KUFEREK ZE SKARBEM - Necro (na morii nie gram) |
-JASIU-
Lord
Data rejestracji: 03-05-2009
Postów: 459
Klan: SKRIM Kraina: Necropolia VI Skąd: jestes?
|
|
KUFEREK ZE SKARBEM - Necro (na morii nie gram) |
|
Nie wiem jak wam, ale ja zawsze wierzyłem i zostało to jakoś utarte w mojej głowie, że skrzynia ze skarbem jest wypełniona jakimś bogactwem a nie pojedynczą rzeczą.
Nie mówię, że za każdy poziom/wielkość skarbu powinna być nawałnica bogactwa ale ich ilość powinna wzrastać.
Dla przykładu wkleję 10 pierwszych skarbów z kuferka na każdym necro i zobaczymy ile tego jest:
R1
Dobra Giętka Kurtka! Dobra Kurtka! Dobra Ostra Pałka Zwinności! Dobry Szturmowy Kask Podróżnika! Okrutna Pałka! Dobry Ostry Rapier Mocy! Dobra Lekka Pałka! Dobry Ostry Miecz! Doskonała Wzmocniona Kurtka Zabójcy! Legendarna Dobra Pika Podstępu!
Jak doskonale widać że pierwsza 10 to same złomy
R3
Legendarne Doskonałe Krótkie Spodnie! Dobry Sztylet! Dobry Glock! Legendarny Dobry Kuloodporny Hełm! Legendarny Dobry Okrutny Łom Podstępu! Legendarny Doskonały Glock!Legendarna Czapka! Nóż! Dobra Kryształowa Pałka Mocy! Dobry Wzmacniający Sztylet Dowódcy!
i ta sama sytuacja tyle ze R3 stare i glock nie robi szału
R4
Doskonała Pałka! Doskonała Maczuga! Dobra Maczuga Mocy! Dobra Kominiarka Wieszcza! Doskonały Kask!Dobra Czapka! Doskonała Czapka! Dobry Kask Wieszcza! Doskonała Wzmocniona Koszulka Skorupy Żółwia! Pałka!
R4 dno kompletne
R6
Legendarna Dobra Okrutna Pałka! Doskonały Kask! Dobra Marynarka Kobry! Dobry Nóż Odwagi! Doskonała Pałka Dowódcy! Doskonała Pałka Władzy! Nóż! Doskonała Wzmacniająca Pałka Odwagi! Dobra Przeklęta Pałka! Doskonała Zabójcza Pałka Zwinności!
i powtórka z rozrywki
R7
Legendarny Dobry Śmiercionośny Kapelusz Zmysłów! Doskonały Rogaty Kapelusz! Legendarna Dobra Koszulka! Marynarka Centuriona! Marynarka Centuriona! Legendarny Doskonały Nóż Dowódcy! Dobra Przyjacielska Pałka! Legendarna Dobra Pomocna Czapka Gladiatora! Doskonały Hełm Zmysłów! Doskonała Elegancka Opaska!
no i prosze doczekaliśmy się czegoś sensownego
R8 tutaj nie znalazłęm topicu ?!
R10
Doskonały Sztylet! Pałka! Doskonały Utwardzany Kapelusz! Dobre Pilum Zemsty! Doskonały Nóż! Doskonały Krótki łuk! Legendarny Srebrny Pierścień! Dobra Tygrysia Marynarka Narkomana! Doskonała Pałka! Doskonała Pałka!
No nieczego fajnego nie ma
R11
Legendarna Doskonala Lowiecka Koszulka! Legendarna Pałka! Dobra Kunsztowna Czapka Przezorności! Legendarny Doskonały Krótki Łuk Reakcji!Legendarny Doskonały Toporek do rzucania Reakcji! Dobra Kunsztowna Czapka! Doskonały Łańcuch! Doskonała Okrutna Pałka! Doskonała Ostra Pałka! Legendarna Dobra Pałka!
No tutaj zdecydowanie lepiej - nie sa to nawiększej klasy rarytasy, ale oko przynajmniej każdego gracza powinno się rozjaśnić.
R12
Dobry Mistyczny Miecz! Legendarna Dobra Rogata Kominiarka Wytrzymałości! Doskonała Kryształowa Pałka! Legendarny Doskonały Łom Ołowiu! Dobry Ozdobny Hełm! Legendarny Dobry Złośliwy Kask! Dobra Lekka Maczuga! Doskonała Elegancka Kominiarka! Doskonała Pałka! Dobry Krótki łuk!
Dno i metr mułu
R14
Doskonały Kapelusz Wieszcza! Doskonała Lekka Kurtka! Doskonały Okrutny Nóż Zwinności! Okrutny Kastet! Pałka! Legendarny Dobry Krwawy Hełm! Dobry Srebrny Łańcuch Geniuszu! Doskonały Platynowy Pierścień! Doskonały Okrutny Nóż! Dobra Czapka Gladiatora!
i znowu nic
R16
Pałka Sekty! Dobra Kurtka Siłacza! Pałka! Doskonały Glock! Kurtka! Ozdobna Kominiarka! Dobra Pomocna Czapka! Dobry Kilt Nocy! Doskonałe Pikowane Spodnie Narkomana! Dobry Krawat!
Nocki brawo
I teraz przejde do sedna jak już każdy się zorientował, że nie tylko on nic nie może znaleźć a jest cała masa takich ludzi.
Nie będę narzekał, że drop nie sprzyja bo w końcu nie przyszło nam szukać Św. Graala a tylko skarb a on nie zawsze musi być tak złoty jak go malują.
Chodzi mi o to aby na pewnych zróżnicowanych skarbach wyglądało to mniej więcej tak:
Mały skarb
0 / 100
losowy przedmiot: strefa 5, szansa na prefix 25 %, SZCZĘŚCIE = 10, jakość jak na pielgrzymce, szansa na znalezienie do 3 przedmiotów
i ten dodatek aż do:
Średni skarb
0 / 220
wybierz
losowy przedmiot: strefa 4, szansa na prefix 35 %, szansa na sufix 25 %, SZCZĘŚCIE = 25, jakość jak na pielgrzymce, szansa na znalezienie od 3 do 5 przedmiotów
I tak dalej!!
Aby ten kufer jak go otworzysz, żeby Cię zalał przedmiotami (a niech i będą 3 pałki)
bo co to za skarb kiedy znajdujesz czapkę? to tak jakby ktoś do suki wrzucił pana Miecia za nadmiar alkoholu a czapkę on zgubił po drodze.
__________________ r6 zadym ID 1474,
r18 last infantry
U mnie tylko ceny KT chyba ze napisze inaczej!
cytat: |
C47 napisał(a)
konto odblokowane
|
niemożliwe staje się możliwe
|
|
18-09-2013 19:33 |
|
|
Hawker
Newbie
Data rejestracji: 11-03-2013
Postów: 2
Kraina: Moria V
|
|
Podoba mi się ten pomysł.
Kufer działa jak udana wyprawa z ustawionym szczęściem i szansami na affixy/legendę.
Ludzie są myleni przez nazwę "skarb" oczekując, że od razu dostaną niewiadomo jak epickie przedmioty.
Zwiększyłoby to troszkę ilość przedmiotów na rynku, co brzmi pięknie.
Wprowadziłbym jednak niewielkie zmiany. x do y przedmiotów mogłoby być zbyt przegięte przy wyższych poziomach skarbu.
Może zamiast ilości przedmiotów od x do y affixów/legend.
Przykłady:
Dla 1-3 affixów/legend:
1 kufer: leg pałka, xxx pałka, pałka xxx
2 kufer xxx pałka xxx, leg pałka
3 kufer pałka xxx
4 kufer leg xxx pałka xxx
itd.
|
|
18-09-2013 20:00 |
|
|
profes79 Niezarejestrowany
|
|
Bo kufer z założenia miał być dodatkową nagrodą dla ludzi konsekwentnie robiących wyprawki a nie jakąś super hiper dropiarnią przedmiotów.
Jeżeli leg dsk toporek do rzucania reakcji nie jest dla ciebie rarytasem to chyab tylko legendarna doskonałą elfia szybkość by cię zadowoliła
|
|
18-09-2013 20:54 |
|
|
-JASIU-
Lord
Data rejestracji: 03-05-2009
Postów: 459
Klan: SKRIM Kraina: Necropolia VI Skąd: jestes?
Autor tematu
|
|
cytat: |
profes79 napisał(a)
Bo kufer z założenia miał być dodatkową nagrodą dla ludzi konsekwentnie robiących wyprawki a nie jakąś super hiper dropiarnią przedmiotów.
Jeżeli leg dsk toporek do rzucania reakcji nie jest dla ciebie rarytasem to chyab tylko legendarna doskonałą elfia szybkość by cię zadowoliła
|
A co w tym toporku ma byc rarytasowego? I nie pisalem ze ma byc to super hiper dropiarnia tylko ze ma byc wiecej przedmiotow z kuferka. A jak dla Ciebie panie co juz nie gram taka reakcja to rarytas to chyba malo grales.
I do kuferka jakby nie bylo to sie kazdy dopcha bo nie znam nikogo kto opiera sie tylko o pvp i ekspy.
__________________ r6 zadym ID 1474,
r18 last infantry
U mnie tylko ceny KT chyba ze napisze inaczej!
cytat: |
C47 napisał(a)
konto odblokowane
|
niemożliwe staje się możliwe
|
|
18-09-2013 21:16 |
|
|
Lides
King
Data rejestracji: 15-10-2008
Postów: 850
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
marmad1 napisał(a)
Pomysł mi się wydaje ok, tylko zaraz znajdą się przeciwnicy... Czym większy skarb tym więcej itemów. Czym dalej tym lepiej i znowu będzie "kokszenie" topki, więc to chyba nie jest najlepszy pomysł. Wiadomo czym lepszy skarb tym większe % na drop z Prefixem i Suffixem. |
Taa.. pewnie.. bo skoro teraz topce leciała leg. dsk czapka za 750 pkt skarbu, to jak będą trzy przedmioty, to nagle zaczną wpadać trzy ultra dropy. Zresztą, tylko TOP-ka otwiera skarby...
Patrząc chociażby po dropach - z olbrzymiego skarbu (i wyżej) nie widziałem nic sensownego, zaś kilka dobrych dropów wpadło w wielkim skarbie deluxe.
Nie ma co też aż przesadzać.
Moim zdaniem ten skarb powinien zostać zmodyfikowany.
Jeżeli rzeczywiście jest to skarb, to niech będzie tam naprawdę skarb (kilka przedmiotów? PLN+krew+item? Reputacja+item?) i niech tych itemów będzie chociażby tyle co na pieldze (od 2 do 5) - wtedy też człowiek inaczej na to spojrzy.
__________________ Fioletowy T-Mod, od działu Wycen.
Regulamin Wycen, czyli dlaczego mam zamknięty temat, najczęstsze przewinienia
cytat: |
10. Zabronione jest:
- edytowanie pierwszego postu.
- dodawanie kolejnych przedmiotów do wyceny (nawet do zestawu) w trakcie jej trwania.
11. Minimalny czas trwania wyceny (czyli otwarty temat) to 48h. W celu zamknięcia tematu należy wysłać zgłoszenie do trade moderatora działu. Po 10 dniach od założenia, temat zostanie zamknięty przez trade moderatora. |
cytat: |
Cerbin napisał
dlaczego?
czy szansa na zaliczenie wyprawek albo pani od polskiego też ma rosnąć? |
|
|
18-09-2013 21:59 |
|
|
Braax
Double Ace
Data rejestracji: 16-04-2013
Postów: 145
Kraina: Necropolia
|
|
pomysł zacny i warty uwagi...jestem za aby w skarbie było więcej przedmiotów niż jeden powiedzmy te 3 zawsze jakaś większa szansa na drop którego nie jest dużo. A do tego mniejsze osoby też będą mogły na coś liczyć
__________________ r6 Bann
|
|
18-09-2013 23:10 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
O grę pvp raczej nie ma co się martwić, bo ataki robi się przede wszystkim dla pkt evo
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
18-09-2013 23:46 |
|
|
-JASIU-
Lord
Data rejestracji: 03-05-2009
Postów: 459
Klan: SKRIM Kraina: Necropolia VI Skąd: jestes?
Autor tematu
|
|
cytat: |
marmad1 napisał(a)
kiedyś również robiło się dla krewi i po ludzi, niestety już tak nie ma. |
owszem jest - za kazdym razem kiedy startuje nowy serw, bo dluzszym czasie nie trzeba sie o to martwic.
Prosze o nie odbieganie od tematu i trzymac sie ilosci dropkow z kufra - Ci co negowali temat to raczej jacys antygracze - przeciez to ma na celu pomoc kazdemu.
__________________ r6 zadym ID 1474,
r18 last infantry
U mnie tylko ceny KT chyba ze napisze inaczej!
cytat: |
C47 napisał(a)
konto odblokowane
|
niemożliwe staje się możliwe
|
|
19-09-2013 00:42 |
|
|
Lady Moren
Lord
Data rejestracji: 13-12-2008
Postów: 326
Klan: MonsterASS Kraina: Necropolia III Skąd: (: K-Ce City :)
|
|
a moze zrobic to tak:
jak uzbieramy pkt na dany skarb nie daje nam 1 itemu tylko generuje link do udanej wyprawy
np.
zamiast:
Majestatyczne odkrycie deLuxe 0 / 900
losowy przedmiot: strefa 1, szansa na prefix 75 %, szansa na sufix 75 %, SZCZĘŚCIE = 150, jakość jak na pielgrzymce, szansa na przedmiot legendarny 50 %
Wymagany poziom postaci: 150
zeby bylo tak:
Majestatyczne odkrycie deLuxe 0 / 900
udana wyprawa: strefa 1, szansa na prefix 75 %, szansa na sufix 75 %, SZCZĘŚCIE = 150, jakość jak na pielgrzymce, szansa na przedmiot legendarny 50 %
Wymagany poziom postaci: 150
po uzbieraniu pkt klikamy jak teraz WYKOP SKARB, tylko ilosc przedmiotow jak na wyprawach jest uzalezniona od lucka i strefy skarbu
__________________
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Lady Moren: 19-09-2013 01:19.
|
|
19-09-2013 01:15 |
|
|
Siostra E.
Forum Ace
Data rejestracji: 01-03-2013
Postów: 79
Kraina: Necropolia V
|
|
Fajny pomysł, wystarczyło by wprowadzic, żeby ilośc itemów równa była strefie, np w s3 z pielgi lecą 3 itemy, więc po otwarciu kufra Duży Skarb, Duży Skarb Plus lub Duży skarb deLuxe (które wyrzucają item z s3) powinny pojawiac się po prostu trzy itemy.
|
|
19-09-2013 11:40 |
|
|
Gierek
Viking
Data rejestracji: 05-09-2008
Postów: 543
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria II
|
|
Chciałem zaproponować to samo co Lady Moren - z małą zmianą - nie wyprawka a drop jak z wyprawki z minimalnym dropem 1 itemka - bez expa i krwi no i bez możliwości nic nie wydropienia tak jak na wyprawkach.
Ma się to zarówno na Necro jak i Mori:
Obecnie na Morii jest takie coś:
Średni skarb deLuxe
122 / 300
losowy przedmiot: strefa 4, szansa na prefix 45 %, szansa na sufix 35 %, jakość jak na pielgrzymce, szansa na przedmiot legendarny 8 %
Wymagany poziom postaci: 34
Duży skarb
0 / 340
losowy przedmiot: strefa 3, szansa na prefix 45 %, szansa na sufix 35 %, jakość jak na bliskiej wyprawie, szansa na przedmiot legendarny 8 %
Wymagany poziom postaci: 40
Jaki jest sens kopania dużego skarbu - item taki sam, jkość gorsza, wymagania większe - na mori nie ma stref dropu zatem po co kopać duży? a jakby była szansa na 2 niżej ulepszone niż 1 wyżej ulepszony to by się opłacało.
|
|
19-09-2013 11:53 |
|
|
zmierzch
Lord
Data rejestracji: 23-10-2009
Postów: 359
Klan: LoS Kraina: Necropolia VI
|
|
Podoba mi sie pomysł ze strefowoscią, tak aby wypadała ze skarbu ilość przedmiotow jak przypisana jest danej strefie na wyprawkach.
__________________ r10, r17 Zmierzch
|
|
19-09-2013 13:20 |
|
|
DrizztDoUrden
Forum Legend
Data rejestracji: 26-03-2007
Postów: 1.871
Kraina: Necropolia X Skąd: Dokąd?? I z kim??
|
|
cytat: |
nithrom napisał(a)
Tak myślę, że dobrze by było zrobić tak, że wypada stała liczba przedmiotów, ale zależna od strefy, do jakiej jest przypisany skarb. I tak:
5 strefa - 1 przedmiot
4 strefa - 2 przedmioty
3 strefa - 3 przedmioty
2 strefa - 4 przedmioty
1 strefa - 5 przedmiotów
A tak, żeby się skarby różniły też w tym aspekcie
|
cytat: |
zmierzch napisał(a)
Podoba mi sie pomysł ze strefowoscią, tak aby wypadała ze skarbu ilość przedmiotow jak przypisana jest danej strefie na wyprawkach. |
Tak ale wtedy premiowani byli by gracze z górnej części rankingu z TOP klanów.
Nie dość ze mają dostęp do s3/2/1 co samo z siebie już daje profity, to jeszcze dostawali by zamiast 1 prezentu tak jak teraz 3/4/5?
A co mają zrobić maluchy których szczyt marzeń to s4, może s3 jak mają jakieś znajomości? Gracze z górnej częsci rankinku odlecieli by jeszcze bardziej.
|
|
19-09-2013 13:29 |
|
|
Zbyszek_od_Winka
Lord
Data rejestracji: 21-08-2007
Postów: 315
Klan: MLK Kraina: Necropolia XI Skąd: Bytom
|
|
Juz nie wspominajac o horendalnie wysokim poziomie potrzebnym na skarby z s1, 130? 150? a kto to to kiedykolwiek wbije? z 10-15 lat grania na jednym serwie zeby moc otwierac taki badziew?
__________________ r18 - ForestGrandpa
|
|
19-09-2013 14:54 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
Kuferek z dropem jak z s1 jest już od 80 poziomu
Każdy kolejny kufer po prostu zwiększa szanse na sufy,prefy i legendy
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
19-09-2013 15:41 |
|
|
tomi1974 Niezarejestrowany
|
|
Mysle ze pomysł jak najbardziej pozytywny.
Kuferek = skrzyneczka = koszyczek, a takie "urządzenia" pomieszczą kilka rzeczy a nie jak dotychczas jedną.
Obecnie mamy:
Mały skarb
Mały skarb plus
Mały skarb deLuxe
Średni skarb
Średni skarb plus
Średni skarb deLuxe
Duży skarb
Duży skarb plus
Duży skarb deLuxe
Wielki skarb
Wielki skarb plus
Wielki skarb deLuxe
Olbrzymi skarb
Olbrzymi skarb plus
Olbrzymi skarb deLuxe
Majestatyczne odkrycie
Majestatyczne odkrycie plus
Majestatyczne odkrycie deLuxe
Charakterystykę, strefę, poziom celowo omijam.
Skupmy sie na nazwach ( zwykły, plus, deLuxe )
Tym nazwom przypisać ilosć przedmiotów
zwykły 1-2
plus 2-4
deLux 4-5
Wszystkie pozostałe atrybuty skarbu pozostawiłbym bez zmian.
Pozdrawiam
|
|
19-09-2013 17:40 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
tomi1974 napisał(a)
Mysle ze pomysł jak najbardziej pozytywny.
Kuferek = skrzyneczka = koszyczek, a takie "urządzenia" pomieszczą kilka rzeczy a nie jak dotychczas jedną.
Obecnie mamy:
Mały skarb
Mały skarb plus
Mały skarb deLuxe
Średni skarb
Średni skarb plus
Średni skarb deLuxe
Duży skarb
Duży skarb plus
Duży skarb deLuxe
Wielki skarb
Wielki skarb plus
Wielki skarb deLuxe
Olbrzymi skarb
Olbrzymi skarb plus
Olbrzymi skarb deLuxe
Majestatyczne odkrycie
Majestatyczne odkrycie plus
Majestatyczne odkrycie deLuxe
Charakterystykę, strefę, poziom celowo omijam.
Skupmy sie na nazwach ( zwykły, plus, deLuxe )
Tym nazwom przypisać ilosć przedmiotów
zwykły 1-2
plus 2-4
deLux 4-5
Wszystkie pozostałe atrybuty skarbu pozostawiłbym bez zmian.
Pozdrawiam |
To jest dobry pomysł ;p
Zostawić staty kuferków, ale dodać tylko więcej przedmiotów
I nie wymyślajcie bóg wie czego, bo admini was wyśmieją i zamkną temat
Pomyślcie nad małą zmianą, którą zaakceptują
taką zmianą jest właśnie ta podana przez pana którego zacytowałem
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
19-09-2013 18:00 |
|
|
Lady Moren
Lord
Data rejestracji: 13-12-2008
Postów: 326
Klan: MonsterASS Kraina: Necropolia III Skąd: (: K-Ce City :)
|
|
cytat: |
tomi1974 napisał(a)
Mysle ze pomysł jak najbardziej pozytywny.
Kuferek = skrzyneczka = koszyczek, a takie "urządzenia" pomieszczą kilka rzeczy a nie jak dotychczas jedną.
Obecnie mamy:
Mały skarb
Mały skarb plus
Mały skarb deLuxe
Średni skarb
Średni skarb plus
Średni skarb deLuxe
Duży skarb
Duży skarb plus
Duży skarb deLuxe
Wielki skarb
Wielki skarb plus
Wielki skarb deLuxe
Olbrzymi skarb
Olbrzymi skarb plus
Olbrzymi skarb deLuxe
Majestatyczne odkrycie
Majestatyczne odkrycie plus
Majestatyczne odkrycie deLuxe
Charakterystykę, strefę, poziom celowo omijam.
Skupmy sie na nazwach ( zwykły, plus, deLuxe )
Tym nazwom przypisać ilosć przedmiotów
zwykły 1-2
plus 2-4
deLux 4-5
Wszystkie pozostałe atrybuty skarbu pozostawiłbym bez zmian.
Pozdrawiam |
genialne w swojej prostocie
mysle ze mamy gotowy pomysl, teraz tylko czy sie przyjmie
??
__________________
|
|
19-09-2013 18:21 |
|
|
-JASIU-
Lord
Data rejestracji: 03-05-2009
Postów: 459
Klan: SKRIM Kraina: Necropolia VI Skąd: jestes?
Autor tematu
|
|
cytat: |
tomi1974 napisał(a)
Mysle ze pomysł jak najbardziej pozytywny.
Kuferek = skrzyneczka = koszyczek, a takie "urządzenia" pomieszczą kilka rzeczy a nie jak dotychczas jedną.
Obecnie mamy:
Mały skarb
Mały skarb plus
Mały skarb deLuxe
Średni skarb
Średni skarb plus
Średni skarb deLuxe
Duży skarb
Duży skarb plus
Duży skarb deLuxe
Wielki skarb
Wielki skarb plus
Wielki skarb deLuxe
Olbrzymi skarb
Olbrzymi skarb plus
Olbrzymi skarb deLuxe
Majestatyczne odkrycie
Majestatyczne odkrycie plus
Majestatyczne odkrycie deLuxe
Charakterystykę, strefę, poziom celowo omijam.
Skupmy sie na nazwach ( zwykły, plus, deLuxe )
Tym nazwom przypisać ilosć przedmiotów
zwykły 1-2
plus 2-4
deLux 4-5
Wszystkie pozostałe atrybuty skarbu pozostawiłbym bez zmian.
Pozdrawiam |
Wystarczy zasadzic ziarno a pomysl urosnie
Bardzo mi sie to podoba i mysle ze mozna zamknac
__________________ r6 zadym ID 1474,
r18 last infantry
U mnie tylko ceny KT chyba ze napisze inaczej!
cytat: |
C47 napisał(a)
konto odblokowane
|
niemożliwe staje się możliwe
|
|
19-09-2013 18:58 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Zwiększenie ilość przedmiotów w skarbie spowodowałoby inflację (zbyt dużo mocnych dropów), co powodowałoby konieczność zwiększenia ceny czyli efekt byłby taki sam tylko zamiast otwierać 10 skrzynek po 1 przedmiot otwierałbyś 1 z 10 przedmiotami. |
zbyt dużo mocnych przedmiotów?
Widać, że sobie po prostu z nas jaja robisz
a gdy ludzie coś konkretnego już oferują, to olewasz.
To nie sposób na pomoc, tylko na niszczenie tej gry
Ile tych mocnych przedmiotów wyleciało jak do tej pory? 5? a ile juz kuferki są? ile nozy i pałek wypadło?
Jak tak bardzo ci się to nie podoba to dodaj +50 pkt do kazdego skarbu, żeby był nie co większy
i zrób :
zwykły 1
plus 2
deLux 3
I po problemie, ew w deluxe zostaw 2
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
23-09-2013 12:17 |
|
|
ThorinosR7
Lord
Data rejestracji: 04-06-2010
Postów: 254
Kraina: Necropolia V
|
|
to może inaczej - pierwszy przedmiot by się losował wedle wartości kuferka, a kolejne już jako "zwykłe" - z mechanizmu wyprawek/exp?
__________________
|
|
23-09-2013 12:19 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Zwiększenie ilość przedmiotów w skarbie spowodowałoby inflację (zbyt dużo mocnych dropów), co powodowałoby konieczność zwiększenia ceny czyli efekt byłby taki sam tylko zamiast otwierać 10 skrzynek po 1 przedmiot otwierałbyś 1 z 10 przedmiotami. |
Heh... Na fakt, zapomnieliśmy że te leg dsk kąsające noże sekty to ma być high end na necro :/
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
23-09-2013 12:31 |
|
|
CarnageLink2
Lord
Data rejestracji: 10-10-2007
Postów: 271
Klan: Legion Immortals Kraina: Necropolia II Skąd: Świętochłowice
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Zwiększenie ilość przedmiotów w skarbie spowodowałoby inflację (zbyt dużo mocnych dropów), co powodowałoby konieczność zwiększenia ceny czyli efekt byłby taki sam tylko zamiast otwierać 10 skrzynek po 1 przedmiot otwierałbyś 1 z 10 przedmiotami. |
Możliwe że to prawda bo faktycznie skoro w kufrze będzie 3-4 przedmioty wtedy znalezienie czegokolwiek wartościowego zostanie przyspieszone. Bardziej mi to wydaje się że wyglądałoby tak. Skoro otworze powiedzmy 500 kufrów i w końcu coś znajdę ( tak samo działa mechanizm wypraw), to rozumiem że po zwiększeniu ilości przedmiotów znajdę coś (nie koniecznie drogi drop) przy setnym kufrze lub dwusetnym. Tak to by wyglądało teoretycznie. Więc tak na prawdę świat BW nie zostanie nagle zasypany dropami tylko będzie ich troszkę więcej niż teraz. A seryjnie ile takich dropów było na wszystkich serwerach łącznie do tej pory z 10 ? z 20 ? Chyba nie są to tak kolosalne sumy.
Drugi równie ważny aspekt dlaczego taka zmiana miałaby sens jest to satysfakcja gracza z skarbu. W chwili obecnej nie wiem jak wy ale ja mam praktycznie zerową satysfakcję z otwarcia kufra i nie chodzi mi o to że muszę mieć drop przy drugim skarbie, ale chodzi mi o złom. Złom który można sobie przerobić na paczki a potem rozbudować sobie kwadrat. Taka zabawa w Boba budowniczego.
Ale skoro raz na półtorej tygodnia znajduję Dosk Kapelusz albo Legendarną Ostrą Pałkę to w sumie dla mnie jest to praktycznie zerowa satysfakcja i żaden realny zysk z otwierania tego kufra.
Dlatego objąłem taką taktykę, że przy co 2 skarbie celuje w przedmiot. Wybierając co drugi raz +15 paczek złomu. No może to jest śmieszne ale przynajmniej mam odczucie że te punkty skarbu na coś się tutaj przydały, że coś z tego mam. Choć nie jest to sporo ale zawsze coś.
Więc duża ilość przedmiotów w kufrze zaproponowałaby mi więcej złomu który więcej da, minimalnie ale oczywiście lepiej niż Dobry Glock czy Dobra Czapka.
Albo dodajcie do skarbu powiedzmy +3 paczki złomu. Albo PLNY, krwi i ludzi nie ma sensu dodawać jest tego i tak za dużo.
Chciałbym aby te skarby były urozmaicone i dawały choć minimalne poczucie że te zbierane od tygodnia punkty coś znaczą.
Natomiast jeżeli maluszkom to przeszkadza, że topka będzie otwierała największe skarby może wprowadźcie system poziomów dla skarbu. Aby dany skarb otworzyć trzeba najpierw otworzyć kufer z poprzedniego poziomu i tak aż do tego kufra który jest optymalny dla mojego poziomu. No cóż ale to raczej nie przejdzie za późno na to, system już działa więcej niż pół roku.
__________________ r3: CarnageLink
r7: M1X3R
KUPIĘ: Leg Dosk Tańczący Lewi
|
|
23-09-2013 13:02 |
|
|
|