocny na tyle by spowodować zachwianie.

__________________
R20 - Sosen
R21 - Sosen
26-04-2013 13:43 Soseniusz jest offline Szukaj postów użytkownika: Soseniusz Dodaj Soseniusz do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
janeo napisał(a)
cytat:
twardy napisał(a)
nadal nie widze sensu w tym pomysle

graj snajperem, powiedzmy ze umagiczniam peleryne, dostaje 150 defa... juz nie moge dzwignac, a bez tej zmiany... fajny item na pvp vs biala



jako snajpyr i tak śmigasz w słonecznym secie więc problemu nie ma
a sam pomysł podnoszenia/obniżania defa przedmiotów jest całkiem fajny, bo np. berek nie będzie uwiązany do zemsty/samobója Big Grin

Big Grin *.* piękne Big Grin


slowa klucze: 'pvp' i 'biala'

pomysl tylko i wylacznie pod tatki z wymaganiami min obrony

nadal bez sensu...

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
26-04-2013 14:19 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Toffi
Lord


images/avatars/avatar-21313.png

Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Obecnie magia do siły pozwala snajperom dźwignąć sprzęt, na który by musieli normalnie czekać bardzo bardzo długo albo składać takie rarytasy jak słońce siły.

Dlaczego magia do defa nie może pomóc np. małemu CR dźwignąć wcześniej lepszą zbroję? Albo zrobić tatuaż na 5 lvl przed sto-którymśtam poziomem?

No i pomysł defa ujemnego też jest ciekawy. Być może otworzy to drogę do ciekawszych buildów.

Swoją drogą przed wprowadzeniem kaplicy praktycznie nikt nie składał legendarnych białych 1h, bo zwyczajnie koszt ulepszania neutralami i czas potrzebny na ich składanie był niewspółmierny do zysków. Obecnie takie buildy już się pojawiają. I dobrze. Gra ewoluuje, gracze też chcą mieć jakieś nowe cele w tworzeniu buildów a nie ciągle powielać jeden słuszny schemat.

__________________
Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)
26-04-2013 14:32 Toffi jest offline Szukaj postów użytkownika: Toffi Dodaj Toffi do Listy kontaktów
janeo
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Toffi napisał(a)
Obecnie magia do siły pozwala snajperom dźwignąć sprzęt, na który by musieli normalnie czekać bardzo bardzo długo albo składać takie rarytasy jak słońce siły.

Dlaczego magia do defa nie może pomóc np. małemu CR dźwignąć wcześniej lepszą zbroję? Albo zrobić tatuaż na 5 lvl przed sto-którymśtam poziomem?

No i pomysł defa ujemnego też jest ciekawy. Być może otworzy to drogę do ciekawszych buildów.


Nie tylko ceerom - wd czy łs nagle stanie się całkiem grywalny na mniej jak 90 lvlu ^^
26-04-2013 14:37
Aessalion
Viking


Data rejestracji: 27-03-2008
Postów: 721
Klan: Undeads
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zdajecie się zapomnieć o takiej "wspomince" w propozycji jak UJEMNY DEF NA ITEMIE...
Kij z dwoma końcami, ot co.
Ta że przydatne również dla tatków z maks obroną.
Itemy end game'owe mają wysokiego defa, głupie szorty nie wiedzieć dlaczego dają 1/4 defa, nie ma to jak pancerne portki bez nogawek rotfl
A tak bach i można nosić bez samobója.
Nowe efekty w puli jak najbardziej, zarówno dające jak i odejmujące defa.

Efekt taki mogły by też dawać runy i mam nadzieję że będzie z nimi tyle możliwości co z klejeniem itemów - czyli mniej losowości a więcej zbierania, składania itp.

No ale liczenie na runy to jak liczenie na słonko koncentracji na bliskiej w 5s przy 0 lucka że sparafrazuję przedmówcę więc można to dodać i do umagów.
Tym bardziej że czytanie tego tematu przez Administrację opóźni runy o 2 miesiące, coś ty narobił Cerbin Crying

rotfl

__________________
r9 - Aessalion

Awake... for all is dying, even the dead

We are our Past failing to come back

All of us visionaires
with a rope around our neck

26-04-2013 16:11 Aessalion jest offline Szukaj postów użytkownika: Aessalion Dodaj Aessalion do Listy kontaktów
Damjan
Emperor


images/avatars/avatar-18803.jpg

Data rejestracji: 24-07-2008
Postów: 1.327
Klan: Ku Klux
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II; Necropolia IV
Skąd: mam wiedziec czego chcesz ode mnie?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

I jak to sobie wyobrazacie? Umagiczniac 30x jakis niepotrzebny item w nadziei ze stanie sie dopowiedni? A co jesli jakiemus np. Ceerowi wskoczy +35 zwinki -20 defa i tatka mu nie spelni?
Imo, nieco bez sensu... Plusy z tego marginalne a minusy moga rozwalic build komus.

__________________
r5 - Postal Dude ID 46038
r6 - Damjan ID 27188


Juz moge pisac co mi sie podoba.

img710.imageshack.us/img710/1807/damjans.png

Autor obrazka - Sley
27-04-2013 17:51 Damjan jest offline Szukaj postów użytkownika: Damjan Dodaj Damjan do Listy kontaktów
Aessalion
Viking


Data rejestracji: 27-03-2008
Postów: 721
Klan: Undeads
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

To jak rozwalą build to kasuje, mało umagów się kasuje? Roll Eyes
Mowa o wzbogaceniu puli a wszyscy już robią wizję cr'ów w tygrysach i druzgocących nieodwracalnie grę konsekwencjach...

__________________
r9 - Aessalion

Awake... for all is dying, even the dead

We are our Past failing to come back

All of us visionaires
with a rope around our neck

27-04-2013 18:54 Aessalion jest offline Szukaj postów użytkownika: Aessalion Dodaj Aessalion do Listy kontaktów
Jack The Ripper
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

pomysł ma tak małe zastosowanie, że szkoda w ogóle marnować nań czas. 1/10
27-04-2013 19:04
Toffi
Lord


images/avatars/avatar-21313.png

Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Damjan napisał(a)
I jak to sobie wyobrazacie? Umagiczniac 30x jakis niepotrzebny item w nadziei ze stanie sie dopowiedni? A co jesli jakiemus np. Ceerowi wskoczy +35 zwinki -20 defa i tatka mu nie spelni?
Imo, nieco bez sensu... Plusy z tego marginalne a minusy moga rozwalic build komus.


No tu masz rację, powinny być jakieś wyliczenia do tego konieczne, ile taka wartość ujemna powinna być maksymalnie. -20 to jednak trochę dużo. Więc sama się zastanawiam, czy ujemy def nie zrobi więcej krzywdy niż pożytku.

Ale dodanie defa do obrony przedmiotu zamiast postaci nadal jest dla mnie bardzo dobrym pomysłem.

__________________
Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)
27-04-2013 19:52 Toffi jest offline Szukaj postów użytkownika: Toffi Dodaj Toffi do Listy kontaktów
Aessalion
Viking


Data rejestracji: 27-03-2008
Postów: 721
Klan: Undeads
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Toffi napisał(a)
... powinny być jakieś wyliczenia do tego konieczne, ile taka wartość ujemna powinna być maksymalnie. -20 to jednak trochę dużo. Więc sama się zastanawiam, czy ujemy def nie zrobi więcej krzywdy niż pożytku.

Ale dodanie defa do obrony przedmiotu zamiast postaci nadal jest dla mnie bardzo dobrym pomysłem.


No pewnie, ujemny def zły bo mi tatka popsuć MOŻE (znaczy jak wylosuję i będę na tyle nieogarnięty że nie usunę), dodatni dobry bo MI zawsze doda Roll Eyes

__________________
r9 - Aessalion

Awake... for all is dying, even the dead

We are our Past failing to come back

All of us visionaires
with a rope around our neck

27-04-2013 21:28 Aessalion jest offline Szukaj postów użytkownika: Aessalion Dodaj Aessalion do Listy kontaktów
Magico
Tap płacz 2014


images/avatars/avatar-20295.png

Data rejestracji: 21-03-2008
Postów: 887
Kraina: Moria V
Skąd: mam wiedzieć czego chcesz?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ale jak snajperom trafia się umag do siły i mogą wszystko wcześniej udźwignąć to widzę, że jakoś nikt nie krzyczy Smile

zmiana jak najbardziej na tak, większa różnorodność w defie przedmiotów- więcej możliwości kombinacji ze sprzętem pod tatuaże Wink
28-04-2013 13:51 Magico jest offline Szukaj postów użytkownika: Magico Dodaj Magico do Listy kontaktów
gb95
Viking


Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jak najbardziej dobry pomysł! Różnorodnośc jest siłą tej gry, nie tak że masz kilka postaci do wyboru i potem jak się spotkają na polu bitwy to 'Wojny Klonów'.

Więcej możliwosci:

Def ogólny +/-
Def itema +/-

Czyli buildy wysoko zwinkowe dla berkow/mnichow/zabojcow (Imperator zamiast samobójcy/bez zemsty w 2h), lepsza grywalnosc CRa i innych wysoko defowych tatuaży. Sam zysk.

Jesli ktos ma pecha to usuwa, tak jak teraz jest. Przeciez jak wylosujecie +15% kryta i -35 sily to tez usuniecie.

10/10

__________________
Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr

cytat:
General napisał(a)

CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka.

28-04-2013 14:30 gb95 jest offline Szukaj postów użytkownika: gb95 Dodaj gb95 do Listy kontaktów
Jack The Ripper
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
gb95 napisał(a)
Jesli ktos ma pecha to usuwa, tak jak teraz jest. Przeciez jak wylosujecie +15% kryta i -35 sily to tez usuniecie.

obecnie cr posiadający płytową pelerynę szybkości ds3 dostaje um na tej pelerynie w postaci +1 atak; -50 defa. wniebowzięty gra sobie tym dalej. wprowadzasz ten durny pomysł i musi kasować taki koks umag, bo wprowadzono coś co ma marginalne zastosowanie i jest tylko stratą czasu.
28-04-2013 19:27
Strony (2): [1] 2 następny » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA lekka zmiana działania umagicznień do defa

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH