Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Propozycje rozwiązania problemu z podażą złomu na starych Moriach » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (3): [1] 2 3 następny » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Propozycje rozwiązania problemu z podażą złomu na starych Moriach 37 Ankieta - średnia ocena: 8,1937 Ankieta - średnia ocena: 8,1937 Ankieta - średnia ocena: 8,19
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Toffi
Lord


images/avatars/avatar-21313.png

Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II

Arrow Propozycje rozwiązania problemu z podażą złomu na starych Moriach Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Problem ze złomem, a raczej jego notorycznym niedoborem, jest coraz bardziej dotkliwy na starych moriach. W systemie gry pojawiły się już kiedyś wyliczenia pokazujące, że podaż złomu spadła w porównaniu do sytuacji przed a3 podczas gdy popyt cały czas rośnie, bo szybszy rozwój pozwala budować coraz to droższe poziomy budynków.

Złom znika w błyskawicznym tempie, gapienie się w ekran aukcji i odświeżanie strony co chwilę jest frustrujące, porównywalne chyba tylko do stawiania eksp przy starej opcji łowy Mad

Edit: Rocketto słusznie zauważył, że głównym źródłem zasobów do budowania w skali ogólnoserwerowej jest obecnie KW, ale zasoby są zdobywane w proporcji 1:1:1 natomiast w rozbudowie najwyższym kosztem są pieniądze.

Uwaga: poniższe pomysły to propozycje, nie do wprowadzenia wszystkie na raz i na hurra, ale może wybrane rozwiązania, może niektóre w formie stałej a inne w formie czasowej?


1. Dublowanie złomu wystawianego na aukcjach przy założeniu, że kamienie z duplikatów idą do sprzedającego, nie do systemu.

Biorąc pod uwagę tempo w jakim znika złom z aukcji oraz koszt budynków, dwukrotne zwiększenie złomu generowanego przez graczy, zwłaszcza na starych serwerach może być tylko korzystne.

Dzięki temu mali gracze dostaną 2 x więcej kamieni za wystawiany przez siebie złom, co poprawi ich sytuację na starych serwerach, gdzie inflacja cen podstawowych przedmitów (choćby słonek, sufowanych tytanów, śmiercionośnego preko itp) jest ogromna.

Edit: dodana sugestia Żubra - tylko dla graczy do 35/50 lvl, ewentualnie tylko A1, żeby uniknąć pushu kamieniami przez topkę.



2. Obniżenie reputacji zdobywanej podczas ekspedycji Król Wzgórza na lokacjach od Małej Bramy wzwyż do dwukrotności lvl graczy i zamiana nadwyżki na zasoby.

Gracze chodzący na lokacje KW powyżej MB mają zwykle wysokie poziomy i repa pod dostatkiem, od ograniczenia nie zbiednieją a zwiększenie zasobów ma dotyczyć wszystkich zasobów, nie tylko złomu, ponieważ rozbudowa pochłania też ludzi!

Edit: do rozważenia jako opcja czasowa.



3. Zwiększenie złomu zdobywanego za pkt skarbu.

Kieszonkowe 4 szt złomu
Garść srebrników 8 szt złomu
Spora kasa 24 szt złomu
Żyła złota 60 szt złomu


4. Wprowadzenie budynku klanowego SKARBIEC

Poziom 1
Czas budowy: 15 dni
Wymagana liczba graczy: 15
Wymagany poziom: 65
Bonusy: zwiększa przyrost pieniędzy z budynków o 20%

Poziom 2
Czas budowy: 20 dni
Wymagana liczba graczy: 20
Wymagany poziom: 70
Bonusy: zwiększa przyrost pieniędzy z budynków o 40%

Poziom 3
Czas budowy: 25 dni
Wymagana liczba graczy: 25
Wymagany poziom: 75
Bonusy: zwiększa przyrost pieniędzy z budynków o 60%


Edit: dodano pomysł Rocketto

5. Wprowadzenie możliwości kupowania złomu za grube kamienie



Podkreślam, nie chodzi o wprowadzenie wszystkich rozwiązań na raz, ale o zastanowienie się, jak można poprawić obecnie TRAGICZNĄ sytuację ze złomem na starych Moriach.


Zależy mi na merytorycznej dyskusji, uprzejmie proszę moderatorów o nagradzanie spamerów warnami.

__________________
Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)

Ten post był edytowany 6 raz(y), ostatnio edytowany przez Toffi: 11-05-2013 18:59.

09-05-2013 16:22 Toffi jest offline Szukaj postów użytkownika: Toffi Dodaj Toffi do Listy kontaktów
Żubr
Ex-Team


images/avatars/avatar-24619.jpg

Data rejestracji: 28-08-2009
Postów: 348
Klan: PoSSeSSeD
Kraina: Moria
Skąd: Piekielna Kuźnia

RE: Propozycje rozwiązania problemu z podażą złomu na starych Moriach Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Toffi napisał(a)

1. Dublowanie złomu wystawianego na aukcjach przy założeniu, że kamienie z duplikatów idą do sprzedającego, nie do systemu.


Pomysł fajny, ale... Takie założenie działa do 35 lv. ew. tylko w A1, żeby uniknąć pushowania się kamieniami przez topkę.

__________________

Gram bardzo rekreacyjnie, bardzo...
Trochę tmodowałem, tak troszkę, troszczkę...
Ex Tmod



09-05-2013 16:33 Żubr jest offline Szukaj postów użytkownika: Żubr Dodaj Żubr do Listy kontaktów
pszczolkamaya
Viking


images/avatars/avatar-24602.jpg

Data rejestracji: 15-07-2009
Postów: 528
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jestem jak najbardziej na tak!
bo:
POSTERUNEK POLICJI (POZIOM 21)
ROZBUDOWA DO POZIOMU 22
Koszty: 38 685 627 PLN, 4 836 436 ludzi

AGENCJA OCHRONY (POZIOM 21)
ROZBUDOWA DO POZIOMU 22
Koszty: 34 545 967 PLN, 3 454 597 ludzi

GARNIZON (POZIOM 34)
ROZBUDOWA DO POZIOMU 35
Koszty: 19 721 523 PLN, 1 972 153 ludzi

to są budynki, które mogę jeszcze postawić, bo spełniam wymagania budowy... Jednak nie jestem w stanie sobie pozwolić na budowę, bo nie złapałam ani jednej paczki złomu od ponad miesiąca...


Myślę, że pomysł Toffi nie zaburzy 'balansu' w grze... Dodatkowe kamyki za dubel złomu dla maluchów jeszcze bardziej imo przyciągną nowe osoby na starsze serwery.

Z tym kw też super pomysł, biorąc pod uwagę, że kuźnia i rynek jeszcze nie są zbalansowane, ale już ze szpitala da się wyciągnąć ładny kawałek surki, a 6k repa (100lev) to i tak dużo.

ad3. tutaj to chyba oczywiste- 15 sztuk złomu za 600 punktów z wyprawek to jest śmiech na saliSmile

i ad.4. Tutaj w przypadku morii też nie zrobi to szybko znaczącej różnicy, jednak po jakimś czasie na pewno będzie odczuwalna na + dla graczy


czyli podsumowując, złomu nie ma, jest coraz większy popyt, a maleje podaż. Nie raz i nie dwa była na to zwracana uwaga graczy- droga administracjo, może najwyższy czas coś z tym zrobić?

__________________
(...)znana w wielu kregach aktywistka spolecznosci Blood Wars

Koniec na r9

Było fajnie, dzięki!

09-05-2013 16:43 pszczolkamaya jest offline Szukaj postów użytkownika: pszczolkamaya Dodaj pszczolkamaya do Listy kontaktów
danwojownik
Triple Ace


Data rejestracji: 16-09-2010
Postów: 224
Klan: Banda
Kraina: Moria III; Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

także jestem za. Pomysł jak najbardziej przemyślany i według mnie na pewno pojawia się dzięki temu złomy na serwerzeSmile

__________________

09-05-2013 16:52 danwojownik jest offline Szukaj postów użytkownika: danwojownik Dodaj danwojownik do Listy kontaktów
Gangnam.muzg
Lord


Data rejestracji: 16-08-2012
Postów: 455
Kraina: Moria IV
Skąd: Stalowa Wola

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pierwsze co powinno być poddane balansowi to te śmieszne wartości surowców ze skarbu, ale chyba admini pisali ze to nie bedzie zmienione (nie mam 100% pewności)

Ad.1
na poczatku bedzie to wygladac tak, ze ten kto miał farta i zobaczyl zlom na aukcji bedzie mial teraz x2 wiecej..

Ad.2
Proponowałbym tego nie zmieniać, bo jak jescze expy odpalałem (czesto przez lowy) to tego repa ubywało w dosc szybkim tempie.. z 150k zostalo tylko 40.


Ad.4
jestem jak najbardziej za ;d
Pieniądze
4 994 PLN
+ 11 259 PLN / h

Wink
09-05-2013 17:58 Gangnam.muzg jest offline Szukaj postów użytkownika: Gangnam.muzg Dodaj Gangnam.muzg do Listy kontaktów
Toffi
Lord


images/avatars/avatar-21313.png

Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Toffi
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Gangnam.muzg napisał(a)
Ad.1
na poczatku bedzie to wygladac tak, ze ten kto miał farta i zobaczyl zlom na aukcji bedzie mial teraz x2 wiecej.. Wink


O ile dobrze pamiętam, duplikaty nie pojawiają się na aukcji dokładnie w tym samym czasie.

A jeśli chodzi o farta, to w chwili obecnej można liczyć tylko na to. No i ewentualnie na doświadczenie w grach zręcznościowych, żeby się wklikać w aukcję szybciej niż ktoś inny Tongue

cytat:
Gangnam.muzg napisał(a)
Ad.2
Proponowałbym tego nie zmieniać, bo jak jescze expy odpalałem (czesto przez lowy) to tego repa ubywało w dosc szybkim tempie.. z 150k zostalo tylko 40.


Który masz lvl i na jakie lokacje KW chodzisz przeważnie?

__________________
Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)
09-05-2013 18:03 Toffi jest offline Szukaj postów użytkownika: Toffi Dodaj Toffi do Listy kontaktów
General
King


Data rejestracji: 27-03-2007
Postów: 811
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

1. Z obostrzeniami wg Żubra OK
2. NIE. Znam bardzo dużo osób które dzięki mocnym postaciom nie bawią się w premke z racji tego że repa z KW wystarcza im na ciągłe łowy. Mogłoby to wprowadzić szum.
3. Oczywiście tak (chociaż spowoduje to powstanie jedynego słusznego skarbu ;p)
4. Oczywiście tak, chociaż nie wiem czy podane wartości nie są za niskie bądź za wysokie Wink

w tym roku udało mi się złom złapać 3 (trzy) razy Wink
09-05-2013 18:11 General jest offline Szukaj postów użytkownika: General Dodaj General do Listy kontaktów
Toffi
Lord


images/avatars/avatar-21313.png

Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Toffi
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
General napisał(a)
2. NIE. Znam bardzo dużo osób które dzięki mocnym postaciom nie bawią się w premke z racji tego że repa z KW wystarcza im na ciągłe łowy. Mogłoby to wprowadzić szum.


Nie do końca rozumiem "szum" - możesz wyjaśnić? Niekoniecznie w nowym poście, lepiej przez edytowanie poprzedniego, wtedy wątek będzie bardziej przejrzysty.

No i ja też znam dużo osób, które mają mocne postacie, mnóstwo repa i ciągle gderają, że nie ma co z tym robić. Stąd taka propozycja.

__________________
Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)
09-05-2013 18:15 Toffi jest offline Szukaj postów użytkownika: Toffi Dodaj Toffi do Listy kontaktów
Gangnam.muzg
Lord


Data rejestracji: 16-08-2012
Postów: 455
Kraina: Moria IV
Skąd: Stalowa Wola

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Toffi napisał(a)
cytat:
Gangnam.muzg napisał(a)
Ad.1
na poczatku bedzie to wygladac tak, ze ten kto miał farta i zobaczyl zlom na aukcji bedzie mial teraz x2 wiecej.. Wink


O ile dobrze pamiętam, duplikaty nie pojawiają się na aukcji dokładnie w tym samym czasie.

A jeśli chodzi o farta, to w chwili obecnej można liczyć tylko na to. No i ewentualnie na doświadczenie w grach zręcznościowych, żeby się wklikać w aukcję szybciej niż ktoś inny Tongue

cytat:
Gangnam.muzg napisał(a)
Ad.2
Proponowałbym tego nie zmieniać, bo jak jescze expy odpalałem (czesto przez lowy) to tego repa ubywało w dosc szybkim tempie.. z 150k zostalo tylko 40.


Który masz lvl i na jakie lokacje KW chodzisz przeważnie?



1] Hmm no rzeczywiście duplikaty pojawiają się o innych godzinach, nie pomyślałem.
2] Prawie 100lv. Od 3 miesiecy nie chodze na kw, ale jak chodziłem to głownie mb i szpital/stacja okazjonalnie slumsy/th po krew. Poza tym to bez znaczenia bo jeśli chciałbym stawiać łowy co 2 dni to musiał bym zdobywać po 14k+ repa w ciągu 2 dni, a po zaproponowanej przez Ciebie zmianie nie byłoby to możliwe (nawet teoretycznie)
09-05-2013 18:18 Gangnam.muzg jest offline Szukaj postów użytkownika: Gangnam.muzg Dodaj Gangnam.muzg do Listy kontaktów
Toffi
Lord


images/avatars/avatar-21313.png

Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Toffi
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Gangnam.muzg napisał(a)
2] Prawie 100lv. Od 3 miesiecy nie chodze na kw, ale jak chodziłem to głownie mb i szpital/stacja okazjonalnie slumsy/th po krew. Poza tym to bez znaczenia bo jeśli chciałbym stawiać łowy co 2 dni to musiał bym zdobywać po 14k+ repa w ciągu 2 dni, a po zaproponowanej przez Ciebie zmianie nie byłoby to możliwe (nawet teoretycznie)


Zwróć proszę uwagę, że proponuję te rozwiązania niekoniecznie "wszystkie na raz" i na stałe.
Niektóre z nich mogą zostać wprowadzone w wersji czasowej. Dopiszę w pierwszym poście, że jest to do rozważenia jako opcja czasowa.

Poza tym skoro nie chodzisz na KW od trzech miesięcy, to się nie dziwię, że ci repa brakuje...

__________________
Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)
09-05-2013 18:23 Toffi jest offline Szukaj postów użytkownika: Toffi Dodaj Toffi do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

brakuje repy, dostalismy repe z kw
brakowalo ludzi, dostalismy z kw

jak na moje w grze musi czegos brakowac...

zapomnialbym prawie!

ostatnio widzialem mozliwosc zakupu zlomu za kk w zakladce sklep...

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez twardy: 09-05-2013 18:31.

09-05-2013 18:30 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Toffi
Lord


images/avatars/avatar-21313.png

Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Toffi
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
twardy napisał(a)
ostatnio widzialem mozliwosc zakupu zlomu za kk w zakladce sklep...


Rozwiązanie jest bez sensu, kamienie idą w piach, zamiast do graczy i to zniekształca rynkowe zasady ekonomii serwera. Kupowanie złomu w sklepie to taki bloodwarsowy odpowiednik ZUS-u Tongue

Dublowanie złomu na aukcjach pozwoliłoby małym graczom zarabiać na złomie tyle samo, co systemowy "sklep", przez co mieliby lepszy start na starych serwerach, łatwiej byłoby im kupić podstawowy sprzęt. A ryzyka pushu kamieniami przez topkę by nie było przy obostrzeniach proponowanych przez Żubra.

__________________
Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Toffi: 09-05-2013 18:43.

09-05-2013 18:43 Toffi jest offline Szukaj postów użytkownika: Toffi Dodaj Toffi do Listy kontaktów
Rayneven
Forum God


images/avatars/avatar-11500.jpg

Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD
Kraina: Moria
Skąd: Hula niczym wiatr po polu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
twardy napisał(a)
brakuje repy, dostalismy repe z kw
brakowalo ludzi, dostalismy z kw

jak na moje w grze musi czegos brakowac...

zapomnialbym prawie!

ostatnio widzialem mozliwosc zakupu zlomu za kk w zakladce sklep...


+1 spam

proszę powstrzymać sie od postow dla samej radości pisania postow.

Poza tym zanim ktoś cos napisze proponuje przeczytać ze zrozumieniem aby uniknac konieczności tłumaczenia oczywistości i zasmiecania wątku zbednymi postami ( tak, to do Ciebie ustne ostrzezenie Gang)

__________________
Nakarm wampira: http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=897
09-05-2013 18:45 Rayneven jest offline Szukaj postów użytkownika: Rayneven Dodaj Rayneven do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jaki spam?

wszystkie pomysly (no oprocz tych ze skarbem - wszystkie skarby to kpina) sa oparte na bzdurnym zalozeniu

cytat:
popyt cały czas rośnie, bo szybszy rozwój pozwala budować coraz to droższe poziomy budynków.


popyt rosnie DLATEGO, ze jest duzo ludzi, ktorych dostalismy z KW
latwiejszy dostep do zlomu spowoduje problem z ludzmi

bledne kolo

cytat:
Rozwiązanie jest bez sensu, kamienie idą w piach, zamiast do graczy i to zniekształca rynkowe zasady ekonomii serwera.


nie zartuj, sama napisalas 'szybszy rowoj' czyli duzo kamieni, nie mozna miec wszystkiego TYM BARDZIEJ, ze poszli na reke - mozna kupowac zlom w sklepie! to jest wielke udogodnienie, tylko wam sie nie chce tego dostrzec

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez twardy: 09-05-2013 18:56.

09-05-2013 18:53 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
aklats
Lord


images/avatars/avatar-25044.jpg

Data rejestracji: 24-04-2013
Postów: 253

RE: Propozycje rozwiązania problemu z podażą złomu na starych Moriach Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Toffi napisał(a)

1. Dublowanie złomu wystawianego na aukcjach przy założeniu, że kamienie z duplikatów idą do sprzedającego, nie do systemu.

[/B][/COLOR]


Na pewno chodzi o Morię?
Na Aukcjach ciężkie kusze dalekiego zasięgu zw+5 db, db+1 mnożą się jak króliki na manę i nanity i teraz złom ma się mnożyć tak samo?
Nawet lepiej bo sam system będzie grzecznie zwracał graczom wszystkie kamyki na dalsze mnożenie złomu.
Ograniczenie do a1 niczego nie zmieni, sztuczne konta do produkcji złomu powstawać będą jak grzyby po deszczu na hurra jak tylko to się wprowadzi.
...
...
...

Topka zwariowała ale mam nadzieję że Administracja jeszcze nie.

__________________
cytat:
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.

09-05-2013 22:29 aklats jest offline Szukaj postów użytkownika: aklats Dodaj aklats do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

RE: Propozycje rozwiązania problemu z podażą złomu na starych Moriach Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
aklats napisał(a)
cytat:
Toffi napisał(a)

1. Dublowanie złomu wystawianego na aukcjach przy założeniu, że kamienie z duplikatów idą do sprzedającego, nie do systemu.

[/B][/COLOR]


Na pewno chodzi o Morię?
Na Aukcjach ciężkie kusze dalekiego zasięgu zw+5 db, db+1 mnożą się jak króliki na manę i nanity i teraz złom ma się mnożyć tak samo?
Nawet lepiej bo sam system będzie grzecznie zwracał graczom wszystkie kamyki na dalsze mnożenie złomu.
Ograniczenie do a1 niczego nie zmieni, sztuczne konta do produkcji złomu powstawać będą jak grzyby po deszczu na hurra jak tylko to się wprowadzi.
...
...
...

Topka zwariowała ale mam nadzieję że Administracja jeszcze nie.


fajny system Big Grin

maluch uzbieral 100 zlomu
wystawia to za kk
dostaje 200kk
kupuje w sklepie 100zlomu
wystawia na aukcje
dostaje 200kk

i tak dalek i tak dalej, tylko ja widze problem?

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
10-05-2013 00:31 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Shatoom
Triple Ace


images/avatars/avatar-14235.jpg

Data rejestracji: 10-03-2009
Postów: 174
Klan: Borgir
Kraina: Moria II
Skąd: Wrocław

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mnożenie złomu jest złym pomysłem. Słuszna uwaga powyżej, błędne koło, bo praktycznie bez żadnych kosztów rynek zalałby się złomem, a nie o to w grze chodzi, aby mieć wszystko za darmo (ad. 100=200). Prędzej już mnożenie, które działa na aktualnej zasadzie, czyli duplikat w innej godzinie (różnica może być nawet pół godziny, to już dużo daje) i kamienie w system. Więcej złomu, ale nie będzie żadnych przekrętów. Przy takim parciu na złom nawet i to mogłoby być słabym rozwiązaniem. Ew. zamiast duplikować złom można zrobić tak, aby na każde wystawione x złomu (bez różnicy) system generował dwie dodatkowe aukcje o stałych wartościach, np nawet po 10 szt. Niby nic i zachwiać nie powinno, a małymi kroczkami. A kamyki do systemu.
10-05-2013 01:04 Shatoom jest offline Szukaj postów użytkownika: Shatoom Dodaj Shatoom do Listy kontaktów
Rayneven
Forum God


images/avatars/avatar-11500.jpg

Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD
Kraina: Moria
Skąd: Hula niczym wiatr po polu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mnie osobiście najbardziej podobaja się opcja nr 4 (klanowa) i opcja zmieniajaca KW, bo jak człowiek ma ponad 1 mln repa to już wtedy wie, że jest go za dużo z wyższych lokacji.

Skarb też nadaje się do zmiany, ale to powinna być zmiana w ramach patcha wyprawkowego - bo 15 złomu za 600 punktow to żarcikSmile


a teraz jako mod zasygnalizuje, że są zaproponowane 4 rozwiązania i proszę się nie skupiać na hejtowaniu jednego, ale na dyskusji nad 4 propozycjami.

__________________
Nakarm wampira: http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=897

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Rayneven: 10-05-2013 08:13.

10-05-2013 08:11 Rayneven jest offline Szukaj postów użytkownika: Rayneven Dodaj Rayneven do Listy kontaktów
Wochu
Triple Ace


Data rejestracji: 25-11-2007
Postów: 229
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Za starych dobrych czasów BW jak chciałem mieć lepszy klocek to zakładałem obleg o jego przejęcie. Teraz trzeba płakać do administracji o złom.

Może by wprowadzić rodzaj obla, w którym przegrany obrońca traci losowo 1 poziom budynku, a wygrany dostaje koszt budynku w PLN. Ożyje trochę dyplomacja. No i WARS w tytule gry odzyska swój sens.

PS. Pozostaje tylko pytanie, czy ludzie chcą powrotu wojen.

__________________
Nie pytaj co rząd może dla Ciebie zrobić. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
10-05-2013 10:27 Wochu jest offline Szukaj postów użytkownika: Wochu Dodaj Wochu do Listy kontaktów
GrafAir
Ex-Team


images/avatars/avatar-129.jpg

Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.772
Kraina: Moria
Skąd: mam to wiedzieć?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Błędne koło. Nie ma ludzi albo złomu. Jak się zwiększy produkcje złomu, to znowu będzie deficyt ludzi. Jeśli zwiększymy dochód z kw, to można od razu skasować surowce, bo sytuacja będzie wyglądać jak na r1, gdzie z nudów pośredniaka budują miesiącami.

__________________
Wygląd gry Scenariusze/Opisy Sala Trofeum R9 - bywa, że tu bywam

Nie piszcie do mnie nieragulaminowych PW: NIE MAM CZASU BY ODPOWIEDZIEĆ Frown


GrafAir GraFair Tongue
10-05-2013 10:35 GrafAir jest offline Szukaj postów użytkownika: GrafAir Dodaj GrafAir do Listy kontaktów
EteRnalNighT
Junior Member


Data rejestracji: 21-06-2012
Postów: 14
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria IV
Skąd: Lublin

RE: Propozycje rozwiązania problemu z podażą złomu na starych Moriach Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
twardy napisał(a)
cytat:
aklats napisał(a)
cytat:
Toffi napisał(a)

1. Dublowanie złomu wystawianego na aukcjach przy założeniu, że kamienie z duplikatów idą do sprzedającego, nie do systemu.

[/B][/COLOR]


Na pewno chodzi o Morię?
Na Aukcjach ciężkie kusze dalekiego zasięgu zw+5 db, db+1 mnożą się jak króliki na manę i nanity i teraz złom ma się mnożyć tak samo?
Nawet lepiej bo sam system będzie grzecznie zwracał graczom wszystkie kamyki na dalsze mnożenie złomu.
Ograniczenie do a1 niczego nie zmieni, sztuczne konta do produkcji złomu powstawać będą jak grzyby po deszczu na hurra jak tylko to się wprowadzi.
...
...
...

Topka zwariowała ale mam nadzieję że Administracja jeszcze nie.


fajny system Big Grin

maluch uzbieral 100 zlomu
wystawia to za kk
dostaje 200kk
kupuje w sklepie 100zlomu
wystawia na aukcje
dostaje 200kk

i tak dalek i tak dalej, tylko ja widze problem?


Nie ma żadnego większego problemu Wink

maluch ma 100 złomu -> wystawia
ma 200kk -> kupuje złom po 2KK ZA SZTUKĘ -> dostaje 100 złomu

Maluch wraca do punktu wyjścia, aczkolwiek w systemie jest 100 sztuk złomu więcej po jednym cyklu
Przede wszystkim powinni to móc gracze 30-35+ lvl. Od 20 lvl (dostęp do aukcji) to może być za szybko i rynek zostanie zawalony złomem. Teoretycznie wysokolevelowcy zyskają tyle, że na rynku będzie więcej złomu, JEŻELI sami będą uczestniczyć w tym ciągu.

Moim zdaniem to powinna być opcja czasowa (0,5-1 rok) lub inaczej zbalansowana (bez pomysłu)

Pomysł jest na najszybszej i najprostszej drodze do wprowadzenia w porównaniu do reszty, wydaje mi się także mniej przekombinowany, więc atrakcyjniejszy :p
---

Jeszcze opcja nr. 3 wydaje mi się sensowna. Racją jest, że z skarbów jest stanowczo za mało złomu. Tyle, że w praktyce potrzeba, by było wiedzieć ile osób na serwer jest w stanie łapać złom z tego źródła i zmienić na odpowiednio większą wartość, żeby nie przegiąć.

<Czyli dalej wszystko w rękach Administracji>

Edit 1
Dopiska

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez EteRnalNighT: 10-05-2013 11:30.

10-05-2013 11:24 EteRnalNighT jest offline Szukaj postów użytkownika: EteRnalNighT Dodaj EteRnalNighT do Listy kontaktów
Dark Slayer
Junior Member


Data rejestracji: 28-11-2012
Postów: 12
Klan: PSD
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mi podoba się opcja z powiększeniem złomu ze skarbów. Co do hejtów, że stanie się to jedyny słuszny skarb odpowiem - TO JUŻ JEST JEDYNY SŁUSZNY SKARB NA WYŻSZE LVL. Jeżeli ktoś ma odmienne zdanie wystarczy prześledzić tematy z wydobytymi skarbami i wcale nie chodzi mi o jakość prefów i sufów tylko o to że ich nie ma.

A wracając do tematu obecna ilość złomu w bonusach jest mało zadowalająca i nieadekwatna do trudu aby je zdobyć (na 1 paczkę trzeba odbyć aż 100 wypraw patrząc na to że jesteśmy w A1).
10-05-2013 11:58 Dark Slayer jest offline Szukaj postów użytkownika: Dark Slayer Dodaj Dark Slayer do Listy kontaktów
GrafAir
Ex-Team


images/avatars/avatar-129.jpg

Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.772
Kraina: Moria
Skąd: mam to wiedzieć?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
EteRnalNighT napisał(a)
Nie ma żadnego większego problemu Wink

maluch ma 100 złomu -> wystawia
ma 200kk -> kupuje złom po 2KK ZA SZTUKĘ -> dostaje 100 złomu

Maluch wraca do punktu wyjścia, aczkolwiek w systemie jest 100 sztuk złomu więcej po jednym cyklu
Przede wszystkim powinni to móc gracze 30-35+ lvl. Od 20 lvl (dostęp do aukcji) to może być za szybko i rynek zostanie zawalony złomem. Teoretycznie wysokolevelowcy zyskają tyle, że na rynku będzie więcej złomu, JEŻELI sami będą uczestniczyć w tym ciągu.

Moim zdaniem to powinna być opcja czasowa (0,5-1 rok) lub inaczej zbalansowana (bez pomysłu)

Pomysł jest na najszybszej i najprostszej drodze do wprowadzenia w porównaniu do reszty, wydaje mi się także mniej przekombinowany, więc atrakcyjniejszy :p


Nie ma problemu? To po co w ogóle w sklepie jest złom po 2kk. Ta zmiana sprawi że sklep będzie zbędny, bo na aukcjach będzie pełno złomu za 1kk i pełno kont tylko po to by wystawiać złom (założyć konto, wbić 30lvl, a potem wchodzić 1 dziennie, by produkować złom dla serwera, to nie taki problem, z koma/tableta/kafeji/proxy/itd można to zrobić).
A nie czekaj, sklep będzie potrzebny, by zaopatrywać serwer w złom tańszy niż w sklepie, where is your logic now. Od razu dajmy złom w sklepie za 1kk, ale wtedy maluchy nie będą miały po co wystawiać złomu na aukcjach, bo nikt tam nie będzie potrzebował szukać.

__________________
Wygląd gry Scenariusze/Opisy Sala Trofeum R9 - bywa, że tu bywam

Nie piszcie do mnie nieragulaminowych PW: NIE MAM CZASU BY ODPOWIEDZIEĆ Frown


GrafAir GraFair Tongue
10-05-2013 13:57 GrafAir jest offline Szukaj postów użytkownika: GrafAir Dodaj GrafAir do Listy kontaktów
Rayneven
Forum God


images/avatars/avatar-11500.jpg

Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD
Kraina: Moria
Skąd: Hula niczym wiatr po polu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

GRafair,
to dlaczego jest tak źle skoro jest tak dobrze? Złom w sklepie - spoko opcja, tylko problemem jest, że idzie na niego kupa kk niezbędna do wbijania, a wysokolevelowe budynki o których się mówi to koszt np 40 mln PLN albo 70 mln PLN - sam możesz policzyć ile kamieni krwi potrzeba tylko po to aby podnieść jeden poziom budynku. A na wbijanie sprzętu już wtedy nie starczy - więc jest dylemat. Chore jest to, że na takim Necro ludzie bez problemu handlują złomem sobie za PRki i stawiają co chcą a Moria ma być jak opóźniony młodszy brat? Ja rozumiem, że to serwer trudniejszy, ale bez przesady... Złom to złom - powinno być go tyle, aby zadowalać potrzeby populacji.

Pytania dodatkowe:
1. grasz na jakiejś Morii starszej aktywnie?
2. Uczepiłeś się pomysłu nr 1 - masz jeszcze 3 alternatywy - do nich też się możesz odnieść skoro już wywiązała się dyskusja, a tego nie widzę z Twojej strony.

__________________
Nakarm wampira: http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=897
10-05-2013 15:06 Rayneven jest offline Szukaj postów użytkownika: Rayneven Dodaj Rayneven do Listy kontaktów
EteRnalNighT
Junior Member


Data rejestracji: 21-06-2012
Postów: 14
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria IV
Skąd: Lublin

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
GrafAir napisał(a)
cytat:
EteRnalNighT napisał(a)
Nie ma żadnego większego problemu Wink

maluch ma 100 złomu -> wystawia
ma 200kk -> kupuje złom po 2KK ZA SZTUKĘ -> dostaje 100 złomu

Maluch wraca do punktu wyjścia, aczkolwiek w systemie jest 100 sztuk złomu więcej po jednym cyklu
Przede wszystkim powinni to móc gracze 30-35+ lvl. Od 20 lvl (dostęp do aukcji) to może być za szybko i rynek zostanie zawalony złomem. Teoretycznie wysokolevelowcy zyskają tyle, że na rynku będzie więcej złomu, JEŻELI sami będą uczestniczyć w tym ciągu.

Moim zdaniem to powinna być opcja czasowa (0,5-1 rok) lub inaczej zbalansowana (bez pomysłu)

Pomysł jest na najszybszej i najprostszej drodze do wprowadzenia w porównaniu do reszty, wydaje mi się także mniej przekombinowany, więc atrakcyjniejszy :p


Nie ma problemu? To po co w ogóle w sklepie jest złom po 2kk. Ta zmiana sprawi że sklep będzie zbędny, bo na aukcjach będzie pełno złomu za 1kk i pełno kont tylko po to by wystawiać złom (założyć konto, wbić 30lvl, a potem wchodzić 1 dziennie, by produkować złom dla serwera, to nie taki problem, z koma/tableta/kafeji/proxy/itd można to zrobić).
A nie czekaj, sklep będzie potrzebny, by zaopatrywać serwer w złom tańszy niż w sklepie, where is your logic now. Od razu dajmy złom w sklepie za 1kk, ale wtedy maluchy nie będą miały po co wystawiać złomu na aukcjach, bo nikt tam nie będzie potrzebował szukać.


Wyrwane z kontekstu Wink
No, ale kontynuując myśl...

Zastanawiam się poważnie, gdzie jest Twoja logika GrafAir...
Przeanalizowałeś cykl, który tak skrytykowałeś? Jeżeli tak powinneś wiedzieć, że do produkcji złomu po cenie niższej niż rynkowej (dokładnie 0,5kk, ale to pojęcie abstrakcyjne) musimy CAŁKOWICIE WYELIMINOWAĆ złom ze sklepu (ten po 2kk). Jeżeli nie wyeliminujemy, to dostajemy z aukcji za zdublowany złom 2kk (1 wystawiony przez gracza, 2 obecne, zysk z obu). Kupujemy w sklepie i osobiście nic nie zyskujemy.
Jeżeli się nie mylę 2kk: 2kk=1 - bez strat, bez zysku.

Bez sklepu masz złom za 1kk, a za każdą paczkę dostajesz 2kk (w wyniku dublowania złomu, z założeniem, że kamienie wracają do inwestora, nie do systemu) - 2kk:1kk=2 - podwojenie wkładu złomu POD WARUNKIEM, ŻE potem za zarobione kamienie złapiesz aukcje z złomem. Jeżeli kupisz ze sklepu to czytaj co pisze wyżej.


Racją jest, że na dłuższą metę to z pewnością przeciąży system złomem, ale na razie jest niedobór. Gram od 2010 i szczerze nie widziałem jeszcze złomu na aukcji tak na dłużej Big Grin
Po prostu trzeba, by było ciągle trzymać rękę na pulsie, albo kisić się w tym co mamy.

Coś za coś.

Grzebanie w tym będzie miało duży wpływ na rynek i tak jak wyżej pisałem NIE POWINNO BYĆ opcją na stałe. Powinno trwać dopóki brak złomu.
Albo zarezerwowane dla wąskiej grupy levelowej np.: 35-50 - złom posiadają, ale jeszcze nie mają możliwości aż tak się na tym wzbogacić ze względu na ograniczone fundusze.

-----

Jeżeli się upierasz dla 65+ najprostszą alternatywą jest stworzenie dodatkowego budynku klanowego. Idealne wyważenie jednak będzie kluczowe do zachowania popytu na wystarczającym poziomie, by nowi gracze mieli w miarę łatwe źródło kamieni na start.
Przegniemy - stracimy świeżaków.
Serwery będą się starzeć, itp., itd.
Brak nowych premek i apokalipsa na BW Tongue

Bynajmniej opcja do rozważenia.

Opcja najbardziej długofalowa w stosunku do wysokolevelowców.

-----

Co do skarbów i KW to są też opcje głównie skierowane do wysokolevelowców.
Skarb i KW mogą służyć do stworzenia "doraźnych" zastrzyków kasy, tak jak są teraz, oczywiście z adekwatną do balansu skutecznością.

Opcja "na tą chwilę".

Mimo nie ma rozwiązań idealnych...
10-05-2013 22:56 EteRnalNighT jest offline Szukaj postów użytkownika: EteRnalNighT Dodaj EteRnalNighT do Listy kontaktów
GrafAir
Ex-Team


images/avatars/avatar-129.jpg

Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.772
Kraina: Moria
Skąd: mam to wiedzieć?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Rey, do całego pomysłu odniosłem się w pierwszym moim poście. Ale powtórzę:
Gdybyśmy mieli złomu pod dostatkiem, to ludzi by znowu zabrakło, więc zaczął by się płacz, że trzeba zwiększyć ZNOWU przyrost z budynków, co doprowadzi do skurczenia zapasów złomu itd.

A jeśli zwiększymy przyrost z KW, to niedługo wszystkie surowce będą zbędne, bo nawet na R2 (garstka aktywnych) będzie się nam przelewać.

Nie twierdzę, że jest dobrze jak jest, ale jeśli zaczniemy "wydalać" surowcami, to za pół roku/rok zaczniemy budować pośredniaka na kosmiczne lvl jak na necro (z nudów).

__________________
Wygląd gry Scenariusze/Opisy Sala Trofeum R9 - bywa, że tu bywam

Nie piszcie do mnie nieragulaminowych PW: NIE MAM CZASU BY ODPOWIEDZIEĆ Frown


GrafAir GraFair Tongue
11-05-2013 10:23 GrafAir jest offline Szukaj postów użytkownika: GrafAir Dodaj GrafAir do Listy kontaktów
DaszeX
Junior Member


Data rejestracji: 04-04-2013
Postów: 16
Kraina: Moria V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

hmm - wg mnie to powinno wyglądać tak :

Aktualny złom ze skarbów powinien być podwojony lub :

Kieszonkowe (losowo pomiędzy 1-5 sztuk złomu)
Garść srebrników (losowo pomiędzy 5-12 sztuk złomu)
Spora kasa (losowo pomiędzy 12-20 sztuk złomu)
Żyła złota (losowo pomiędzy 20-30 sztuk złomu)



Jeżeli to wam nie wystarcza - napiszcie prośbę do administracji o wprowadzenie patcha który występowałby w 1 weekendy miesiąca : Gorączka Złota - Za każdy wygrany atak gracz otrzymuje 1 sztukę złomu (również wygrany w obronie)

A jeżeli to wam nie wystarcza - róbcie sobie solo slumsy (lub duo) - z nich otrzymacie za nadwyżkę repa nie tylko krew i ludzi a także pieniądze.

A jeśli jeszcze wam będzie mało - kupcie sobie 100 złomu w sklepie - rozbudujcie dom publiczny, lombard itd i koniec płaczu...

Pomysły z nowymi budynkami, dublowaniem złomu, obniżaniem repa z kw - kpina... skończył się płacz z ludźmi - zaczyna ze złomem.

Wkońcu serwer TRUDNY - więc czasami trzeba powalczyć o złom ale nie poprzez płacz administracji...
11-05-2013 11:39 DaszeX jest offline Szukaj postów użytkownika: DaszeX Dodaj DaszeX do Listy kontaktów
Rayneven
Forum God


images/avatars/avatar-11500.jpg

Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD
Kraina: Moria
Skąd: Hula niczym wiatr po polu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
DaszeX napisał(a)
hmm - wg mnie to powinno wyglądać tak :

Aktualny złom ze skarbów powinien być podwojony lub :

Kieszonkowe (losowo pomiędzy 1-5 sztuk złomu)
Garść srebrników (losowo pomiędzy 5-12 sztuk złomu)
Spora kasa (losowo pomiędzy 12-20 sztuk złomu)
Żyła złota (losowo pomiędzy 20-30 sztuk złomu)



Jeżeli to wam nie wystarcza - napiszcie prośbę do administracji o wprowadzenie patcha który występowałby w 1 weekendy miesiąca : Gorączka Złota - Za każdy wygrany atak gracz otrzymuje 1 sztukę złomu (również wygrany w obronie)

A jeżeli to wam nie wystarcza - róbcie sobie solo slumsy (lub duo) - z nich otrzymacie za nadwyżkę repa nie tylko krew i ludzi a także pieniądze.

A jeśli jeszcze wam będzie mało - kupcie sobie 100 złomu w sklepie - rozbudujcie dom publiczny, lombard itd i koniec płaczu...

Pomysły z nowymi budynkami, dublowaniem złomu, obniżaniem repa z kw - kpina... skończył się płacz z ludźmi - zaczyna ze złomem.

Wkońcu serwer TRUDNY - więc czasami trzeba powalczyć o złom ale nie poprzez płacz administracji...



DOM PUBLICZNY (POZIOM 24)
Obecnie prostytucja to interes, bardzo dochodowy interes. W celu zapewnienia sobie odpowiednich dochodów, każdy wampir na swoim terenie wprowadził monopol na usługi dla pań i panów.

Efekt: +7950 PLN / h

ROZBUDOWA DO POZIOMU 25
Koszty: 33 162 301 PLN, 40 147 766 ludzi
Wymagania: WPŁYWY: 57 (104), INTELIGENCJA: 43 (78)
Czas budowy: 7 godz. 17 min. 14 sek.
Efekt: +1590 PLN / h


LOMBARD (POZIOM 18)
Pożyczki pod zastaw -- tylko 50% tygodniowo!

Efekt: +6656 PLN / h

ROZBUDOWA DO POZIOMU 19
Koszty: 19 209 549 PLN, 747 038 ludzi
Wymagania: WIEDZA: 125 (230)
Czas budowy: 11 godz. 58 min. 50 sek.
Efekt: +1331 PLN / h


-----

+ 14 616 PLN / h

Jeden z wyższych przyrostów na serwerze a złomu jakoś nie widzę aby to zbudować:

POSTERUNEK POLICJI (POZIOM 22)
Oprócz dbania o spokój i porządek, policja zapewnia Tobie dodatkową ochronę. Wywiadowcy pomagają Ci wykrywać wrogie zasadzki, a policyjna ochrona pomaga Ci w obronie terytorium.

Efekt: spostrzegawczość w trakcie zasadzki zwiększona o 22, +4444 do PKT ŻYCIA w obronie przed zasadzką

ROZBUDOWA DO POZIOMU 23
Koszty: 61 897 002 PLN, 8 221 941 ludzi
Wymagania: CHARYZMA: 118 (218), WIEDZA: 66 (121)
Czas budowy: 4 godz. 36 min. 2 sek.
Efekt: spostrzegawczość w trakcie zasadzki zwiększona o 1, +202 do PKT ŻYCIA w obronie przed zasadzką

AGENCJA OCHRONY (POZIOM 22)
Współczesna odmiana najemników. Jeśli potrzebujesz kogoś do brudnej roboty, tutaj go znajdziesz. W zamian za ochronę agencja zapewnia dodatkowe wsparcie przy atakowaniu sąsiadów.

Efekt: +1804 do PKT ŻYCIA w czasie ataku, obrażenia wszystkich broni +22 w trakcie zasadzki

ROZBUDOWA DO POZIOMU 23
Koszty: 58 728 144 PLN, 5 872 815 ludzi
Wymagania: WPŁYWY: 79 (146), INTELIGENCJA: 63 (115)
Czas budowy: 3 godz. 40 min. 50 sek.
Efekt: +82 do PKT ŻYCIA w czasie ataku, obrażenia wszystkich broni +1 w trakcie zasadzki



Jeszcze jakieś genialne pomysły? Lombard zaraz postawię, ale nie da mi to kasy w racjonalnym czasie, przy robieniu pielg z jednorazami, jednorazami na kazda ekspe czy KW na to abym postawił AO 23 albo PP 23.

__________________
Nakarm wampira: http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=897
11-05-2013 14:16 Rayneven jest offline Szukaj postów użytkownika: Rayneven Dodaj Rayneven do Listy kontaktów
SephiorX
Lord


images/avatars/avatar-19271.jpeg

Data rejestracji: 08-11-2009
Postów: 279
Kraina: Moria IV
Skąd: Suwałki

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

1. Zwiększyć i to ZNACZNIE bonusy z budynków.
2. Uwolnić cenę złomu i znieść ograniczenie zdobytych pieniędzy za wygrywane walki.

__________________

11-05-2013 15:13 SephiorX jest offline Szukaj postów użytkownika: SephiorX Dodaj SephiorX do Listy kontaktów
DaszeX
Junior Member


Data rejestracji: 04-04-2013
Postów: 16
Kraina: Moria V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

"Jeszcze jakieś genialne pomysły? Lombard zaraz postawię, ale nie da mi to kasy w racjonalnym czasie, przy robieniu pielg z jednorazami, jednorazami na kazda ekspe czy KW na to abym postawił AO 23 albo PP 23. "

hmm - wnioskując - robisz pielgrzymki i na każdą kupujesz jednoraz - mógłbyś zaoszczędzić majątek gdybyś skonstruował sobie eq wyprawkowe podobne do dionka majac 65% na prawie wszystkich statach i szczescia wystarczajacego na podwyzszony drop - wtedy nie musialbys kupywac jednorazow za kazdym razem Smile

hmm - na expy kupujesz jednoraz - to rozumiem ale na kw ? wczesniej pisales ze masz ponad 1kk repy i nie wiesz co z nia robic - rob slumsy solo bez jednoraza - zarobisz ~ 5+ paczek zlomu za jednym wypadem a tak czy siak repa ci nie zabraknie

Widze ze wszystko chcecie miec ot tak od razu - pomęczcie sie troche bo zaoszczedzajac troche mozecie uzbierac wiele - lecz potrzebna jest cierpliwosc...

inny sposob - zamiast niszczyc rzeczy na nanity/mane (jesli potrzebne to rozumiem) sprzedawajcie je by miec zlom... - niby glupie a jak duzo mozna zaoszczedzic...

nastepny pomysl?? poproscie kumpli/kolezanki/ciotki/szwagrów/bratanice/synowe/sasiadow lub znajomych z innego serwera o to - by zalozyli konto na r2 i poprowadzili je do ~20-35 poziomu i wystawili wam te glupie 500 zlomu - niby malo ale moze pomoc...

chcialem jeszcze napisac by robili wam 20 kont dziennie (wasali) bo za kazdego jest 1000pln ale wywolaloby to zbyt duze przeciazenie serwerow ...
11-05-2013 16:04 DaszeX jest offline Szukaj postów użytkownika: DaszeX Dodaj DaszeX do Listy kontaktów
Strony (3): [1] 2 3 następny » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Propozycje rozwiązania problemu z podażą złomu na starych Moriach

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH