Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY ARENY KLANOWE - opcja rozruszania serwerow » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony ARENY KLANOWE - opcja rozruszania serwerow 26 Ankieta - średnia ocena: 8,4626 Ankieta - średnia ocena: 8,4626 Ankieta - średnia ocena: 8,46
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
deviljin84
Forum Legend


images/avatars/avatar-14176.jpg

Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II
Skąd: wiesz?

ARENY KLANOWE - opcja rozruszania serwerow Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

WSTEP

bla bla bla itd... komu sie nie chce niech nie czyta...

dawno dawno temu... w mojej glowie pojawil sie pomysl aren klanowych...

NEW Update ARENY KLANOWE !!! PODSUMOWANIE!!!

wtedy Sushi napisal ze maja projekt nowych aren i zebym sie wstrzymal z pomyslem bo moze podpatrze u nich pare rozwiazan ktore moglbym zastosowac w celu poprawienia mojego pomyslu... tak tez zrobilem...

ale jeszcze troche a minie rok i znajac zycie niestety sie nie doczekam...
nawet ludzie sa na tyle zniecheceni ze nie pytaja kiedy beda runy a kiedy nowe areny... to juz nie te czasy... ludziom nie zalezy...

niestety serwery sie wyludniaja... checi do gry nie ma... nic sie nie dzieje...
na fuzje serwerow nie ma co liczyc wiec nie ma perspektyw na dalsza zabawe...
ostatnio mimo ze nie mam czasu na gre zbyt czesto podskakuje w rankingu...

wiec postanowilem w koncu nie czekac i zrobic cos co zwiekszy atrakcyjnosc gry i zatrzyma ta garstke graczy ktora zostala (w tym i mnie)...

koniec bla bla bla... zmierzamy do meritum sprawy...



PROPOZYCJA

w sumie pomysl opiera sie glownie na moim starym pomysle...
jednak jest pare poprawek ktore moga ulatwic adminom prace...


propozycja polega na tym by zrobic nowa arene ale taka w ktorej biora udzial cale klany a nie ekipy na lokacjach...
zalozenia sa takie:
- areny beda sie odbywaly co 3 dni chcialbym aby to byla w miare dynamiczna opcja w grze

pierwszy dzien bedzie na zgloszenie uczestnictwa klanu do udzialu w arenie
- klan do areny bedzie mogl dolaczac tylko lider albo zastepca

drugi dzien bedzie na dolaczenie klanowiczow do areny
- dolaczac bedzie mozna do godziny 23 (mysle ze tyle czasu wystarczy na dolaczenie) wtedy rozpocznie sie 2 faza areny
- 2 faza bedzie trwala 15 min tak zeby arena konczyla sie o 23:15 nie bedzie przynajmniej kolidowac z expami
- podczas trwania 2 fazy mozliwe jest przebieranie się jak podczas 2 fazy expedycji

3 dzien wolny lacznie da to 10 aren w miesiacu i mysle ze nie bedzie to za bardzo obciazajace dla graczy a pozwoli czerpac przyjemnosc z walki





mechanika:
- w arenach klanowych nie bedzie mozna ani zdobyc ani stracic reputacji bo nie o nia bedzie sie tutaj walczyc tylko o uzyskiwane bonusy... wtedy rowniez slabsze klany ktore nie maja dostepu do kw nie beda musialy sie obawiac ze straca repe i bezstresowo beda mogly sie dolaczyc do zabawy
- klan ktory ma mniej punktow staje sie klanem broniacym a klan ktory ma wiecej punktow atakujacym (da to szanse slabszemu klanowi na zastosowanie taktyk klanowych pod siebie)
- na arenach beda aktywne budynki klanowe wraz z wszystkimi dobrodziejstwami ktore ktore udostepniaja (niech sie w koncu na cos przydadza)

twierdza run by sie aktywowala:
- jesli klan klan silniejszy ma o 50% wiecej punktow niz klan slabszy wtedy slabszy klan dostaje bonus z 1 lvlu TR
- jesli klan klan silniejszy ma o 100% (i wiecej) wiecej punktow niz klan slabszy wtedy slabszy klan dostaje bonus z 2 lvlu TR
- jesli klan klan silniejszy ma o 150% (i wiecej) wiecej punktow niz klan slabszy wtedy slabszy klan dostaje bonus z 3 lvlu TR
- jesli klan klan silniejszy ma o 200% (i wiecej) wiecej punktow niz klan slabszy wtedy slabszy klan dostaje bonus z 4 lvlu TR

siła klanu byla by okreslana w nastepujacy sposob:
- do obliczenia sily klanu bralo by sie pod uwage liczbe punktow klanu. nie mialo by znaczenia ile ludzi wbilo... to juz kwestie organizacyjne klanu i nic nikomu do tego... to ma byc bitwa klanow a nie jednostek... liczyc sie bedzie sila klanu na koniec 2f i tyle...

areny byly by punktowane
punktacja wygladala by nastepujaco:
- 1 punkt zdobywa klan ktory wygrywa ze slabszym klanem
- 2 punkty zdobywa klan ktory wygrywa z silniejszym klanem
- 0 punktow za przegrana...
- do aren bylby ranking z punktami ktore zdobyly klany podczas zmagan na arenach
- ranking resetowalby sie kazdego 1 dnia miesiaca zeby na nowo umozliwic rozgrywke
- klany ktore zdobyly najwiecej punktow w poprzednim miesiacu beda otrzymywaly profity dla klanu na caly nastepny miesiac

nagrody za areny byly by przyznawane na caly miesiac dla klanu
- za 1 miejsce +10 szczescia dla klanu
- za 2 miejsce +8 szczescia dla klanu
- za 3 miejsce +6 szczescia dla klanu
- za 4 miejsce +4 szczescia dla klanu
- za 5 miejsce +2 szczescia dla klanu
- za 7 miejsce +1 szczescia dla klanu (caly czas podoba mi sie pomysl z bonusowaniem 7 miejsca za to ze to szczesliwa liczba wiecej graczy bedzie zadowolonych z pomyslu nawet jak im nie pojdzie za dobrze)

teraz co z klanami ktore nie maja pary na arenie?
ja proponuje takie rozwiazanie ze klan wbija na arene i system czeka z przyjeciem do puki nie znajdzie sie dla tego klanu para...
jesli sie znajdzie oba klany sa przyjmowane i biora udzial w arenie...
jesli nie to poprostu klan nie zostanie przyjety na arene... i tyle... jak jakis klan nie bedzie mial pary to jesli naprawde chce wziac udzial w arenie to niech ktos wyjdzie z klanu i zalozy swoj i zrobi pare dla swojego klanu...

ewentualnie mozna zrobic tak ze jakis klan bedzie mial takiego farta ze bedzie walczyl 2x... bedzie to taki bonus wprowadzajacy wielka niewiadoma i w sumie ciekawsza rozgrywke...

jak ktos ma lepszy pomysl to zapraszam...




w sumie co tu wiecej pisac... pewnie napiszecie ze maluchy nie beda mialy szans?
taaaa... dzieki tr beda mialy szanse nawiazac wyrownana walke... tym bardziej jak beda mialy dobra frekwencje

cos jeszcze?
pewnie ze beda kombinowania z najemnikami itd?
a kto pojdzie do innego klanu pomagac zeby jego klan dostal wpierdziel?
a jesli beda ludzie wychodzic i kombinowac... to moim zdaniem bardzo dobrze! to wlasnie takie zachowania najbardziej ciesza graczy...
jak sa mozliwosci zeby pograc sie nameczyc i miec z tego pozytek! pomysly z typu wbij ubierz sie i czekaj bo nic innego i tak nie zrobisz zabijaja gre i wprowadzaja tylko i wylacznie niszczaca i zniechecajaca monotonie...

niech sie w koncu zacznie cos dziac na serwerach... niech aktywnosc i umiejetnosc kombinowania, planowania oraz organizacji bedzie premiowana!!!
nie tyle co dajaca wygrana ale minimalnie zwiekszajaca na nie szanse...


co tu by jeszcze...
ewentualnie bym zrobil tak ze klan ktory przegral to zostaje mu zwracana krew jakiej uzyl dolaczajac do areny... niech chociaz to ma na pocieszenie...
na morii moglo by zwracac polowe zuzytej krwi wygranemu... mozna to jakos opisowo opisac ze wygrani nie zyskuja krwii bo skladaja dary panu ciemnosci w podziece ze ich wsparl w walce czy cos w tym stylu

niech ludzie sie bawia i walcza i czerpia z tego przyjemnosc...
temu to ma sluzyc...

to chyba wszystko jak ktos ma cos na uwadze niech napisze...
pewnie wszystkiego jeszcze nie przemyslalem...


administracje prosze zeby juz po ewentualnych korektach forumowiczow
ewentualnie dostosowali poprostu pomysl do swojej wizji i go poprostu wprowadzili...
chyba nic tutaj skomplikowanego nie ma?


prosze tez o kluturalna dyskusje na poziomie.

__________________


nick: Deviljin

R3 Smile
05-06-2013 22:32 deviljin84 jest offline Szukaj postów użytkownika: deviljin84 Dodaj deviljin84 do Listy kontaktów
AnOnImEk
Member


Data rejestracji: 01-04-2013
Postów: 25
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Hm. Wypowiem sie krotko - Silniejsze klany tworzyły by swoje podklany(inny klsn zalozony przez czlonkow glownego klanu) i wrzucali tam tych silniejszyvh graczy - zeby byla przewaga pkt - ktorzy podczas areny by sie rozbierali i glowny klan zgarnial by 2 pkt, pod koniec miesiaca bylo by z 10 klanow ktore maja taka sama ilosc punktow tj 1 miejsce i co? Kazdy z nich mialby dopalke w postaci 10 lucka... Wiec dla tego pomyslu stanowcze NIE!
06-06-2013 03:15 AnOnImEk jest offline Szukaj postów użytkownika: AnOnImEk Dodaj AnOnImEk do Listy kontaktów
janeo
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
AnOnImEk napisał(a)
Hm. Wypowiem sie krotko - Silniejsze klany tworzyły by swoje podklany(inny klsn zalozony przez czlonkow glownego klanu) i wrzucali tam tych silniejszyvh graczy - zeby byla przewaga pkt - ktorzy podczas areny by sie rozbierali i glowny klan zgarnial by 2 pkt, pod koniec miesiaca bylo by z 10 klanow ktore maja taka sama ilosc punktow tj 1 miejsce i co? Kazdy z nich mialby dopalke w postaci 10 lucka... Wiec dla tego pomyslu stanowcze NIE!



taaa, jasne
zwłaszcza że losowanie odbywałoby się z całej puli klanów które złożyły podania jak myślę Smile
doskonały sposób na zboostowanie przeciwników Big Grin

tylko z tym klanem co to nie ma pary jest problem
ps. dałbym jeszcze ograniczenie że klan który nie ma minimum 20 członków powyżej 40 poziomu nie ma prawa brać udziału w arenie Big Grin

to załatwi problem z 1 - osobowymi klanami, czy klanami robionymi na szybko z widm i duchów Big Grin
06-06-2013 03:40
masterofpapets
Lord


images/avatars/avatar-1499.jpg

Data rejestracji: 06-10-2006
Postów: 479
Klan: Night Lords
Kraina: Moria
Skąd: R1, R2

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jedyne co bym zmienił to więcej szczęścia za 1 i poszczególne miejsce i tym samym więcej nagradzanych klanów

__________________
R2 Nemesis83

R12 Nemesis83




06-06-2013 07:28 masterofpapets jest offline Szukaj postów użytkownika: masterofpapets Dodaj masterofpapets do Listy kontaktów
The Juggernaut
Viking


Data rejestracji: 01-10-2012
Postów: 676

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

nie powiem ze pomysl jest zly bo jest dobry, jest tylko kilka ale
strasznie duzo roboty mysle z tym, duza strefa mozliwosci exploitowania systemu ustawki bajery itp
BW jest jak counterstrike, ci co graja to beda grali niezaleznie od zmian, chyba ze etap w zyciu ich pchnie w cos innego, a ci ktorym sie nudzi bo komu si enaprawde nie nudzi? widziec te same nicki przez 5 lat (sory ubywajaca z aktywnego top 500 robi sie 50), klepac te same pielgi, marudzic ciagle na brak dropa. tyle rzeczy co jest 'w budowie/przygotowaniu/ma wejsc' zycia chyba nei starczy w takim tempie, gra niby calkiem mocno rozbudowana ale ilosc serwerow sie powiekszyla, zakres pracy i obowiazkow takze, sily ludzkiej jakos nie przybylo, a ja siebie w 2020 nie widze na bw a mysle ze wtedy realna szansa zeby cos w ten desen zobaczyc...
dobrze ze chociaz ty deviljinie masz jeszcze zapal do myslenia nad nowymi pomyslami i zglaszania ich na forum! powodzenia Smile

__________________
Game over rotfl
06-06-2013 08:01 The Juggernaut jest offline Szukaj postów użytkownika: The Juggernaut Dodaj The Juggernaut do Listy kontaktów
STOLPIK
King


images/avatars/avatar-16691.gif

Data rejestracji: 01-01-2007
Postów: 835
Klan: Rune
Kraina: Necropolia III
Skąd: Piła

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Może w końcu ten pomysł ożywi serwery, nagrody są dobre takie jakie są. Problem widzę tylko w tym że rzeczywiście na serwerach zawsze może być tylko jeden klan (TOP 1 który ma sprzęt taki że niewielu może im podskoczyć, u nas Leon, sam może walczyć z małym klanem), który będzie miał zawsze 1 miejsce, co po jakimś czasie może się znudzić reszcie i areny klanowe same umrą śmiercią naturalną.

P.S
Leoś jak bedziesz kończył grę to zgłoszę się do Ciebie po konto Tongue
A do rzeczy, zawsze będą ludzie którym się nie będzie chciało, ja im się nie dziwię. Tyle obietnic i nie dotrzymanych terminów ile tutaj widziałem, każdego potrafia zniechęcić.
Ja na to mam ........ ponieważ ja w przeciwieństwie do wielu traktuję tę grę jako miły przerywnik w ciągu dnia i nic więcej. Swoje 2h odpękam i spadam, nie mam apetytu gonienia TOP1, za 30 lat i tak nim będę Big Grin

__________________
rotfl Rune Forever rotfl

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez STOLPIK: 06-06-2013 08:19.

06-06-2013 08:12 STOLPIK jest offline Szukaj postów użytkownika: STOLPIK Dodaj STOLPIK do Listy kontaktów
deviljin84
Forum Legend


images/avatars/avatar-14176.jpg

Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II
Skąd: wiesz?

Autor tematu Temat rozpoczęty przez deviljin84
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
AnOnImEk napisał(a)
Hm. Wypowiem sie krotko - Silniejsze klany tworzyły by swoje podklany(inny klsn zalozony przez czlonkow glownego klanu) i wrzucali tam tych silniejszyvh graczy - zeby byla przewaga pkt - ktorzy podczas areny by sie rozbierali i glowny klan zgarnial by 2 pkt, pod koniec miesiaca bylo by z 10 klanow ktore maja taka sama ilosc punktow tj 1 miejsce i co? Kazdy z nich mialby dopalke w postaci 10 lucka... Wiec dla tego pomyslu stanowcze NIE!


brawo brawo Smile
widac ze przeczytales temat ze zrozumieniem Smile
rozbijasz klan to stajesz sie latwiejszym celem dla innych klanow...
slabsze klany beda mialy do pomocy tr... a z tr moga wygrac z klanem silniejszym pod warunkiem ze beda mieli dobra frekwencje...

a wez mi powiedz w jakim klanie bedzie dobra frekwencja?
i to caly czas?
wszystkie klany maja szanse cos dla siebie ugrac ale nie bonusy sa najwazniejsze! najwazniejsze jest to ze bedzie w koncu cos sie dzialo!
organizowanie sparow jest uciazliwe i sami powiedzcie ile tych sparow mieliscie?
mozna by pewnie policzyc na palcach od rak...

a tutaj mozna powalczyc i cos przy okazji ugrac dla klanu...

co do jakich kolwiek wymagan co do wbicia na arene... to ja bym tutaj nie nakladal zadnych...
nawet jesli ktos zrobi klan na 1 osobie i wbije do areny to kazdy bedzie mial szanse go ubic i zyskac latwe punkty...
nawet baaardzo male i slabe klany...

faktycznie trzeba przemyslec co zrobic z nieparzystym klanem... mi osobiscie podoba sie opcja ze 1 losowy klan moglby rozegrac 2x arene... wtedy taki klan mialby bonusa w postaci 2 wygranej albo mozliwosc rewanzu... oczywiscie taki klan wystepuje w drugim podejsciu w "oslabieniu" bo bez jednorazow...

a jesli sie to nie podoba to poprostu nieparzysty klan nie bierze udzialu w arenie i tyle...
pech i koniec...

ludzie wazna jest zabawa niech sie cos dzieje...
moze wogole niech wywala ataki bo ktos silniejszy moze zaatakowac i wygrac...
nic nie tracicie a marudzicie...

__________________


nick: Deviljin

R3 Smile
06-06-2013 17:20 deviljin84 jest offline Szukaj postów użytkownika: deviljin84 Dodaj deviljin84 do Listy kontaktów
AnOnImEk
Member


Data rejestracji: 01-04-2013
Postów: 25
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Przeczytalem calosc a ze jest tego sporo to mi wypadlo z glowy ze klany beda losowane, ale jesli juz to powinno byc tak - klany od top 1-10 walcza ze soba top 11-20 itd, bo troche bez sensu bylo bu gdyby klan top 1 wylosowal klan top 30 np... Wiadomo kto by wygral i wtedy tym małym klanom by sie odechcialo brac udzialu poniewaz stwierdzily by ze wiekszosc klanow ktore sa na arenie to te aktywne czyli w wiekszosci pierwszw max 30-40 klanow i szansa na to ze wygraja yla by malutka.

@edit - wtedy udzial w arenach braly by tylko te klany ktore maja tych lepszych graczy i maja spore szanse na to ze wygraja.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez AnOnImEk: 06-06-2013 17:32.

06-06-2013 17:31 AnOnImEk jest offline Szukaj postów użytkownika: AnOnImEk Dodaj AnOnImEk do Listy kontaktów
deviljin84
Forum Legend


images/avatars/avatar-14176.jpg

Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II
Skąd: wiesz?

Autor tematu Temat rozpoczęty przez deviljin84
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
AnOnImEk napisał(a)
Przeczytalem calosc a ze jest tego sporo to mi wypadlo z glowy ze klany beda losowane, ale jesli juz to powinno byc tak - klany od top 1-10 walcza ze soba top 11-20 itd, bo troche bez sensu bylo bu gdyby klan top 1 wylosowal klan top 30 np... Wiadomo kto by wygral i wtedy tym małym klanom by sie odechcialo brac udzialu poniewaz stwierdzily by ze wiekszosc klanow ktore sa na arenie to te aktywne czyli w wiekszosci pierwszw max 30-40 klanow i szansa na to ze wygraja yla by malutka.

@edit - wtedy udzial w arenach braly by tylko te klany ktore maja tych lepszych graczy i maja spore szanse na to ze wygraja.


a zapomniales ze jest taki wynalazek jak tr?
nie raz dzieki tr silniejszy teoretycznie klan dostawal po tylko az sie kurzylo...
dlatego bym tutaj nie przesadzal ze slabe klany maja mniejsze szanse...

__________________


nick: Deviljin

R3 Smile
06-06-2013 17:39 deviljin84 jest offline Szukaj postów użytkownika: deviljin84 Dodaj deviljin84 do Listy kontaktów
kris666
Triple Ace


Data rejestracji: 31-01-2013
Postów: 186
Kraina: Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysł jak najbardziej trafiony jedynie zmienił był kwestie przyjmowanie a mianowicie tak :
kazdy zgłoszony klan powinien zostac przyjety i nastepuje losowanie i jesli dany klan nie bedzie miał pary to w raporcie czytamy ze po długiej wedrówce nie trafilismy na przeciwnika i taki klan odzyskiwał wszystkie zasoby ktore uzył aby dolaczyc do takiej areny
06-06-2013 20:21 kris666 jest offline Szukaj postów użytkownika: kris666 Dodaj kris666 do Listy kontaktów
Mordeth
Ex-Team


images/avatars/avatar-5004.jpg

Data rejestracji: 03-07-2007
Postów: 636
Klan: POSSESSED / PuB
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia II; Necropolia VI
Skąd: Poznań

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

bonusy z twierdzy run ? jak ktoś jest silniejszy ?

olbiczane % czy tak jak jest napisane w opisie ?

bo to będzie bezsensowne top 1 przegra wtedy z każdym jak tak ibonus będzie

i arena klanowa jak rozumiemy klanowa czy wbija 20 osób czy 50 ? jakiś ogranicznik co do tego ? czy normalnie jak w oblężeniu ?

i dałbym 2 dni na wbicie wszystkim a nie tylko liderowi - w momencie zgłoszenia można juz wbijać Wink

__________________
R10 MysterTornister
R14 Mordeth
Ex Moderator



06-06-2013 21:24 Mordeth jest offline Szukaj postów użytkownika: Mordeth Dodaj Mordeth do Listy kontaktów
Magico
Tap płacz 2014


images/avatars/avatar-20295.png

Data rejestracji: 21-03-2008
Postów: 887
Kraina: Moria V
Skąd: mam wiedzieć czego chcesz?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jestem jak najbardziej za - Mordeth - i co z tego, że klan TOP1 przegra? Doda to z pewnością jakiegoś smaku grze, która jak wszyscy wiemy stała się bez oblężeń swoistym klikadłem i niczym więcej...większych jakiś uwag co do pomysłu nie mam - JAK NAJBARDZIEJ ZA
06-06-2013 21:56 Magico jest offline Szukaj postów użytkownika: Magico Dodaj Magico do Listy kontaktów
deviljin84
Forum Legend


images/avatars/avatar-14176.jpg

Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II
Skąd: wiesz?

Autor tematu Temat rozpoczęty przez deviljin84
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
kris666 napisał(a)
Pomysł jak najbardziej trafiony jedynie zmienił był kwestie przyjmowanie a mianowicie tak :
kazdy zgłoszony klan powinien zostac przyjety i nastepuje losowanie i jesli dany klan nie bedzie miał pary to w raporcie czytamy ze po długiej wedrówce nie trafilismy na przeciwnika i taki klan odzyskiwał wszystkie zasoby ktore uzył aby dolaczyc do takiej areny


no chyba ze w ten sposob by sie to rozwiazalo Smile


jedni placza ze maluchy nie maja szans drudzy placza ze topka nie ma szans...
no kurde... a tak naprawde ci co beda mieli najbardziej przechlapane czyli srodek sie nie zglasza xD

ludzie tutaj chodzi o zabawe o to by cos sie dzialo...

teraz jak klan jest silniejszy to i tak wygra ze slabszym... w tej propozycji slabszy klan ma szanse powalczenia w pelnym zakresie tak samo sredni jak i silny...
poza tym top 1 ile ma okazji do sparowania? kto chce sparowac z klanem top 1?
gra umiera... jak bedziemy dywagowac kto ma szanse na wygrana a kto nie to gra umrze a dyskusja bedzie trwala dalej Roll Eyes

co do twierdzy run to przeciez po wprowadzeniu np po 1 miesiacu mozna cos poprzestawiac to chyba nie klopot! wyjdzie w praniu co i jak...

__________________


nick: Deviljin

R3 Smile
06-06-2013 22:33 deviljin84 jest offline Szukaj postów użytkownika: deviljin84 Dodaj deviljin84 do Listy kontaktów
Dzaroo
Triple Ace


Data rejestracji: 02-04-2008
Postów: 228
Kraina: Moria II
Skąd: Olsztyn

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Z mojego punktu widzenia pomysl sam w sobie jest ok...ale : )

1. zapomniales o remisach (zdarzaja sie) - tak wiec zmienilbym punktacje 3 za wygrana z silniejszym, 2 ze slabszym, 1 dla obu klanow za remis no i 0 za porazke

2. z poczatku na pewno nowosc na serwie przyciagalaby ludzi ... ale z czasem chec rywalizacji na wieksza skale sie zmniejszy (obecnie brak oblegow powoduje ze ludzie bardziej chca takich opcji - walk calymi klanami) a wtedy decydujacym czynnikiem w powodzeniu ow pomyslu na dluzsza mete bedzie miec bonus z udzialu w tych rozgrywkach. Tak wiec moim skromnym zdaniem te 10 szczescia za 1 miejsce (nizej tym bardziej) nie robi szalu. Nie chce by cos bylo podawane na tacy w mega porcjach lecz jak juz gdzies pisalem jak ktos ma dropic to i przy 0 lucka wydropi cos cennego a inny bedzie z 200 lucka chodzil na pielgi i nic mu nie dropnie... ogolnie bonus nie zacheca. Nawet ciezko cos tu wymylisc innego by nie boostowac innych za bardzo...ale moze cos z surka dodac? nie wiem 200-300% wieksze wydobycie albo/i symboliczny znaczek, napis przy nazwie klanu (w rankingu jak i na stronie klanu) ze jest sie "mistrzem serwera" co by zadnych opcji nie dawalo ale zawsze to fajnie byc wyroznionym Big Grin w kazdym badz razie ten bonus bym zmienil/dodal cos/zwiekszyl ..w przeciwnym razie daje maks pol roku tej opcji i ow areny zaczna swiecic pustkami jak obecnie starsze serwery : )

Nie mniej jak na poczatku pisalem, ogolny zamysl na +
07-06-2013 11:22 Dzaroo jest offline Szukaj postów użytkownika: Dzaroo Dodaj Dzaroo do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

W arenach mamy coś bardzo podobnego w planie.

Na chwilę obecną jednak wydajemy tyle patchy, że nie wszystko daje się kodować.

Wiem, że "casual" nie ma pojęcia ile to jest kodowania ale realnie każdy patch to multum pracy, podobnie wygląda to w już przygotowywanym patchu czerwcowym.

Na szczęście na chwilę obecną nic poza urodzinami BW nie ma na tapecie co wymagało by nagłego wdrożenia i skoncentrujemy się całkowicie na arenach i A3.2

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


12-06-2013 14:39 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
deviljin84
Forum Legend


images/avatars/avatar-14176.jpg

Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II
Skąd: wiesz?

Autor tematu Temat rozpoczęty przez deviljin84
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
W arenach mamy coś bardzo podobnego w planie.

Na chwilę obecną jednak wydajemy tyle patchy, że nie wszystko daje się kodować.

Wiem, że "casual" nie ma pojęcia ile to jest kodowania ale realnie każdy patch to multum pracy, podobnie wygląda to w już przygotowywanym patchu czerwcowym.

Na szczęście na chwilę obecną nic poza urodzinami BW nie ma na tapecie co wymagało by nagłego wdrożenia i skoncentrujemy się całkowicie na arenach i A3.2


super Smile
fajnie ze beda nowe areny jednak te planowane 1vs1 i 3vs3 nie rozruszaja serwera :/

1vs1 to juz mamy... nazywa sie ataki...
3vs3 nie rozrusza serwera...

znowu bedzie tak ze tylko nieliczni beda korzystac a reszta bedzie jeszcze bardziej stygnac...
areny klanowe przynajmniej wymusza na reszcie klanowiczy jakas tam aktywnosc...

poza tym areny 3vs3 spowoduja jedynie powstawanie grupek graczy...
slabsi gracze nie beda mieli szanasy powalczyc i co wtedy?

areny klanowe dadza mozliwosc wykazac sie wszystkim... i wszystkich beda angazowac...
prosze miejcie to na uwadze... bo skoro nie bedzie fuzji serwerow a tylko one moga uratowac gre to niech chociaz serwer sie rozrusza i bedzie sie cos na nim dzialo... chociaz ocalmy te resztki co sa...

mi brakuje juz argumentow do przekonywania ludzi zeby sie nie kasowali dlatego odgrzalem w koncu ten temat bo wydaje mi sie ze tylko wojny miedzy klanami i to bez zadnych stresow ze cos sie straci moga cokolwiek uratowac i poprawic sytuacje...
bo to wlasnie oblegi najbardziej potrafia rozruszac gre... niestety z drugiej strony jesli klan przegrywajacy jest potem bardzo dlugo meczony to ludzie tez sie kasuja... dlatego areny klanowe gdzie niczego sie nie straci moim zdaniem sa jedynym rozwiazaniem.

i dziekuje za odpisanie Smile

__________________


nick: Deviljin

R3 Smile
12-06-2013 17:35 deviljin84 jest offline Szukaj postów użytkownika: deviljin84 Dodaj deviljin84 do Listy kontaktów
vegelo
Forum Ace


Data rejestracji: 31-10-2012
Postów: 81

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie czytałem całości sory.... ale w takiej MMO jak SUN jest podobna opcja i można by to z stamtąd skopiować trochę... .

Jak głupie nie musicie się rozkminiać jak fajne to dyskutujcie:
Proponowałbym dodać mapę z miejscami które miejsce można oblegać ( w miejscach można by zrobić jakieś opcje obrone np jakiś mob albo coś, taktyke nie wiem).

I klany zgłaszały by się na dane miejsca licytująć np złotem. Do walki wkraczały by dwa klany (o dana lokacje) atakujący i broniący, Z każdego państwa (miejsca) były by bonusy dla klanu np 2% do dmg... +5 zwinności itp.

W walce mogło by się mieścić koło 12 graczy(może być 8 lub 20...) , wtedy dobry klan może utrzymać kilka zamków a jak dostanie atak od 3 mniejszych klanów może gdzieś przegrać... .

Dodatkowo tam (tu nie trzeba ale było by fajne) w każdym zamku spadał acient item raz w tygodniu za zabicie spoka... wiec można tam stworzyc lokacje gdzie dało by się napaść coś a drop przydzielał by mozę zarządca klanu, taki mob dla całego klanu... .


To tylko takie sugestie, ale według mnie tam ten system nie był taki głupi i była by rywalizacja zespołowa o coś co dawało by klanowi wymierne efekty....
12-06-2013 17:56 vegelo jest offline Szukaj postów użytkownika: vegelo Dodaj vegelo do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY ARENY KLANOWE - opcja rozruszania serwerow

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH