Dalsze ulepszanie Ekwipunku Necro i moria |
Xaxas
Junior Member
Data rejestracji: 18-11-2011
Postów: 11
Kraina: Moria III; Necropolia IX
|
|
Dalsze ulepszanie Ekwipunku Necro i moria |
|
Witam.
NA wstępie chcę zaznaczyć że pomysł zrodzony w trakcie bezsennej nocy więc Hejterzy niech podeślą jakiś sposób by podobne pomysły nie powstawały w mej głowie..
Zastanawiałem się ostatnio co na morii byłoby do roboty gdy Highendowy sprzęt (coś jak Ariusowy lub Trupiegosmroda) byłby już wbity, byłyby wbite wszystkie wyprawkowe.... Pozostaje tylko nabijać level pielgować i pvp. Okazjonalnie ulepszać umagami i niedługo bawić się runami (totemami? nie czytałem zbyt dokłądnie...). I tak myśłałem i wymyśliłem żeby...
1. Powstał nowy BK o nazwie np Sala medytacji
" Miejsce gdzie najpotężniejsi spośród wampirów za pomocą magi, technologii i krwi pokonanych wampirów natchnęli swoje artefakty jeszcze potężniejszą mocą..."
budynek jednopoziomowy (względnie kilkupoziomowy gdzie poziom byłby odpowiedzialny za poziom jakości przedmiotu...)
minimalny poziom dołaczenia do budowy powiedzmy 95(100? +-?)
ilość osób budujących 5 (więcej lub mniej?)
2. co ulepszać:
Moria wiadomo. dsk+5 i leg dsk+5 zmieniałby by się na np eteryczny czy legendarny eteryczny. albo perfekcyjny i leg perfekcyjny... elitarny może? albo idelany? lingwistą nie jestem więc nazwy nie bardzo miałem..
NA necro gdzie bardziej zależy od dropu nie blokowałbym raczej poziomu. aczkolwiek to już kwesta do dyskusji....
3. wbijanie:
Przede wszystkim nie oparte na szczęściu a na kosztach... więc szansa wbicia to 100% zawsze ale koszta podstawowe proponuję:
Moria: 100 kd i 100 kp, 10k many i nitów (moc magii i technologii) oraz 1000 evo (wiadomo. moc krwi pokonanych wrogów).
Nekro (tu mam zgryz bo nie znam dobrze tego systemu)
napewno 1000 evo. dalej proponuję po 100k wszystkich zasobów (krew, pln, ludzie) i poświęcenie dowolnego legendarnego dsk przedmiowu z dowolnym pre oraz sufem (to luźna poropzycja.). można też dorzucić np 10k repy i PR...
Każdy następny poziom kosztuje wg wzoru (mam kilka pomysłów)
a) koszta podstawowe x1 =ulepszenie> kpx2=ulepszenie>kpx3 itd (zdaje się że to się nazywa wzrost arytmetyczny)
b) kpx1 =ulepszenie> kpx2 =ulepszenie> (kpx2)x2 (każdy następny 2x większy od poprzedniego
c) (wg ciągu Fibonacciego) kpx1 =ulepszenie> kpx2 =ulepszenie> kpx4 =ulepszenie> kpx8 itd...
ponadto nie przewiduję górnej granicy ulepszania. zaporą mają być koszty a nie systemowe ograniczenia...
4. zasady po wbiciu byłby by takie same jak w przypadku umagicznienia. znaczy nie można takiego itema wrzucić na handel, do Zk czy na aukcję. Jest on dostępny tylko dla wbijającego (możliwe jest cofnięcie ulepszenia lecz wtedy zasoby włożone przepadałyby).
5. Ulepszenie podnosiłoby WSZYSTKIE statystyki przedmiotu i połaczonych z nim pre i suf o 5% wymagania o 3% (zaokrąglane w dół). nie oddziaływałoby natomiast na sety (czyli leg dsk tygrysi set +5 wygladałby tak samo jak leg elitarny, eteryczny czy jak to tam 0/+1/+2/+3 itd)
|
|
14-08-2013 17:17 |
|
|
Etriganek
Member
Data rejestracji: 16-05-2013
Postów: 25
|
|
To bardziej wygląda jako następstwo run...rzekomo mają być tak potężny, że będzie można nawet na r1 rozpatrywać anuba. Zobaczymy jak będzie z ta nową mapą.
Poza tym jest (w realiach r1) Zbyt przegięte, bo założyć można wszystko a zrobienie np. "Ostatecznego Legendarnego Doskonałego Demona Precyzji" Czy też "Osobistego legendarnego doskonałe ak- 47"(Nazwy koszmarne) dają nadmiernego kopa.
Myślę, że alternatywą może być układ 20% przy kosztach wzrastających zależnie od jakości ulepszanego przedmiotu.
Oprzyjmy się (na potrzeby dyskusji) na Legendarnym Szybkim nożu precyzji(występuje na wszystkich serwach)
trafienie +7, ilość ataków na rundę: 3, ZWINNOŚĆ +18 (koszt 150 EVO + zasoby i Rep)
+ 20% do wszystkiego daje:
trafienie +8, ilość ataków na rundę: 4, ZWINNOŚĆ +22
Dalej słabszy od legendarnego dobrego, ale kop zdecydowany i przebija zwykłego dobrego
Teraz legendarny dobry
trafienie +11, ilość ataków na rundę: 5, ZWINNOŚĆ +27 (koszt 450 EVO + zasoby i Rep)
+ 20% do wszystkiego daje:
trafienie +13, ilość ataków na rundę: 6, ZWINNOŚĆ +32
I na koniec legendarny doskonały
trafienie +14, ilość ataków na rundę: 6, ZWINNOŚĆ +36 (koszt 950 EVO + zasoby i Rep)
+ 20% do wszystkiego daje:
trafienie +17, ilość ataków na rundę: 7 ZWINNOŚĆ +43
Można by też dodać do tego szanse (załóżmy 10%) na podniesieniu jednej cechy o 1/4(ale tego nie liczyłem.
moim zdaniem taka propozycja jest w stanie jednocześnie daje to możliwość "zabawy" komuś innemu niż ścisła topka
EDIT:
Oczywiście warunkiem jest Legendarność przedmiotu i ma kary w handlu i zk jak umag
__________________ Gone, gone o form of man...rise the Demon Etrigan
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Etriganek: 14-08-2013 18:00.
|
|
14-08-2013 17:58 |
|
|
Khallayne
Lord
Data rejestracji: 25-02-2009
Postów: 354
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II Skąd: z lasu
|
|
zaokrąglamy w góre?
pelka szybkosci dawałaby 2,1 ataku czyli 3, a każda broń z wyjątkiem siura, toporka noża do rzucania miałaby +1 atak
reszta bonusów jest w granicach jakości sredniego umaga z KW, opłacałoby się tylko bronie (szczególnie białą 2H) i zbroje szybkości ulepszać w taki sposób
__________________
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Mam propozycję, jak Wam tak bardzo wszystko nie pasuje to SKASUJCIE SIĘ albo zamilknijcie, bo czytać się tego nie chce! |
1 przedmiot - 2000kz i nawet nie ds4? Zapomnijcie o premce, za bubel nie płace
|
|
14-08-2013 23:30 |
|
|
Xaxas
Junior Member
Data rejestracji: 18-11-2011
Postów: 11
Kraina: Moria III; Necropolia IX
Autor tematu
|
|
No może faktycznie przyrost ilości ataków byłby zbyt duży... więc może zamiast w górę zaokrąglać w dół.... albo zmniejszyć procent...
A co do reszty właśnie chodzi o to by nie dostac odrazu 300 zwinki/sposta/siły/wiedzy... a powoli i konsekwentnie podnosząc wybrany ekwipunek w końcu na nekro złapać zasięg na najwyższe moby... a i na Morii gdzie zabawy sprzetem są, moim zdaniem, najlepszym smaczkiem nie skończyło się to tak szybko (o ile można "szybko" nazwac to co czasem robi losowator....)
|
|
01-09-2013 17:22 |
|
|
Kilimangaro
Lord
Data rejestracji: 15-11-2006
Postów: 389
|
|
@Etriganek
Myslisz ze komus chcialoby sie wydawac tyle evo dla zrobienia takiego przykladowego nozyka?
I swoja droga dajesz taki koszt i piszesz
cytat: |
Etriganek napisał(a)
daje to możliwość "zabawy" komuś innemu niż ścisła topka
|
juz widze tych maluchow wydajacych ponad 1,5k evo na takie pierdoly.
Jestem na nie ulepszaniu itemow na necro. Chcecie ulepszasz przedmioty? Idzcie na morie. Poczekajmy na runy, zobaczymy co one wniosa i wtedy bedziemy kombinowac co dalej z biednym necro.
__________________
cytat: |
The Juggernaut napisał(a)
Kilimangaro to nadworny znawca i niemalze rzecznik BW teamu, dziwne az sie jeszcze nie jest smodem czy cos w t-shircie 'kocham bw i wiem wszystko' |
|
|
01-09-2013 17:48 |
|
|
Zbyszek_od_Winka
Lord
Data rejestracji: 21-08-2007
Postów: 315
Klan: MLK Kraina: Necropolia XI Skąd: Bytom
|
|
Najpierw to ja chce zobaczyc balans exp powyzej robota i kw na nekro, bo wlasnie z tego powodu powstaja rozne, czesto durne pomysly.
__________________ r18 - ForestGrandpa
|
|
01-09-2013 20:08 |
|
|
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej
Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.302
Klan: BW Team Rasa w grze: Władca Zwierząt Kraina: Moria; Moria VI; Moria S Skąd: Województwo łódzkie
|
|
autor poprosił mnie o zamknięcie tego tematu, mimo że sam umarł śmiercią naturalną
__________________
Wielki, zły Buc
__________________
Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________
cytat: |
Buc napisał(a)
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada
|
Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm. |
|
|
02-04-2014 11:25 |
|
|
|