Drobna modyfikacja umagiczniania |
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
Drobna modyfikacja umagiczniania |
|
Przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Szukałem na forum i znajdowałem tylko podobne pomysły... no ok, przyznaję, że jestem człekiem z natury leniwym, więc nie chciało mi się czytać kilku tematów, bo na myśl, że 90% postów do będzie płacz i tylko 10% czymś sensownego, to mnie odrzuciło i postanowiłem zaspamować forum
Zanim jednak przejdę do pomysłu, oto dwa przykłady:
I. Autentyk
Gracz X dostaje umagicznienie +14 inta na leg dsk tygrysach czegoś tam, w każdym razie dawały sporo zwinki. Umagicznienie bardzo fajne... ale przedmiot nie ten. To jeszcze ratuje sytuację, że to spodnie, więc dzięki temu przyda się to chociaż do budowy. Ale są o wiele lepsze miejsca na takie umagicznienie, jak sprzęt bojowy.
II. Fikcja do kwadratu(ale możliwa)
Wyobraź sobie, że po wielu trudach udaje się Ci zrobić całą Kuźnię. Wpadłeś na pomysł, by umagicznić sobie swoją leg dsk runiczną kieckę węża, bo staty zawsze się przydadzą. Umagiczniasz, patrzy na to, co wpadło... i trafia Cię jasny szlag, a bluzg lepiej nawet nie cytować. Wpada Ci na sprzęcie tylko i wyłącznie do lucka +1 atak, czyli coś, co jest przydatne tylko w sprzęcie bojowym. Umagicznienie, o którym marzy każdy wpada Tobie, ale nie na tym, co trzeba i musisz je spalić, a szansa, ze znowu Ci ono wpadnie jest niewielka...
Jaki jest więc mój pomysł, by część fajnych umagicznień nie szła do piachu? Żadne przerzucanie umagów z jednej rzeczy na drugą, a zwyczajna zamiana kolejności
Obecnie jest tak, że najpierw wybieramy przedmiot, a dopiero potem system losuje umagicznienie. A gdyby zrobić według mnie prostą zamianę, że najpierw losujemy umagicznienie, a potem dopiero wybieramy przedmiot, na jaki chcemy je wrzucić, to znacząco pomogłoby to graczom. Bo i tak ciężko o dobre umagicznienie, losowator jest bezlitosny...
Takie umagicznienie "wisiałoby" w powietrzu i albo byśmy je użyli, albo palili jak do tej pory te nasze kochane +2 siły i -4 zwinki.
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
14-05-2013 12:34 |
|
|
WHacko
Viking
Data rejestracji: 11-05-2008
Postów: 714
Kraina: Moria III Skąd: Łódź
|
|
Dokładnie taki sam pomysł padł już. Możliwe jednak, że w morzu spamu zaginął i teraz ktoś na to chociaż spojrzy ^^
Sporo by to ułatwiło, nie powiem. Pytanie tylko czy nie będzie to miało jakichś zgubnych konsekwencji, których ja osobiście nie widzę. Jakoś specjalnie to nie zrobi też masakry pewnie bo odsetek ludzi, którzy trafiają ten super umag jest niewielki.
|
|
14-05-2013 12:42 |
|
|
Jack The Ripper Niezarejestrowany
|
|
ano w tych dziesięciu sensownych procentach taka propozycja była. wad to raczej nie ma, więc czemu nie.
|
|
14-05-2013 12:47 |
|
|
trusekpl
Lord
Data rejestracji: 30-12-2009
Postów: 346
Klan: Public Enemies Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VI
|
|
Mi osobiście by pasowało takie rozwiązanie...
Ale powoduje to bezmyślne klikanie... trzeba się zastanowić 2-3 razy zanim zdecydujesz się co umagicznić... a tak nie ma emocji... wypadnie dużo stat nie bojowych dasz w lucka... wypadnie coś bojowego to dasz do sprzętu bojowego wypadnie sporo stat wyprawkowych decydujesz się co robić... . Za duże daje taka opcja możliwości... .
Pomimo tego że osobiście chciałbym wprowadzenia tego, bo nie raz mi się zdarzało skasować fajne umag bo nie na takim itemku mi wypadło, ale dzięki temu mam motywację dalej zbierać nowe umagicznienia i liczyć na odrobinę szczęścia przy losowaniu... .
Z poważaniem Trusekpl
__________________ Trusekpl
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Kastracje ma przeprowadzić wprawny weterynarz czy wolisz opłacić szpital? |
|
|
14-05-2013 12:57 |
|
|
GrafAir
Ex-Team
Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.772
Kraina: Moria Skąd: mam to wiedzieć?
|
|
cytat: |
GrafAir napisał(a)
[...]
I jeśli nie można wprowadzić przenoszenia umagicznień, to niech chociaż po zaliczeniu ostatniego lvl KW, będzie najpierw podane info co za bonus nam się trafił (coś jak drop po wyprawie, na końcu raportu kw, byłaby informacja np: po oczyszczeniu slumsów znalazłeś magiczną aurę: +1500 wyglądu, -40 zwinności). Dzięki temu nawet "często-zmieniająca-ekwpiunek-biała" będzie mogła dobry umag dać na tytany lub zatrzymać "na później").
Dodatkowo, będzie się można pochwalić raportem z kw, jak dropem. |
cytat: |
Arius napisał(a)
[...]
Generalnie wcześniej byłem na nie odnośnie przenoszenia umagów. Ale ponieważ często gęsto wchodzą patche zmieniające parametry bojowe przedmiotów/tatków/arkan, to jestem już jednak za tym, by dało się to przenosić. |
__________________ Wygląd gry Scenariusze/Opisy Sala Trofeum R9 - bywa, że tu bywam
Nie piszcie do mnie nieragulaminowych PW: NIE MAM CZASU BY ODPOWIEDZIEĆ
GrafAir GraFair
|
|
14-05-2013 13:01 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
Autor tematu
|
|
GrafAir, dzięki że tak szybko pokazałeś ludziom, jak bardzo jestem leniwy
Ale to tylko pokazuje, że trzeba tutaj coś zmienić
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
14-05-2013 13:06 |
|
|
Rumci
Triple Ace
Data rejestracji: 02-05-2010
Postów: 176
Klan: Night Blood Hunters Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III Skąd: R9
|
|
Jak dla mnie bardzo fajny pomysł. Nie było narzekań typu " Kurde, gdybym wiedział, że taki umag wypadnie to bym...".
Zdecydowanie na +.
|
|
14-05-2013 13:11 |
|
|
MetalGearSolid
Newbie
Data rejestracji: 18-07-2011
Postów: 4
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VII
|
|
To bardzo dobry pomysł, oby był wprowadzony do gry jak najszybciej.
Ciężko jest przejść bez wpadek wszystkie poziomy slumsów, a jeszcze ciężej o dobry umag, więc to ułatwiłoby choć trochę w co je wpakować.
|
|
14-05-2013 18:34 |
|
|
ThorinosR7
Lord
Data rejestracji: 04-06-2010
Postów: 254
Kraina: Necropolia V
|
|
Super, musi wejść, mam nadzieję, że nawet w patchu majowym się uda
__________________
|
|
15-05-2013 08:43 |
|
|
Rayneven
Forum God
Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Hula niczym wiatr po polu
|
|
Proszę powstrzymać się od postów w psotaci super, 10/10, zdecydowanie na plus itp.
Głosujcie "łapkami", albo postarajcie się o bardiej rozbudowane wypowiedzi na temat zalet tego pomysłu lub jego wad.
Dziękuję.
__________________ Nakarm wampira: http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=897
|
|
15-05-2013 09:18 |
|
|
|
bylo, sam proponowalem:
cytat: |
Originally posted by The Juggernaut
ja do tego wszystkiego proponowalbym odwrocenie przebiegu zdarzen tj
najpierw losujemy umaga, a potem wybieramy przedmiot |
Przeniesienia umaga na inny item.
wg mnie taka losowosc najpierw umaga a potem itemu ma sens i to powinno wejsc jak najszybciej jeszcze w majowym patchu
__________________ Game over
|
|
15-05-2013 11:41 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
|
|
Pomysł bardzo przyzwoity, z kilku powodów, mianowicie, dla mnie ta gra staje się coraz mniej atrakcyjna, z racji takiej, że wszystko w bw polega na szczęściu i algorytmie z tym związanym. Masz farta, dropniesz coś ciekawego, nie masz farta, nie dropniesz, umiesz 'grać' dropniesz/nie dropniesz. Moim zdaniem to największy minus gry - nikt nie ma równych szans.
Kolejnym argumentem przemawiającym za wprowadzeniem proponowanego usprawnienia gry jest to, jakie umagicznienia losują się, i tu znów, możesz wylosować w ak + 10 siły - co kompletnie jest bezużyteczne, a np w ringu do lucka by się bardzo przydało.
I tutaj dla małego porównania wyniki moich slumsów, które klepie od wejścia do A3:
Slum podejście nr:
1. Przedmiot uzyskał magiczne efekty: WPŁYWY +3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -1. (14.03)
2. SZCZĘŚCIE +2.
3. CHARYZMA +3, obrażenia wszystkich broni -1.
4. ODPORNOŚĆ +2, WPŁYWY -1.
5. Ignoruje 4 % obrony przeciwnika, PKT ŻYCIA +20.
6. INTELIGENCJA +3, WYGLĄD -1.
7. obrona postaci +25, WYGLĄD -1.
8. PKT KRWI +40.
9. ZWINNOŚĆ +3.
Wszystkie w/w Umagicznienia, są do pałki na wyprawki. jak widać kompletny złom. I jak widać, wyżej wymienione umagi, są bezużyteczne. Więc nawet i przy podglądzie wcześniejszym, nie miałbym gdzie tego wsadzić, tylko to usunąć.
Za pół godziny wrzucę jeszcze 10 umag, bo o 12.35 kończę kolejny raz slumsy
Edit :
10. PKT KRWI +20, ODPORNOŚĆ -1.
Śmiech na sali trochę te umagicznienia ;] kolejna marchewka za którą się biegnie nie wiadomo w którą stronę.
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez shockth: 15-05-2013 12:38.
|
|
15-05-2013 11:57 |
|
|
blooderror
Triple Ace
Data rejestracji: 30-08-2008
Postów: 150
|
|
cytat: |
shockth napisał(a)
Moim zdaniem to największy minus gry - nikt nie ma równych szans.
|
A moim zdaniem to największy plus
Ta losowość, ta niewiadoma
Wszyscy mają takie same szanse na drop czy wbicie przedmiotu w studni... inna sprawa, ze jednym sie udaje innym nie... Ale szanse SĄ równe
Mimo wszystko pomysł niegłupi... Tylko z drugiej strony, czy wtedy nie będzie "za łatwo"? Ja bym chyba jednak wolał, żeby zostało tak jak jest
|
|
16-05-2013 11:24 |
|
|
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej
Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.300
Klan: BW Team Rasa w grze: Władca Zwierząt Kraina: Moria; Moria VI; Moria S Skąd: Województwo łódzkie
|
|
Losowość i niewiadoma dodaje smaku tej grze, ale przejście wyższych poziomów KW to nie lada wyzwanie, przez co gracze domagają się sowitych nagród a nie śmieci. Dlatego też uważam, że taka opcja wiele osób ucieszy - jeśli ktoś wylosuje duży boost do statystyk, to będzie mógł zdecydować czy wrzucić to w zestaw na wyprawy lub budowy.
Jak jeszcze na Morii efekt +10 inteligencji w bojowych spodniach będzie przydatny ze względu na wymagania broni, tak na Necro do niczego się nie przyda.
Oczywiście, jestem jak najbardziej na tak!
__________________
Wielki, zły Buc
__________________
Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________
cytat: |
Buc napisał(a)
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada
|
Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm. |
|
|
17-05-2013 00:39 |
|
|
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
|
|
czekalem i czekalem na odp administracji
niestetty sie nie doczekalem...
ostatnio mam bardzo malo czasu i nie udzielam sie na forum (zreszta malo tematow jest tresciwych) jednak tutaj nie wytrzymalem
tematy z tej serii przewijaly sie baaardzo czesto... nie jest to tez pozbawione powodu... poprostu ludzie nie dosc ze dostaja lipe to jeszcze ta lipa nie jest przydatna... no nie oszukujmy sie... jakkkolwiek system umagicznien jest ciekawy to funkcjonalnoscia jest rowny zeru...
wystarczy zobaczyc ile jest lapek przy temacie i porownac go z iloscia naprawde aktywnych forumowiczow to odrazu widac ze wiekszosc jest za!
poprostu taka innowacja jest potrzebna bo to co jest obecnie jest chore i tyle...
wszystko to tylko zniecheca...
co chwile tylko sama lipa... ja rozumiem ze umagi nie maja dawac za kazdym razem boosta ale zeby szukac umaga przez rok na lokacji? i to zeby znalezc umaga nie jakiegos super mega tylko chociaz uzytecznego? to kpina jest przeciez... dajcie chociaz mozliwosc wyboru na jaki przedmiot tego umaga dac skoro nie chcecie dac mozliwosci czy sie zostaje przy swoim czy zamienia na nowy...
__________________
nick: Deviljin
R3
|
|
20-05-2013 23:44 |
|
|
Jacold
Lord
Data rejestracji: 09-11-2010
Postów: 312
Klan: Błękitna Armia Necro [B.A.N] Kraina: Necropolia Skąd: POZnan*
|
|
Dobra opcja byloby zerzniecie z Minecrafta - Zaklinanie ksiazek i montowanie ich w przedmiocie. Trzeba by w mojej idei poszukac jak wydropic ksiazke i jak oraz ile czasu dac do 'wywietrzenia' umaga z ksiazki
__________________
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
To pewnie przez tą tatarsko-mongolską krew
|
|
|
21-05-2013 02:56 |
|
|
NaSiR
Lord
Data rejestracji: 04-04-2007
Postów: 370
Klan: r1: LeT, AD | r4: PHX, LeT Kraina: Necropolia; Necropolia III Skąd: Preussisch Holland
|
|
To po prostu musi być zrobione...
Już n-ty raz jest poruszana ta kwestia a administracja milczy ;/
Swoją drogą dziwi mnie fakt ze ktoś w ogóle nie pomyślał o tym
przed kodowaniem (chyba ze to specjalny zabieg żeby BW trzymało
poziom i dalej wpedzalo graczy w frustrację).
Odnoszę wrażenie za admini dają specjalnie jakieś niedorobione,
nie do końca przemyślane usprawnienia żeby czerpać jakaś
dziwna satysfakcję z naszych żali, placzow i zdenerwowania.
Swoją drogą chcą nas jak najdłużej trzymać przy grze i chyba
każdy się domyśla po co i dlaczego..
Reasumując jestem bardzo na TAK i podpisuje się pod tym obiema rękami.
Pozdrawiam
__________________ ..:: r4: NaSiR (zloz oferte) ::..
|
|
21-05-2013 10:49 |
|
|
Cronxxx
Viking
Data rejestracji: 02-06-2007
Postów: 508
|
|
Jestem zdecydowanie za przeniesieniem umaga z jednego itemu na drugi
Przyda się gdy mamy fajne umagicznienie, a chcemy zmienić dany item na coś lepszego
Losowanie najpierw umagicznienia, a dopiero póżniej wybieranie na jaki item ma zostać załadowane to też świetny pomysł
|
|
21-05-2013 23:24 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
Autor tematu
|
|
cytat: |
Cronxxx napisał(a)
Jestem zdecydowanie za przeniesieniem umaga z jednego itemu na drugi
Przyda się gdy mamy fajne umagicznienie, a chcemy zmienić dany item na coś lepszego
Losowanie najpierw umagicznienia, a dopiero póżniej wybieranie na jaki item ma zostać załadowane to też świetny pomysł
|
Nikt nie mówi o przenoszeniu umagów
Był inny temat od tego
Umagiczniać trzeba z głową. Niestety przy obecnym układzie nie dziwię się, że są propozycje przenoszenia, bo tak się zwyczajnie nie da. Chcę umagicznić sprzęt bojowy, dostaję coś pod lucka i co? Kasacja i robienie lokacji od nowa... Jakby wszedł mój pomysł(no niech będzie, że parę osób tez miało ten pomysł), to wtedy by nie było takiej potrzeby, bo albo trzymasz fajne umagicznienie na lepsze czasy i lepszą rzecz, albo umagiczniasz licząc się z tym, że kiedyś będziesz musiał się z tym umagiem pożegnać.
Ps. bardzo mnie cieszą niemal wyłącznie głosy poparcia, brak spamu w temacie i łapki w górę. Widać, że jest to zmiana potrzebna
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez nithrom: 22-05-2013 00:45.
|
|
22-05-2013 00:42 |
|
|
YubY
Lord
Data rejestracji: 06-11-2008
Postów: 258
Klan: THE CURSED FOREVER! R1 SiH, R3 Saints Kraina: Necropolia; Necropolia II Skąd: Piaseczno
|
|
cytat: |
nithrom napisał(a)
cytat: |
Cronxxx napisał(a)
Jestem zdecydowanie za przeniesieniem umaga z jednego itemu na drugi
Przyda się gdy mamy fajne umagicznienie, a chcemy zmienić dany item na coś lepszego
Losowanie najpierw umagicznienia, a dopiero póżniej wybieranie na jaki item ma zostać załadowane to też świetny pomysł
|
Nikt nie mówi o przenoszeniu umagów
Był inny temat od tego
Umagiczniać trzeba z głową. Niestety przy obecnym układzie nie dziwię się, że są propozycje przenoszenia, bo tak się zwyczajnie nie da. Chcę umagicznić sprzęt bojowy, dostaję coś pod lucka i co? Kasacja i robienie lokacji od nowa... Jakby wszedł mój pomysł(no niech będzie, że parę osób tez miało ten pomysł), to wtedy by nie było takiej potrzeby, bo albo trzymasz fajne umagicznienie na lepsze czasy i lepszą rzecz, albo umagiczniasz licząc się z tym, że kiedyś będziesz musiał się z tym umagiem pożegnać.
Ps. bardzo mnie cieszą niemal wyłącznie głosy poparcia, brak spamu w temacie i łapki w górę. Widać, że jest to zmiana potrzebna
|
Bo zmiana jest potrzebna, losowości w BW mamy wystarczająco, więc niech chociaż jakieś imba umagi będą przeznaczone na fajne rzeczy. Frustrujące jest męczenie slumsów od początku A3 gdzie najlepszym umagiem było +12 trafienia
Tak przynajmniej poczekałoby sobie to na lepszy itemek a można by sie zająć innymi lokacjami.
Umagi i tak były by całkowicie losowe, ale przynajmniej mielibyśmy na to jakiś wpływ - zresztą zdobywamy na KW róg demona, czy on naprawdę od razu niewykorzystany traci moc? Można go potrzymać w jakiejś skrytce chyba
__________________
Jeść albo nie jeść - oto jest pytanie.
Jeść - to tak prosta odpowiedź na nie.
Jedzenie życia rozkosz, więc jedzmy, czemu nie!?
Bez jedzenia ja przecież zabije się!!!
Wyrozumiały T-Mod Pożyczę/Najmę R14 | Sprzedam R15 oraz Sprzedam R16
TIN na PWR
R1 i R3 - nick YubY
|
|
22-05-2013 07:34 |
|
|
UndeadMAge
Newbie
Data rejestracji: 28-01-2013
Postów: 4
|
|
Bardzo przyjemna opcja, coprawda, moje umagi akurat się trafiały tam gdzie powinny (trafienie opaska preko, 5 wiedzy na lksie), ale na dłuższą metę przydałoby się umagiczniać tam, gdzie chcemy. Do przejścia wyższej lokacji, trzeba mieć dużo szczęscia i koks skład, co z tego jak ulepszę tak jak autor przytoczył, luck na eq bojowe, zwinkę na eq pod wypki.
PS Umag ze slumsów, bardzo cacy (palniak 2h)
Dokonano umagicznienia przedmiotu Legendarna Doskonała
Spódnica Pasterza (+1)! Przedmiot uzyskał magiczne efekty: WIEDZA +35, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -2.
|
|
22-05-2013 15:44 |
|
|
Aequitas
Forum Ace
Data rejestracji: 19-02-2011
Postów: 81
Klan: 69 Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia IX
|
|
cytat: |
[i]Po pierwsze podzielić umagi na 3 grupy i rozpisać je, aby każdy miał świadomość co może wypaść na danej grupie. Grupy rodzielić tak:
Ubrania -> Biżuteria -> Bronie.
Zrobić małą stronę symulacyjną tak jak ze stroną losowatora i przedmiotów która weszła przy ostatnim patchu. To pozwoli nam w pewien sposób sprecyzować umagicznienia i umagiczniać to, co chcemy dostać na danym elemencie.
Po drugie dodać PUNKTY PRZERZUCENIA / ZMIANY, dzięki czemu będzie możliwość przerzucenia danego umagicznienia na inny przedmiot z danej grupy. A punkty zdobywamy za pokonanie danej lokacji, i np 50 pkt albo 100 pkt na przerzucenie umagicznienia na lepszy/inny przedmiot.
Co nam to daje?
Możliwość rozwoju i od początku gry kreowania pewniej wizji swojej postaci. Przykładowo, mam umagicznienie +1 dodatkowy atak, na czapce. Ok wszystko fajnie, ale trafił mi się na Doskonałym wieszczu na 65 poziomie. I co dalej, zatrzymać kilka sposta i dodatkowy atak? oczywiście, ale w końcu zaczną się przebijać przez nas i przestaniemy dawać radę w obronie, atakach i ekspedychach. Dlatego takie PUNKTY ZMIANY, pozwalały by nam się rozwijać (zmiana sprzętowa) i/lub bawić się umagicznieniami. Np: trafiło mi się +15 lucka na db preko, ok fajna sprawa ale niepotrzebna, ale na pałce do lucka albo na spodniach ? mega, to pach po 100 udanych kw dostaję PUNKTY ZMIANY i zmieniam umaga z broni np na pałkę.
Myślę, że taka opcja odblokowała by niektórym osobom robienie kw, bo jak ktoś ma umaga ze slums, i to fajnego, już ich nie robi bo po co, a tak zawsze trzeba było by się trochę pomęczyć żeby przerzucić umaga na inny przedmiot.
I pomagać młodszym i mniejszym kolegom w kw i dzięki temu zdobywać te punkty tak samo jak na swoim.
|
Pisałem w innym temacie, ale podkleje tutaj, wg mnie bomba, ale żeby nie było zbyt wiele "przekładania", tzn co chwile bo "pożyczę koledze" to trzeba by wrzucić punkty Zamiany
albo coś podobnego
__________________
r14 - Aequitas
|
|
22-05-2013 16:32 |
|
|
idanielmi
Triple Ace
Data rejestracji: 18-01-2011
Postów: 190
Klan: SMILE Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX
|
|
wystarczy zeby losowalo nam umagicznienie, a my wybieramy sobie item ktory chcemy umagicznic jak juz wiemy jaki umag sie wylosowal, potem juz zadnego przekladania nie trzeba
__________________ nick w grze: danielm
|
|
22-05-2013 16:39 |
|
|
Sefcio
Double Ace
Data rejestracji: 22-12-2010
Postów: 105
Klan: Czarny Księżyc Kraina: Moria IV
|
|
IMO, jest to bardzo dobry pomysł.
Można by też pomyśleć nad przeniesieniem umaga, żeby nie przesadzać to dać jakieś ograniczenia. Np. umag można przenieść przy wykorzystaniu many i/lub nanitów(robimy to w końcu w kuźni dusz, ponieważ przekuwamy umaga na inny przedmiot), lub umożliwić jego przeniesienie po ponownym przejściu lokacji, utrudniło by to życie, ale było by to bardzo dobrą opcją.
Oczywiście odwrócenie kolejności losowania było by bardzo przydatne, ale przeniesienie umaga też by się przydało, ze względu na to, że niektórzy mogą mieć jakieś kox umagi np na siurkach, które chcąc nie chcąc, kiedyś będą musieli zmienić.
EDIT.
Zmianę umaga można by uzależnić od jego 'siły', administracja ma spis co jest wyżej, co niżej i mogła by dopasować wymagania zmian umaga od jego mocy.
Np.
tier 1 umag: zmnieniamy jak nam się żywnie podoba;
tier 2 umag: mana/ nanity/ + (opcjonalnie)repa/ pkt skarbu/ pkt evo/ inne coś;
tier 3 umag: 3x mana/ 3x nanity/ repa/ + (opcjonalnie) / pkt skarbu/ pkt evo/inne coś;
tier 3: umag: 6x mana/ 6x nanity/ 3x repa/ pkt skarbu/ + (opcjonalnie) evo/ inne coś;
tier 4 umag: 12x mana/ 12x nanity/ 6x repa/ 3x pkt skarbu/ + (opcjonalnie) evo/ inne coś;
tier 5 umag: 18x mana/ 18x nanity/ 12x repa/ 6x pkt skarbu/ evo/ + (opcjonalnie) inne coś;
itd.
(pomysm wymyślony na szybciora, ale zawsze jest to jakiś pomysł...)
dało by to szansę na zmianę umaga, ale bez zbytniego przesadyzmu, swoisty rodzaj 'balansu' w grze.
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Sefcio: 22-05-2013 19:51.
|
|
22-05-2013 19:18 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
Autor tematu
|
|
Jak widać zdecydowana większość ludzi jest za. Pozostaje nam teraz tylko czekać na odpowiedź adminów, czy nas wysłuchają...
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
01-06-2013 13:58 |
|
|
Veltaxio
King
Data rejestracji: 27-10-2008
Postów: 865
Kraina: Necropolia
|
|
No to teraz tylko czekać na patcha, według mnie taka zmiana rozwiąże odwieczny problem czy ściągać umaga czy nie przed końcem danej lokacji. Zmiana kolejności i opcja ujrzenia umaga przed wskazaniem itemu będzie korzystna dla graczy, losowator nie zmieni szansy na super umaga, po prostu da graczowi szanse aby decydował gdzie lub czy ewentualnie warto usuwać starego. Nie powiem, sam fakt kasowania fajnego umaga aby dostać kolejny raz +2 wyglądu może a nawet wprowadza graczy w depresję. :-)
__________________
|
|
15-06-2013 19:40 |
|
|
|