Król Wzgórz dla klanu - nowy rodzaj Kw ;) |
Mroczny444
Lord
Data rejestracji: 13-10-2008
Postów: 278
Klan: R1-BK II, R6-HaSan, R10-Khorn Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: MchW
|
|
Król Wzgórz dla klanu - nowy rodzaj Kw ;) |
|
Przyszło mi do głowy jak urozmaicić jeszcze bardziej rozgrywkę dla mniejszych klanów
Wiem że administracja jest zajęta, ale ten pomysł mógłby zostać dodany do listy na przyszłość
Chodzi mi o specjalną lokację dla klanu. Druga lokacja króla wzgórz przeznaczona dla całego klanu. Jak by to miało wyglądać:
Ekspedycję w klanowym KW zakłada lider lub zastępca. Do ruszenia lokacji jest potrzebne co najmniej 50-75% obecnych klanowiczów. Czas trwania to 12 godzin. Każda lokacja ma 1 * nr lokacji poziomów (czyli pierwsza 1, druga 2 itd), z tym że do max 5 poziomów. Lokacji było by 15. Dołączać mogą tylko gracze którzy są co najmniej 14 dni w klanie. Czym wyższa średnia PKT w klanie tym trudniejsza lokacja i trudniej zrobić dobry umag.
Po co to:
- możliwość umagiczniania przedmiotów w ZK
Ogólnie czym miało by się to cechować:
- czym niższy poziom lidera i średnia klanowa tym lepsza szansa na umag dedykowany, np: szamańskie elementy i części krwi + do PKT krwi, runiczne i inne itemy lucka + do szczęścia itp..
- większa dopałka dla mniejszych klanów, a co za tym idzie ciekawsza rozgywka.
- można umagiczniać itemy tylko wrzucone przez szefa (tylko necro handlowe), reszta bez różnicy
- item umagiczniony zabrany przez właściciela traci umaga po 6 godzinach od zabrania z ZK, wraca do ZK - czas jest resetowany, umag wraca.
- umag przypisany do klanu (w innym nie zadziała)
Przykład:
- lider do 60 lev, średnie PKT w klanie poniżej 400 - 50% szans na PKT krwi na szamanie.
- lider do 80 lev, średnie PKT w klanie poniżej 2000 - 20% szans na PKT krwi na szamanie
itd, itp
Co o tym sądzicie?
__________________
|
|
08-06-2013 10:12 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
Wolę nie mówić, co o tym sądzę, bo skończę z ostem
Tak więc, co tu jest głupie:
- karanie dużych klanów za bycie dużymi klanami
- A bo to nikt poza szefem nie wrzuca nic do zk
nie każdy gra na syfiastych necro handlowych)
- mechanizm znikania umaga, bo wziął go właściciel
- zbyt duże szanse na te umagi
Koncepcji nie oceniam, bo mam wobec niej mieszane zdanie, mimo że jej wykonanie jest... no... tu właśnie dostałbym osta... więc jestem na nie
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez nithrom: 08-06-2013 11:34.
|
|
08-06-2013 11:34 |
|
|
Lopezzo
Najlepszy Gracz roku 2010
Data rejestracji: 25-08-2006
Postów: 826
Klan: Phoenix Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: Wrocław
|
|
Koncepcja spoko lecz widze duzy feler - oddaje sie lidera maluchowi , 5 osob sobie poza klanem na urlopie posiedzi , robimy umagi i lider wraca .
__________________ Śpieszmy sie kochac kobiety - tak szybko tyją...
Nick Lopezzo
|
|
08-06-2013 11:37 |
|
|
Kama83
Full Member
Data rejestracji: 15-05-2008
Postów: 70
Klan: Veni Vidi Vici Kraina: Necropolia
|
|
myślę ze to nie najlepszy pomysł z tego względu że dużo osób roluje s2 i s3 wiec takie osoby by nie mogły brać udziału w tym no i tu się zgodzę z lopkiem ze przekręty by chodziły jak nie wiem poza tym co oznacza przedmiot klanowy? bo jeśli chodzi o przedmioty w zk to tez lipa bo każdy sobie może coś własnego tam dać i jak jakiś fajny umag wpadnie to umagiczni sobie swój item a potem kolejna osoba itd wiec to tez by trzeba było przemyśleć
__________________ R1 - Imperatorka
R10 - Striker
|
|
08-06-2013 11:50 |
|
|
Alvaria
Lord
Data rejestracji: 05-03-2009
Postów: 372
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX Skąd: Okolice Poznania :)
|
|
cytat: |
Kama83 napisał(a)
myślę ze to nie najlepszy pomysł z tego względu że dużo osób roluje s2 i s3 wiec takie osoby by nie mogły brać udziału w tym no i tu się zgodzę z lopkiem ze przekręty by chodziły jak nie wiem poza tym co oznacza przedmiot klanowy? bo jeśli chodzi o przedmioty w zk to tez lipa bo każdy sobie może coś własnego tam dać i jak jakiś fajny umag wpadnie to umagiczni sobie swój item a potem kolejna osoba itd wiec to tez by trzeba było przemyśleć |
W BW nie da się "zarejestrować" itemu jako klanowego w grze i przez to ten pomysł nie wypali.
Mi osobiście się nie podoba, KW jest w miarę dopracowane, balansu potrzebuje, ale sama opcja jest OK, wypadało by się bardziej zająć problemem wymierania oblegów, a kolejne KW (jakby tego co jest było mało) tylko zwiększy ten problem (braku oblegów).
__________________
cytat: |
Ptyś napisał(a)
stałka+1= ban
|
R14: ID:14180
|
|
08-06-2013 12:25 |
|
|
Ptyś
Ex-Team
Data rejestracji: 02-10-2010
Postów: 2.765
Kraina: Necropolia IV
|
|
nie ma czegoś takiego jak itemy klanowe/umagi w zk i nie bedzie.
__________________ Regulamin Handlu
|
|
09-06-2013 01:21 |
|
|
|