Rutrr
Triple Ace
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria S Skąd: Szczecin
|
|
Na początku chciałbym prosić o uzasadnianie swoich opinii w większej ilości słów niż "jestem za", "jestem przeciw", "ile wypiłeś by taką głupotę wymyślić"
Przechodząc do tematu.
Po przeczytaniu tematu płaczu-łapaczu i 3 dniach rozmyślań nad tym jak poprawić los pozostałych ras wpadłem na pomysł arkan grupowych. Otóż jak możemy zauważyć nasze postacie w obecnym kształcie gry są indywidualnościami i tylko groza potępionego daje bonusy całej drużynie. Najlepszą indywidualnością jest ŁM z ogromnym HP, które daje profity tylko jemu, a mogło by dawać całej drużynie. Dlatego chciałem dać pod obrady pomysł z arkanami grupowymi, które by pomagały całej grupie wyprawowej i zwiększyłyby różnorodność ras w topce.
Arkana mogły by być aktywowane przez ewolucje na 80 poziom o roboczej nazwie "dzielenie myśli".
A przechodząc do szczegółu, arkana danych ras miałby na celu:
LM- "duchowe złączenie" przyjmuje na siebie część obrażeń
Kultysta- "czarna msza" leczy
Ssak - "Kataliza żywiołów" zwiększa poziom arkan grupy
WZ- "Wścieklizna" Każde obrażenia zadane kolegom zwiększają jego modyfikator krytyka
Potęp - "Chaos" przeciwnicy mają procentową szansę na atak samych siebie lub kolegów z drużyny
Z powyższego mamy wiele ciekawych kombinacji:
LM + WZ- łapacz przyjmuje większość obrażeń dzięki czemu WZ ma szansę przeżyć i zadać ogromne obrażenia, jak dodać do tego kultystę to mamy prawie dream team.
LM + kult - największa szansa na przeżycie
LM + ssak - majtki na poziome +200-250 %
LM + potęp- groza + przeciwnicy co sami siebie atakują + tchnienie działające dłużnej niż pół tury
WZ+kult - patrz LM+WZ
WZ + ssak - największy krytyk w historii BW Tongue
WZ + potęp - może być ciężko, ale dodatkowa tura powinna pomóc
Kult + ssak - ogromne leczenie
kult + potęp - potep z niskim HP po użyciu tchnienia ma szansę jeszcze przez 2 tury ostro skopać przeciwnika
ssak + potęp - przeciwnicy sami się zabiją, nie trzeba im pomagać rotfl
Zauważmy, że połączenie 2 tych samych ras rożnych od LM zyskują, a LM traci:
LM + LM - wymaksują tylko majtki, bo arkan do przejęcia na siebie HP nie będzie się opłacał
WZ + WZ- ogromne krytyki, ale kiepskie przeżycie
ssak + ssak - jak będą latać ze skorpionami i peleryną szybkości to będą mieć max krytyka Tongue
kult + kult - leczenie zrówna ich do starego połączenia LM + LM
potęp + potęp- trza liczyć, że przeciwnicy Nas nie zauważą i sami się zabiją Tongue
Koszt w krwi ok. 30-60/ poziom arkana. Jeżeli arkana by były dostępne od 80 poziomu, wystarczyłoby zwiększyć tylko ilość krwi, którą daje ewolucja dodatkowa komora.
Pozostaje problem z dwoma identycznymi arkanami i czy maja się :
a) sumować
b) działa większe
c) (średnia) x1,5
d) inne
"So say we all"
__________________ "Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
Ten post był edytowany 8 raz(y), ostatnio edytowany przez Rutrr: 15-08-2013 18:58.
|
|
04-08-2013 19:32 |
|
|
achtung
Forum Ace
Data rejestracji: 12-04-2010
Postów: 78
Kraina: Moria II
|
|
ogolnie pomysl nie jest zlypod warunkiem ze poprawi sie pare rzeczy. akurat nie mam czasu zeby sie rozpisywac, ale:
-mozna wprowadzic arkana 3cio aktowe, ktore beda mialy dzialanie grupowe.
moze nie o takim dzialaniu jak podales, ale zeby dzialaly na caly zespol.
lapacz- zwieksza hp calej grupy ale powiedzmy w granicaach rozsadku max 10-15% (pamietajmy ze moze byc grupa 3 lapaczy + kultek
kultek- leczy
wz- przyzywa bestie ktora nie atakuje, ale chroni cialem towarzyszy ( dajmy jej powiedzmy 2k hp) lub zwieksza nieznacznie obrazenia calej grupy
potep- podoba mi sie w Twojej wersji lub mozna mu dac ignorowanie x% pancerza dla calej grupy przeciwko przeciwnikom
ssak- wzmacnia x% arkana calej druzyny, wzmacnia krytyk druzyny, szczescie inicjatywe
mozna powymyslac
pomysl nie jest zly, ale jak wspomnialem po kilku poprawkach.
i zeby nie bylo nie mowie ze moj jest doskonay, bo tez trzeba siasc i pomyslec to byly takie pomysly zeby ludzie zastanowili sie nad propozycjami
|
|
04-08-2013 19:51 |
|
|
gb95
Viking
Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V
|
|
Przeklejam z tematu Cerbina:
Extra Super Zaje pomysł! Pod Twoją propozycją podpisuję się obiema rękami, nogami i jeszcze nosem
Kombinacji jest mnóstwo, każda dobra na swój sposób. Gdyby to weszło gracze mieliby masę frajdy z ich odkrywania. No i też rozwiązałoby to problem ŁMa, który rozwija się 30% szybciej od reszty Sposób na przywrócenie różnorodności w BW
Co do problemu oddziaływania na siebie 2 takich samych arkan to najbardziej w duchu całego projektu byłaby opcja 'Najsilniejsze Działa', ponieważ praktycznie wyeliminuje to powtarzanie się rasy na expie.
Opcja wyciągania średniej nie ma sensu, jest taka sama jak 'Najsilniejsze Działa', bo druga osoba z tej samej rasy wbijając swoje arkana grupowe de facto obniża poziom działania arkan grupowych innej osoby na expie, więc nie zrobi tego.
Opcja sumowania się arkan grupowych jest interesująca, dopuszcza składy z tej samej rasy oparte na arkanach grupowych (oprócz ŁM) i z tych trzech jest to mój faworyt.
Opcja inne mogłaby wyglądac tak: Drugie takie samo arkano wzmacnia pierwsze o x%. Wtedy jeśli zależy nam na zwiększonym efekcie arkana grupowego to może byc opłacalne wbicie dwóch takich samych.
Tyle ode mnie
ps, Rutrr wklej też swoj pierwszy post na temat arkan grupowych, przyda się tutaj
__________________ Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr
cytat: |
General napisał(a)
CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka. |
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez gb95: 04-08-2013 20:52.
|
|
04-08-2013 20:47 |
|
|
Pik
Double Ace
Data rejestracji: 28-12-2011
Postów: 142
Kraina: Moria VI
|
|
Pomysł jak najbardziej trafiony
w fajny sposób wyeliminowało by to tylko łapaczowe ekspy
Oczywiście trzeba by było policzyć różne kombinacje i stosunkowo do wyników zwiększyć lub zmniejszyć oddziaływanie arkan na poszczególne rasy
__________________
|
|
04-08-2013 21:00 |
|
|
Pik
Double Ace
Data rejestracji: 28-12-2011
Postów: 142
Kraina: Moria VI
|
|
Jeżeli chodzi o takie same arkana - powinno mieć to zmniejszony efekt - łapaczowe ekspy nie byłby by tak efektowne więc naturalnie szukało by się jak najbardziej różnorodnego składu - i by to urozmaiciło gre i przestano by płakać że łapacze robią we 3 wendigo
__________________
|
|
04-08-2013 21:05 |
|
|
gb95
Viking
Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V
|
|
Mi WZ bardziej się kojarzy z pol-zwierzeciem niż z przywoływaczem zwierzat... Niech ma ultra dmg kosztem przezywalnosci. Ja nie mam sie do czego przyczepic w oryginalnym pomysle Rutrra.
__________________ Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr
cytat: |
General napisał(a)
CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka. |
|
|
04-08-2013 21:28 |
|
|
Rutrr
Triple Ace
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria S Skąd: Szczecin
Autor tematu
|
|
cytat: |
Dyzma2222 napisał(a)
Czekając na runy widać że Ci się nudzi i wpadłeś na fajny pomysł.
A arkan dla potępionego cudo ale:
-Jak będą działać arkany? Czy będziemy je dawać z tej samej krwi co dajemy w normalne arkany czy będzie odzielne na to i na to?
-Wz i tak ma dobre krytyki więc tak jak pisał jakiś gracz że przyzywa jakąś bestie już lepiej brzmi.
To tyle
|
Czekając na r17
Co do działania, na 80 poziomie mamy ewolucje dodatkowa komora, gdyby zwiększyć procenty jakie daje to nie byłoby problemu z nowymi arkanami.
Co do arkan to założenie było, że podział będzie podobny to tego co jest w typowym mmorpg 3d czyli
WZ- Damage Dealer, LM- tank, Kult- healer, Ssak- buffer, Potęp- debuffer
Co do 1 nie mam do końca koncepcji, a pozostałe w obecnej formie wydają się całkiem przyzwoite.
__________________ "Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
|
|
04-08-2013 21:44 |
|
|
tolek
Newbie
Data rejestracji: 30-06-2009
Postów: 9
Kraina: Moria II
|
|
FAJNO
jestem za a co do sposobu zakładania to może tak by to zrobić jak to ma miejsce w przypadku oblegu ?? najpeirw zboera sie grupa która daje swoje arkana a potem założyciel expy wybiera jakąś tam opcje i odpala expe czy arene czy KW i by było cacy
Pozdrawiam i trzymam kciuki za dalszy los tego pomysłu
|
|
04-08-2013 21:44 |
|
|
Jadead
Double Ace
Data rejestracji: 14-03-2008
Postów: 121
Klan: Next Generation Kraina: Moria
|
|
Ciekawy pomysł, w połączeniu z runami i nową mapą ekspedycyjną, z miejmy nadzieję, wymagającymi pomyślunku oraz taktyki mobami znacznie poszerzy to zakres kombinatoryki bojowej, nazwijmy to.
Ale mam kilka zasadniczych pytań:
1) Na czym arkana grupowe - kw, ekspedycje, oblężenia między graczami czy tylko na jednym/dwóch z w.w?
2) Co z wysysaniem/wyciszaniem arkan przez ssaki albo specjal meduzy, czy będzie to możliwe?
3) Ile osób odpala arkana? - bo na przykład w takim oblężeniu 20 v. 20 może pojawić się delikatny zamęt. Proponowałbym duety (założyciel + wybrana osoba), gdzie promowana będzie różnorodność, a dwa takie sama arkana niewiele lepsze od pojedynczego (np. dwukrotnie odpalone przez łm da nam 110% podstawowego efektu)
4) Koszt - w czym, i jaki? Jeżeli pkt. krwi to bardziej 50-100 czy np. 300-400?
Sam myślałem o czymś podobnym - chatce czarownicy, u której zamawiasz odpowiedni buff dla całej drużyny kosztem reagentów dropiących z przeciwników ekspedycyjnych.
Pomyśl nad tymi pytaniami, żeby pomysł był jak najbardziej dopracowany i zainteresował administrację, bo doda na pewno wiele ciekawego rozgrywce
__________________ R2: Jadead
|
|
04-08-2013 22:08 |
|
|
Rutrr
Triple Ace
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria S Skąd: Szczecin
Autor tematu
|
|
1. Tam gdzie idziemy w więcej niż 1 os. t.j. exp, kw, oblegi, pvp z ŁM to już spawa run i tatuaży
2. Nad tym nie myślałem, ale chyba tak.
3. I tu chyba opcja najwyższy odpalony + 25-45 % sumy pozostałych chyba by rozstrzygnęło sprawę.
4. Koszt raczej niski t.j. 30-60 punktów krwi/ poziom arkana
__________________ "Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
|
|
04-08-2013 22:33 |
|
|
achtung
Forum Ace
Data rejestracji: 12-04-2010
Postów: 78
Kraina: Moria II
|
|
cytat: |
Rutrr napisał(a)
cytat: |
achtung napisał(a)
|
Po przeczytaniu stwierdzam, że znów łapacz jest przegięty ...
W moich statystykach WZ był najmniej wybieraną rasą, wiec dostał porządnego kopa,
ssak zwiększając arakana drużyny i tak byłby już przegięty.
Ale może nie gadajmy o cyfrach i %, ale o samej koncepcji co takie arkana miałyby robić ? |
Przeciez napisalem ze to tylko luzna propozycja ktora ma na celu pobudzenie wyobrazni graczy do wymyslenia czegos sensownego, bo nie mialem w tym momencie czasu.
oczywiscie jestem jak najbardziej przeciwny zeby lapacz rozil znowu cos co ma wplyw na ilosc hp, wiec prosze czytaj uwaznie, b pomysl mi sie spodobal, napisalem co i jak a wyciagnales z kontekstu nie to co trzeba.
|
|
04-08-2013 22:46 |
|
|
Jadead
Double Ace
Data rejestracji: 14-03-2008
Postów: 121
Klan: Next Generation Kraina: Moria
|
|
cytat: |
Rutrr napisał(a)
4. Koszt raczej niski t.j. 30-60 punktów krwi/ poziom arkana |
Czyli jednak z możliwością poziomowania, a nie arkana jednorazowa, tak jak przytoczona przez Ciebie drużynowa groza?
__________________ R2: Jadead
|
|
04-08-2013 22:58 |
|
|
Rutrr
Triple Ace
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria S Skąd: Szczecin
Autor tematu
|
|
cytat: |
achtung napisał(a)
|
Rozumiem co napisałeś. Ponadto po to założyłem ten temat by inii też składali "luźne propozycje". Zaproponowałeś by łapacz dawał wszystkim +x% do HP, czyli sobie także, co by nadal oznaczało, że ekspa samych łapaczy ma ogromną ilość HP, czyli nic by to nie zmieniło. Twój Ssak dostał ogromną dopałkę, a WZ, w moich wizjach powinien być koksem w zadawaniu dmg. Głównym celem arkan grupowych jest to by zwiększyć różnorodność ras na serwerach, wzmocnić obecnie najsłabsze rasy i zrobić typowy podział zadań ekpiy na tanka, DD, healera, buffera i debuffera. Co zaproponowane przeze mnie arkana w moim rozumowaniu spełniają.
Myśl dalej, może przez sen Ci jakiś genialny pomysł wpadnie do głowy
__________________ "Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
|
|
04-08-2013 23:05 |
|
|
Rutrr
Triple Ace
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria S Skąd: Szczecin
Autor tematu
|
|
cytat: |
Jadead napisał(a)
cytat: |
Rutrr napisał(a)
4. Koszt raczej niski t.j. 30-60 punktów krwi/ poziom arkana |
Czyli jednak z możliwością poziomowania, a nie arkana jednorazowa, tak jak przytoczona przez Ciebie drużynowa groza? |
Groza z założenia ma dawać procentową szansę na to by przeciwnik zaatakował kogoś ze swojej drużyny (wliczając siebie). Ponadto w zależności od poziomu arkana można by było liczyć ile osób może zostać dotkniętym efektem grozy. (np. sufit z (poziom/3) )
__________________ "Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
|
|
04-08-2013 23:09 |
|
|
|
to ile wypiles?
jestem zdecydowanie na nie, zeby w ogole zaczac rozwazania na takie tematy musi byc dostepna opcja zmiany rasy...
__________________ Game over
|
|
04-08-2013 23:10 |
|
|
el_czupakabra
Viking
Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV
|
|
cytat: |
The Juggernaut napisał(a)
to ile wypiles?
jestem zdecydowanie na nie, zeby w ogole zaczac rozwazania na takie tematy musi byc dostepna opcja zmiany rasy... |
to powinno wejsc przy zmianie arkan kultka, wiec raczej nie ma o czym mowic, przeszlo wtedy, przejdzie zawsze.
|
|
04-08-2013 23:38 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
Powiem, że pomysł jest bardzo dobry ;p można wnieść w niego małe poprawki, ale idea jest bardzo dobra.
Ale powiem tak, na R6 w top150 jest aż 2 Wz'etów
Wątpię, żeby ktoś robił WZ'eta tylko i wyłącznie dla tych arkan, gdyby je wprowadzili ;/
Najczęściej widywane by były łączenia łapacz + potęp albo łapacz + inna rasa
A WZ mało jak było tak jest ;p
W twoim planie WZ ma bić dmg, ale problem taki, że ich mało i dupa.
Trza by najpierw coś zrobić, żeby tych wz'etów było więcej, wtedy twój pomysł by zadziałał ;p
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
05-08-2013 03:07 |
|
|
Rutrr
Triple Ace
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria S Skąd: Szczecin
Autor tematu
|
|
cytat: |
Trova napisał(a)
W twoim planie WZ ma bić dmg, ale problem taki, że ich mało i dupa.
Trza by najpierw coś zrobić, żeby tych wz'etów było więcej, wtedy twój pomysł by zadziałał ;p |
Wyjść jest kilka:
1. Dowalić tak wiele zmian w rasach, tatuażach i arkanach, by admini w końcu uruchomili 1-razową zamianę rasy (jako, że zmiany są ogromne i nie wiadomo by było co wybrać, jak obecnie LM, to opcja zmiany rasy miałaby sens)
2. Przestawione główne cechy postaci nie będą na tyle wielkie by w każdej ekipie ekspedycyjnej musiał być WZ aby ekipa robiła przyzwoite dmg.
Opcje są takie, że jeżeli standardowo giniemy w 3 turze, to
mamy LM - +1 tura do przeżycia
mamy Kulta - j.w
mamy ssaka - 3 tury, ale z większymi arkanami, mamy większe szansę na szybkie ubicie
WZ- j.w. potężny dmg zwiększa szanse na skończenie w 3 tury
Potęp- tu jest opcja 3-4 tur, bo i mniej obrywamy i przeciwnik więcej obrywa ;]
__________________ "Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
|
|
05-08-2013 06:35 |
|
|
Pik
Double Ace
Data rejestracji: 28-12-2011
Postów: 142
Kraina: Moria VI
|
|
Co do pomysłu jestem na tak - ale do zmiany rasy nie
Ludzie - to daje tak łatwe podej,ście do gry że się w głowie nie mieści
__________________
|
|
05-08-2013 08:33 |
|
|
TomCanis
Lord
Data rejestracji: 16-04-2008
Postów: 315
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kraków
|
|
a ja mam tylko pytanie do ssaka
cytat: |
Ssak - "Kataliza żywiołów" zwiększa poziom arkan grupy |
jakby to wyglądało ? bo nurtuje mnie jedno wbijając do ekspy/obla/kw każdy wbija na szamanie itp mając określone ile może wydać na arkana i system to zapamiętuje a potem co system podliczy i % zwiększy czy jak ? bo jakoś nie widzę tego typu przykład - potepiony groza + łowca to co zwiększy ?
|
|
05-08-2013 10:17 |
|
|
Rutrr
Triple Ace
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria S Skąd: Szczecin
Autor tematu
|
|
cytat: |
TomCanis napisał(a)
a ja mam tylko pytanie do ssaka
cytat: |
Ssak - "Kataliza żywiołów" zwiększa poziom arkan grupy |
jakby to wyglądało ? bo nurtuje mnie jedno wbijając do ekspy/obla/kw każdy wbija na szamanie itp mając określone ile może wydać na arkana i system to zapamiętuje a potem co system podliczy i % zwiększy czy jak ? bo jakoś nie widzę tego typu przykład - potepiony groza + łowca to co zwiększy ? |
Ja widzę opcje 2 :
1. Zwiększa TYLKO poziom arkan grupowych ( wtedy miało by to największy sens i łatwo by się to liczyło).
2. Procentowe zwiększenie wszystkich arkan tj. np. o 5% i zaokrąglić poziom w dół (wtedy arkana które maja tylko 1 poziom tracą i majtek by dużo zyskał)
Więc raczej opcja 1 jest moim wyborem
__________________ "Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
|
|
05-08-2013 17:28 |
|
|
Sorge
Triple Ace
Data rejestracji: 09-01-2011
Postów: 161
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI Skąd: xxx
|
|
Z tym zwiekszaniem arkan przez ssaka i przyjmowaniem obrazen łapacza to trochę lipa, bo ssak zwiekszy obrazenia przyjmowane przez łapacza i Łapacz sie wkurzy bo wiekszosc obrazen na niego pojdzie i padnie pierwszy. Nad tym trzeba by pomyslec..
|
|
05-08-2013 19:25 |
|
|
Rutrr
Triple Ace
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria S Skąd: Szczecin
Autor tematu
|
|
cytat: |
Sorge napisał(a)
Z tym zwiekszaniem arkan przez ssaka i przyjmowaniem obrazen łapacza to trochę lipa, bo ssak zwiekszy obrazenia przyjmowane przez łapacza i Łapacz sie wkurzy bo wiekszosc obrazen na niego pojdzie i padnie pierwszy. Nad tym trzeba by pomyslec.. |
Akurat ten zabieg jest celowy, by ŁM miał nad czym myśleć. Aby zysk z majtek i strata z absorpcji była równoważna. Arkana grupowe maja być dodatkiem a nie głównym arkanem na exp/kw/oblegi itp.
__________________ "Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
|
|
05-08-2013 19:56 |
|
|
Sorge
Triple Ace
Data rejestracji: 09-01-2011
Postów: 161
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI Skąd: xxx
|
|
A w sumie ok, sie obliczy ile majka i ile tego zbierania obrazen razem z arkanami ssaka
To moze byc ;] Mi pasuje.
|
|
05-08-2013 22:01 |
|
|
barthos
Lord
Data rejestracji: 24-09-2006
Postów: 356
Kraina: Moria II
|
|
Takie rozwiązania chyba nie do końca zmienią skłądy złożone z samych łapaczy, chyba t tak bardziej będzie się opłacało iść w 4 łapsów niż w mieszanym składzie. Ja bym widział to trochę inaczej.
Po 1 nie jako dodatkowe arkana (chociaż to akurat kwestia uzgodnienia) a jako dodatkowy bonus rasowy, powiedzmy od 3 aktu i działający tylko na ekspedycjach. Bonusy mogły by rosnąć wraz z levelem o jakiś%.
I teraz:
ŁM - na przykład zwiększa HP członków drużyny
WZ - zwiększa dmg drużyny
Ssak - zwiększa efekt użytych arkan u zawodników. Tu adnotacja- dlatego właśnie raczej bonus rasowy niż arkana, bo wtedy zamieniłoby się to w błędne koło. A bonus ssaka zwiększał by tylko efekt indywidualnych arkan. Czyli np. WZ wrzucił by 80 dzikiego, efekt ssaka to np 10% i WZ w rezultacie ma 88 siły. Do tego może dodawać trochę krytyka/szczęścia.
Kult - chyba propozycja która padła wyżej dotycząca leczenia była niezła
Potęp - tu ciężko już coś wymyślić, ale np. Zwiększenie otrzymanego doświadczenia z ekspedycji o xx %.
Dodatkowo przy składzie mieszanym w którym będzie przedstawiciel każdej rasy (ilość bez znaczenia, byle był co najmniej 1) efekty mogły być zwiększone.
Generalnie nie likwiduje to problemu (braku) balansu ras, i wymagało by rebalansu mobów, ale jak już grzebać...
__________________
|
|
06-08-2013 00:25 |
|
|
|