Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Król Wzgórz dla klanu - nowy rodzaj Kw ;) » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Król Wzgórz dla klanu - nowy rodzaj Kw ;) 8 Ankieta - średnia ocena: 4,88
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Mroczny444
Lord


images/avatars/avatar-15379.png

Data rejestracji: 13-10-2008
Postów: 278
Klan: R1-BK II, R6-HaSan, R10-Khorn
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia
Skąd: MchW

Król Wzgórz dla klanu - nowy rodzaj Kw ;) Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Przyszło mi do głowy jak urozmaicić jeszcze bardziej rozgrywkę dla mniejszych klanów Smile Wiem że administracja jest zajęta, ale ten pomysł mógłby zostać dodany do listy na przyszłość Wink

Chodzi mi o specjalną lokację dla klanu. Druga lokacja króla wzgórz przeznaczona dla całego klanu. Jak by to miało wyglądać:

Ekspedycję w klanowym KW zakłada lider lub zastępca. Do ruszenia lokacji jest potrzebne co najmniej 50-75% obecnych klanowiczów. Czas trwania to 12 godzin. Każda lokacja ma 1 * nr lokacji poziomów (czyli pierwsza 1, druga 2 itd), z tym że do max 5 poziomów. Lokacji było by 15. Dołączać mogą tylko gracze którzy są co najmniej 14 dni w klanie. Czym wyższa średnia PKT w klanie tym trudniejsza lokacja i trudniej zrobić dobry umag.

Po co to:
- możliwość umagiczniania przedmiotów w ZK

Ogólnie czym miało by się to cechować:
- czym niższy poziom lidera i średnia klanowa tym lepsza szansa na umag dedykowany, np: szamańskie elementy i części krwi + do PKT krwi, runiczne i inne itemy lucka + do szczęścia itp..
- większa dopałka dla mniejszych klanów, a co za tym idzie ciekawsza rozgywka.
- można umagiczniać itemy tylko wrzucone przez szefa (tylko necro handlowe), reszta bez różnicy
- item umagiczniony zabrany przez właściciela traci umaga po 6 godzinach od zabrania z ZK, wraca do ZK - czas jest resetowany, umag wraca.
- umag przypisany do klanu (w innym nie zadziała)


Przykład:
- lider do 60 lev, średnie PKT w klanie poniżej 400 - 50% szans na PKT krwi na szamanie.
- lider do 80 lev, średnie PKT w klanie poniżej 2000 - 20% szans na PKT krwi na szamanie

itd, itp Wink

Co o tym sądzicie?

__________________

08-06-2013 10:12 Mroczny444 jest offline Szukaj postów użytkownika: Mroczny444 Dodaj Mroczny444 do Listy kontaktów
nithrom
Emperor


images/avatars/avatar-25496.gif

Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :)
Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
Skąd: Kłębkolandia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wolę nie mówić, co o tym sądzę, bo skończę z ostem Tongue

Tak więc, co tu jest głupie:

- karanie dużych klanów za bycie dużymi klanami
- A bo to nikt poza szefem nie wrzuca nic do zkConfused nie każdy gra na syfiastych necro handlowych)
- mechanizm znikania umaga, bo wziął go właściciel
- zbyt duże szanse na te umagi

Koncepcji nie oceniam, bo mam wobec niej mieszane zdanie, mimo że jej wykonanie jest... no... tu właśnie dostałbym osta... więc jestem na nie Tongue

__________________
pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków Smile


PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez nithrom: 08-06-2013 11:34.

08-06-2013 11:34 nithrom jest offline Szukaj postów użytkownika: nithrom Dodaj nithrom do Listy kontaktów
Lopezzo
Najlepszy Gracz roku 2010


images/avatars/avatar-3859.jpg

Data rejestracji: 25-08-2006
Postów: 826
Klan: Phoenix
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia
Skąd: Wrocław

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Koncepcja spoko lecz widze duzy feler - oddaje sie lidera maluchowi , 5 osob sobie poza klanem na urlopie posiedzi , robimy umagi i lider wraca .

__________________
Śpieszmy sie kochac kobiety - tak szybko tyją...

Wink

Nick Lopezzo
08-06-2013 11:37 Lopezzo jest offline Szukaj postów użytkownika: Lopezzo Dodaj Lopezzo do Listy kontaktów
Kama83
Full Member


Data rejestracji: 15-05-2008
Postów: 70
Klan: Veni Vidi Vici
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

myślę ze to nie najlepszy pomysł z tego względu że dużo osób roluje s2 i s3 wiec takie osoby by nie mogły brać udziału w tym no i tu się zgodzę z lopkiem ze przekręty by chodziły jak nie wiem poza tym co oznacza przedmiot klanowy? bo jeśli chodzi o przedmioty w zk to tez lipa bo każdy sobie może coś własnego tam dać i jak jakiś fajny umag wpadnie to umagiczni sobie swój item a potem kolejna osoba itd wiec to tez by trzeba było przemyśleć

__________________
R1 - Imperatorka
R10 - Striker
08-06-2013 11:50 Kama83 jest offline Szukaj postów użytkownika: Kama83 Dodaj Kama83 do Listy kontaktów
Alvaria
Lord


images/avatars/avatar-23695.jpg

Data rejestracji: 05-03-2009
Postów: 372
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Okolice Poznania :)

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Kama83 napisał(a)
myślę ze to nie najlepszy pomysł z tego względu że dużo osób roluje s2 i s3 wiec takie osoby by nie mogły brać udziału w tym no i tu się zgodzę z lopkiem ze przekręty by chodziły jak nie wiem poza tym co oznacza przedmiot klanowy? bo jeśli chodzi o przedmioty w zk to tez lipa bo każdy sobie może coś własnego tam dać i jak jakiś fajny umag wpadnie to umagiczni sobie swój item a potem kolejna osoba itd wiec to tez by trzeba było przemyśleć


W BW nie da się "zarejestrować" itemu jako klanowego w grze i przez to ten pomysł nie wypali.

Mi osobiście się nie podoba, KW jest w miarę dopracowane, balansu potrzebuje, ale sama opcja jest OK, wypadało by się bardziej zająć problemem wymierania oblegów, a kolejne KW (jakby tego co jest było mało) tylko zwiększy ten problem (braku oblegów).

__________________
cytat:
Ptyś napisał(a)
stałka+1= ban

R14: ID:14180
08-06-2013 12:25 Alvaria jest offline Szukaj postów użytkownika: Alvaria Dodaj Alvaria do Listy kontaktów
Ptyś
Ex-Team


images/avatars/avatar-24007.jpg

Data rejestracji: 02-10-2010
Postów: 2.765
Kraina: Necropolia IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

nie ma czegoś takiego jak itemy klanowe/umagi w zk i nie bedzie.

__________________
Regulamin Handlu


09-06-2013 01:21 Ptyś jest offline Szukaj postów użytkownika: Ptyś Dodaj Ptyś do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Król Wzgórz dla klanu - nowy rodzaj Kw ;)

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH