Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Arkana grupowe. » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (2): [1] 2 następny » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Arkana grupowe. 28 Ankieta - średnia ocena: 8,3628 Ankieta - średnia ocena: 8,3628 Ankieta - średnia ocena: 8,36
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Rutrr
Triple Ace


images/avatars/avatar-25408.jpg

Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria S
Skąd: Szczecin

Question Arkana grupowe. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Na początku chciałbym prosić o uzasadnianie swoich opinii w większej ilości słów niż "jestem za", "jestem przeciw", "ile wypiłeś by taką głupotę wymyślić" Tongue

Przechodząc do tematu.

Po przeczytaniu tematu płaczu-łapaczu i 3 dniach rozmyślań nad tym jak poprawić los pozostałych ras wpadłem na pomysł arkan grupowych. Otóż jak możemy zauważyć nasze postacie w obecnym kształcie gry są indywidualnościami i tylko groza potępionego daje bonusy całej drużynie. Najlepszą indywidualnością jest ŁM z ogromnym HP, które daje profity tylko jemu, a mogło by dawać całej drużynie. Dlatego chciałem dać pod obrady pomysł z arkanami grupowymi, które by pomagały całej grupie wyprawowej i zwiększyłyby różnorodność ras w topce.

Arkana mogły by być aktywowane przez ewolucje na 80 poziom o roboczej nazwie "dzielenie myśli".

A przechodząc do szczegółu, arkana danych ras miałby na celu:
LM- "duchowe złączenie" przyjmuje na siebie część obrażeń
Kultysta- "czarna msza" leczy
Ssak - "Kataliza żywiołów" zwiększa poziom arkan grupy
WZ- "Wścieklizna" Każde obrażenia zadane kolegom zwiększają jego modyfikator krytyka
Potęp - "Chaos" przeciwnicy mają procentową szansę na atak samych siebie lub kolegów z drużyny

Z powyższego mamy wiele ciekawych kombinacji:

LM + WZ- łapacz przyjmuje większość obrażeń dzięki czemu WZ ma szansę przeżyć i zadać ogromne obrażenia, jak dodać do tego kultystę to mamy prawie dream team.

LM + kult - największa szansa na przeżycie

LM + ssak - majtki na poziome +200-250 %

LM + potęp- groza + przeciwnicy co sami siebie atakują + tchnienie działające dłużnej niż pół tury

WZ+kult - patrz LM+WZ

WZ + ssak - największy krytyk w historii BW Tongue

WZ + potęp - może być ciężko, ale dodatkowa tura powinna pomóc

Kult + ssak - ogromne leczenie

kult + potęp - potep z niskim HP po użyciu tchnienia ma szansę jeszcze przez 2 tury ostro skopać przeciwnika

ssak + potęp - przeciwnicy sami się zabiją, nie trzeba im pomagać rotfl

Zauważmy, że połączenie 2 tych samych ras rożnych od LM zyskują, a LM traci:
LM + LM - wymaksują tylko majtki, bo arkan do przejęcia na siebie HP nie będzie się opłacał
WZ + WZ- ogromne krytyki, ale kiepskie przeżycie
ssak + ssak - jak będą latać ze skorpionami i peleryną szybkości to będą mieć max krytyka Tongue
kult + kult - leczenie zrówna ich do starego połączenia LM + LM
potęp + potęp- trza liczyć, że przeciwnicy Nas nie zauważą i sami się zabiją Tongue

Koszt w krwi ok. 30-60/ poziom arkana. Jeżeli arkana by były dostępne od 80 poziomu, wystarczyłoby zwiększyć tylko ilość krwi, którą daje ewolucja dodatkowa komora.

Pozostaje problem z dwoma identycznymi arkanami i czy maja się :
a) sumować
b) działa większe
c) (średnia) x1,5
d) inne

"So say we all"

__________________
"Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca

Ten post był edytowany 8 raz(y), ostatnio edytowany przez Rutrr: 15-08-2013 18:58.

04-08-2013 19:32 Rutrr jest offline Szukaj postów użytkownika: Rutrr Dodaj Rutrr do Listy kontaktów
achtung
Forum Ace


Data rejestracji: 12-04-2010
Postów: 78
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ogolnie pomysl nie jest zlypod warunkiem ze poprawi sie pare rzeczy. akurat nie mam czasu zeby sie rozpisywac, ale:
-mozna wprowadzic arkana 3cio aktowe, ktore beda mialy dzialanie grupowe.
moze nie o takim dzialaniu jak podales, ale zeby dzialaly na caly zespol.

lapacz- zwieksza hp calej grupy ale powiedzmy w granicaach rozsadku max 10-15% (pamietajmy ze moze byc grupa 3 lapaczy + kultek
kultek- leczy
wz- przyzywa bestie ktora nie atakuje, ale chroni cialem towarzyszy ( dajmy jej powiedzmy 2k hp) lub zwieksza nieznacznie obrazenia calej grupy
potep- podoba mi sie w Twojej wersji lub mozna mu dac ignorowanie x% pancerza dla calej grupy przeciwko przeciwnikom
ssak- wzmacnia x% arkana calej druzyny, wzmacnia krytyk druzyny, szczescie inicjatywe Wink

mozna powymyslac Smile

pomysl nie jest zly, ale jak wspomnialem po kilku poprawkach.

i zeby nie bylo nie mowie ze moj jest doskonay, bo tez trzeba siasc i pomyslec to byly takie pomysly zeby ludzie zastanowili sie nad propozycjami Smile
04-08-2013 19:51 achtung jest offline Szukaj postów użytkownika: achtung Dodaj achtung do Listy kontaktów
Rutrr
Triple Ace


images/avatars/avatar-25408.jpg

Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria S
Skąd: Szczecin

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Rutrr
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
achtung napisał(a)


Po przeczytaniu stwierdzam, że znów łapacz jest przegięty ...
W moich statystykach WZ był najmniej wybieraną rasą, wiec dostał porządnego kopa,
ssak zwiększając arakana drużyny i tak byłby już przegięty.

Ale może nie gadajmy o cyfrach i %, ale o samej koncepcji co takie arkana miałyby robić ?

__________________
"Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Rutrr: 04-08-2013 20:13.

04-08-2013 20:13 Rutrr jest offline Szukaj postów użytkownika: Rutrr Dodaj Rutrr do Listy kontaktów
gb95
Viking


Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Przeklejam z tematu Cerbina:

Extra Super Zaje pomysł! Pod Twoją propozycją podpisuję się obiema rękami, nogami i jeszcze nosem

Kombinacji jest mnóstwo, każda dobra na swój sposób. Gdyby to weszło gracze mieliby masę frajdy z ich odkrywania. No i też rozwiązałoby to problem ŁMa, który rozwija się 30% szybciej od reszty Sposób na przywrócenie różnorodności w BW

Co do problemu oddziaływania na siebie 2 takich samych arkan to najbardziej w duchu całego projektu byłaby opcja 'Najsilniejsze Działa', ponieważ praktycznie wyeliminuje to powtarzanie się rasy na expie.

Opcja wyciągania średniej nie ma sensu, jest taka sama jak 'Najsilniejsze Działa', bo druga osoba z tej samej rasy wbijając swoje arkana grupowe de facto obniża poziom działania arkan grupowych innej osoby na expie, więc nie zrobi tego.

Opcja sumowania się arkan grupowych jest interesująca, dopuszcza składy z tej samej rasy oparte na arkanach grupowych (oprócz ŁM) i z tych trzech jest to mój faworyt.

Opcja inne mogłaby wyglądac tak: Drugie takie samo arkano wzmacnia pierwsze o x%. Wtedy jeśli zależy nam na zwiększonym efekcie arkana grupowego to może byc opłacalne wbicie dwóch takich samych.

Tyle ode mnie Smile

ps, Rutrr wklej też swoj pierwszy post na temat arkan grupowych, przyda się tutaj

__________________
Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr

cytat:
General napisał(a)

CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez gb95: 04-08-2013 20:52.

04-08-2013 20:47 gb95 jest offline Szukaj postów użytkownika: gb95 Dodaj gb95 do Listy kontaktów
Pik
Double Ace


Data rejestracji: 28-12-2011
Postów: 142
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysł jak najbardziej trafiony Smile w fajny sposób wyeliminowało by to tylko łapaczowe ekspy Smile

Oczywiście trzeba by było policzyć różne kombinacje i stosunkowo do wyników zwiększyć lub zmniejszyć oddziaływanie arkan na poszczególne rasy Pleased

__________________

04-08-2013 21:00 Pik jest offline Szukaj postów użytkownika: Pik Dodaj Pik do Listy kontaktów
Rutrr
Triple Ace


images/avatars/avatar-25408.jpg

Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria S
Skąd: Szczecin

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Rutrr
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
gb95 napisał(a)


Zrobione, a co do tego które ma działać, to :
a) suma byłaby przegięta, ale podstawowym wyjściem i nie najlepszym
b) jeśli większe, to wystarczy że jedna osoba z teamu odpali arkana grupowe i już mamy zabawę, ale to ostro jedzie po kombinacjach tych samych ras (ale czy nie o to Nam chodzi Big Grin )
c) średnia x 1,5, ot jak mamy ( 10 + 8 ) wychodzi 14, czyli nie za dużo i nie za mało kombinacje dwóch ras były by słabsze ale nie na tyle by były nieopłacalne.

__________________
"Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Rutrr: 04-08-2013 21:10.

04-08-2013 21:01 Rutrr jest offline Szukaj postów użytkownika: Rutrr Dodaj Rutrr do Listy kontaktów
Pik
Double Ace


Data rejestracji: 28-12-2011
Postów: 142
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jeżeli chodzi o takie same arkana - powinno mieć to zmniejszony efekt - łapaczowe ekspy nie byłby by tak efektowne więc naturalnie szukało by się jak najbardziej różnorodnego składu - i by to urozmaiciło gre i przestano by płakać że łapacze robią we 3 wendigo Pleased

__________________

04-08-2013 21:05 Pik jest offline Szukaj postów użytkownika: Pik Dodaj Pik do Listy kontaktów
Dyzma2222
Triple Ace


Data rejestracji: 28-03-2013
Postów: 230
Klan: RaVeN2
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jak dla mnie pomysł trafiony.
Czekając na runy widać że Ci się nudzi i wpadłeś na fajny pomysł.
A arkan dla potępionego cudo ale:
-Jak będą działać arkany? Czy będziemy je dawać z tej samej krwi co dajemy w normalne arkany czy będzie odzielne na to i na to?

-Wz i tak ma dobre krytyki więc tak jak pisał jakiś gracz że przyzywa jakąś bestie już lepiej brzmi.

To tyle Wink

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Dyzma2222: 04-08-2013 21:27.

04-08-2013 21:25 Dyzma2222 jest offline Szukaj postów użytkownika: Dyzma2222 Dodaj Dyzma2222 do Listy kontaktów
gb95
Viking


Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mi WZ bardziej się kojarzy z pol-zwierzeciem niż z przywoływaczem zwierzat... Niech ma ultra dmg kosztem przezywalnosci. Ja nie mam sie do czego przyczepic w oryginalnym pomysle Rutrra.

__________________
Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr

cytat:
General napisał(a)

CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka.

04-08-2013 21:28 gb95 jest offline Szukaj postów użytkownika: gb95 Dodaj gb95 do Listy kontaktów
Rutrr
Triple Ace


images/avatars/avatar-25408.jpg

Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria S
Skąd: Szczecin

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Rutrr
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Dyzma2222 napisał(a)
Czekając na runy widać że Ci się nudzi i wpadłeś na fajny pomysł.
A arkan dla potępionego cudo ale:
-Jak będą działać arkany? Czy będziemy je dawać z tej samej krwi co dajemy w normalne arkany czy będzie odzielne na to i na to?

-Wz i tak ma dobre krytyki więc tak jak pisał jakiś gracz że przyzywa jakąś bestie już lepiej brzmi.

To tyle Wink


Czekając na r17 Tongue

Co do działania, na 80 poziomie mamy ewolucje dodatkowa komora, gdyby zwiększyć procenty jakie daje to nie byłoby problemu z nowymi arkanami.

Co do arkan to założenie było, że podział będzie podobny to tego co jest w typowym mmorpg 3d czyli
WZ- Damage Dealer, LM- tank, Kult- healer, Ssak- buffer, Potęp- debuffer

Co do 1 nie mam do końca koncepcji, a pozostałe w obecnej formie wydają się całkiem przyzwoite.

__________________
"Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
04-08-2013 21:44 Rutrr jest offline Szukaj postów użytkownika: Rutrr Dodaj Rutrr do Listy kontaktów
tolek
Newbie


Data rejestracji: 30-06-2009
Postów: 9
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

FAJNO Wink jestem za a co do sposobu zakładania to może tak by to zrobić jak to ma miejsce w przypadku oblegu ?? najpeirw zboera sie grupa która daje swoje arkana a potem założyciel expy wybiera jakąś tam opcje i odpala expe czy arene czy KW i by było cacy Wink

Pozdrawiam i trzymam kciuki za dalszy los tego pomysłu Big Grin
04-08-2013 21:44 tolek jest offline Szukaj postów użytkownika: tolek Dodaj tolek do Listy kontaktów
Jadead
Double Ace


images/avatars/avatar-7730.jpg

Data rejestracji: 14-03-2008
Postów: 121
Klan: Next Generation
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ciekawy pomysł, w połączeniu z runami i nową mapą ekspedycyjną, z miejmy nadzieję, wymagającymi pomyślunku oraz taktyki mobami znacznie poszerzy to zakres kombinatoryki bojowej, nazwijmy to.

Ale mam kilka zasadniczych pytań:

1) Na czym arkana grupowe - kw, ekspedycje, oblężenia między graczami czy tylko na jednym/dwóch z w.w?
2) Co z wysysaniem/wyciszaniem arkan przez ssaki albo specjal meduzy, czy będzie to możliwe?
3) Ile osób odpala arkana? - bo na przykład w takim oblężeniu 20 v. 20 może pojawić się delikatny zamęt. Proponowałbym duety (założyciel + wybrana osoba), gdzie promowana będzie różnorodność, a dwa takie sama arkana niewiele lepsze od pojedynczego (np. dwukrotnie odpalone przez łm da nam 110% podstawowego efektu)
4) Koszt - w czym, i jaki? Jeżeli pkt. krwi to bardziej 50-100 czy np. 300-400?

Sam myślałem o czymś podobnym - chatce czarownicy, u której zamawiasz odpowiedni buff dla całej drużyny kosztem reagentów dropiących z przeciwników ekspedycyjnych.

Pomyśl nad tymi pytaniami, żeby pomysł był jak najbardziej dopracowany i zainteresował administrację, bo doda na pewno wiele ciekawego rozgrywce Wink

__________________
R2: Jadead
04-08-2013 22:08 Jadead jest offline Szukaj postów użytkownika: Jadead Dodaj Jadead do Listy kontaktów
Rutrr
Triple Ace


images/avatars/avatar-25408.jpg

Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria S
Skąd: Szczecin

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Rutrr
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Jadead napisał(a)

1. Tam gdzie idziemy w więcej niż 1 os. t.j. exp, kw, oblegi, pvp z ŁM to już spawa run i tatuaży
2. Nad tym nie myślałem, ale chyba tak.
3. I tu chyba opcja najwyższy odpalony + 25-45 % sumy pozostałych chyba by rozstrzygnęło sprawę.
4. Koszt raczej niski t.j. 30-60 punktów krwi/ poziom arkana

__________________
"Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
04-08-2013 22:33 Rutrr jest offline Szukaj postów użytkownika: Rutrr Dodaj Rutrr do Listy kontaktów
achtung
Forum Ace


Data rejestracji: 12-04-2010
Postów: 78
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Rutrr napisał(a)
cytat:
achtung napisał(a)


Po przeczytaniu stwierdzam, że znów łapacz jest przegięty ...
W moich statystykach WZ był najmniej wybieraną rasą, wiec dostał porządnego kopa,
ssak zwiększając arakana drużyny i tak byłby już przegięty.

Ale może nie gadajmy o cyfrach i %, ale o samej koncepcji co takie arkana miałyby robić ?


Przeciez napisalem ze to tylko luzna propozycja ktora ma na celu pobudzenie wyobrazni graczy do wymyslenia czegos sensownego, bo nie mialem w tym momencie czasu.

oczywiscie jestem jak najbardziej przeciwny zeby lapacz rozil znowu cos co ma wplyw na ilosc hp, wiec prosze czytaj uwaznie, b pomysl mi sie spodobal, napisalem co i jak a wyciagnales z kontekstu nie to co trzeba.
04-08-2013 22:46 achtung jest offline Szukaj postów użytkownika: achtung Dodaj achtung do Listy kontaktów
Jadead
Double Ace


images/avatars/avatar-7730.jpg

Data rejestracji: 14-03-2008
Postów: 121
Klan: Next Generation
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Rutrr napisał(a)
4. Koszt raczej niski t.j. 30-60 punktów krwi/ poziom arkana


Czyli jednak z możliwością poziomowania, a nie arkana jednorazowa, tak jak przytoczona przez Ciebie drużynowa groza?

__________________
R2: Jadead
04-08-2013 22:58 Jadead jest offline Szukaj postów użytkownika: Jadead Dodaj Jadead do Listy kontaktów
Rutrr
Triple Ace


images/avatars/avatar-25408.jpg

Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria S
Skąd: Szczecin

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Rutrr
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
achtung napisał(a)


Rozumiem co napisałeś. Ponadto po to założyłem ten temat by inii też składali "luźne propozycje". Zaproponowałeś by łapacz dawał wszystkim +x% do HP, czyli sobie także, co by nadal oznaczało, że ekspa samych łapaczy ma ogromną ilość HP, czyli nic by to nie zmieniło. Twój Ssak dostał ogromną dopałkę, a WZ, w moich wizjach powinien być koksem w zadawaniu dmg. Głównym celem arkan grupowych jest to by zwiększyć różnorodność ras na serwerach, wzmocnić obecnie najsłabsze rasy i zrobić typowy podział zadań ekpiy na tanka, DD, healera, buffera i debuffera. Co zaproponowane przeze mnie arkana w moim rozumowaniu spełniają.

Myśl dalej, może przez sen Ci jakiś genialny pomysł wpadnie do głowy Wink

__________________
"Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
04-08-2013 23:05 Rutrr jest offline Szukaj postów użytkownika: Rutrr Dodaj Rutrr do Listy kontaktów
Rutrr
Triple Ace


images/avatars/avatar-25408.jpg

Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria S
Skąd: Szczecin

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Rutrr
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Jadead napisał(a)
cytat:
Rutrr napisał(a)
4. Koszt raczej niski t.j. 30-60 punktów krwi/ poziom arkana


Czyli jednak z możliwością poziomowania, a nie arkana jednorazowa, tak jak przytoczona przez Ciebie drużynowa groza?


Groza z założenia ma dawać procentową szansę na to by przeciwnik zaatakował kogoś ze swojej drużyny (wliczając siebie). Ponadto w zależności od poziomu arkana można by było liczyć ile osób może zostać dotkniętym efektem grozy. (np. sufit z (poziom/3) )

__________________
"Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
04-08-2013 23:09 Rutrr jest offline Szukaj postów użytkownika: Rutrr Dodaj Rutrr do Listy kontaktów
The Juggernaut
Viking


Data rejestracji: 01-10-2012
Postów: 676

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

to ile wypiles?
rotfl
jestem zdecydowanie na nie, zeby w ogole zaczac rozwazania na takie tematy musi byc dostepna opcja zmiany rasy...

__________________
Game over rotfl
04-08-2013 23:10 The Juggernaut jest offline Szukaj postów użytkownika: The Juggernaut Dodaj The Juggernaut do Listy kontaktów
el_czupakabra
Viking


Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
The Juggernaut napisał(a)
to ile wypiles?
rotfl
jestem zdecydowanie na nie, zeby w ogole zaczac rozwazania na takie tematy musi byc dostepna opcja zmiany rasy...


to powinno wejsc przy zmianie arkan kultka, wiec raczej nie ma o czym mowic, przeszlo wtedy, przejdzie zawsze.
04-08-2013 23:38 el_czupakabra jest offline Szukaj postów użytkownika: el_czupakabra Dodaj el_czupakabra do Listy kontaktów
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa


images/avatars/avatar-14362.jpg

Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zgorzelec

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Powiem, że pomysł jest bardzo dobry ;p można wnieść w niego małe poprawki, ale idea jest bardzo dobra.

Ale powiem tak, na R6 w top150 jest aż 2 Wz'etów

Wątpię, żeby ktoś robił WZ'eta tylko i wyłącznie dla tych arkan, gdyby je wprowadzili ;/
Najczęściej widywane by były łączenia łapacz + potęp albo łapacz + inna rasa

A WZ mało jak było tak jest ;p

W twoim planie WZ ma bić dmg, ale problem taki, że ich mało i dupa.
Trza by najpierw coś zrobić, żeby tych wz'etów było więcej, wtedy twój pomysł by zadziałał ;p

__________________
Nick R6 Włóczykij

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator)

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
05-08-2013 03:07 Trova jest offline Szukaj postów użytkownika: Trova Dodaj Trova do Listy kontaktów
Rutrr
Triple Ace


images/avatars/avatar-25408.jpg

Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria S
Skąd: Szczecin

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Rutrr
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Trova napisał(a)
W twoim planie WZ ma bić dmg, ale problem taki, że ich mało i dupa.
Trza by najpierw coś zrobić, żeby tych wz'etów było więcej, wtedy twój pomysł by zadziałał ;p


Wyjść jest kilka:
1. Dowalić tak wiele zmian w rasach, tatuażach i arkanach, by admini w końcu uruchomili 1-razową zamianę rasy (jako, że zmiany są ogromne i nie wiadomo by było co wybrać, jak obecnie LM, to opcja zmiany rasy miałaby sens)
2. Przestawione główne cechy postaci nie będą na tyle wielkie by w każdej ekipie ekspedycyjnej musiał być WZ aby ekipa robiła przyzwoite dmg.
Opcje są takie, że jeżeli standardowo giniemy w 3 turze, to
mamy LM - +1 tura do przeżycia
mamy Kulta - j.w
mamy ssaka - 3 tury, ale z większymi arkanami, mamy większe szansę na szybkie ubicie
WZ- j.w. potężny dmg zwiększa szanse na skończenie w 3 tury
Potęp- tu jest opcja 3-4 tur, bo i mniej obrywamy i przeciwnik więcej obrywa ;]

__________________
"Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
05-08-2013 06:35 Rutrr jest offline Szukaj postów użytkownika: Rutrr Dodaj Rutrr do Listy kontaktów
Pik
Double Ace


Data rejestracji: 28-12-2011
Postów: 142
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Co do pomysłu jestem na tak - ale do zmiany rasy nie Tongue Ludzie - to daje tak łatwe podej,ście do gry że się w głowie nie mieści Big Grin

__________________

05-08-2013 08:33 Pik jest offline Szukaj postów użytkownika: Pik Dodaj Pik do Listy kontaktów
TomCanis
Lord


Data rejestracji: 16-04-2008
Postów: 315
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II; Necropolia V; Necropolia VII
Skąd: Kraków

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

a ja mam tylko pytanie do ssaka

cytat:
Ssak - "Kataliza żywiołów" zwiększa poziom arkan grupy


jakby to wyglądało ? bo nurtuje mnie jedno wbijając do ekspy/obla/kw każdy wbija na szamanie itp mając określone ile może wydać na arkana i system to zapamiętuje a potem co system podliczy i % zwiększy czy jak ? bo jakoś nie widzę tego typu przykład - potepiony groza + łowca to co zwiększy ?
05-08-2013 10:17 TomCanis jest offline Szukaj postów użytkownika: TomCanis Dodaj TomCanis do Listy kontaktów
Twoj_ojciec
Forum Ace


Data rejestracji: 06-10-2008
Postów: 78
Klan: RUNE/RAVEN
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia III
Skąd: z kątowni

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
TomCanis napisał(a)
a ja mam tylko pytanie do ssaka

cytat:
Ssak - "Kataliza żywiołów" zwiększa poziom arkan grupy


jakby to wyglądało ? bo nurtuje mnie jedno wbijając do ekspy/obla/kw każdy wbija na szamanie itp mając określone ile może wydać na arkana i system to zapamiętuje a potem co system podliczy i % zwiększy czy jak ? bo jakoś nie widzę tego typu przykład - potepiony groza + łowca to co zwiększy ?



Prawdopodobnie zwiększy procentowo arkana, które nie są zaznaczane w okienku (groza, żar itp.)


Ogólnie pomysł fajny, do dopracowania, ale jestem za.

__________________
cytat:
Szeszej napisał(a)
Dobre cycki, nie ma bana Wink



r4 Twój Ojciec

05-08-2013 10:57 Twoj_ojciec jest offline Szukaj postów użytkownika: Twoj_ojciec Dodaj Twoj_ojciec do Listy kontaktów
Rutrr
Triple Ace


images/avatars/avatar-25408.jpg

Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria S
Skąd: Szczecin

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Rutrr
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
TomCanis napisał(a)
a ja mam tylko pytanie do ssaka

cytat:
Ssak - "Kataliza żywiołów" zwiększa poziom arkan grupy


jakby to wyglądało ? bo nurtuje mnie jedno wbijając do ekspy/obla/kw każdy wbija na szamanie itp mając określone ile może wydać na arkana i system to zapamiętuje a potem co system podliczy i % zwiększy czy jak ? bo jakoś nie widzę tego typu przykład - potepiony groza + łowca to co zwiększy ?


Ja widzę opcje 2 :
1. Zwiększa TYLKO poziom arkan grupowych ( wtedy miało by to największy sens i łatwo by się to liczyło).
2. Procentowe zwiększenie wszystkich arkan tj. np. o 5% i zaokrąglić poziom w dół (wtedy arkana które maja tylko 1 poziom tracą i majtek by dużo zyskał)

Więc raczej opcja 1 jest moim wyborem Happy

__________________
"Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
05-08-2013 17:28 Rutrr jest offline Szukaj postów użytkownika: Rutrr Dodaj Rutrr do Listy kontaktów
Sorge
Triple Ace


Data rejestracji: 09-01-2011
Postów: 161
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VI
Skąd: xxx

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Z tym zwiekszaniem arkan przez ssaka i przyjmowaniem obrazen łapacza to trochę lipa, bo ssak zwiekszy obrazenia przyjmowane przez łapacza i Łapacz sie wkurzy bo wiekszosc obrazen na niego pojdzie i padnie pierwszy. Nad tym trzeba by pomyslec..
05-08-2013 19:25 Sorge jest offline Szukaj postów użytkownika: Sorge Dodaj Sorge do Listy kontaktów
Rutrr
Triple Ace


images/avatars/avatar-25408.jpg

Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria S
Skąd: Szczecin

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Rutrr
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Sorge napisał(a)
Z tym zwiekszaniem arkan przez ssaka i przyjmowaniem obrazen łapacza to trochę lipa, bo ssak zwiekszy obrazenia przyjmowane przez łapacza i Łapacz sie wkurzy bo wiekszosc obrazen na niego pojdzie i padnie pierwszy. Nad tym trzeba by pomyslec..


Akurat ten zabieg jest celowy, by ŁM miał nad czym myśleć. Aby zysk z majtek i strata z absorpcji była równoważna. Arkana grupowe maja być dodatkiem a nie głównym arkanem na exp/kw/oblegi itp.

__________________
"Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
05-08-2013 19:56 Rutrr jest offline Szukaj postów użytkownika: Rutrr Dodaj Rutrr do Listy kontaktów
Sorge
Triple Ace


Data rejestracji: 09-01-2011
Postów: 161
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VI
Skąd: xxx

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A w sumie ok, sie obliczy ile majka i ile tego zbierania obrazen razem z arkanami ssakaTongue To moze byc ;] Mi pasuje.
05-08-2013 22:01 Sorge jest offline Szukaj postów użytkownika: Sorge Dodaj Sorge do Listy kontaktów
gb95
Viking


Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

No to teraz policzmy dla składu 5x80 na bazyliszku, 4x95 na XR i 5x105 na anubie przy różnych kombinacjach ras Big Grin Jakie koszty i jakie efekty arkan? Optymalnie chyba powinno byc tyle żeby gracz wrzucił powiedzmy połowę swoich PKT Krwi w stare arkana i połowę w grupowe. Proponuję aby dac efekt równy 1% przy każdym z arkan i manipulowac kosztem...

Czyli:

Łapacz Myśli - Przejmuje na siebie 1% obrażeń zadanych kolegom na każdy poziom arkana. Koszt: x pkt KRWI Koszt sugeruję dac niski, to się samoogranicza.

Kultysta - Leczy wszystkich swoich kolegów o 1% zadanych przez siebie obrażeń na każdy poziom arkana (po każdym zadanym przez siebie ciosie). Koszt: x pkt KRWI Tutaj trzeba uważac z kosztem, to jest mocne. Niech może dac max 10, bo będzie przegięcie.

Ssak - Wzmacnia arkana swoich kolegów o 1% na każdy poziom arkana (nie działa na arkana grupowe). Koszt x pkt KRWI Niech może dac około 30-35 na wysokich lvlach

WZ - Każde 1000 obrażeń zadanych jego drużynie zwiększa modyfikator krytyka WZ o 1% na każdy poziom arkana Jak ma działac na oblężeniach?. Koszt: x pkt KRWI Koszt średni lub niski, jak wbije za dużo tego to nie będzie miał dmg + ogranicza go HP drużyny

Potępiony - przeciwnicy mają 1% szans na atak samych siebie lub kolegów z drużyny na każdy poziom arkana. Koszt: x pkt KRWI Myślę, że max powinno byc 10-15, inaczej za łatwo

__________________
Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr

cytat:
General napisał(a)

CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka.

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez gb95: 05-08-2013 23:31.

05-08-2013 23:23 gb95 jest offline Szukaj postów użytkownika: gb95 Dodaj gb95 do Listy kontaktów
barthos
Lord


images/avatars/avatar-6800.jpg

Data rejestracji: 24-09-2006
Postów: 356
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Takie rozwiązania chyba nie do końca zmienią skłądy złożone z samych łapaczy, chyba t tak bardziej będzie się opłacało iść w 4 łapsów niż w mieszanym składzie. Ja bym widział to trochę inaczej.

Po 1 nie jako dodatkowe arkana (chociaż to akurat kwestia uzgodnienia) a jako dodatkowy bonus rasowy, powiedzmy od 3 aktu i działający tylko na ekspedycjach. Bonusy mogły by rosnąć wraz z levelem o jakiś%.

I teraz:

ŁM - na przykład zwiększa HP członków drużyny

WZ - zwiększa dmg drużyny

Ssak - zwiększa efekt użytych arkan u zawodników. Tu adnotacja- dlatego właśnie raczej bonus rasowy niż arkana, bo wtedy zamieniłoby się to w błędne koło. A bonus ssaka zwiększał by tylko efekt indywidualnych arkan. Czyli np. WZ wrzucił by 80 dzikiego, efekt ssaka to np 10% i WZ w rezultacie ma 88 siły. Do tego może dodawać trochę krytyka/szczęścia.

Kult - chyba propozycja która padła wyżej dotycząca leczenia była niezła

Potęp - tu ciężko już coś wymyślić, ale np. Zwiększenie otrzymanego doświadczenia z ekspedycji o xx %.

Dodatkowo przy składzie mieszanym w którym będzie przedstawiciel każdej rasy (ilość bez znaczenia, byle był co najmniej 1) efekty mogły być zwiększone.

Generalnie nie likwiduje to problemu (braku) balansu ras, i wymagało by rebalansu mobów, ale jak już grzebać...

__________________

06-08-2013 00:25 barthos jest offline Szukaj postów użytkownika: barthos Dodaj barthos do Listy kontaktów
Strony (2): [1] 2 następny » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Arkana grupowe.

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH