druidh
Triple Ace
Data rejestracji: 22-11-2007
Postów: 226
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: inąd stamtąd dotąd.
|
|
Mam takie pytanie odnośnie tatka Władcy Demonów i jego ewentualnego przerobienia w kierunku jego większej, albo raczej jakiejkolwiek użyteczności. Od dwóch lat gram dystansami na moriach i tatek ten wydawał mi się interesujący, jako pewna alternatywa dla jak to się mówi "oklepanego" łowcy.
Niemniej po stale dziejących się zmianach w grze wszystkie jego atuty wg mojego rozeznania straciły istotnie na wartości.
Tatek ten trzeba porównywać z łowcą, jako że każdy kto chce zagrać dystansem będzie ostatecznie wybierał pomiędzy tymi dwoma. Łowca skarbów, też jest tutaj jakimś rozwiązaniem, ale lepiej może nie robić większego zamieszania, zwłaszcza, że ŁS zawsze może sięgnąć (i sięga na początku) po palną, co dodatkowo komplikuje sprawę (albo ułatwia jak ktoś gra ŁS).
Przewaga WD:
WD jako pierwszy sięga po dsk1 itemy (o ile je wbije, albo kupi). Dzieje się to z tego co pamiętam w okolicy końcówki 80 i początkowych 90lvli. Wtedy to WD, na ssaku przynajmniej, wychodzi lepiej niż Łowca.
WD może sobie szybciej rozbudowywać klocek. Zawsze to jakiś plus.
Przewaga Łowcy:
Na młodym serwerze, WD żeby wykorzystać swoją przewagę musi szybciej wbijać itemy, czyli obiektywnie patrząc jest droższy.
Znaczące ograniczenie w dostępnych zbrojach. Uzbieranie 40 obrony na klatę jest w początkowym okresie niewygodne (płytowa pelka kobry, db2 kami ss) i bardzo trudno zbiera się to czego z założenia WD brakuje, czyli krytyka. Jest opcja szturmowy xxx, natomiast elf, podobnie jak giętka, ucinają obronę. Dodatkowo wszystko to jest dużo cięższe jeśli chodzi o siłę i przewaga, która wynika z tego, że WD mógłby zdjąć szybciej biżu lewitacji/młodości, rozpływa się.
Symptomatyczne jest to, że od momentu, w którym Łowca zaczyna zakładać itemy ds1 nie ma praktycznie możliwości zbudowania bulidu WD, który byłby konkurencyjny w stosunku do łowcy. Ten drugi ma więcej zasięgu i większy dmg, jest tańszy i ma większe możliwości w kwestii doboru broni.
Sam grałem ssakiem WD i w okolicy 90+ przerobiłem się na łowcę, co ku mojemu zaskoczeniu poprawiło moje wyniki, pomimo tego iż na kuszy miałem ze 30-40% krytyka ponad normę. Wszystko to wynika jak myślę z kilku przyczyn...
Stopniowe słabnięcie tatka.
Kusza (LCKR) relatywnie osłabła względem toporka i noża. Praktycznie end-game broń dla dystansa to toporek reakcji. Na ssaku można by wilka próbować, ale lepiej wyjdzie się potępić.
Pojawienie się abso, zmniejszyło wartość 40% do hp.
Spadło znaczenie obrony,
a wzrosło znaczenie zasięgu. Na wyższych lokacjach kw oraz przy anubie i wyżej potrzebny jest zasięg w okolicy 500, który na WD dużo ciężej wypracować.
Zlikwidowano opcję rozbudowy postaci jedynie na aurze łatwości.
Każdy, kto chce sobie pograć WD staje przed pytaniem "Po co się męczyć, skoro na łowcy można mieć wszystko lepiej i taniej?"
Proszę o uwagi, może moja ocena sytuacji jest błędna. Jeśli nie jest, to może uda się sformułować jakiś postulat do administracji. Przy czym lepiej chyba, gdyby było to dążenie do utrzymania unikalności WD, a nie tworzenia łowcy-bis, na przykład poprzez obniżenie wymagań obrony.
__________________ dru'
cytat: |
lee781 napisał(a)
Zamiast "Wykop skarb super great mastera DeLuxe" powinno być chyba "poszperaj głębiej w szopie dziadka z rupieciami i nie złap tężca"
Kto do cholery zakopuje pałki i noże? |
|
|
10-07-2013 15:25 |
|
|
Rutrr
Triple Ace
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 211
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria S Skąd: Szczecin
|
|
Zastanawiałem się nad wyborem tatuażu WD/ łowcy na nowej morii, ale powyższy komentarz mnie przekonał, że jedynym atutem WD który mu zostaje, to dodatkowa łatwość, która niewątpliwe jest przydatna na początku, ale w End-game (95+) zrównuje wszystkich i te dodatkowe % nie mają znaczenia. Tak samo 40% bonus HP, na który potrzeba bardzo dużej obrony, co bardzo ogranicza ilość przedmiotów, które może używać taki WD. Niestety po 74 lvl staje się prawie bezwartościowy przy Absorpcji. Więc przy tych postulatach tatuaż WD staje się kompletnie nieopłacalny przy potężnym krytyku łowcy (z wspomnianym toporkiem reakcji), byciem nieatakowanym przez przeciwnika w 1 rundzie i o wiele mniejszym wymaganiu obrony w itemkach.
Proponowałbym dostosować obecne bonusy WD do obecnego stanu gry, bo ten tatuaż chyba został zapomniany przez twórców gry.
tj.
załóżmy, że mamy 1500 HP, stąd wd powinien mieć 2100 HP
dodajemy absorpcje mamy 3000 HP, a wd ma 3600 HP
różnica 40% spada do 20%
, więc na ekpach odstajemy i to bardzo.
,stąd propozycja nr 1. by bonus x% do HP wymnażał się także z Absorpcją (o ile tego jeszcze nie wprowadzono, ale z powyższego postu wnioskuję, że nie).
,propozycja nr 2. zmniejszyć wymagania obrony do ok. 2x łowca
POZIOM 1 : obrona hełmu min 3, obrona zbroi min 6, obrona spodni min 3
POZIOM 2 : obrona hełmu min 6, obrona zbroi min 12, obrona spodni min 6
POZIOM 3 : obrona hełmu min 9, obrona zbroi min 18, obrona spodni min 9
POZIOM 4 : obrona hełmu min 12, obrona zbroi min 24, obrona spodni min 12
POZIOM 5 : obrona hełmu min 15, obrona zbroi min 30, obrona spodni min 15
,propozycja nr 3
siewce grozy przerobić na
Poziom 5 : COŚ (nie mam pomysłu na razie), obrażenia zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci
I to na tyle, zmiany czysto kosmetyczne, ale jednak może wybór WD/ łowca nie byłby taki oczywisty.
__________________ "Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Rutrr: 11-07-2013 21:42.
|
|
10-07-2013 17:32 |
|
|
druidh
Triple Ace
Data rejestracji: 22-11-2007
Postów: 226
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: inąd stamtąd dotąd.
Autor tematu
|
|
Nom.
Sam trochę na ten temat podumałem i zastanawiam się czy dodatkowy atak nie byłby interesującym wsparciem. Dodatkowy atak na dystansie to nie jest jakiś cud na kiju i mógłby zachęcić do większego używania kuszy.
Ewentualnie, gdyby to wyszło za mocne (w pewnych przedziałach lvlowych chyba mogłoby) to można by pomyśleć o jakimś modyfikatorze do trafienia krytycznego.
Druga opcja, która przychodzi mi do głowy, a której nie przeliczyłem skrupulatnie to dodanie w tatku dopału do siły +10 i wiedzy +5. Dystans potrzebuje do siły około +20 z umagów jeśli chce sobie sensownie grać i pozbyć się biżu lewitacja/młodość. Taki dopał +10 powodował by, że WD mógłby kombinować z trzymaniem przedmiotów niżej niż może jednocześnie zwalniając ringi i amu pod spaczaki albo jastrzębie.
Dopał to wiedzy pozwoliłby na wcześniejsze zdjęcie koncy przy kuszy.
Mam też pytanie techniczne odnośnie takich tematów w systemie gry, pytanie do moderatora forum. Czy taki temat, o charakterze merytorycznym, po umieszczeniu zostanie zauważony prędzej, czy później przez władzę najwyższą i zostanie umieszczona pewna odpowiedź? Nawet pomimo tego, że wypowiedzi jest generalnie niewiele (choć poczytność całkiem spora). Czy też należy teraz sprowadzić tu kilku kolegów z klanu, aby umieścili tu kilka postów, niekoniecznie merytorycznych, ale powodujących zamieszanie i aktywność w temacie?
__________________ dru'
cytat: |
lee781 napisał(a)
Zamiast "Wykop skarb super great mastera DeLuxe" powinno być chyba "poszperaj głębiej w szopie dziadka z rupieciami i nie złap tężca"
Kto do cholery zakopuje pałki i noże? |
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez druidh: 11-07-2013 16:44.
|
|
11-07-2013 16:42 |
|
|
Rutrr
Triple Ace
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 211
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria S Skąd: Szczecin
|
|
1. Dodatkowy atak jest ciekawą opcją, zwłaszcza jeśli myślimy nad kombinacją WD - LCKR, co jest jedną z lepszych opcji jeśli dodamy do tego ssaka lub potępionego.
1a. Z tego co pamiętam wszystkie dystansowe tatuaże dostały +50% modyfikatora obrażeń krytycznych.
2. To już załatwia łatwość, mnie bardziej boli ilość obrony, która jest potrzebna, co zrównuje WD to CR, który przez pół gry łazi z tatuażem na 3 poziomie. A jakoś Wd koksem nie jest ...
__________________ "Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
|
|
11-07-2013 17:05 |
|
|
Okrutnik
King
Data rejestracji: 30-11-2006
Postów: 849
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
wdek na moim etapie nie jest juz tatkiem który coś konkretnego daje 108 LVL to 2% izi dla ssaka 110 zero - wiec high LVL to juz wiadomo łs.
WDeka rzeczywiście ratowałoby posiadanie opcji 1.4 x punkty hp z przedmiotów plus abs i z budynków (w ataku - ale tak juz jest) za wyjatkiem łapaczy - to ważne bo stworzyłoby potworki posiadajace 8k+ hp bez umagów.
Wtedy mierny zasieg i dmg rekompensowałaby HP - stałby sie on interesujaca alternatywa dla graczy przy niewielkiej zmianie tego tatka.
Rzecz jasna nie wiem czy sie da zrobić systemowe wykluczenie łapacza - a ścislej myślałem żeby dać zamiast wtedy 40% hp tej rasie 40% do zasięgu mnożnik - co by umożliwiło małym łapaczom i dużym w rekompensacie posługiwać sie broniami non legend (łacznie z ciezką kusza bo izi by ułatwiało im życie).
DMG i HP taki łapacz by miał wtedy z majka nie miałby minusa do krytyka i by to znów dalo zupełnie odmienna jakość gry na low mid i high LVL.
Małe zmiany i dla wszystkich ciekawe wydaje mi sie.
Wiec mamy sumarycznie - 40% HP jako końcowy mnożnik dla all ras.
a ZAMIAST 40% hp końcowy mnożnik zasięgu dla łapacza.
__________________ Okrutnik r5
|
|
13-07-2013 07:46 |
|
|
Rutrr
Triple Ace
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 211
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria S Skąd: Szczecin
|
|
Nie do końca rozumiem takie ograniczenie łapacza.
Ssak sobie poprawi krytyki i zasięg,
Kultysta sobie poprawi ilość HP potężnym leczeniem ( przy 8k hp to dałby radę leczyć się po 1,5k ), ilością obrażeń i zręcznością,
WZ - raczej tutaj nie bierzemy go pod uwagę
Potępiony- zawsze potępionym się cierpi na ilość HP i ilości ataków, które możemy przyjąć po odpaleniu tchnienia
Łapaczowi a tego wszystkiego zostałoby ogromne HP, więc generalnie mógłby za zywy czołg robić
__________________ "Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
|
|
13-07-2013 09:52 |
|
|
Trafik
Ex-Team
Data rejestracji: 19-09-2006
Postów: 1.712
Skąd: Warszawa
|
|
cytat: |
Rutrr napisał(a)
Nie do końca rozumiem takie ograniczenie łapacza.
Ssak sobie poprawi krytyki i zasięg,
Kultysta sobie poprawi ilość HP potężnym leczeniem ( przy 8k hp to dałby radę leczyć się po 1,5k ), ilością obrażeń i zręcznością,
WZ - raczej tutaj nie bierzemy go pod uwagę
Potępiony- zawsze potępionym się cierpi na ilość HP i ilości ataków, które możemy przyjąć po odpaleniu tchnienia
Łapaczowi a tego wszystkiego zostałoby ogromne HP, więc generalnie mógłby za zywy czołg robić
|
Chodzi mu o to że efekt kumulacyjny byłby przegięty.
Może zrobić po prostu zależność że te bonusowe hp działają z absorpcją (przemnażają się przez nią ale jednocześnie nie mnożą się same z majestatem. Czyli że bonusowe hp normalnie liczą sie od ostatecznej ilości hp ale bez arkan (tak może jest czytelniej).
Łapacz nie byłby całkiem poszkodowany ale jednocześnie zyskiwałby najmniej (efektywnego procentowego wzrostu hp, bo liczbowo zyskiwałby praktycznie tyle samo) żeby zrównoważyć efekt majestatu, takie "diminishing returns"
|
|
13-07-2013 12:27 |
|
|
Maruder1
Member
Data rejestracji: 17-09-2010
Postów: 47
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
a może zamiast mieszać w tatku dodać coś do ciężkiej kuszy
|
|
13-07-2013 23:25 |
|
|
General
King
Data rejestracji: 27-03-2007
Postów: 811
Kraina: Moria
|
|
WD jest najmocniejszym dystansem. Koniec.
Jedynym odstającym jak już jest ŁS, który pełni rolę tylko do przesiadki z WD na 100/110+ z WD kiedy łatwość przestaje mieć znaczenie.
Całkiem inna sprawa, że gracze tempo kopiują pomysły które działały dawno, a które stały się absurdalnym przeżytkiem.
1 albo 2 osoby widziałem z czymś w miarę sensownym pod kątem imba WD.
Tego już nawet nie trzeba wymyślać... To była nieraz przytaczane. Ale po co używać mózgu. Kopiujmy wszyscy coś co jest przeżytkiem niczym dyliżanse.
Tak wygląda ten temat: zamiast wsiadać do samolotu płacz aby stworzyć jakieś super konie które byłyby konkurencyjne.
Spokojnie. Ktoś w końcu zrobi, dopieści bulid. I pokaże na forum. I zrobi się BUM jak zamniszenie niż zagangsterzenie.
|
|
14-07-2013 01:04 |
|
|
druidh
Triple Ace
Data rejestracji: 22-11-2007
Postów: 226
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: inąd stamtąd dotąd.
Autor tematu
|
|
Powiedzmy Alajas tak: póki nie skończę w miarę rzetelnego i szczegółowego porównania możliwości dwóch wspomnianych wyżej tatków wstrzymam oddech, zagryzę zęby i puszczę twoją powyższą wypowiedź mimo uszu. Takimi tekstami zaraz zrobisz tutaj spamowisko.
Masz coś merytorycznego do powiedzenia? Proszę podziel się z nami tą wiedzą tajemną. Fakty jakieś. Mogę cię z trudem znosić na klanowym, albo ogólnym, ale tutaj twych możliwości opowiadania o jakichś zarysowanych na kolanie, tajemniczych, niemających związku z rzeczywistością bulidach sobie nie życzę. Idź, dziel się swoimi mądrościami gdzieś indziej.
Odnoszę się również do treści twojego komentarza:
WD nie jest najmocniejszym dystansem. Koniec.
__________________ dru'
cytat: |
lee781 napisał(a)
Zamiast "Wykop skarb super great mastera DeLuxe" powinno być chyba "poszperaj głębiej w szopie dziadka z rupieciami i nie złap tężca"
Kto do cholery zakopuje pałki i noże? |
|
|
14-07-2013 03:30 |
|
|
Rutrr
Triple Ace
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 211
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria S Skąd: Szczecin
|
|
cytat: |
druidh napisał(a)
WD nie jest najmocniejszym dystansem. |
Popieram w całej rozciągłości tego wniosku.
General:
Wniosek, że na 100/110+ poziomie jest dobry, to nie wniosek; na tym poziomie jak mam prawie wszystkie itemki gotowe, umagi dające łącznie ponad 15 do krytyka itp. to każdy może być koksem.
Maruder1:
Dodajmy coś do LCKR ,aby też łowca coś na tym zyskał ...
__________________ "Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
|
|
14-07-2013 06:52 |
|
|
janeo Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Bin i Bash napisał(a)
przykładowe tatoo nr 6 dla WD
*przywraca wszystkim sojusznikom 1% max HP za każde zabicie przeciwnika
*przywraca wszystkim sojusznikom 2% max HP za każde zabicie przeciwnika
*przywraca wszystkim sojusznikom 4% max HP za każde zabicie przeciwnika
*przywraca wszystkim sojusznikom 6% max HP za każde zabicie przeciwnika
*przywraca wszystkim sojusznikom 10% max HP za każde zabicie przeciwnika
Reasumując: może i WD w dalszym ciagu by nie wymiatał, ale ktoś nim w klanie musi być, by inni mieli lepiej
. |
mówisz 10 wd w klanie i full regen za killa dla all tak?
|
|
14-07-2013 10:33 |
|
|
Bin i Bash
Forum Ace
Data rejestracji: 20-02-2011
Postów: 76
Kraina: Moria II Skąd: Z domu
|
|
cytat: |
janeo napisał(a)
cytat: |
Bin i Bash napisał(a)
przykładowe tatoo nr 6 dla WD
*przywraca wszystkim sojusznikom 1% max HP za każde zabicie przeciwnika
*przywraca wszystkim sojusznikom 2% max HP za każde zabicie przeciwnika
*przywraca wszystkim sojusznikom 4% max HP za każde zabicie przeciwnika
*przywraca wszystkim sojusznikom 6% max HP za każde zabicie przeciwnika
*przywraca wszystkim sojusznikom 10% max HP za każde zabicie przeciwnika
Reasumując: może i WD w dalszym ciagu by nie wymiatał, ale ktoś nim w klanie musi być, by inni mieli lepiej
. |
mówisz 10 wd w klanie i full regen za killa dla all tak?
|
To tylko luźny przykład. Aby to traktować poważnie to trzeba by wypisać dla wszystkich tatoo i przeanalizować czy te parametry mają sens
.
A w przykładzie nie chodziło o to, że za każdym razem gdy ktoś kogoś zabije to WD leczą sojuszników, tylko za każdym razem gdy WD kogoś zabije to WD który zabił, leczy sojuszników. Ponieważ super killerem nie jest, to w większych oblegach regenerował by raz albo dwa razy sojuszników (Jak by było więcej WD w klanie to było by więcej regenracji, ale podejrzewam że obleg 10 WD na 10 Łowców to łowca by wygrał
)
|
|
14-07-2013 10:41 |
|
|
General
King
Data rejestracji: 27-03-2007
Postów: 811
Kraina: Moria
|
|
cytat: |
Dafit napisał(a)
Był temat z obliczeniami, z expami, z kw, z dmg z na rundę. I nic to nie dało. Gram wd już ponad dobre 2 lata, zmiany na tatkach i inne podobne zmiany spowodowały że na topowego gracza zadaje wręcz żenujący dmg przy "wypasionym" sprzęcie jedyną szansą na poprawę obrażeń jest zmiana na łs.
Ktoś tam wyżej wspominał na temat 60k dmg w atakach... co jest śmieszne w obecnym momencie bez większego problemu wyciskam 55k, podbić sprzęt i 70k się wyciśnie, ale mi to nic nie daje, jak mam konkurować z innymi osobami na expy gdy doliny limit innych tatków na porównywalnym lvl jest 10k? co jest 2k więcje niż ja mogę osiągnąć? Guzik daje hp w taku, na expach powyżej 6k jest wystarczające teraz gdy w 2-3 rundy ubija się moba nie liczy się tak bardzo hp jak dmg przy którym WD znacznie odstaje. |
Bandana+Pele+Bron do wymiany i już jest skok, nie licząc mściwca masz właśnie typowy archaiczny build, który był fajny jeszcze w A2 a teraz faktycznie odstaje, ale każdy typ ewoluuje.
Nie widziałem Twojego skana już pewnie ponad rok i spodziewałem się czegoś lepiej wymyślonego...
|
|
14-07-2013 23:30 |
|
|
Maruder1
Member
Data rejestracji: 17-09-2010
Postów: 47
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
przesiadłem sie z WD na ŁS i co ... i nic jak biłem średnio tak zostało
wiec moze zmiany w łuku ref. kuszy i cieżkiej kuszy nie są złym pomysłem żaden łowca nie przesiądzie sie na kusze jeżeli ma toporek z tyloma atakami i podobnym dmg za atak jak z kuszy
Podsumowując ciężki dystans wymaga zmian ale zbyt mało ludzi wybrało tak trudna ścieżkę żeby admini coś z tym zrobili bo po co robić cos dla 10/20 osób na serwer
|
|
15-07-2013 08:30 |
|
|
Dafit
Lord
Data rejestracji: 27-08-2006
Postów: 322
Klan: PARAD0X Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
General napisał(a)
cytat: |
Dafit napisał(a)
Był temat z obliczeniami, z expami, z kw, z dmg z na rundę. I nic to nie dało. Gram wd już ponad dobre 2 lata, zmiany na tatkach i inne podobne zmiany spowodowały że na topowego gracza zadaje wręcz żenujący dmg przy "wypasionym" sprzęcie jedyną szansą na poprawę obrażeń jest zmiana na łs.
Ktoś tam wyżej wspominał na temat 60k dmg w atakach... co jest śmieszne w obecnym momencie bez większego problemu wyciskam 55k, podbić sprzęt i 70k się wyciśnie, ale mi to nic nie daje, jak mam konkurować z innymi osobami na expy gdy doliny limit innych tatków na porównywalnym lvl jest 10k? co jest 2k więcje niż ja mogę osiągnąć? Guzik daje hp w taku, na expach powyżej 6k jest wystarczające teraz gdy w 2-3 rundy ubija się moba nie liczy się tak bardzo hp jak dmg przy którym WD znacznie odstaje. |
Bandana+Pele+Bron do wymiany i już jest skok, nie licząc mściwca masz właśnie typowy archaiczny build, który był fajny jeszcze w A2 a teraz faktycznie odstaje, ale każdy typ ewoluuje.
Nie widziałem Twojego skana już pewnie ponad rok i spodziewałem się czegoś lepiej wymyślonego... |
Ale ja niechce tego robić? nie da mi to ani krztyny dmg więcje, pozatym niby CK + mściwy to wypas i endowy build.
W tym momencie bez toporka + jastrząb nie ma dystansa.
__________________
|
|
15-07-2013 09:07 |
|
|
_KING_
Viking
Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 639
Kraina: Moria III; Moria IV
|
|
cytat: |
Ale ja niechce tego robić? |
Dziw się, że
cytat: |
zadaje wręcz żenujący dmg |
|
|
15-07-2013 10:43 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
cytat: |
Dafit napisał(a)
cytat: |
General napisał(a)
cytat: |
Dafit napisał(a)
Był temat z obliczeniami, z expami, z kw, z dmg z na rundę. I nic to nie dało. Gram wd już ponad dobre 2 lata, zmiany na tatkach i inne podobne zmiany spowodowały że na topowego gracza zadaje wręcz żenujący dmg przy "wypasionym" sprzęcie jedyną szansą na poprawę obrażeń jest zmiana na łs.
Ktoś tam wyżej wspominał na temat 60k dmg w atakach... co jest śmieszne w obecnym momencie bez większego problemu wyciskam 55k, podbić sprzęt i 70k się wyciśnie, ale mi to nic nie daje, jak mam konkurować z innymi osobami na expy gdy doliny limit innych tatków na porównywalnym lvl jest 10k? co jest 2k więcje niż ja mogę osiągnąć? Guzik daje hp w taku, na expach powyżej 6k jest wystarczające teraz gdy w 2-3 rundy ubija się moba nie liczy się tak bardzo hp jak dmg przy którym WD znacznie odstaje. |
Bandana+Pele+Bron do wymiany i już jest skok, nie licząc mściwca masz właśnie typowy archaiczny build, który był fajny jeszcze w A2 a teraz faktycznie odstaje, ale każdy typ ewoluuje.
Nie widziałem Twojego skana już pewnie ponad rok i spodziewałem się czegoś lepiej wymyślonego... |
Ale ja niechce tego robić? nie da mi to ani krztyny dmg więcje, pozatym niby CK + mściwy to wypas i endowy build.
W tym momencie bez toporka + jastrząb nie ma dystansa. |
Zwiększ liczbę ataków za pomocą mściwego sufiksowanego i płytowej szybkości na pelerynie, skoro hp nie jest Ci potrzebne to walnij potępionego i pakuj nocnego do oporu, powinieneś wtedy wyrabiać te swoje upragnione 10k dmg. Ot, pierwsze co przychodzi mi do głowy.
Obecnie Twoje podejście wygląda następująco: "Nie chcę nic robić, ale jestem w top, więc zasługuję na lepsze osiągi na ekspach". Kiepskie podejście.
@Dafit:
Pamiętam przede wszystkim słonka i mega płacz kiedy przenosili kryta na tatuaże.
Edit2:
Dodatkowo twój temat nie był od ~roku aktualizowany.
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Blind-: 15-07-2013 12:56.
|
|
15-07-2013 12:22 |
|
|
Dafit
Lord
Data rejestracji: 27-08-2006
Postów: 322
Klan: PARAD0X Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Blind- napisał(a)
cytat: |
Dafit napisał(a)
cytat: |
General napisał(a)
cytat: |
Dafit napisał(a)
Był temat z obliczeniami, z expami, z kw, z dmg z na rundę. I nic to nie dało. Gram wd już ponad dobre 2 lata, zmiany na tatkach i inne podobne zmiany spowodowały że na topowego gracza zadaje wręcz żenujący dmg przy "wypasionym" sprzęcie jedyną szansą na poprawę obrażeń jest zmiana na łs.
Ktoś tam wyżej wspominał na temat 60k dmg w atakach... co jest śmieszne w obecnym momencie bez większego problemu wyciskam 55k, podbić sprzęt i 70k się wyciśnie, ale mi to nic nie daje, jak mam konkurować z innymi osobami na expy gdy doliny limit innych tatków na porównywalnym lvl jest 10k? co jest 2k więcje niż ja mogę osiągnąć? Guzik daje hp w taku, na expach powyżej 6k jest wystarczające teraz gdy w 2-3 rundy ubija się moba nie liczy się tak bardzo hp jak dmg przy którym WD znacznie odstaje. |
Bandana+Pele+Bron do wymiany i już jest skok, nie licząc mściwca masz właśnie typowy archaiczny build, który był fajny jeszcze w A2 a teraz faktycznie odstaje, ale każdy typ ewoluuje.
Nie widziałem Twojego skana już pewnie ponad rok i spodziewałem się czegoś lepiej wymyślonego... |
Ale ja niechce tego robić? nie da mi to ani krztyny dmg więcje, pozatym niby CK + mściwy to wypas i endowy build.
W tym momencie bez toporka + jastrząb nie ma dystansa. |
Zwiększ liczbę ataków za pomocą mściwego sufiksowanego i płytowej szybkości na pelerynie, skoro hp nie jest Ci potrzebne to walnij potępionego i pakuj nocnego do oporu, powinieneś wtedy wyrabiać te swoje upragnione 10k dmg. Ot, pierwsze co przychodzi mi do głowy.
Obecnie Twoje podejście wygląda następująco: "Nie chcę nic robić, ale jestem w top, więc zasługuję na lepsze osiągi na ekspach". Kiepskie podejście. |
Widzę że w tym temacie wypowiada się topka dystansów wszystkich morii...
Blind nawet nie wiesz co mam za sprzęt a dajesz jakieś śmieszne rady. Znajdz mój topic to może wtedy porozmawiamy.
A wracając do teamtu.
Problemem nie jest że mi się nie chce, tylko to iż LCK jest w tym momencie o wiele gorsza od toporka jak i od noża. Mimo o wiele większych wymogów oraz najwyższej podstawy w dystansie. Po kiego grzyba bede się produkował przy zmianie nakrycia głowy i klaty jak i tak nie podniesie to mojego dmg. Wystarczy przecież kupić jastrzębia wbić na dosk +2 i toporek wygramolić....
Nie chce zmieniać tatka, mogłem to już z 15 razy zrobić, ale chyba nie pozostanie mi nic innego jak na łs się przerobić.
__________________
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Dafit: 15-07-2013 12:40.
|
|
15-07-2013 12:37 |
|
|
Rafaell
Double Ace
Data rejestracji: 04-09-2007
Postów: 124
Klan: Saints Kraina: Moria IV
|
|
uczepiliście się tej leg ck kuszy reakcji jak rzep psiego ogona i jęczycie zamiast pomyśleć nad innym mniej oklepanym buildem
jest spokojnie do ogarnięcia zestaw przy którym osiągi będą jak na toporku albo i lepsze. Na r13 właśnie się taki tworzy i na robocie albo innych wysoko defowych moobach spokojnie wyprzedzi on w dmg każdego toporka (nie biorąc pod uwagę oczywiście przegiętych bostów z umagów jakie niektórzy mają bo tego nie można wliczać w możliwości tatuażu)
|
|
15-07-2013 14:31 |
|
|
Rutrr
Triple Ace
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 211
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria S Skąd: Szczecin
|
|
cytat: |
Rafaell napisał(a)
uczepiliście się tej leg ck kuszy reakcji jak rzep psiego ogona |
To stwórz build z dobrym krytykiem bez LCKR, nie będąc ssakiem
__________________ "Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
|
|
15-07-2013 14:35 |
|
|
Rafaell
Double Ace
Data rejestracji: 04-09-2007
Postów: 124
Klan: Saints Kraina: Moria IV
|
|
cytat: |
Rutrr napisał(a)
cytat: |
Rafaell napisał(a)
uczepiliście się tej leg ck kuszy reakcji jak rzep psiego ogona |
To stwórz build z dobrym krytykiem bez LCKR, nie będąc ssakiem
|
leg ck z innym sufem niż reakcja szansa trafienia krytycznego +34 %
leg toporek do rzucania reakcji szansa trafienia krytycznego -1 %, +35% z łowcy = +34%
czyli planując eq do postaci zaczynasz od takiej samej szansy na krytyka
|
|
15-07-2013 14:42 |
|
|
Rutrr
Triple Ace
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 211
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria S Skąd: Szczecin
|
|
cytat: |
Rafaell napisał(a)
leg toporek do rzucania reakcji szansa trafienia krytycznego -1 %, +35% z łowcy = +34%
|
Ale my mówimy o WD, a nie o owcy ...
__________________ "Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
|
|
15-07-2013 14:45 |
|
|
|