Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA wymogi tattoo a itemy dsk+5 » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony wymogi tattoo a itemy dsk+5 13 Ankieta - średnia ocena: 5,85
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
DuszyCIen
Ex-OP FR


Data rejestracji: 31-12-2007
Postów: 223
Kraina: Moria II

wymogi tattoo a itemy dsk+5 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Czas jakiś temu był poruszony problem dot. wymogów obrony tattoo rewo i ograniczonej ilości itemów na dsk+1 spełniających jego wymagania (mowa tu o pvp, gdzie set słoneczny nie jest najlepszym rozwiązaniem, a nie kw czy ekspach).

Administracja dokonała zmian i tym samym otworzono kilka nowych ścieżek dla tego tattoo. Chwała jej za to!

Obecnie większość ma możliwość swobodnego noszenia przedmiotów na dsk+1 a co poniektórzy wbijają ubrania powyżej dsk+1. Konsekwencją tego rozwoju jest dojście do dsk+5... Niestety tu pojawia się kolejna bariera.

Dla przypomnienia:

Poziom 5:

Wymagania: obrona hełmu max 30, obrona zbroi max 60, obrona spodni max 30


Powyższe wymogi nie pozostawiają tattoo wiele możliwości jeśli chodzi o itemy na głowę czy zadek, sprawa ma się trochę lepiej jeśli chodzi o itemy na klatę. Oczywiście przy założeniu, że słoneczny set nie jest rozwiązaniem dla pvp

Co do głowy to jedynym rozsądnym itemem spełniającym wymogi jest:

Doskonała Śmiercionośna Bandana Pasterza (+5)
Typ: Hełm
Obrona: 8


Cechy: obrażenia minimalne wszystkich broni +7, obrażenia maksymalne wszystkich broni +10, WYGLĄD +26, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +39, obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postaci, szansa trafienia bronią białą -82, ODPORNOŚĆ -23, obrażenia wszystkich broni +17, obrona przedmiotu -29Wymagania: POZIOM: 138, SIŁA: 117, WYGLĄD: 53


W połączeniu z prefixem śmiercionośnym nie ma nic poza pasterzem co spełnia wymogi tattoo (dla przypomnienia 8/10 rewo używa śmiercionośnej bandany xxx, reszta to osoby grające babkami które go problemu nie mają - obrona 28 na dsk+5 Śmiercionośna Opaska Prekognicji)

alternatywnie (już gdzieś to było przytaczane) można skorzystać z prefixu tygrysiego... rozwiązanie to jednak mocna ogranicza i tak już dość słaby dmg rewo na high lvl.

Idąc dalej, itemy na zadek mają ten sam problem. Jedyną możliwością jest tu:

Doskonały Śmiercionośny Kilt Pasterza (+5)

Typ: Spodnie
Obrona: 24


Cechy: WYGLĄD +29, ZWINNOŚĆ -4, SZCZĘŚCIE +5, obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postaci, obrona przedmiotu zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, ODPORNOŚĆ -16, obrażenia wszystkich broni +12, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +40, obrona przedmiotu -31, szansa trafienia bronią białą -47Wymagania: POZIOM: 155, SIŁA: 136, ZWINNOŚĆ: 57, ODPORNOŚĆ: 70


Poza prefixem tygrysim nie ma możliwości skompletowania innego itemu (z innym sufixem) który be spełniał wymagania tattoo.

Co się tyczy itemów na klatę, to jest kilka itemów dających wybór więc nie ma co poddawać tego pod dyskusję.

Nie od dziś wiadomo, że set śmiercionośny jest najsensowniejszym rozwiązaniem dla rewo (dodatkowy dmg i dodatkowe ataki).

Biorąc pod uwagę, brak na chwilę obecną informacji do do ewentualnych nowych poziomów tattoo oraz ich wymogów, ewentualnych nowych poziomów itemów (o ile takowe są rozważane) oraz terminów ich wprowadzenia, rodzi to pytanie oraz konieczność rozważenia czy nie należy wprowadzić kolejnej zmiany dotyczącej itemów/tattoo.

Myślę, że sporo osób się ze mną zgodzi, że bezcelowym jest wbijanie itemów na dsk+5 o ile nie wiadomo czy/jeśli zostaną wprowadzone jakieś zmiany chociażby ze względu na koszty wbijania itemów na dsk+5.

Temat ten założyłem nie ze względu na płacz (gram rewo) ale jedynie by wyprzedzić i dać możliwość zaplanowania rozwoju osobą grającym rewo na high lvl i uniknąć sytuacji która miała miejsce na poziomie dsk+1...

Na potwierdzenie tezy poniżej kilka itemów które nie są do wykorzystania dla rewo na poziomie dsk+5:


Doskonały Śmiercionośny Kilt Inków (+5)

Typ: Spodnie
Obrona: 55

Cechy: WYGLĄD +29, ZWINNOŚĆ -4, SZCZĘŚCIE +5, obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postaci, obrona przedmiotu zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, ODPORNOŚĆ +36, obrażenia wszystkich broni +12, WIEDZA +35Wymagania: POZIOM: 168, SIŁA: 153, ZWINNOŚĆ: 103, ODPORNOŚĆ: 70


Doskonały Śmiercionośny Kilt Uników (+5)

Typ: Spodnie
Obrona: 55


Cechy: WYGLĄD +29, ZWINNOŚĆ +29, SZCZĘŚCIE +5, obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postaci, obrona przedmiotu zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, ODPORNOŚĆ -9, obrażenia wszystkich broni +12, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie zasadzkiWymagania: POZIOM: 159, SIŁA: 141, ZWINNOŚĆ: 94, ODPORNOŚĆ: 70Cena: 401 700 PLN ; Cena sprzedaży: 200 850 PLN ; Mana: 7048 ; Nanity: 1768


Doskonała Śmiercionośna Bandana Kary (+5)

Typ: Hełm
Obrona: 37


Cechy: obrażenia minimalne wszystkich broni +7, obrażenia maksymalne wszystkich broni +10, WYGLĄD +26, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postaci, szansa trafienia bronią białą -35, ODPORNOŚĆ -12, obrażenia wszystkich broni +17, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie zasadzkiWymagania: POZIOM: 149, SIŁA: 143, WYGLĄD: 53



Postulaty jest prosty:

1. Prośba do administracji o określenie czy jest planowana jakaś zmiana uwzględniająca wymogi tattoo rewo dla itemów dsk+5... Jeśli tak to jakie są ramowe terminy realizacji i co mają obejmować?

2. Prośba do administracji o określenie czy jest planowana jakaś zmiana uwzględniająca parametr obrony itemów dsk+5 by nie ograniczać do używania jednego tylko zestawu ciuchów. Jeśli tak to jakie są ramowe terminy realizacji i co mają obejmować?

Zapraszam oczywiście do dyskusji osoby grające rewo jak i te które nimi nie grają. Liczę na konstruktywną dyskusję, bez napinek.

PS1. Temat ten ma jedynie na celu określenie możliwości jakie na end'owych lvlach ma rewolwerowiec.

PS2. Proszę również o nieużywanie jako argumentu -> "użyj slonecznego setu", słoneczny set niestety nie spisuje się w pvp a jest to temat dotyczący stricte pvp.

edit: dodatnie przykładowych itemów, które wzbogaciłyby możliwości rewo a które na dsk+5 nie są do wykorzystania.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez DuszyCIen: 11-05-2013 09:32.

11-05-2013 09:20 DuszyCIen jest offline Szukaj postów użytkownika: DuszyCIen Dodaj DuszyCIen do Listy kontaktów
General
King


Data rejestracji: 27-03-2007
Postów: 811
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wszyscy powinniśmy się już przyzwyczaić że palna 1h jest traktowana stricte pomacoszemu. Patrz CR: upatrzyli sobie gracze pod tatu połączenie" pele+szybkość i dorobiono tatu pod to Pleased

A tutaj problem nie tyczy się tylko Rewo ale i Ganga, który ma przecież znacznie wyższe wymagania.

Przedmiot: Doskonały Kilt (+5)
Typ: Spodnie
Obrona: 55

na 100 lvlu.

Nic innego nie ma sensu rozważać. Śmierć nie dotyka defa, a suffy? nic nie dają, bo komponują się najlepiej te które defa nie tną.

Palna 1h i tak nie istnieje w poważnym PvP 100+ i tak Pleased


edit. aby wyrównać opcje, należałoby też dać możliwość noszenia na działającym tatu Ganga (jako rozszerzenie tematu na całą palną 1h) inny obowiązkowy item na 1 z 2 bulidow ganga (i to popularniejszy):

Przedmiot: Doskonała Szturmowa Bandana Prekognicji (+5)
Typ: Hełm
Obrona: 91

ZNACZNIE ważniejsze niż wcześniejsze zmiany wymagań tatu CRa.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez General: 11-05-2013 09:39.

11-05-2013 09:34 General jest offline Szukaj postów użytkownika: General Dodaj General do Listy kontaktów
DuszyCIen
Ex-OP FR


Data rejestracji: 31-12-2007
Postów: 223
Kraina: Moria II

Autor tematu Temat rozpoczęty przez DuszyCIen
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
General napisał(a)
Wszyscy powinniśmy się już przyzwyczaić że palna 1h jest traktowana stricte pomacoszemu. Patrz CR: upatrzyli sobie gracze pod tatu połączenie" pele+szybkość i dorobiono tatu pod to Pleased

A tutaj problem nie tyczy się tylko Rewo ale i Ganga, który ma przecież znacznie wyższe wymagania.

Przedmiot: Doskonały Kilt (+5)
Typ: Spodnie
Obrona: 55

na 100 lvlu.

Nic innego nie ma sensu rozważać. Śmierć nie dotyka defa, a suffy? nic nie dają, bo komponują się najlepiej te które defa nie tną.

Palna 1h i tak nie istnieje w poważnym PvP 100+ i tak Pleased


edit. aby wyrównać opcje, należałoby też dać możliwość noszenia na działającym tatu Ganga (jako rozszerzenie tematu na całą palną 1h) inny obowiązkowy item na 1 z 2 bulidow ganga (i to popularniejszy):

Przedmiot: Doskonała Szturmowa Bandana Prekognicji (+5)
Typ: Hełm
Obrona: 91

ZNACZNIE ważniejsze niż wcześniejsze zmiany wymagań tatu CRa.


Zgoda, że problem nie dotyczy tylko rewo ale również i gangstera, jako że nie gram gangsterem to nie śledzę jego poczynań...

Podrzuć jak możesz wymogi tattoo ganstera...

Co do tego, że palna 1h nie istnieje w poważnych pvp powyżej 100lvl+, nie do końca się zgodzę. Myślę, że to tak naprawdę problem braku możliwości doboru itemów oraz zbalansowania tattoo/evo...

Od czegoś jednak trzeba zacząćWink
11-05-2013 10:22 DuszyCIen jest offline Szukaj postów użytkownika: DuszyCIen Dodaj DuszyCIen do Listy kontaktów
Grzesiu:)
Ex-Team


Data rejestracji: 20-10-2006
Postów: 702
Klan: Possessed
Kraina: Moria
Skąd: Cambridge

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

http://r2.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=b707953a86

Palna 1h w pvp też daje sobie rade. Ale problem faktycznie dotyczy także gangstera. Już teraz muszę powoli myśleć nad śmiercionośnym pastuchem w kilcie zamiast słońca które mam obecnie (wymogi wyglądu na biżuterii). Nic oprócz pastucha sie nie nadaje raczej.

Tak samo aksamitnych szortów handlarza bronią już nie podniosę powyżej doskonałego bo mi tatuaż nie zadziała

@up, wymogi defa: 50/120/50


Jednak myślę, że nic w tej kwestii nie zostanie zrobione, bo przykładowy zabójca też musi kombinować nad eq, to i my musimy Smile

__________________
cytat:
Powiem ci szczerze że Twój nick nie jest taki zły
Sprawia że wydajesz się miłym modem Big Grin

11-05-2013 10:42 Grzesiu:) jest offline Szukaj postów użytkownika: Grzesiu:) Dodaj Grzesiu:) do Listy kontaktów
Drakanus
Lord


Data rejestracji: 26-10-2007
Postów: 497

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
General napisał(a)
Wszyscy powinniśmy się już przyzwyczaić że palna 1h jest traktowana stricte pomacoszemu. Patrz CR: upatrzyli sobie gracze pod tatu połączenie" pele+szybkość i dorobiono tatu pod to Pleased

A tutaj problem nie tyczy się tylko Rewo ale i Ganga, który ma przecież znacznie wyższe wymagania.

Przedmiot: Doskonały Kilt (+5)
Typ: Spodnie
Obrona: 55

na 100 lvlu.

Nic innego nie ma sensu rozważać. Śmierć nie dotyka defa, a suffy? nic nie dają, bo komponują się najlepiej te które defa nie tną.

Palna 1h i tak nie istnieje w poważnym PvP 100+ i tak Pleased


edit. aby wyrównać opcje, należałoby też dać możliwość noszenia na działającym tatu Ganga (jako rozszerzenie tematu na całą palną 1h) inny obowiązkowy item na 1 z 2 bulidow ganga (i to popularniejszy):

Przedmiot: Doskonała Szturmowa Bandana Prekognicji (+5)
Typ: Hełm
Obrona: 91

ZNACZNIE ważniejsze niż wcześniejsze zmiany wymagań tatu CRa.




nie wazne, czy palna 1h, czy CR - wszystkie te tatki traktowane sa po macoszemu - czy jesli uwazasz, ze CRom podoba sie, ze jedyny "teoretyczny" sluszny wybor, aby miec 5 lvl tatka to dsk3 PLYTOWA pele szybkosci (bo nic innego mozna powiedziec nie da dosc defa) to sie gruuuubo mylisz..

Z tego co wiem w planach administracji (wyczytane z wypowiedzi Kondzia, albo Sushiego) jest zmiana "klat" i ich bonusow - tak, ze w przyszlosci moze sie okazac, ze pele nie bedzie imba ;]
11-05-2013 10:55 Drakanus jest offline Szukaj postów użytkownika: Drakanus Dodaj Drakanus do Listy kontaktów
General
King


Data rejestracji: 27-03-2007
Postów: 811
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
GrzesiuSmile napisał(a)
http://r2.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=b707953a86

Palna 1h w pvp też daje sobie rade. Ale problem faktycznie dotyczy także gangstera. Już teraz muszę powoli myśleć nad śmiercionośnym pastuchem w kilcie zamiast słońca które mam obecnie (wymogi wyglądu na biżuterii). Nic oprócz pastucha sie nie nadaje raczej.

Tak samo aksamitnych szortów handlarza bronią już nie podniosę powyżej doskonałego bo mi tatuaż nie zadziała

@up, wymogi defa: 50/120/50


Jednak myślę, że nic w tej kwestii nie zostanie zrobione, bo przykładowy zabójca też musi kombinować nad eq, to i my musimy Smile


Co do walki: hahaha. Mam mase CRow ktorzy potrafia (przy unikach ganga) dojsc do 20k/runde. Mam drozszy eq kilkukrotnie Pleased O czyms takim mowie, chociaz eq obronny przyzwoity.

Co do zabojcy: samoboj/zemsta i po sprawie, nie ma czego porownywac.

Drak: CR: no jesli widzisz TYLKO ten armor to współczuję Pleased


Dodam że mi to ryba, bo i tak eq nie ma znaczenia. Zawsze jest mase leszczy do bicia i zawsze moze za grosze eq do atakowania planiakow (zwlaszcza 1h) dopasowac Smile
Jak pojawia sie problemy wystarczy speed+msciwy+2h i bez tatka chyba 100% palniakow BW mogę sobie zjeść Pleased pomyślcie też nad tym Pleased

edit. w zw z tym ze wymagania wlasnie dla palnej 1h pod katem PvP sa bzdurne nie ukladam eq bo nie da sie (tylko ds5 bierze pod uwage). Kupienie eq na palniakow j.w. podalem to zaden koszt a wjezdzamy w kazdego ;] i jeszcze czesc dystansow sie moze zalapie Wink

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez General: 11-05-2013 11:06.

11-05-2013 11:03 General jest offline Szukaj postów użytkownika: General Dodaj General do Listy kontaktów
Damjan
Emperor


images/avatars/avatar-18803.jpg

Data rejestracji: 24-07-2008
Postów: 1.327
Klan: Ku Klux
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II; Necropolia IV
Skąd: mam wiedziec czego chcesz ode mnie?

RE: wymogi tattoo a itemy dsk+5 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
DuszyCIen napisał(a)
2. Prośba do administracji o określenie czy jest planowana jakaś zmiana uwzględniająca parametr obrony itemów dsk+5 by nie ograniczać do używania jednego tylko zestawu ciuchów. Jeśli tak to jakie są ramowe terminy realizacji i co mają obejmować?


Cien, kurde, ogarnij sie, bo po Tobie sie nie spodziewalem takiego wjazdu.
Tak, ustawmy minimalna obrone w bandanie i kilcie bo paru osobom to pasuje, a w zamian rozwalmy buildy polowie serwera. Myslenie zyczeniowe kwitnie na bw nadal.

__________________
r5 - Postal Dude ID 46038
r6 - Damjan ID 27188


Juz moge pisac co mi sie podoba.

img710.imageshack.us/img710/1807/damjans.png

Autor obrazka - Sley
11-05-2013 14:37 Damjan jest offline Szukaj postów użytkownika: Damjan Dodaj Damjan do Listy kontaktów
DuszyCIen
Ex-OP FR


Data rejestracji: 31-12-2007
Postów: 223
Kraina: Moria II

Autor tematu Temat rozpoczęty przez DuszyCIen
RE: wymogi tattoo a itemy dsk+5 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Damjan napisał(a)
cytat:
DuszyCIen napisał(a)
2. Prośba do administracji o określenie czy jest planowana jakaś zmiana uwzględniająca parametr obrony itemów dsk+5 by nie ograniczać do używania jednego tylko zestawu ciuchów. Jeśli tak to jakie są ramowe terminy realizacji i co mają obejmować?


Cien, kurde, ogarnij sie, bo po Tobie sie nie spodziewalem takiego wjazdu.
Tak, ustawmy minimalna obrone w bandanie i kilcie bo paru osobom to pasuje, a w zamian rozwalmy buildy polowie serwera. Myslenie zyczeniowe kwitnie na bw nadal.


Nie chodzi mi o ustawienie buildów. Chce wiedzieć w co jest sens inwestować, i jakie są kierunki. Postal do niedawna był problem z noszeniem itemow na dsk+1 dla rewo (może i innych tattoo).

Niebawem będzie to samo z itemami na dsk+5. Nie chce aby coś zostało zrobione dla rewo kosztem innych tattoo, jednak wbijanie itemow na dsk+5 to już spory koszt...a więc planowanie buildów już teraz odgrywa istotną rolę.

Jeśli byś jeszcze raz przeczytał co napisałem w pkt nr 2. to byś dostrzegł, że padło pytanie kluczowe "czy jest planowana zmiana w obronie?"

Wcześniej padło pytanie o wymogi tattoo rewo... co uważam jest dużo korzystniejsze do rozważenia aniżeli zmiana wymogów itemów... Jak sam zauważyłeś, a ja się z Tobą zgadzam, to zmiany obrony itemow rozwalą już istniejące buildy innych tattoo.

Uważam jednak, że należy znaleźć jakiś sposób na to aby nie 1 a kilka itemów mogło być użytych na dsk+5... bo jak nie to po co są ich bonusy setowe?
11-05-2013 17:03 DuszyCIen jest offline Szukaj postów użytkownika: DuszyCIen Dodaj DuszyCIen do Listy kontaktów
EgidaRavena
Lord


images/avatars/avatar-25144.gif

Data rejestracji: 11-10-2011
Postów: 376
Klan: [Macabre]
Kraina: Moria IV
Skąd: Opolskie

RE: wymogi tattoo a itemy dsk+5 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jest bardzo proste wyjście progi defa zmienić dla tatuaża rewo,żeby były takie jak dla ganga,lub podciagnać progi defa ganga jeszcze i dopiero wtedy przyrównać progi rewo do ganga :-)

Grzesiu:myślę,że zabójca ma większę możliwości jeśli chodzi o dmg więc progi defa ganga i rewo powinny zostac zwiększone przez co będziemy mieli większy wachlarz itemów do wyboru na poziomie dsk+1-dsk+5

Ed down Duszy:Zerowanie defa dodać do spaczaka :-)

__________________
https://zk.nakoz.org/7092r13p1.png

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez EgidaRavena: 12-05-2013 10:31.

12-05-2013 00:18 EgidaRavena jest offline Szukaj postów użytkownika: EgidaRavena Dodaj EgidaRavena do Listy kontaktów
Gumis1
Double Ace


Data rejestracji: 29-09-2006
Postów: 106

RE: wymogi tattoo a itemy dsk+5 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Originally posted by DuszyCIen
1. Prośba do administracji o określenie czy jest planowana jakaś zmiana uwzględniająca wymogi tattoo rewo dla itemów dsk+5... Jeśli tak to jakie są ramowe terminy realizacji i co mają obejmować?

2. Prośba do administracji o określenie czy jest planowana jakaś zmiana uwzględniająca parametr obrony itemów dsk+5 by nie ograniczać do używania jednego tylko zestawu ciuchów. Jeśli tak to jakie są ramowe terminy realizacji i co mają obejmować?

Informacja powinna byc podobna do tej, jaka byla odnosnie zmian w dystansie, czyt. brak informacji. Nie widze powodu, dlaczego tylko dystans ma miec niezapowiedziane zmiany.

Poza tym takie narzekanie jest lekko bezpodstawne. "mam super przedmiot, nie moge podniesc go na dsk+5, zmiencie obojetnie co, abym mogl go uniesc!". Moze powinienem zalozyc temat z prosba o usuniecie efektu "def z przedmiotow = 0" w slonecznym, bo nie spelnia mi tatka?
12-05-2013 01:20 Gumis1 jest offline Szukaj postów użytkownika: Gumis1 Dodaj Gumis1 do Listy kontaktów
Soseniusz
Emperor


images/avatars/avatar-19831.gif

Data rejestracji: 31-03-2009
Postów: 1.083
Klan: NewerLand [-NL-]
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VII
Skąd: Gdańsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Imo gadanie o defa na rewo jest o tyle dziwne, że jest słoneczny set zerujący defa.

Na ataki do spaczka można śmiało założyć coś innego.

__________________
R20 - Sosen
R21 - Sosen
12-05-2013 08:53 Soseniusz jest offline Szukaj postów użytkownika: Soseniusz Dodaj Soseniusz do Listy kontaktów
Fave
Member


Data rejestracji: 20-11-2012
Postów: 38
Klan: D.M.
Kraina: Moria V
Skąd: Katowice

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Można, ale wymagania deffa na rewo/gangsterze to moim zdaniem podejrzana sprawa. Mają znaczenie wyłącznie w pvp gdzie powiedzmy sobie szczerze palna 1h nie jest maszyną do zabijania. I jeszcze na h-lvlach nawet nie mogą sobie ubrać optymalnego sprzętu pod przeciwnika na dsk+5. może trzeba ustawić maks obronę na 70? na 60?


Na ten moment to trochę dziwne że skoro zabicie spostujących się palniaków/dystansów jest niemożliwe to jeszcze trzeba ubrać pastuchy na ataki na białasów.
12-05-2013 09:32 Fave jest offline Szukaj postów użytkownika: Fave Dodaj Fave do Listy kontaktów
Szynek
Emperor


images/avatars/avatar-24244.jpg

Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

dobra a więc jak duzy wybór ma np cr-babka na głowie?
szturm opaska adry... i NIC innego;]

śmiercia nie założę i nie płacze z tego powodu

a zbroja? by mieć dmg mam TYLKO do wyboru aż jedną pelke... płyt pelke speeda...i NIC innego...
śmiercia nie założę... tygrysa nie założę... i nie płacze z tego powodu

chcecie doprowadzić do tego by białasy poniżej 100lvlu nie miały już zadnej szansy obrony przed rewo?
samo wielokrotnie mówiliście, że do 92-93lvla rewo nie odstaje ani trochę...
teraz zwiększenie maks obrony pozwoliłoby na dodatkowe bunkrowanie sie w pvp...+spaczek i białas albo nie trafia albo smyra rewosa...

__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii

Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.

12-05-2013 10:09 Szynek jest offline Szukaj postów użytkownika: Szynek Dodaj Szynek do Listy kontaktów
DuszyCIen
Ex-OP FR


Data rejestracji: 31-12-2007
Postów: 223
Kraina: Moria II

Autor tematu Temat rozpoczęty przez DuszyCIen
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Soseniusz napisał(a)
Imo gadanie o defa na rewo jest o tyle dziwne, że jest słoneczny set zerujący defa.

Na ataki do spaczka można śmiało założyć coś innego.


Mówimy o pvp a nie ekspach czy kw gdzie słoneczny jest miernym rozwiązaniem. Do pvp jak już wspomniałem używany jest spaczony/jastrzębi które defa nie zerują. A co za tym idzie rewo ma ograniczenie przy nakryciach głowy i na dupsko do 30 defa. W konsekwencji jedyne 2 itemy które może używać na dsk+5 to jak wspomniałem w 1 poście to: śmiercionośna bandana/opaska pasterza i śmiercionośny kilt pasterza... Nie ma możliwości uzyskania pełnego bonusu ze śmiercionośnego setu, który jest tak przez wszystkich podawany jako imba dla rewo...

Fakt jest możliwość stworzenia innych itemów opartych o tygrysi czy elfi zmiejszających defa przedmiotu z tym, że w znacznym stopniu ogranicza to możliwości rewo (1h palnej dla ścisłości).

Stąd też mój post by poznać zamiary i możliwości, które na chwilę obecną są mizerne...


cytat:
Gumis1 napisał(a)
quote:
Originally posted by DuszyCIen
1. Prośba do administracji o określenie czy jest planowana jakaś zmiana uwzględniająca wymogi tattoo rewo dla itemów dsk+5... Jeśli tak to jakie są ramowe terminy realizacji i co mają obejmować?

2. Prośba do administracji o określenie czy jest planowana jakaś zmiana uwzględniająca parametr obrony itemów dsk+5 by nie ograniczać do używania jednego tylko zestawu ciuchów. Jeśli tak to jakie są ramowe terminy realizacji i co mają obejmować?

Informacja powinna byc podobna do tej, jaka byla odnosnie zmian w dystansie, czyt. brak informacji. Nie widze powodu, dlaczego tylko dystans ma miec niezapowiedziane zmiany.

Poza tym takie narzekanie jest lekko bezpodstawne. "mam super przedmiot, nie moge podniesc go na dsk+5, zmiencie obojetnie co, abym mogl go uniesc!". Moze powinienem zalozyc temat z prosba o usuniecie efektu "def z przedmiotow = 0" w slonecznym, bo nie spelnia mi tatka?


Nie bardzo rozumiem związek z tematem. Zmiany w dystansie dotyczyły broni i krytyka w tattoo. Fakt nie były podane z wyprzedzeniem ale to samo się tyczy broni i zmian evo pod 1h palną - były podane po fakcie.

Tu jest mowa o podstawowych parametrach jakimi są części garderoby na dsk+5. Śmiercionośny set został uznany jako jedno z najlepszych rozwiązań pod rewo (zgodnie z założeniami z początku gry), problem w tym, że docelowe itemy z tego setu mają się nijak to wymagać obrony tattoo. Stąd też pytanie moje padło o nowe poziomy tattoo. Być może Administracja sama już myślała nad tym problemem, być może nie - brak informacji. Myślę, że sporo osób grających 1h palną chciała by poznać chociaż kierunki w jakich się rozwinie sytuacja.

Jeszcze raz podkreślę. Nie chodzi tu o ekspy czy kw gdzie słusznym jest użycie słonecznego setu a o PvP, gdzie słoneczny nie ma wiekszej racji bytu i jest stosowany przeważnie przez osoby ktore nie stać na set biżu pod pvp.

Rozumiem też fakt, na który zwrócił uwagę Postal, że zmiana obrony itemów może zaburzyć balans już istniejących buildów, tak więc trzeba szukać innego rozwiązania - patrz pkt 1 z mojego postu. Oczywiście jeśli ktoś z Was ma inny pomysł proszę o zamieszczenie.


Edit: komentarz do posta Szynka:



cytat:
Szynek napisał(a)
dobra a więc jak duzy wybór ma np cr-babka na głowie?
szturm opaska adry... i NIC innego;]

śmiercia nie założę i nie płacze z tego powodu

a zbroja? by mieć dmg mam TYLKO do wyboru aż jedną pelke... płyt pelke speeda...i NIC innego...
śmiercia nie założę... tygrysa nie założę... i nie płacze z tego powodu

chcecie doprowadzić do tego by białasy poniżej 100lvlu nie miały już zadnej szansy obrony przed rewo?
samo wielokrotnie mówiliście, że do 92-93lvla rewo nie odstaje ani trochę...
teraz zwiększenie maks obrony pozwoliłoby na dodatkowe bunkrowanie sie w pvp...+spaczek i białas albo nie trafia albo smyra rewosa...


Nie sądzę by którykolwiek rewo (bez umagi do siły) mógł nosić smiercionośne xxx na dsk+5 poniżej 100lvl. Wymogi itemów o których piszę możesz sprawdzić tu: http://r2.bloodwars.interia.pl/test_item...0&playerLvl=100

Nie sądzę by którykolwiek rewo miał szanse z CR'em z koszą, szybkości i mściwcami -> z 30k hp... więc Twój argument nie bardzo ma rację bytu.

Co do stwierdzenie ze rewo nie odstaje na 92-93lvl to się zgadza.. tyle że na tym poziomie nie ssak ma jedynie : 27-28% łatwości a co za tym idzie nie myśli o noszeniu itemów na dsk+5 (patrz link powyżej, gdzie itemy na tyłek wymagają ok 155-160 lvl - nielegendarne). W konsekwencji możliwość noszenie nielegendarnych itemów na dsk+5 zaczyna się na poziomiem 100++.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez DuszyCIen: 12-05-2013 10:25.

12-05-2013 10:12 DuszyCIen jest offline Szukaj postów użytkownika: DuszyCIen Dodaj DuszyCIen do Listy kontaktów
Szynek
Emperor


images/avatars/avatar-24244.jpg

Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

doczytaj dokladnie co napisalem... nie chodzi o to ze rewo przy zwiekszonych wymogach defa zaczna biegac w dsk+5 itemach... ale o to, że zaczna sie bunkrować w pvp

__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii

Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.

12-05-2013 10:51 Szynek jest offline Szukaj postów użytkownika: Szynek Dodaj Szynek do Listy kontaktów
DuszyCIen
Ex-OP FR


Data rejestracji: 31-12-2007
Postów: 223
Kraina: Moria II

Autor tematu Temat rozpoczęty przez DuszyCIen
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Szynek napisał(a)
doczytaj dokladnie co napisalem... nie chodzi o to ze rewo przy zwiekszonych wymogach defa zaczna biegac w dsk+5 itemach... ale o to, że zaczna sie bunkrować w pvp


Pisałeś o 2 sprawach nawzajem wpływających na siebie.

Nie chodzi mi bynajmniej by zrobić z rewo bunkier, ani to rozwiązanie dobre ani zgodne z założeniami rewo... wiele atakow i niska przeżywalność (pierwotne założenia). Chodzi mi tu o możliwość wykorzystywania bunusów setowych i noszenia innego przedmiotu niż smiercionosna bandana pasterza czy smiercionosny kilt pasterza, który notabene i tak przestanie być grywalny dla rewo po osiągnieniu 128lvl obrona bedzie 31 a ograniczenie jest do max 30. (link: http://r2.bloodwars.interia.pl/test_item...0&playerLvl=128)

Podkreślę raz jeszcze: nie chodzi mi o zaburzenie balansu, czy stworzenie bunkra, a jedynie o to by rewo miał możliwość gry w pvp. W obecnej chwili z obecnymi uwarunkowaniami nie ma takiej opcji.

Rozumiem, że osoby nie grające rewo to nie interesuje... ale czy naprawdę dążymy do eliminacji pewnych tattoo na high lvl?

Szynek jak masz inną propozycję, nie zaburzającą balansu o którym piszesz, proszę napisz.
12-05-2013 11:34 DuszyCIen jest offline Szukaj postów użytkownika: DuszyCIen Dodaj DuszyCIen do Listy kontaktów
Voltarus
Triple Ace


Data rejestracji: 20-04-2008
Postów: 190
Klan: VII
Kraina: Moria III
Skąd: masz towar?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

szczyt hipokryzji, szynek walczy całe życie o boostowanie swojej rasy, wywalczył tak, że nie ma podjazdu do kultysty w pvp (snajper vs 2h, rewo vs 2h) to teraz zaciekle broni, żeby jego internetowe ego dalej rosło. Śmiech na sali.

__________________

12-05-2013 12:51 Voltarus jest offline Szukaj postów użytkownika: Voltarus Dodaj Voltarus do Listy kontaktów
Morinek
Double Ace


images/avatars/avatar-23714.jpg

Data rejestracji: 02-12-2010
Postów: 130
Klan: LoS
Kraina: Necropolia VI
Skąd: Reykjavik

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Niby wszystko o czym piszesz jest prawdą. Ale w tym wypadku będzie tak samo jak z crem. Będa tatuaże dopasowane tylko i wylacznie do jednego setu. Jest kilkanaście rozwiązań dla palniaka. Tak samo jakbym chciał zakładać tygrysi set na ceerku a nie moge bo mi wymogi padną.

Może wartoby bylo pomyśleć nad umagami dodającymi obrone przedmiotu/ujmującymi obronę przedmiotu, bo jak wiadomo istnieje teraz tylko umag dodający obronę postaci a nie przedmiotu. Nie będzie to latwe do zrobienia żeby zdobyć takie umagi ale jeśli jest się już tym wysokopoziomowym palniakiem to możnaby bylo sie trochu pomęczyć.
12-05-2013 12:52 Morinek jest offline Szukaj postów użytkownika: Morinek Dodaj Morinek do Listy kontaktów
DuszyCIen
Ex-OP FR


Data rejestracji: 31-12-2007
Postów: 223
Kraina: Moria II

Autor tematu Temat rozpoczęty przez DuszyCIen
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Morinek napisał(a)
Niby wszystko o czym piszesz jest prawdą. Ale w tym wypadku będzie tak samo jak z crem. Będa tatuaże dopasowane tylko i wylacznie do jednego setu. Jest kilkanaście rozwiązań dla palniaka. Tak samo jakbym chciał zakładać tygrysi set na ceerku a nie moge bo mi wymogi padną.

Może wartoby bylo pomyśleć nad umagami dodającymi obrone przedmiotu/ujmującymi obronę przedmiotu, bo jak wiadomo istnieje teraz tylko umag dodający obronę postaci a nie przedmiotu. Nie będzie to latwe do zrobienia żeby zdobyć takie umagi ale jeśli jest się już tym wysokopoziomowym palniakiem to możnaby bylo sie trochu pomęczyć.


Proszę wskaż mi te rozwiązania przy spełnieniu wymogów tattoo rewo dla obrony dla postaci na 128lvl+.


Co do umagów dających minus obrony już był osobny temat, raczej nie przejdzie, poza tym, wybacz ale nie mam ochoty (ani większość z nas) zaliczać KW 50-100 razy by mieć cień szansy ze trafie co potrzebuje by miec działający tattoo dla podstawowych itemów w dodatku tracąc 1 slot na umagi...
12-05-2013 13:08 DuszyCIen jest offline Szukaj postów użytkownika: DuszyCIen Dodaj DuszyCIen do Listy kontaktów
Morinek
Double Ace


images/avatars/avatar-23714.jpg

Data rejestracji: 02-12-2010
Postów: 130
Klan: LoS
Kraina: Necropolia VI
Skąd: Reykjavik

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
DuszyCIen napisał(a)
cytat:
Morinek napisał(a)
Niby wszystko o czym piszesz jest prawdą. Ale w tym wypadku będzie tak samo jak z crem. Będa tatuaże dopasowane tylko i wylacznie do jednego setu. Jest kilkanaście rozwiązań dla palniaka. Tak samo jakbym chciał zakładać tygrysi set na ceerku a nie moge bo mi wymogi padną.

Może wartoby bylo pomyśleć nad umagami dodającymi obrone przedmiotu/ujmującymi obronę przedmiotu, bo jak wiadomo istnieje teraz tylko umag dodający obronę postaci a nie przedmiotu. Nie będzie to latwe do zrobienia żeby zdobyć takie umagi ale jeśli jest się już tym wysokopoziomowym palniakiem to możnaby bylo sie trochu pomęczyć.


Proszę wskaż mi te rozwiązania przy spełnieniu wymogów tattoo rewo dla obrony dla postaci na 128lvl+.


Co do umagów dających minus obrony już był osobny temat, raczej nie przejdzie, poza tym, wybacz ale nie mam ochoty (ani większość z nas) zaliczać KW 50-100 razy by mieć cień szansy ze trafie co potrzebuje by miec działający tattoo dla podstawowych itemów w dodatku tracąc 1 slot na umagi...



To jak nie masz ochoty na takie coś to czyj to problem? Cr do 97 lvla musi się bujać bez plytowej pelki szybkości bo mu nie pozwala tatek wbic wyzej i mam z tego powodu plakac?

Buduj w takim razie na slonkach palniaka. Albo zmień rasę. Gangster jest i tak juz dobrze doboostowany.

Idąc Twoim tokiem myślenia mam teraz plakać że nie moge wbic plyt pelki spida na dsk +5 bo mi lvl nie pozwala albo cos? Jeśli już jesteś w tej tzw. topce to musisz sie liczyc ze będzie troche ciężej jak na początku.
12-05-2013 13:16 Morinek jest offline Szukaj postów użytkownika: Morinek Dodaj Morinek do Listy kontaktów
DuszyCIen
Ex-OP FR


Data rejestracji: 31-12-2007
Postów: 223
Kraina: Moria II

Autor tematu Temat rozpoczęty przez DuszyCIen
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Morinek napisał(a)
cytat:
DuszyCIen napisał(a)
cytat:
Morinek napisał(a)
Niby wszystko o czym piszesz jest prawdą. Ale w tym wypadku będzie tak samo jak z crem. Będa tatuaże dopasowane tylko i wylacznie do jednego setu. Jest kilkanaście rozwiązań dla palniaka. Tak samo jakbym chciał zakładać tygrysi set na ceerku a nie moge bo mi wymogi padną.

Może wartoby bylo pomyśleć nad umagami dodającymi obrone przedmiotu/ujmującymi obronę przedmiotu, bo jak wiadomo istnieje teraz tylko umag dodający obronę postaci a nie przedmiotu. Nie będzie to latwe do zrobienia żeby zdobyć takie umagi ale jeśli jest się już tym wysokopoziomowym palniakiem to możnaby bylo sie trochu pomęczyć.


Proszę wskaż mi te rozwiązania przy spełnieniu wymogów tattoo rewo dla obrony dla postaci na 128lvl+.


Co do umagów dających minus obrony już był osobny temat, raczej nie przejdzie, poza tym, wybacz ale nie mam ochoty (ani większość z nas) zaliczać KW 50-100 razy by mieć cień szansy ze trafie co potrzebuje by miec działający tattoo dla podstawowych itemów w dodatku tracąc 1 slot na umagi...



To jak nie masz ochoty na takie coś to czyj to problem? Cr do 97 lvla musi się bujać bez plytowej pelki szybkości bo mu nie pozwala tatek wbic wyzej i mam z tego powodu plakac?

Buduj w takim razie na slonkach palniaka. Albo zmień rasę. Gangster jest i tak juz dobrze doboostowany.


Idąc Twoim tokiem myślenia mam teraz plakać że nie moge wbic plyt pelki spida na dsk +5 bo mi lvl nie pozwala albo cos? Jeśli już jesteś w tej tzw. topce to musisz sie liczyc ze będzie troche ciężej jak na początku.


Proponuje czytać ze zrozumieniem. I do tego zamiast oskarżać o płacz to łaskawie podaj argumenty o które prosiłem :

Proszę wskaż mi te rozwiązania przy spełnieniu wymogów tattoo rewo dla obrony dla postaci na 128lvl+.

Nadal umyka Ci pierwszy post. Wróć do niego a zrozumiesz o co chodzi. Wink

Ty piszesz mi o CR, który ma następujące wymagania:

Poziom 5 : obrona hełmu min 30, obrona zbroi min 60, obrona spodni min 30

Czyli jedyne co sprawia trudność to ograniczenia zbroi.... jednak są możliwe do osiągnięcia na lvl dsk+++ a tym bardziej na dsk+5 (nakrycie głowy - niemal każde po przekroczeniu pewnego poziomu dokładnie 128 lvl), klata (w stopniu ograniczonym), portki niemal każde po przekroczeniu pewnego poziomu dokładnie 128 lvl).

Dodatkowo słonko pod pvp? Śmiem twierdzić, że nie grałeś nigdy 1h palna.

Wróćmy jednak do meritum sprawy.
A jest nim kwestia możliwości noszenia a raczej jej braku nakryć głowy i portek na poziomie dsk+5 na high lvl pod PvP w związku z brakiem spełnienia wymagań tattoo.

No chyba, że zakładamy proste rozwiązanie - rewo ma zniknąć na endowych lvl'ach w pvp. Jak tak proszę o takie stwierdzenie - przynajmniej będę wiedział co robićWink
12-05-2013 15:35 DuszyCIen jest offline Szukaj postów użytkownika: DuszyCIen Dodaj DuszyCIen do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zmiany nie są jeszcze w szczegółach zaplanowane więc nie ma o czym gdybać co będzie a czego nie.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


13-05-2013 12:12 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Khallayne
Lord


Data rejestracji: 25-02-2009
Postów: 354
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II
Skąd: z lasu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

poziom 128?

moze za 8 lat ktos taki osiagnie

__________________
cytat:
SushiMaker napisał(a)
Mam propozycję, jak Wam tak bardzo wszystko nie pasuje to SKASUJCIE SIĘ albo zamilknijcie, bo czytać się tego nie chce!

1 przedmiot - 2000kz i nawet nie ds4? Zapomnijcie o premce, za bubel nie płace
13-05-2013 13:24 Khallayne jest offline Szukaj postów użytkownika: Khallayne Dodaj Khallayne do Listy kontaktów
Drakanus
Lord


Data rejestracji: 26-10-2007
Postów: 497

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
General napisał(a)
cytat:
GrzesiuSmile napisał(a)
http://r2.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=b707953a86

Palna 1h w pvp też daje sobie rade. Ale problem faktycznie dotyczy także gangstera. Już teraz muszę powoli myśleć nad śmiercionośnym pastuchem w kilcie zamiast słońca które mam obecnie (wymogi wyglądu na biżuterii). Nic oprócz pastucha sie nie nadaje raczej.

Tak samo aksamitnych szortów handlarza bronią już nie podniosę powyżej doskonałego bo mi tatuaż nie zadziała

@up, wymogi defa: 50/120/50


Jednak myślę, że nic w tej kwestii nie zostanie zrobione, bo przykładowy zabójca też musi kombinować nad eq, to i my musimy Smile


Co do walki: hahaha. Mam mase CRow ktorzy potrafia (przy unikach ganga) dojsc do 20k/runde. Mam drozszy eq kilkukrotnie Pleased O czyms takim mowie, chociaz eq obronny przyzwoity.

Co do zabojcy: samoboj/zemsta i po sprawie, nie ma czego porownywac.

Drak: CR: no jesli widzisz TYLKO ten armor to współczuję Pleased


Dodam że mi to ryba, bo i tak eq nie ma znaczenia. Zawsze jest mase leszczy do bicia i zawsze moze za grosze eq do atakowania planiakow (zwlaszcza 1h) dopasowac Smile
Jak pojawia sie problemy wystarczy speed+msciwy+2h i bez tatka chyba 100% palniakow BW mogę sobie zjeść Pleased pomyślcie też nad tym Pleased

edit. w zw z tym ze wymagania wlasnie dla palnej 1h pod katem PvP sa bzdurne nie ukladam eq bo nie da sie (tylko ds5 bierze pod uwage). Kupienie eq na palniakow j.w. podalem to zaden koszt a wjezdzamy w kazdego ;] i jeszcze czesc dystansow sie moze zalapie Wink



W przypadku pele - tak to jest najwlasciwsza PELERYNA, aby miec zarazem szybkosc, peleryne i spelniac tatek 5.. Oczywiscie wiem, mozna sobie zrobic runika, albo inne pelerynki powbijac na dsk5.. ale czy to jest sens, aby 5 lvl tylko byl spelniany dsk5 Pelka ? Nie sadze.. Coraz czesciej widze jednak, ze twoje wypowiedzi nic nie wnosza do wypowiedzi, a maja jedynie nie wiem podbudowac twoje ego, ze Ty sie znasz... A nie znasz szczerze powiedziawszy Smile
13-05-2013 15:23 Drakanus jest offline Szukaj postów użytkownika: Drakanus Dodaj Drakanus do Listy kontaktów
Pycorius
Triple Ace


Data rejestracji: 19-03-2009
Postów: 175
Klan: Bananas, NG, Banda Drombo
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria; Moria III
Skąd: Pabianice

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Morinek napisał(a)
cytat:
DuszyCIen napisał(a)
cytat:
Morinek napisał(a)
Niby wszystko o czym piszesz jest prawdą. Ale w tym wypadku będzie tak samo jak z crem. Będa tatuaże dopasowane tylko i wylacznie do jednego setu. Jest kilkanaście rozwiązań dla palniaka. Tak samo jakbym chciał zakładać tygrysi set na ceerku a nie moge bo mi wymogi padną.

Może wartoby bylo pomyśleć nad umagami dodającymi obrone przedmiotu/ujmującymi obronę przedmiotu, bo jak wiadomo istnieje teraz tylko umag dodający obronę postaci a nie przedmiotu. Nie będzie to latwe do zrobienia żeby zdobyć takie umagi ale jeśli jest się już tym wysokopoziomowym palniakiem to możnaby bylo sie trochu pomęczyć.


Proszę wskaż mi te rozwiązania przy spełnieniu wymogów tattoo rewo dla obrony dla postaci na 128lvl+.


Co do umagów dających minus obrony już był osobny temat, raczej nie przejdzie, poza tym, wybacz ale nie mam ochoty (ani większość z nas) zaliczać KW 50-100 razy by mieć cień szansy ze trafie co potrzebuje by miec działający tattoo dla podstawowych itemów w dodatku tracąc 1 slot na umagi...



To jak nie masz ochoty na takie coś to czyj to problem? Cr do 97 lvla musi się bujać bez plytowej pelki szybkości bo mu nie pozwala tatek wbic wyzej i mam z tego powodu plakac?

Buduj w takim razie na slonkach palniaka. Albo zmień rasę. Gangster jest i tak juz dobrze doboostowany.

Idąc Twoim tokiem myślenia mam teraz plakać że nie moge wbic plyt pelki spida na dsk +5 bo mi lvl nie pozwala albo cos? Jeśli już jesteś w tej tzw. topce to musisz sie liczyc ze będzie troche ciężej jak na początku.



Proponuję przemyśleć dokładnie problem poruszony w temacie bo widać, że go nie rozumiesz. Żebyś mi nie zarzucił zaraz, że nic nie wieom o tym czy tamtym tatuażu to od razu mówię, że mam dużego rewolwerowca na r2 i dużego cra na r9. Piszesz tutaj o bym, że nie możesz założyć płytowej szybkości na wyższych poziomach jakości na pewnych lvlach postaci. Ok, zgoda, nie możesz. Wraz z rozwojem postaci i zdobywaniem poziomów rośnie łatwość i atrybuty dzięki którym możesz nosić płytową pelerynę szybkości nawet na dsk+5. Prędzej czy później ją założysz. Tymczasem w przypadku rewolwerowca sytuacja wygląda tak, że każdy kolejny poziom przybliża go do faktu nie spełnienia tatuażu przez zbyt wysoki poziom. Czyli paradoksalnie rozwój postaci doprowadzi do utraty bonusów z tatuażu a nie ich sukcesywnego uzyskiwania jak to ma miejsce u cra. Rewolwerowiec przestanie istnieć kompletnie w pvp, bo na słonecznym secie nijak się nie obroni przed nikim i nikogo nie pokona w ataku. (może poza łapaczami, którzy majestatem się wybronią czasem).
Pisałem o tym wszystkim już przy temacie poprawy rewolwerowca w patchu marcowym. Tatuaż blokuje możliwość noszenia innych sufixów niż pasterz praktycznie. Sam używam aksamitnych uników w pvp, ale jakbym chciał uniki połączyć ze śmiercionośnym setem, by mieć karę i nie rezygnować z obrażeń to już tatuaż nie zadziała. Z kolei użycie maski drastycznie obniża obrażenia.

Natomiast co do tygrysiego setu to też się nie zgodzę. Cr ma wybór, z którego wielu korzysta w trakcie rozwoju tatuażu, tj. 3 poziom tatuażu. Tygrysia pełna zbroja szybkości spełni ten poziom tatuażu na dsk+5, tygrysia bandana adrenaliny na dsk+3, kilt od ręki w zasadzie. Strata obrażeń z peleryny będzie w zasadzie niezauważalna przy wykorzystaniu demona/przeklętego a uniki i zasięg wydatnie mogą zwiększyć użyteczność cra na oblężeniach i kw. A żeby nie być gołosłownym to znam gracza, który taką wizję cra chce wcielić w życie.

Reasumując.. cr długo dochodzi do pełnej zdolności bojowej i mija sporo czasu nim może używać 5 poziomu tatuażu, ale prędzej czy później go osiągnie. Natomiast rewolwerowiec wraz ze wzrostem poziomu zbliża się do granicy, która oznacza dla niego niedziałajacy tatuaż na setach biżuterii innych niż słoneczny, co jest wg mnie kwestią wymagającą jak najszybszej poprawy, zwłaszcza w kontekście przedmiotów dsk+5, o czym pisał autor tematu.


EDIT

cytat:
General napisał(a)
cytat:
GrzesiuSmile napisał(a)
http://r2.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=b707953a86

Palna 1h w pvp też daje sobie rade. Ale problem faktycznie dotyczy także gangstera. Już teraz muszę powoli myśleć nad śmiercionośnym pastuchem w kilcie zamiast słońca które mam obecnie (wymogi wyglądu na biżuterii). Nic oprócz pastucha sie nie nadaje raczej.

Tak samo aksamitnych szortów handlarza bronią już nie podniosę powyżej doskonałego bo mi tatuaż nie zadziała

@up, wymogi defa: 50/120/50


Jednak myślę, że nic w tej kwestii nie zostanie zrobione, bo przykładowy zabójca też musi kombinować nad eq, to i my musimy Smile


Co do walki: hahaha. Mam mase CRow ktorzy potrafia (przy unikach ganga) dojsc do 20k/runde. Mam drozszy eq kilkukrotnie Pleased O czyms takim mowie, chociaz eq obronny przyzwoity.


Co Ty nie powiesz! A jest w ogóle ktoś na bw, kto ma droższy sprzęt od twojego? Nyarleth z r9 też pewnie nie ma się co porównywać z twoim jednym setem biżuterii i jednym setem ciuchów. Skąd wiesz czego używa Mukarito? Na podstawie jednego linka stwierdzasz, że masz droższy ekwipunek (i to kilkukrotnie), a nie masz. Obudź się z tego narcyzmu bo niedobrze się robi od czytania tych bredni.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Pycorius: 13-05-2013 17:04.

13-05-2013 16:30 Pycorius jest offline Szukaj postów użytkownika: Pycorius Dodaj Pycorius do Listy kontaktów
DuszyCIen
Ex-OP FR


Data rejestracji: 31-12-2007
Postów: 223
Kraina: Moria II

Autor tematu Temat rozpoczęty przez DuszyCIen
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Pycorius napisał(a)
cytat:
Morinek napisał(a)
cytat:
DuszyCIen napisał(a)
cytat:
Morinek napisał(a)
Niby wszystko o czym piszesz jest prawdą. Ale w tym wypadku będzie tak samo jak z crem. Będa tatuaże dopasowane tylko i wylacznie do jednego setu. Jest kilkanaście rozwiązań dla palniaka. Tak samo jakbym chciał zakładać tygrysi set na ceerku a nie moge bo mi wymogi padną.

Może wartoby bylo pomyśleć nad umagami dodającymi obrone przedmiotu/ujmującymi obronę przedmiotu, bo jak wiadomo istnieje teraz tylko umag dodający obronę postaci a nie przedmiotu. Nie będzie to latwe do zrobienia żeby zdobyć takie umagi ale jeśli jest się już tym wysokopoziomowym palniakiem to możnaby bylo sie trochu pomęczyć.


Proszę wskaż mi te rozwiązania przy spełnieniu wymogów tattoo rewo dla obrony dla postaci na 128lvl+.


Co do umagów dających minus obrony już był osobny temat, raczej nie przejdzie, poza tym, wybacz ale nie mam ochoty (ani większość z nas) zaliczać KW 50-100 razy by mieć cień szansy ze trafie co potrzebuje by miec działający tattoo dla podstawowych itemów w dodatku tracąc 1 slot na umagi...



To jak nie masz ochoty na takie coś to czyj to problem? Cr do 97 lvla musi się bujać bez plytowej pelki szybkości bo mu nie pozwala tatek wbic wyzej i mam z tego powodu plakac?

Buduj w takim razie na slonkach palniaka. Albo zmień rasę. Gangster jest i tak juz dobrze doboostowany.

Idąc Twoim tokiem myślenia mam teraz plakać że nie moge wbic plyt pelki spida na dsk +5 bo mi lvl nie pozwala albo cos? Jeśli już jesteś w tej tzw. topce to musisz sie liczyc ze będzie troche ciężej jak na początku.



Pisałem o tym wszystkim już przy temacie poprawy rewolwerowca w patchu marcowym. Tatuaż blokuje możliwość noszenia innych sufixów niż pasterz praktycznie. Sam używam aksamitnych uników w pvp, ale jakbym chciał uniki połączyć ze śmiercionośnym setem, by mieć karę i nie rezygnować z obrażeń to już tatuaż nie zadziała. Z kolei użycie maski drastycznie obniża obrażenia.

....

Reasumując.. cr długo dochodzi do pełnej zdolności bojowej i mija sporo czasu nim może używać 5 poziomu tatuażu, ale prędzej czy później go osiągnie. Natomiast rewolwerowiec wraz ze wzrostem poziomu zbliża się do granicy, która oznacza dla niego niedziałajacy tatuaż na setach biżuterii innych niż słoneczny, co jest wg mnie kwestią wymagającą jak najszybszej poprawy, zwłaszcza w kontekście przedmiotów dsk+5, o czym pisał autor tematu.




Co Ty nie powiesz! A jest w ogóle ktoś na bw, kto ma droższy sprzęt od twojego? Nyarleth z r9 też pewnie nie ma się co porównywać z twoim jednym setem biżuterii i jednym setem ciuchów. Skąd wiesz czego używa Mukarito? Na podstawie jednego linka stwierdzasz, że masz droższy ekwipunek (i to kilkukrotnie), a nie masz. Obudź się z tego narcyzmu bo niedobrze się robi od czytania tych bredni.[/quote]

Sam bym lepiej tego nie ujął. To jest główny powód założenia temat.

Sushi, dzięki za wypowiedź, rozumiem w takim razie ze problem jest Wam znany i szukacie rozwiązań?

Jak tak to chociaż powiedz w jakim kierunku planujecie iść (o ile jest to już z grubsza określone). Weź pod uwagę, że na poziomach dsk++ przedmioty stają się już dość drogie a do tego są to już docelowe przedmioty a więc tym droższe...
13-05-2013 18:45 DuszyCIen jest offline Szukaj postów użytkownika: DuszyCIen Dodaj DuszyCIen do Listy kontaktów
Bauhaus
Lord


Data rejestracji: 21-04-2009
Postów: 429
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Myślę że należy inaczej zdefiniować problem, kłopot nie tyle dotyczy wymogów tatka co raczej faktu że niektóre itemy docelowo przewidziane dla rewo wyłączają mu tatek.
Żaden rewo nie rości sobie praw by atakować w runiku czy płytowym mistrzu i nie chodzi o to żeby dać reweolwerowcą możliwość używania tych itemów, było by to wypaczenie.
Powiedzmy w prost, problem dotyczy kilku sufiksów które w dobie dsk5 itemów, zwinnych/demonicznych katan, demonicznych pn itd powinny być na wyposarzeniu rewolwerowca aby był konkurencyjny w stosunku do ceerów mnichów czy dystansów.
Mam tu na myśli takie przedmioty jak:
dsk5 bandana kary, dsk5 maska preko przede wszystkim ale także dsk5 kiltu inków czy uników.
Dokładniej chodzi o dostęp do dsk5 sufowanego śmiercionośnego setu w pvp, dlaczego śmiercionośnego ? Na 110 lvl + śmiercionośny to jedyny użyteczny set dla rewolwerowca, zwłaszcza w dobie desertów wzmocnionych o trafienie krytyczne.
Zawyżenie wymogów tatka w defie to jedno rozwiązanie, inne jakie przechodzi mi do głowy to zmiana specyfiki sufiksu śmiercionośny tak aby zamiast obcinać odporność obcinał defa albo obcinał i odporność i defa.
O spodnie nie ma się co martwić i nad czym gadać, śmiercionośnego sufiksu używa właściwie tylko palna.
Bardziej problematyczny jest sufiks śmiercionośny na głowie bo tu używa go także cr i dystans i tak
Doskonała Śmiercionośna Bandana Kary (+5) obrona 37 jeśli przyjmiemy że śmiercionośny w głowie obetnie obronę o 7 wówczas taka bandanka ma 30 defa idealna wartość żeby nie wyłączyć tatuaża rewolwerowca i jednocześnie aby spełnić tatek cr. A co jeśli ceer poczuje się pokrzywdzony utratą tych 7 defa ? No cóż inna cecha śmiercionośnego prefiksu to (na przykładzie dsk5 smierć bandany kary): ODPORNOŚĆ -12 zmniejszamy kare do odporności do -5 i ceer nie jest stratny w ogóle nic.
Problem można rozwiązać nieznacznie zmieniając statystyki samego sufiksu śmiercionośny, przekładając np. kare do odporności na kare do defa albo modyfikując wartość wzrostu obrony przedmiotów w stosunku do poziomu wbicia, nie jest to trudna modyfikacja.
Na chwile obecną uważam że w pvp rewolwerowiec przestaje się powoli liczyć, nie twierdze że się nie da ale uważam że stosunek wkładu do efektu jest zupełnie nieproporcjonalny zwłaszcza w dobie IMBA mnicha który na r9 po "balansie" zabił zabójce i stał się młotem na palną (właściwie na wszystko) w dobie demonicznych/zwinnych katan toporków itd całkiem rozsądne było by otworzyć palnej 1 h (w mniejszym stopniu także 2h) droge do efektywnego używania itemów dsk5.
Idąc dalej tym tokiem myślenia jeśli śmiercionośny kilt słońca jest itemem niezbędnym dla gangstera a na dsk5 jego def na poziomie 160 postaci przekracza tatek o 20 niech wiec sufiks śmiercionośny w nogach obniża def o np. 1 na 4 lvl.
Spokojnie można dokonać takiej modyfikacji, sam sufiks śmiercionośny w spodniach jest sufiksem palnej rzadko używają go łowcy i nie chodzi tu o dobranie takich wartości żeby rozwalić bildy łowcy na śmiercionośnym tylko raczej o zadowolenie obu stron a brak w defie zrekompensować zmniejszeniem kary do odpa.
Taka modyfikacja właściwości sufiksu śmiercionośnym będzie też uzupełniała zapowiedzianą w przyszłości poprawę zbroi, jaknajbardziej jestem za poprawa wysokich podstaw zbroi (kolczuga itd) ale jestem na nie jeśli np. ma się okazać że zbroja warstwowa jest niezwykle intratna ale z racji wysokiego defa znów dyskryminuje palna 1h, wówczas sufiks śmiercionośny zmniejszający defa jest jak znalazł.

__________________
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.php?a=profile&uid=13984

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Bauhaus: 19-06-2013 13:46.

19-06-2013 13:28 Bauhaus jest offline Szukaj postów użytkownika: Bauhaus Dodaj Bauhaus do Listy kontaktów
Jack The Ripper
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

patch czerwcowy:
cytat:
[Moria] Zwiększona zostanie maksymalna obrona dla tatuażu rewolwerowiec.
Na poziomie 5 będzie to kolejno 40/60/40.

[Moria] Zwiększona zostanie maksymalna obrona dla tatuażu snajper i gangster.
Na poziomie 5 będzie to kolejno 55/120/55

cytat:
General napisał:
Przedmiot: Doskonały Kilt (+5)
Typ: Spodnie
Obrona: 55

na 100 lvlu.

http://r9.bloodwars.interia.pl/test_item...0&playerLvl=104

ja mam 105 Crying

imo nadal słabo, bo u snajpera/gangstera to tylko 5 defa więcej.
25-06-2013 11:24
Soseniusz
Emperor


images/avatars/avatar-19831.gif

Data rejestracji: 31-03-2009
Postów: 1.083
Klan: NewerLand [-NL-]
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VII
Skąd: Gdańsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Kilka dmg to 2 ataki (czyli w sumie 4) i dmg z prefiksa. Rzeczywiscie "kilka dmg".

/NApisalem w zlym temacie. Wypowiedz sie w tym 'durigm'. Warna nie przyznajcie mu.

Grzesiu


__________________
R20 - Sosen
R21 - Sosen

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Grzesiu:): 27-06-2013 20:21.

27-06-2013 20:20 Soseniusz jest offline Szukaj postów użytkownika: Soseniusz Dodaj Soseniusz do Listy kontaktów
adek444
Lord


Data rejestracji: 27-11-2006
Postów: 431

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Doskonały Śmiercionośny Kilt Inków (+5)


Typ: Spodnie
Obrona: 57
lev 110, czyli docelowy item z mściwym/jastrzebim setem nie dla snajpera? Nic tylko w słonkach atakować.

__________________
R2 adek444
27-06-2013 21:18 adek444 jest offline Szukaj postów użytkownika: adek444 Dodaj adek444 do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA wymogi tattoo a itemy dsk+5

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH